I don't even know where to begin with this..... I recently found out about the casinos attached to this post and currently have like seven different complaints all of which have been ignored by everyone else that would listen.
In the past 48 hours I've deposited upwards of $200 into Yabby.
I deposited $20 this morning, And after being informed that I had a "loyalty chip" that I didn't ask for and after I asked the live chat to cancel said chip I was told by the live chat person that I had to get it under a dollar before my deposit would credit.
I played the chip down to 60 cents.
My deposit was then credited for 19.97 I went back into the game that I was playing (sweet 16 blast) and hit the 4 heart feature for 350 dollars.
WHEN I LOOKED AT MY BALANCE IT SAID I HAD A PLAYTHROUGH STILL!
When I asked the live chat about this they took the money from me and said that I mixed funds even though my balance was under a dollar and my deposit had already credited.
After arguing for 30 minutes with the live chat person about the money that they just stole from me they had the audacity to offer me a $20 chip to replace the $350 they just stole from me.
I've never been so disrespected in my entire life.
Your live chat stole $350 from me. I found your casino group because I was a new player looking for a better place to play than the one I was at and the experience that I've had thus far is absolute fucking disaster.
That's not even the end of it.
I currently have $50 sitting in my account at Firefox which I've been refused access to withdrawal.
I sent my ID in 3 days ago and still have yet to hear anything about it
I also sent $100 deposit to you guys and still have not been able to play on that or use it or withdraw it.
What the fuck are you people doing over there?!?!? You make a habit of stealing customers money? How are you even allowed to operate the way that you are?
Yabby owes me 350 dollars.
Firefox has my deposit and another 50 dollars that I have been denied withdrawal of even though my documents have been sent AND I'm already approved at yabby.
Your chat reps need to get some better training. And you need to get a fucking clue on how to treat customers. One thing you don't need to be doing a stealing money from people and thinking you're going to operate any longer. From the '60s something pages on this post it seems like this is commonplace for you. How you're still allowed to operate on this board is a mystery to me.
Non so nemmeno da dove cominciare..... Recentemente ho scoperto dei casinò allegati a questo post e attualmente ho circa sette diversi reclami, tutti ignorati da tutti gli altri che volevano ascoltare.
Nelle ultime 48 ore ho depositato più di $200 su Yabby.
Ho depositato $ 20 stamattina e dopo essere stato informato che avevo un "chip fedeltà" che non avevo richiesto e dopo aver chiesto alla chat dal vivo di cancellare detto chip, la persona della chat dal vivo mi ha detto che dovevo ottenerlo meno di un dollaro prima che il mio deposito venisse accreditato.
Ho giocato la fiche fino a 60 centesimi.
Il mio deposito è stato quindi accreditato per 19,97. Sono tornato al gioco a cui stavo giocando (dolce 16 esplosione) e ho selezionato la funzione 4 cuori per 350 dollari.
QUANDO HO GUARDATO IL MIO SALDO DICEVO CHE AVEVO ANCORA UN PLAYTHROUGH!
Quando ho chiesto informazioni in merito alla chat dal vivo, mi hanno preso i soldi e hanno detto che avevo mescolato i fondi anche se il mio saldo era inferiore a un dollaro e il mio deposito era già stato accreditato.
Dopo aver litigato per 30 minuti con la persona della chat dal vivo riguardo ai soldi che mi avevano appena rubato, hanno avuto l'audacia di offrirmi un chip da $ 20 per sostituire i $ 350 che mi avevano appena rubato.
Non sono mai stato così mancato di rispetto in tutta la mia vita.
La tua chat dal vivo mi ha rubato $ 350. Ho trovato il vostro gruppo di casinò perché ero un nuovo giocatore e cercavo un posto migliore in cui giocare rispetto a quello in cui mi trovavo e l'esperienza che ho avuto finora è stata un vero disastro.
Non è nemmeno la fine.
Al momento ho $ 50 nel mio account Firefox a cui mi è stato rifiutato l'accesso al prelievo.
Ho inviato il mio documento d'identità 3 giorni fa e non ho ancora avuto notizie a riguardo
Vi ho anche inviato un deposito di $ 100 e non sono ancora riuscito a giocarci, a usarlo o a ritirarlo.
Che cazzo state facendo laggiù?!?!? Hai l'abitudine di rubare i soldi ai clienti? Come ti è consentito operare nel modo in cui sei?
Yabby mi deve 350 dollari.
Firefox ha il mio deposito e altri 50 dollari di cui mi è stato negato il ritiro anche se i miei documenti sono stati inviati E sono già approvato su yabby.
I tuoi rappresentanti della chat devono ricevere una formazione migliore. E devi avere la minima idea di come trattare i clienti. Una cosa di cui non hai bisogno è rubare soldi alle persone e pensare che lavorerai più. Dalle pagine degli anni '60 di questo post sembra che questo sia un luogo comune per te. Come ti sia ancora permesso di operare su questo forum è un mistero per me.