I've been waiting on a withdrawal from duckyluck for a many days now, and every time I've contacted support I've been given different "reasons" for the delays. Everything from "new systems being updated" to the most recent one being "the payouts go out in large batches due to the fact that we rely on third party arbitrages to prevent volatility on the final amounts if a sudden exchange rate variance between BTC and fiat money take place."
No one on support can give me a timeframe as to when the withdrawal will actually process, even though emails have nailed down times that have come and passed already - the most recent from last Monday, assuring me it would be taken care of in 24 to 72 hours at the latest. That was five days ago now.
My account user name at the casino is: kylixer
If someone could contact the site rep for me on here, I would greatly appreciate it. I've deposited there a few times, and this is my first withdrawal (all paperwork completed and confirmed to be received by them). I really was hoping it would go smoothly, but thusfar it has done nothing but discourage me from playing there in the future.
Thanks LCB
Sto aspettando il ritiro da Duckyluck ormai da molti giorni e ogni volta che ho contattato l'assistenza mi sono stati forniti diversi "motivi" per i ritardi. Tutto, dai "nuovi sistemi in fase di aggiornamento" al più recente "i pagamenti vengono effettuati in grandi lotti a causa del fatto che ci affidiamo ad arbitraggi di terze parti per prevenire la volatilità sugli importi finali in caso di un'improvvisa variazione del tasso di cambio tra BTC e fiat i soldi hanno luogo."
Nessuno dell'assistenza può darmi un periodo di tempo su quando verrà effettivamente elaborato il prelievo, anche se le e-mail hanno precisato i tempi che sono già passati - il più recente da lunedì scorso, assicurandomi che sarebbe stato risolto in 24 ore 72 ore al massimo. Questo è successo cinque giorni fa.
Il nome utente del mio account al casinò è: kylixer
Se qualcuno potesse contattare il rappresentante del sito per me qui, lo apprezzerei molto. Ho depositato lì alcune volte e questo è il mio primo prelievo (tutti i documenti sono stati completati e confermati per essere ricevuti). Speravo davvero che tutto andasse liscio, ma finora non ha fatto altro che scoraggiarmi dal giocare lì in futuro.
Grazie LCB