Dear customers,
We are sorry for the whole dissapointment created.
We care about customers satisfaction and really appreciate your feedback. We never looked for any support or special relationship with any affiliate. Our only concern is customers' fair behaviour by following our T&C's.
Dear Elka,
We are sorry for the delay and the whole dissapointment.
Your account has already been reviewed by our Risk department and they have already informed you with the result.
Based on our T&C's, your account is now restricted and all amount deducted. Please be informed with the below Terms:
12.10 Company reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance (winnings and deposits) in your betting account, to terminate the Agreement and/or to suspend the provision of the Services or deactivate your account if:
i) we identify you have disguised, or interfered, or taken steps to disguise or interfere, in any way with the IP address of any Device used to access our Site (such as using a Virtual Private Network “VPN”)
ii) it comes to our attention that the customer used forged documents (photos, scanned documents, screenshots etc.) during the verification procedure or in any point time the Agreement is active
iii) there is a reasonable suspicion that you have committed or attempted to commit a bonus abuse, either on your own or as part of a group
iv) you are involved in any fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity in relation to Your or third parties’ participation or you use any software-assisted methods or techniques or hardware devices for Your participation in any of the services provided by the Company.
As a responsible company, we need to follow strict procedures and also our rules.
Kind Regards
Cari clienti,
Siamo spiacenti per tutta la delusione creata.
Abbiamo a cuore la soddisfazione dei clienti e apprezziamo molto il tuo feedback. Non abbiamo mai cercato alcun supporto o rapporto speciale con alcun affiliato. La nostra unica preoccupazione è il comportamento corretto dei clienti seguendo i nostri T&C.
Cara Elka,
Ci scusiamo per il ritardo e per tutta la delusione.
Il tuo account è già stato esaminato dal nostro dipartimento Rischi e ti hanno già informato del risultato.
In base ai nostri T&C, il tuo account è ora limitato e l'intero importo viene detratto. Si prega di essere informati con i seguenti Termini:
12.10 La Società si riserva il diritto, a sua esclusiva discrezione, di annullare qualsiasi vincita e perdere qualsiasi saldo (vincite e depositi) nel tuo conto scommesse, di risolvere il Contratto e/o di sospendere la fornitura dei Servizi o di disattivare il tuo conto se:
i) identifichiamo che hai mascherato, o interferito, o adottato misure per mascherare o interferire, in qualsiasi modo con l'indirizzo IP di qualsiasi Dispositivo utilizzato per accedere al nostro Sito (come l'utilizzo di una rete privata virtuale "VPN")
ii) viene a nostra attenzione che il cliente ha utilizzato documenti contraffatti (foto, documenti scansionati, screenshot ecc.) durante la procedura di verifica o in qualsiasi momento in cui il Contratto è attivo
iii) esiste il ragionevole sospetto che tu abbia commesso o tentato di commettere un abuso di bonus, da solo o come parte di un gruppo
iv) sei coinvolto in qualsiasi attività fraudolenta, collusiva, di aggiustamento o altra attività illecita in relazione alla tua partecipazione o a quella di terzi o utilizzi metodi o tecniche assistiti da software o dispositivi hardware per la tua partecipazione a uno qualsiasi dei servizi forniti dalla Società .
In qualità di azienda responsabile, dobbiamo seguire procedure rigorose e anche le nostre regole.
Cordiali saluti