So, basically I made a withdrawal recently of about $500, and my coupons in my coupon section, essentially disappeared overnight. I was attempting to make my first deposit since my withdrawal and attempted to enter a bonus from the fall magazine. I have been using promos from the magazine regularly without an issue. But this evening, The code (valid until tomorrow) did not work, and when I asked the casino rep why, I was told that I was no longer eligible top redeem the bonus. followed by this:
"Our bonuses are designed to enhance a player's chance of winning. we offer promotions only to players that are having a hard time getting wins. your account is reviewed on a regular basis and the more you deposit the higher chance you have of qualifying for future bonuses."
So, Sloto'cash, if I withdrawal more than I deposit, then my bonuses are null? Except for the single one left in my coupon queue that took the place of 10 others, of course. I would just appreciate a straight answer.
And I ask other players, is that normal for an online casino to do? The rep told straight up that this was not in the T & C. nor was this information anywhere to find on their website. It seems that they just pulled this "rule" out of thin air.
Quindi, in sostanza, di recente ho effettuato un prelievo di circa $ 500 e i miei coupon nella sezione coupon sono sostanzialmente scomparsi dall'oggi al domani. Stavo tentando di effettuare il mio primo deposito dopo il mio prelievo e ho tentato di inserire un bonus dalla rivista autunnale. Ho utilizzato regolarmente le promozioni della rivista senza problemi. Ma stasera, il codice (valido fino a domani) non ha funzionato e quando ho chiesto il motivo al rappresentante del casinò, mi è stato detto che non avevo più diritto a riscattare il bonus. seguito da questo:
"I nostri bonus sono progettati per aumentare le possibilità di vincita di un giocatore. Offriamo promozioni solo ai giocatori che hanno difficoltà a ottenere vincite. Il tuo account viene esaminato regolarmente e più depositi, maggiori sono le possibilità che hai di qualificarti per futuri bonus."
Quindi, Sloto'cash, se ritiro più di quanto deposito, i miei bonus sono nulli? Tranne l'unico rimasto nella mia coda di coupon che ha preso il posto di altri 10, ovviamente. Apprezzerei solo una risposta diretta.
E chiedo agli altri giocatori, è normale che lo faccia un casinò online? Il rappresentante ha detto subito che questo non era nei T&C. né queste informazioni erano reperibili da nessuna parte sul loro sito web. Sembra che abbiano appena tirato fuori questa "regola" dal nulla.