Below are your conditions for inactive accounts. You did NOT contact me. Nowhere does it say you can wipe out the whole balance. A 5 euro monthly inactive fee is the only mention. So making up rules again.
And im still waiting on Evobet balance correction!? and why is my campeonbet account "locked" !?
6. Inactive Accounts
6.1 An "Inactive Account" is a Evobet Account which has no record of any log-in and/or log-out for a period exceeding six (6) consecutive months.
6.2 Evobet holds the right to charge or close the inactive accounts if:
a) No transactions have been recorded on a Evobet Account for a period of 6 consecutive months; (A dormant account is an account that has not been accessed for 6 months, that has a real money balance. Once your account becomes dormant, if we have been unable to contact you, the Company has the right to close your account and
b) Evobet has made reasonable efforts to contact the Account Holder of the Inactive Account but the Account Holder could not be satisfactorily located or the required payment instructions were not available.
oh and btw, campeonbet only started responding to my emails and here once I contacted Curacao about this. Otherwise, crickets.
Di seguito sono riportate le condizioni per gli account inattivi. NON mi hai contattato. Da nessuna parte si dice che puoi cancellare l’intero equilibrio. L'unica menzione è una tariffa inattiva mensile di 5 euro. Quindi inventare di nuovo le regole.
E sto ancora aspettando la correzione del saldo di Evobet!? e perché il mio conto campeonbet è "bloccato"!?
6. Conti inattivi
6.1 Un "Conto inattivo" è un conto Evobet che non ha registrazione di alcun accesso e/o disconnessione per un periodo superiore a sei (6) mesi consecutivi.
6.2 Evobet si riserva il diritto di addebitare o chiudere i conti inattivi se:
a) Nessuna transazione è stata registrata su un conto Evobet per un periodo di 6 mesi consecutivi; (Un conto dormiente è un conto a cui non è stato effettuato l'accesso per 6 mesi, che ha un saldo in denaro reale. Una volta che il tuo conto diventa dormiente, se non siamo stati in grado di contattarti, la Società ha il diritto di chiudere il tuo conto e
b) Evobet ha compiuto sforzi ragionevoli per contattare il titolare del conto del conto inattivo ma non è stato possibile rintracciare il titolare del conto in modo soddisfacente o le istruzioni di pagamento richieste non erano disponibili.
oh e comunque, campeonbet ha iniziato a rispondere solo alle mie e-mail e qui una volta ho contattato Curacao a riguardo. Altrimenti grilli.