Private message sent.
Casino Extreme, Casino Brango, Casino Adrenaline, Supporto per Yabby Casino e discussione dei reclami
- Iniziato da
- Mikey13
- Casino Rep 604
- attività più recente 2 giorni fa
Top bonuses
I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:
-
Plan Games Casino - Slot Bash giornaliero Promozione valida: dal 02 settembre 2024 (00:01) al 09 settembre 2024 (23:59). Montepremi: € 500 + 2.000 FS Se non hai un account, per favore iscriviti QUI...
LEGGIPianifica i giochi Tornei del casinò
2 4472 mesi fa -
Betandyou Casino - Giri gratuiti esclusivi Solo per nuovi giocatori! - Non ci sono US! Importo: 50 giri gratuiti su Gates of Olympus Come richiedere i giri gratuiti: i giocatori devono registrarsi...
LEGGICHIUSO: Betandyou Casino - Giri gratuiti...
4 9022 mesi fa -
Quindi ho notato di recente che i principali portafogli crittografici con p2p hanno preso misure severe e hanno iniziato a chiudere gli account delle persone una volta che sono stati segnalati per...
LEGGISuggerimenti per il portafoglio crittogr...
3 3522 mesi fa
Top bonuses
-
Casino Extreme
$69
No Deposit - EXCLUSIVE
LCB69 codice -
Casino Brango
$44
No Deposit - Exclusive
LCB44 codice -
Yabby
AU$/€/$77
No Deposit - EXCLUSIVE
LCB77 codice
Per favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
-
- Risposta da
- Dexterkaty
- at Feb 10, 23, 05:30:20 PM
- Newbie 2
- attività più recente 11 mesi fa
Bobby Casino has been the best online casino! It has the best bonuses! I love it!
Bobby Casino è stato il miglior casinò online! Ha i migliori bonus! Lo adoro!
3.2/ 5
-
- Risposta da
- James Heusser
- at Feb 10, 23, 10:15:46 PM
- Full Member 209
- attività più recente 13 years fa
This dude's high high.
Questo tizio è strafatto.
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 11, 23, 11:00:00 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello TSPONGE,
Thanks for sharing your account details with us. We will notify Casino Rep about this issue and once we get a response we will let you know. Keep an eye on this thread.
Ciao TSPONGE ,
Grazie per aver condiviso con noi i dettagli del tuo account. Informeremo il rappresentante del casinò in merito a questo problema e una volta ricevuta una risposta te lo faremo sapere. Tieni d'occhio questo thread.
-
- Risposta da
- Fiskrob
- at Feb 13, 23, 05:03:07 PM
- Newbie 10
- attività più recente 1 anno fa
Hey guys, first and foremost thx for all the knowledge and input you guys provide. I made a deposit last night to Brango Casino by bitcoin. It was confirmed through the blockchain late last night but Brango hasn't received the funds. Anyone have any experience with trying to locate where their crypto monies ended up?
Ehi ragazzi, innanzitutto grazie per tutta la conoscenza e gli input che fornite. Ieri sera ho effettuato un deposito su Brango Casino tramite bitcoin. È stato confermato tramite blockchain ieri sera tardi, ma Brango non ha ricevuto i fondi. Qualcuno ha qualche esperienza nel tentativo di individuare dove sono finiti i propri soldi crittografici?
-
- Risposta da
- Fiskrob
- at Feb 13, 23, 09:39:03 PM
- Newbie 10
- attività più recente 1 anno fa
Made a crypto deposit to Brango on 2/12 around 930 pm. Blockchain showed the transaction was confirmed around 2 am this morning. The money was never added to my account and the customer service has been 0 help. This is the first time a crypto transaction has not been processed.
Ho effettuato un deposito crittografico su Brango il 12/02 intorno alle 21:30. Blockchain ha mostrato che la transazione è stata confermata intorno alle 2 di questa mattina. Il denaro non è mai stato aggiunto al mio conto e il servizio clienti non è stato di alcun aiuto. Questa è la prima volta che una transazione crittografica non viene elaborata.
-
- Risposta da
- Anchi
- at Feb 14, 23, 02:32:16 AM
- Admin 13544
- attività più recente 4 years fa
Hello Fiskrob,
Please provide us with your casino username via private message.
Ciao Fiskrob,
Ti preghiamo di fornirci il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato .
-
- Risposta da
- Anchi
- at Feb 16, 23, 08:29:13 AM
- Admin 13544
- attività più recente 4 years fa
Hello Fiskrob,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message.
Ciao Fiskrob,
Stiamo ancora aspettando le tue credenziali. Vi preghiamo di inviarcelo tramite messaggio privato .
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Feb 16, 23, 01:30:43 PM
- Full Member 232
- attività più recente 1 giorno fa
I've deposited and withdrew several times at casino extreme.
I deposited using my card last month and won a decent amount however The credit card verification was never completed and I ended up playing the money down to zero. And then again yesterday I have deposited using that same debit card and won again and this time I'm not touching it until I get to withdraw it and yet they still say that the credit card verification has not been verified even though I had already sent in my documents last month and then again yesterday for a total of five times for the same card. they are not verifying my card and simply telling me that my withdrawal request is declined. If they can take my debit card deposit and let me spend it there they need to complete the verification process so I can withdraw from it . No help from support and the banking department is not bothering to verify my credit card just keeps on declining my withdrawal requestHo depositato e prelevato diverse volte su Casino Extreme.
Ho depositato utilizzando la mia carta il mese scorso e ho vinto una somma decente, tuttavia la verifica della carta di credito non è mai stata completata e ho finito per giocare i soldi fino a zero. E poi ancora ieri ho depositato utilizzando la stessa carta di debito e ho vinto di nuovo e questa volta non la tocco finché non riesco a ritirarla eppure dicono ancora che la verifica della carta di credito non è stata verificata anche se avevo già inviato nei miei documenti il mese scorso e poi ancora ieri per un totale di cinque volte per la stessa carta. non stanno verificando la mia carta e mi dicono semplicemente che la mia richiesta di prelievo è stata rifiutata. Se possono prendere il deposito della mia carta di debito e permettermi di spenderlo lì, devono completare il processo di verifica in modo che io possa prelevarlo. Nessun aiuto da parte dell'assistenza e il dipartimento bancario non si preoccupa di verificare la mia carta di credito, continua a rifiutare la mia richiesta di prelievo4.6/ 5
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Feb 16, 23, 01:41:18 PM
- Full Member 232
- attività più recente 1 giorno fa
casino extreme
I made a withdraw request last month and sent in my verification Documents ended up paying my balance down to zero waiting on them to verify my card. Won again yesterday they still have not verify my card and wanted me to resubmit my documents again it has kept declining my withdrawal request ever since then. My user name is ECRAIGcasinò estremo
Ho effettuato una richiesta di prelievo il mese scorso e inviato i miei documenti di verifica ho finito per pagare il mio saldo fino a zero aspettando che verificassero la mia carta. Vinto di nuovo ieri, non hanno ancora verificato la mia carta e volevano che inviassi nuovamente i miei documenti, da allora ha continuato a rifiutare la mia richiesta di prelievo. Il mio nome utente è ECRAIG4.6/ 5
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 16, 23, 03:40:00 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
User name is Grober. I got a serious issue with brango. I been a depositor there for three years. Lost about 600 just this weekend. They give me a chip for 20 I make the play through they take out the extra 500 dollars I had so they give me 60 dollars left in my account after I cleared bonus. That is my money fair and square. I win 700 on black jack and they steal all of it because I was betting 12 dollars and hand. This is fraud and theft. Please help me!!!
Il nome utente è Grober. Ho un problema serio con Brango. Sono stato depositante lì per tre anni. Ne ho persi circa 600 proprio questo fine settimana. Mi danno una fiche da 20. Faccio il gioco, prendono i 500 dollari extra che avevo, quindi mi danno 60 dollari rimasti sul mio conto dopo aver cancellato il bonus. Questi sono i miei soldi giusti e corretti. Vinco 700 al black jack e me li rubano tutti perché stavo scommettendo 12 dollari e avevo una mano. Questa è frode e furto. Mi aiuti per favore!!!
-
- Risposta da
- James Heusser
- at Feb 16, 23, 06:04:30 PM
- Full Member 209
- attività più recente 13 years fa
That's your fuck up dude it literally says no bets over 10 dollars in every corner of the website
Questo è il tuo fottuto amico, dice letteralmente "non è consentito scommettere oltre i 10 dollari" in ogni angolo del sito
-
- Risposta da
- James Heusser
- at Feb 16, 23, 06:04:59 PM
- Full Member 209
- attività più recente 13 years fa
I felt the same way the first time it happened to me but that's a live and learn thing you might as well go try again
Mi sono sentito allo stesso modo la prima volta che mi è successo, ma è una cosa dal vivo e impara, potresti anche riprovare
-
- Risposta da
- James Heusser
- at Feb 16, 23, 06:14:06 PM
- Full Member 209
- attività più recente 13 years fa
Shoulda withdrawn the 60 and put it back in. I'm pretty sure it says no table games also on top of having a cashout limit.
Could've put it right back in and been fine though.
Avrei dovuto ritirare i 60 e rimetterli dentro. Sono abbastanza sicuro che dica che non ci sono giochi da tavolo oltre ad avere un limite di prelievo.
Avrei potuto rimetterlo a posto e sarebbe andato tutto bene.
-
- Risposta da
- James Heusser
- at Feb 16, 23, 06:14:07 PM
- Full Member 209
- attività più recente 13 years fa
Shoulda withdrawn the 60 and put it back in. I'm pretty sure it says no table games also on top of having a cashout limit.
Could've put it right back in and been fine though.
Avrei dovuto ritirare i 60 e rimetterli dentro. Sono abbastanza sicuro che dica che non ci sono giochi da tavolo oltre ad avere un limite di prelievo.
Avrei potuto rimetterlo a posto e sarebbe andato tutto bene.
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 16, 23, 06:42:43 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
You can't play black jack if your in a bonus it's blacked out. So when they took away the 500 I was over the limit and opened up all the games for me to play. The bonus was over with. This is so crappy to do someone like this that lost so much money there
Non puoi giocare a Black Jack se sei in un bonus è oscurato. Quindi quando mi hanno tolto i 500 avevo superato il limite e mi hanno aperto tutti i giochi. Il bonus era finito. È così schifoso fare qualcuno del genere che ha perso così tanti soldi lì
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 16, 23, 06:42:44 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
You can't play black jack if your in a bonus it's blacked out. So when they took away the 500 I was over the limit and opened up all the games for me to play. The bonus was over with. This is so crappy to do someone like this that lost so much money there
Non puoi giocare a Black Jack se sei in un bonus è oscurato. Quindi quando mi hanno tolto i 500 avevo superato il limite e mi hanno aperto tutti i giochi. Il bonus era finito. È così schifoso fare qualcuno del genere che ha perso così tanti soldi lì
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 16, 23, 11:14:27 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
I never been so robbed before. These people cannot be trusted
Non sono mai stato derubato così prima. Non ci si può fidare di queste persone
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 16, 23, 11:46:22 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
SinMore wrote
At this point they can keep the $20 and consider it a gift. It is actually a small price to pay to find out if a casino is legit or not. I cant imagine if I deposited a large amount and was treated this way. How are these guys able to stay in operation?
Your lucky I lost 10,000 there over the years to learn these guys are scum
SinMore ha scritto
A questo punto possono trattenere i 20$ e considerarli un regalo. In realtà è un piccolo prezzo da pagare per scoprire se un casinò è legittimo o meno. Non riesco a immaginare se avessi depositato una grande somma e fossi stato trattato in questo modo. Come riescono questi ragazzi a restare operativi?
Sei fortunato che ho perso 10.000 lì nel corso degli anni per scoprire che questi ragazzi sono feccia
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 17, 23, 12:00:52 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
James Heusser wrote
Shoulda withdrawn the 60 and put it back in. I'm pretty sure it says no table games also on top of having a cashout limit.
Could've put it right back in and been fine though.
Yea well live chat said good to play with no rules because I was withdrew the 60
Ha scritto James Heusser
Avrei dovuto ritirare i 60 e rimetterli dentro. Sono abbastanza sicuro che dica che non ci sono giochi da tavolo oltre ad avere un limite di prelievo.
Avrei potuto rimetterlo a posto e sarebbe andato tutto bene.
Eh sì, la live chat diceva bene di giocare senza regole perché mi avevano ritirato i 60
-
- Risposta da
- ajsouthside
- at Feb 17, 23, 12:13:57 AM
- Newbie 7
- attività più recente 4 mesi fa
Yabby did the same to me. Pulled all but 40 out. Then turned that into 400 in live dealer. Went to cash out and forfeited all my funds because of that stupid loophole of theirs. Lesson is, withdraw down to $0 and re deposit.
Yabby ha fatto lo stesso con me. Ne ho tirati fuori tutti tranne 40. Poi lo hai trasformato in 400 con il dealer dal vivo. Sono andato a incassare e ho perso tutti i miei fondi a causa di quella loro stupida scappatoia. La lezione è: prelevare fino a $ 0 e depositare nuovamente.
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 17, 23, 12:25:10 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
What's crazy is that most land casinos won't let you bet less than 25 a hand. You get money stolen when you bet 12 at brango. Why even offer the game then? So you can steal peoples money by your made up rules after the fact
La cosa assurda è che la maggior parte dei casinò tradizionali non ti permette di scommettere meno di 25 per mano. Ti vengono rubati dei soldi quando scommetti 12 a Brango. Perché offrire il gioco allora? Quindi puoi rubare i soldi delle persone secondo le tue regole inventate dopo il fatto
-
- Risposta da
- Cheriberi
- at Feb 17, 23, 11:05:57 AM
- Sr. Newbie 27
- attività più recente 2 giorni fa
I tried 4 times to request my free weekend spins from Extreme Casino, & waited in a cue of 27, only to get basically " hung up on" by chat. Wouldn't answer my question, tell me what was going on, nothing. Super rude and uncalled for. 4 TIMES!!!! This may just be the last straw. I deposited on Thursday and didn't get any kind of bonus spins, loyalty, cash back, zero. I thought, well, at least I'll get the weekend spins. Or is it just me it's happened to? Wow. I'm still tripping about the customer services rudeness!! I've always been super polite, even when I didn't get the answer I wanted. So disappointed. Oh well. I haven't won there in forever anyway, don't know why I keep handing over my money. Maybe it's time for a change. Anyone else having issues?
Ho provato 4 volte a richiedere i miei giri gratuiti del fine settimana a Extreme Casino e ho aspettato per un numero di 27, solo per rimanere praticamente "riattaccato" dalla chat. Non risponderei alla mia domanda, non mi direi cosa stava succedendo, niente. Super scortese e fuori luogo. 4 VOLTE!!!! Questa potrebbe essere solo l'ultima goccia. Ho depositato giovedì e non ho ricevuto alcun tipo di giri bonus, fedeltà, cash back, zero. Ho pensato, beh, almeno avrò i giri del fine settimana. O è successo solo a me? Oh. Sto ancora inciampando per la maleducazione del servizio clienti! Sono sempre stato molto gentile, anche quando non ho ottenuto la risposta che volevo. Così deluso. Vabbè. In ogni caso non vinco lì da sempre, non so perché continuo a consegnare i miei soldi. Forse è il momento di cambiare. Qualcun altro ha problemi?
-
- Risposta da
- ravinder reddy
- at Feb 18, 23, 03:57:05 AM
- Newbie 1
- attività più recente 1 anno fa
I just joined yabby and Brango yesterday after following threads here for a month. Deposited 150 ish (and lost) sent two more deposits 9 hours ago. Fully confirmed on the blockchain but not showing on my balance. Whenever I go to chat for bell I wait for 10 people then when it gets to me they just leave chat.
terrible support. Where's my money?
Mi sono appena unito a Yabby e Brango ieri dopo aver seguito le discussioni qui per un mese. Depositato 150 circa (e perso) ha inviato altri due depositi 9 ore fa. Pienamente confermato sulla blockchain ma non visibile sul mio saldo. Ogni volta che vado a chattare al suono del campanello aspetto 10 persone, poi quando arriva il momento lasciano la chat.
supporto terribile. Dove sono i miei soldi?
-
- Risposta da
- Cheriberi
- at Feb 18, 23, 04:14:51 AM
- Sr. Newbie 27
- attività più recente 2 giorni fa
I was told the same. Did you receive free weekend spins? Chat just keeps disconnecting me when I ask. RUDE! Just tell me something!
Mi è stato detto lo stesso. Hai ricevuto giri gratuiti nel fine settimana? La chat continua a disconnettermi quando lo chiedo. MALEDUCATO! Dimmi solo qualcosa!
-
- Risposta da
- Manaboi92
- at Feb 18, 23, 05:09:34 AM
- Newbie 1
- attività più recente 1 anno fa
Missing deposit for over 12 hours and live chat no help
Deposito mancante per oltre 12 ore e chat dal vivo nessun aiuto
-
- Risposta da
- Anchi
- at Feb 18, 23, 06:15:38 AM
- Admin 13544
- attività più recente 4 years fa
ravinder reddy wrote
I just joined yabby and Brango yesterday after following threads here for a month. Deposited 150 ish (and lost) sent two more deposits 9 hours ago. Fully confirmed on the blockchain but not showing on my balance. Whenever I go to chat for bell I wait for 10 people then when it gets to me they just leave chat.
terrible support. Where's my money?
Hello ravinder reddy,
Please provide us with your casino username via private message.
ha scritto Ravinder Reddy
Mi sono appena unito a Yabby e Brango ieri dopo aver seguito le discussioni qui per un mese. Depositato 150 circa (e perso) ha inviato altri due depositi 9 ore fa. Pienamente confermato sulla blockchain ma non visibile sul mio saldo. Ogni volta che vado a chattare al suono del campanello aspetto 10 persone, poi quando arriva il momento lasciano la chat.
supporto terribile. Dove sono i miei soldi?
Ciao Ravinder Reddy,
Ti preghiamo di fornirci il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato .
-
- Risposta da
- Anchi
- at Feb 18, 23, 06:16:34 AM
- Admin 13544
- attività più recente 4 years fa
Cheriberi wrote
I was told the same. Did you receive free weekend spins? Chat just keeps disconnecting me when I ask. RUDE! Just tell me something!
Hello Cheriberi,
Please provide us with your casino username via private message.
Ha scritto Cheriberi
Mi è stato detto lo stesso. Hai ricevuto giri gratuiti nel fine settimana? La chat continua a disconnettermi quando lo chiedo. MALEDUCATO! Dimmi solo qualcosa!
Ciao Cheriberi,
Ti preghiamo di fornirci il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato .
-
- Risposta da
- Anchi
- at Feb 18, 23, 06:17:15 AM
- Admin 13544
- attività più recente 4 years fa
Manaboi92 wrote
Missing deposit for over 12 hours and live chat no help
Hello Manaboi92,
Please provide us with your casino username via private message.
Manaboi92 ha scritto
Deposito mancante per oltre 12 ore e chat dal vivo nessun aiuto
Ciao Manaboi92,
Ti preghiamo di fornirci il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato .
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 18, 23, 08:30:34 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
I lost $1000 last weekend and won $700 fair and square and they decided they are going to make up stuff to steal winnings. I would stay away and this is from a loyal player that has been there five years.
Ho perso $ 1000 lo scorso fine settimana e ho vinto $ 700 in modo corretto e hanno deciso che avrebbero inventato qualcosa per rubare le vincite. Io starei lontano e questo è da parte di un giocatore leale che è lì da cinque anni.
-
- Risposta da
- Bama25
- at Feb 18, 23, 09:01:12 AM
- Jr. Member 62
- attività più recente 1 giorno fa
I have noticed a sharp decline in loyalty rewards and spins in general. It seems to coincide some with bitcoins fluctuations, when it's down the freebies get shut down, but that's unconfirmed. Anyway they were my go to for a long time now i sporadically deposit with them. Good luck
Ho notato un forte calo dei premi fedeltà e dei giri in generale. Sembra che coincida con le fluttuazioni dei bitcoin, quando è inattivo gli omaggi vengono chiusi, ma ciò non è confermato. Ad ogni modo, sono stati i miei punti di riferimento per molto tempo, ora deposito sporadicamente con loro. Buona fortuna
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 19, 23, 10:46:57 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
Can't even get them to send history of my bets and bonuses. Already caught them lying to someone here and to someone elsewhere about me doing thar overbetting before clearing the bonus. I never bet higher than $3 dollars during the entire bonus. I cleared the 800 play through and the access $500 that was over the max cashout was withdrawn by them and I was left with $60 real money no more bonus money. This is really sad they would do this someone they have made so much money from in the past. That always plays fair
Non riesco nemmeno a convincerli a inviare la cronologia delle mie scommesse e dei miei bonus. Li ho già sorpresi a mentire a qualcuno qui e a qualcuno altrove sul fatto che avessi scommesso troppo prima di incassare il bonus. Non ho mai scommesso più di $ 3 dollari durante l'intero bonus. Ho completato gli 800 play through e i $ 500 di accesso che superavano il limite massimo di incasso sono stati ritirati da loro e mi sono rimasti $ 60 di soldi veri, senza più soldi bonus. È davvero triste che farebbero questo a qualcuno da cui hanno guadagnato così tanti soldi in passato. È sempre giusto così
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 19, 23, 10:51:08 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
Here is another thing they do to. A lot of the time the bonus they give you and the terms don't even agree or match up. My bonus was a $20 dollar loyalty with 60 max cashout, however the terms say 80 free spins and 50 max
Ecco un'altra cosa che fanno. Molte volte il bonus che ti danno e i termini non coincidono o non coincidono nemmeno. Il mio bonus era un bonus fedeltà di $ 20 dollari con un massimo di 60 incassi, tuttavia i termini dicono 80 giri gratuiti e 50 massimi
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 19, 23, 10:53:38 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
Or give you a "no rules black jack bonus" where the fine print says you can't play blackjack. This is another deceptive more to not pay good honest players
Oppure darti un "bonus black jack senza regole" in cui le scritte in piccolo dicono che non puoi giocare a blackjack. Questo è un altro inganno in più per non pagare i giocatori bravi e onesti
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 20, 23, 08:04:41 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
https://1drv.ms/u/s!AmsTb4i4szF3g4gDuHr4hzisq2edtg
The link is the proof I completed the bonus successfully. Between lines 7850-9782 is 100 percent proof I completed the all the terms of my bonus. This is a shame they are making me do all this over a little 700 dollars when they make ten times that off me every single year.
https://1drv.ms/u/s!AmsTb4i4szF3g4gDuHr4hzisq2edtg
Il collegamento è la prova che ho completato con successo il bonus. Tra le righe 7850-9782 c'è la prova al 100% che ho completato tutti i termini del mio bonus. È un peccato che mi facciano fare tutto questo per poco più di 700 dollari quando mi guadagnano dieci volte tanto ogni anno.
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 21, 23, 03:25:36 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Manaboi92,Cheriberi,ravinder reddy,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you.
Ciao Manaboi92,Cheriberi,ravinder reddy,
Stiamo ancora aspettando le tue credenziali. Ti preghiamo di inviarci un messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per aiutarti.
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 21, 23, 04:41:00 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi mannip24,
Please send us your Casino username via PM and we will turn attention to your case by informing Casino Rep.
Thank you.
Ciao Mannip24 ,
Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite PM e presteremo attenzione al tuo caso informando il rappresentante del casinò.
Grazie.
-
- Risposta da
- Robin Campbell
- at Feb 21, 23, 09:05:48 AM
- Newbie 1
- attività più recente 1 anno fa
IVE BEEN WAITING FOR ATLEAST THREE WEEKS FOR MY PAPERS TO BE APPROVED AT BRANGO.. I'VE REPEATLY SENT WHAT THEY'VE ASKED FOR. NOW THEY WANT AN ACCOUNT VERIFICATION FORM THAT WILL NOT DOWNLOAD FROM THE LINK THEY PROVIDE ON MY WITHDRAW PAGE. I EMAILED THEM AND ASKED TO PLEASE EMAIL ME A LINK THAT WILL WORK. THEY IGNORED THAT WHOLE ISSUE WHEN THEY REPLIED TO MY EMAIL. THEY TOLD ME INSTEAD THAT CRYPTOCURRENCY WAS THE ONLY WITHDRAW METHOD SINCE OFCOURSE I DEPOSITED WITH MY DEBIT CARD. WHY DO THEY EVEN ACCEPT DEBIT AND CREDIT CARDS IF YOU CANT WITHDRAW YOUR WINNINGS THOUGH THAT METHOD????
resteele32
ROBIN CAMPBELL
STO ASPETTANDO ALMENO TRE SETTIMANE CHE I MIEI DOCUMENTI VENgano APPROVATI A BRANGO.. HO INVIATO RIPETUTAMENTE QUELLO CHE HANNO CHIESTO. ORA VOGLIONO UN MODULO DI VERIFICA DEL CONTO CHE NON VERRÀ SCARICATO DAL LINK CHE FORNISCONO NELLA MIA PAGINA DI PRELIEVO. HO MANDATO LORO UN'E-MAIL E HO CHIESTO DI INVIARMI UN LINK CHE FUNZIONERÀ. HANNO IGNORATO L'INTERO PROBLEMA QUANDO HANNO RISPOSTO ALLA MIA EMAIL. MI HANNO DETTO INVECE CHE LA CRIPTOVALUTA ERA L'UNICO METODO DI PRELIEVO DATO CHE, NATURALMENTE, HO DEPOSITATO CON LA MIA CARTA DI DEBITO. PERCHÉ ACCETTANO ANCHE CARTE DI DEBITO E DI CREDITO SE NON PUOI RITIRARE LE TUE VINCITE CON QUESTO METODO????
resteele32
ROBIN CAMPBELL
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 21, 23, 10:36:49 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
Grober is my username
Grober è il mio nome utente
-
- Risposta da
- hbryan75
- at Feb 21, 23, 05:59:11 PM
- Sr. Newbie 19
- attività più recente 2 mesi fa
Hello Mikey,
I was playing today at casino extreme and I saw an advertisement for 20% cash back if playing with crypto. I contacted the live chat and asked for it only to be told that the management has decided to give it only to the vips? Upper silver platinum players? Says. Nothing about this in ad . Then I got told the email I received was old. I told them it wasn't an email . I have multiple screenshots of this ad. It's absolutely false advertising if they don't follow up what they are advertising? Thank you.
Hbryan75
Heidi
Ciao Mikey,
Oggi stavo giocando al Casino Extreme e ho visto una pubblicità che prevedeva un rimborso del 20% se si giocava con criptovalute. Ho contattato la live chat e ho chiesto solo per sapere che la direzione ha deciso di darlo solo ai vip? Giocatori argento platino superiori? Dice. Niente di questo nell'annuncio. Poi mi è stato detto che l'e-mail che avevo ricevuto era vecchia. Ho detto loro che non era un'e-mail. Ho più screenshot di questo annuncio. È assolutamente falsa pubblicità se non seguono ciò che stanno pubblicizzando? Grazie.
Hbryan75
Heidi
4.6/ 5
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 22, 23, 04:29:16 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi mannip24,
Thanks for sharing your Username with us. We will notify Casino Rep about your concerns in hopes that will be helpful for your resolution.
Keep an eye on this thread.
Ciao Mannip24 ,
Grazie per aver condiviso il tuo nome utente con noi. Informeremo il rappresentante del casinò in merito alle tue preoccupazioni nella speranza che ciò possa essere utile per la tua risoluzione.
Tieni d'occhio questo thread.
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 22, 23, 04:33:09 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Robin Campbell,
Thanks for reaching out to us.
May we ask which documents you have submitted to the Casino for verification?
Required documents are:
- ID / Driver license/ Passport
- Utility bill
- Proof of residence
- Selfie (with holding your ID )If you did all the required steps, we will reach out to Casino Rep and inquire about this issue.
Thank you for cooperation.
Ciao Robin Campbell ,
Grazie per averci contattato.
Possiamo chiederti quali documenti hai presentato al Casinò per la verifica?
I documenti richiesti sono:
- Carta d'identità/patente/passaporto
- Bolletta delle utenze
- Prova di residenza
- Selfie (tenendo in mano il tuo documento d'identità)Se hai eseguito tutti i passaggi richiesti, contatteremo il rappresentante del casinò e informeremo il problema.
Grazie per la collaborazione.
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 22, 23, 04:34:51 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello hbryan75,
Thanks for sharing your concern with us.
We will notify Casino Rep about this promotion, and hope that you will get an answer here on the forum directly as soon as possible.
Keep an eye on this thread for any updates.
Thank you.
Ciao hbryan75 ,
Grazie per aver condiviso con noi la tua preoccupazione.
Informeremo il rappresentante del casinò di questa promozione e speriamo che riceverai una risposta direttamente qui sul forum il prima possibile.
Tenete d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
Grazie.
-
- Risposta da
- Mikey13
- at Feb 22, 23, 07:18:46 AM
- Casino Rep 604
- attività più recente 2 giorni fa
Hello mannip24,
Hope that you are well.
Your account has already been reviewed and we have provided an explanation as to why your winnings were voided. You have breached the terms of the promotion by betting over the $10.00 limit.
When playing with any bonus at Casino Brango, the terms of the promotion remain in full effect all up until all balance is cleared from said action and another one is made. This is one of the quintessential rules of our Establishment as it is the only way the Casino is able to provide correct and instant payouts. This rule has been in place ever since Casino Brango first started operating, years ago.
The terms are visible at all times on the official Casino website:
https://casinobrango.com/terms-and-conditions
7. Bonuses and Promotions
7.1. General Bonus and Promotion Rules
7.1.22. "Once a bonus is claimed, the terms of that bonus step into effect immediately. These terms remain in full effect until a new Fund Action (Deposit or Bonus) is processed to your account and after the bonus has been cleared from your balance. Bonus Terms will remain in effect after Wagering has been met. Bonus Terms will remain in effect after a Withdrawal is processed. Bonus Terms will remain in effect after Playable Balance drops below $/€ 1. Depositing on top of your existing bonus balance does not void the Bonus Terms. Any violations of the terms while they are in effect, may result in all winnings being voided as per the Terms & Conditions."
We understand that this is not a pleasurable experience, hence the Management has added a bonus to your account which you have played.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao mannip24,
Spero che tu stia bene.
Il tuo account è già stato esaminato e abbiamo fornito una spiegazione sul motivo per cui le tue vincite sono state annullate. Hai violato i termini della promozione scommettendo oltre il limite di $ 10,00.
Quando si gioca con qualsiasi bonus su Casino Brango, i termini della promozione rimangono in pieno effetto fino a quando tutto il saldo non viene cancellato da detta azione e ne viene effettuata un'altra. Questa è una delle regole fondamentali della nostra struttura poiché è l'unico modo in cui il Casinò è in grado di fornire pagamenti corretti e immediati. Questa regola è in vigore da quando Casino Brango ha iniziato ad operare, anni fa.
I termini sono visibili in ogni momento sul sito ufficiale del Casinò:
https://casinobrango.com/terms-and-conditions
7. Bonus e promozioni
7.1. Bonus generali e regole della promozione
7.1.22. " Una volta richiesto un bonus, i termini di quel bonus entrano in vigore immediatamente. Questi termini rimangono in pieno vigore fino a quando una nuova Azione del Fondo (Deposito o Bonus) viene elaborata sul tuo conto e dopo che il bonus è stato cancellato dal tuo saldo. Bonus I termini rimarranno in vigore dopo che la scommessa è stata soddisfatta. I termini del bonus rimarranno in vigore dopo l'elaborazione di un prelievo. I termini del bonus rimarranno in vigore dopo che il saldo giocabile scende al di sotto di $/€ 1. Il deposito in aggiunta al saldo bonus esistente non annulla i Termini del Bonus. Qualsiasi violazione dei termini mentre sono in vigore, può comportare l'annullamento di tutte le vincite secondo i Termini e Condizioni ."
Comprendiamo che questa non è un'esperienza piacevole, quindi la direzione ha aggiunto un bonus al tuo account con cui hai giocato.
Grazie per la vostra comprensione.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
4.4/ 5
-
- Risposta da
- Mikey13
- at Feb 22, 23, 07:23:35 AM
- Casino Rep 604
- attività più recente 2 giorni fa
Hello Robin,
We hope that you are well and safe.
Please note that we have reached out to our Banking Department and we are happy to inform you that your account has been successfully verified!
If you check your inbox, you should have received an email from our side notifying you of the status of your account verification.
Please contact our Customer Service through live chat to receive instructions on how to proceed with your withdrawal request.
Thank you for choosing Casino Brango and good luck playing!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Robin,
Ci auguriamo che tu stia bene e al sicuro.
Tieni presente che abbiamo contattato il nostro dipartimento bancario e siamo lieti di informarti che il tuo conto è stato verificato con successo!
Se controlli la tua casella di posta, dovresti aver ricevuto un'e-mail da parte nostra che ti informa dello stato della verifica del tuo account.
Contatta il nostro Servizio Clienti tramite live chat per ricevere istruzioni su come procedere con la tua richiesta di prelievo.
Grazie per aver scelto Casino Brango e buona fortuna giocando!
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
4.4/ 5
-
- Risposta da
- mannip24
- at Feb 22, 23, 01:22:02 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 5 mesi fa
Your a real piece of work. I completed the bonus it was withdrawn and then I won with my money. They didn't give me crap except a lousy 20 dollar chip with play through after you stole $700. Wow
Sei un vero capolavoro. Ho completato il bonus è stato prelevato e poi ho vinto con i miei soldi. Non mi hanno dato niente, tranne una pessima fiche da 20 dollari con possibilità di gioco dopo aver rubato 700 dollari. Oh
-
- Risposta da
- Bigdock00
- at Feb 26, 23, 04:07:58 AM
- Newbie 2
- attività più recente 1 anno fa
Yes my yabby account was blocked because they said I had similarities to another account which is bull I'm 100 percent sure I only have one account and I've withdrew bfor no problem now it magically become a priblem
Sì, il mio account stupido è stato bloccato perché hanno detto che avevo somiglianze con un altro account, il che è una sciocchezza. Sono sicuro al 100% di avere un solo account e mi sono ritirato senza problemi ora è magicamente diventato un problema
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 26, 23, 10:53:09 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Bigdock00,
Thanks for reaching out to us.
According to their T&C:
- "Each Player is allowed to have one User Account. Should the Casino establish that a Player has opened more than one User Account, the Casino reserves the right to close all Player's accounts while all possible winnings and bonuses would be considered annulled and void.
Please send us your Casino Username via private message so we can check with Casino Rep what is happening with your account.
Thank you.
Ciao Bigdock00 ,
Grazie per averci contattato.
Secondo i loro Termini e condizioni:
- "Ogni Giocatore può avere un Conto Utente. Qualora il Casinò stabilisca che un Giocatore ha aperto più di un Conto Utente, il Casinò si riserva il diritto di chiudere tutti i conti del Giocatore mentre tutte le possibili vincite e bonus saranno considerati annullati e non validi.
Ti preghiamo di inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo verificare con il rappresentante del casinò cosa sta succedendo al tuo account.
Grazie.
-
- Risposta da
- Basescoach
- at Feb 26, 23, 06:09:13 PM
- Sr. Newbie 16
- attività più recente 23 giorni fa
Yabby verification process is a joke. I requested a withdrawal on 2/15 and was told via email from accounts@yabbycasino.com that I was required to send ID and selfie (only transacting with crypto) to be verified. I did so immediately, sending them to documents@yabbycasino.com as their email instructed. I also copied accounts@yabbycasino.com, as they had sent the email. I noted in my reply that I was ALREADY VERIFED at not one but 2 of their sister casinos - Limitless and Brango.
10 days passed, and nothing. Very early yesterday I reached out via chat, and Greta (who was very patient and helpful) asked me to please resend. Why? She confirmed they'd been received, so they're essentially asking me to do the same thing but expect a different result? She said she thought the verification process would be very quick due to the already elapsed time and the fact I was having to resend, but here we are 36+ hours later and nothing.
Username is B*******
Il processo di verifica di Yabby è uno scherzo. Ho richiesto un prelievo il 15/2 e mi è stato detto via e-mail da account@yabbycasino.com che dovevo inviare un documento d'identità e un selfie (solo per transazioni con criptovalute) per essere verificati. L'ho fatto immediatamente, inviandoli a documenti@yabbycasino.com come indicato nella loro email. Ho anche copiato account@yabbycasino.com, poiché avevano inviato l'e-mail. Nella mia risposta ho notato che ero GIÀ VERIFICATO non in uno ma in 2 dei loro casinò gemelli: Limitless e Brango.
Passarono 10 giorni e niente. Ieri molto presto ti ho contattato tramite chat e Greta (che è stata molto paziente e disponibile) mi ha chiesto di inviarla nuovamente. Perché? Ha confermato che erano stati ricevuti, quindi essenzialmente mi chiedono di fare la stessa cosa ma si aspettano un risultato diverso? Ha detto che pensava che il processo di verifica sarebbe stato molto rapido a causa del tempo già trascorso e del fatto che avrei dovuto inviarlo nuovamente, ma eccoci qui più di 36 ore dopo e niente.
Il nome utente è B********
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 27, 23, 03:07:00 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Basescoach,
Thanks for elaborating your issue to us. We will notify Casino Rep in order to speed up the process if it's possible.
Keep an eye on this thread.
Thank you.
Ciao Basescoach ,
Grazie per averci esposto il tuo problema. Informeremo il rappresentante del casinò per accelerare il processo, se possibile.
Tieni d'occhio questo thread.
Grazie.
Feedback dei Membri
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas