Approximately one week ago I registered an account with Slotocash and used a no deposit bonus to test out the casino. Once I met the wagering requirements, I spoke with live chat and sent in the appropriate documents for account verification. At no point during this initial chat did they make mention of any issues with the factual information I used to register.
NOTE: During my time playing through the no deposit bonus, I was able to login and logout of the casino with NO issues.
A couple days later, I tried to login to my player account to check the status of my verification documents and was told my documents haven't been received and that my account was closed because of the USA state in which I live. YET, the chat agent was able to name the state in which I live WITHOUT me stating it to them anywhere in the chat. So obviously the documents had been received. Yes, my login credentials are correct. After receiving several copy and paste responses from the chat agent, it was obvious this chat agent was of no assistance.
I checked my emails from Slotocash. The documents department CONFIRMED my documents and VERIFIED MY ACCOUNT!
Once again, I tried to login to the Slotocash casino website, and my login credentials would not work. I spoke with chat AGAIN and received the SAME EXACT copy and paste responses and reason for not being able to access my account. In furtherance, I told chat that my account was fully verified, but chat support failed to acknowledge my response and continued with the same copy and paste responses.
For a third time, I thoroughly read Slotocash casinos Terms and Conditions, and there is not one mention of any particular USA "state" as being restricted.
At this point, I am under the impression that the casino does not want to payout my winnings, and they are making the same unsubstantiated reason as to why I cannot access my player account.
I would have had no problem making a verification deposit to receive the winnings.
The documents department has absolutely seen my location of residency, and if this allegation of my state being restricted bears any truth, that department would have not verified my account.
I DO NOT have any other Slotocash accounts, and during the registration process, my state was, and currently still is, listed for address selection.
Chat support is 100% useless, and I have no other means of contacting the casino to rectify this issue.
Slotocash username: katship
Can I PLEASE get some immediate assistance with this issue???
Thank you in advance.
Katherine
Circa una settimana fa ho registrato un conto con Slotocash e ho utilizzato un bonus senza deposito per testare il casinò. Una volta soddisfatti i requisiti di scommessa, ho parlato con la chat dal vivo e ho inviato i documenti appropriati per la verifica dell'account. In nessun momento durante questa chat iniziale hanno menzionato eventuali problemi con le informazioni reali che ho utilizzato per registrarmi.
NOTA: durante il periodo in cui ho giocato con il bonus senza deposito, sono riuscito ad accedere e uscire dal casinò senza problemi.
Un paio di giorni dopo, ho provato ad accedere al mio conto giocatore per verificare lo stato dei miei documenti di verifica e mi è stato detto che i miei documenti non erano stati ricevuti e che il mio conto era chiuso a causa dello stato USA in cui vivo. ANCORA, l'agente della chat è stato in grado di nominare lo stato in cui vivo SENZA che io glielo dicessi ovunque nella chat. Quindi ovviamente i documenti erano stati ricevuti. Sì, le mie credenziali di accesso sono corrette. Dopo aver ricevuto diverse risposte copia e incolla dall'agente della chat, era ovvio che questo agente della chat non era di alcun aiuto.
Ho controllato le mie e-mail da Slotocash. L'ufficio documenti HA CONFERMATO i miei documenti e VERIFICATO IL MIO ACCOUNT!
Ancora una volta, ho provato ad accedere al sito web del casinò Slotocash e le mie credenziali di accesso non funzionavano. Ho parlato ANCORA con la chat e ho ricevuto le STESSE ESATTE risposte copia e incolla e il motivo per cui non sono riuscito ad accedere al mio account. Inoltre, ho detto alla chat che il mio account era completamente verificato, ma il supporto chat non ha riconosciuto la mia risposta e ha continuato con le stesse risposte copia e incolla.
Per la terza volta, ho letto attentamente i Termini e condizioni dei casinò Slotocash e non c'è una sola menzione di un particolare "stato" degli Stati Uniti come soggetto a restrizioni.
A questo punto, ho l'impressione che il casinò non voglia pagare le mie vincite e stanno adducendo la stessa ragione infondata per cui non posso accedere al mio conto giocatore.
Non avrei avuto problemi a effettuare un deposito di verifica per ricevere le vincite.
Il dipartimento dei documenti ha assolutamente visto il mio luogo di residenza e, se questa accusa secondo cui il mio stato è soggetto a restrizioni fosse vera, quel dipartimento non avrebbe verificato il mio account.
NON ho altri conti Slotocash e durante il processo di registrazione il mio stato era, e attualmente lo è ancora, elencato per la selezione dell'indirizzo.
Il supporto via chat è inutile al 100% e non ho altri mezzi per contattare il casinò per risolvere questo problema.
Nome utente di Slotocash: katship
Posso PER FAVORE ricevere assistenza immediata per questo problema???
Grazie in anticipo.
Caterina