3 days ago I made a deposit with the Neteller after that I wanted to put on a conclusion and go through verification. I immediately sent them documents, a passport, a screenshot from a neteler, and some bank documents where I have my data in English and SWIFT of my bank. a day later they asked for another document with a validity term. I sent them photos of my driver's license with two strongholds and a bill for housing. After another 2 days, they sent me new requirements for notarization of all documents. but it costs about 1/3 of all my funds in the account. I am ready to go through a video conference to show them all the documents live. help with the withdrawal of my money on the Neteller and not on a bank account.
That's what they told me, I want to post a complaint to them so that everyone can see what they are doing.
Dear Yakov,
To verify your account we would like to ask you to provide us notarized copies of the following documents:
1) Personal identification document i.e. a passport, driver’s license or national identification card.
2) Address verification document i.e. a copy of a utility bill (such as a water or electricity bill), a bank statement with your current address on it or a tax bill. The address verification document must be issued within the last 2 months.
3) Recent bank account statement of the bank account to which the payout has been requested. The bank account statement may not be older than 2 months and must visibly display the date of statement, first and last name, IBAN and current address as entered into the player account. A payout cannot be made or may significantly be delayed if such verification document can't be provided.
4) Proof of payment. Depending on what deposit method you used you must provide:
- if a credit card is being used, a copy of your credit card (front and back) or a copy of the credit card statement including the deposit made. The middle digits of the credit card number should be blanked out so that only the name, first 6 and last 4 digits are visible. The CVC digits on the back side of the card should also be blanked out.
The account verification process is for the safety of all financial transactions. As soon as your account is verified future payout requests can be processed much quicker.
Let us know if you have more questions regarding your account, we are happy to help you!
Sincerely,
Angie
24Bettle Players support
24 Bettle
that's what i told them
notarized translation of each document costs from 10 - 20 dollars depending on the number of pages of the document. I provided you with all the documents for output to the Neteller according to your review at https://www.askgamblers.com/online-casinos/24bettle-casino-review/
I ask you to bring everything to the Neteller, I already have you everything for this
screenshot of what they bring to neteller
Now we are talking about creating casino conditions under which I cannot be verified having all the documents that I provided to them
3 giorni fa ho effettuato un deposito con Neteller, dopodiché volevo concludere e sottopormi alla verifica. Ho immediatamente inviato loro i documenti, un passaporto, uno screenshot di un neteler e alcuni documenti bancari dove ho i miei dati in inglese e SWIFT della mia banca. il giorno dopo hanno chiesto un altro documento con un termine di validità. Ho inviato loro le foto della mia patente di guida con due roccaforti e una fattura per l'alloggio. Dopo altri 2 giorni mi hanno inviato nuovi requisiti per l'autenticazione di tutti i documenti. ma costa circa 1/3 di tutti i miei fondi sul conto. Sono pronto per una videoconferenza per mostrare loro tutti i documenti dal vivo. aiuto con il ritiro dei miei soldi su Neteller e non su un conto bancario.
Questo è quello che mi hanno detto, voglio inviare loro un reclamo in modo che tutti possano vedere cosa stanno facendo.
Caro Yakov,
Per verificare il tuo account vorremmo chiederti di fornirci copie autenticate dei seguenti documenti:
1) Documento di identificazione personale ovvero passaporto, patente di guida o carta d'identità nazionale.
2) Documento di verifica dell'indirizzo, ovvero una copia di una bolletta (come una bolletta dell'acqua o dell'elettricità), un estratto conto bancario con sopra il tuo indirizzo attuale o una fattura fiscale. Il documento di verifica dell'indirizzo deve essere emesso negli ultimi 2 mesi.
3) Estratto conto recente del conto bancario su cui è stato richiesto il pagamento. L'estratto conto bancario non può essere più vecchio di 2 mesi e deve riportare in modo visibile la data dell'estratto conto, il nome e cognome, l'IBAN e l'indirizzo attuale così come inseriti nel conto del giocatore. Un pagamento non può essere effettuato o potrebbe subire ritardi significativi se tale documento di verifica non può essere fornito.
4) Prova del pagamento. A seconda del metodo di deposito utilizzato, devi fornire:
- se viene utilizzata una carta di credito, una copia della carta di credito (fronte e retro) o una copia dell'estratto conto della carta di credito comprensivo del deposito effettuato. Le cifre centrali del numero della carta di credito devono essere cancellate in modo che siano visibili solo il nome, le prime 6 e le ultime 4 cifre. Anche le cifre CVC sul retro della carta devono essere cancellate.
Il processo di verifica dell'account serve alla sicurezza di tutte le transazioni finanziarie. Non appena il tuo account sarà verificato, le future richieste di pagamento potranno essere elaborate molto più rapidamente.
Facci sapere se hai altre domande riguardanti il tuo account, saremo felici di aiutarti!
Cordiali saluti,
Angie
Supporto per i giocatori di 24Bettle
24 Betulla
è quello che ho detto loro
la traduzione autenticata di ogni documento costa da 10 - 20 dollari a seconda del numero di pagine del documento. Ti ho fornito tutti i documenti da inviare a Neteller in base alla tua recensione su https://www.askgamblers.com/online-casinos/24bettle-casino-review/
Ti chiedo di portare tutto al Neteller, ho già tutto per questo
screenshot di ciò che portano a Neteller
Ora stiamo parlando di creare condizioni per il casinò in base alle quali non posso verificare di avere tutti i documenti che ho fornito loro