Bonuses are the devil. Too many loopholes to fall through , some casinos prevent you from violating the terms and conditions but most are setting a trap.
Casino Extreme, Casino Brango, Casino Adrenaline, Supporto per Yabby Casino e discussione dei reclami
- Iniziato da
- Mikey13
- Casino Rep 611
- attività più recente 9 giorni fa
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-
- Risposta da
- pd77
- at Sep 19, 22, 08:04:51 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 5 years fa
-
- Risposta da
- Barny1100
- at Sep 21, 22, 08:26:49 AM
- Newbie 2
- attività più recente 2 anni fa
Bitspender wrote
Just to let others know that Casino Brango has at 5 days waiting period for document verification. This is unacceptable for a casino that supposed to be held at such high standard. Especially for someone who is depositing with crypto and not a credit card. It feels like I'm playing at a Virtual Casino group with such a long waiting period.
So I've been playing online now for over 15 years
and I decided to this casino because of the fast payout mentioned on the net..
So made 4-5 deposits via Skrill todayand now wanted to pay out a small sum also via Skrill
and according to the chat,
they said also to me
the document check takes up to 5 days !?
In 2022, this is probably no longer up-to-date.. 5 Days..?
And I asked specifically, apparently in the chat i only need my passport or driver's license..!? they said to me yes only passport .. Is that really true or does it mean after 5 days we need more documents...?
I only know that things from dubious Caribbean casinos licenses..?
Bitspender ha scritto
Giusto per far sapere agli altri che Casino Brango ha un periodo di attesa di 5 giorni per la verifica dei documenti. Questo è inaccettabile per un casinò che dovrebbe essere tenuto a standard così elevati. Soprattutto per chi deposita con criptovalute e non con carta di credito. Mi sento come se stessi giocando in un gruppo di casinò virtuale con un periodo di attesa così lungo.
Quindi gioco online ormai da oltre 15 anni
e ho deciso di scegliere questo casinò per via del pagamento rapido menzionato in rete..
Quindi ho effettuato 4-5 depositi tramite Skrill oggie ora volevo pagare una piccola somma anche tramite Skrill
e secondo la chat,
hanno detto anche a me
il controllo dei documenti richiede fino a 5 giorni!?
Nel 2022, probabilmente non è più aggiornato.. 5 giorni..?
E l'ho chiesto appositamente, a quanto pare in chat mi serve solo il passaporto o la patente di guida..!? mi hanno detto si solo passaporto.. È proprio vero o significa che dopo 5 giorni avremo bisogno di più documenti...?
So solo che cose provenienti da dubbie licenze di casinò caraibici...?
4.4/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 21, 22, 08:42:34 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Barny1100,
Can you please private message me your Casino username so that we can contact Casino representative regarding your concerns.
Ciao Barny1100 ,
Puoi per favore inviarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò in merito alle tue preoccupazioni.
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 21, 22, 09:34:44 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Purple7,
This is what we received from the Casino representative:
"This player had to deposit for Raider spins a minimum of 50 dollars/Euros because the exchange rate has been the same for the last 180 days. And since the beginning of the year, he has paid 30e.
This is a classic example of a free bonus abuser, because he tries to take all possible free coupons several times during the day, but it doesn't work, because the coupons are arranged to rotate randomly on a daily basis just to prevent this kind of abuse."
Also, we've been told that you were claiming free spins every day in Casino Brango and Yabby, and you complained about them.Ciao Purple7 ,
Questo è ciò che abbiamo ricevuto dal rappresentante del Casinò:
"Questo giocatore ha dovuto depositare per i giri Raider un minimo di 50 dollari/euro perché il tasso di cambio è stato lo stesso negli ultimi 180 giorni. E dall'inizio dell'anno ha pagato 30e.
Questo è un classico esempio di chi abusa dei bonus gratuiti, perché cerca di prendere tutti i coupon gratuiti possibili più volte durante la giornata, ma non funziona, perché i coupon sono disposti in modo da ruotare in modo casuale su base giornaliera proprio per evitare questo tipo di abusi."
Inoltre, ci è stato detto che richiedevi giri gratuiti ogni giorno su Casino Brango e Yabby e ti sei lamentato di ciò.4.4/ 5
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 21, 22, 09:37:01 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Cb4aubs,
We were informed that your account has been verified.
We are waiting for the update about your other concern for having 2 active bonuses on the same account.
Keep you posted.Ciao Cb4aubs ,
Siamo stati informati che il tuo account è stato verificato.
Stiamo aspettando l'aggiornamento sull'altra tua preoccupazione per avere 2 bonus attivi sullo stesso conto.
Tenervi aggiornati. -
- Risposta da
- Barny1100
- at Sep 22, 22, 05:33:43 AM
- Newbie 2
- attività più recente 2 anni fa
Payout nothing goes Instand ore fast here ...
So after you checked my documents yesterday... I gambled away all my winnings "of course" again .. and from now on I can make immediate (i.n.s.t.a.n.d) withdrawals that you are so proud of according to the mail...!? So today again "a few" more Skrill deposits made! And now wanted to withdraw 550 via Skrill But nothing happens I:N:S:T:A:N:D like in other casinos and I was promised by email from your finance department today NO! On the contrary, I receive an email to withdraw I should write to support to complete the payment!? So chat contacted this meant an hour ago! is not INSTAND at the moment because there is a lot going on at the moment :) becomes " 5-10 minutes " !? (As I said, that was an hour ago!) Its over an hour now where is my I.N.S.T.A.N.D or 5-10 minute payout..? All my deposits (also almost the payout amount) is the only thing that went immediately here as it looks... Because the INSTAND payment is still being processed and not even approved ..!? I feel completely fooled here have been playing online for over 15 years but I only know such practices from badly rated Caribbean licenses I don't understand where all the reviews on the net and self-praise of the lightning payouts come from..!? So when is the payout REALLY at least approved...!?
Il pagamento non avviene nulla. Informati più velocemente qui. ..
Quindi, dopo che ieri hai controllato i miei documenti... Ho giocato di nuovo tutte le mie vincite "ovviamente" .. e da ora in poi posso effettuare prelievi immediati (instand) di cui sei così orgoglioso secondo la mail...!? Quindi anche oggi sono stati effettuati "alcuni" depositi Skrill in più! E ora volevo prelevare 550 tramite Skrill Ma non succede nulla I:N:S:T:A:N:D come in altri casinò e mi è stato promesso via e-mail dal vostro dipartimento finanziario oggi NO! Al contrario ricevo una mail per recedere dovrei scrivere al supporto per completare il pagamento!? Quindi la chat ha contattato questo significava un'ora fa! non è IMMEDIATO al momento perché c'è molto da fare in questo momento :) diventa " 5-10 minuti " !? (Come ho detto, è successo un'ora fa!) È passata più di un'ora, dov'è il mio pagamento ISTANTANEO o di 5-10 minuti...? Tutti i miei depositi (anche quasi l'importo del pagamento) sono l'unica cosa che è andata immediatamente qui, come sembra... Perché il pagamento INSTAND è ancora in fase di elaborazione e nemmeno approvato..!? Mi sento completamente ingannato, gioco online da oltre 15 anni, ma conosco tali pratiche solo da licenze caraibiche con valutazioni scadenti Non capisco da dove arrivino tutte le recensioni in rete e gli autoelogi delle vincite lampo..!? Allora quando verrà VERAMENTE approvato almeno il pagamento...!?
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 22, 22, 05:58:37 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Barny1100,
Can you send us please your Casino username via private message, so that we can contact Casino representative in order to resolve this issue.Ciao Barny1100 ,
Puoi inviarci per favore il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato , in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per risolvere questo problema. -
- Risposta da
- Mikey13
- at Sep 22, 22, 10:05:41 AM
- Casino Rep 611
- attività più recente 9 giorni fa
Hey Purple7,
Hope that you are well and thanks for reaching out.
Apologies for the delayed response.
We have checked your account and as far as we see here, all exceptional coupons which were sent to you were claimed.
Regarding the RAIDER50 coupon, the requirements for that coupon state that you are required to make at least $50 in deposits in the past 180 days. For that time period, you have made $30 in deposits.
I do hope that this helps. Please let me know if there is anything else that we can help you with.
Kind regards,
Mikey
Casino ManagementCiao Purple7,
Spero che tu stia bene e grazie per avermi contattato.
Ci scusiamo per la risposta ritardata.
Abbiamo controllato il tuo account e, da quanto vediamo qui, tutti i coupon eccezionali che ti sono stati inviati sono stati rivendicati.
Per quanto riguarda il coupon RAIDER50, i requisiti per quel coupon indicano che è necessario effettuare depositi di almeno $ 50 negli ultimi 180 giorni. Per quel periodo di tempo, hai effettuato depositi di $ 30.
Spero che questo aiuti. Per favore, fammi sapere se c'è qualcos'altro con cui possiamo aiutarti.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò -
- Risposta da
- Mikey13
- at Sep 22, 22, 10:36:13 AM
- Casino Rep 611
- attività più recente 9 giorni fa
Hey Cb4aubs,
Hope that you are well.
We have checked your account and unfortunately, there was something called mixing funds that happened.
On 9/12 you claimed free spins and converted them into real money and from that point, your verification procedure began.On our T&Cs, we are very strict regarding any multiple actions which can occur, and by that, we mean that any next action may occur when a player's balance is below $1.
In this specific case, you have claimed free spins on top of your withdrawable balance and that is, unfortunately, a direct breach of our Terms and Conditions. You can find that term on this link - Casino Extreme T&Cs under point 7/7.1-j.
We do apologize for any inconvenience.
On the other hand, your account is now fully verified and you are fully eligible for the next instant withdrawals that will occur!
Hope this helps and please let me know if there is anything else that we can help you with!
Kind regards,
Mikey
Casino ManagementCiao Cb4aubs,
Spero che tu stia bene.
Abbiamo controllato il tuo conto e sfortunatamente si è verificata una cosa chiamata mescolanza di fondi.
Il 12/9 hai richiesto i giri gratuiti e li hai convertiti in denaro reale e da quel momento è iniziata la tua procedura di verifica.Nei nostri Termini e Condizioni, siamo molto severi riguardo a tutte le azioni multiple che possono verificarsi e con ciò intendiamo che qualsiasi azione successiva può verificarsi quando il saldo di un giocatore è inferiore a $ 1.
In questo caso specifico, hai richiesto giri gratuiti in aggiunta al tuo saldo prelevabile e ciò, purtroppo, costituisce una violazione diretta dei nostri Termini e Condizioni. Puoi trovare questo termine su questo link: Termini e Condizioni di Casino Extreme al punto 7/7.1-j.
Ci scusiamo per eventuali disagi.
D'altra parte, il tuo account è ora completamente verificato e sei pienamente idoneo per i prossimi prelievi istantanei che si verificheranno!
Spero che questo ti sia d'aiuto e per favore fammi sapere se c'è qualcos'altro con cui possiamo aiutarti!
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò4.6/ 5
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- Risposta da
- snb6448
- at Sep 22, 22, 11:44:31 AM
- Jr. Member 87
- attività più recente 16 giorni fa
All of a sudden there are no promos and you offer zero ndb's. What is going on? Chat is no help at all.
All'improvviso non ci sono promozioni e offri zero ndb. Cosa sta succedendo? La chat non è affatto d'aiuto.
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- Risposta da
- Cb4aubs
- at Sep 23, 22, 07:12:25 AM
- Newbie 7
- attività più recente 8 mesi fa
I never received an email stating I was verified, I just logged in the other day & saw I could make a withdrawal since the big red sign saying verification required wasn't there. Since September 12th I requested a withdrawal because I was able to playthrough my "active bonus" & waited almost 2 weeks for a drivers license & selfie to be verified. Had an email saying we took your money & reason for is... i had an "active" bonus while playing with "active bonus" is not possible since if a person had an "active bonus" currently & tried to redeem another bonus the system want let you since that member is currently playing with an active bonus. You would have to click cancel where the play button appears when u activate the bonus & click cancel it'll pop up saying are u sure u want 2 cancel...so it's not possible for what you guys are claiming.
Non ho mai ricevuto un'e-mail che indicasse che ero stato verificato, ho appena effettuato l'accesso l'altro giorno e ho visto che potevo effettuare un prelievo poiché il grande cartello rosso che diceva che la verifica richiesta non era presente. Dal 12 settembre ho richiesto un prelievo perché ho potuto giocare con il mio "bonus attivo" e ho aspettato quasi 2 settimane per la verifica della patente di guida e del selfie. Avevo un'e-mail che diceva che abbiamo preso i tuoi soldi e il motivo è che... avevo un bonus "attivo" mentre giocavo con il "bonus attivo" non è possibile poiché se una persona avesse attualmente un "bonus attivo" e provasse a riscattare un altro bonus, il il sistema desidera consentirti poiché quel membro sta attualmente giocando con un bonus attivo. Dovresti fare clic su Annulla dove appare il pulsante di riproduzione quando attivi il bonus e fare clic su Annulla, verrà visualizzato un messaggio che dice se sei sicuro di volere 2 annullamenti... quindi non è possibile per quello che state sostenendo.
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- Risposta da
- pd77
- at Sep 23, 22, 08:12:40 AM
- Jr. Member 63
- attività più recente 5 years fa
I've had issues when my balance falls below $1.00. The rollover is cleared in the cashier but there's still a rollover and I was still using bonus funds. I know because I tried to make a withdrawal and they said I still had a rollover even though it wasn't showing. Bonuses, whether no deposit or match , have a lot of strings attached.
Ho riscontrato problemi quando il mio saldo scende al di sotto di $ 1,00. Il rollover viene liquidato alla cassa, ma c'è ancora un rollover e stavo ancora utilizzando i fondi bonus. Lo so perché ho provato a effettuare un prelievo e mi hanno detto che avevo ancora un rollover anche se non veniva visualizzato. I bonus, siano essi senza deposito o abbinati, hanno molti vincoli.
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- Risposta da
- bedazzle
- at Sep 23, 22, 08:47:42 AM
- Newbie 1
- attività più recente 2 anni fa
What's going on with yabby? I am having a hard time getting the pages to load if I can login at all. Also, I have been waiting over a week to get my documents reviewed for verification. I have sent a few emails to support and have not heard anything back. Any suggestions on what I can do to get over this hurdle? username is beda****
Che succede con Yabby? Ho difficoltà a caricare le pagine se riesco ad accedere. Inoltre, sto aspettando da più di una settimana che i miei documenti vengano esaminati per la verifica. Ho inviato alcune e-mail al supporto e non ho ricevuto risposta. Qualche suggerimento su cosa posso fare per superare questo ostacolo? il nome utente è beda****
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 23, 22, 08:56:14 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi bedazzle,
Thanks for sharing your account details with us. We will get in touch with Casino Representative regarding your issue. Keep you posted.
Ciao bedazzle ,
Grazie per aver condiviso con noi i dettagli del tuo account. Ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò in merito al tuo problema. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 23, 22, 08:59:12 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 23, 22, 09:00:58 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi pd77,
We have informed them about your concern, once we get an update we will let you know, or Casino Representative will reach out to you on your forum thread. Keep you posted.Ciao pd77 ,
Li abbiamo informati della tua preoccupazione, una volta ricevuto un aggiornamento te lo faremo sapere, oppure un rappresentante del casinò ti contatterà sul thread del tuo forum. Tenervi aggiornati. -
- Risposta da
- Mikey13
- at Sep 23, 22, 09:19:51 AM
- Casino Rep 611
- attività più recente 9 giorni fa
Hey bedazzle,
Hope that you are well and thanks for reaching out.
We have checked with the banking department and a couple of documents to complete the verification are missing so please do check their email. I won't be mentioning it in more detail here to avoid sharing sensitive data on a public post. Also, I have asked the banking team to resend the email to you.
Regarding the user experience on Yabby website, recently, the server has been updated, so for that matter please restart your device to clear any residual cache I am suggesting clearing all the residual cache from your device as well.
Hope this helps, and, please do let me know if there is anything else that we can help you with.
Kind regards,
Mikey
Casino ManagementEhi abbagliante,
Spero che tu stia bene e grazie per avermi contattato.
Abbiamo controllato con il dipartimento bancario e mancano un paio di documenti per completare la verifica, quindi controlla la loro posta elettronica. Non ne parlerò in modo più dettagliato qui per evitare di condividere dati sensibili su un post pubblico. Inoltre, ho chiesto al team bancario di inviarti nuovamente l'e-mail.
Per quanto riguarda l'esperienza utente sul sito Web Yabby, di recente il server è stato aggiornato, quindi riavvia il dispositivo per svuotare l'eventuale cache residua. Suggerisco di svuotare tutta la cache residua anche dal tuo dispositivo.
Spero che questo ti sia d'aiuto e, per favore, fammi sapere se c'è qualcos'altro con cui possiamo aiutarti.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò -
- Risposta da
- pd77
- at Sep 24, 22, 07:03:54 AM
- Jr. Member 63
- attività più recente 5 years fa
Thank you but I don't need assistance, it was a reply to the post above mine about what happened when your balance falls below $1.00 and the mixing of bonus funds. Just letting them know it has happened to me and it's easy to do.
Grazie ma non ho bisogno di assistenza, era una risposta al post sopra il mio su cosa succede quando il tuo saldo scende al di sotto di $ 1,00 e la miscelazione dei fondi bonus. Semplicemente facendo loro sapere che è successo a me ed è facile da fare.
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 26, 22, 03:41:32 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Barny1100,
We are still waiting for you username. PM me to be able to reach out the Casino and help you.
Ciao Barny1100 ,
Stiamo ancora aspettando il tuo nome utente. Scrivimi in privato per poter contattare il Casinò e aiutarti.
-
- Risposta da
- Cb4aubs
- at Sep 27, 22, 03:27:08 AM
- Newbie 7
- attività più recente 8 mesi fa
I never received an email stating I was verified, I just logged in the other day & saw I could make a withdrawal since the big red sign saying verification required wasn't there. Since September 12th I requested a withdrawal because I was able to playthrough my "active bonus" & waited almost 2 weeks for a drivers license & selfie to be verified. Had an email saying we took your money & reason for is... i had an "active" bonus while playing with "active bonus" is not possible since if a person had an "active bonus" currently & tried to redeem another bonus the system want let you since that member is currently playing with an active bonus. You would have to click cancel where the play button appears when u activate the bonus & click cancel it'll pop up saying are u sure u want 2 cancel...so it's not possible for what you guys are claiming.
Non ho mai ricevuto un'e-mail che indicasse che ero stato verificato, ho appena effettuato l'accesso l'altro giorno e ho visto che potevo effettuare un prelievo poiché il grande cartello rosso che diceva che la verifica richiesta non era presente. Dal 12 settembre ho richiesto un prelievo perché ho potuto giocare con il mio "bonus attivo" e ho aspettato quasi 2 settimane per la verifica della patente di guida e del selfie. Avevo un'e-mail che diceva che abbiamo preso i tuoi soldi e il motivo è che... avevo un bonus "attivo" mentre giocavo con il "bonus attivo" non è possibile poiché se una persona avesse attualmente un "bonus attivo" e provasse a riscattare un altro bonus, il il sistema desidera consentirti poiché quel membro sta attualmente giocando con un bonus attivo. Dovresti fare clic su Annulla dove appare il pulsante di riproduzione quando attivi il bonus e fare clic su Annulla, verrà visualizzato un messaggio che dice se sei sicuro di volere 2 annullamenti... quindi non è possibile per quello che state sostenendo.
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 27, 22, 03:42:12 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 27, 22, 05:33:05 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Barny1100,
We will consider this case closed due to submitters inactivity. If we get any information about your account details, we will open the case again.
Ciao Barny1100 ,
Considereremo questo caso chiuso a causa dell'inattività dei presentatori. Se otteniamo informazioni sui dettagli del tuo account, apriremo nuovamente il caso.
-
- Risposta da
- Mikey13
- at Sep 27, 22, 11:56:27 AM
- Casino Rep 611
- attività più recente 9 giorni fa
Hey again Cb4aubs!
We are, once again sorry for the inconvenience but please note that mixing funds is a direct breach of our Terms and Conditions and in this particular case, you have played with a bonus balance on top of your withdrawable balance.
On the other hand, as mentioned, you are now fully verified and eligible for INSTANT WITHDRAWALS.
Hope this helps and please do let us know if there is anything else that we can help you with.
Kind regards,
Mikey
Casino ManagementCiao ancora Cb4aubs!
Ci scusiamo ancora una volta per l'inconveniente, ma tieni presente che mescolare i fondi è una violazione diretta dei nostri Termini e condizioni e, in questo caso particolare, hai giocato con un saldo bonus oltre al saldo prelevabile.
D'altra parte, come accennato, ora sei completamente verificato e hai diritto ai PRELIEVI IMMEDIATI.
Spero che questo ti sia d'aiuto e facci sapere se c'è qualcos'altro con cui possiamo aiutarti.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò -
- Risposta da
- Cb4aubs
- at Sep 27, 22, 02:27:00 PM
- Newbie 7
- attività più recente 8 mesi fa
This is too easy not to understand & its obvious yall have me mixed up for another player because simply there's no " mixing funds" here.
Since September 11th I requested a withdrawal because I was able to "playthrough" my "active bonus" & waited to be verified.weeks later I get an email From them to say i had an "active" bonus while playing with "active bonus" is not possible since if a person had an "active bonus"currently & tried to redeem another bonus the system want let you since 1 is currently playing with an active bonus. You would have to click cancel where the play button appears when u activate the bonus & click cancel it'll pop up saying are u sure u want 2 cancel...so it's not possible for what they're claiming. Also my balance never did drop below $1 because once I was able to achieve the playthrough amount along with Max cashout at $50, I left the balance at $61 & some change & never did touch it until I was allowed to withdraw. Also keep in mind yalls server was on & off constantly with an host error 504 on yalls end. Sometimes you could log in & sometimes u couldn't or you would get logged in & the page wouldn't load & so on.
Questo è troppo facile per non capirlo ed è ovvio che mi avete confuso con un altro giocatore perché semplicemente non c'è "mescolanza di fondi" qui.
Dall'11 settembre ho richiesto un prelievo perché ho potuto "giocare" con il mio "bonus attivo" e ho aspettato di essere verificato. Settimane dopo ricevo un'e-mail da loro in cui mi informavano che avevo un bonus "attivo" mentre giocavo con il "bonus attivo" non è possibile poiché se una persona avesse attualmente un "bonus attivo" e tentasse di riscattare un altro bonus, il sistema vorrebbe consentirti poiché 1 sta attualmente giocando con un bonus attivo. Dovresti fare clic su Annulla dove appare il pulsante di riproduzione quando attivi il bonus e fare clic su Annulla, verrà visualizzato un messaggio che dice se sei sicuro di volere 2 annullamenti... quindi non è possibile per quello che stanno sostenendo. Inoltre il mio saldo non è mai sceso sotto $ 1 perché una volta che sono riuscito a raggiungere l'importo di gioco insieme al prelievo massimo di $ 50, ho lasciato il saldo a $ 61 e qualche resto e non l'ho mai toccato finché non mi è stato permesso di ritirarmi. Tieni inoltre presente che il server di Yalls era costantemente acceso e spento con un errore host 504 alla fine di Yalls. A volte potevi accedere e a volte non potevi oppure venivi loggato e la pagina non si caricava e così via.
-
- Risposta da
- pd77
- at Oct 02, 22, 10:55:11 AM
- Jr. Member 63
- attività più recente 5 years fa
So I took two weeks off from this group to let things settle with all of their issues. I've made a few deposits at yabby and limitless and I can confirm they are still having connection issues, the issues aren't as bad as before but they are still aggravating. Especially when the only coupons offered have massive slots only rollovers. And the loyalty chips are an insult. Deposited $100 at yabby and received a $10 chip max co $30. Made a $200 at limitless and received a $40 chip max co $80, with massive rollovers. And the comp points at limitless are a joke. I'll finish out this deposit and whatever subsequent loyalty chips they give me but I'm not making any more deposits unless they make some MAJOR player friendly changes. I'm sick of all of the casinos screwing the players over , you can't make these types of changes and not expect to lose players, we aren't stupid.
Quindi mi sono preso due settimane di pausa da questo gruppo per lasciare che le cose si sistemassero con tutti i loro problemi. Ho effettuato alcuni depositi su yabby e illimitato e posso confermare che hanno ancora problemi di connessione, i problemi non sono così gravi come prima ma si stanno ancora aggravando. Soprattutto quando gli unici coupon offerti hanno solo rollover enormi per le slot. E le fiches fedeltà sono un insulto. Depositato $ 100 su yabby e ricevuto un chip massimo di $ 10 insieme a $ 30. Hai guadagnato $ 200 senza limiti e ricevuto un chip massimo di $ 40 insieme a $ 80, con enormi rollover. E i punti comp a illimitato sono uno scherzo. Terminerò questo deposito e qualunque chip fedeltà successivo mi daranno, ma non effettuerò altri depositi a meno che non apportino alcune IMPORTANTI modifiche amichevoli per i giocatori. Sono stufo che tutti i casinò freghino i giocatori, non puoi apportare questo tipo di modifiche e non aspettarti di perdere giocatori, non siamo stupidi.
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- Risposta da
- snb6448
- at Oct 02, 22, 07:43:42 PM
- Jr. Member 87
- attività più recente 16 giorni fa
So, I was told today by chat at Brango and, I assume the same is for extreme and yabby due to the fact that I have no promos offered to play, that my bonus to cash ratio is to high. So, how do I lower it??? Play without a bonus?
Quindi, oggi in chat su Brango mi è stato detto e, suppongo che lo stesso valga per Extreme e Yabby, dato che non ho promozioni offerte per giocare, che il mio rapporto bonus/contanti è troppo alto. Quindi, come posso abbassarlo??? Gioca senza bonus?
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 03, 22, 02:50:25 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello snb6448,
Can you please send me your Casino username via private message so that we can get in touch with the Casino Representative.
Ciao snb6448 ,
Puoi per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 03, 22, 02:51:39 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
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- Risposta da
- pd77
- at Oct 05, 22, 08:20:57 AM
- Jr. Member 63
- attività più recente 5 years fa
I ended up closing yabby and limitless , maybe I'm playing with scared money, I'm not sure but deposit after deposit going straight to zero is not much fun, this isn't the same reel time gaming software I played years ago. If it was I would've scraped it 20 years ago. It's almost like you have to hit a random jackpot to even have a chance. I'm guessing my online gambling days are numbered because I only have one active online casino now, if I lived in a state with brick and mortar casinos with sportbooks I'd definitely be done online. Something just isn't right,
Ho finito per chiudere yabby e senza limiti, forse sto giocando con soldi spaventati, non ne sono sicuro ma deposito dopo deposito andare direttamente a zero non è molto divertente, questo non è lo stesso software di gioco Reel Time a cui giocavo anni fa. Se lo fosse stato, l'avrei raschiato 20 anni fa. È quasi come se dovessi vincere un jackpot casuale per avere una possibilità. Immagino che i miei giorni di gioco online siano contati perché ora ho solo un casinò online attivo, se vivessi in uno stato con casinò fisici con scommesse sportive, avrei sicuramente finito online. Qualcosa semplicemente non va,
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 05, 22, 08:52:47 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
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- Risposta da
- Gpro54
- at Oct 05, 22, 01:49:17 PM
- Sr. Newbie 19
- attività più recente 1 anno fa
Hello,
I need help. Lol didn't know where to go or to talk to. I'm having an issue with Yabby Casino...but I don't think it requires a complaint. I went to wirhdrawl just under 500 yesterday and like every time in the past.. I CAN NOT reply to their withdrawal request confirmation email. THEIR email rejects it. For some reason they can't receive emails from Outlook?? Anyways I decided to go ahead and change my email on file with them so I didn't have to deal with it again in the future.. Well that was yesterday at 3pm. I have done this with Casino Extreme and limitless Casino answer it happened almost instantly. The runaround they have been giving is crazy. All you have to do is take a selfie with a piece of paper saying yabby casino, the date and your username. I have sent it to four or five different emails and they are not replying I go to live chat and they tell me to do one thing support email if you do another.
My question to you is, is there a Rep I can speak to? I had some words with one of the support people and I think they're delaying on purpose. I really don't want to file a complaint for something so simple. Like I said.. It took their sister companies a few minutes to do. Do you know if they have a Rep I could explain this to and maybe get it resolved quickly.
Thank you very much and hope to hear from you soon.
Best Regards,
Greg Malott
Ciao,
Ho bisogno di aiuto. Lol non sapeva dove andare o con cui parlare. Sto riscontrando un problema con Yabby Casino... ma non credo che sia necessario presentare un reclamo. Ieri sono andato a wirhdrawl poco meno di 500 e, come ogni volta in passato... NON POSSO rispondere alla loro email di conferma della richiesta di prelievo. La LORO e-mail la rifiuta. Per qualche motivo non riescono a ricevere e-mail da Outlook?? Ad ogni modo, ho deciso di andare avanti e modificare la mia email in archivio con loro in modo da non dovermi occupare di nuovo in futuro.. Beh, era ieri alle 15:00. L'ho fatto con Casino Extreme e la risposta di Casino Limitless è avvenuta quasi istantaneamente. La corsa che hanno fatto è pazzesca. Tutto quello che devi fare è farti un selfie con un pezzo di carta con scritto yabby casino, la data e il tuo nome utente. L'ho inviato a quattro o cinque e-mail diverse e non rispondono. Vado alla chat dal vivo e mi dicono di fare una cosa tramite e-mail di supporto se ne fai un'altra.
La mia domanda è: c'è un rappresentante con cui posso parlare? Ho scambiato qualche parola con una delle persone dell'assistenza e penso che stiano ritardando di proposito. Non voglio davvero presentare un reclamo per qualcosa di così semplice. Come ho detto... alle loro società sorelle ci sono voluti alcuni minuti per farlo. Sapete se hanno un rappresentante a cui potrei spiegarlo e magari risolverlo rapidamente?
Grazie mille e spero di sentirti presto.
Distinti saluti,
Greg Malot
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- Risposta da
- Gpro54
- at Oct 05, 22, 01:52:16 PM
- Sr. Newbie 19
- attività più recente 1 anno fa
Hello Anchi,
I need help. Lol didn't know where to go or to talk to. I'm having an issue with Yabby Casino...but I don't think it requires a complaint. I went to wirhdrawl just under 500 yesterday and like every time in the past.. I CAN NOT reply to their withdrawal request confirmation email. THEIR email rejects it. For some reason they can't receive emails from Outlook?? Anyways I decided to go ahead and change my email on file with them so I didn't have to deal with it again in the future.. Well that was yesterday at 3pm. I have done this with Casino Extreme and limitless Casino answer it happened almost instantly. The runaround they have been giving is crazy. All you have to do is take a selfie with a piece of paper saying yabby casino, the date and your username. I have sent it to four or five different emails and they are not replying I go to live chat and they tell me to do one thing support email if you do another.
My question to you is, is there a Rep I can speak to? I had some words with one of the support people and I think they're delaying on purpose. I really don't want to file a complaint for something so simple. Like I said.. It took their sister companies a few minutes to do. Do you know if they have a Rep I could explain this to and maybe get it resolved quickly.
Also I'm sure this isn't the place for me to contact you.. if there's a way to message you or the correct way to do it just let me know.
Thank you very much and hope to hear from you soon.
Best Regards,
Greg Malott
Ciao Anchì,
Ho bisogno di aiuto. Lol non sapeva dove andare o con cui parlare. Sto riscontrando un problema con Yabby Casino... ma non credo che sia necessario presentare un reclamo. Ieri sono andato a wirhdrawl poco meno di 500 e, come ogni volta in passato... NON POSSO rispondere alla loro email di conferma della richiesta di prelievo. La LORO e-mail la rifiuta. Per qualche motivo non riescono a ricevere e-mail da Outlook?? Ad ogni modo, ho deciso di andare avanti e modificare la mia email in archivio con loro in modo da non dovermi occupare di nuovo in futuro.. Beh, era ieri alle 15:00. L'ho fatto con Casino Extreme e la risposta di Casino Limitless è avvenuta quasi istantaneamente. La corsa che hanno fatto è pazzesca. Tutto quello che devi fare è farti un selfie con un pezzo di carta con scritto yabby casino, la data e il tuo nome utente. L'ho inviato a quattro o cinque e-mail diverse e non rispondono. Vado alla chat dal vivo e mi dicono di fare una cosa tramite e-mail di supporto se ne fai un'altra.
La mia domanda è: c'è un rappresentante con cui posso parlare? Ho scambiato qualche parola con una delle persone dell'assistenza e penso che stiano ritardando di proposito. Non voglio davvero presentare un reclamo per qualcosa di così semplice. Come ho detto... alle loro società sorelle ci sono voluti alcuni minuti per farlo. Sapete se hanno un rappresentante a cui potrei spiegarlo e magari risolverlo rapidamente?
Inoltre sono sicuro che questo non è il posto giusto per contattarti... se c'è un modo per inviarti un messaggio o il modo corretto per farlo fammelo sapere.
Grazie mille e spero di sentirti presto.
Distinti saluti,
Greg Malot
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- Risposta da
- Anchi
- at Oct 05, 22, 02:58:45 PM
- Admin 13598
- attività più recente 37 minuti fa
Hello Greg,
Please send us your casino username via private message . We will ping Casino Representative in order to resolve your issue.
Ciao Greg,
Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato . Invieremo un ping al rappresentante del casinò per risolvere il problema.
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- Risposta da
- Gpro54
- at Oct 05, 22, 03:17:31 PM
- Sr. Newbie 19
- attività più recente 1 anno fa
Does Yabby casino have a Rep I could speak to?
Il casinò Yabby ha un rappresentante con cui posso parlare?
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 06, 22, 02:07:15 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
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- Risposta da
- Kellie072087
- at Oct 06, 22, 03:40:42 PM
- Full Member 206
- attività più recente 17 years fa
Yabby doesn't honor codes posted online ...and extreme is horrible..I've deposited at least 300 just today and can't even get a bonus with a max cashout over 50 . This is ridiculous especially since the bonus doesn't hit either no games are hitting and I email promotions they denied bonus and the. Pitboss doesn't respond to my email !!! Frustrated and I'm a long time loyal player in a super platinum vip player !!!!!
Yabby non rispetta i codici pubblicati online...e l'estremo è orribile...ne ho depositati almeno 300 proprio oggi e non riesco nemmeno a ottenere un bonus con un prelievo massimo superiore a 50. Questo è ridicolo soprattutto perché il bonus non viene raggiunto, nessun gioco funziona e ho inviato promozioni via e-mail in cui hanno negato il bonus e il. Pitboss non risponde alla mia email!!! Frustrato e sono un giocatore fedele da molto tempo in un giocatore VIP super platino !!!!!
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 07, 22, 02:48:00 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Kellie072087,
We understand your concerns. We will try to inform Casino Representative regarding this issues, and to get back to you to reply on this thread directly.
Can you please send us your account username via private message, to provide Casino with your credentials in order to check your account?Ciao Kellie072087 ,
Comprendiamo le tue preoccupazioni. Cercheremo di informare il rappresentante del casinò in merito a questi problemi e di ricontattarti per rispondere direttamente su questo thread.
Puoi inviarci il nome utente del tuo account tramite messaggio privato , per fornire al Casinò le tue credenziali per controllare il tuo account? -
- Risposta da
- Berks
- at Oct 07, 22, 03:27:16 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
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- Risposta da
- Lemonade15
- at Oct 07, 22, 04:36:55 PM
- Newbie 6
- attività più recente 2 anni fa
hi yabby casino I'm logged out and won't let me log back in why??? Steven lemon username; lemonade83 date 08/10/2022 @ 7:07 am
ciao yabby casinò, sono disconnesso e non mi permette di accedere nuovamente, perché??? Nome utente Steven limone; lemonade83 data 08/10/2022, ore 7:07
4.1/ 5
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- Risposta da
- Anchi
- at Oct 08, 22, 07:29:05 AM
- Admin 13598
- attività più recente 37 minuti fa
Hello Lemonade15,
Thanks for sharing with us your account details. We will ping Casino Representative about your issue. Keep you posted.
Ciao Lemonade15,
Grazie per aver condiviso con noi i dettagli del tuo account. Invieremo un ping al rappresentante del casinò in merito al tuo problema. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 10, 22, 02:29:59 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 10, 22, 07:43:06 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Kellie072087,
We are still waiting for your credentials. PM me to be able to help you.
Ciao Kellie072087 ,
Stiamo ancora aspettando le tue credenziali. PM me per poterti aiutare.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 11, 22, 02:12:16 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Kellie072087,
Thanks for your credentials, we will contact Casino Representative in order to resolve your case. Once we get some update we will back to you. Keep you posted.Ciao Kellie072087 ,
Grazie per le tue credenziali, contatteremo il rappresentante del casinò per risolvere il tuo caso. Una volta che avremo qualche aggiornamento ti ricontatteremo. Tenervi aggiornati. -
- Risposta da
- Berks
- at Oct 11, 22, 02:42:04 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 11, 22, 02:44:00 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Lemonade15,
We are still waiting for the update. We will send a reminder email in hopes that we will get some information about your issue. Keep you posted.
Ciao Lemonade15 ,
Stiamo ancora aspettando l'aggiornamento. Ti invieremo un'e-mail di promemoria nella speranza di ricevere alcune informazioni sul tuo problema. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- Mikey13
- at Oct 11, 22, 04:07:22 AM
- Casino Rep 611
- attività più recente 9 giorni fa
Hello Kellie072087,
Hope you are doing well!
Please note that you used 3x the amount of your deposits in bonuses since the beginning of the month in Yabby. Your last four actions are free bonuses and the team currently cannot process anything free. The coupons you attempted to redeem either exceeded the maximum allowed numer of redemptions or are not available for your account by primary settings.
Situation in Extreme is similar. Double the amount of deposits was given in free bonuses since the beginning of the month and last two actions were free. Also, both events log show at least two free bonuses in-between deposits on average.
As soon as eligible, our customer support will easily process free bonuses upon your request!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management Representative
Ciao Kellie072087,
Spero tu stia bene!
Tieni presente che hai utilizzato 3 volte l'importo dei tuoi depositi in bonus dall'inizio del mese in Yabby. Le tue ultime quattro azioni sono bonus gratuiti e il team attualmente non può elaborare nulla di gratuito. I coupon che hai tentato di riscattare hanno superato il numero massimo consentito di riscatti o non sono disponibili per il tuo account tramite le impostazioni principali.
La situazione in Extreme è simile. Dall'inizio del mese è stato concesso il doppio dell'importo dei depositi in bonus gratuiti e le ultime due azioni erano gratuite. Inoltre, entrambi i registri degli eventi mostrano in media almeno due bonus gratuiti tra i depositi.
Non appena idoneo, il nostro supporto clienti elaborerà facilmente i bonus gratuiti su tua richiesta!
Cordiali saluti,
Mikey
Rappresentante della direzione del casinò -
- Risposta da
- MightBeMikeB
- at Oct 11, 22, 04:53:04 AM
- Sr. Newbie 21
- attività più recente 2 anni fa
Hello, I recently contacted yabby support about Bitcoin withdrawals and was assured by the chat rep that no validation would be required if I deposited with crypto.
I deposited and then proceeded to win 1400 dollars which I played down to 1000 and attempted to withdraw. I then was informed by the banking department that I had to validate conveniently after I tried to withdraw 1000 dollars.
I have emails from the support staff that state no validation for crypto including the chat messages between myself and your support staff.
It's predatory that you're support staff assured me it wouldn't be required and now that I have a substancial amount to withdraw they all of a sudden see a problem with it
My user name is MikeBSlots and I would like my money please.
Ciao, di recente ho contattato l'assistenza yabby sui prelievi di Bitcoin e il rappresentante della chat mi ha assicurato che non sarebbe stata richiesta alcuna convalida se avessi depositato con criptovalute.
Ho depositato e poi ho vinto 1400 dollari che ho giocato fino a 1000 e ho tentato di ritirare. Successivamente sono stato informato dal dipartimento bancario che dovevo convalidare comodamente dopo aver provato a prelevare 1000 dollari.
Ho ricevuto e-mail dallo staff di supporto che non indicano alcuna convalida per la crittografia, inclusi i messaggi di chat tra me e il tuo staff di supporto.
È predatorio che il tuo personale di supporto mi abbia assicurato che non sarebbe stato necessario e ora che ho una somma sostanziale da prelevare improvvisamente vedono un problema con esso
Il mio nome utente è MikeBSlots e vorrei i miei soldi, per favore.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 11, 22, 05:53:08 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi MightBeMikeB,
Thank you for reaching out to us. We will notify Casino Representative, and once we get some updates we will back to you, or Casino Rep is going to reply you here on the forum. Keep an eye on this thread.
Ciao MightBeMikeB ,
Grazie per averci contattato. Informeremo il rappresentante del casinò e una volta ricevuti alcuni aggiornamenti ti ricontatteremo oppure il rappresentante del casinò ti risponderà qui sul forum. Tieni d'occhio questo thread.
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- Risposta da
- Kellie072087
- at Oct 11, 22, 08:59:20 AM
- Full Member 206
- attività più recente 17 years fa
Yes as of now that is the case ..when I posted this is was not the case ! I still stand to say just because bonus are given they still are horrible and don't even give players even a small chance for a win ..this at least has been my experience for the past month maybe a little more . Thank you and I appreciate your response to the matter :)
Sì, per ora è così... quando ho postato non era così! Continuo a dire che solo perché i bonus vengono dati sono comunque orribili e non danno nemmeno ai giocatori nemmeno una piccola possibilità di vincere... questa almeno è stata la mia esperienza nell'ultimo mese, forse un po' di più. Grazie e apprezzo la tua risposta alla questione :)
-
- Risposta da
- James Heusser
- at Oct 11, 22, 02:39:43 PM
- Full Member 215
- attività più recente 1 giorno fa
I recently referred a few of my friends to the 4 casinos in this post and the only one that's had any problems happens to be the one who has a big win.
Doesn't bode well for me referring any more 🙄
Recentemente ho segnalato ad alcuni dei miei amici i 4 casinò in questo post e l'unico che ha avuto problemi sembra essere quello che ha ottenuto una grande vincita.
Non è di buon auspicio per me fare più riferimento 🙄
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