CampeonCasino wrote:
Hello blablabla, thunder,
Sure guys, both of you are very sincere on your posts.
None of you ever received any reply from us regarding your complaints to Curacao.
And the below screenshots are photoshoped. And the accusations about our owners are true. Sure thunder. Whatever you say.
And it is ridiculous to ask for a proof of old address when a customer claims that he moved to another place/country. Yes, you are right, we should have straight away accepted all of your claims and give you also €1000 bonus. We are such lunatics to be requesting such proof.
So no answer on the utility bill I sent you from my Maltese residence?? Stop dodging.
March 20, I requested to change address.
Your answer on March 21:
"Hello ******,
Please provide a proof of address both for your registered (********) and new address."
March 22, I sent an invoice from my old address. You ignored that and 4 days later on March 26 asked proof of both addresses.
March 27, I emailed : "Is the invoice i sent for the old address accepted?" Your answer: "For address change request, you need to provide both documents then related department can make the update on your profile."
Again ignoring my question of the invoice from old address.
March 28, I emailed: "Will you accept the invoice i sent you or will you reject it again like before?" NO answer from you
April 1, I emailed: "The address verification document should be either telephone or energy bill.
It should be colored, with barcode on it and received by post.
If i provide this from my new address, will you verify my account?" You replied April 2, :"Hello ******,
After providing asked document(s) account will get verified.
Kind regards,
KYC Team"
April 6, I emailed: "Hello,
Here they are. Invoice from old address and phone bill from new address, colored and received by post.
Regards,"
AND THEN, your lunatic reply on April 7: "Hello *******,
Document is rejected (*******) before, please provide another document with QR/BarCode or stamped. (please do not upload already rejected ones).
Kind regards,
KYC Team"
"Please provide another document" from my old address where I dont live anymore???? Completely ignoring the legitimate document from my new address!!!
Who is the one with the mambo jumbo now??
Curacao is worthless forget about them.
LCB rejected my claim?? Here is a moderators answer from my inbox: "Hello thunder,
We didn't agree with their decision and if you read the comment carefully, you will see that we've added on their review page:
"We will go add to the disadvantages section on their review pages that KYC and document process is a frustrating one and not player friendly.""
I have not breached any of your Terms and Conditions and you are just blatantly ignoring every effort of mine to simply get verified! I have sent absolutely everything possible, have even extra sent you video selfies of all the documents and you keep saying you have the right to ask further documentation! I sent you a document which was exactly what you asked for and said my account will get verified, but no you keep liying and asking for new documents forever.
Go ahead and explain the above email correspondence.
P.S: the Panama Papers link : https://offshoreleaks.icij.org/nodes/55053629
CampeonCasino ha scritto: Ciao blablabla, tuono,
Certo ragazzi, siete entrambi molto sinceri nei vostri post.
Nessuno di voi ha mai ricevuto alcuna risposta da parte nostra in merito ai vostri reclami a Curacao.
E gli screenshot qui sotto sono realizzati con Photoshop. E le accuse contro i nostri proprietari sono vere. Certo un tuono. Qualsiasi cosa tu dica.
Ed è ridicolo chiedere una prova del vecchio indirizzo quando un cliente afferma di essersi trasferito in un altro luogo/paese. Sì, hai ragione, avremmo dovuto accettare subito tutte le tue richieste e darti anche un bonus di 1000€. Siamo così pazzi da richiedere tale prova.
Quindi nessuna risposta sulla bolletta che ti ho inviato dalla mia residenza maltese?? Smettila di schivare.
20 marzo, ho chiesto di cambiare indirizzo.
La tua risposta il 21 marzo:
"Ciao ******,
Si prega di fornire una prova dell'indirizzo sia per l'indirizzo registrato (********) che per quello nuovo."
Il 22 marzo ho inviato una fattura dal mio vecchio indirizzo. Lo hai ignorato e 4 giorni dopo, il 26 marzo, hai chiesto la prova di entrambi gli indirizzi.
Il 27 marzo ho inviato un'e-mail: "È accettata la fattura che ho inviato per il vecchio indirizzo?" La tua risposta: "Per la richiesta di cambio di indirizzo, devi fornire entrambi i documenti, quindi il dipartimento correlato potrà effettuare l'aggiornamento sul tuo profilo."
Ancora una volta ignorando la mia domanda sulla fattura del vecchio indirizzo.
Il 28 marzo ho inviato un'e-mail: "Accetterai la fattura che ti ho inviato o la rifiuterai di nuovo come prima?" NESSUNA risposta da parte tua
Il 1° aprile ho inviato un'e-mail: "Il documento di verifica dell'indirizzo dovrebbe essere una bolletta telefonica o una bolletta energetica.
Dovrebbe essere colorato, con un codice a barre sopra e ricevuto per posta.
Se lo fornisco dal mio nuovo indirizzo, verificherai il mio account?" Hai risposto il 2 aprile:"Ciao ******,
Dopo aver fornito i documenti richiesti, l'account verrà verificato.
Cordiali saluti,
Squadra KYC"
Il 6 aprile ho inviato un'e-mail: "Ciao,
Eccoli. Fattura del vecchio indirizzo e bolletta telefonica del nuovo indirizzo, colorate e ricevute per posta.
Saluti,"
E POI, la tua risposta folle del 7 aprile: "Ciao *******,
Il documento viene rifiutato (*******) prima, fornire un altro documento con QR/Codice a barre o timbrato. (si prega di non caricare quelli già rifiutati).
Cordiali saluti,
Squadra KYC"
"Per favore, fornisci un altro documento" dal mio vecchio indirizzo dove non vivo più???? Ignorando completamente il documento legittimo dal mio nuovo indirizzo!!!
Chi è quello con il mambo jumbo adesso??
Curacao è inutile, dimenticateli.
LCB ha respinto la mia richiesta?? Ecco la risposta di un moderatore dalla mia casella di posta: "Ciao tuono,
Non eravamo d'accordo con la loro decisione e se leggi attentamente il commento, vedrai che abbiamo aggiunto nella loro pagina di recensione:
"Aggiungeremo alla sezione degli svantaggi nelle loro pagine di revisione che il processo KYC e i documenti sono frustranti e non facili da usare per i giocatori."
Non ho violato nessuno dei tuoi Termini e Condizioni e stai semplicemente ignorando palesemente ogni mio sforzo per ottenere semplicemente la verifica! Ti ho inviato assolutamente tutto il possibile, ti ho anche inviato i video selfie di tutti i documenti e tu continui a dire che hai il diritto di chiedere ulteriore documentazione! Ti ho inviato un documento che era esattamente quello che hai chiesto e ho detto che il mio account verrà verificato, ma no, continui a mentire e a chiedere nuovi documenti per sempre.
Vai avanti e spiega la corrispondenza email di cui sopra.
PS: il link ai Panama Papers: https://offshoreleaks.icij.org/nodes/55053629