. I deposited Bitcoin and the verification is a email sent with Id and a selfie. What could take 5 days to look at a few pictures I just spent a. Lot of money there cause they have instant payouts plastered everywhere. Now they tell me all my money is gonna take. 5 days.......this isn't cool. Brango casino seems like a great casino but this should be displayed. I feel lied to. Tbh
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- Risposta da
- Babygrill
- at Sep 06, 22, 03:30:16 AM
- Newbie 1
- attività più recente 2 anni fa
Originale Traduzione tradotto con. Ho depositato Bitcoin e la verifica è un'e-mail inviata con ID e un selfie. Cosa potrebbe richiedere 5 giorni per guardare alcune foto, ho appena trascorso un. Ci sono un sacco di soldi perché hanno pagamenti istantanei ovunque. Adesso mi dicono che mi serviranno tutti i miei soldi. 5 giorni....non è bello. Il casinò Brango sembra un ottimo casinò ma dovrebbe essere visualizzato. Mi sento mentito. A dire il vero
-
- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 06, 22, 04:05:00 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 2 giorni fa
Babygrill please PM me your casino username and we will ask for updates regarding your case.
Babygrill , per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e ti chiederemo aggiornamenti riguardanti il tuo caso.
-
- Risposta da
- Kellie072087
- at Sep 06, 22, 06:34:05 PM
- Full Member 206
- attività più recente 12 years fa
Anybody else noticed over the past week or two how the sites keep going out and not working ? The customer service is horrible and no loyalty rewards????? This is so disappointing and I wish some other casinos with instant withdrawals would come out because I would definitely move my play !!!!!
Qualcun altro ha notato nelle ultime due settimane come i siti continuano a uscire e a non funzionare? Il servizio clienti è orribile e nessun premio fedeltà????? Questo è così deludente e vorrei che uscissero altri casinò con prelievi istantanei perché sposterei sicuramente il mio gioco !!!!!
-
- Risposta da
- pd77
- at Sep 06, 22, 06:47:48 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
Kellie072087 wrote
Anybody else noticed over the past week or two how the sites keep going out and not working ? The customer service is horrible and no loyalty rewards????? This is so disappointing and I wish some other casinos with instant withdrawals would come out because I would definitely move my play !!!!!
How do you even play at this group? From my computer every one of their sites is unplayable. Brango, Extreme, Yabby and limitless all getting the exact same handshake connection error. Shame, whatever happened back in April sure took a toll on this group, had to be a management change or the entire group was sold. New owners don't quite have their act together. Has to be killing their bottom line, guess it explains all of the cutbacks, no loyalty chips, no cashback, no monthly chip, no live support, no decent bonuses, comp points cut back. But yes they pay out like clockwork.......for now. That's the next shoe to drop.
Kellie072087 ha scritto
Qualcun altro ha notato nelle ultime due settimane come i siti continuano a uscire e a non funzionare? Il servizio clienti è orribile e nessun premio fedeltà????? Questo è così deludente e vorrei che uscissero altri casinò con prelievi istantanei perché sposterei sicuramente il mio gioco !!!!!
Come si fa a suonare in questo gruppo? Dal mio computer tutti i loro siti sono ingiocabili. Brango, Extreme, Yabby e limitless ottengono tutti lo stesso identico errore di connessione dell'handshake. Peccato, qualunque cosa sia accaduta ad aprile ha sicuramente avuto un impatto negativo su questo gruppo, doveva essere un cambio di gestione o l'intero gruppo è stato venduto. I nuovi proprietari non si comportano bene insieme. Deve uccidere i loro profitti, immagino che spieghi tutti i tagli, niente chip fedeltà, niente cashback, niente chip mensile, niente supporto live, niente bonus decenti, punti comp ridotti. Ma sì, pagano come un orologio.......per ora. Questa è la prossima scarpa da lasciare cadere.
-
- Risposta da
- SinMore
- at Sep 06, 22, 08:50:26 PM
- Full Member 192
- attività più recente 8 years fa
Same issue here, site down for maintenance
Stesso problema qui, sito inattivo per manutenzione
-
- Risposta da
- tough_nut
- at Sep 07, 22, 02:17:51 AM
- Moderator 3067
- attività più recente 1 giorno fa
Hello Kellie072087, pd77 & SinMore,
We've contacted the Casino Representative to check what happened. Please keep an eye on this thread for any updates.
Ciao Kellie072087 , pd77 e SinAltro ,
Abbiamo contattato il rappresentante del casinò per verificare cosa è successo. Tieni d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
-
- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 07, 22, 03:05:49 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 2 giorni fa
Apeninja, Babygrill we are still waiting for your casino usernames.
Apeninja, Babygrill stiamo ancora aspettando i nomi utente del tuo casinò.
-
- Risposta da
- pd77
- at Sep 07, 22, 02:05:18 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
tough_nut wrote
Hello Kellie072087, pd77 & SinMore,
We've contacted the Casino Representative to check what happened. Please keep an eye on this thread for any updates.
I contacted the "pit boss" earlier and they said the temporary network issues would be resolved in two hours, no joke, unless it's on me. These issues, albeit, not as bad as they are right now, have been going on for months. Considering both casino reps have been online at this forum since your post, I'm not holding my breath. I'll check back in a week, and I really don't think they'll have it fixed then.
hard_nut ha scritto
Ciao Kellie072087, pd77 e SinAltro,
Abbiamo contattato il rappresentante del casinò per verificare cosa è successo. Tieni d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
Ho contattato prima il "pit boss" e mi hanno detto che i problemi temporanei di rete sarebbero stati risolti in due ore, non è uno scherzo, a meno che non dipenda da me. Questi problemi, anche se non così gravi come lo sono adesso, vanno avanti da mesi. Considerando che entrambi i rappresentanti del casinò sono online su questo forum dopo il tuo post, non trattengo il fiato. Controllerò tra una settimana e non credo proprio che risolveranno il problema.
-
- Risposta da
- Raditc
- at Sep 07, 22, 08:34:06 PM
- Jr. Member 62
- attività più recente 2 giorni fa
well its kinda weird that I can sign into all of them with out a problem but I have 2 people I refered that cant log in at all server maintenance is that error. And that been a solid 48 hours. Heres the weird part same internet provider just different houses same town all use windows and ios. So why are they being blocked and what can they do to fix the problem if its on their end.
Thanks
beh, è un po' strano che io riesca ad accedere a tutti senza problemi, ma ho 2 persone a cui ho fatto riferimento che non riescono ad accedere affatto, la manutenzione del server è quell'errore. E sono state 48 ore solide. Ecco la parte strana: stesso provider Internet, solo case diverse, stessa città, tutte usano Windows e iOS. Allora perché vengono bloccati e cosa possono fare per risolvere il problema se è da parte loro.
Grazie
-
- Risposta da
- SinMore
- at Sep 07, 22, 09:40:21 PM
- Full Member 192
- attività più recente 8 years fa
Still cant log in... day 3 for me
Non riesco ancora ad accedere... giorno 3 per me
-
- Risposta da
- SinMore
- at Sep 08, 22, 01:19:19 AM
- Full Member 192
- attività più recente 8 years fa
See, what every other website whether its a gaming site or a casino, they ALWAYS announce that there will be a maintenance on a set date as a common courtesy. And never have I seen a maintenance go on for more than 5 hours which leads me to believe this casino is having major issues and I am glad I don't have a significant amount of $$$ locked up there.
Vedi, come ogni altro sito web, che si tratti di un sito di giochi o di un casinò, annunciano SEMPRE che ci sarà una manutenzione in una data prestabilita come cortesia comune. E non ho mai visto una manutenzione durare più di 5 ore, il che mi porta a credere che questo casinò stia avendo grossi problemi e sono felice di non avere una quantità significativa di $$$ bloccati lì.
-
- Risposta da
- tough_nut
- at Sep 08, 22, 01:44:10 AM
- Moderator 3067
- attività più recente 1 giorno fa
Hello Members,
Casino Representatives haven't responded thus far, we've sent them a reminder email. As soon as we hear back from them we'll update you on this thread.
Ciao membri,
I rappresentanti del casinò non hanno risposto finora, abbiamo inviato loro un'e-mail di promemoria. Non appena avremo loro notizie ti aggiorneremo su questo thread.
-
- Risposta da
- pd77
- at Sep 08, 22, 04:53:08 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
I asked the pitboss for an update before I deposited because the past few times everything works fine until I try to actually play the games. Lobby works fine, cashier works fine but unfortunately the games are still 100% unplayable for me. Glad I didn't deposit. Still get the occasional SSL handshake error but the most frustrating part is every single games progress bar spins and spins and never loads. I guess we'll get an explanation once everything is resolved.
Ho chiesto un aggiornamento al pitboss prima di depositare perché le ultime volte tutto funziona bene finché non provo a giocare effettivamente ai giochi. La lobby funziona bene, la cassa funziona bene, ma sfortunatamente i giochi sono ancora ingiocabili al 100%. Sono contento di non aver depositato. Ricevo ancora l'errore occasionale di handshake SSL, ma la parte più frustrante è che ogni singola barra di avanzamento del gioco gira e gira e non si carica mai. Immagino che avremo una spiegazione una volta che tutto sarà risolto.
-
- Risposta da
- Raditc
- at Sep 09, 22, 04:11:03 AM
- Jr. Member 62
- attività più recente 2 giorni fa
I believe the log in issues are fixed but the sites are still slow at loading. But atleast its playable now so Im happy
Credo che i problemi di accesso siano stati risolti, ma i siti sono ancora lenti nel caricamento. Ma almeno ora è giocabile, quindi sono felice
-
- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 09, 22, 06:46:26 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 2 giorni fa
Apeninja, Babygrill if you need our assistance please PM me your casino usernames.
Apeninja, Babygrill se hai bisogno della nostra assistenza per favore mandami un messaggio privato con i nomi utente del tuo casinò.
-
- Risposta da
- pd77
- at Sep 09, 22, 01:45:53 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
It's much better today, played at limitless for a bit and made a deposit at Yabby and actually had some very good luck at the video poker tables. It's not perfect by any means, still have to log in almost every time I change games but Yabby is playable. Requested a withdrawal on a straight deposit and it was processed within 10 minutes. Still no idea what is going on with this group, support told me the casino was not under maintenance and the issue was on my end, to clear cache, cookies blah blah blah. I'd have much more respect for this group if they just admitted what the issues were. If they're being ddos'ed , that's fine, if they don't know what is going on that's fine too, don't tell me the issue is on my side, that's BS.
Oggi è molto meglio, ho giocato a illimitato per un po', ho fatto un deposito su Yabby e ho avuto davvero molta fortuna ai tavoli di video poker. Non è affatto perfetto, devo comunque accedere quasi ogni volta che cambio gioco, ma Yabby è giocabile. Richiesto un prelievo su un deposito diretto ed è stato elaborato entro 10 minuti. Ancora non ho idea di cosa stia succedendo con questo gruppo, l'assistenza mi ha detto che il casinò non era in manutenzione e il problema era mio, svuotare la cache, biscotti bla bla bla. Avrei molto più rispetto per questo gruppo se ammettessero quali fossero i problemi. Se vengono attaccati, va bene, se non sanno cosa sta succedendo va bene lo stesso, non dirmi che il problema è dalla mia parte, sono stronzate.
-
- Risposta da
- JayTee333
- at Sep 10, 22, 11:40:04 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 mesi fa
Trying to verify my ID at Brango, I sent selfie & DL to them on September 2. If I'm correct they don't process verifications but Monday thru Friday. I figured I would have heard something by now. It's been 5 business days. I was just wanting to get verified so I would be good to go on withdraws,when I hit that " BIG JACKPOT ". If anyone can shed some light on my situation would be greatly appreciated.
Cercando di verificare la mia identità a Brango, ho inviato loro selfie e DL il 2 settembre. Se ho ragione, non elaborano le verifiche ma dal lunedì al venerdì. Immaginavo che a quest'ora avrei già sentito qualcosa. Sono passati 5 giorni lavorativi. Volevo solo essere verificato, quindi sarei stato bravo a procedere ai prelievi, quando ho raggiunto il "GRANDE JACKPOT". Se qualcuno potesse far luce sulla mia situazione sarebbe molto apprezzato.
-
- Risposta da
- pd77
- at Sep 10, 22, 12:55:56 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
My verification at brango was within two hours but that was a while ago. Recently, I had to submit verification for limitless and I had to email support and ask about it. Chat replied within 5 minutes and I was verified. I've noticed limitless has some weird email issues, my emails are returned bc their mailbox is full, and the emails of mine that they reply to have SPAM in he subject line. I'd just email support and see if they could check on it. If you're verified at any of their sister sites it should be quick.
La mia verifica a Brango è avvenuta entro due ore, ma è successo qualche tempo fa. Di recente, ho dovuto inviare la verifica per illimitato e ho dovuto inviare un'e-mail all'assistenza per chiedere informazioni. La chat ha risposto entro 5 minuti e sono stato verificato. Ho notato che Limitless ha alcuni strani problemi con la posta elettronica, le mie email vengono restituite perché la loro casella di posta è piena e le mie email a cui rispondono contengono SPAM nella riga dell'oggetto. Manderei semplicemente un'e-mail al supporto e vedrei se potevano controllarlo. Se sei verificato in uno qualsiasi dei loro siti gemelli, dovrebbe essere veloce.
-
- Risposta da
- JayTee333
- at Sep 10, 22, 08:25:56 PM
- Newbie 11
- attività più recente 3 mesi fa
Was trying to get ID verification done with Brango. I sent selfie and DL on September 2. I talk to support once and they said 3 to 5 days and that they only verify Monday thru Friday. I figured I would have heard something by now. It's been 5 or 6 business days. Please help
Stavo cercando di effettuare la verifica dell'identità con Brango. Ho inviato selfie e DL il 2 settembre. Parlo una volta con l'assistenza e mi hanno detto che ci vorranno dai 3 ai 5 giorni e che verificheranno solo dal lunedì al venerdì. Immaginavo che a quest'ora avrei già sentito qualcosa. Sono passati 5 o 6 giorni lavorativi. Per favore aiuto
-
- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 11, 22, 06:59:33 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 2 giorni fa
JayTee333,
Please PM me your casino account username and we will ask for updates on your case.
JayTee333,
Per favore mandami un messaggio privato con il nome utente del tuo account del casinò e ti chiederemo aggiornamenti sul tuo caso.
-
- Risposta da
- tough_nut
- at Sep 12, 22, 05:29:34 AM
- Moderator 3067
- attività più recente 1 giorno fa
Dear members,
The Casino Representative informed us that their website indeed had some issues over the past week, but these are thankfully resolved and will not be happening again. Please let us know if all is good on your side as well or if you would need our assistance.
Cari membri,
Il rappresentante del casinò ci ha informato che il loro sito web ha effettivamente avuto alcuni problemi durante la scorsa settimana, ma per fortuna questi sono stati risolti e non si ripeteranno. Fateci sapere se tutto va bene anche dalla vostra parte o se avete bisogno della nostra assistenza.
-
- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 12, 22, 05:30:42 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 2 giorni fa
@Apeninja, Babygrill, JayTee333, we are still waiting for you to provide casino usernames if you would like us to assist you.
@Apeninja, Babygrill, JayTee333, stiamo ancora aspettando che tu fornisca i nomi utente del casinò se desideri che ti aiutiamo.
-
- Risposta da
- pd77
- at Sep 12, 22, 07:12:13 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
Everything seems to be working much better for me. Deposits and withdrawals are still lightning fast. And it looks like they are still issuing loyalty chips, maybe it's a weekly thing now, not sure but I did receive one from Yabby and Limitless. I don't play at Brango or Extreme any longer so I can't speak for them but I'd assume the same.
Tutto sembra funzionare molto meglio per me. Depositi e prelievi sono ancora velocissimi. E sembra che stiano ancora emettendo gettoni fedeltà, forse è una cosa settimanale adesso, non sono sicuro ma ne ho ricevuto uno da Yabby e Limitless. Non gioco più al Brango o all'Extreme, quindi non posso parlare per loro, ma direi la stessa cosa.
-
- Risposta da
- Basescoach
- at Sep 13, 22, 06:40:36 PM
- Sr. Newbie 16
- attività più recente 1 mese fa
JayTee333 wrote
Was trying to get ID verification done with Brango. I sent selfie and DL on September 2. I talk to support once and they said 3 to 5 days and that they only verify Monday thru Friday. I figured I would have heard something by now. It's been 5 or 6 business days. Please help
I'm sitting on 11 days and counting. I confirmed through chat that they didn't need any more documentation from me. That was last week. No idea what's taking so long.
JayTee333 ha scritto
Stavo cercando di effettuare la verifica dell'identità con Brango. Ho inviato selfie e DL il 2 settembre. Parlo una volta con l'assistenza e mi hanno detto che ci vorranno dai 3 ai 5 giorni e che verificheranno solo dal lunedì al venerdì. Immaginavo che a quest'ora avrei già sentito qualcosa. Sono passati 5 o 6 giorni lavorativi. Per favore aiuto
Sono seduto su 11 giorni e sto contando. Ho confermato tramite chat che non avevano bisogno di ulteriore documentazione da parte mia. Questo è successo la settimana scorsa. Non ho idea di cosa ci stia mettendo così tanto tempo.
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 14, 22, 03:05:03 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Basescoach,
Can you please provide us with your Casino username via private message, so that we can try to escalate the matter?Ciao Basescoach,
Puoi fornirci il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato , in modo che possiamo provare a intensificare la questione? -
- Risposta da
- Travis Hudson
- at Sep 14, 22, 03:36:31 AM
- Newbie 1
- attività più recente 2 anni fa
I was playing 50 free spins on the video slot called The mariachi 5 , I had 11 free spins left and I hit the bonus feature and the game froze up . I have logged out reset my phone everything and when I sign in it tells me I have 11 spins left and when I click on the game it almost loads all the way and then stops. I want my 11 more spins but only after the bonus feature can you please help me
Stavo giocando 50 giri gratuiti alla video slot chiamata The mariachi 5, mi erano rimasti 11 giri gratuiti e ho premuto la funzione bonus e il gioco si è bloccato. Mi sono disconnesso, ho ripristinato tutto il mio telefono e quando accedo mi dice che mi restano 11 giri e quando faccio clic sul gioco si carica quasi completamente e poi si ferma. Voglio i miei altri 11 giri, ma solo dopo la funzione bonus puoi aiutarmi
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 14, 22, 03:47:57 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Travis Hudson,
Can you please provide us with the Casino username via private message, so that we can contact Casino Representatives to check your status?Ciao Travis Hudson,
Puoi fornirci il nome utente del casinò tramite messaggio privato , in modo che possiamo contattare i rappresentanti del casinò per verificare il tuo stato? -
- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 14, 22, 08:04:06 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 2 giorni fa
Since we never received account usernames from members Apeninja, Babygrill, JayTee333 we consider their cases closed. Once we get the requested information we will reopen the case and ask for further updates.
Poiché non abbiamo mai ricevuto nomi utente di account dai membri Apeninja, Babygrill, JayTee333, consideriamo i loro casi chiusi. Una volta ottenute le informazioni richieste riapriremo il caso e chiederemo ulteriori aggiornamenti.
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 14, 22, 08:50:53 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Basescoach We have informed Casino representatives regarding your case. When we receive an answer we will let you know. Please keep us posted on the progress.
Basescoach Abbiamo informato i rappresentanti del casinò in merito al tuo caso. Quando riceveremo una risposta ti faremo sapere. Per favore, tienici aggiornati sui progressi.
-
- Risposta da
- Basescoach
- at Sep 14, 22, 03:56:15 PM
- Sr. Newbie 16
- attività più recente 1 mese fa
Berks wrote
Basescoach We have informed Casino representatives regarding your case. When we receive an answer we will let you know. Please keep us posted on the progress.
I was verified yesterday evening.
Thank you for advocating on my behalf. I appreciate your efforts!
Berks ha scritto
Basescoach Abbiamo informato i rappresentanti del casinò in merito al tuo caso. Quando riceveremo una risposta ti faremo sapere. Per favore, tienici aggiornati sui progressi.
Ieri sera ho effettuato la verifica.
Grazie per aver sostenuto a mio nome. Apprezzo i tuoi sforzi!
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 15, 22, 01:39:54 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Basescoach
Great. Thanks for the update. Good luck!Allenatore di base
Grande. Grazie per l'aggiornamento. Buona fortuna! -
- Risposta da
- Mikey13
- at Sep 15, 22, 07:13:51 AM
- Casino Rep 611
- attività più recente 9 giorni fa
Hey Basescoach,
Hope that you are well.
As far as I can see, your account has been verified. Apologies for the delayed verification process as our banking team is overwhelmed with requests at the moment.
Hope this helps.Kind regards,
Mikey
Casino ManagementCiao Basescoach,
Spero che tu stia bene.
Per quanto ho potuto vedere, il tuo account è stato verificato. Ci scusiamo per il ritardo del processo di verifica poiché il nostro team bancario è sopraffatto dalle richieste al momento.
Spero che questo ti aiuti.Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò -
- Risposta da
- dcates1122
- at Sep 15, 22, 10:10:22 PM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
Casino Extreme wont pay me out $550 that i won fair and square. If a game is restricted, then the game should be "X" out like they are when you claim a bonus on any genuine transparent casino and they dont even allow you the opportunity to play the game you cannot play . And all the casinos ive played on i have never in my life heard that the bonus terms still are in effect until the next "fund action" is made on the account, whatever that means. Once the playthrough is met and bonus completed those are your funds to play what games you want. I deposited 80 dollars and claimed a free spin bonus of 150 spins and a 35x playthrough. I completed the bonus and the playthrough with around 650 dollars in my account and the bonus was completed and my funds were able to be withdrawn. I never play blackjack so i played a few hands. According to one person it was 7 bets and according to another it was 9 bets, so thats my first red flag. It states all other games like pontoon blackjack, live dealer, etc cannot be played with the bonus. Not one time does it say regular blackjack is a restricted game, it just doesnt say it is one of the "allowable games" either. I go to get my withdrawal and im told i played restricted games because instead of putting restricted games attached to the bonus it seems this place put "allowable games" and not the ones you cannot play. Which is clearly sneaky and bad business. So instead they said they gave an "exception" of giving my deposit back. Exception? No, I won fair and square and didnt play blackjack until my bonus was complete and all playthrough met. Ironic how the deposit that they issued back, Lost every single spin, every single one. Who knows what they did to my account when they were suppose to be processing my withdraw and instead say i played a restricted game. No where does it say regular blackjack is restricted on anything. The funnier thing is i started playing blackjack with 660 or so and wagered exactly 110 worth aparently which is my requested payout amount. So i didnt even win a dime but they still robbed me for my money after me being clear and completing a free spin deposit bonus . Id think twice before playing here because clearly thats some sort of tactic this casino does to screw people. Place is a joke and crooked.
Casino Extreme non mi pagherà i $550 che ho vinto onestamente. Se un gioco è limitato, allora il gioco dovrebbe essere "X" come quando richiedi un bonus su qualsiasi casinò autentico e trasparente e non ti danno nemmeno l'opportunità di giocare al gioco a cui non puoi giocare. E in tutti i casinò in cui ho giocato non ho mai sentito in vita mia che i termini del bonus sono ancora in vigore fino a quando non viene effettuata la successiva "azione di finanziamento" sul conto, qualunque cosa ciò significhi. Una volta raggiunto il playthrough e completato il bonus, questi saranno i tuoi fondi per giocare ai giochi che desideri. Ho depositato 80 dollari e ho richiesto un bonus di giri gratuiti di 150 giri e un playthrough di 35 volte. Ho completato il bonus e il playthrough con circa 650 dollari sul mio conto e il bonus è stato completato ed è stato possibile prelevare i miei fondi. Non gioco mai a blackjack quindi ho giocato qualche mano. Secondo una persona erano 7 scommesse e secondo un'altra erano 9 scommesse, quindi questa è la mia prima bandiera rossa. Si afferma che tutti gli altri giochi come il pontoon blackjack, il live dealer, ecc. non possono essere giocati con il bonus. Non una volta si dice che il blackjack normale sia un gioco limitato, semplicemente non si dice nemmeno che sia uno dei "giochi consentiti". Vado a ritirare il mio prelievo e mi viene detto che ho giocato a giochi limitati perché invece di aggiungere giochi limitati allegati al bonus sembra che questo posto abbia messo "giochi consentiti" e non quelli a cui non puoi giocare. Il che è chiaramente un affare subdolo e cattivo. Quindi invece hanno detto di aver dato una "eccezione" alla restituzione del mio deposito. Eccezione? No, ho vinto onestamente e non ho giocato a blackjack finché il mio bonus non è stato completato e tutte le giocate non sono state soddisfatte. Ironico come il deposito che hanno emesso abbia perso ogni singolo giro, ognuno di essi. Chissà cosa hanno fatto al mio account quando avrebbero dovuto elaborare il mio prelievo e invece hanno detto che ho giocato a un gioco limitato. Non c'è scritto da nessuna parte che il blackjack regolare sia limitato su qualsiasi cosa. La cosa più divertente è che ho iniziato a giocare a blackjack con circa 660 e ho scommesso esattamente 110, a quanto pare, che è l'importo di pagamento richiesto. Quindi non ho vinto nemmeno un centesimo, ma mi hanno comunque derubato dei miei soldi dopo che mi sono liberato e ho completato un bonus di deposito di giri gratuiti. Ci penserei due volte prima di giocare qui perché chiaramente è una sorta di tattica che questo casinò usa per fregare le persone. Il posto è uno scherzo e storto.
4.6/ 5
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 16, 22, 02:16:57 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello dcates1122,
Can you please tell us what exactly BlackJack did you play?
Following the T&C of Casino Extreme:- The Casino reserves the right to withhold any amount in excess of your original deposit from your withdrawal if the bonus is wagered on 777 slot, baccarat, craps, pontoon blackjack, roulette, sic bo or any live dealer game.
We have already informed Casino representative, so we will provide with the update when we get an answer. Keep an eye on this thread.
Ciao dcates1122 ,
Puoi dirci a cosa giochi esattamente a BlackJack?
Di seguito i T&C di Casino Extreme:- Il Casinò si riserva il diritto di trattenere dal prelievo qualsiasi importo eccedente il deposito originale se il bonus viene scommesso su slot 777, baccarat, craps, pontoon blackjack, roulette, sic bo o qualsiasi gioco con croupier dal vivo.
Abbiamo già informato il rappresentante del casinò, quindi forniremo l'aggiornamento quando avremo una risposta. Tieni d'occhio questo thread.
4.6/ 5
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- Risposta da
- Anchi
- at Sep 16, 22, 03:21:49 AM
- Admin 13598
- attività più recente 11 years fa
Hi dcates1122,
They don't have Pontoon Blackjack in the lobby, have you played live dealer blackjack?
Ciao dcates1122,
Non hanno Pontoon Blackjack nella lobby, hai giocato a blackjack con croupier dal vivo?
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- Risposta da
- dcates1122
- at Sep 16, 22, 04:23:18 AM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
no, i attached a picture and circled the one i played. just under table games and regular 21 blackjack
no, ho allegato una foto e ho cerchiato quella a cui ho giocato. appena sotto i giochi da tavolo e il normale blackjack 21
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- Risposta da
- dcates1122
- at Sep 16, 22, 04:24:27 AM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
i played none of the above . only played regular 21 blackjack.
non ho giocato a nessuno dei precedenti. giocavo solo a blackjack 21 regolare.
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- Risposta da
- Anchi
- at Sep 16, 22, 07:37:01 AM
- Admin 13598
- attività più recente 11 years fa
If it's as you said, I don't see that you broke their bonus rules.
We'll let you know when we get a response.
Se è come hai detto, non vedo che tu abbia infranto le loro regole sui bonus.
Ti faremo sapere quando avremo una risposta.
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- Risposta da
- pd77
- at Sep 16, 22, 07:15:26 PM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
This T&C's can be confusing to say the least. There's one coupon that says no table games but it lets you play let it ride poker which is a table game. Not sure if it would void your winnings. Even if I clear a slots only bonus I don't play anything but slots, I always assumed the restricted games were still restricted even though you could play them. Best to not take a bonus and you don't have to worry about any of it, it takes some getting used to but playing straight up is the way to go.
Questi T&C possono creare confusione per non dire altro. C'è un coupon che dice "niente giochi da tavolo", ma ti permette di giocare a poker "let it ride", che è un gioco da tavolo. Non sono sicuro che annullerebbe le tue vincite. Anche se ottengo un bonus solo per le slot, non gioco altro che alle slot, ho sempre pensato che i giochi limitati fossero ancora limitati anche se potevi giocarci. È meglio non prendere un bonus e non devi preoccuparti di nulla, ci vuole un po' di tempo per abituarsi, ma giocare direttamente è la strada da percorrere.
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- Risposta da
- Cb4aubs
- at Sep 17, 22, 07:07:52 AM
- Newbie 7
- attività più recente 8 mesi fa
Hiya! I emailed over my verification last Sunday & still not verified. Tried emailing banking@casinoextreme.com & banking@casinoextreme.eu but emails gets ignored only auto generated do not reply. Support chat is jus copy & paste the same & closes the chat without asking ....drivers license & selfie sent over
Ciao! Ho inviato un'e-mail per la verifica domenica scorsa e non ho ancora verificato. Ho provato a inviare un'e-mail a banking@casinoextreme.com e banking@casinoextreme.eu ma le e-mail vengono ignorate solo generate automaticamente e non rispondono. La chat di supporto si limita a copiare e incollare la stessa cosa e chiude la chat senza chiedere....patente di guida e selfie inviati
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- Risposta da
- dcates1122
- at Sep 18, 22, 02:38:08 AM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
My point exactly . Very crooked and shady business practice in my opinion. It's a set up to do someone the way they did me. And holding a person accountable to bonus terms even after completing the bonus makes zero sense. Because your basically still under that bonus and like it's still active on the account. Once you complete a bonus on a legitimate site like bovada or something , it's your money. What you do with those funds doesn't matter . And it doesn't even allow you to click or play the games restricted. The even more messed up part is, I had more money BEFORE I played blackjack. So. This is a joke to me. It's like someone being off probation and signed the papers and everything but still make you come in to take a urine test and if you don't you go back to jail even though you signed the papers to be off probation.
Esattamente il mio punto . A mio parere, una pratica commerciale molto disonesta e losca. È un piano per fare a qualcuno quello che loro hanno fatto a me. E ritenere una persona responsabile dei termini del bonus anche dopo aver completato il bonus non ha senso. Perché praticamente sei ancora con quel bonus e come se fosse ancora attivo sul conto. Una volta completato un bonus su un sito legittimo come bovada o qualcosa del genere, sono soldi tuoi. Quello che fai con quei fondi non ha importanza. E non ti consente nemmeno di fare clic o di giocare ai giochi limitati. La parte ancora più incasinata è che avevo più soldi PRIMA di giocare a blackjack. COSÌ. Questo è uno scherzo per me. È come se qualcuno fosse fuori libertà vigilata e avesse firmato i documenti e tutto il resto, ma ti facesse comunque venire a fare un test delle urine e se non lo fai torni in prigione anche se hai firmato i documenti per essere fuori libertà vigilata.
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- Risposta da
- dcates1122
- at Sep 18, 22, 02:39:11 AM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
I think something is going on over there at casino extreme. They got a good rep everywhere and now they are F***ing people over .
Penso che stia succedendo qualcosa laggiù al Casino Extreme. Hanno una buona reputazione ovunque e ora stanno fottendo la gente.
4.6/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 18, 22, 07:54:36 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello dcates1122,
Here you can see the terms of the coupon you used:
Casino Extreme t&c:"Once a bonus is claimed, the terms of that bonus step into effect immediately. These terms remain in full effect until a new Fund Action (Deposit or Bonus) is processed to your account and after the bonus has been cleared from your balance. Bonus Terms will remain in effect after Wagering has been met. Bonus Terms will remain in effect after a Withdrawal is processed. Bonus Terms will remain in effect after Playable Balance drops below $/€ 1. Depositing on top of your existing bonus balance does not void the Bonus Terms. Any violations of the terms while they are in effect, may result in all winnings being voided as per the Terms & Conditions."
The problem is that you have played BJ after you finished the wagering, which is not non-progressive game, and is not allowed in this Casino to be played with this bonus.
Ciao dcates1122,
Qui puoi vedere i termini del coupon che hai utilizzato:
Termini e condizioni di Casino Extreme:"Una volta richiesto un bonus, i termini di quel bonus entrano in vigore immediatamente. Questi termini rimangono in pieno effetto fino a quando una nuova Azione del Fondo (Deposito o Bonus) viene elaborata sul tuo conto e dopo che il bonus è stato cancellato dal tuo saldo. Bonus I termini rimarranno in vigore dopo che la scommessa è stata soddisfatta. I termini del bonus rimarranno in vigore dopo l'elaborazione di un prelievo. I termini del bonus rimarranno in vigore dopo che il saldo giocabile scende al di sotto di $/€ 1. Il deposito in aggiunta al saldo bonus esistente non annulla i Termini del Bonus. Qualsiasi violazione dei termini mentre sono in vigore, può comportare l'annullamento di tutte le vincite secondo i Termini e Condizioni."
Il problema è che hai giocato a BJ dopo aver terminato la scommessa, che non è un gioco non progressivo e in questo casinò non è consentito giocare con questo bonus.
4.6/ 5
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- Risposta da
- pd77
- at Sep 18, 22, 08:53:06 AM
- Jr. Member 63
- attività più recente 1 ora fa
I've seen that exact bonus at Yabby, it's a horrible bonus unless you're depositing the minimum $20. But if you deposit the minimum your max cash out is $300. No matter how much you deposit your bonus is 150 free spins @.25. It's just where this group has headed after their "transition" a few months back. Almost every bonus has a max cash out , it's worse at limitless, the max co is 10x, not very limitless is you ask me.
Ho visto proprio questo bonus su Yabby, è un bonus orribile a meno che tu non depositi un minimo di $ 20. Ma se depositi il minimo, il tuo prelievo massimo è di $ 300. Non importa quanto depositi, il tuo bonus è di 150 giri gratuiti @.25. È proprio dove si è diretto questo gruppo dopo la "transizione" di qualche mese fa. Quasi ogni bonus ha un incasso massimo, è peggio con illimitato, il massimo è 10x, non molto illimitato, secondo me.
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- Risposta da
- Cb4aubs
- at Sep 19, 22, 03:02:58 AM
- Newbie 7
- attività più recente 8 mesi fa
Hiya! I emailed over my verification last Sunday & still not verified. Tried emailing banking@casinoextreme.com & banking@casinoextreme.eu but emails gets ignored only auto generated do not reply. Support chat is jus copy & paste the same & closes the chat without asking ....drivers license & selfie sent over.
Ciao! Ho inviato un'e-mail per la verifica domenica scorsa e non ho ancora verificato. Ho provato a inviare un'e-mail a banking@casinoextreme.com e banking@casinoextreme.eu ma le e-mail vengono ignorate solo generate automaticamente e non rispondono. La chat di supporto si limita a copiare e incollare la stessa cosa e chiude la chat senza chiedere....patente di guida e selfie inviati.
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 19, 22, 03:09:19 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Cb4aubs,
Can you send us please your Casino Username via private message, and we will contact Casino representative about your case.
Ciao Cb4aubs ,
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e contatteremo il rappresentante del casinò in merito al tuo caso.
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 19, 22, 06:15:08 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Purple7,
Can you please send us your Casino username via private message, so that we can contact Casino representative about your concern.
Ciao Purple7 ,
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò in merito alla tua preoccupazione.
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 19, 22, 06:37:45 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Purple7,
Thanks for sharing your account details. We will ping Casino representative and get back to your when we get some updates. Please keep us posted.
Ciao Purple7 ,
Grazie per aver condiviso i dettagli del tuo account. Invieremo un ping al rappresentante del casinò e ti ricontatteremo quando riceveremo alcuni aggiornamenti. Per favore, tienici aggiornati.
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 19, 22, 06:56:43 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi Cb4aubs,
Thanks for sharing your Casino username. We will contact Casino representative regarding your verification issue. Please keep an eye on this thread.
Ciao Cb4aubs ,
Grazie per aver condiviso il tuo nome utente del casinò. Contatteremo il rappresentante del casinò in merito al tuo problema di verifica. Per favore tieni d'occhio questo thread.
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- Risposta da
- Cb4aubs
- at Sep 19, 22, 01:53:59 PM
- Newbie 7
- attività più recente 8 mesi fa
Now after almost 2 weeks to get verified & request a withdrawal they tell me it's been denied due to having an active bonus while claiming a bonus. Well unfortunately this isn't possible...You can't claim an active bonus while one is active... you have to cancel the active one 1st to be able to. I didn't have an active bonus
Ora, dopo quasi 2 settimane per essere verificato e richiedere un prelievo, mi dicono che è stato negato perché avevo un bonus attivo mentre richiedevo un bonus. Beh, sfortunatamente questo non è possibile... Non puoi richiedere un bonus attivo mentre uno è attivo... devi prima annullare quello attivo per poterlo fare. Non avevo un bonus attivo
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