Casino Extreme, Casino Brango, Casino Adrenaline, Supporto per Yabby Casino e discussione dei reclami

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Ultimo messaggio fatto 15 years fa fa da JovanaV
Mikey13
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Jessica Parker

    Please be advised that The Exclusive No Deposit Bonus you are referring to with the code LCB66 is no longer active and functioning. Casino Extreme now has a new and improved Exclusive No Deposit Bonus that can be found HERE. Bare in mind it is for New Players only though. 

    You can keep an eye out on this thread for No Deposit Codes for depositors for all brands Casino Extreme, Brango and Yabby. 

    Hope this helps. 

    Ciao Jessica Parker ,

    Tieni presente che il bonus esclusivo senza deposito a cui ti riferisci con il codice LCB66 non è più attivo e funzionante. Casino Extreme ora ha un nuovo e migliorato bonus esclusivo senza deposito che può essere trovato QUI . Tieni presente che è solo per i nuovi giocatori.

    Puoi tenere d'occhio questo thread per i codici senza deposito per i depositanti per tutti i marchi Casino Extreme, Brango e Yabby.

    Spero che questo ti aiuti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I was not aware a friend had made a account using one of my emails. Only found out when I asked about withdrawing money from them. Yes it says all winnings MAY be taken not that they WILL be taken. I tried explaining that I was unaware of what my friend had done. I asked for a phone call. Or a phone number to speak to someone. This request went unanswered by them. The phone number that's inline is a wireless caller phone. Live chat was once again down for maintenance. They are really no reachable 24/7 like they claim

    Non sapevo che un amico avesse creato un account utilizzando una delle mie e-mail. L'ho scoperto solo quando ho chiesto se potevo prelevare denaro da loro. Sì, dice che tutte le vincite POTREBBERO essere prese, non che SARANNO prese. Ho provato a spiegare che non ero a conoscenza di ciò che aveva fatto il mio amico. Ho chiesto una telefonata. Oppure un numero di telefono per parlare con qualcuno. Questa richiesta è rimasta senza risposta da parte loro. Il numero di telefono in linea è un telefono chiamante wireless. La chat dal vivo era ancora una volta inattiva per manutenzione. In realtà non sono raggiungibili 24 ore su 24, 7 giorni su 7, come sostengono

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bouncygal1

    Could you please notify us with your Casino Extreme username and your personal phone number via private message inbox. We will escalate the issue and see if we can arrange a Casino Representative to have a phone call with you. 

    Ciao Bouncygal1 ,

    Potresti per favore avvisarci con il tuo nome utente Casino Extreme e il tuo numero di telefono personale tramite messaggio privato . Aumenteremo il problema e vedremo se possiamo organizzare una telefonata con un rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Information was sent

    Le informazioni sono state inviate

  • Originale English Traduzione Italiano

    Has anything been figured out?

    Si è capito qualcosa?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bouncygal1

    We have received your username details via private message and contacted Casino Representative. Keep you posted on this forum thread.

    Ciao Bouncygal1 ,

    Abbiamo ricevuto i dettagli del tuo nome utente tramite messaggio privato e abbiamo contattato il rappresentante del casinò. Tieniti aggiornato su questa discussione del forum.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I will be checking with CS team what is your account situation and I will get back to you immediately

    Best Regards

    Cindy

    Controllerò con il team CS qual è la situazione del tuo account e ti ricontatterò immediatamente

    Distinti saluti

    Cindy

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear  Bouncygal1

    We went ahead and checked your account. Unfortunately it is shown on our backend that 2 accounts were opened with multiple similarities:

    IP and Physical Address
    Name
    Phone

    I regret to inform you this is against casino rules and the main reason your free spin winnings were voided. 

    "Only one free chip is credited per person, family, household address, email address, credit card number, and computer and shared computers (for example: university, fraternity, school, public library or workplace)"

    https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions

    Please accept our sincere apologies for the inconvenience

    Cindy

    Caro Bouncygal1 ,

    Abbiamo controllato il tuo account. Sfortunatamente sul nostro backend è mostrato che sono stati aperti 2 account con molteplici somiglianze:

    IP e indirizzo fisico
    Nome
    Telefono

    Mi dispiace informarti che ciò va contro le regole del casinò ed è il motivo principale per cui le tue vincite con i giri gratuiti sono state annullate.

    "Viene accreditato un solo chip gratuito per persona, famiglia, indirizzo di casa, indirizzo e-mail, numero di carta di credito, computer e computer condivisi (ad esempio: università, confraternita, scuola, biblioteca pubblica o luogo di lavoro)"

    https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions

    Ti preghiamo di accettare le nostre più sincere scuse per l'inconveniente

    Cindy

  • Originale English Traduzione Italiano

    I sent the information. Have not heard anything else

    Ho inviato le informazioni. Non ho sentito nient'altro

  • Originale English Traduzione Italiano

    Where's the forum for the Brango codes I haven't been getting any lately are they still doing the twice a week code for depositors or na?

    Dov'è il forum per i codici Brango che non ne ho ricevuti ultimamente, fanno ancora il codice due volte a settimana per i depositanti o na?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Dodger G

    Casino Brango No Deposit Codes can be found in the following forum thread HERE. These codes are available every Monday and Thursday so keep your eyes out for these codes on these specific days..

    Good luck! wink

    Ciao Dodger G ,

    I codici senza deposito di Casino Brango possono essere trovati nella seguente discussione del forum QUI . Questi codici sono disponibili ogni lunedì e giovedì, quindi tieni gli occhi aperti per questi codici in questi giorni specifici..

    Buona fortuna! wink

  • Originale English Traduzione Italiano

    I do not get twice a week bonuses for depositing what bonus is this?

    Non ricevo bonus due volte a settimana per il deposito, di quale bonus si tratta?

  • Originale English Traduzione Italiano

    what code?

    che codice?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Zellemamaflyazz

    Please visit the following LINK to find all available US OK No Deposit Codes for depositors. Good luck and have fun! cool

    Ciao Zellemamaflyazz ,

    Ti invitiamo a visitare il seguente LINK per trovare tutti i codici US OK No Deposit disponibili per i depositanti. Buona fortuna e buon divertimento! cool

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have a balance dispute currently going on with Casino extreme early last night I deposited some money and I started playing the money after about an hour and wagering a few hundred dollars I hit a zero balance. Once getting below a dollar I open up the cashier and redeem my dollar in comp points I had accumulated.  After losing that I then open up chat and proceed to request a bonus upon doing so the support agent informs me that I have a $7.57 balance still on my playable and that he cannot give me a bonus until my balance goes under $1

    Now the reason for my balance showing zero but actually having $7.57 is because I had women from a few things that had yet to be loaded on my balance this actually happens to me quite a bit due to the way I play which is stopping the reels as soon as possible and hitting spin again making it so I complete a couple spins in a couple seconds so sometimes it takes the casino system a little while to catch up and have the actual balance correct. That is also why I was able to redeem my comp points it's because the system had me at a zero balance while still processing my $7. 57 cents into my balance

    Anyways back to my problem I have. So I back out to the lobby wait a few minutes waiting for my balance to show and start playing but after a few minutes my balance still shows a zero balance so I open up chat again and wait for the support agent to join the chat and when they do I start to explain my situation after explaining everything she tells me that I had a loyalty reward that had been processed and was waiting for me to play when she tells me this I tell her I wanted to cancel the bonus so I can play my $7.57 first at this point she starts to act like there is no $7.57 that I have to play my free spins first before any other balance can be added after arguing with her for about a half an hour and showing a screenshot of the support agent that I talked to you right before her she finally starts to acknowledge the $7.57 balance but says that the $7.50 will be added to the winnings of my free spins. I tell her I do not want it added to my free spins winnings. I want to play that by itself. It was from a deposit with no bonus therefore has no wager requirements and no cashout limit. She then starts once again act as if there's no $7.57 balance so I argue with her for another half an hour finally saying that I'm going to take my complaint above her because there's no one above her that I can talk to at the moment.

    Chapter 3 and almost at the end LOL now I receive an email response back from Casino extreme management. I argue thier response and the next person emails back with what's shown in the images. 

    Sorry about the length of the post and thank you for any assistance in the matter. All this over $7.57 when I deposit hundreds usually weekly at Casino extreme alone. This was actually my 3rd deposit on the day with them. Now when I go to play a game I am redirected to diamond reels saying I have 15 free spins. So how is the $7.50 they added to my balance the amount of the free spins? Also when I get back home and I am on a PC I will load a screenshot of deposit history. I refuse to play the free spins and have that balance added to the 750 because I feel like that will be me accepting their offer I want to be able to go on to Halloween Treasures and access my spins so I can do the math and figure out what my balance should be but I can't do that cuz I keep getting redirected to diamond reels

    Ho una disputa sul saldo in corso con Casino Extreme ieri sera presto, ho depositato dei soldi e ho iniziato a giocare dopo circa un'ora e scommettendo qualche centinaio di dollari ho raggiunto un saldo pari a zero. Una volta sceso sotto il dollaro, apro la cassa e riscatto il mio dollaro in punti comp che avevo accumulato. Dopo averlo perso, apro la chat e procedo a richiedere un bonus, l'agente dell'assistenza mi informa che ho ancora un saldo di $ 7,57 sul mio giocabile e che non può darmi un bonus finché il mio saldo non scende sotto $ 1

    Ora, il motivo per cui il mio saldo mostra zero ma in realtà ha $ 7,57 è perché avevo donne di alcune cose che dovevano ancora essere caricate sul mio saldo, questo in realtà mi capita spesso a causa del modo in cui gioco che ferma i rulli mentre il più presto possibile e premendo di nuovo il giro, in modo da completare un paio di giri in un paio di secondi, quindi a volte il sistema del casinò impiega un po' di tempo per recuperare il ritardo e correggere il saldo effettivo. Questo è anche il motivo per cui sono riuscito a riscattare i miei punti comp, perché il sistema mi aveva un saldo pari a zero mentre stavo ancora elaborando i miei $ 7. 57 centesimi sul mio saldo

    Comunque torniamo al mio problema che ho. Quindi torno nella lobby, aspetto qualche minuto in attesa che il mio saldo venga mostrato e inizio a giocare, ma dopo pochi minuti il mio saldo mostra ancora un saldo pari a zero, quindi apro di nuovo la chat e aspetto che l'agente dell'assistenza si unisca alla chat e quando lo fanno comincio a spiegare la mia situazione dopo aver spiegato tutto lei mi dice che avevo un premio fedeltà che era stato elaborato e stava aspettando che giocassi quando me lo dice le dico che volevo annullare il bonus per poter giocare il mio prima $ 7,57 a questo punto inizia a comportarsi come se non ci fossero $ 7,57 con cui devo giocare i miei giri gratuiti prima che possa essere aggiunto qualsiasi altro saldo dopo aver discusso con lei per circa mezz'ora e aver mostrato uno screenshot dell'agente di supporto che ho ti ho parlato proprio prima di lei, finalmente inizia a riconoscere il saldo di $ 7,57 ma dice che i $ 7,50 verranno aggiunti alle vincite dei miei giri gratuiti. Le dico che non voglio che venga aggiunto alle mie vincite legate ai giri gratuiti. Voglio interpretarlo da solo. Proveniva da un deposito senza bonus, quindi non ha requisiti di scommessa e nessun limite di prelievo. Poi ricomincia a comportarsi come se non ci fosse un saldo di $ 7,57, quindi discuto con lei per un'altra mezz'ora e alla fine le dico che prenderò il mio reclamo al di sopra di lei perché non c'è nessuno sopra di lei con cui posso parlare in questo momento.

    Capitolo 3 e quasi alla fine LOL ora ricevo una risposta via email dalla direzione di Casino Extreme. Discuto la loro risposta e la persona successiva risponde via email con ciò che è mostrato nelle immagini.

    Mi scuso per la lunghezza del post e vi ringrazio per l'eventuale aiuto in merito. Tutto questo per oltre $ 7,57 quando ne deposito centinaia, di solito settimanalmente, solo su Casino Extreme. Questo è stato in realtà il mio terzo deposito della giornata con loro. Ora, quando vado a giocare, vengo reindirizzato ai rulli diamante dicendo che ho 15 giri gratuiti. Quindi, in che modo i $ 7,50 che hanno aggiunto al mio saldo corrispondono all'importo dei giri gratuiti? Inoltre quando torno a casa e sono su un PC caricherò uno screenshot della cronologia dei depositi. Mi rifiuto di giocare ai giri gratuiti e di aggiungere quel saldo a 750 perché sento che sarò io ad accettare la loro offerta. Voglio poter andare ad Halloween Treasures e accedere ai miei giri in modo da poter fare i conti e capire quale dovrebbe essere il mio saldo, ma non posso farlo perché continuo a essere reindirizzato ai rulli di diamanti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Danielgolis

    Could you please notify us with your Casino Extreme username via private message so that we can better assist you and contact Casino Representative. 

    Ciao Danielgolis ,

    Potresti comunicarci il tuo nome utente Casino Extreme tramite messaggio privato in modo che possiamo assisterti meglio e contattare il rappresentante del Casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Danielgolis

    We have received your Casino Extreme username and have escalated the matter with Casino Representative. 

    Ciao Danielgolis ,

    Abbiamo ricevuto il tuo nome utente di Casino Extreme e abbiamo inoltrato la questione al rappresentante del Casino.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I apologize if this is received twice my screen timeout and I did not get confirmation that first complaint was submitted. 

    I am a Gold Member with Casino Extreme. I review the terms and conditions of each bonus prior to taking it. I have attached a photo of the terms and conditions for a different coupon bonus for point of reference. Anytime you click on the terms and conditions for a bonus it's always the same type of information for each. Upon completing my wager requirements for the bonus coupon my balance was over $100. After the wager requirements were met my balance was reduced to $41.00. I then went on to play with that balance with the knowledge that the terms and conditions of the bonus coupon I used prior had been reversed and no longer applied to the balance.  I hit a jackpot  on a The Three Stooges game and played my account down to $1000.00 and attempted to withdraw. When I went into the cashier I was told my withdrawal balance was $1000.13. I submitted for withdrawal and was sent an email to confirm withdrawal. I confirmed withdrawal and shortly after I sent that confirmation email I received another email from the casinos payment department saying that my withdrawal was denied saying I had 51 bets played on the progressive slots. It isn't possible to play the progressive slots when you have an active bonus. All progressive slots are deactivated if you have claimed a bonus coupon or free chip. I was not under any terms or conditions upon coupon reversal. 

    I have attached proof of the bonus coupon reversal. I have also attached an example of what information is provided for the terms and conditions of bones coupons. Attached is the conversation between myself and the casino and the attachment i received from the casino. 
     

    Mi scuso se questo messaggio viene ricevuto per il doppio del timeout dello schermo e non ho ricevuto la conferma dell'invio del primo reclamo.

    Sono un membro Gold di Casino Extreme. Esamino i termini e le condizioni di ciascun bonus prima di riceverlo. Ho allegato una foto dei termini e delle condizioni per un diverso bonus coupon come punto di riferimento. Ogni volta che fai clic sui termini e sulle condizioni di un bonus, per ciascuno di essi troverai sempre lo stesso tipo di informazioni. Dopo aver completato i requisiti di scommessa per il coupon bonus, il mio saldo era superiore a $ 100. Una volta soddisfatti i requisiti di scommessa, il mio saldo è stato ridotto a $ 41,00. Ho quindi continuato a giocare con quel saldo sapendo che i termini e le condizioni del coupon bonus che avevo utilizzato in precedenza erano stati invertiti e non erano più applicati al saldo. Ho vinto il jackpot giocando a The Three Stooges, ho giocato sul mio conto fino a $ 1000,00 e ho tentato di prelevare. Quando sono entrato alla cassa mi è stato detto che il mio saldo di prelievo era di $ 1000,13. Ho presentato la richiesta di ritiro e mi è stata inviata un'e-mail per confermare il ritiro. Ho confermato il prelievo e poco dopo aver inviato l'e-mail di conferma ho ricevuto un'altra e-mail dal reparto pagamenti del casinò in cui si diceva che il mio prelievo era stato negato dicendo che avevo giocato 51 scommesse sulle slot progressive. Non è possibile giocare alle slot progressive quando hai un bonus attivo. Tutte le slot progressive vengono disattivate se hai richiesto un coupon bonus o un chip gratuito. Non ero soggetto ad alcun termine o condizione al momento dell'annullamento della cedola.

    Ho allegato la prova dell'annullamento del buono bonus. Ho anche allegato un esempio delle informazioni fornite per i termini e le condizioni dei coupon ossa. In allegato c'è la conversazione tra me e il casinò e l'allegato che ho ricevuto dal casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello jratlzaff

    Could you please notify us with your Casino Extreme username via private message. After doing so we will contact Casino Representative. 

    Ciao jratlzaff ,

    Potresti per favore comunicarci il tuo nome utente Casino Extreme tramite messaggio privato . Successivamente contatteremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear  Danielgolis;

    Casino Extreme informed me they were aware that you have raised some concerns about your Account balance from three days ago. As you are probably aware, Casino Extreme, in order to provide instant payouts insists on certain rules regarding the procedure of claiming bonuses, promotions and making deposits to one's account. The Primary rule is that no new action can be made unless the player's account balance is under $1.00. This rule is also reflected in our General Terms & Conditions which are visible at all times on our Official website: https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions

    Upon reviewing your account, the chat transcript and the email correspondence, we must state that the information provided was indeed correct. Nonetheless, We do see where the misunderstanding came from. Please note that all bonuses, regardless of the type, come with a certain value. In your particular case, the Free spins reward that was credited to your account had a value (cost) of $7.50. The bonus itself did consist of 15 free spins, however, the system displays your balance through the value of said spins. The value (cost) of the free spins is based on the amount of free spins and the denomination of free spins - 15 spins a $0.50 each = 15 x 0.50 = 7.50. In addition to the value of the spins, you had previous balance of $0.07 which, when added up, comes to a total of $7.57.

    For the misunderstanding, and the lack of proper communication from our side, as an apology we would like to offer you a free chip. Hopefully, the chip will help you kickstart your winning streak!

    Of course, should you require any additional assistance, please do not hesitate to contact us.

    Cindy Greco

    Xmarkaffiliates

    Caro Danielgolis;

    Casino Extreme mi ha informato che erano a conoscenza del fatto che hai sollevato alcune preoccupazioni circa il saldo del tuo conto tre giorni fa. Come probabilmente saprai, Casino Extreme, per fornire pagamenti istantanei, insiste su alcune regole riguardanti la procedura per richiedere bonus, promozioni ed effettuare depositi sul proprio conto. La regola principale è che nessuna nuova azione può essere effettuata a meno che il saldo del conto del giocatore non sia inferiore a $ 1,00. Questa regola si riflette anche nei nostri Termini e Condizioni Generali che sono visibili in ogni momento sul nostro sito ufficiale: https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions

    Dopo aver esaminato il tuo account, la trascrizione della chat e la corrispondenza e-mail, dobbiamo constatare che le informazioni fornite erano effettivamente corrette. Tuttavia, vediamo da dove viene l'equivoco. Tieni presente che tutti i bonus, indipendentemente dal tipo, hanno un certo valore. Nel tuo caso particolare, il premio dei giri gratuiti accreditato sul tuo account aveva un valore (costo) di $ 7,50. Il bonus stesso consisteva in 15 giri gratuiti, tuttavia, il sistema mostra il tuo saldo attraverso il valore di detti giri. Il valore (costo) dei giri gratuiti si basa sulla quantità di giri gratuiti e sulla denominazione dei giri gratuiti: 15 giri a $ 0,50 ciascuno = 15 x 0,50 = 7,50. Oltre al valore dei giri, avevi un saldo precedente di $ 0,07 che, sommato, arriva a un totale di $ 7,57.

    Per l'incomprensione e la mancanza di una corretta comunicazione da parte nostra, come scusa vorremmo offrirti un chip gratuito. Speriamo che il chip ti aiuti a dare il via alla tua serie di vittorie consecutive!

    Naturalmente, se avete bisogno di ulteriore assistenza, non esitate a contattarci.

    Cindy Greco

    Affiliati Xmark

  • Originale English Traduzione Italiano

    On yesterday 8/19/2022 and the day before I made deposits to yabby casino,  I received email with promotional code EXTRA75, after my 1st deposit.  I did claim cash back  and received it. Soy last transaction was basically a promotion.  I went to redeem EXTRA75 and it said I couldn't redeem until minimum deposit was made.  So I made a straight deposit of $20 and played then lost. I then went to redeem EXTRA75.  It again denied me.  So I contacted support and asked why I couldn't redeem this code when clearly my last action was straight deposit.  The rep said that neither EXTRA75 or Yabby137 code was available to me. I asked her why could she please explain.  Twice.  I was told I could have 25 free spins on scuba fishing only.  Again I asked why.  I was given the wagering on the w5 spins.  I never got a answer as to why I couldn't redeem these codes.  I went on and took the 25 spins.  My complaint is I only make straight deposits,  I couldn't get explanation as to why they were not available to me, as well as it makes me leary of even playing if I'm met with such poor customer service.  My questions were left unanswered.  Why email me what's available to me if it isn't available to me!🤯🤯

    Ieri 19/08/2022 e il giorno prima di effettuare depositi su yabby casino, ho ricevuto un'e-mail con il codice promozionale EXTRA75, dopo il mio primo deposito. Ho richiesto il rimborso e l'ho ricevuto. L'ultima transazione di Soy era fondamentalmente una promozione. Sono andato a riscattare EXTRA75 e ho detto che non potevo riscattare fino a quando non fosse stato effettuato il deposito minimo. Quindi ho effettuato un deposito diretto di $ 20 e ho giocato e poi ho perso. Sono quindi andato a riscattare EXTRA75. Mi ha nuovamente negato. Quindi ho contattato l'assistenza e ho chiesto perché non potevo riscattare questo codice quando chiaramente la mia ultima azione era stata il deposito diretto. Il rappresentante ha detto che non avevo a disposizione né il codice EXTRA75 né quello Yabby137. Le ho chiesto perché, per favore, poteva spiegarmi. Due volte. Mi è stato detto che avrei potuto avere 25 giri gratuiti solo sulla pesca subacquea. Ancora una volta ho chiesto perché. Mi è stata data la scommessa sui giri w5. Non ho mai avuto una risposta sul motivo per cui non ho potuto riscattare questi codici. Sono andato avanti e ho fatto i 25 giri. La mia lamentela è che effettuo solo depositi diretti, non sono riuscito a ottenere spiegazioni sul motivo per cui non erano disponibili per me, inoltre mi rende diffidente persino l'idea di giocare se incontro un servizio clienti così scadente. Le mie domande sono rimaste senza risposta. Perché mandarmi un'e-mail su ciò che è a mia disposizione se non è a mia disposizione!🤯🤯

  • Originale English Traduzione Italiano

    Same here I got email for code "COINS" and I've used it before when I get the emails...I was told I couldn't use it because I had made a deposit..was told the the next day and then of course was told I couldn't use it ...I asked why and explained to support what I was told and never got answered...this is very upsetting 

    Lo stesso qui ho ricevuto un'e-mail per il codice "COINS" e l'ho già usato prima quando ho ricevuto le e-mail... mi è stato detto che non potevo usarlo perché avevo effettuato un deposito... mi è stato detto il giorno successivo e poi ovviamente mi è stato detto che non potevo usarlo...ho chiesto il motivo e ho spiegato a sostegno di ciò che mi era stato detto e non ho mai ricevuto risposta...questo è molto sconvolgente

  • Originale English Traduzione Italiano

    I really love this casino because the platform is like others I play. But Good customer service is what keeps you coming.  I'm a restaurant manager and giving prompt and courteous customer service is my 1st priority.  I almost felt as if this what a recorded message,  not a real human.  As I stated I asked at least 3 times why I couldn't redeem and also the wait time for anyone to even respond was horrendous!

    Adoro questo casinò perché la piattaforma è come le altre a cui gioco. Ma un buon servizio clienti è ciò che ti fa venire voglia. Sono un direttore di ristorante e offrire un servizio clienti tempestivo e cortese è la mia prima priorità. Mi sembrava quasi che si trattasse di un messaggio registrato, non di un vero essere umano. Come ho affermato, ho chiesto almeno 3 volte perché non potevo riscattare e anche il tempo di attesa prima che qualcuno rispondesse è stato orrendo!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yes I've tried to ask how to make a formal complaint to management and get no answers 

    Sì, ho provato a chiedere come presentare un reclamo formale alla direzione e non ho ricevuto risposte

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well lcb has a section for complaints,  once you let them know they'll help with whatever it is. Yabby doesn't  have a complaints Manger on here so I asked lcb for their help.

    Bene, lcb ha una sezione per i reclami, una volta che glielo fai sapere ti aiuteranno con qualunque cosa sia. Yabby non ha un gestore dei reclami qui, quindi ho chiesto aiuto a lcb.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I've noticed with some online casinos that accept US players some get very predatory and I hoped I would find a same day cash out that was not. I cashed out twice in a row with yabby, which was a huge shock to me . So, I paid close attention to game play when I deposited because I've had a couple of bad experiences. My RTP went to almost non-existent. Their staff even told me it was 9.1 that specific day I finally called out out. They told me they'd give a few chip they claimed was large. I had no choice after ain't for a refund and being told to wait for management.  I lost that and was given my loyalty bonus of 10 dollars and on a 10¢ bet I got almost $300. Ridiculous, considering my RTP, complaints, and ability to only withdraw $30. I just wonder if anything ever happens to these casinos for scamming people like this or do we just have to bend over and take it. I know people from the US don't seem like the brightest bunch but, speaking for myself, I can't see this at coincidental. 

    Ho notato che in alcuni casinò online che accettano giocatori statunitensi alcuni diventano molto predatori e speravo di trovare un prelievo lo stesso giorno che non lo fosse. Ho incassato due volte di seguito con yabby, il che è stato un enorme shock per me. Quindi, ho prestato molta attenzione al gioco quando ho depositato perché ho avuto un paio di brutte esperienze. Il mio RTP è andato quasi inesistente. Il loro staff mi ha persino detto che erano le 9.1 quel giorno specifico in cui finalmente ho chiamato. Mi hanno detto che avrebbero dato qualche chip che sostenevano fosse grande. Non avevo scelta dopo che non avevo chiesto un rimborso e mi è stato detto di aspettare la direzione. L'ho perso e mi è stato dato il mio bonus fedeltà di 10 dollari e con una scommessa di 10 ¢ ho vinto quasi $ 300. Ridicolo, considerando il mio RTP, i miei reclami e la possibilità di prelevare solo $ 30. Mi chiedo solo se succede mai qualcosa a questi casinò per aver truffato persone in questo modo o dobbiamo semplicemente chinarci e accettarlo. So che gli americani non sembrano il gruppo più brillante ma, parlando per me, non riesco a vederlo come una coincidenza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Queenbee68 and Kellie072087

    Sorry to hear about the lack of support. Could you please notify us of your casino usernames via private message so that we can let the Casino Representative know who the complaints are coming from. 

    Hi Rachel Rivera

    Could you also please send over you Yabby Casino username via private message so that we can escalate the matter. 

    Ciao Queenbee68 e Kellie072087 ,

    Mi dispiace apprendere della mancanza di supporto. Potresti per favore comunicarci i nomi utente del tuo casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo far sapere al rappresentante del casinò da chi provengono i reclami.

    Ciao Rachel Rivera ,

    Potresti anche inviare il tuo nome utente Yabby Casino tramite messaggio privato in modo che possiamo intensificare la questione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    So I was trying to cash out a little $100 and the first request was ignored while live support told me to keep checking my spam folder when I have withdrawn before. Then when I resubmitted, they suddenly said I had more playthrough to do because my balance dropped below a dollar, which did not happen and they tried the same line on my first cash out. Now when I try to get on the site it's suddenly need maintenance. Could really use some help getting what I rightfully won. 

    Quindi stavo cercando di incassare un po' di $ 100 e la prima richiesta è stata ignorata mentre il supporto dal vivo mi ha detto di continuare a controllare la mia cartella spam quando mi ero ritirato in precedenza. Poi, quando ho effettuato nuovamente l'invio, all'improvviso mi hanno detto che avevo più giocate da fare perché il mio saldo era sceso sotto un dollaro, cosa che non è accaduta e hanno provato la stessa linea al mio primo prelievo. Ora, quando provo ad accedere al sito, improvvisamente ho bisogno di manutenzione. Mi servirebbe davvero un po' di aiuto per ottenere ciò che ho vinto di diritto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Im sorry to hear you are having trouble. Ive been using this site for awhile ive never had trouble cashing out but they do daily maintenance around this time. I hope your problem gets resolved the moderators here are awesome they helped me with my issues with big dollar

    Mi dispiace sapere che stai avendo problemi. Utilizzo questo sito da un po' e non ho mai avuto problemi a incassare, ma in questo periodo eseguono la manutenzione quotidiana. Spero che il tuo problema venga risolto, i moderatori qui sono fantastici, mi hanno aiutato con i miei problemi con un sacco di soldi

  • Originale English Traduzione Italiano

    So yeh the maintenance may be a coincidence but they are not backing down from the playthrough line even though we all know it's crap. They just don't like that I have cashed out so much in the last week, at least that's what I think. I can't understand why they won't pay. Only had an issue with my first withdrawal and they backed down and paid out pretty quickly l if they don't want to pay then at least give me my deposit back you know? I'm a depositing customer and definitely should be treated better by their staff. Hopefully we can get this resolved  username is, well apparently was, DeeBo2244

     

    well now that maintenance is over I try to login and it won't let me, saying unknown error. I guess I'm not getting that money. It's a shame. What happened to the honest businesses in this world. It's all about greed now.

    Quindi sì, la manutenzione potrebbe essere una coincidenza, ma non si stanno tirando indietro dalla linea di gioco anche se sappiamo tutti che è una schifezza. A loro non piace il fatto che io abbia incassato così tanto nell'ultima settimana, almeno questo è quello che penso. Non riesco a capire perché non pagheranno. Ho avuto un problema solo con il mio primo prelievo e loro hanno fatto marcia indietro e hanno pagato abbastanza rapidamente. Se non vogliono pagare, almeno restituiscimi il mio deposito, sai? Sono un cliente che deposita e sicuramente dovrei essere trattato meglio dal loro staff. Speriamo di riuscire a risolvere il problema del nome utente che, a quanto pare, era DeeBo2244

    bene, ora che la manutenzione è terminata, provo ad accedere e non me lo permette, dicendo errore sconosciuto. Immagino che non otterrò quei soldi. È un peccato. Cosa è successo alle imprese oneste in questo mondo. Adesso è tutta una questione di avidità.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well they let me back in but I had to play through the mysterious appearing playthrough. Funny thing is, I did and actually doubled my withdrawal, so it all worked out in the end I guess. 

    Beh, mi hanno fatto rientrare, ma ho dovuto giocare con il misterioso playthrough che appare. La cosa divertente è che l'ho fatto e in realtà ho raddoppiato il mio ritiro, quindi alla fine tutto ha funzionato, immagino.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Kellie072087

    We received your username via private message and will escalate the matter with Casino Representative. Keep posted on this forum thread for a response.

    Hi JoshBli175

    So everything is resolved? You don't need further assistance?

    Ciao Kellie072087 ,

    Abbiamo ricevuto il tuo nome utente tramite messaggio privato e intensificheremo la questione al rappresentante del casinò. Tieniti aggiornato su questo thread del forum per una risposta.

    Ciao JoshBli175 ,

    Quindi tutto risolto? Non hai bisogno di ulteriore assistenza?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Kellie072087 and Queenbee68 The bonuses "COINS" and "EXTRA75" do indeed come with specific redemption requirements. These requirements include a qualifying deposit amount,timeframe in which said deposits were made and even the number of qualifying deposits needed. Only if all of the terms mentioned above are met,the player is able to claim the bonus from his/her side. Nonetheless,our Customer Service representatives have instructions to provide the bonus even if some of the requirements have not been met,as an exception. Unfortunately,due to a simple misunderstanding,the bonuses were denied. To make up for the inconvenience,free chips have been provided for both accounts. kellie072087,please make sure to bring your balance under $1.00 first,so you may claim your chip as well.

    Please let me know if there is anything else we can assist you with

    Cindy

    Cari Kellie072087 e Queenbee68 I bonus "COINS" e "EXTRA75" prevedono infatti requisiti di riscatto specifici. Questi requisiti includono un importo di deposito qualificante, un periodo di tempo in cui tali depositi sono stati effettuati e persino il numero di depositi qualificanti necessari. Solo se tutti i termini sopra menzionati vengono soddisfatti, il giocatore può richiedere il bonus dalla sua parte. Tuttavia, i nostri rappresentanti del Servizio Clienti hanno istruzioni di fornire il bonus anche se alcuni requisiti non sono stati soddisfatti, in via eccezionale. Purtroppo, a causa di un semplice malinteso, i bonus sono stati negati. Per rimediare all'inconveniente, per entrambi i conti sono stati forniti chip gratuiti. kelie072087, assicurati prima di portare il tuo saldo sotto $ 1,00, così potrai richiedere anche il tuo chip.

    Per favore, mi faccia sapere se c'è qualcos'altro con cui possiamo aiutarla

    Cindy

  • Originale English Traduzione Italiano

    I tried to contact chat rep to redeem this and was told I already redeemed ..which I didn't !!!! Here we go again with the funny play ..come on Yabby get it together 

    Ho provato a contattare il rappresentante della chat per riscattarlo e mi è stato detto che l'avevo già riscattato... cosa che non ho fatto!!!! Eccoci di nuovo con il gioco divertente... forza Yabby, mettilo insieme

  • Originale English Traduzione Italiano

    Its going on my 2nd day that I cant play on Yabby Casino due to maintenance. Any clue how long its going to last?

    È il secondo giorno che non posso giocare su Yabby Casino a causa della manutenzione. Qualche idea su quanto durerà?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Actually this looks like a clever little ploy the casino is doing when they want to limit a customers play time. 

    In realtà questo sembra un piccolo stratagemma intelligente che il casinò sta adottando quando vuole limitare il tempo di gioco dei clienti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Casino Exrtreme Complaint
     

    To Whom it may concern,

    I actually love Casino Extreme and even gave them nice reviews I also spend/loss hundredss of $$$ mostly everyday between Extreme, Yabby, and Brango...and Im VERY HAPPY BUT Im here for my mom who very mistreatred the other day... even blocked her accoubt...I refered her here and specifically told her to stay away from the feee bonuses because of drama etc but she went on and took the $60 NDB and miraculously got lucky and even beat thw 50x wagering and manage to win $100 the limit for bonus cash out... I told her she has to make deposit to get that winnings and SHE DID deposited $100 thru LTC and ready to cash out til she was asked to be verified which I completely understand as Im super verified there but shes her identity was stolen years back and had a hardtime so she didnt want to turn in docs to be verified so she understands and forfieted $100 winnings and just ask for HER money that she use to deposit which is small $100... like I said we not tryinh to get a FREEBIE here but if you check her accoubt she deposited $100 but due to privaxy issues she didnt want yo get verified and just wan her money back and rep keeps on saying to get $100 bsck she gota go thru verification process... NOT COOL like I said Ive lost thousands just this week and loyal but my mom was mistreated...

    my user is STGEddyJ and hers which is BLOCKED  👎👎 is TheBird83

     

    Do the right thing here Casino Extreme

     

    Reclamo Casino Exrtreme

    Per chi è coinvolto,

    In realtà adoro Casino Extreme e ho anche dato loro delle belle recensioni. Spendo/perdo anche centinaia di $$$ per lo più ogni giorno tra Extreme, Yabby e Brango... e sono MOLTO FELICE MA sono qui per mia madre che ha maltrattato molto l'altro giorno. .. le ho addirittura bloccato l'account... L'ho indirizzata qui e le ho detto specificatamente di stare lontana dai bonus a causa di drammi ecc. ma lei è andata avanti e ha preso l'NDB da $ 60 e miracolosamente è stata fortunata e ha persino battuto la scommessa 50x ed è riuscita a vinci $ 100 il limite per l'incasso del bonus... Le ho detto che doveva effettuare un deposito per ottenere quella vincita e LEI HA FATTO depositato $ 100 tramite LTC ed è pronta a incassare finché non le è stato chiesto di essere verificato, cosa che capisco perfettamente dato che sono super verificato lì, ma la sua identità è stata rubata anni fa e ha avuto difficoltà, quindi non ha voluto consegnare i documenti da verificare, quindi capisce e ha perso le vincite di $ 100 e chiede semplicemente i SUOI soldi che usa per depositare, che sono piccoli $ 100... tipo Ho detto che non stiamo cercando di ottenere un OMAGGIO qui, ma se controlli il suo conto ha depositato $ 100 ma a causa di problemi di privacy non voleva che tu venissi verificato e vuole solo indietro i suoi soldi e il rappresentante continua a dire che per ottenere $ 100 bsck deve passare attraverso la verifica processo... NON FANTASTICO come ho detto, ne ho persi migliaia proprio questa settimana e sono fedele, ma mia madre è stata maltrattata...

    il mio utente è STGEddyJ e il suo che è BLOCCATO 👎👎 è TheBird83

    Fai la cosa giusta qui Casino Extreme

  • Originale English Traduzione Italiano

    U can reach her at email on file or deal with me as I have docs and all proof... SHE DOESENT WANT THE BONUD because she doesent want to be verified she wants her $100 that she to deposit thru LTC hoping to Withdraw her bonus wins theu deposit verification

    Puoi contattarla all'e-mail in archivio o trattare con me poiché ho documenti e tutte le prove... LEI VUOLE IL BONUD perché non vuole essere verificata, vuole i suoi $ 100 da depositare tramite LTC sperando di ritirare le sue vincite bonus verifica del deposito

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Eduardo Jocson,
     

    We need to inform you regarding your concern that only one account is allowed on the IP Address.

    As Terms and Conditions state on Casino Extreme website:


    7.1 General Bonus and Promotion Rules 

    c. All promotions are limited to one per Player, family, address, credit card number, and computer and shared computers (i.e. university, fraternity, school, public library or workplace), unless there is a prior agreement with the Casino management. The identity of a Player will be determined based on all or any combination of the following: Player name, mailing address, e-mail, IP address, credit or charge card number, computer, telephone number or any other forms of identification that may be required. Where multiple participation is permitted, the Casino or its authorized agent reserve the right to limit the number of bonuses that may be given to any one participant.


    Due to the fact that you are in breech of Terms and Conditions 7.1, unfortunately your mothers account which is on the same IP Address will most likely not be re-activated.
     

    Ciao Eduardo Jocson,

    Dobbiamo informarti riguardo alla tua preoccupazione che sia consentito un solo account sull'indirizzo IP.

    Come indicato nei Termini e Condizioni sul sito web di Casino Extreme:


    7.1 Bonus generali e regole della promozione

    C. Tutte le promozioni sono limitate a una per Giocatore, famiglia, indirizzo, numero di carta di credito e computer e computer condivisi (ad esempio università, confraternita, scuola, biblioteca pubblica o posto di lavoro), a meno che non vi sia un accordo preventivo con la direzione del Casinò. L'identità di un Giocatore sarà determinata in base a tutto o a una combinazione dei seguenti elementi: nome del Giocatore, indirizzo postale, e-mail, indirizzo IP, numero di carta di credito o di addebito, computer, numero di telefono o qualsiasi altra forma di identificazione che possa essere necessario. Laddove sia consentita la partecipazione multipla, il Casinò o il suo agente autorizzato si riservano il diritto di limitare il numero di bonus che possono essere assegnati a ciascun partecipante.


    A causa del fatto che sei in violazione dei Termini e Condizioni 7.1, sfortunatamente l'account di tua madre che si trova sullo stesso indirizzo IP molto probabilmente non verrà riattivato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello SinMore,

    We will ping the Casino Representatives, and see what is going on with Yabby Casino. Keep you posted on this forum thread.

    Ciao SinAltro,

    Effettueremo un ping ai rappresentanti del casinò e vedremo cosa sta succedendo a Yabby Casino. Tieniti aggiornato su questa discussione del forum.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear all;

    As we've resolved the past days outage and brought Yabby back to full functionality, we wanted to take the opportunity to apologize for the downtime; and to offer a technical explanation for exactly what happened. For the past months our number of players has considerably increased causing server outages mostly at peak traffic timings; which forced us to perform server upgrades to keep Yabby reliable and fast. Regrettably the system upgrade was not as seamless as anticipated; however our development team has the situation under control and our newly upgraded servers should be able to keep up with the increased traffic.

    We know it's important for you all to have access to your casino player accounts at all times. Customer experience is what matters the most to us; hence we'll try our future server updates undergo through previous testing to avoid such inconveniences happening again.

    Thank you, once again, for choosing Yabby Casino.  We're working hard to ensure you have the best experience with us.

    Please let us know if there is any further inquiries or concerns.

    Best Regards

    Cindy Greco

    Carissimi;

    Poiché abbiamo risolto l'interruzione dei giorni scorsi e riportato Yabby alla piena funzionalità, abbiamo voluto cogliere l'occasione per scusarci per il tempo di inattività; e per offrire una spiegazione tecnica esattamente per quello che è successo. Negli ultimi mesi il nostro numero di giocatori è aumentato considerevolmente causando interruzioni del server soprattutto nelle ore di punta del traffico; che ci ha costretto a eseguire aggiornamenti del server per mantenere Yabby affidabile e veloce. Purtroppo l'aggiornamento del sistema non è stato così fluido come previsto; tuttavia il nostro team di sviluppo ha la situazione sotto controllo e i nostri server appena aggiornati dovrebbero essere in grado di tenere il passo con l'aumento del traffico.

    Sappiamo che è importante per tutti voi avere accesso ai vostri conti giocatore del casinò in ogni momento. L'esperienza del cliente è ciò che conta di più per noi; quindi proveremo a sottoporre i nostri futuri aggiornamenti del server a test precedenti per evitare che tali inconvenienti si ripetano.

    Grazie ancora per aver scelto Yabby Casino. Stiamo lavorando duramente per assicurarti la migliore esperienza con noi.

    Fateci sapere se ci sono ulteriori domande o dubbi.

    Distinti saluti

    Cindy Greco

  • Originale English Traduzione Italiano

    🎵 🎵 🎵......if you buy that, I'll throw the Golden Gate in free.....🎵 🎵 🎵

    🎵 🎵 🎵......se lo compri, ti regalo il Golden Gate.....🎵 🎵 🎵

  • Originale English Traduzione Italiano

    They're not only still having connection issues, they aren't issuing loyalty bonuses for deposits either. Losing deposits. You have to ask for the weekend spins, the weekly cashback is gone. The bonuses suck. And we're supposed to believe this is a result of too many players? Gotcha. The connection problems are a dealbreaker, it's infuriating to play even attempt to play there. 

    Non solo hanno ancora problemi di connessione, ma non emettono nemmeno bonus fedeltà per i depositi. Perdere depositi. Devi chiedere i giri del fine settimana, il cashback settimanale è sparito. I bonus fanno schifo. E dovremmo credere che questo sia il risultato di troppi giocatori? Capito. I problemi di connessione sono un problema, è esasperante giocare anche solo tentare di giocare lì.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I deposited $100 at Brango and absolutely zero "Loyalty Reward".

    These used to granted the next day like clock work!

    What a shame these places are nowadays...

    Deposited over $80 at Extreme and I now am aware that nobody is getting any kind of "Loyalty Reward" here at all.

    What a shame these places are!!!

    Not going to play here anymore at all.

    Over and out and done with as well...

    Ho depositato $ 100 su Brango e "Premio fedeltà" assolutamente zero.

    Questi garantivano il giorno successivo come il lavoro di un orologio!

    Che peccato che siano questi posti oggigiorno...

    Ho depositato oltre $80 presso Extreme e ora sono consapevole che qui nessuno riceve alcun tipo di "premio fedeltà".

    Che peccato che siano questi posti!!!

    Non giocherò più qui per niente.

    Ancora e ancora e anche finito...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Sounds like the same excuse we consumers are told when merchants are scrambling in panic mode because they have bitten off more than they can chew and need time to figure out how they are going to cover their asses (and offers they knew were a sure-in to not win)!!! Same story just a different book label.  

    As for an additional inquiry/concern... I would like to know how they intend to compensate us account holders who have lost out in different aspects because of this "downtime"

    Sembra la stessa scusa che viene usata a noi consumatori quando i commercianti si affrettano in preda al panico perché hanno fatto il passo più lungo della gamba e hanno bisogno di tempo per capire come coprirsi il culo (e offerte che sapevano essere una certezza). per non vincere)!!! Stessa storia, solo un'etichetta del libro diversa.

    Per quanto riguarda un'ulteriore richiesta/preoccupazione... vorrei sapere come intendono risarcire noi correntisti che abbiamo perso sotto diversi aspetti a causa di questo "tempo morto"

  • Originale English Traduzione Italiano

    These have all been my favorite sites but lately they have went down tremendously!!! Completely disappointing 

    Questi sono stati tutti i miei siti preferiti ma ultimamente sono diminuiti enormemente!!! Completamente deludente

  • Originale English Traduzione Italiano

    Worst casino ever! Signing up with yabby has been horrible I used a no deposit bonus for signing up I got my free spins I wagered the requirement and it states a max withdrawal is $100.00. I just got an email back today stating I was verified and to contact live support to process my withdrawl. News flash there is no live support anymore they are liers and mislead . Now they are telling me I need to make a $10.00 deposit to withdrawl .. ARE YOU F KIDDING ME. A no deposit bonus is NO PAYMENT . Don’t even play on this site they are all Liers . Not to mention they bow have my identity which I am really pissed use to they don’t follow through with their bonus terms and conditions

    Il peggior casinò di sempre! Iscriversi con yabby è stato orribile. Ho utilizzato un bonus senza deposito per l'iscrizione. Ho ottenuto i miei giri gratuiti. Ho scommesso il requisito e afferma che il prelievo massimo è di $ 100,00. Oggi ho appena ricevuto un'e-mail in cui mi si comunica che sono stato verificato e che devo contattare l'assistenza dal vivo per elaborare il mio prelievo. Notizie flash non c'è più supporto dal vivo, sono bugiardi e fuorvianti. Ora mi stanno dicendo che devo effettuare un deposito di $ 10,00 per prelevare. Un bonus senza deposito NON È PAGAMENTO. Non giocare nemmeno su questo sito, sono tutti Liers. Per non parlare del fatto che si inchinano con la mia identità e sono davvero incazzato perché non rispettano i termini e le condizioni del bonus

  • Originale English Traduzione Italiano

    Apeninja, please PM me your casino username and we will ask for updates on your case.

    Apeninja, per favore mandami in privato il tuo nome utente del casinò e ti chiederemo aggiornamenti sul tuo caso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I totally understand but she deposited real money... can you refund that atleast... I lose thousands a month to Extreme and Brango anyways

    Capisco perfettamente, ma ha depositato soldi veri... puoi rimborsarmi almeno quello... Perdo comunque migliaia di dollari al mese con Extreme e Brango

  • Originale English Traduzione Italiano

    Still having MAJOR connection/network issues. This group is currently unplayable unless you have the patience of a saint. Fixed my ass. I'm sure it's casino software upgrades out of their control/ too many new players enjoying their casino. That's hot rubbish, either it's a DDoS or they have no idea what they are doing. 

    Ho ancora GRANDI problemi di connessione/rete. Questo gruppo è attualmente ingiocabile a meno che tu non abbia la pazienza di un santo. Mi ha sistemato il culo. Sono sicuro che gli aggiornamenti del software del casinò sono fuori dal loro controllo / troppi nuovi giocatori si divertono con il loro casinò. Sono sciocchezze, o si tratta di un DDoS oppure non hanno idea di cosa stanno facendo.

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