Its been 3 weeks today since I got the email on my $2500 Bank Wire cash out from Miami Club Casino. No one took it seriously, they never checked the transaction and like I said I wont get my money like it happened .Mr Sloto don't ask me to send more bank statements because I sent you the most resent one and the next one Ill get will be the 10th next month.
For those Casino with good reputation this shouldn't been happening.
Miami Club Casino Processed Payment
Dear MARLON REYES:
We have processed your pending payment as shown below.
Account: MI0378900403
Pending Payment: USD2500.00
Payment Issued: USD2440 as Wire
Transaction Number: 20201005145210814752000000
Remaining Payment: USD60.00
If your remaining payment is in excess of USD2000.00, it will be issued as weekly USD2000.00 installments until the total amount is paid to you in full.
PLEASE NOTE for Bank Wire Transfer: * A processing fee of $60 will be charged for each withdrawal. Additionally, there are some correspondence fees that exist and are beyond our control. These fees are based on your local bank policy and may be reflected in the amount credited to your bank account.
Please ensure that the bank details provided are correct to avoid bank fees for returned transfers. We reserve the right to pass on any fees resulting from returned bank wires.
Simply respond to this e-mail providing the date and the amount received, as this will assist us in ensuring that the funds have been received. We appreciate your assistance in confirmation of this payout!
PLEASE NOTE for Check: * Processing fee is $30
* The Check is drawn on a Canadian bank.
* The Check must be deposited into your bank account.
* We strongly recommend that the Check not be cashed at a cashing facility.
* We recommend cashing the check in a timely manner.
Please direct any inquiries regarding this payment to cashier@miamiclubcasino.im. Include your name and the Transaction Number above in your correspondence.
Thank you for choosing Miami Club Casino
cashier@miamiclubcasino.im
Sono passate 3 settimane oggi da quando ho ricevuto l'e-mail relativa al prelievo di $ 2500 tramite bonifico bancario dal Miami Club Casino. Nessuno l'ha preso sul serio, non hanno mai controllato la transazione e, come ho detto, non riceverò i miei soldi come è successo. Signor Sloto, non chiedermi di inviare più estratti conto perché ti ho inviato quello più risentito e il prossimo lo riceverò sarà il 10 il mese prossimo.
Per i Casinò con una buona reputazione questo non dovrebbe accadere.
Pagamento elaborato dal Miami Club Casino
Caro MARLON REYES:
Abbiamo elaborato il tuo pagamento in sospeso come mostrato di seguito.
Conto: MI0378900403
Pagamento in sospeso: USD 2500,00
Pagamento emesso: USD2440 tramite bonifico
Numero di transazione: 20201005145210814752000000
Pagamento rimanente: USD 60,00
Se il pagamento residuo supera i 2.000,00 USD, verrà emesso in rate settimanali di 2.000,00 USD fino al completo pagamento dell'importo totale.
NOTA BENE per il bonifico bancario: * Verrà addebitata una commissione di elaborazione di $ 60 per ogni prelievo. Inoltre, esistono alcune tariffe per la corrispondenza che vanno oltre il nostro controllo. Queste commissioni si basano sulla politica della tua banca locale e potrebbero riflettersi nell'importo accreditato sul tuo conto bancario.
Assicurati che le coordinate bancarie fornite siano corrette per evitare commissioni bancarie per i trasferimenti restituiti. Ci riserviamo il diritto di trasferire eventuali commissioni derivanti dai bonifici bancari restituiti.
Rispondi semplicemente a questa e-mail fornendo la data e l'importo ricevuto, poiché ciò ci aiuterà a garantire che i fondi siano stati ricevuti. Apprezziamo la tua assistenza nella conferma di questo pagamento!
NOTA BENE per l'assegno: * La tassa di elaborazione è di $ 30
* L'assegno è emesso su una banca canadese.
* L'assegno deve essere depositato sul tuo conto bancario.
* Consigliamo vivamente di non incassare l'assegno presso una struttura di cassa.
*Si consiglia di incassare tempestivamente l'assegno.
Si prega di indirizzare qualsiasi domanda riguardante questo pagamento a cashier@miamiclubcasino.im. Includi il tuo nome e il numero di transazione sopra nella tua corrispondenza.
Grazie per aver scelto il Miami Club Casinò
cassiere@miamiclubcasino.im