This just happened today. I received a free spin bonus and then processed a withdrawal of $80. Previously I had deposited either once or twice with the last being 12/16 for $25.00. SInce then they have sent me free spins from time to time and I have played them but i'm not sure how often. At any rate my deposit was denied with the following email:
I want to inform you that your withdrawal has been denied. Players must make deposits between claiming Free Spin bonuses in order for the winnings to be consider valid. This is stated in our terms and conditions.
6.10
All free chips, free spins or free bonuses must be followed with a deposit before another no deposit bonus can be claimed. Claiming consecutive no deposit bonuses is not allowed and can result in removal of any resulting winnings. Welcome Package Free Spins are excluded from this term and can be redeemed each consecutive day without a deposit between them.
So basically they are sending me free spins after free spins and no matter what they get to deny any withdrawals? No wonder they send them out because there is no risk on their part if you can deny every withdrawal. Be that at it may, and it does state that apparently, I was told the following in a separate email:
This is to confirm that your withdrawal of $ 80 has been reversed back to your casino account.
Your account balance is currently: $ 80.00
Well, I log on and my balance is zero.
Is this just standard operating procedure? I mean I basically might not even play free spins if this is how its going to play out. And the fact is I have deposited before so it's not like I was someone just playing for free. I think it might have been twice but i know for a fact the last one was just in december less than 30 days ago.
Why did my funds get taken out after I was told they were refunded to my account?
And before that why can't i withdraw a measly $80 when I have been a previous depositor?
Questo è successo proprio oggi. Ho ricevuto un bonus di giro gratuito e poi ho elaborato un prelievo di $80. In precedenza avevo depositato una o due volte, l'ultima delle quali il 16/12 per $ 25,00. Da allora mi hanno inviato giri gratuiti di tanto in tanto e li ho giocati ma non sono sicuro di quanto spesso. In ogni caso il mio deposito è stato negato con la seguente email:
Voglio informarti che il tuo prelievo è stato negato. I giocatori devono effettuare depositi tra la richiesta dei bonus giri gratuiti affinché le vincite siano considerate valide. Ciò è indicato nei nostri termini e condizioni.
6.10
Tutte le fiches gratuite, i giri gratuiti o i bonus gratuiti devono essere seguiti da un deposito prima di poter richiedere un altro bonus senza deposito. Non è consentito richiedere bonus consecutivi senza deposito e può comportare la rimozione di eventuali vincite risultanti. I giri gratuiti del pacchetto di benvenuto sono esclusi da questo termine e possono essere riscattati ogni giorno consecutivo senza deposito tra di loro.
Quindi in pratica mi stanno inviando giri gratuiti dopo giri gratuiti e non importa cosa riescono a negare eventuali prelievi? Non c'è da stupirsi che li mandino perché non c'è alcun rischio da parte loro se puoi negare ogni prelievo. Comunque sia, e si afferma che a quanto pare, mi è stato detto quanto segue in un'e-mail separata:
Questo per confermare che il tuo prelievo di $ 80 è stato ripristinato sul tuo conto del casinò.
Il saldo del tuo account è attualmente: $ 80,00
Bene, accedo e il mio saldo è zero.
Si tratta semplicemente di una procedura operativa standard? Voglio dire, in pratica potrei non giocare nemmeno ai giri gratuiti se è così che andrà a finire. E il fatto è che ho già depositato prima, quindi non è come se fossi qualcuno che giocava gratuitamente. Penso che potrebbero essere state due volte, ma so per certo che l'ultima è stata proprio a dicembre, meno di 30 giorni fa.
Perché i miei fondi sono stati prelevati dopo che mi è stato detto che erano stati rimborsati sul mio conto?
E prima di ciò, perché non posso prelevare i miseri $80 se sono stato un precedente depositante?