Hi anfransen,
The casino has been informed. Hope they're going to reply soon. Keep an eye on this topic.
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Thank u MelissaN i will keep looking for this thread.
Grazie MelissaN, continuerò a cercare questo thread.
We got the info that the casino is looking into your account and they're going to get back to us soon.
Abbiamo ricevuto informazioni che il casinò sta esaminando il tuo account e ci ricontatteranno presto.
Thank u MelissaN, hope they can verify my docs fast and process my withdrawal soon.
Grazie MelissaN, spero che possano verificare velocemente i miei documenti ed elaborare presto il mio prelievo.
Dear Anfransen, I have overlooked your account and I see that your documents have been approved and the verification is completed. I have informed the financial department of this and they will soon process the free spins winnings withdraw. The 2nd withdraw was declined because previously your account was not confirmed, you will have to request this one again. Please let us know if there is anything further we may assist you with. Kind regards, Rembrandt Casino Player's Management department
Caro Anfransen, ho trascurato il tuo account e vedo che i tuoi documenti sono stati approvati e la verifica è stata completata. Ne ho informato il dipartimento finanziario e presto elaboreranno il ritiro delle vincite dei giri gratuiti. Il 2° prelievo è stato rifiutato perché in precedenza il tuo account non era stato confermato, dovrai richiederlo nuovamente. Per favore, ci faccia sapere se c'è qualcos'altro che possiamo fare per aiutarla. Cordiali saluti, Dipartimento di gestione dei giocatori di Rembrandt Casino
3.4/ 5
Glad to hear that. I have requested another withdrawal. Hope both of them will be processed soon. Thabk u for your fast response and action. Good job
Felice di sentirlo. Ho richiesto un altro prelievo. Spero che entrambi vengano elaborati presto. Grazie per la tua risposta rapida e la tua azione. Buon lavoro
Dear 24Bettle,
May i know when roughly i can get my withdrawal please?
thank you
Caro 24Bettle,
Posso sapere quando posso ottenere il prelievo, per favore?
Grazie
3.1/ 5
Dear casino rep,
Till now i havent got any of my withdrawals. I made 2 withdrawals (€25 and €25). It has taken so long. Please process it soon to my skrill.
Thanks
Caro rappresentante del casinò,
Fino ad ora non ho ricevuto nessuno dei miei prelievi. Ho effettuato 2 prelievi (25€ e 25€). Ci è voluto così tanto tempo. Per favore, elaboralo presto sul mio Skrill.
Grazie
Dear casino rep,
Till now i havent got any of my withdrawals. I made 2 withdrawals (€25 and €25). It has taken so long. Please process it soon to my skrill.
Thanks
We were told that the casino rep who is in charge of your case has been taking days off work. Their team is looking into it. Hope we'll get the info soon.
Thanks for your patience.
Caro rappresentante del casinò,
Fino ad ora non ho ricevuto nessuno dei miei prelievi. Ho effettuato 2 prelievi (25€ e 25€). Ci è voluto così tanto tempo. Per favore, elaboralo presto sul mio Skrill.
Grazie
Ci è stato detto che il rappresentante del casinò responsabile del tuo caso si è preso giorni di ferie dal lavoro. La loro squadra sta esaminando la questione. Spero che avremo presto le informazioni.
Grazie per la vostra pazienza.
Dear melissaN,
Till this very moment i havent got my money to my skrill account. If it is ok please contact them again..thanks.
Cara MelissaN,
Fino a questo momento non ho ricevuto i miei soldi sul mio conto Skrill. Se è ok, contattali di nuovo..grazie.
Dear melissaN,
Till this very moment i havent got my money to my skrill account. If it is ok please contact them again..thanks.
I've already sent them two reminders, but no worries they will be contacted again.
Cara MelissaN,
Fino a questo momento non ho ricevuto i miei soldi sul mio conto Skrill. Se è ok, contattali di nuovo..grazie.
Ho già inviato loro due solleciti, ma non preoccuparti, verranno ricontattati.
Thank you so much. Hope i will get it soon. If i have got it i will post here.
Grazie mille. Spero di riceverlo presto. Se l'ho capito lo pubblicherò qui.
Dear MelissaN,
Till today i havent got my withdrawal. Why they take so long to process it eventhough my 2 withdrawals are approved..
Cara MelissaN,
Fino ad oggi non ho ricevuto il ritiro. Perché impiegano così tanto tempo per elaborarlo anche se i miei 2 prelievi sono stati approvati..
Hello anfransen,
We still haven't received reply from them. I've sent them another reminder email today. Keep you posted.
Ciao Anfransen,
Non abbiamo ancora ricevuto risposta da loro. Ho inviato loro un'altra email di promemoria oggi. Tenervi aggiornati.
Dear Anfransen,
I have overlooked your request and have found that you selected bank transfer as a withdraw method. We have attempted multiple times to send the money to your bank account, unfortunately it bounced back to us because the information given is not correct or not complete. When banktransfer is selected your banking details should have been inserted to avoid any delay in having to find the correct details for the wire.
I have informed our financial department of your wish to have the withdraw on your Skrill account and they will process the withdraw shortly on your Skrill account.
Please let us know once the withdraw has been received.
Thank you.
Kind regards
Rembrandt Casino Player's Management Team
Caro Anfransen,
Non ho notato la tua richiesta e ho scoperto che hai selezionato il bonifico bancario come metodo di prelievo. Abbiamo tentato più volte di inviare il denaro al tuo conto bancario, purtroppo l'importo ci è stato restituito perché le informazioni fornite non sono corrette o non sono complete. Quando viene selezionato il bonifico bancario, è necessario inserire le proprie coordinate bancarie per evitare qualsiasi ritardo nel dover trovare i dettagli corretti per il bonifico.
Ho informato il nostro dipartimento finanziario del tuo desiderio di effettuare il prelievo sul tuo conto Skrill ed elaboreranno il prelievo a breve sul tuo conto Skrill.
Ti preghiamo di comunicarcelo una volta ricevuto il prelievo.
Grazie.
Cordiali saluti
Team di gestione dei giocatori di Rembrandt Casino
3.4/ 5
I have received the first €25 withdrawal. Waiting for the 2nd withdrawal of €25. Hope it can be processed soon too.
Thanks for the help from LCB and the casino rep.
Ho ricevuto il primo prelievo di 25€. In attesa del 2° prelievo di 25€. Spero che anche questo possa essere elaborato presto.
Grazie per l'aiuto da LCB e dal rappresentante del casinò.
Still havent got my another €25 withdrawal :(
Non ho ancora ricevuto il mio altro prelievo di € 25 :(
Hello anfransen,
The casino has been notified. Keep you posted.
Ciao Anfransen,
Il casinò è stato avvisato. Tenervi aggiornati.
Here is the proof that there are 2 withdrawals of EUR25 that have been approved but i have only got one.
The story is like this:
- i won about 30EUR from free spins when i have completed the wagering req
- i was told that i can only withdraw 25EUR from freebies and i would have to deposit first and provide docs
- i deposit and then make withdrawal of my deposit to get my winning from freebies but was cancelled and was told i need to roll my deposit one time. so i play my deposit and went up to 25EUR and made a withdrawal.
- therefore i have 2 withdrawals of EUR25 (total 50EUR).
- So far i only get my first EUR25 withdrawal.
Casino Rep please help me with my 2nd withdrawal.
Ecco la prova che sono stati approvati 2 prelievi di 25 EUR, ma ne ho ricevuto solo uno.
La storia è questa:
- ho vinto circa 30EUR dai giri gratuiti quando ho completato la richiesta di scommessa
- mi è stato detto che posso prelevare solo 25EUR dagli omaggi e che dovrei prima depositare e fornire i documenti
- Deposito e poi ritiro il mio deposito per ottenere la mia vincita dagli omaggi, ma è stato annullato e mi è stato detto che dovevo effettuare il deposito una volta. quindi ho giocato il mio deposito e sono salito a 25EUR e ho effettuato un prelievo.
- quindi ho 2 prelievi di EUR25 (totale 50EUR).
- Finora ho ricevuto solo il mio primo prelievo di 25 EUR.
Rappresentante del casinò, per favore aiutami con il mio secondo prelievo.
You seriously didnt get that 25 while its says its approved ...
Thats brutal
I hope it will get fixed!
Davvero non hai ottenuto quel 25 mentre dice che è approvato ...
È brutale
Spero che si risolverà!
Hello anfransen,
The casino advised us that your 25 EUR payment is ready to be processed. Please let us know once you receive it.
Ciao Anfransen,
Il casinò ci ha informato che il tuo pagamento di 25 EUR è pronto per essere elaborato. Fatecelo sapere una volta ricevuto.
Thank You Sydney, as usual once i got my withdrawal to my skrill i will make a post here.
Grazie Sydney, come al solito, una volta ottenuto il prelievo su Skrill, scriverò un post qui.
Dear Sydney,
Havent got it yet. Hopefully today will get it.
Caro Sydney,
Non l'ho ancora capito. Speriamo che oggi lo capisca.
Hello anafransen,
The casino advised us last night that your payment will be processed.
Ciao Anafransen,
Il casinò ci ha informato ieri sera che il tuo pagamento verrà elaborato.
Update: havent got my withdrawal to my skrill yet.
Aggiornamento: non ho ancora ricevuto il prelievo dal mio Skrill.
Dear Anfransen,
The financial department was alerted about this and I have been informed that the €25 was processed on the 25th of February.
Please confirm once you have received the funds.
Thank you.
Kind regards,
Rembrandt Casino Player's Management Team
Caro Anfransen,
Il dipartimento finanziario è stato avvisato di questo e sono stato informato che i 25 € sono stati elaborati il 25 febbraio.
Si prega di confermare una volta ricevuti i fondi.
Grazie.
Cordiali saluti,
Team di gestione dei giocatori di Rembrandt Casino
3.4/ 5
Dear casino rep,
Yes i did get one withdrawal of €25 once on 22nd. But the 2nd withdrawal of €25 i havent got it. So if u were informed that the dept sent me on 25th. I havent got it. Just make sure they sent it to my skrill email. I can provide my skrill history if necessary.
Thanks
Caro rappresentante del casinò,
Sì, ho ricevuto un prelievo di € 25 una volta il 22. Ma il 2° prelievo di € 25 non l'ho ricevuto. Quindi, se fossi informato che il dipartimento mi ha mandato il 25. Non l'ho capito. Assicurati solo che l'abbiano inviato alla mia email skrill. Posso fornire la mia cronologia di Skrill se necessario.
Grazie
Update: i havent got it yet. Please help me process it to my SKRILL account. It has been so long :(
Aggiornamento: non l'ho ancora ricevuto. Per favore aiutami a elaborarlo sul mio account SKRILL. È passato così tanto tempo :(
Hello anfransen,
We've sent an email to the casino again to check what's happening with your withdrawal. Keep you posted.
Ciao Anfransen,
Abbiamo inviato nuovamente un'e-mail al casinò per verificare cosa sta succedendo con il tuo prelievo. Tenervi aggiornati.
Dear Anfransen,
I have been informed by our financial department of the following:
Due to our licencing requirement we need to wire at least one payment to your bankaccount. This is part of our AML (Anti Money Laundering) policy.
The wire we are trying to make is coming back to us with an error that the information is incorrect.
Please verify your banking details at the following email address: support@rembrandtcasino.com. This way we can ensure that these are indeed the correct details.
Thank you.
Rembrandt Casino Player's Management Team
Caro Anfransen,
Sono stato informato dal nostro dipartimento finanziario di quanto segue:
A causa dei nostri requisiti di licenza, dobbiamo trasferire almeno un pagamento sul tuo conto bancario. Questo fa parte della nostra politica AML (Antiriciclaggio).
Il messaggio che stiamo cercando di effettuare ci ritorna con un errore indicante che le informazioni non sono corrette.
Verifica i tuoi dati bancari al seguente indirizzo email: support@rembrandtcasino.com. In questo modo possiamo garantire che questi siano effettivamente i dettagli corretti.
Grazie.
Team di gestione dei giocatori di Rembrandt Casino
3.4/ 5
I have sent the details of my bank account to the email you mentioned. Just try sending it over. I prefer the withdrawal to be sent to my skrill but if it couldnt please just try to send it to my bank account. How many days will it arrive to my bank?
Thank you
Ho inviato i dettagli del mio conto bancario all'e-mail che hai menzionato. Prova a inviarlo. Preferisco che il prelievo venga inviato al mio Skrill, ma se non fosse possibile, prova a inviarlo al mio conto bancario. Dopo quanti giorni arriverà alla mia banca?
Grazie
Havent got my withdrawal to my bank account. Hate this method cos it will take v long to reach my bank account.
Non ho ricevuto il prelievo sul mio conto bancario. Odio questo metodo perché ci vorrà molto tempo per raggiungere il mio conto bancario.
Just checked my bank acc but there js no my withdrawal. I still prefer it to be sent to my Skrill account if possible.
Ho appena controllato il mio conto bancario ma non c'è il mio prelievo. Preferisco comunque che venga inviato al mio conto Skrill, se possibile.
Hello anfransen,
We'll check with the casino what's going on with your withdrawal.
Ciao Anfransen,
Verificheremo con il casinò cosa sta succedendo con il tuo prelievo.
Dear Anfransen,
As a gesture of good will we have transferred the funds to your Skrill account today.
Please be advised that for any future payouts your bank details will be used.
Please confirm you have received the funds.
Kind regards,
Rembrandt Casino Player's Management Team
Caro Anfransen,
Come gesto di buona volontà, oggi abbiamo trasferito i fondi sul tuo conto Skrill.
Tieni presente che per eventuali pagamenti futuri verranno utilizzate le tue coordinate bancarie.
Conferma di aver ricevuto i fondi.
Cordiali saluti,
Team di gestione dei giocatori di Rembrandt Casino
3.4/ 5
Got it. Thank u so much casino rep and a big huge thanks to Lcb forum. Thumbs up. Case closed and happy
Fatto. Grazie mille al rappresentante del casinò e un enorme ringraziamento al forum Lcb. Pollice su. Caso chiuso e felice
Hello anfransen,
That's great. Thank you for letting us know.
Ciao Anfransen,
È fantastico. Grazie per avercelo informato.
Hello,
I played on rembradt casino and I won (four-digit amount) I have withdraw my winnings on the 3.May. A chat agent said that the money (1st rate) has been transferred on 7.5. and the next is planned for 25. 5. But the money is not there yet. Customer Service says a Finance Department investigation has been initiated. I was thanked for the patience. I would like to know where the money is then? I would be grateful to know how many days that will take?Thanks for support. Best regards...
Ciao,
Ho giocato al casinò Rembrandt e ho vinto (importo a quattro cifre). Ho ritirato le mie vincite il 3 maggio. Un agente della chat ha detto che il denaro (1a tariffa) è stato trasferito il 7.5. e il prossimo è previsto per il 25.5. Ma i soldi ancora non ci sono. Il servizio clienti afferma che è stata avviata un'indagine del dipartimento finanziario. Sono stato ringraziato per la pazienza. Vorrei sapere dove sono i soldi allora? Sarei grato di sapere quanti giorni ci vorranno? Grazie per il supporto. Distinti saluti...
Hi AleR,
Could you please provide me with your casino username so we can notify the casino rep and ask about your withdrawal?
Thanks.
Ciao AleR,
Potresti per favore fornirmi il nome utente del tuo casinò in modo che possiamo avvisare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo prelievo?
Grazie.
My account is: alex2jean. Thank you!!
Il mio account è: alex2jean. Grazie!!
Dear AleR,
I have overlooked your account and see that your first installment of €1000 was bounced back to us. It has been processed again today and I am currently awaiting a success status from our financial department. As soon as this is given out you will be informed.
The 2nd installment is scheduled to be processed around the 25th of May.
Please let us know once you have received the funds.
Thank you.
Kind regards,
Rembrandt Casino
Caro AleR,
Ho trascurato il tuo conto e ho visto che la tua prima rata di € 1000 ci è stata restituita. È stato elaborato nuovamente oggi e attualmente sto aspettando uno stato di successo dal nostro dipartimento finanziario. Non appena questo verrà diffuso sarai informato.
L'elaborazione della seconda rata è prevista intorno al 25 maggio.
Fatecelo sapere una volta ricevuti i fondi.
Grazie.
Cordiali saluti,
Casinò Rembrandt
3.4/ 5
Dear 24Bettle! I'll let you know when the money is booked into my account. Thank you! I keep my fingers crossed that it works this time.
Best regards,
AleR
Caro 24Bettle! Ti farò sapere quando il denaro sarà accreditato sul mio conto. Grazie! Tengo le dita incrociate affinché questa volta funzioni.
Distinti saluti,
AleR
3.1/ 5
Hello LCB Team can you Contact the Rep for me ? thanks for help.
Salve team LCB, potete contattare il rappresentante per me? grazie per l'aiuto.
Could you please tell me what the issue is and your casino username so they can look into your account?
Salve team LCB, potete contattare il rappresentante per me? grazie per l'aiuto.
Potresti dirmi qual è il problema e il nome utente del tuo casinò in modo che possano esaminare il tuo account?
hi LORDGAMBLORE was the account name.
Hello i would like to know why, i wasnt informed of THE INELIGABILTY for players to even play at your casino..... WHY DID YOU ACCEPT MY MONEY. PLEASE EXPLAIN. I even spoke to a bloke called brian a couple o days prior to the NON access of my account to assure me that players were accepted...On the 7/6/2018 OUT OF NO where i now cant leven og into 24bettle. and i had even worked my way up to unlocking ACHIEVEMENTS This is very sad for me to learn that. Not tio mention nearly (100 ) out of pocket
SINCERELEY
OUTRAGED PLAYER thankyou for your help MelissaN. i just feel like i got taken for a ride . BIG TIME ;(
ciao LORDGAMBLORE era il nome dell'account.
Salve, vorrei sapere perché, non sono stato informato dell'INELIGABILITÀ per i giocatori anche solo di giocare al vostro casinò..... PERCHÉ HAI ACCETTATO I MIEI SOLDI. SPIEGA PER FAVORE. Ho anche parlato con un tizio chiamato Brian un paio di giorni prima del NON accesso al mio account per assicurarmi che i giocatori fossero accettati... Il 7/6/2018 OUT OF NO dove ora non riesco a partecipare a 24bettle. e mi ero anche fatto strada fino a sbloccare gli OBIETTIVI. È molto triste per me apprenderlo. Per non parlare di quasi (100) di tasca propria
SINCERELEY
GIOCATORE OLTRAGGIATO grazie per il tuo aiuto MelissaN. mi sento come se fossi stato preso in giro. GRANDE TEMPO ;(
3.1/ 5
Exactly what i mean why not say these tings upfront when you are out your money its hurt full well for me it is i m not working at this time and i really struggle to keep up i played a few times and win a little so that why i still do gamble ....
Esattamente quello che intendo, perché non dire queste cose in anticipo quando hai finito i tuoi soldi mi fa davvero male, è che non sto lavorando in questo momento e faccio davvero fatica a tenere il passo, ho giocato un paio di volte e ho vinto un po', ecco perché scommetto ancora....
Thanks for providing your username. The casino rep has been notified. We'll get the answer soon.
Keep an eye on this topic.
Grazie per aver fornito il tuo nome utente. Il rappresentante del casinò è stato informato. Avremo presto la risposta.
Tieni d'occhio questo argomento.
Dear Lordgamblore,
I have overlooked your account and although I understand you have spoken with our support, and you made a couple of deposits and worked at your achievements. I see you have used the valuables collected.
We understand you are sad about the account closure but since the moment you signed up the legislation changed and we just have to adhere to the rules set by governments and license holders.
Kind regards,
24Bettle
Caro Lord Gamblore,
Ho trascurato il tuo account e, anche se capisco, hai parlato con il nostro supporto, hai effettuato un paio di depositi e hai lavorato per raggiungere i tuoi risultati. Vedo che hai utilizzato gli oggetti di valore raccolti.
Comprendiamo che sei triste per la chiusura del conto, ma dal momento in cui hai firmato la legislazione è cambiata e dobbiamo solo rispettare le regole stabilite dai governi e dai titolari delle licenze.
Cordiali saluti,
24Bettle
3.1/ 5
Hello everyone! My money has finally arrived;) What the problem was was not explained. Thank you for your help. Best regards,
Alex
Ciao a tutti! I miei soldi sono finalmente arrivati;) Quale fosse il problema non è stato spiegato. Grazie per l'aiuto. Distinti saluti,
Alex
Hello everyone! My money has finally arrived;) What the problem was was not explained. Thank you for your help. Best regards,
Alex
Thanks for letting us know. Didn't the casino rep explained what the issue was?
Ciao a tutti! I miei soldi sono finalmente arrivati;) Quale fosse il problema non è stato spiegato. Grazie per l'aiuto. Distinti saluti,
Alex
Grazie per averci fatto sapere. Il rappresentante del casinò non ha spiegato qual era il problema?
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