Casino Extreme, Casino Brango, Casino Adrenaline, Supporto per Yabby Casino e discussione dei reclami

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Mikey13
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Immaturseven37,

     

    We hope that you are well.

     

    Please note that you need to follow the instructions given on the Casino Extreme Blog for this specific post. Below, you may find the link to the promotion and make sure to leave the link to your post and account as a reply to the thread.

    Thank you for your understanding.

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

     

    Ciao Immaturseven37,

    Speriamo che tu stia bene.

    Tieni presente che devi seguire le istruzioni fornite sul blog di Casino Extreme per questo post specifico. Di seguito, potresti trovare il collegamento alla promozione e assicurati di lasciare il collegamento al tuo post e al tuo account come risposta al thread.

    Grazie per la vostra comprensione.

    Cordiali saluti,

    Mikey

    Gestione del casinò

    4.6/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello SinMore,

     

    We hope that you are well and safe.

     

    Please note that upon submitting your withdrawal request, our payout managers have noticed that you have registered more than one account at Casino Extreme and used both for depositing. As you are most likely aware, a player is allowed to have only one account at the Casino. This is one of the quintessential rules of any online casino and Casino Extreme is no different.

    5. USER ACCOUNT

    5.1. Opening a User Account

    1. "You are allowed only one User Account. If you have more than one account, all winnings will be void. If you open more than one User Account, the Casino may close all accounts and any bonuses and winnings may be voided."

     

    At this point, the managers have only requested that you provide proper documents for account verification and upon doing so, your account would be ready for use and your winnings would be ready for withdrawal. Furthermore, by verifying your account, you would be cleared for future instant withdrawals and the multiple account issue would be permanently resolved. The Casino has at no point removed any of your winnings, and has provided clear instructions on what are the requirements for later continued use.

    I would also like to add that you also have an account at our sister Casino - Casino Brango, where you have successfully completed your first withdrawal. We hope that is evidence enough that at our Establishment, payouts are processed as advertised - instantly!

    Please revisit your inbox and see the instructions that our managers have sent so you may continue to play at Casino Extreme uninterruptedly.

    Ciao SinAltro,

    Ci auguriamo che tu stia bene e al sicuro.

    Tieni presente che dopo aver inviato la tua richiesta di prelievo, i nostri gestori dei pagamenti hanno notato che hai registrato più di un conto su Casino Extreme e li hai utilizzati entrambi per depositare. Come probabilmente saprai, un giocatore può avere un solo conto al Casinò. Questa è una delle regole fondamentali di qualsiasi casinò online e Casino Extreme non è diverso.

    5. CONTO UTENTE

    5.1. Apertura di un account utente

    1. " Ti è consentito un solo Conto Utente. Se hai più di un conto, tutte le vincite saranno annullate. Se apri più di un Conto Utente, il Casinò potrebbe chiudere tutti i conti e tutti i bonus e le vincite potrebbero essere annullati. "

    A questo punto, i gestori ti hanno solo richiesto di fornire i documenti adeguati per la verifica del conto e, così facendo, il tuo conto sarà pronto per l'uso e le tue vincite saranno pronte per il ritiro. Inoltre, verificando il tuo account, verrai autorizzato a futuri prelievi istantanei e il problema di più account verrebbe risolto in modo permanente. Il Casinò non ha mai rimosso alcuna delle tue vincite e ha fornito istruzioni chiare su quali sono i requisiti per un successivo utilizzo continuato.

    Vorrei anche aggiungere che hai anche un conto presso il nostro Casinò gemello - Casino Brango, dove hai completato con successo il tuo primo prelievo. Ci auguriamo che ciò sia una prova sufficiente del fatto che presso la nostra struttura i pagamenti vengono elaborati come pubblicizzato: istantaneamente!

    Per favore visita nuovamente la tua casella di posta e controlla le istruzioni che i nostri manager ti hanno inviato così potrai continuare a giocare su Casino Extreme ininterrottamente.

    4.6/ 5

    4.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I wasnt aware I had 2 accounts with your casino can you tell me when the other account was last active? And if not for LCB and this complaint forum I still wouldnt have been told what the issue was. Feel free to delete the older account since obviously I do not use it and issue solved. 

    Non sapevo di avere 2 conti con il vostro casinò, potete dirmi quando è stato attivo l'ultima volta l'altro conto? E se non fosse stato per LCB e questo forum di reclamo, non mi sarebbe stato ancora detto quale fosse il problema. Sentiti libero di eliminare l'account precedente poiché ovviamente non lo uso e il problema è stato risolto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok so I just logged into extreme and Brango and was offered 50 sounds on their new game. Requirements must have deposited at least 50 in last 180 days. I have. But then it tells me I havent met requirements. Must deposit between fixed amounts. Wth. Why even have a requirement of must have deposited 50 in last 180 days if last action must be deposit. I didn't get any loyalty spins from extreme on my last deposit, which I've made more deposits with but Brango gave me loyalty spins on same amount of deposit, but I've made less amount of deposits. It doesn't make any sense on what they are trying to do. Do they even want to keep ppl playing at their casino. I might not be a high roller or someone who spends their entire budget on their casino but I do spend money. I've referred plenty of friends and they don't even have appreciation for that either. Starting to make me sick of wasting my time and breath on casinos period. Hell the casino in my town gives me better appreciation. And land based casinos give Freeplay to the lowest amount. That's sad!  And it's not like they think I am not eligible for the promotion cuz they wouldn't have put in on my bonus page. My boyfriend is a player at those casinos and he didn't get the offer on his bonus page cuz he's not made enough in deposits. So I don't get what's the deal. They just making to much money from all us and decided to become greedy. Keeping customers happy doesn't seem to be a viral role in this business. 

    Ok, ho appena effettuato l'accesso a Extreme e Brango e mi sono stati offerti 50 suoni per il loro nuovo gioco. I requisiti devono averne depositati almeno 50 negli ultimi 180 giorni. Io ho. Ma poi mi dice che non ho soddisfatto i requisiti. È necessario depositare tra importi fissi. Con. Perché anche avere il requisito di averne depositati 50 negli ultimi 180 giorni se l'ultima azione deve essere un deposito. Non ho ricevuto giri fedeltà da Extreme sul mio ultimo deposito, con il quale ho effettuato più depositi, ma Brango mi ha dato giri fedeltà sullo stesso importo di deposito, ma ho effettuato meno depositi. Non ha alcun senso quello che stanno cercando di fare. Vogliono almeno continuare a giocare nel loro casinò. Potrei non essere un high roller o qualcuno che spende l'intero budget nel proprio casinò, ma spendo soldi. Ho invitato molti amici e nemmeno loro apprezzano questo. Inizio a stancarmi di sprecare tempo e fiato nei casinò. Diavolo, il casinò della mia città mi dà un apprezzamento migliore. E i casinò tradizionali offrono il gioco gratuito per l'importo più basso. È triste! E non è che pensino che non ho diritto alla promozione perché non avrebbero inserito nella mia pagina bonus. Il mio ragazzo gioca in quei casinò e non ha ricevuto l'offerta sulla sua pagina bonus perché non ha effettuato abbastanza depositi. Quindi non capisco qual è il problema. Stanno semplicemente guadagnando troppi soldi da tutti noi e hanno deciso di diventare avidi. Mantenere i clienti felici non sembra essere un ruolo virale in questo business.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I had the same problem. Once again the bonus hunter strikes and destroys any hopes they ever have of building their customer base. 

     

    Oh, even better, I spent my LCB chips on a chip from extreme. 

     

    No chip. No refund. Big surprise.

    Big time scam always trying to get over on people

     

    So glad I took a chance on sunrise. They might be serious about the rules but they aren't shy with their coupons and they have paid out 4 wins to me over 1000 in 2 months crazy. 

    Ho avuto lo stesso problema. Ancora una volta il cacciatore di bonus colpisce e distrugge ogni speranza di costruire la propria base di clienti.

    Oh, ancora meglio, ho speso i miei chip LCB su un chip Extreme.

    Nessun chip. Nessun rimborso. Grande sorpresa.

    Una grande truffa che cerca sempre di farla finita con le persone

    Sono così felice di aver colto l'occasione all'alba. Potrebbero essere seri riguardo alle regole, ma non sono timidi con i loro coupon e mi hanno pagato 4 vincite su 1000 in 2 mesi pazzeschi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Miskatlyn,

     

    We hope you are enjoying your day.

     

    Please note that both your Casino Extreme and Casino Brango accounts have been reviewed and as we can see, you have successfully claimed the 50 free spins bonus for the new game on both of your accounts. Furthermore, you have also received tournament rewards and Loyalty rewards on your accounts. 
    At the moment, we fail to see where were your accounts denied a free bonus as every promotion was made available and credited as well. We fully understand when a player is unhappy when a bonus is denied however, in this particular case, no bonus has been denied.

    I would like to emphasize once again that regarding Loyalty rewards, the deposited amount is not the determining factor in receiving one. A number of other parameters are taken into consideration hence you may see a larger bonus on your account than what you consider appropriate.

     

    Of course, any bonus related questions you may also direct to our Promotions Department at promotions  @ casinobrango.com.

    Thank you for your understanding.

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Ciao Miskatlyn,

    Ci auguriamo che tu stia godendo la giornata.

    Tieni presente che entrambi i tuoi account Casino Extreme e Casino Brango sono stati esaminati e, come possiamo vedere, hai richiesto con successo il bonus di 50 giri gratuiti per il nuovo gioco su entrambi i tuoi account. Inoltre, hai anche ricevuto premi di tornei e premi fedeltà sui tuoi account.
    Al momento, non riusciamo a vedere dove ai tuoi account è stato negato un bonus gratuito poiché ogni promozione è stata resa disponibile e anche accreditata. Comprendiamo perfettamente quando un giocatore è infelice quando gli viene negato un bonus, tuttavia, in questo caso particolare, non è stato negato alcun bonus.

    Ci tengo a sottolineare ancora una volta che per quanto riguarda i Premi Fedeltà l'importo depositato non è determinante per riceverne uno. Vengono presi in considerazione numerosi altri parametri, quindi potresti vedere un bonus sul tuo conto maggiore di quello che ritieni appropriato.

    Naturalmente, puoi rivolgere qualsiasi domanda relativa ai bonus anche al nostro Dipartimento Promozioni all'indirizzo promozioni@casinobrango.com .

    Grazie per la vostra comprensione.

    Cordiali saluti,

    Mikey

    Gestione del casinò

    4.6/ 5

    4.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    As I was on hold que number 50+ with extreme and Brango that night I made the post in reference, after waiting almost 45 min in chat the customer service reps did credit my account with the free spins. I'm guessing it was a glitch in their system cuz the que for chat was extremely huge. And yes I've been credited tourney wins. I did have loyalty spins after my last deposit with Brango', however I didn't with extreme. Same amount was deposited at both casinos. My main question was WHY didnt I get loyalty spins with extreme.  

    Dato che ero in attesa della coda numero 50+ con Extreme e Brango quella notte, ho scritto il post in riferimento, dopo aver aspettato quasi 45 minuti in chat, i rappresentanti del servizio clienti hanno accreditato sul mio conto i giri gratuiti. Immagino che si sia trattato di un problema tecnico nel loro sistema perché la coda per la chat era estremamente enorme. E sì, mi sono state accreditate le vittorie nei tornei. Ho ricevuto giri fedeltà dopo il mio ultimo deposito con Brango', tuttavia non con Extreme. Lo stesso importo è stato depositato in entrambi i casinò. La mia domanda principale era PERCHÉ non ho ricevuto giri fedeltà con Extreme.

  • Originale English Traduzione Italiano

    If you need to know anything about any 4 casinos let me know 

    Se hai bisogno di sapere qualcosa su 4 casinò qualsiasi fammi sapere

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello again Mikey!!!  i have an issue with claiming the blog spins from yabby casino, made a bonus free deposit on the 20th. i then received an email (jan 21, jan 22, jan 23) since then saying  thanks for my loyalty i have loyalty spins on my account.  i received an email on jan 23 saying i got the blog promotion answer right and i could use the code given to recieve my 200 free spins.  i go to claim my spins and it says it requires a deposit between amounts.  i dont' understand why the loyalty spins are counted against me,  when reaching out to support chat they told me ive had several no deposit bonuses which were the loyalty spins so i was unavailable to get the blog spins.   after asking another question they repeated i was unavailable to get the spins and closed the chat.  MY LAST ACTION was a deposit.  i dont think it is fair that my loyalty and them giving me spins should void my ability to also get the blog spin participation reward . its also very rude for them to just close the chat because they dont feel like helping me understand the rules!!!  

    Ciao di nuovo Mikey!!! Ho un problema con la richiesta dei giri del blog da Yabby Casino, ho effettuato un deposito bonus gratuito il 20. ho quindi ricevuto un'e-mail (21 gennaio, 22 gennaio, 23 gennaio) da allora in cui mi ringraziavo per la mia fedeltà, ho giri fedeltà sul mio conto. ho ricevuto un'e-mail il 23 gennaio in cui mi si diceva che avevo ricevuto la risposta corretta alla promozione del blog e che potevo utilizzare il codice fornito per ricevere i miei 200 giri gratuiti. vado a richiedere i miei giri e dice che è richiesto un deposito tra gli importi. Non capisco perché i giri fedeltà vengano conteggiati contro di me, quando ho contattato la chat di supporto mi hanno detto che avevo diversi bonus senza deposito che erano i giri fedeltà, quindi non ero disponibile per ottenere i giri del blog. dopo aver fatto un'altra domanda hanno ripetuto che non ero disponibile per ottenere i giri e hanno chiuso la chat. LA MIA ULTIMA AZIONE è stata un deposito. Non penso sia giusto che la mia lealtà e il fatto che mi abbiano dato giri debbano invalidare la mia capacità di ottenere anche il premio per la partecipazione ai giri del blog. è anche molto scortese da parte loro chiudere semplicemente la chat perché non hanno voglia di aiutarmi a capire le regole!!!

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    heres a copy of the converasation. ==============================================================================
                        Chat ID 460644 at 2023-01-23 23:16:40
    ===============================================================================
    [2023-01-23 23:16:41] [Live Support] Thank you for visiting Live Support! What can we do for you today?
    [2023-01-23 23:16:40] [miskatlyn] i was trying to claim the blog free spins code blog200yabby31
    [2023-01-23 23:17:04] [Kaigan OBrien] Hello and Welcome to Yabby Casino!
    [2023-01-23 23:17:19] [miskatlyn] it says it requires a deposit but i dont remember claiming anything after my last depost
    [2023-01-23 23:20:06] [Kaigan OBrien] You can only redeem the bonus of BLOG200YABBY31 if your last transaction is a deposit.
    [2023-01-23 23:20:46] [miskatlyn] i havent had anything except the loyalty spins yall give after depositing
    [2023-01-23 23:21:26] [Kaigan OBrien] Unfortunately, there is nothing that can be processed at the moment.
    [2023-01-23 23:21:36] [miskatlyn] i dont understand
    [2023-01-23 23:22:57] [Kaigan OBrien] Sorry, but there is no available bonus that we can offer today as your last multiple transactions are no deposit bonus which is loyalty reward.
    [2023-01-23 23:23:02] [Kaigan OBrien] Thank you for understanding.
    [2023-01-23 23:23:02] [miskatlyn] i didnt claim any bonus with my deposit or after.  ive recieved an email saying thanks for my loyalty i had spins on my account.  so is that why i cant claim the blog spins?
    [2023-01-23 23:23:47] [miskatlyn] i didn't ask for those
    [2023-01-23 23:24:52] [miskatlyn] you all giving me those spins shouldnt restrict me from claiming the blog bonus.  MY LAST ACTION  was a DEPOSIT
    [2023-01-23 23:27:11] [Kaigan OBrien] Sorry, but there is no available bonus that we can offer at the moment. Thank you for understanding and have a great day!

    how is this acceptable practice i really just want to understand and know the rules and if the chat support cant help with that then they are really useless. 

    thanks melissa crabtree username miskatlyn

    ecco una copia della conversazione. ================================================== ============================
    ID chat 460644 al 23-01-2023 23:16:40
    ================================================== =============================
    [2023-01-23 23:16:41] [Supporto dal vivo] Grazie per aver visitato il Supporto dal vivo! Cosa possiamo fare per te oggi?
    [2023-01-23 23:16:40] [miskatlyn] stavo cercando di richiedere il codice dei giri gratuiti del blog blog200yabby31
    [23-01-2023 23:17:04] [Kaigan OBrien] Ciao e benvenuto su Yabby Casino!
    [2023-01-23 23:17:19] [miskatlyn] dice che è richiesto un deposito ma non ricordo di aver richiesto nulla dopo il mio ultimo deposito
    [2023-01-23 23:20:06] [Kaigan OBrien] Puoi riscattare il bonus di BLOG200YABBY31 solo se la tua ultima transazione è un deposito.
    [23-01-2023 23:20:46] [miskatlyn] non ho avuto nulla tranne i giri fedeltà che mi danno dopo aver depositato
    [2023-01-23 23:21:26] [Kaigan OBrien] Sfortunatamente, non c'è nulla che possa essere elaborato al momento.
    [23-01-2023 23:21:36] [miskatlyn] non capisco
    [23-01-2023 23:22:57] [Kaigan OBrien] Siamo spiacenti, ma non c'è alcun bonus disponibile che possiamo offrire oggi poiché le tue ultime transazioni multiple non sono bonus di deposito che sono un premio di fedeltà.
    [23-01-2023 23:23:02] [Kaigan OBrien] Grazie per la comprensione.
    [2023-01-23 23:23:02] [miskatlyn] non ho richiesto alcun bonus con il mio deposito o dopo. ho ricevuto un'e-mail in cui mi ringraziavo per la mia fedeltà e avevo dei giri sul mio conto. quindi è per questo che non posso rivendicare i giri del blog?
    [2023-01-23 23:23:47] [miskatlyn] non li ho chiesti
    [2023-01-23 23:24:52] [miskatlyn] tutti voi che mi date quei giri non dovreste impedirmi di richiedere il bonus del blog. LA MIA ULTIMA AZIONE è stata UN DEPOSITO
    [2023-01-23 23:27:11] [Kaigan OBrien] Siamo spiacenti, ma non ci sono bonus disponibili che possiamo offrire al momento. Grazie per la comprensione e buona giornata!

    come è accettabile questa pratica, voglio solo capire e conoscere le regole e se il supporto via chat non può aiutarmi, allora sono davvero inutili.

    grazie melissa crabtree nome utente miskatlyn

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Miskatlyn,

     

    We hope that all is well.

     

    Please note that your account has been reviewed and we are happy to say that your Blog Reward has been credited to your account!

    We apologize for any inconvenience, however, our newer agents do have instructions to consider Loyalty Rewards as straight free bonuses, although exceptions should be made for Blog Rewards.

     

    We wish you plenty of luck playing at our Casino!

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Ciao Miskatlyn,

    Speriamo che tutto vada bene.

    Tieni presente che il tuo account è stato esaminato e siamo lieti di annunciare che il tuo Premio Blog è stato accreditato sul tuo account!

    Ci scusiamo per eventuali disagi, tuttavia, i nostri nuovi agenti hanno istruzioni per considerare i premi fedeltà come bonus gratuiti, anche se dovrebbero essere fatte eccezioni per i premi blog.

    Ti auguriamo tanta fortuna giocando al nostro Casinò!

    Cordiali saluti,

    Mikey

    Gestione del casinò

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you Mikey 

    Grazie Mikey

  • Originale English Traduzione Italiano

    So I have a couple issues with a couple casinos but let's start with Yabby ...so I received an Email promo for a 250% on a deposit of a minimum $20 either in cash or crypto annnnd a 100% cash back so I'm like yeah I'll try that ... so I go through the process of buying bitcoin from the reputable crypto.com and proceed to deposit initially it was $28 but with the mining fees etc. it came out to $26.70 or thereabouts anyway so the deposit was successful at least on my end Crypto.com showed the transaction first pending then confirmed of having sent the $27 In crypto to the wallet address Yabby provided however my balance only reflected that I deposited $15 they took almost half of my deposit ...so mind you the bonus is only good for a minimum deposit of $20 but they kept $12 in Bitcoin enough to keep it under $20 despite in the terms and conditions it states emphatically that there are no fees when depositing and withdrawing with crypto...so how does that work? Then I went to support and whoever it was that I talked to (I definitely downloaded the conversation and can provide it if necessary UPDATE actually I did provide it as a file attachment ) he first tried to say it happened in my end until I provided him with the hash and transaction receipts illustrating that I in fact sent $27 then he said that they have fees and I asked him to please show me in your terms and conditions where it states that there are fees because all the references to fees anywhere concerning crypto is that there isn't any....and so I said you know what I just wont ever play here but I want my Bitcoin all of it I won't play a single game and then he said unfortunately there's a minimum withdraw amount of $50!! So I can't have it back ...wow first you bait me then steal half then won't allow me to do anything about it including withdrawing my bitcoin and I don't qualify for the bonus which was %250 plus %100 cash back if I lose which was the only reason I did it in the first place SHADY. 
        Respectfully

    BillyRoss2022

    Quindi ho un paio di problemi con un paio di casinò, ma iniziamo con Yabby... quindi ho ricevuto una promozione via email per uno sconto del 250% su un deposito di un minimo di $ 20 in contanti o in criptovaluta e un rimborso del 100%, quindi sono tipo sì, ci proverò ... quindi seguo il processo di acquisto di bitcoin dal rispettabile crypto.com e procedo al deposito inizialmente era $ 28 ma con le commissioni minerarie ecc. è arrivato a $ 26,70 o giù di lì comunque, quindi il il deposito è andato a buon fine, almeno da parte mia, Crypto.com ha mostrato la transazione prima in sospeso e poi ha confermato di aver inviato i $ 27 in criptovaluta all'indirizzo del portafoglio fornito da Yabby, tuttavia il mio saldo rifletteva solo che avevo depositato $ 15, hanno preso quasi la metà del mio deposito... quindi attenzione, il bonus è valido solo per un deposito minimo di $ 20, ma hanno mantenuto $ 12 in Bitcoin abbastanza per mantenerlo sotto i $ 20 nonostante nei termini e condizioni si affermi con enfasi che non ci sono commissioni quando si deposita e si preleva con criptovaluta... quindi come funziona? Poi sono andato all'assistenza e chiunque fosse con cui ho parlato (ho sicuramente scaricato la conversazione e posso fornirla se necessario AGGIORNAMENTO in realtà l'ho fornito come file allegato) ha prima provato a dire che è successo alla mia fine finché non gliel'ho fornito con l'hash e le ricevute delle transazioni che dimostrano che in effetti ho inviato $ 27, poi ha detto che hanno delle commissioni e gli ho chiesto di mostrarmelo nei tuoi termini e condizioni in cui si afferma che ci sono delle commissioni perché tutti i riferimenti alle commissioni ovunque riguardanti la criptovaluta sono che non ce n'è... e quindi ho detto sai cosa non giocherò mai qui ma voglio tutti i miei Bitcoin non giocherò a un solo gioco e poi ha detto che sfortunatamente c'è un importo minimo di prelievo di $50!! Quindi non posso riaverlo indietro...wow prima mi adesca, poi mi rubi la metà, poi non mi permetti di fare nulla al riguardo, incluso ritirare il mio bitcoin e non mi qualifico per il bonus che era% 250 più% 100 rimborso in caso di perdita, che è stata l'unica ragione per cui l'ho fatto in primo luogo SHADY.
    Rispettosamente

    Billy Ross2022

  • Originale English Traduzione Italiano

    Absoloutly. I was always about $1-$2 dollars under the specified amount. Please do not mess up and ask them if you can please have the bonus anyway, they will simply shut the chat down in your face. yes i am speaking of Brango and extreme as well as yabby.  Done!!!

    Assolutamente. Ero sempre circa $ 1- $ 2 dollari al di sotto dell'importo specificato. Per favore, non fare confusione e chiedere loro se puoi avere comunque il bonus, ti chiuderanno semplicemente la chat in faccia. sì, sto parlando di Brango, estremo e yabby. Fatto!!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello BillyRoss2022,

    Thanks for sharing with us your experience. We will notify Casino Rep about your concerns, and hope that you will get a quick and proper reply. Keep you posted.

    Thank you.

    Ciao BillyRoss2022 ,

    Grazie per aver condiviso con noi la tua esperienza. Informeremo il rappresentante del casinò in merito alle tue preoccupazioni e speriamo che riceverai una risposta rapida e adeguata. Tenervi aggiornati.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello BillyRoss2022,

     

    I hope that you are well and having a nice day.

     

    Please note that your account has been reviewed and we do see that you have made a single Bitcoin deposit on 1/16/2023. The amount of the deposit that was credited is $15.11 USD. Below, you may see the details of the transaction:

     

    Cryptoaddress: 3PCtHbip7v14vDU2W5ADfx1dPX9pmkNVAB

    Transaction ID: f2c692660d716e19bcb8b9ff9115a54574b90031944d126c78c1c818e25fd069

    Amount: 0.00072280 BTC

    Also, you may check the blockchain link to see the transaction:

    https://blockchair.com/bitcoin/address/3PCtHbip7v14vDU2W5ADfx1dPX9pmkNVAB

    Please note that Yabby Casino does not take any transaction fees and when a player makes a cryptocurrency deposit, the amount that is credited is the same one that is seen on blockchain. Please check on your end with your wallet what amount has been deducted for the service they provide. 

     

    Should you need any additional information, please do not hesitate to contact us directly by email at support@yabbycasino.com.

    Thank you for your understanding.

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Ciao BillyRoss2022,

    Spero che tu stia bene e che tu stia passando una bella giornata.

    Tieni presente che il tuo account è stato esaminato e vediamo che hai effettuato un singolo deposito in Bitcoin il 16/01/2023 . L'importo del deposito accreditato è di $ 15,11 USD . Di seguito, potresti vedere i dettagli della transazione:

    Indirizzo crittografico : 3PCtHbip7v14vDU2W5ADfx1dPX9pmkNVAB

    ID transazione : f2c692660d716e19bcb8b9ff9115a54574b90031944d126c78c1c818e25fd069

    Importo : 0,00072280 BTC

    Inoltre, puoi controllare il collegamento blockchain per vedere la transazione:

    https://blockchair.com/bitcoin/address/3PCtHbip7v14vDU2W5ADfx1dPX9pmkNVAB

    Tieni presente che Yabby Casino non addebita alcuna commissione di transazione e quando un giocatore effettua un deposito in criptovaluta, l'importo accreditato è lo stesso visualizzato sulla blockchain. Ti preghiamo di verificare con il tuo portafoglio quale importo è stato detratto per il servizio fornito.

    Se hai bisogno di ulteriori informazioni, non esitare a contattarci direttamente tramite e-mail all'indirizzo support@yabbycasino.com.

    Grazie per la vostra comprensione.

    Cordiali saluti,

    Mikey

    Gestione del casinò

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok so once again I've been denied blog bonus from extreme and Brango cuz the last transaction is the loyalty spins I received from them for depositing. I don't understand the last action must be a deposit rule if when I do deposit and i don't request anything from them that it counts against me for any blog promotion.  I made my deposit right after I did the answer for the blog just to be able to claim the the blog. It's crazy that their loyalty spins blocks me from other promotions. 

    Ok, ancora una volta mi è stato negato il bonus del blog da Extreme e Brango perché l'ultima transazione riguarda i giri fedeltà che ho ricevuto da loro per il deposito. Non capisco che l'ultima azione debba essere una regola di deposito se quando effettuo il deposito non chiedo loro nulla che conti contro di me per qualsiasi promozione del blog. Ho effettuato il deposito subito dopo aver risposto al blog solo per poter rivendicare il blog. È pazzesco che i loro giri fedeltà mi blocchino da altre promozioni.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Miskatlyn,

    We will forward this issue to Casino and he will reply to you as soon as possible. Keep an eye on this thread.

    Ciao Miskatlyn ,

    Inoltreremo il problema al Casinò e lui ti risponderà il prima possibile. Tieni d'occhio questo thread.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Miskatlyn,

     

    Hope that all is well.

     

    Please note that your reward has been added on your Casino Brango account. At Casino Extreme, your last action is a free chip, not a loyalty reward, hence, following the terms of the promotion, the reward cannot be added at the moment.

     

    Thank you for your understanding and good luck!

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Ciao Miskatlyn,

    Spero che tutto vada bene.

    Tieni presente che il tuo premio è stato aggiunto sul tuo account Casino Brango. Su Casino Extreme, la tua ultima azione è un chip gratuito, non un premio fedeltà, quindi, secondo i termini della promozione, il premio non può essere aggiunto al momento.

    Grazie per la comprensione e buona fortuna!

    Cordiali saluti,

    Mikey

    Gestione del casinò

    4.6/ 5

    4.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    You think that's crazy wait till they email you back when you send in your ID with this:

     

    And then proceed to stop you from withdrawing your crypto deposit because they don't know that Alabama does paper temporary IDs while they mail the hard copies.  

    Why do you even bother sending out this email if it's all just made up? 

    Pensi che sia una follia aspettare che ti rispondano via email quando invii il tuo documento d'identità con questo:

    E poi procedono per impedirti di ritirare il tuo deposito crittografico perché non sanno che l'Alabama invia documenti di identità temporanei cartacei mentre spediscono le copie cartacee.

    Perché ti preoccupi di inviare questa email se è tutto inventato?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello SexyFloral,

    Please send us your Casino Username via private message and we will reach out to Casino Rep regarding this issue.

    Thank you.

    Ciao SexyFloral ,

    Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e contatteremo il rappresentante del casinò in merito a questo problema.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have been a loyal player at brango, yabby and extreme but lately I feel taken for granted. The lack of spins or bonuses for existing players is pretty obvious if you use this site.  The once weekly codes are non existent and even after deposits I still can't get a code to activate, game played within exclusion zone, is the typical response.  However it will be on a game I haven't played in months.  It seems to happen whenever bitcoin has a downturn, but we as players don't get to deposit less when bitcoin is up. I wish I could change the rules according to my bankroll.... anyway rant over good luck.

    Sono stato un giocatore fedele a Brango, Yabby ed Extreme, ma ultimamente mi sento dato per scontato. La mancanza di giri o bonus per i giocatori esistenti è abbastanza ovvia se usi questo sito. I codici una volta settimanali sono inesistenti e anche dopo i depositi non riesco ancora a ottenere un codice da attivare, il gioco giocato all'interno della zona di esclusione, è la risposta tipica. Comunque sarà su un gioco a cui non gioco da mesi. Sembra che accada ogni volta che il bitcoin subisce una flessione, ma noi come giocatori non possiamo depositare meno quando il bitcoin è in rialzo. Vorrei poter cambiare le regole in base al mio bankroll... comunque sbraitare per buona fortuna.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bama25,

    Could you please provide us with your Casino Username via private message and we will get in touch with Casino Representative in order to help you with your concerns?

    Ciao Bama25 ,

    Potresti fornirci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò per aiutarti con le tue preoccupazioni?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bama25,

    We are still waiting for your credentials. Please send us  via private message to be able to help you.

    Ciao Bama25 ,

    Stiamo ancora aspettando le tue credenziali. Vi preghiamo di inviarci un messaggio privato per potervi aiutare.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Boy here we go....  Recently my email was compromised and I had to create a new one. I emailed support and the live chat reps at the respective casinos and requested they close my old account and the reason why, they told me to send in dated pictures of my validation stuff from the new email which i did. Live chat deactivated my old account and made sure that everything was in order for me to play even though I'd have to reverify my new account(no problem) 

    Later on I was getting ready to deposit and messaged live chat to double check that my old account was deactivated, they assured me it was and that I was free to deposit and play. I placed a deposit with yabby and began playing on it. 

    My account was at 1527.57 euros when I submitted another set of validation pictures as instructed by live chat because they couldn't pull my validation from my old DEACTIVATED account.

    Then, big surprise my account was locked and I was unable to login to it. When questioned about this customer service informed me that I had violated the multiple account rule. I responded that I hadn't and provided screenshots showing where the old one had been deactivated and went back and forth for HOURS and they refused to unlock my account or allow me to withdraw my money.

    I finally was able to gain access to my old email thanks to google support and informed them that I wanted the money I won with my deposited funds and after hours of arguing was told that my only option was to have my old account reactivated and have the new account closed. I agreed. They then placed my original deposit onto the account and refused to transfer my winnings to it EVEN THOUGH IT WAS THE ONLY ACTIVE ACCOUNT I HAD.

    Keep in mind that the new account was locked IIMMEDIATELY preventing me from getting evidence of my playthrough and winnings......at least they thought so.

    Luckily I record all of my gameplay because I have social media platforms that I post big wins on and other things involved in streaming and gambling. 

    Also, there are numerous instances of the exact opposite thing happening with other customers, where their old account was deactivated and they were allowed to withdraw their winnings provided they send in new validation documents. (screenshots of that as well but they contain sensitive information so I'd rather not post them publicly unless needed) 

    Bottom line: My old account was deactivated, my new account was my only active account, and I want the same treatment you give everyone else. You owe me 1381.57 EUROS. 

    Ragazzi, eccoci qua.... Recentemente la mia email è stata compromessa e ho dovuto crearne una nuova. Ho inviato un'e-mail al supporto e ai rappresentanti della chat dal vivo nei rispettivi casinò e ho chiesto che chiudessero il mio vecchio account e il motivo per cui mi hanno detto di inviare immagini datate del mio materiale di convalida dalla nuova e-mail, cosa che ho fatto. La chat dal vivo ha disattivato il mio vecchio account e si è assicurato che tutto fosse in ordine per permettermi di giocare, anche se avrei dovuto verificare nuovamente il mio nuovo account (nessun problema)

    Più tardi mi stavo preparando per depositare e ho inviato un messaggio alla chat dal vivo per verificare che il mio vecchio account fosse disattivato, mi hanno assicurato che lo era e che ero libero di depositare e giocare. Ho effettuato un deposito con yabby e ho iniziato a giocarci.

    Il mio account era a 1527,57 euro quando ho inviato un'altra serie di immagini di convalida come indicato dalla chat dal vivo perché non potevano estrarre la mia convalida dal mio vecchio account DISATTIVATO.

    Poi, con grande sorpresa, il mio account è stato bloccato e non sono riuscito ad accedervi. Quando interrogato su questo il servizio clienti mi ha informato che avevo violato la regola di più account. Ho risposto di no e ho fornito screenshot che mostravano dove quello vecchio era stato disattivato e sono andato avanti e indietro per ORE e si sono rifiutati di sbloccare il mio account o di permettermi di prelevare i miei soldi.

    Finalmente sono riuscito ad accedere alla mia vecchia email grazie al supporto di Google e li ho informati che volevo i soldi che avevo vinto con i fondi depositati e dopo ore di discussione mi è stato detto che la mia unica opzione era riattivare il mio vecchio account e avere il nuovo conto chiuso. Ho accettato. Hanno quindi effettuato il mio deposito originale sul conto e si sono rifiutati di trasferire le mie vincite ANCHE SE ERA L'UNICO CONTO ATTIVO CHE AVEVO.

    Tieni presente che il nuovo account è stato bloccato IMMEDIATAMENTE impedendomi di ottenere prove del mio gioco e delle mie vincite... almeno così pensavano.

    Fortunatamente registro tutto il mio gameplay perché ho piattaforme di social media su cui pubblico grandi vincite e altre cose coinvolte nello streaming e nel gioco d'azzardo.

    Inoltre, ci sono numerosi casi in cui accade esattamente il contrario con altri clienti, dove il loro vecchio account è stato disattivato e gli è stato permesso di ritirare le loro vincite a condizione che inviassero nuovi documenti di convalida. (screenshot anche di quello ma contengono informazioni sensibili quindi preferirei non pubblicarli pubblicamente a meno che non sia necessario)

    In conclusione: il mio vecchio account è stato disattivato, il mio nuovo account era il mio unico account attivo e voglio lo stesso trattamento che offri a tutti gli altri. Mi devi 1381,57 EURO.

  • Originale English Traduzione Italiano

    P.S. You already know what I know. You know how I saw that other customers get treated differently, You know how i know the truth of BH. I won that money fairly, with the same coupon other people are given when they close an account and have to start a new one (The 100% coupon) and  expect to be paid. I should also note that I won the initial 5-600 Euros before my 73 euros had even been depleted which makes the 100% coupon a moot point regardless of it being in my cashier for me to redeem. 

    You can also see by the screenshots that the strike200 code was unavailable to me as is customary to people who have to close their first account and open a second. 

    You know I even offered to accept my full winnings at a 1x playthrough because of the drama involved in trying to get this settled and was denied again, seems to me that you're all scared I'll win more but wtf do i know. 

    PS Sai già quello che so io. Sai come ho visto che gli altri clienti vengono trattati diversamente, sai come conosco la verità su BH. Ho vinto quei soldi in modo equo, con lo stesso coupon che viene dato ad altre persone quando chiudono un conto e devono aprirne uno nuovo (il coupon del 100%) e si aspettano di essere pagati. Dovrei anche notare che ho vinto i primi 5-600 euro prima ancora che i miei 73 euro fossero esauriti, il che rende il coupon del 100% un punto controverso indipendentemente dal fatto che sia nella mia cassa per poterlo riscattare.

    Puoi anche vedere dagli screenshot che il codice strike200 non mi era disponibile come è consuetudine per le persone che devono chiudere il primo conto e aprirne un secondo.

    Sapete che mi sono persino offerto di accettare la mia intera vincita in una partita 1x a causa del dramma coinvolto nel tentativo di risolvere la questione e mi è stato negato di nuovo, mi sembra che abbiate tutti paura che vincerò di più, ma che ne so.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello James Heusser,

    We will reach out to them to inquire about this case for you. Hope that you will get a quick reply on the forum. Keep you posted.

    Ciao James Heusser ,

    Li contatteremo per informarti su questo caso. Spero che riceverai una risposta rapida sul forum. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I don't even know where to begin with this..... I recently found out about the casinos attached to this post and currently have like seven different complaints all of which have been ignored by everyone else that would listen. 

     

    In the past 48 hours I've deposited upwards of $200 into Yabby. 

     

    I deposited $20 this morning, And after being informed that I had a "loyalty chip" that I didn't ask for and after I asked the live chat to cancel said chip I was told by the live chat person that I had to get it under a dollar before my deposit would credit.

    I played the chip down to 60 cents. 

    My deposit was then credited for 19.97 I went back into the game that I was playing (sweet 16 blast) and hit the 4 heart feature for 350 dollars.

    WHEN I LOOKED AT MY BALANCE IT SAID I HAD A PLAYTHROUGH STILL! 

    When I asked the live chat about this they took the money from me and said that I mixed funds even though my balance was under a dollar and my deposit had already credited. 

    After arguing for 30 minutes with the live chat person about the money that they just stole from me they had the audacity to offer me a $20 chip to replace the $350 they just stole from me.

    I've never been so disrespected in my entire life. 

    Your live chat stole $350 from me. I found your casino group because I was a new player looking for a better place to play than the one I was at and the experience that I've had thus far is absolute fucking disaster. 

    That's not even the end of it. 

    I currently have $50 sitting in my account at Firefox which I've been refused access to withdrawal. 

    I sent my ID in 3 days ago and still have yet to hear anything about it 

     

    I also sent $100 deposit to you guys and still have not been able to play on that or use it or withdraw it.

    What the fuck are you people doing over there?!?!? You make a habit of stealing customers money? How are you even allowed to operate the way that you are? 

    Yabby owes me 350 dollars. 

    Firefox has my deposit and another 50 dollars that I have been denied withdrawal of even though my documents have been sent AND I'm already approved at yabby. 

    Your chat reps need to get some better training. And you need to get a fucking clue on how to treat customers. One thing you don't need to be doing a stealing money from people and thinking you're going to operate any longer. From the '60s something pages on this post it seems like this is commonplace for you. How you're still allowed to operate on this board is a mystery to me. 

    Non so nemmeno da dove cominciare..... Recentemente ho scoperto dei casinò allegati a questo post e attualmente ho circa sette diversi reclami, tutti ignorati da tutti gli altri che volevano ascoltare.

    Nelle ultime 48 ore ho depositato più di $200 su Yabby.

    Ho depositato $ 20 stamattina e dopo essere stato informato che avevo un "chip fedeltà" che non avevo richiesto e dopo aver chiesto alla chat dal vivo di cancellare detto chip, la persona della chat dal vivo mi ha detto che dovevo ottenerlo meno di un dollaro prima che il mio deposito venisse accreditato.

    Ho giocato la fiche fino a 60 centesimi.

    Il mio deposito è stato quindi accreditato per 19,97. Sono tornato al gioco a cui stavo giocando (dolce 16 esplosione) e ho selezionato la funzione 4 cuori per 350 dollari.

    QUANDO HO GUARDATO IL MIO SALDO DICEVO CHE AVEVO ANCORA UN PLAYTHROUGH!

    Quando ho chiesto informazioni in merito alla chat dal vivo, mi hanno preso i soldi e hanno detto che avevo mescolato i fondi anche se il mio saldo era inferiore a un dollaro e il mio deposito era già stato accreditato.

    Dopo aver litigato per 30 minuti con la persona della chat dal vivo riguardo ai soldi che mi avevano appena rubato, hanno avuto l'audacia di offrirmi un chip da $ 20 per sostituire i $ 350 che mi avevano appena rubato.

    Non sono mai stato così mancato di rispetto in tutta la mia vita.

    La tua chat dal vivo mi ha rubato $ 350. Ho trovato il vostro gruppo di casinò perché ero un nuovo giocatore e cercavo un posto migliore in cui giocare rispetto a quello in cui mi trovavo e l'esperienza che ho avuto finora è stata un vero disastro.

    Non è nemmeno la fine.

    Al momento ho $ 50 nel mio account Firefox a cui mi è stato rifiutato l'accesso al prelievo.

    Ho inviato il mio documento d'identità 3 giorni fa e non ho ancora avuto notizie a riguardo

    Vi ho anche inviato un deposito di $ 100 e non sono ancora riuscito a giocarci, a usarlo o a ritirarlo.

    Che cazzo state facendo laggiù?!?!? Hai l'abitudine di rubare i soldi ai clienti? Come ti è consentito operare nel modo in cui sei?

    Yabby mi deve 350 dollari.

    Firefox ha il mio deposito e altri 50 dollari di cui mi è stato negato il ritiro anche se i miei documenti sono stati inviati E sono già approvato su yabby.

    I tuoi rappresentanti della chat devono ricevere una formazione migliore. E devi avere la minima idea di come trattare i clienti. Una cosa di cui non hai bisogno è rubare soldi alle persone e pensare che lavorerai più. Dalle pagine degli anni '60 di questo post sembra che questo sia un luogo comune per te. Come ti sia ancora permesso di operare su questo forum è un mistero per me.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Jesus I thought it was personal but turns out you guys just make a habit of stealing people's money that they win that's crazy. 

     

    Just kidding I know my situation was personal and I have proof of it but I digress 🙄

    Gesù, pensavo fosse una questione personale, ma a quanto pare voi ragazzi avete l'abitudine di rubare i soldi alle persone che poi vincono, è pazzesco.

    Scherzo, so che la mia situazione era personale e ne ho la prova ma sto divagando 🙄

  • Originale English Traduzione Italiano

    ........ We.... May be on our way to a resolution on this whole thing. I'll keep you guys posted. God I hope so. 

    ........ Noi... potremmo essere sulla buona strada per una soluzione su tutta questa faccenda. Vi terrò aggiornati ragazzi. Dio, lo spero.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Whoa. Me too. I logged in a minute ago and the balance was on my account. Mark mine resolved. 

    Ehi. Anche io. Ho effettuato l'accesso un minuto fa e il saldo era sul mio conto. Segna il mio risolto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello DJRintamaki,

    Could you please send me your Casino username via private message so we can notify Casino Rep about this issue?

    Ciao DJRintamaki ,

    Potresti inviarmi il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo da poter avvisare il rappresentante del casinò del problema?

  • Originale English Traduzione Italiano

    It's the same as my username on here but they've already credited my winnings to my account and I was able to withdraw from it. It may have been a couple hoops but they definitely handled the situation properly thank God 

    È lo stesso del mio nome utente qui, ma hanno già accreditato le mie vincite sul mio conto e ho potuto ritirarmi. Potrebbero essere stati un paio di tentativi, ma hanno sicuramente gestito la situazione correttamente, grazie a Dio

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello DJRintamaki,

    We are so glad to hear that you got what you deserve. Congratulation!thumbs_up

    Ciao DJRintamaki ,

    Siamo così felici di sapere che hai ottenuto ciò che meriti. Congratulazioni! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    So I have mixed news I guess..... I have been removed from the bonus Hunter class which I consider a win by itself but sad to report that we haven't quite reached an agreement on the 1381 Euros that I'm still missing. 

    I do, however, believe that Lucas from the management team and I are working towards something But with it being a weekend things have kind of stalled a little bit so at the moment I'm going to say unresolved but hopeful for continued negotiation on Monday.

    Major props to Lucas with the pit boss team for *hearing* me For what I feel like is the first time.

    Hopefully Monday I'll have that 1381 and all will be right with the world 

    Quindi ho notizie contrastanti, immagino... Sono stato rimosso dalla classe bonus Hunter che considero una vittoria di per sé, ma purtroppo devo dire che non abbiamo ancora raggiunto un accordo sui 1381 euro che mi restano ancora mancante.

    Credo, tuttavia, che Lucas del team di gestione e io stiamo lavorando verso qualcosa. Ma essendo un fine settimana, le cose si sono un po' bloccate, quindi al momento dirò irrisolto ma spero che le trattative continuino lunedì .

    I maggiori complimenti a Lucas e alla squadra del pit boss per avermi *ascoltato* Per quella che sento sia la prima volta.

    Se tutto va bene lunedì avrò quel 1381 e tutto andrà bene nel mondo

  • Originale English Traduzione Italiano

    Happy to report that we have reached a resolution to this entire thing. 

     

    Beyond the winnings. Casino reps reached out and went above and beyond in regards to treatment of customers and building brand loyalty. 

    Never did I think it would end on a positive note or that we would finally reach the point of having a truce and be friendly again but (holy shit) I was wrong. 

     

    Lucas, one of the managers at Yabby, and their entire management team blew me away with their professional attitude and patience during this whole mess and they might as well be super heros cuz I know I got a mouth on me and they eere a shining example of understanding the customers frustration and just really fucking awesome in general. 

    There may have been some bad blood for a while but that is all FINALLY in the past. 

    I know how difficult I was at times and I just gotta say that for them to still do all the right things and reach the end result is a testament to the quality of all of their casinos and the training that their management team has received. 

    Especially Lucas, a God amongst men and absolutely perfect for the job. He could give a class on how to build brand loyalty. 

    Which is another topic entirely but they damn sure earned it today!

    Untouchables. Only word to describe them.

    In an industry where same day payouts are unheard of and seemingly impossible for any other casino these guys laugh at the rest of the pack and bust out SAME HOUR payouts. 

    "Instant withdrawal kings" treated me like royalty today and that's what makes them special.

    It may take a few tries but rest assured Extreme and their kin take damn good care of their customers. 

     

    Sono felice di annunciare che abbiamo raggiunto una soluzione a tutta questa faccenda.

    Al di là delle vincite. I rappresentanti del casinò ci hanno contattato e hanno fatto di tutto per quanto riguarda il trattamento dei clienti e la fidelizzazione al marchio.

    Non avrei mai pensato che sarebbe finita in modo positivo o che saremmo finalmente arrivati al punto di avere una tregua e di essere di nuovo amichevoli ma (porca miseria) mi sbagliavo.

    Lucas, uno dei manager di Yabby, e il suo intero team di gestione mi hanno lasciato senza fiato con il loro atteggiamento professionale e la loro pazienza durante tutto questo pasticcio e potrebbero anche essere dei supereroi perché so di avere una bocca su di me e loro sono un brillante esempio di comprendere la frustrazione dei clienti ed è semplicemente fantastico in generale.

    Potrebbe esserci stato del cattivo sangue per un po', ma FINALMENTE tutto appartiene al passato.

    So quanto sia stato difficile a volte e devo solo dire che per loro fare ancora tutte le cose giuste e raggiungere il risultato finale è una testimonianza della qualità di tutti i loro casinò e della formazione che il loro team di gestione ha ricevuto.

    Soprattutto Lucas, un Dio tra gli uomini e assolutamente perfetto per il lavoro. Potrebbe tenere un corso su come costruire la fedeltà al marchio.

    Questo è un altro argomento completamente diverso, ma oggi se lo sono guadagnato sicuramente!

    Intoccabili. Unica parola per descriverli.

    In un settore in cui i pagamenti nello stesso giorno sono inauditi e apparentemente impossibili per qualsiasi altro casinò, questi ragazzi ridono del resto del gruppo e distribuiscono i pagamenti alla STESSA ORA.

    "I re del prelievo istantaneo" oggi mi hanno trattato come un re ed è questo che li rende speciali.

    Potrebbero essere necessari alcuni tentativi, ma stai tranquillo che Extreme e i loro parenti si prendono cura dannatamente bene dei loro clienti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey there, I was wanting to make a withdrawal and a splasher came out saying to fill out a document.  When I click on it, it brings me back to main page.

    I talked to support and they said to email banking with ID and a picture of me holding it.  I sent these in on January 21st, 16 days ago.  I have also sent two follow up emails with no reply.

    Chat keeps telling me there is nothing they can do and I have to reach banking but there is never a reply.  

    I want to confirm account and see a withdrawal land before depositing and fully using website.  

    Thank you and talk soon.

    Salve, volevo effettuare un prelievo ed è uscito uno splasher che diceva di compilare un documento. Quando clicco su di esso, mi riporta alla pagina principale.

    Ho parlato con l'assistenza e mi hanno detto di inviare un'e-mail al servizio bancario con un documento d'identità e una foto di me che lo tengo in mano. Li ho inviati il 21 gennaio, 16 giorni fa. Ho anche inviato due e-mail di follow-up senza risposta.

    La chat continua a dirmi che non possono fare niente e devo contattare la banca ma non c'è mai risposta.

    Voglio confermare l'account e vedere un terreno di prelievo prima di depositare e utilizzare completamente il sito web.

    Grazie e ci sentiamo presto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    You have to make a verification deposit for the system to recognize your account properly. 

    I thought it was bullshit too. But it's not. I've seen this in action. Once you deposit and you send your documents the system alerts their team to do the verification and that will have them remove the validation form error. Sometimes it's quick and sometimes it's a few days but it'll get done. 

     

    Send em a selfie holding your ID and a picture of the front and back of the ID to documents@ or banking@ whichever casino you're talking about. I. E. documents@ yabbycasino.com

    Devi effettuare un deposito di verifica affinché il sistema riconosca correttamente il tuo account.

    Anche io pensavo che fosse una stronzata. Ma non lo è. L'ho visto in azione. Una volta depositato e inviato i documenti, il sistema avvisa il proprio team di effettuare la verifica e di rimuovere l'errore del modulo di convalida. A volte è veloce e a volte ci vogliono pochi giorni ma verrà fatto.

    Invia loro un selfie con in mano il tuo documento d'identità e una foto della parte anteriore e posteriore del documento d'identità a documenti@ o banking@, a seconda del casinò di cui stai parlando. Documenti IE@yabbycasino.com

  • Originale English Traduzione Italiano

    If you have a withdrawable balance on there already the deposit won't show up until it's either withdrawn or depleted though . 

    Se hai già un saldo prelevabile, il deposito non verrà visualizzato finché non verrà ritirato o esaurito.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Brango will not verify me. I can't get an answer from them thru email and also the reps in the chat are useless and two of them have just completely bailed on the conversation as soon as I laid out all my facts. I would like to be able to withdraw my winnings and have been waiting TWO WEEKS to be verified. it's inexcusable!

    Brango non mi verificherà. Non riesco a ottenere una risposta da loro tramite e-mail e anche i rappresentanti nella chat sono inutili e due di loro hanno abbandonato completamente la conversazione non appena ho esposto tutti i miei fatti. Vorrei poter ritirare le mie vincite e sto aspettando DUE SETTIMANE per la verifica. è imperdonabile!

  • Originale English Traduzione Italiano

    I was just told by. Chat rep that cashback will no longer be available due to decision by management ....WOW this is ridiculous 

    Mi è stato appena detto da. Rappresentante della chat che il cashback non sarà più disponibile a causa della decisione della direzione.... WOW, è ridicolo

  • Originale English Traduzione Italiano

    It's cuz of the Superbowl tournament lol 

    È a causa del torneo del Superbowl lol

  • Originale English Traduzione Italiano

    No they said it's indefinite per management decision 

    No, hanno detto che è a tempo indeterminato per decisione della direzione

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Kellie072087,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can notify Casino Rep in order to help you?

    Ciao Kellie072087 ,

    Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo avvisare il rappresentante del casinò per aiutarti?

  • Originale English Traduzione Italiano

    You were very helpful with limitless casino but now I'm having trouble with Yabby Casino. I need to withdrawl and I get get a response. It's been weeks. Please help. 

    Sei stato molto utile con il casinò illimitato, ma ora ho problemi con Yabby Casino. Ho bisogno di ritirarmi e ricevo una risposta. Sono passate settimane. Per favore aiuto.

    4.2/ 5

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I need help. I've sent Yabby casino my identity documents and have been ready to withdraw for weeks with mo reply from them at all. Please help. Username is Stacymoore1114 thank you 

    Ho bisogno di aiuto. Ho inviato al casinò Yabby i miei documenti d'identità e sono pronto a ritirarmi da settimane senza alcuna risposta da parte loro. Per favore aiuto. Il nome utente è Stacymoore1114, grazie

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Stacy Moore,

    We will notify Casino Rep about this issue, and we are sure that you will get a quick reply. Keep you posted.

    Ciao Stacy Moore ,

    Informeremo il rappresentante del casinò in merito a questo problema e siamo sicuri che riceverai una risposta rapida. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Stacy,

     

    Hope that all is well.

     

    Please note that we have contacted our Banking Department and we are happy to say that your account is now fully verified. The previous documentation you have sent was incomplete, hence, your account could not have been verified then.

    To have your first withdrawal finalized, please contact our Customer service through live chat. 

     

    Thank you for your understanding and patience.

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Ciao Stacy,

    Spero che tutto vada bene.

    Tieni presente che abbiamo contattato il nostro dipartimento bancario e siamo lieti di comunicarti che il tuo conto è ora completamente verificato. La documentazione precedente che hai inviato era incompleta, pertanto il tuo account non avrebbe potuto essere verificato in quel momento.

    Per finalizzare il tuo primo prelievo, contatta il nostro servizio clienti tramite la chat dal vivo.

    Grazie per la tua comprensione e pazienza.

    Cordiali saluti,

    Mikey

    Gestione del casinò

  • Originale English Traduzione Italiano

    So I've been trying to claim the cash back bonus for over a week at Casino Extreme. I was initially told cash back was on hold due to the Super Bowl tournament. Once that ended - and since it ended up until this morning - I have been told repeatedly that there was essentially some computer issue and to try again later.

    I was finally told this morning that the cash back promotion is no longer available, and they've gotten rid of it.

    100% sketch and frustrating. I have been a fan of extreme for quite some time, been extremely happy with them despite a lot of recent criticism. But I no longer think I will be giving them my money if this is how things operate. Unreal.

    Edit: My biggest issue isn't so much being out the cash back bonus, but rather how any potential changes are handled. This bonus has been around for a SUPER long time. I would have at the very least expected the Casino to notify it's customers of the impending change, with a date at which the bonus would no longer be available.

    The bar is pretty low here in that regard, so it's pretty telling in terms of how they operate and what they think about their own customers.

    Quindi è da più di una settimana che cerco di richiedere il bonus di rimborso su Casino Extreme. Inizialmente mi è stato detto che il rimborso era sospeso a causa del torneo del Super Bowl. Una volta terminato, e da quando è terminato fino a stamattina, mi è stato detto più volte che essenzialmente c'era qualche problema con il computer e di riprovare più tardi.

    Stamattina finalmente mi è stato detto che la promozione del rimborso non è più disponibile e se ne sono sbarazzati.

    Schizzo al 100% e frustrante. Sono un fan degli estremi da un po' di tempo, sono stato estremamente soddisfatto nonostante molte critiche recenti. Ma non penso più che darò loro i miei soldi se è così che funzionano le cose. Irreale.

    Modifica: il mio problema più grande non è tanto il fatto di non ricevere il bonus di rimborso, ma piuttosto il modo in cui vengono gestite eventuali modifiche. Questo bonus esiste da MOLTO tempo. Mi sarei aspettato come minimo che il Casinò informasse i suoi clienti dell'imminente cambiamento, con una data in cui il bonus non sarebbe più stato disponibile.

    Il livello è piuttosto basso qui a questo riguardo, quindi è abbastanza significativo in termini di come operano e cosa pensano dei propri clienti.

    4.6/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello TSPONGE,

    Could you please send us your Casino username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you with this issue?

    Ciao TSPONGE ,

    Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per aiutarti con questo problema?

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