As of last night - a few hours after posting - my account was verified. I resubmitted my withdrawal request and I had my money within an hour.
Thanks to all at LCB for your advocacy.
BC
Gioco su Mr O da fine febbraio 2024. Ho effettuato oltre 25 depositi e circa 4-5 prelievi. Ho smesso di ricevere e-mail dal casinò circa una settimana fa. Ho contattato il servizio clienti e mi...
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As of last night - a few hours after posting - my account was verified. I resubmitted my withdrawal request and I had my money within an hour.
Thanks to all at LCB for your advocacy.
BC
Ieri sera, poche ore dopo la pubblicazione, il mio account è stato verificato. Ho inviato nuovamente la mia richiesta di prelievo e ho ricevuto i miei soldi entro un'ora.
Grazie a tutti in LCB per il vostro sostegno.
AVANTI CRISTO
Hi Basescoach,
We are glad to hear that you account has been verified. Enjoy your time with Yabby Casino!
Ciao Basescoach ,
Siamo lieti di sapere che il tuo account è stato verificato. Goditi il tuo tempo con Yabby Casino!
4.1/ 5
Hello Chris,
Hope that you are well and safe.
Please, note that after checking on your request, I can see that your account has been verified already and your payout processed as well. Your payout of $50 has been processed on 2/27/2023 04:04 AM.
We apologize for the delay that happened, but have in mind that our Banking Department is doing their best to finish everything on time. Sometimes, the queue is longer than it is supposed to be and that may result longer process. Accept our sincerest apologize.
Please, contact us through live chat or email if there is anything else you might need help with. We are always willing to help.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Chris,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Tieni presente che dopo aver controllato la tua richiesta, posso vedere che il tuo account è già stato verificato e anche il tuo pagamento è stato elaborato. Il tuo pagamento di $ 50 è stato elaborato il 27/02/2023 04:04.
Ci scusiamo per il ritardo che si è verificato, ma tieni presente che il nostro dipartimento bancario sta facendo del suo meglio per finire tutto in tempo. A volte, la coda è più lunga di quanto dovrebbe essere e ciò potrebbe comportare un processo più lungo. Accetta le nostre più sincere scuse.
Per favore, contattaci tramite live chat o e-mail se c'è qualcos'altro per cui potresti aver bisogno di aiuto. Siamo sempre disposti ad aiutare.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
Hey! I have been using Yabby for the month of February to review it for my large amount of followers on different social medias. I do long thorough reviews for different online casinos each month for my followers. This month was Yabby. It’s been spectacular so far, basically one of my favorites that I’ve reviewed. But now at the end of the month after depositing all month i am at the process of have winning and to wrap up my review, I’m down to the withdraw process where now I am nervous on what happens next. I deposited via bitcoin and was trying to withdraw via bitcoin. I was told I needed to verify, when similar sister sites didn’t make me do so with bitcoin. I’m worried this process is going to take a while now unless it comes through today as verified! I’ve loved Yabby from the start this month hopefully it ends well also!
EHI! Ho utilizzato Yabby nel mese di febbraio per recensirlo per il mio gran numero di follower su diversi social media. Ogni mese eseguo lunghe e approfondite recensioni per diversi casinò online per i miei follower. Questo mese è stato Yabby. Finora è stato spettacolare, praticamente uno dei miei preferiti che ho recensito. Ma ora, alla fine del mese, dopo aver depositato tutto il mese, sono sul punto di vincere e per concludere la mia recensione, sono arrivato al processo di prelievo dove ora sono nervoso per quello che succederà dopo. Ho depositato tramite bitcoin e stavo cercando di prelevare tramite bitcoin. Mi è stato detto che dovevo verificare, quando siti gemelli simili non me lo hanno costretto a farlo con bitcoin. Temo che questo processo richiederà un po' di tempo a meno che non venga completato oggi come verificato! Ho amato Yabby dall'inizio questo mese e spero che finisca bene anche questo!
I made a butcoin deposit on casino extreme. And it never posted. But was confirmed on blockchain
Ho effettuato un deposito con butcoin su Casino Extreme. E non è mai stato pubblicato. Ma è stato confermato su blockchain
4.6/ 5
Hello Casinohero132,
When you want to withdraw your money from Yabby Casino your account have to be verified.
According to their T&C verification requirements are:
9.5.1. The Casino reserves the right to subsequently ask for documents of that kind, at any time, in order to ensure the security of your account. These documents usually include:
Please submit those documents and when you do all the steps you will be paid for sure.
Thank you.
Ciao Casinohero132 ,
Quando desideri prelevare i tuoi soldi da Yabby Casino, il tuo account deve essere verificato.
Secondo i loro requisiti di verifica T&C sono:
9.5.1. Il Casinò si riserva il diritto di richiedere successivamente documenti di questo tipo, in qualsiasi momento, per garantire la sicurezza del tuo conto. Questi documenti solitamente includono:
Ti preghiamo di inviare tali documenti e quando eseguirai tutti i passaggi sarai pagato di sicuro.
Grazie.
4.1/ 5
Hello Dazzleling,
Could you please send us your Casino username via private message so we can reach out to Casino Rep and inquire about this matter?
Thank you.
Ciao Abbagliante ,
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni in merito?
Grazie.
Hey Mikey would you mind checking on the validation for one of my referrals? She said she sent her ID in over a week ago but she doesn't have an LCB account and refuses to make one (she hates the internet but likes gambling *shrug*)
It's at yabby, her usename is BrittRi*****
Thanks.
Ehi Mikey, ti dispiacerebbe controllare la convalida di uno dei miei referral? Ha detto di aver inviato la sua carta d'identità più di una settimana fa, ma non ha un account LCB e si rifiuta di crearne uno (odia Internet ma le piace il gioco d'azzardo *alza le spalle*)
È su yabby, il suo nome d'uso è BrittRi*****
Grazie.
Hi can someone tell me about the vip class for yabby? How does it go/work? I was told tonight that my vip class was novice and I couldn't claim cashback. I'm pretty sure I've claimed cashback before as I've made several deposits. At no point in time have I seen in terms and conditions that you have to be specific vip class to recieved cash back. I feel like the rules are always changing every time I request something. Thanks,
Melissa /misk****@gmail.com
Ciao, qualcuno può parlarmi della lezione VIP per Yabby? Come va/funziona? Stasera mi è stato detto che la mia lezione VIP era per principianti e non potevo richiedere il rimborso. Sono abbastanza sicuro di aver già richiesto il rimborso in quanto ho effettuato diversi depositi. In nessun momento ho visto nei termini e nelle condizioni che devi essere una classe VIP specifica per ricevere un rimborso. Sento che le regole cambiano continuamente ogni volta che richiedo qualcosa. Grazie,
Melissa /misk****@gmail.com
Miskatlyn wroteHi can someone tell me about the vip class for yabby? How does it go/work? I was told tonight that my vip class was novice and I couldn't claim cashback. I'm pretty sure I've claimed cashback before as I've made several deposits. At no point in time have I seen in terms and conditions that you have to be specific vip class to recieved cash back. I feel like the rules are always changing every time I request something. Thanks,
Yabby VIP Program
MONTHLY CASH BACK PROMOTION: A player is eligible to receive the cashback percentage deriving from the difference in amounts of last month’s deposits and withdrawals (and depending on the specified class).
Monthly Cash Back will be processed by the end of the month between 00:01 - 23:59.
All accounts that have a greater deposit to withdrawal ratio for the previous month (Deposit to Withdrawal ratio shows a loss) will qualify for our Monthly Cash Back. A player is eligible to receive the cashback percentage deriving from the difference in amounts of last month's deposits and withdrawals (and depending on the specified class).
If the cashback promotion isn't credited due to active balance (balance above $1) the player must request it. Otherwise the bonus will not be credited and will be lost.
Monthly Cash Back CANNOT be carried over between months and accumulated. If you miss the window to request it on the 1st of each upcoming Month you will forfeit it and will not be able to claim that months cash back the next month.
Miskatlyn ha scrittoCiao, qualcuno può parlarmi della lezione VIP per Yabby? Come va/funziona? Stasera mi è stato detto che la mia lezione VIP era per principianti e non potevo richiedere il rimborso. Sono abbastanza sicuro di aver già richiesto il rimborso in quanto ho effettuato diversi depositi. In nessun momento ho visto nei termini e nelle condizioni che devi essere una classe VIP specifica per ricevere un rimborso. Sento che le regole cambiano continuamente ogni volta che richiedo qualcosa. Grazie,
Programma Yabby VIP
PROMOZIONE CASH BACK MENSILE: Un giocatore ha diritto a ricevere la percentuale di cashback derivante dalla differenza negli importi dei depositi e prelievi del mese scorso (e in base alla classe specificata).
Il Cash Back mensile verrà elaborato entro la fine del mese tra le 00:01 e le 23:59.
Tutti i conti che hanno un rapporto deposito/prelievo maggiore per il mese precedente (il rapporto deposito/prelievo mostra una perdita) si qualificheranno per il nostro Cash Back mensile. Un giocatore ha diritto a ricevere la percentuale di cashback derivante dalla differenza negli importi dei depositi e prelievi del mese scorso (e in base alla classe specificata).
Se la promozione cashback non viene accreditata a causa del saldo attivo (saldo superiore a $ 1) il giocatore deve richiederlo. In caso contrario il bonus non verrà accreditato e andrà perso.
Il Cash Back mensile NON PUÒ essere riportato tra mesi e accumulato. Se perdi la finestra temporale per richiederlo il 1° di ogni mese successivo, lo perderai e non potrai richiedere il rimborso di quel mese il mese successivo.
Ok the vip program has monthly cash back. On top of the standard cash back??? Which in the terms and conditions state:
7.6. Standard Cash back Bonus Rules
No where do I see that you must be vip class member. And it says no cashback credited after 7 days. And why did chat support tell me I was a novice level? I don't see novice level in the vip class rankings.
Ok, il programma VIP ha un rimborso mensile. Oltre al rimborso standard??? Che nei termini e condizioni recitano:
7.6. Regole standard del bonus cashback
No, dove vedo che devi essere un membro della classe VIP. E dice che nessun rimborso verrà accreditato dopo 7 giorni. E perché il supporto via chat mi ha detto che ero a un livello principiante? Non vedo il livello novizio nella classifica della classe VIP.
Also what are the class levels for vip. How do you get ranked for vip and move up?
Inoltre quali sono i livelli di classe per i VIP. Come ti classifichi come VIP e sali di livello?
Also what are the class levels for vip. How do you get ranked for vip and move up? Oh and one more question. How do you start to accumulate comp points? I've never received comp points from yabby, made deposits and withdrawals, but have never started accumulating comp points!!
Inoltre quali sono i livelli di classe per i VIP. Come ti classifichi come VIP e sali di livello? Oh, e un'altra domanda. Come inizi ad accumulare punti comp? Non ho mai ricevuto punti comp da yabby, effettuato depositi e prelievi, ma non ho mai iniziato ad accumulare punti comp!!
Hello Miskatlyn,
We will notify casino rep about your case and once get a response we will get back to you.
Ciao Miskatlyn,
Informeremo il rappresentante del casinò del tuo caso e una volta ricevuta una risposta ti ricontatteremo.
CASINO EXTREME
So I waisted over 2 months for extreme to verify my cc I used. Finally done but as they planned, I played my withdraw balance to zero.
so I recently made a deposit using a cc that I used there along time ago.
I've withdrew since then on freebies and never had this older card been an issue.
today I attempted a withdraw from a freebie and now they want to verify the old cc used.
guess if anyone deposits using anything besides crypto they will drag out the withdraw process so that you will play it too!
this is BS
CASINÒ ESTREMO
Quindi ho impiegato più di 2 mesi per verificare il mio cc che ho usato. Alla fine l'ho fatto, ma come avevano pianificato, ho portato il mio saldo di prelievo a zero.
quindi di recente ho effettuato un deposito utilizzando un CC che ho utilizzato lì molto tempo fa.
Da allora mi sono ritirato in omaggio e questa vecchia carta non è mai stata un problema.
oggi ho tentato un prelievo da un omaggio e ora vogliono verificare il vecchio cc utilizzato.
indovina se qualcuno deposita utilizzando qualcosa oltre alla criptovaluta, trascinerà il processo di prelievo in modo che tu possa giocarci anche tu!
questa è una cavolata
4.6/ 5
casini extreme
It took 2 months to verify my cc last time. Since then I deposited using the same cc I had used last year- I've withdrew from free bonuses since then also.
meet now they want to verify the older cc I've used?!?!
im guessing this will also take months...
I am thinking I'm about to close this account and play at somewhere outside of y'all's casinos!
I've deposited over 25K last year and I feel like people who deposit a shit ton Should have an expedited verification process.
I'm guessing it's gonna take days, weeks, or months.
yet, no time on free bonus withdraws was this requested. Until now....... it's a let down when they make us up as they go.
if you withdraw from a cc deposit I understand that but not on a free spins thing!!! I mean, damn... they let me withdraw from a freebie plenty of times after I used the card there and suddenly now they changed their minds!!
E***** is my user name.
casini estremi
L'ultima volta ci sono voluti 2 mesi per verificare il mio cc. Da allora ho depositato utilizzando lo stesso cc che avevo usato l'anno scorso e da allora ho ritirato anche dai bonus gratuiti.
ci vediamo adesso vogliono verificare il vecchio cc che ho usato?!?!
Immagino che ci vorranno mesi anche per questo...
Sto pensando che chiuderò questo conto e giocherò in qualche posto fuori dai vostri casinò!
Ho depositato più di 25.000 l'anno scorso e sento che le persone che depositano una tonnellata di merda dovrebbero avere un processo di verifica accelerato.
Immagino che ci vorranno giorni, settimane o mesi.
tuttavia, non è stato richiesto alcun tempo per i prelievi di bonus gratuiti. Fino ad ora.... è una delusione quando ci truccano mentre vanno.
se prelevi da un deposito in CC, lo capisco, ma non per i giri gratuiti!!! Voglio dire, dannazione... mi hanno permesso di ritirare un omaggio un sacco di volte dopo aver usato la carta lì e all'improvviso ora hanno cambiato idea!!
E***** è il mio nome utente.
Hello ericadawn11-0,
Sorry because you are facing such an issue with Extreme Casino. We will notify Casino Rep in order to speed up the verification process if it's possible.
Keep an eye on this thread.
Thank you.
Ciao ericadawn11-0 ,
Siamo spiacenti perché stai affrontando un problema simile con Extreme Casino. Informeremo il rappresentante del casinò per accelerare il processo di verifica, se possibile.
Tieni d'occhio questo thread.
Grazie.
Hello jamie.dale
We sent an email to Casino Rep regarding the VIP program and how it works, since a similar problem is happening to some other members, so we are still waiting for an answer, and we sincerely hope that Rep will answer us quickly because they are quite up-to-date regarding feedback.
Could you please send us your Casino Username via private message so we can forward your issue to Casino Rep?
Thank you.
Ciao Jamie.dale
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò riguardo al programma VIP e al suo funzionamento, poiché un problema simile sta accadendo ad altri membri, quindi stiamo ancora aspettando una risposta e speriamo sinceramente che il rappresentante ci risponda rapidamente perché sono abbastanza aggiornato riguardo al feedback.
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo da poter inoltrare il tuo problema al rappresentante del casinò?
Grazie.
Hello Erica,
I hope that you are well and have enjoyed your weekend.
Please note that due to security reasons and due to the requirements made by our License Provider, the Casino is obliged to request card verification every time a new card is used to deposit. Of course, as a VIP player at our Establishment, the entire procedure will be expedited and once the required documents are sent, our Banking Department will consider your request a highest priority.
If you haven't received the instructions on what documents are required, please contact us directly at pitboss@casinoextreme.com, our managers will send you detailed instructions.
Thank you for your understanding and I am sure that we will complete the necessary procedure in no time!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Erica,
Spero che tu stia bene e che ti sia piaciuto il fine settimana.
Tieni presente che, per motivi di sicurezza e a causa dei requisiti stabiliti dal nostro fornitore di licenza, il Casinò è obbligato a richiedere la verifica della carta ogni volta che viene utilizzata una nuova carta per depositare. Naturalmente, come giocatore VIP presso la nostra struttura, l'intera procedura sarà accelerata e una volta inviati i documenti richiesti, il nostro dipartimento bancario considererà la tua richiesta la massima priorità.
Se non hai ricevuto le istruzioni su quali documenti sono richiesti, contattaci direttamente all'indirizzo pitboss@casinoextreme.com, i nostri manager ti invieranno istruzioni dettagliate.
Grazie per la comprensione e sono sicuro che completeremo la procedura necessaria in pochissimo tempo!
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
What I don't understand is how you get vip?? I thought if your registered, verified, and depositing you should have a vip status of at least the lowest level, cuz most ppl don't ever verify their identity so they shouldn't have a vip level. But obviously not how it works.
Quello che non capisco è come si diventa VIP?? Ho pensato che se sei registrato, verificato e depositi dovresti avere uno stato VIP almeno del livello più basso, perché la maggior parte delle persone non verifica mai la propria identità, quindi non dovrebbero avere un livello VIP. Ma ovviamente non è così che funziona.
Still no word from anyone about my referrals validation. I'm trying to convince her to make an account but still nothing.
Also tried explaining the situation with the verification deposit and she's not hearing any of it until her account gets validated.
Again, yabby, Br******
Ancora nessuna parola da parte di nessuno sulla convalida dei miei referral. Sto cercando di convincerla a creare un account ma ancora niente.
Ho anche provato a spiegare la situazione con il deposito di verifica e lei non ne sentirà parlare finché il suo account non verrà convalidato.
Ancora una volta, yabby, Br******
Hey James,
Did she provide all the required documents for the verification?
If she did all the steps we will notify Mikey and inquire about this matter.
Thank you.
Ciao James,
Ha fornito tutti i documenti richiesti per la verifica?
Se ha eseguito tutti i passaggi, avviseremo Mikey e informeremo in merito.
Grazie.
Ok so is there any update on my questions regarding cashback and vip program for yabby? I'm at the 7 day mark of not being able to claim cashback and am getting no where with support chat. They said I'm a novice player level. How can that be when I've made several, several deposits. And I've not seen on any website, casino forums, nothing about a player class level being a novice on yabby casino. It starts at rookie. What's really going on. Thanks
Ok, quindi ci sono aggiornamenti sulle mie domande riguardanti il cashback e il programma VIP per yabby? Sono trascorsi 7 giorni dall'impossibilità di richiedere il rimborso e non riesco ad arrivare da nessuna parte con la chat di supporto. Hanno detto che sono un giocatore alle prime armi. Come può essere quando ho effettuato diversi, diversi depositi. E non ho visto su nessun sito web, forum di casinò, nulla che riguardi un livello di classe del giocatore che è un principiante in un casinò yabby. Si comincia da principiante. Cosa sta realmente succedendo. Grazie
4.1/ 5
Hello Miskatlyn,
Casino Rep said that they are doing some changes regarding VIP levels and cashback terms, so when it's done they will let us know about all of that.
Keep you posted.
Thank you.
Ciao Miskatlyn ,
Il rappresentante del casinò ha affermato che stanno apportando alcune modifiche relative ai livelli VIP e ai termini di rimborso, quindi una volta terminato ci informeranno di tutto ciò.
Tenervi aggiornati.
Grazie.
Yea seems like this group went rouge recently they definitely need to have a warning sign by them. They don't payout or give any promos or Cashback anymore. They are just going to steal your money.. Sad what greed does.
Sì, sembra che questo gruppo sia diventato rosso di recente, hanno sicuramente bisogno di avere un segnale di avvertimento accanto a loro. Non pagano più né danno più promozioni o Cashback. Ti ruberanno semplicemente i soldi.. Triste cosa fa l'avidità.
They definitely ain't stealing money unless you count keeping funds from non verified accounts I dunno what planet you're living on but they're paying out in average 10-15 minutes flat right now lol.
I'll say this .... The support staff that you email is a world apart from the chat reps. Live chat is kinda..... Well anyways I don't want to be mean. But yea my cashier page currently has 6-8 coupons in every one of their sites I dunno why you don't have any but you should ask them about that.
As for my friends pics yea I helped her send her document email originally although I didn't look at the pics to see if they were good quality or not so I dunno. I do know she sent them though.
Sicuramente non stanno rubando soldi a meno che non conti tenere fondi da conti non verificati. Non so su quale pianeta vivi, ma stanno pagando in media in 10-15 minuti netti in questo momento lol.
Dirò questo.... Lo staff di supporto a cui invii un'e-mail è un mondo a parte rispetto ai rappresentanti della chat. La chat dal vivo è un po'... Beh, comunque non voglio essere cattivo. Ma sì, la mia pagina della cassa attualmente ha 6-8 coupon in ognuno dei loro siti. Non so perché non ne hai, ma dovresti chiederglielo.
Per quanto riguarda le foto dei miei amici, sì, originariamente l'ho aiutata a inviare il suo documento via e-mail, anche se non ho guardato le foto per vedere se erano di buona qualità o meno, quindi non lo so. So però che li ha mandati lei.
I'm not trying to be a dick I swear but it's spelled Rogue... Rouge is the makeup.
Unless there's something I dunno and they're all red in which case "going rouge" works.
Non sto cercando di fare lo stronzo, lo giuro, ma si scrive Rogue... Rouge è il trucco.
A meno che non ci sia qualcosa che non so e che siano tutti rossi, nel qual caso "diventare rossi" funziona.
Hey James,
We will forward to Mikey this issue regarding your friend's verification, and hope that they will provide you with more detailed information.
Keep an eye on this thread.
Thank you.
Ciao James,
Inoltreremo a Mikey questo problema riguardante la verifica del tuo amico e speriamo che ti forniscano informazioni più dettagliate.
Tieni d'occhio questo thread.
Grazie.
Hello James,
I hope you are well.
Please accept my apologies for the late reply.
I have contacted our Banking Department and it seems the your referral did not send any verification forms so far. Please make sure that she sends the forms from her registered email address. The email with the forms needs to be sent to banking@yabbycasino.com.
As soon as she does, please contact us again so we may expedite the procedure.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Giacomo,
Spero che tu stia bene.
Per favore accetta le mie scuse per la risposta tardiva.
Ho contattato il nostro dipartimento bancario e sembra che finora il tuo referral non abbia inviato alcun modulo di verifica. Assicurati che invii i moduli dal suo indirizzo email registrato. L'e-mail con i moduli deve essere inviata a banking@yabbycasino.com.
Non appena lo farà, ti preghiamo di contattarci nuovamente in modo da poter accelerare la procedura.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
Hello jamie.dale,
We hope that you are well and safe.
Being a long time player at our Establishment, you are aware of the fact that Instant Cashback has been an integral part of our promotions ever since we started operating. Indeed, about a month ago, the Instant Cashback promotion has been suspended for a while until it was revamped. The promotion was mostly unchanged since it was introduced, hence, a much needed update was made.
From the 1st of March, Instant Cashback is available to VIP players. The newly updated terms are visible in the VIP lounge on each respective website.
The Management feels that this way, Instant Cashback reflects the status of the player more accurately.
Please make sure to visit the website to see the newly updated terms.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Jamie.dale,
Ci auguriamo che tu stia bene e al sicuro.
Essendo un giocatore di lunga data presso la nostra struttura, sei consapevole del fatto che l'Instant Cashback è stato parte integrante delle nostre promozioni sin da quando abbiamo iniziato ad operare. Circa un mese fa, infatti, la promozione Instant Cashback è stata sospesa per un po' fino a quando non è stata rinnovata. La promozione è rimasta sostanzialmente invariata da quando è stata introdotta, quindi è stato apportato l'aggiornamento tanto necessario.
Dal 1 marzo, Instant Cashback è disponibile per i giocatori VIP. I termini appena aggiornati sono visibili nella sala VIP su ciascun rispettivo sito web.
La direzione ritiene che in questo modo Instant Cashback rifletta lo stato del giocatore in modo più accurato.
Assicurati di visitare il sito Web per visualizzare i termini appena aggiornati.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
Hello Miskatlyn,
I hope that you are well and safe.
Please accept my apologies for the delayed reply.
The information regarding the cashback promotion has been mentioned in another reply. Yabby Casino has undergone an revitalization of the Instant Cashback promotion. For a certain period, the promotion was indeed suspended, all in order for our Promotions Team to craft the promotion to reflect the player's actual status in the Casino.
You may see the newly updated terms of the Instant Cashback promotion on the Casino's official website in the VIP lounge section. By becoming a VIP player, which is done by increasing the overall activity in the Casino, you will earn more cashback as you progress through said VIP levels.
Of course, for more information, feel free to contact our Management directly at pitboss@yabbycasino.com.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Miskatlyn,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
La prego di accettare le mie scuse per la risposta ritardata.
Le informazioni riguardanti la promozione del cashback sono state menzionate in un'altra risposta. Yabby Casino ha subito una rivitalizzazione della promozione Instant Cashback. Per un certo periodo, la promozione è stata effettivamente sospesa, il tutto affinché il nostro team di promozioni potesse elaborare la promozione in modo che riflettesse l'effettivo status del giocatore nel Casinò.
Puoi vedere i termini appena aggiornati della promozione Instant Cashback sul sito ufficiale del Casinò nella sezione Sala VIP. Diventando un giocatore VIP, cosa che avviene aumentando l'attività complessiva nel Casinò, guadagnerai più cashback man mano che avanzi attraverso i livelli VIP.
Naturalmente, per ulteriori informazioni, non esitate a contattare direttamente la nostra direzione all'indirizzo pitboss@yabbycasino.com.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
4.1/ 5
Yea hi I'm having problems at Yabby, after being a member and playing there since December and receiving 4 different payouts I had one denied today and was told my account isn't validated?
Im attaching screen shots of my original email with my ID pics in it.
Kinda lame how Sandra just decided to have an issue with a 1500 Euro payout but either way.
Username is Ha*****. What gives man?
Sì, ciao, sto riscontrando problemi con Yabby, dopo essere stato membro e aver giocato lì da dicembre e aver ricevuto 4 pagamenti diversi, oggi ne ho ricevuto uno negato e mi è stato detto che il mio account non è convalidato?
Allego schermate della mia e-mail originale con le foto del mio documento d'identità.
È un po' noioso come Sandra abbia appena deciso di avere un problema con un pagamento di 1500 euro, ma in ogni caso.
Il nome utente è Ha*****. Cosa dà all'uomo?
Hello Randy Harden,
Thanks for sharing your account details with us. We will notify Casino Rep regarding this issue, and hope that you will get a quick response.
Keep an eye on this thread.
Thank you.
Ciao Randy Harden ,
Grazie per aver condiviso con noi i dettagli del tuo account. Informeremo il rappresentante del casinò in merito a questo problema e speriamo che riceverai una risposta rapida.
Tieni d'occhio questo thread.
Grazie.
Niceee! I like getting free spins
Belloee! Mi piace ricevere giri gratuiti
Nothing from the casino yet and still not allowing me to withdraw.
Its really screwed up that I've been playing there completely fine with no problems for 7 months and they all of a sudden have a problem when I have a decent payout Even though I've gotten €1,200 payouts before from them. Makes no damn sense
Ancora niente dal casinò e ancora non mi permette di ritirarmi.
È davvero un casino che io abbia giocato lì perfettamente senza problemi per 7 mesi e all'improvviso hanno avuto problemi quando ho un pagamento decente, anche se in precedenza ho ricevuto pagamenti di € 1.200 da loro. Non ha dannatamente senso
I talked to Brittany today finally, she showed me where she sent the pictures to you guys so maybe they got lost in the shuffle but she's sending them again.
Seems to be some issues lately with validation I hope you guys get it figured out quickly.
Finalmente ho parlato con Brittany oggi, mi ha mostrato dove vi ha inviato le foto, quindi forse si sono perse nella confusione, ma le sta inviando di nuovo.
Sembra che ultimamente ci siano stati alcuni problemi con la convalida. Spero che voi ragazzi riusciate a risolverli rapidamente.
thanks mikey, however that still doesnt tell me what vip status i am. i have deposited multiple times, im by no means rich so thousands of dollars have not come from me but ive been a loyal player at brango, extreme, and yabby. that chat rep i talked to said i was a novice vip level. i still dont see novice as any level. is that meaning i havent reached a point to be any part of the vip level? and if not how much does one need to spend to even begin a vip level. being a verified depositing player should have some sort of benefits, right???
grazie Mikey, tuttavia questo ancora non mi dice quale sia il mio status VIP. Ho depositato più volte, non sono affatto ricco, quindi migliaia di dollari non sono venuti da me, ma sono stato un giocatore fedele a Brango, Extreme e Yabby. quel rappresentante della chat con cui ho parlato ha detto che ero un principiante di livello VIP. Continuo a non considerare il principiante a nessun livello. significa che non ho raggiunto un punto tale da poter far parte del livello VIP? e se no quanto bisogna spendere anche solo per iniziare un livello VIP. essere un giocatore che effettua depositi verificati dovrebbe avere qualche tipo di vantaggio, giusto???
Hello Randy Harden,
We have sent to Casino Rep your concerns, and we haven't got any response due to weekend, so probably he is not in the office. Monday should bring some news from them.
We will keep you informed.
Thank you.
Ciao Randy Harden ,
Abbiamo inviato le tue preoccupazioni al rappresentante del casinò e non abbiamo ricevuto alcuna risposta a causa del fine settimana, quindi probabilmente non è in ufficio. Lunedì dovrebbe portare qualche novità da parte loro.
Ti terremo informato.
Grazie.
Hello James Heusser,
Thanks for your update. We will forward them those information so we hope that you will get an answer as soon as possible.
Keep an eye on this thread.
Thank you.
Ciao James Heusser ,
Grazie per il tuo aggiornamento Inoltreremo loro tali informazioni, quindi speriamo che riceverai una risposta il prima possibile.
Tieni d'occhio questo thread.
Grazie.
Fanboy,
I have been a verified player for years at both these casinos. They refuse to pay out $700 I won fair and square, which is a drop in the bucket for them with how much I have lost to them over the years. Then they take away my status all because I am upset with them stealing my winnings. People need to know this because they are living off a reputation that is false now.
Fan Boy,
Sono un giocatore verificato da anni in entrambi questi casinò. Si rifiutano di pagare i 700 dollari che ho vinto onestamente, il che per loro è una goccia nel mare rispetto a quanto ho perso contro di loro nel corso degli anni. Poi mi tolgono lo status perché sono arrabbiato perché mi hanno rubato le vincite. Le persone hanno bisogno di saperlo perché vivono di una reputazione che ora è falsa.
Hello Randy,
Hope you are well and safe.
Please note that our Payments team requested Account verification due to the fact the Casino system flagged your account as a suspicious one, since it shared certain similarities with several other accounts. Now, I do have to say that this is nothing alarming, as the system can return false positives. However, to be able to confirm that everything is, in fact, clear and safe for further use, our Banking Team has to review your documents.
As you have provided the necessary documents, you can expect an email from our Banking Department in no time.
I hope that you can forgive us for the inconvenience, and we would all like to thank you for the patience.
Should you need any assistance from our side, please do not hesitate to contact us directly at support@yabbycasino.com.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Randy,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Tieni presente che il nostro team Pagamenti ha richiesto la verifica del conto perché il sistema del casinò ha contrassegnato il tuo conto come sospetto, poiché condivideva alcune somiglianze con diversi altri conti. Ora, devo dire che questo non è nulla di allarmante, poiché il sistema può restituire falsi positivi. Tuttavia, per poter confermare che tutto sia effettivamente chiaro e sicuro per un ulteriore utilizzo, il nostro team bancario deve esaminare i tuoi documenti.
Una volta forniti i documenti necessari, riceverai un'e-mail dal nostro dipartimento bancario in brevissimo tempo.
Spero che possiate perdonarci per l'inconveniente e vorremmo tutti ringraziarvi per la pazienza.
Se hai bisogno di assistenza da parte nostra, non esitare a contattarci direttamente all'indirizzo support@yabbycasino.com.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
Hello James,
I hope you and Brittany are both well.
Should you come across any difficulties, please contact us directly at pitboss@yabbycasino.com so we may expedite the verification procedure.
Thank you both for your understanding and we wish you plenty of luck playing at Yabby Casino!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Giacomo,
Spero che tu e Brittany stiate bene.
In caso di difficoltà, contattaci direttamente all'indirizzo pitboss@yabbycasino.com in modo da poter accelerare la procedura di verifica.
Grazie ad entrambi per la comprensione e vi auguriamo tanta fortuna giocando su Yabby Casino!
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
4.1/ 5
Hello mannip24,
I hope that you are well.
We do understand that you are not satisfied with the decision made that resulted in your winnings being voided due to the coupon violations made. Although the amount removed is roughly $700, the actual amount is much lower due to the cashout limits of the bonus you had at the time.
However, I would like to emphasize something you have said yourself. You have been a part of our Establishment for some time now and you have always been paid out in time, without any delays when the terms of the Casino have been met. The Management has informed you of the violation clearly and presented the terms that have been violated. The Management has always been, and always will be, fully transparent with any matter regarding a player's payout.
We hope that our explanation was clear and understandable as it confirms the legitimacy and transparency of the Casino.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao mannip24,
Spero che tu stia bene.
Comprendiamo che non sei soddisfatto della decisione presa che ha comportato l'annullamento delle tue vincite a causa delle violazioni dei coupon. Sebbene l'importo rimosso sia di circa $ 700, l'importo effettivo è molto inferiore a causa dei limiti di prelievo del bonus che avevi in quel momento.
Vorrei però sottolineare una cosa che hai detto tu stesso. Fai parte della nostra struttura ormai da qualche tempo e sei sempre stato pagato in tempo, senza alcun ritardo, una volta rispettati i termini del Casinò. La Direzione vi ha informato chiaramente della violazione e ha presentato i termini violati. La direzione è sempre stata, e sempre sarà, completamente trasparente su qualsiasi questione riguardante il pagamento di un giocatore.
Ci auguriamo che la nostra spiegazione sia stata chiara e comprensibile in quanto conferma la legittimità e la trasparenza del Casinò.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
Hello Miskatlyn,
Hope that everything is well and that you have enjoyed your weekend.
Please note that your account has been reviewed and as we can see, you are currently the entry VIP level - Rookie. You may see the benefits of said VIP level on the link below.
https://yabbycasino.com/vip-lounge
Should you need any additional information, we are at your disposal.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Miskatlyn,
Spero che tutto vada bene e che ti sia piaciuto il fine settimana.
Tieni presente che il tuo account è stato esaminato e, come possiamo vedere, attualmente sei al livello VIP di ingresso: Rookie. Puoi vedere i vantaggi di detto livello VIP sul link sottostante.
https://yabbycasino.com/vip-lounge
Se hai bisogno di ulteriori informazioni siamo a tua disposizione.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
All good. She's hard enough to get a hold of so I'm not really stressing it especially since I know you guys will handle it.
I'm actually having my own issues with something that nobody seems to be able to explain.
The other day I hit big on dragons gems and was able to cash out 4k..... The next day I tried to withdraw another 2500 and the cashier page wouldn't let me.
I ended up playing through the 2500 for whatever reason and at first blamed yabby for not allowing me to cash it out but I'm not delusional and I know I could've NOT Played through it and eventually it would've been taken care of .
So I'm not actually trying to recoup the 2500 anymore but at the end of the day this did happen and some of the support staff seems to think I'm lying about it but here's the screenshot showing that it wouldn't allow me to withdraw.
Again. Not really asking for anything here but this most definitely happened and it wouldn't allow me to pull anything else even though it said I could still pull another 4.
My biggest concern is that I messaged live chat and they told me "ok I double checked with management they said youve reached your weekly withdrawal limit so I'm sorry there's nothing I can do about it and youll have to wait until next Tuesday.'
I'm paraphrasing because after watching my stream for 6 hours (😪) I realized that I was on my phone but messaged live chat on my laptop so I don't have any record of it 🙄
I do have this screenshot which shows the error I got but not the conversation I had with live chat.
Support says my withdrawal limits are set right, but I haven't won anything since to be able to assess that hopefully that'll change but either way it's just something that sucked at the time because I indefinitely would've pulled the other 25.
Side note: I hit on adrenaline and still can't believe it 🤣🤣🤣 I'm so used to RTG that I get nervous even looking at adrenaline (I dunno why the cartoon ones seem so much tighter *shrug*)
Tutto bene. È già abbastanza difficile da conquistare, quindi non mi sto stressando, soprattutto perché so che voi ragazzi ce la farete.
In realtà ho i miei problemi con qualcosa che nessuno sembra essere in grado di spiegare.
L'altro giorno ho fatto un grande colpo con le gemme dei draghi e sono riuscito a incassare 4k..... Il giorno dopo ho provato a prelevare altri 2500 e la pagina della cassa non me lo ha permesso.
Alla fine ho giocato con il 2500 per un motivo qualsiasi e all'inizio ho incolpato Yabby per non avermi permesso di incassarlo, ma non sono deluso e so che NON avrei potuto giocarci e alla fine sarebbe stato risolto .
Quindi in realtà non sto più cercando di recuperare i 2500, ma alla fine questo è successo e alcuni membri dello staff di supporto sembrano pensare che stia mentendo al riguardo, ma ecco lo screenshot che mostra che non mi permetterebbe di farlo ritirare.
Ancora. Non sto chiedendo nulla qui, ma questo è sicuramente successo e non mi avrebbe permesso di tirare nient'altro anche se diceva che potevo ancora tirarne altri 4.
La mia più grande preoccupazione è che ho inviato un messaggio alla chat dal vivo e mi hanno detto "ok, ho ricontrollato con la direzione, mi hanno detto che hai raggiunto il limite di prelievo settimanale, quindi mi dispiace, non posso fare nulla e dovrai aspettare fino a martedì prossimo".
Sto parafrasando perché dopo aver guardato il mio streaming per 6 ore (😪) mi sono reso conto che ero al telefono ma ho inviato messaggi alla chat dal vivo sul mio laptop, quindi non ne ho alcuna traccia 🙄
Ho questo screenshot che mostra l'errore che ho ricevuto ma non la conversazione che ho avuto con la chat dal vivo.
L'assistenza dice che i miei limiti di prelievo sono impostati correttamente, ma da allora non ho vinto nulla per poter valutare che, si spera, le cose cambieranno, ma in ogni caso è semplicemente qualcosa che ha fatto schifo in quel momento perché avrei ritirato gli altri 25 a tempo indeterminato.
Nota a margine: ho preso l'adrenalina e ancora non riesco a crederci 🤣🤣🤣 Sono così abituato a RTG che mi innervosisco anche solo guardando l'adrenalina (non so perché quelli dei cartoni animati sembrano molto più stretti *alza le spalle*)
No man I got proof in this attachment the bonus was finished and withdrawn already from my account. This was my 60 dollars that I turned to 700 and you stole both.
Nessun uomo, ho avuto la prova in questo allegato che il bonus era terminato e già ritirato dal mio conto. Questi erano i miei 60 dollari che ho trasformato in 700 e tu mi hai rubato entrambi.
So now I do have an actual problem, Firefox blocked a payout for me today after playing there for 6 Fing months. I sent my documents in months ago and of course received the "don't have to validate" email but my documents were still there. Now I was under the impression that we had good business going on again and had no issues or shit like this happening and then today.......the disrespect alone is enough to put me through the roof. Ya'll fucking up for real.....
Quindi ora ho un problema reale, Firefox mi ha bloccato un pagamento oggi dopo aver giocato lì per 6 Fing mesi. Ho inviato i miei documenti mesi fa e ovviamente ho ricevuto l'e-mail "non è necessario convalidare", ma i miei documenti erano ancora lì. Ora avevo l'impressione che i nostri affari andassero di nuovo bene e che non si fossero verificati problemi o cose del genere e poi oggi….la mancanza di rispetto da sola è sufficiente a farmi andare alle stelle. Farai una cazzata sul serio.....
Hello James, mannip24,
We will forward your concerns to Casino Rep. Hope that you will get a clarification as soon as possible.
Keep an eye on this thread.
Ciao James, mannip24,
Inoltreremo le tue preoccupazioni al rappresentante del casinò. Ci auguriamo che riceverai un chiarimento il prima possibile.
Tieni d'occhio questo thread.
Hello James,
I hope you're well.
Please note that your account has been reviewed, and from what we can see, there are no irregularities on your account.
If possible, please contact our Management and provide additional information so a full review can be done.
Thank you for your understanding and congratulations on your big win in Adrenaline!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Giacomo,
Spero che tu stia bene.
Tieni presente che il tuo account è stato esaminato e, da quanto possiamo vedere, non sono presenti irregolarità sul tuo account.
Se possibile, contatta la nostra direzione e fornisci ulteriori informazioni in modo da poter effettuare una revisione completa.
Grazie per la comprensione e congratulazioni per la tua grande vittoria in Adrenaline!
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
I got this email from Oliver earlier today. My buddy Mike is the one that told me about your casinos and this message board. You guys used his Prison ID for verification so I assume this is just a misunderstanding. I'd appreciate you taking care of this since they don't want to.
A utility bill? I'm in a work camp man lol. The only things we're allowed to carry is our IDs. State issued.
Ho ricevuto questa email da Oliver stamattina. Il mio amico Mike è quello che mi ha parlato dei vostri casinò e di questo forum. Ragazzi, avete usato la sua tessera carceraria per la verifica, quindi presumo che sia solo un malinteso. Apprezzerei che ti prendessi cura di questa cosa visto che loro non vogliono.
Una bolletta? Sono in un campo di lavoro amico lol. L'unica cosa che possiamo portare con noi sono i nostri documenti d'identità. Stato rilasciato.
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