I come to express my complaint and make it visible to those who play and trust, like me, in Casino Extreme.
They published on October 4, on the official Telegram channel, the code: SOCIAL50FS. And until today, it is still "fixed" on the channel, that is, it means that it is current!
When I contact the chat they tell me that there is nothing to add to my account.
When I sent my complaint by email, they didn't even bother to respond!
They condition you to follow on all their platforms, they gain followers, they surely profit from it, they publish promotions without "terms and expiration dates", and finally, they do not take responsibility for the promotions they launch.
So, why follow them on Telegram, X, Instagram....?
User: lauarual
Vengo ad esprimere la mia lamentela e a renderla visibile a chi gioca e si fida, come me, di Casino Extreme.
Hanno pubblicato il 4 ottobre, sul canale ufficiale Telegram, il codice: SOCIAL50FS . E fino ad oggi è ancora "fisso" sul canale, cioè significa che è attuale !
Quando contatto la chat mi dicono che non c'è nulla da aggiungere al mio account.
Quando ho inviato il mio reclamo via e-mail, non si sono nemmeno presi la briga di rispondere!
Ti condizionano a seguirli su tutte le loro piattaforme, guadagnano follower, ne traggono sicuramente profitto, pubblicano promozioni senza "termini e date di scadenza" e, infine, non si assumono la responsabilità delle promozioni che lanciano.
Quindi, perché seguirli su Telegram, X, Instagram....?
Utente: lauarual