Discussione sul supporto e sui reclami del casinò BitStarz

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Ultimo messaggio fatto 12 giorni fa fa da bitstarz
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    We've been trying to call you, probably 10 times by now, but we're either not getting through to your number, the phone being off, or you don't pick up the phone. 

    If you contact the customer support with a valid number and a time (your local time) where you wish to be called, we'd be super happy to get this sorted once and for all :)

    Olle, BitStarz

    Ciao,

    Abbiamo provato a chiamarti, probabilmente 10 volte ormai, ma o non riusciamo a raggiungere il tuo numero, o il telefono è spento, oppure non rispondi.

    Se contatti l'assistenza clienti con un numero valido e un orario (la tua ora locale) in cui desideri essere chiamato, saremo molto felici di risolvere il problema una volta per tutte :)

    Olle, BitStarz

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello,  I have an inquiry out of curiosity.  I have had an account with Bitstarz.  My registered email account has been replaced with another internet provider, which I no longer have access to that email address.  I was told that since I do not have access to the registered email and address and wish to update it to  my new email address.  I am not allowed to do so nor great another account and can no longer have an account with Bitstarz any longer.  I have never experienced this type of situation with others accounts, including crypto wallets without given the chance to at least creare another account?

    Can you tell me if this is the case that I can no longer have anotheR account with Bitstarz nor create or transfer my account to another email address?

    Thank you.

    2Late4Meangel

    Buongiorno, avrei una domanda per curiosità. Ho avuto un account con Bitstarz. Il mio account e-mail registrato è stato sostituito con un altro provider Internet, al quale non ho più accesso a quell'indirizzo e-mail. Mi è stato detto che poiché non ho accesso all'e-mail e all'indirizzo registrati e desidero aggiornarlo con il mio nuovo indirizzo e-mail. Non mi è consentito farlo né creare un altro account e non posso più avere un account con Bitstarz. Non ho mai sperimentato questo tipo di situazione con altri account, compresi i portafogli crittografici, senza avere la possibilità di creare almeno un altro account?

    Potete dirmi se è così che non posso più avere un altro account con Bitstarz né creare o trasferire il mio account a un altro indirizzo email?

    Grazie.

    2Late4Me angel

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi 2Late4Me,

    We've notified the casino rep. Please keep an eye on this topic. 

    Ciao 2Late4Me,

    Abbiamo avvisato il rappresentante del casinò. Per favore tieni d'occhio questo argomento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there!

    Can you send me a PM with your username? I'll see what I can do :)

    Olle

    Ciao!

    Puoi mandarmi un PM con il tuo nome utente? Vedrò cosa posso fare :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    You can call me after 20 hs ARGENTINA time at my phone number +54xxxxxxxxxx on MONDAY, SEPTEMBER 17.

    Puoi chiamarmi dopo le 20:00, ora dell'ARGENTINA, al mio numero di telefono +54xxxxxxxxxx LUNEDI 17 SETTEMBRE.

  • Originale English Traduzione Italiano
    monteverde wrote:

    You can call me after 20 hs ARGENTINA time at my phone number +54xxxxxxxxxxxxxx on MONDAY, SEPTEMBER 17.

    Hi there,

    It's probably not a great idea to post your phone number like this. I would urge you to remove it
    and PM me instead :)

    Olle

    monteverde ha scritto:

    Puoi chiamarmi dopo le 20:00, ora dell'ARGENTINA, al mio numero di telefono +54xxxxxxxxxxxxxx LUNEDI 17 SETTEMBRE.

    Ciao,

    Probabilmente non è una buona idea pubblicare il tuo numero di telefono in questo modo. Ti esorto a rimuoverlo
    e mandami invece un PM :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    I hid the phone number and sent it to you Olle. smiley

    Ho nascosto il numero di telefono e te l'ho inviato, Olle. smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi David,

    I would really love to help you here, and maybe it's just me with my ADHD brain that sometimes have a hard time to focus, but I'm having a really hard time to understand exactly what happened here.

    Could you do me the biggest favor and try to re-phrase the issue for me so I can help you?

    Regards,

    Olle

    Ciao David,

    Mi piacerebbe davvero aiutarti qui, e forse sono solo io con il mio cervello ADHD che a volte ho difficoltà a concentrarmi, ma faccio davvero fatica a capire esattamente cosa è successo qui.

    Potresti farmi il favore più grande e provare a riformulare la questione per me così posso aiutarti?

    Saluti,

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    I think David0531 saying that he was playing and won and requested withdrawal but Bitstarz needed a correct bitcoin address in order to process the withdrawal and since he didn't reply to the email Bitstarz sent him, the withdrawal was canceled and put back to his Bitstarz account while he was playing the free spins from the map level up and he didn't get any notification about it (probably lost it all).

    Penso che David0531 abbia detto che stava giocando e vinto e ha richiesto il prelievo ma Bitstarz aveva bisogno di un indirizzo bitcoin corretto per elaborare il prelievo e poiché non ha risposto all'e-mail che Bitstarz gli ha inviato, il prelievo è stato annullato e rimesso sul suo Bitstarz account mentre stava giocando ai giri gratuiti dal livello della mappa in su e non ha ricevuto alcuna notifica a riguardo (probabilmente ha perso tutto).

  • Originale English Traduzione Italiano
    Mojo Jojo wrote:

    I think David0531 saying that he was playing and won and requested withdrawal but Bitstarz needed a correct bitcoin address in order to process the withdrawal and since he didn't reply to the email Bitstarz sent him, the withdrawal was canceled and put back to his Bitstarz account while he was playing the free spins from the map level up and he didn't get any notification about it (probably lost it all).

    Hi Mojo Jojo,

    Thank you :)

    So, David, If this is the case, I'm very much sorry about this.

    First of all, it's important that all cashouts are confirmed via email as it's an additional security measure for our players, and even though it perhaps caused some issues for you in this particular case, I hope and believe that you can appreciate this in the grand scheme of things.

    I also want to make it clear that we are not deliberately cancelling players withdrawals in an attempt to make it blend in with your current balance and make you gamble it away. The reason we do it is that we handle tons of withdrawals each day, and we have a long list of payment request that we need to go through, if we didn't clean that list up (and we in most cases give people 24 hours to confirm their withdrawals) we'd have a big mess on our hands.

    Didn't you notice (while playing) that your balance increased and it wasn't from a win?

    Olle

    Mojo Jojo ha scritto:

    Penso che David0531 abbia detto che stava giocando e vinto e ha richiesto il prelievo ma Bitstarz aveva bisogno di un indirizzo bitcoin corretto per elaborare il prelievo e poiché non ha risposto all'e-mail che Bitstarz gli ha inviato, il prelievo è stato annullato e rimesso sul suo Bitstarz account mentre stava giocando ai giri gratuiti dal livello della mappa in su e non ha ricevuto alcuna notifica a riguardo (probabilmente ha perso tutto).

    Ciao Mojo Jojo,

    Grazie :)

    Allora, David, se è così, mi dispiace moltissimo.

    Prima di tutto, è importante che tutti i prelievi siano confermati via e-mail poiché si tratta di un'ulteriore misura di sicurezza per i nostri giocatori e, anche se forse ti ha causato alcuni problemi in questo caso particolare, spero e credo che tu possa apprezzarlo alla grande. schema delle cose.

    Voglio anche chiarire che non stiamo annullando deliberatamente i prelievi dei giocatori nel tentativo di confonderli con il tuo saldo attuale e farti scommettere. Il motivo per cui lo facciamo è che gestiamo tonnellate di prelievi ogni giorno e abbiamo un lungo elenco di richieste di pagamento che dobbiamo esaminare, se non puliamo l'elenco (e nella maggior parte dei casi diamo alle persone 24 ore per confermare i loro prelievi) ci troveremmo tra le mani un grosso pasticcio.

    Non hai notato (mentre giocavi) che il tuo saldo è aumentato e non si trattava di una vincita?

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    It is possible, I had that happen with my first & second VIP cash awards at playamo, had the slot on autospins while I was in and out making food, dealing with family etc. didn't actually notice until hours later when I was done my session that I had received them...and spent them ;-P

    È possibile, mi è successo con il mio primo e secondo premio in denaro VIP a Playamo, avevo lo slot sui giri automatici mentre entravo e uscivo a preparare il cibo, a occuparmi della famiglia, ecc. In realtà non me ne sono accorto fino a poche ore dopo, quando avevo finito mia sessione che li avevo ricevuti...e trascorsi ;-P

  • Originale English Traduzione Italiano

    Happened to me a few times at Betchan, I was playing and my balance suddenly increased by €5 which I thought it was odd and I immediately checked my account info and saw I was granted a bonus money of €5 for leveling up. David0531 indeed should noticed the increased balance in his account. When the free spins session from most games ended, you'll get a notification how much you've won and if that amount does not matched your balance, a bell should ring in your head that something is wrong. That is if this the case.

    Mi è successo alcune volte su Betchan, stavo giocando e il mio saldo è aumentato improvvisamente di 5 €, cosa che ho pensato fosse strano e ho immediatamente controllato le informazioni del mio conto e ho visto che mi era stato concesso un bonus in denaro di 5 € per salire di livello. David0531 in effetti dovrebbe notare l'aumento del saldo nel suo conto. Al termine della sessione di giri gratuiti della maggior parte dei giochi, riceverai una notifica di quanto hai vinto e se tale importo non corrisponde al tuo saldo, dovrebbe suonare nella tua testa un campanello d'allarme che qualcosa non va. Questo è se è così.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I posted my phone publicly so that everyone can see that I am giving them a number and time to call. They never call me.

    Ho pubblicato pubblicamente il mio telefono in modo che tutti possano vedere che sto dando loro un numero e un orario per chiamare. Non mi chiamano mai.

  • Originale English Traduzione Italiano
    bitstarz wrote:

    monteverde wrote:

    You can call me after 20 hs ARGENTINA time at my phone number +54xxxxxxxxxxxxxx on MONDAY, SEPTEMBER 17.

    Hi there,

    It's probably not a great idea to post your phone number like this. I would urge you to remove it
    and PM me instead :)

    Olle

    No, people need to see that I am giving you time and number. You are not calling for some reason. Maybe you need an excusue to not pay. Maybe you do not know how to make international calls. I do not know what your problem is. 

    Now they say they have confiscated my winnings because they cannot call me.

    bitstarz ha scritto:

    monteverde ha scritto:

    Puoi chiamarmi dopo le 20:00, ora dell'ARGENTINA, al mio numero di telefono +54xxxxxxxxxxxxxx LUNEDI 17 SETTEMBRE.

    Ciao,

    Probabilmente non è una buona idea pubblicare il tuo numero di telefono in questo modo. Ti esorto a rimuoverlo
    e mandami invece un PM :)

    Olle

    No, la gente deve vedere che ti sto dando tempo e numero. Non stai chiamando per qualche motivo. Forse hai bisogno di una scusa per non pagare. Forse non sai come effettuare chiamate internazionali. Non so quale sia il tuo problema.

    Adesso dicono che mi hanno confiscato la vincita perché non possono chiamarmi.

  • Originale English Traduzione Italiano
    monteverde wrote:

    bitstarz wrote:

    monteverde wrote:

    You can call me after 20 hs ARGENTINA time at my phone number +54xxxxxxxxxxxxxx on MONDAY, SEPTEMBER 17.

    Hi there,

    It's probably not a great idea to post your phone number like this. I would urge you to remove it
    and PM me instead :)

    Olle

    No, people need to see that I am giving you time and number. You are not calling for some reason. Maybe you need an excusue to not pay. Maybe you do not know how to make international calls. I do not know what your problem is.

    Now they say they have confiscated my winnings because they cannot call me.

    Hi there,

    So, I've had a look on your account, and I see a a big list of call-attempts, both from staff sitting in South America and from Europe, and nobody can't seem to get a hold of you to verify your account.

    I'd like to point out that phone verification is nothing we'd do unless we felt like there are some concerns with the documents that you have provided. What those concerns are it might be better to take up with customer support, so I think it would be great to check with them.

    Warm regards,

    Olle

    monteverde ha scritto:

    bitstarz ha scritto:

    monteverde ha scritto:

    Puoi chiamarmi dopo le 20:00, ora dell'ARGENTINA, al mio numero di telefono +54xxxxxxxxxxxxxx LUNEDI 17 SETTEMBRE.

    Ciao,

    Probabilmente non è una buona idea pubblicare il tuo numero di telefono in questo modo. Ti esorto a rimuoverlo
    e mandami invece un PM :)

    Olle

    No, la gente deve vedere che ti sto dando tempo e numero. Non stai chiamando per qualche motivo. Forse hai bisogno di una scusa per non pagare. Forse non sai come effettuare chiamate internazionali. Non so quale sia il tuo problema.

    Adesso dicono che mi hanno confiscato la vincita perché non possono chiamarmi.

    Ciao,

    Allora, ho dato un'occhiata al tuo account e vedo un lungo elenco di tentativi di chiamata, sia da parte di personale in Sud America che dall'Europa, e sembra che nessuno riesca a contattarti per verificare il tuo account .

    Vorrei sottolineare che la verifica telefonica non è una cosa che faremo a meno che non riteniamo che ci siano dei problemi con i documenti che hai fornito. Quali siano queste preoccupazioni potrebbe essere meglio rivolgersi all'assistenza clienti, quindi penso che sarebbe fantastico verificare con loro.

    Cordiali saluti,

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    is anyone else having problems loading bitstarz.com?  I am currently getting a Server error with Nuxt.js in the lower left hand corner.

    qualcun altro ha problemi a caricare bitstarz.com? Al momento ricevo un errore del server con Nuxt.js nell'angolo in basso a sinistra.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there :)

    Not to worry, we're just greasing up the slot machines a bit. We'll be back shortly! :)

    Olle

    Ciao :)

    Non preoccuparti, stiamo solo lubrificando un po' le slot machine. Torneremo a breve! :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano


    Offline Message left on 28 Sep 2018, 03:47 AM (GMT+0)

    Yea I'm a newbie and signed up with bitstarz after numerous and numerous offers of casino bonuses deposit 5 dollars and we will match it with free spins well so I started depositing about a month ago first problem I had was I had won about 250.00 off a deposit I put in no bonus so I put in to withdraw 100.00 dollars and I went back to playing well about 5 to 6 hours later I had lost the moneys I kept and I went to bitstarz support to find out about my 100.00 withdraw as ETH to my coinbase wallet as all my transactions were done so I have receipts for all deposits and payout from everywhere I play well support tells me they denied my withdraw and put it back in my account no they didnt I had hit 4 or 5 really big wins I'm talking 2400 credits or more so they say I spent it while they had put it back while I was playing in there casino and did not even try to tell me well that ray upset me so I told them I didnt want to come back delete my account to find out they didnt so I kept getting there deposit offers well yesterday on the 26 they said to deposit so much ETH and I would get so many spins the next day it was like 5mETH AND GET 20 OR 30 SPINS ,50mETH 80 SPINS ,, 100mETH 200 SPINS THE NEXT day at 4.00 cest time so 10am my time US time I go and ask gr e4 the spins to get you only deposited 4mETH u didnt earn any so I replaced yes I did I deposited 0.06400000 ETH which is 64 mETH let alone I was on level 4 of there map bonus they have going on right now now when I first signed up I told them where I was an they said make a new account and its anonymous because of bitcoin I said are u sure I had not deposited a dime I did there 20 free spins a few .on the back so I did as they suggested but after I made my new account do the free spins again and deposited I did go in and put my address the same one u have one file well after the minor argument about the free spins they promised for me depositing they disable my account and say your from USA you cant p lay here so I emailed them and said you knew where I am I to u and bitstarz told me they accepted USA now they have strait taken all my deposits kept my winnings and then say I'm not aloud something  has to be done I'm not the only one from USA playing there I have many friends playing there also live right here in the USA


    Messaggio offline lasciato il 28 set 2018, 03:47 (GMT+0)

    Sì, sono un principiante e mi sono iscritto a bitstarz dopo numerose e numerose offerte di bonus del casinò, deposita 5 dollari e lo abbineremo bene con i giri gratuiti, quindi ho iniziato a depositare circa un mese fa, il primo problema che ho avuto è stato che avevo vinto circa 250,00 di sconto un deposito che ho effettuato senza bonus quindi ho inserito per prelevare 100,00 dollari e sono tornato a giocare bene circa 5 o 6 ore dopo avevo perso i soldi che avevo trattenuto e sono andato al supporto di bitstarz per scoprire il mio prelievo di 100,00 come ETH al mio portafoglio Coinbase poiché tutte le mie transazioni sono state eseguite, quindi ho ricevute per tutti i depositi e pagamenti da ovunque gioco bene, l'assistenza mi dice che hanno negato il mio prelievo e lo hanno rimesso sul mio conto no, non l'hanno fatto, avevo ottenuto 4 o 5 vincite davvero grandi Sto parlando di 2400 crediti o più, quindi dicono che li ho spesi mentre loro li avevano rimessi a posto mentre stavo giocando al casinò e non ho nemmeno provato a dirmelo bene che Ray mi ha sconvolto, quindi ho detto loro che non volevo tornare cancella il mio account per scoprire che non l'hanno fatto, quindi ho continuato a ricevere offerte di deposito bene ieri il 26 hanno detto di depositare così tanti ETH e avrei ricevuto così tanti giri il giorno successivo era come 5mETH E OTTIENI 20 O 30 GIRI, 50mETH 80 GIRI, 100mETH 200 GIRI IL GIORNO SUCCESSIVO alle 4.00 ora cest quindi 10:00 ora locale degli Stati Uniti vado e chiedo a gr e4 i giri per farti depositare solo 4mETH non ne hai guadagnati nessuno quindi ho sostituito sì, l'ho fatto, ho depositato 0.06400000 ETH che è 64 mETH figuriamoci che ero al livello 4 del bonus della mappa che stanno succedendo proprio adesso quando mi sono iscritto per la prima volta ho detto loro dove mi trovavo e loro hanno detto di creare un nuovo account ed è anonimo a causa di bitcoin ho detto se sei sicuro di averlo fatto non ho depositato un centesimo ho fatto lì 20 giri gratuiti e alcuni. sul retro quindi ho fatto come mi hanno suggerito ma dopo aver fatto sì che il mio nuovo account facesse di nuovo i giri gratuiti e depositato sono entrato e ho inserito il mio indirizzo lo stesso che ne hai uno archivia bene dopo la piccola discussione sui giri gratuiti che mi hanno promesso per il deposito, disabilitano il mio account e dicono che sei dagli Stati Uniti, non puoi giocare qui, quindi ho inviato loro un'e-mail e ho detto che sapevi dove mi trovo e bitstarz mi ha detto che accettavano gli Stati Uniti ora hanno preso tutti i miei depositi e hanno trattenuto le mie vincite e poi hanno detto che non dico ad alta voce che bisogna fare qualcosa non sono l'unico dagli Stati Uniti a giocare lì ho molti amici che giocano lì e vivono proprio qui negli Stati Uniti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Anyone from the USA is not allowed to play so there trying to hide that they do allow them to play all this is over 80 spins and a 100.00 bucks worth ETH 

    A chiunque provenga dagli Stati Uniti non è consentito giocare, quindi cercano di nascondere che gli consentono di giocare, tutto questo significa più di 80 giri e un valore di ETH di 100,00 dollari

  • Originale English Traduzione Italiano

    no I didnt I had 3 huge wins and a couple other decent size wins no I didnt when I won 2500 mETH 3 TIMES and I just wanted to check out your casino so i decided to play it back i new i had a hundred put in withdraw someone should have told me especially because i was as gambling your people at your computers could see that plain as day by the way I'm an engineer in communications you also wanna try to say you dont know who's in what part of the world look at all these Americans living u nbn the USA playing at bitstarz right in this post it's amazing what I.P. ADRESSES tell us

    no, non l'ho fatto, ho ottenuto 3 enormi vincite e un paio di altre vincite di dimensioni decenti, no, non l'ho fatto quando ho vinto 2500 mETH 3 VOLTE e volevo solo dare un'occhiata al tuo casinò, quindi ho deciso di riprodurlo, nuovo, ne avevo fatte un centinaio di prelievi qualcuno avrebbe dovuto dirmelo soprattutto perché stavo giocando d'azzardo e la tua gente ai vostri computer poteva vederlo chiaramente di giorno tra l'altro sono un ingegnere delle comunicazioni, vuoi anche provare a dire che non sai chi è in quale parte del mondo guarda tutti questi americani che vivono negli Stati Uniti e giocano su bitstarz proprio in questo post è incredibile quello che ci dicono gli INDIRIZZI IP

  • Originale English Traduzione Italiano

    Do I need to post where mark says I only deposited 4mETH and I'll show u 64mETH from coinbase to bitstarz  and then he shut my account down this is just the begining I have over 350 people talking about playing bitstars from THE USA and that's your very reason for cutting my account I had already let the hundred go but what I'm suppose to just keep letting bitstarz do as they please to me I'm no push over guy promise u that

    Devo pubblicare dove Mark dice che ho depositato solo 4mETH e ti mostrerò 64mETH da coinbase a bitstarz e poi ha chiuso il mio account, questo è solo l'inizio Ho più di 350 persone che parlano di giocare a bitstars dagli Stati Uniti e questo è il tuo proprio il motivo per cui ho tagliato il mio account avevo già lasciato andare i cento ma suppongo che dovrei continuare a lasciare che bitstarz faccia quello che vuole per me, non sono invadente, ragazzo, te lo prometto

  • Originale English Traduzione Italiano

    That is absalutly not right I am saying they could can act me to let me know I have free spins but couldnt can act me to let me know they were putting the money back and the the crypto address I gave him was perfectly fine it was the right address strait to coinbase where I keep all my coins I'm a lender 

    Questo non è assolutamente giusto, sto dicendo che potrebbero comportarsi con me per farmi sapere che ho giri gratuiti ma non possono comportarsi con me per farmi sapere che stavano restituendo i soldi e l'indirizzo crittografico che gli ho dato andava perfettamente bene, era il indirizzo giusto stretto a coinbase dove tengo tutte le mie monete sono un prestatore

  • Originale English Traduzione Italiano

    I was not up making food or anything like that I was playing on my 65in samsung 4k tv with my labtop I never saw it I dont do auto spins anyways I had already let that go and deposited again to get my account shut down when I asked for some spins they owed me so yes now I bring it up because I did not move every spin I did by hand and I constantly watch my funds and now i have AMD SOFTWARE TO RECORD EVERY SPIN AND EVERY TRANSACTION 

    Non stavo preparando cibo o cose del genere stavo giocando sulla mia TV Samsung 4K da 65 pollici con il mio labtop Non l'ho mai visto Non faccio comunque giri automatici L'avevo già lasciato andare e ho depositato di nuovo per far chiudere il mio account quando ho chiesto per alcuni giri mi erano debitori quindi sì, ora ne parlo perché non ho spostato tutti i giri che ho fatto a mano e guardo costantemente i miei fondi e ora ho il SOFTWARE AMD PER REGISTRARE OGNI GIRO E OGNI TRANSAZIONE

  • Originale English Traduzione Italiano

    Sorry for any misspellings ou m typing all this on my note 8 as I'm not by my CPU

    Mi scuso per eventuali errori di ortografia, sto scrivendo tutto questo sul mio Note 8 perché non sono vicino alla mia CPU

  • Originale English Traduzione Italiano

    When they supposedly did this was 5 hours after my free spins I won a decent amount of money I wouldn't have noticed I wont 2500 mETH  three or 4 times in 6 hours along with some other 5 600 wins i dont even care about a measly 100.00 bucks i just want to be compensated what i payed for not to have my account shut down shut down all USA then there 20 just in this post here 

    Quando presumibilmente lo hanno fatto, sono trascorse 5 ore dai miei giri gratuiti, ho vinto una discreta quantità di denaro, non mi sarei accorto che non avrò vinto 2500 mETH tre o 4 volte in 6 ore insieme ad altre 5.600 vincite, non mi interessa nemmeno un misero 100,00 dollari voglio solo essere risarcito per quello che ho pagato per non chiudere il mio account in tutti gli Stati Uniti, poi ce ne sono 20 proprio in questo post qui

  • Originale English Traduzione Italiano

    dont flood this section. One post about your issue is enough. Rep here is pretty active and helpful , so is the LCB staff so just wait patiently for response.

    non inondare questa sezione. È sufficiente un post sul tuo problema. Il rappresentante qui è piuttosto attivo e disponibile, così come lo staff LCB, quindi aspetta pazientemente la risposta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just to add given its Friday ( office hours in Europe are done ) and upcoming weekend I doubt anything will be done before Monday.

    Giusto per aggiungere, dato che è venerdì (l'orario di ufficio in Europa è terminato) e il prossimo fine settimana dubito che verrà fatto qualcosa prima di lunedì.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi David,

    Great to hear from you.

    We do not accept players from the US, and have never claimed that we do. I believe there are a few other players who have asked here, and we've always given the same answer. As per our terms, we do not accept players from the states.

    In regards to your questions about IP, it can sometimes be tricky as an operator as many crypto players in particular like to use VPNs, and many of the free VPNs out there have US as a default option, and we do not wish to limit those players.

    However, I believe you specifically told the support that you were from the US, hence that means we are certain that we can make the decision to close your accout without error.

    As an operator, of course we'd love to offer you the opportunity to play in the casino, I mean, all casinos want business, right? Hence it's a bit hard for me to buy in to your theory about us coming up with random reasons to close your account down.

    With all this said, however, I wish you all the best in finding a casino that accepts players from your location.

    Regards,

    Olle

    Ciao David,

    È bello sentirtelo dire.

    Non accettiamo giocatori dagli Stati Uniti e non abbiamo mai affermato di farlo. Credo che ci siano alcuni altri giocatori che hanno chiesto qui e abbiamo sempre dato la stessa risposta. Secondo i nostri termini, non accettiamo giocatori dagli Stati Uniti.

    Per quanto riguarda le tue domande sull'IP, a volte può essere complicato come operatore poiché molti giocatori di criptovalute in particolare preferiscono utilizzare le VPN e molte delle VPN gratuite disponibili hanno gli Stati Uniti come opzione predefinita e non desideriamo limitare quelle Giocatori.

    Tuttavia, credo che tu abbia specificamente detto al supporto che provieni dagli Stati Uniti, quindi ciò significa che siamo certi di poter prendere la decisione di chiudere il tuo account senza errori.

    Come operatore, ovviamente, ci piacerebbe offrirti l'opportunità di giocare al casinò, voglio dire, tutti i casinò vogliono fare affari, giusto? Quindi è un po' difficile per me accettare la tua teoria secondo cui noi troveremo ragioni casuali per chiudere il tuo account.

    Detto questo, tuttavia, ti auguro tutto il meglio per trovare un casinò che accetti giocatori dalla tua posizione.

    Saluti,

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Then what's this all over the internet and y does every other casino that does not accept players from the states I've never got by you have all kinds of advertising that u do and I have proof of over 300 people from the US playing I know what you do u get USA to come play then u dont pay keep our money's and kick us out it's not hard to prove and I will not stop until it's taken care of I suggest u turn your programming on that prevents players from un welcome countrys just like the rest of the casinos all I know is I believe in a higher power I hope you get right with your self before it's to late we are no guaranteed tomorrow and if I dont wake up I know I'm good where I'm going as they say teach there own u can't trust any one in the small world but threats your integrity u have to live with yourself casino operator so best wishes to bitstarz if it was just me accusing u I would probably be wrong but there hundreds if not thousands of people complaining of the same thing its bitstarz is crooked as crooked gets good luck 

    Allora cos'è tutto questo su Internet e su tutti gli altri casinò che non accettano giocatori dagli Stati Uniti? Non ho mai avuto da parte tua hai tutti i tipi di pubblicità che fai e ho la prova che oltre 300 persone dagli Stati Uniti giocano, lo so quello che fai, fai venire gli Stati Uniti a giocare, poi non paghi, tieni i nostri soldi e buttaci fuori, non è difficile da dimostrare e non mi fermerò finché non sarà risolto. Ti suggerisco di attivare la programmazione per impedire ai giocatori di venire in paesi non benvenuti. come il resto dei casinò, tutto quello che so è che credo in un potere superiore. Spero che tu possa rimetterti in sesto prima che sia troppo tardi, non abbiamo alcuna garanzia domani e se non mi sveglio so che sto bene dove sto andando come si suol dire insegna lì proprio, non puoi fidarti di nessuno nel piccolo mondo ma minaccia la tua integrità, devi convivere con te stesso operatore di casinò, quindi i migliori auguri a BitStarz se fossi solo io ad accusarti probabilmente mi sbaglierei ma ce ne sarebbero centinaia se non migliaia di persone si lamentano della stessa cosa, il suo bitstarz è storto poiché storto porta fortuna

  • Originale English Traduzione Italiano
    David531 wrote:

    Then what's this all over the internet and y does every other casino that does not accept players from the states I've never got by you have all kinds of advertising that u do and I have proof of over 300 people from the US playing I know what you do u get USA to come play then u dont pay keep our money's and kick us out it's not hard to prove and I will not stop until it's taken care of I suggest u turn your programming on that prevents players from un welcome countrys just like the rest of the casinos all I know is I believe in a higher power I hope you get right with your self before it's to late we are no guaranteed tomorrow and if I dont wake up I know I'm good where I'm going as they say teach there own u can't trust any one in the small world but threats your integrity u have to live with yourself casino operator so best wishes to bitstarz if it was just me accusing u I would probably be wrong but there hundreds if not thousands of people complaining of the same thing its bitstarz is crooked as crooked gets good luck 

    Hi there,

    So, if you go to BitStarz.com and any ads that we've bought, you'll never see that we state that we accept US players. Most of the traffic coming in to BitStarz is from affiliates, which means that they can write pretty much what they like to get players in. If we found out that an affiliate would state that we accept US players, we will ask them not to do so.

    I can make an ad about McDonalds and say that everyone that clicks the link will get a free burger, but that doesn't make McDonalds responsible to give free burgers to everyone, right? Hence anyone can write anything on the internet.

    Furthermore, I think it's great to have a constructive discussion about important things, and in regards to the negative threads on Reddit, try typing in any casino of your choosing followed by the word "scam" and I'm sure you'll get hits for pretty much 99% of them. That doesnt mean that all casinos are scams. We have almost a 9.5/10 rating at AskGamblers, I think that counts for something.

    Olle

    David531 ha scritto:

    Allora cos'è tutto questo su Internet e su tutti gli altri casinò che non accettano giocatori dagli Stati Uniti? Non ho mai avuto da parte tua hai tutti i tipi di pubblicità che fai e ho la prova che oltre 300 persone dagli Stati Uniti giocano, lo so quello che fai, fai venire gli Stati Uniti a giocare, poi non paghi, tieni i nostri soldi e buttaci fuori, non è difficile da dimostrare e non mi fermerò finché non sarà risolto. Ti suggerisco di attivare la programmazione per impedire ai giocatori di venire in paesi non benvenuti. come il resto dei casinò, tutto quello che so è che credo in un potere superiore. Spero che tu possa rimetterti in sesto prima che sia troppo tardi, non abbiamo alcuna garanzia domani e se non mi sveglio so che sto bene dove sto andando come si suol dire insegna lì proprio, non puoi fidarti di nessuno nel piccolo mondo ma minaccia la tua integrità, devi convivere con te stesso operatore di casinò, quindi i migliori auguri a BitStarz se fossi solo io ad accusarti probabilmente mi sbaglierei ma ce ne sarebbero centinaia se non migliaia di persone si lamentano della stessa cosa, il suo bitstarz è storto poiché storto porta fortuna

    Ciao,

    Quindi, se vai su BitStarz.com e su tutti gli annunci che abbiamo acquistato, non vedrai mai che affermiamo che accettiamo giocatori statunitensi. La maggior parte del traffico in arrivo su BitStarz proviene da affiliati, il che significa che possono scrivere più o meno ciò che vogliono per attirare giocatori. Se scoprissimo che un affiliato dichiara che accettiamo giocatori statunitensi, chiederemo loro di non farlo COSÌ.

    Posso fare un annuncio su McDonald's e dire che chiunque clicchi sul collegamento riceverà un hamburger gratis, ma questo non rende McDonald's responsabile di dare hamburger gratis a tutti, giusto? Quindi chiunque può scrivere qualsiasi cosa su Internet.

    Inoltre, penso che sia fantastico avere una discussione costruttiva su cose importanti e, per quanto riguarda i thread negativi su Reddit, prova a digitare qualsiasi casinò di tua scelta seguito dalla parola "truffa" e sono sicuro che otterrai dei risultati per quasi il 99% di loro. Ciò non significa che tutti i casinò siano truffe. Abbiamo quasi un punteggio di 9,5/10 su AskGamblers, penso che conti qualcosa.

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yeah your affiliates ok and I bet MCDONALDS would give those cheeseburgers out because there names on it !!!!! and then they would take it up with you the guy who made the add and broke a   Patent to do it that's the difference between a honest business and a crooked one you know what the good book says give it all away get 10 times back so let's see one day u take US "tell the affiliates to say we take US and ignore the IP address locations" bonuses. For all   then u think you fly right under the radar you think what would give your affiliates this idea I copied and pasted your last statement and sent it to all those affiliates what really funny is when u get caught and the owner of bitstarz goes I have no idea it olli who runs things I just sign pay checks and collect moneys then who's the one going to prison well I found 7 different places  saying u take USA ok so I guess we will see my friend lol some people think they can get away with anything as soon as someone actually looks I to it it will be proven heck I have proved it but I'm no one I gave all my paperwork to a higher power and not just in the USA they have it right in your back yard I will not be replying any longer as I was asked to back off and it would be taken car ed of and I have already got all my money back out of anothers pocket better start wiping down your CPU'S. you know the best hackers work for the police it's how they stay out of prison when they get caught lol have a great day I know I am good luck bitstarz.

    David L Davis

    P.s. look on the inside someone gave the info I didn't know who to call I was called from abroad from 2 different numbers not on my soil I guess u ripped off someone u shouldn't have and it wasn't me they have all coinbase transactions from me to you they gave me what bitstarz took to have access to my CPU and note 8 and my internet provider so have a blast.

     Between all the casino bonus sites I've counted over 1858 people who are talking about playing at bitstarz and 1200 of then complaining of getting ripped off and bitstarz has no idea olli this isn't 1965 this is 2018 and everything leaves a trail absolutely everything and there always a better something u have a hacker there's a better one you think your the best casino host there's a better one there's always a bigger badder something than the one before well like I said good luck u will need it all over some lousy spins you will ask yourself what was I thinking peace 

     

    Sì, i tuoi affiliati sono ok e scommetto che MCDONALDS distribuirebbe quei cheeseburger perché ci sono dei nomi sopra! e poi se la prenderebbero con te il ragazzo che ha fatto l'aggiunta e ha rotto un brevetto per farlo questa è la differenza tra un business onesto e uno disonesto sai cosa dice il buon libro regalalo tutto e ricevi 10 volte indietro quindi andiamo vedi un giorno che prenderai gli Stati Uniti "dì agli affiliati di dire che prendiamo gli Stati Uniti e ignoriamo i bonus sulle posizioni degli indirizzi IP". Per tutti quelli che pensi di volare proprio sotto il radar, pensi cosa darebbe questa idea ai tuoi affiliati, ho copiato e incollato la tua ultima dichiarazione e l'ho inviata a tutti quegli affiliati, cosa è davvero divertente quando vieni scoperto e il proprietario di bitstarz se ne va, ho non ne ho idea, olli, chi gestisce le cose, firmo semplicemente assegni paga e raccolgo soldi, poi chi è quello che andrà in prigione, beh, ho trovato 7 posti diversi che dicono che prendi gli Stati Uniti, ok, quindi immagino che vedremo il mio amico lol alcune persone pensano di poterla far franca qualsiasi cosa non appena qualcuno mi guarderà sarà dimostrato diamine, l'ho dimostrato ma non sono nessuno Ho dato tutti i miei documenti a un potere superiore e non solo negli Stati Uniti ce l'hanno proprio nel tuo cortile lo farò non risponderò più perché mi è stato chiesto di fare marcia indietro e se ne sarebbero presi cura e ho già recuperato tutti i miei soldi dalle tasche di un altro, meglio iniziare a pulire le tue CPU. sai che i migliori hacker lavorano per la polizia è così che rimangono fuori di prigione quando vengono scoperti lol buona giornata, so che sono buona fortuna bitstarz.

    David L Davis

    Ps guarda all'interno qualcuno ha dato l'informazione non sapevo chi chiamare sono stato chiamato dall'estero da 2 numeri diversi non sul mio territorio immagino che tu abbia derubato qualcuno che non avresti dovuto chiamare e non ero io hanno tutti transazioni coinbase da me a te mi hanno dato quello che bitstarz ha impiegato per avere accesso alla mia CPU, alla nota 8 e al mio provider Internet, quindi divertiti.

    Tra tutti i siti bonus di casinò ho contato oltre 1858 persone che parlano di giocare su bitstarz e 1200 che poi si lamentano di essere stati derubati e bitstarz non ne ha idea olli questo non è il 1965 questo è il 2018 e tutto lascia una traccia assolutamente tutto e c'è sempre qualcosa di meglio hai un hacker ce n'è uno migliore pensi di essere il miglior host di casinò ce n'è uno migliore c'è sempre qualcosa di più cattivo di quello prima beh come ho detto buona fortuna ne avrai bisogno per alcuni giri schifosi ti chiederai cosa stavo pensando alla pace

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yeah well... My Dad is Superman and he can totally beat up your dad!

    How many comic books / spy movies need to be produced before people stop gleefully monologuing their completely valid, entirely logical, well deserved and long overdue plans to get  that damn no gooder who done did them wrong?

    It's like the old saying goes.. those who can, do.

    Those who can't, teach... lessons to internet badguys!

    Sorry to interrupt.. I gotta go now anyway..

    late for top secret meetings and stuff so, dad says we gotta fly...

    Sì, beh... Mio padre è Superman e può assolutamente picchiare tuo padre!

    Quanti fumetti/film di spionaggio devono essere prodotti prima che le persone smettano di monologare allegramente i loro piani completamente validi, del tutto logici, meritati e attesi da tempo per ottenere quel dannato niente di meglio che ha fatto loro di male?

    È come dice il vecchio proverbio: chi può, fa.

    Quelli che non possono, danno... lezioni ai cattivi di Internet!

    Scusate l'interruzione... devo andare comunque adesso...

    tardi per incontri top secret e roba del genere, quindi papà dice che dobbiamo volare...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Olle. I chatted with suppoort many times and they never say they call then. They say they will call later if they can. I never received a call and I have no missed calls from them so they are not calling. I just received a call from international so my phone owrks fine. What time can you call? How can I soolve this? The chat is not useful at all. 

    Ciao Olle. Ho chattato con l'assistenza molte volte e non dicono mai di chiamare in quel momento. Dicono che chiameranno più tardi se possono. Non ho mai ricevuto una chiamata e non ho chiamate perse da parte loro, quindi non chiamano. Ho appena ricevuto una chiamata internazionale, quindi il mio telefono funziona bene. A che ora puoi chiamare? Come posso risolvere questo problema? La chat non è affatto utile.

  • Originale English Traduzione Italiano
    CBG wrote:

    dont flood this section. One post about your issue is enough. Rep here is pretty active and helpful , so is the LCB staff so just wait patiently for response.


    They are not active. They never erspond to my message. I request call to verify my account. I give my number many times. They never call. Then they close my account after saying they cannot call me. I never receive any call from them. If someone else want they can call my number to show that my number is fine. The site does not want to call or do not now how to use the telefone for long distance calls.

    CBG ha scritto:

    non inondare questa sezione. È sufficiente un post sul tuo problema. Il rappresentante qui è piuttosto attivo e disponibile, così come lo staff LCB, quindi aspetta pazientemente la risposta.


    Non sono attivi. Non rispondono mai al mio messaggio. Chiedo una chiamata per verificare il mio account. Do il mio numero molte volte. Non chiamano mai. Poi mi chiudono il conto dopo aver detto che non possono chiamarmi. Non ricevo mai nessuna chiamata da loro. Se qualcun altro vuole può chiamare il mio numero per dimostrare che il mio numero va bene. Il sito non vuole chiamare o non sa come usare il telefono per le chiamate interurbane.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Somewhere somehow something went wrong and is there another option to solve this problem? Is it possible for you to call them instead? I do not have any problem with verifying my phone number.

    Da qualche parte qualcosa è andato storto e c'è un'altra opzione per risolvere questo problema? Puoi chiamarli invece? Non ho alcun problema con la verifica del mio numero di telefono.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Mojo Jojo wrote:

    Somewhere somehow something went wrong and is there another option to solve this problem? Is it possible for you to call them instead? I do not have any problem with verifying my phone number.

    Yes, this is a great idea. They should make this an option too since they do not know how to call phones. Maybe your phone worked cause it is in Europe. They still owe me 215 euros.

    Bitstarz, wake up and call my number. If you refuse, then give me a number to call you to verify. Stop makign excuses and stealing money.

    Mojo Jojo ha scritto:

    Da qualche parte qualcosa è andato storto e c'è un'altra opzione per risolvere questo problema? Puoi chiamarli invece? Non ho alcun problema con la verifica del mio numero di telefono.

    Sì, questa è un'ottima idea. Dovrebbero rendere anche questa un'opzione poiché non sanno come chiamare i telefoni. Forse il tuo telefono ha funzionato perché è in Europa. Mi devono ancora 215 euro.

    Bitstarz, svegliati e chiama il mio numero. Se rifiuti, dammi un numero per chiamarti per verificare. Smettila di inventare scuse e di rubare soldi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Bitstarz, please reply. Can you provide number to call for verification?

    Bitstarz, per favore rispondi. Potete fornire il numero da chiamare per la verifica?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    I'd like to think I'm a very patient person, but we've been over this so many times before, and I believe I've stated my final reply here previously, multiple times I feel like.

    For you own privacy, I do not wish to disclose personal details about your account publicly like this, so if you wish to have more information, kindly contact our customer support.

    Regards,

    Olle

    Ciao,

    Mi piace pensare di essere una persona molto paziente, ma ne abbiamo già parlato così tante volte in passato, e credo di aver già affermato la mia risposta finale qui in precedenza, più volte mi sembra.

    Per la tua privacy, non desidero divulgare pubblicamente i dettagli personali del tuo account in questo modo, quindi se desideri avere maggiori informazioni, contatta gentilmente il nostro supporto clienti.

    Saluti,

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano
    bitstarz wrote:

    Hi there,

    I'd like to think I'm a very patient person, but we've been over this so many times before, and I believe I've stated my final reply here previously, multiple times I feel like.

    For you own privacy, I do not wish to disclose personal details about your account publicly like this, so if you wish to have more information, kindly contact our customer support.

    Regards,

    Olle

    You have been very patient? I have been very patient chasing my 215 euros for months. You have shown zero evidence that you have called. I see no missed calls at all and nobody every called me.

    As for privacy, I posted my phone number because I have nothing to hide unlike you who cannot even provide a phone number to have things verified. Stop advising me on privacy.

    I went on chat more than 5 times and requested a call. The chat person always said they would call sometime, doesn't know when. He could have called me right then. It takes 5 seconds to make a phone call yet he could never call.

    Then you claim that you called sometime and have no idea when. I can tell you that you never called.

    It could easily be simplified by providing a number so that I can call you. I would even pay the costs of the call. But you refuse that too.

    The 215 euro that you owe me is not even a lot for me. I am in the construction business and regularly make million dollar deals that are easier to do. The fact that you need some much ridiculous verification for a stupid 215 euro payout is beyond belief. What do you need to verify anyway? I deposited, I played, I won a small tiny amount that is garbage money to me. Then you ask for intensive verification, waste my time but never calling, never call when I go on to chat to ask for it, do not provide any number to call.

    Clearly you are running a scam operation.

    bitstarz ha scritto:

    Ciao,

    Mi piace pensare di essere una persona molto paziente, ma ne abbiamo già parlato così tante volte in passato, e credo di aver già affermato la mia risposta finale qui in precedenza, più volte mi sembra.

    Per la tua privacy, non desidero divulgare pubblicamente i dettagli personali del tuo account in questo modo, quindi se desideri avere maggiori informazioni, contatta gentilmente il nostro supporto clienti.

    Saluti,

    Olle

    Sei stato molto paziente? Sono stato molto paziente per mesi a rincorrere i miei 215 euro. Non hai mostrato alcuna prova di aver chiamato. Non vedo nessuna chiamata persa e nessuno mi ha chiamato.

    Per quanto riguarda la privacy ho pubblicato il mio numero di telefono perché non ho nulla da nascondere a differenza tua che non puoi nemmeno fornire un numero di telefono per verificare le cose. Smettila di consigliarmi sulla privacy.

    Sono andato in chat più di 5 volte e ho richiesto una chiamata. La persona in chat diceva sempre che avrebbe chiamato prima o poi, non sa quando. Avrebbe potuto chiamarmi in quel momento. Ci vogliono 5 secondi per fare una telefonata ma non potrebbe mai chiamare.

    Poi affermi di aver chiamato qualche volta e di non avere idea di quando. Posso dirti che non hai mai chiamato.

    Potrebbe essere facilmente semplificato fornendo un numero in modo che io possa chiamarti. Pagherei anche il costo della chiamata. Ma rifiuti anche questo.

    I 215 euro che mi devi non sono nemmeno tanti per me. Lavoro nel settore delle costruzioni e concludo regolarmente affari da milioni di dollari che sono più facili da realizzare. Il fatto che tu abbia bisogno di una verifica molto ridicola per uno stupido pagamento di 215 euro è incredibile. Cosa devi verificare comunque? Ho depositato, ho giocato, ho vinto una piccola somma che per me è denaro spazzatura. Poi chiedi una verifica intensiva, mi fai perdere tempo ma non chiami mai, non chiami mai quando vado in chat per chiederlo, non fornisci alcun numero da chiamare.

    Chiaramente stai eseguendo un'operazione di truffa.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    I believe that people in this forum can whitness about our very smooth verification process, however, in your specific case, there are questions raised about your documents providided.

    As stated here before, out of respect, I do not wish to out what those details are, publicly. Therefore we've called you so many times to try to verify your account, but we're not getting anywhere as nobody has picked up the phone when we've called.

    Regards,

    Olle, BitStarz

    Ciao,

    Credo che le persone in questo forum possano testimoniare del nostro processo di verifica molto fluido, tuttavia, nel tuo caso specifico, vengono sollevate domande sui documenti forniti.

    Come affermato qui prima, per rispetto, non desidero rivelare pubblicamente quali siano questi dettagli. Per questo motivo ti abbiamo chiamato tante volte per provare a verificare il tuo account, ma non siamo arrivati a nulla perché nessuno ha risposto al telefono quando abbiamo chiamato.

    Saluti,

    Olle, BitStarz

  • Originale English Traduzione Italiano
    bitstarz wrote:

    Hi there,

    I believe that people in this forum can whitness about our very smooth verification process, however, in your specific case, there are questions raised about your documents providided.

    As stated here before, out of respect, I do not wish to out what those details are, publicly. Therefore we've called you so many times to try to verify your account, but we're not getting anywhere as nobody has picked up the phone when we've called.

    Regards,

    Olle, BitStarz

    There are many complaints about you on this forum. 

    Out of fairness and transparecy I am asking you to post all the details here publicly so people can decide. If you are afraid to do so, clearly you have something to hide. 

    As I have told you many times, you never called. I never see your missed calls. You maybe called the wrong number. 

    Does your business have a phone number that can be called or are you like a ghost business?

    bitstarz ha scritto:

    Ciao,

    Credo che le persone in questo forum possano testimoniare del nostro processo di verifica molto fluido, tuttavia, nel tuo caso specifico, vengono sollevate domande sui documenti forniti.

    Come affermato qui prima, per rispetto, non desidero rivelare pubblicamente quali siano questi dettagli. Per questo motivo ti abbiamo chiamato tante volte per provare a verificare il tuo account, ma non siamo arrivati a nulla perché nessuno ha risposto al telefono quando abbiamo chiamato.

    Saluti,

    Olle, BitStarz

    Ci sono molte lamentele su di te su questo forum.

    Per correttezza e trasparenza ti chiedo di pubblicare qui pubblicamente tutti i dettagli in modo che le persone possano decidere. Se hai paura di farlo, è chiaro che hai qualcosa da nascondere.

    Come ti ho detto tante volte, non hai mai chiamato. Non vedo mai le tue chiamate perse. Forse hai chiamato il numero sbagliato.

    La tua azienda ha un numero di telefono chiamabile o sei un'azienda fantasma?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for your comment, monteverde. 

    Casinos are not allowed to post any personal details of their customers on the public pages. The casino rep answered your posts several times so far. There is no point in repeating the same story over and over again. They tried to call you several times with no success, you haven't passed the security checks. The casino informed us about your documents that are not verified. There's nothing further we can do for you. 

    Grazie per il tuo commento, monteverde.

    I casinò non sono autorizzati a pubblicare i dati personali dei propri clienti sulle pagine pubbliche. Il rappresentante del casinò ha risposto ai tuoi post diverse volte finora. Non ha senso ripetere sempre la stessa storia. Hanno provato a chiamarti più volte senza successo, non hai superato i controlli di sicurezza. Il casinò ci ha informato dei tuoi documenti non verificati. Non c'è altro che possiamo fare per te.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    Thanks for your comment, monteverde. 

    Casinos are not allowed to post any personal details of their customers on the public pages. The casino rep answered your posts several times so far. There is no point in repeating the same story over and over again. They tried to call you several times with no success, you haven't passed the security checks. The casino informed us about your documents that are not verified. There's nothing further we can do for you. 

    Hi Melissa. They say they called, I say they didn't. What makes you think they're correct and I'm not?

    MelissaN ha scritto:

    Grazie per il tuo commento, monteverde.

    I casinò non sono autorizzati a pubblicare i dati personali dei propri clienti sulle pagine pubbliche. Il rappresentante del casinò ha risposto ai tuoi post diverse volte finora. Non ha senso ripetere sempre la stessa storia. Hanno provato a chiamarti più volte senza successo, non hai superato i controlli di sicurezza. Il casinò ci ha informato dei tuoi documenti non verificati. Non c'è altro che possiamo fare per te.

    Ciao Melissa. Dicono di aver chiamato, io dico di no. Cosa ti fa pensare che loro abbiano ragione e io no?

  • Originale English Traduzione Italiano

    If someone could reach out to Olle for me that would be great. I got 60 second chance BTC spins earlier. Used them and then spent a few hours solid clearing the wagering requirements. Second chance spins come as a result of deposits from the previous day. After all wagering was completed I submitted my first withdrawal of .05 BTC because I always withdraw in that increment to leave my balance to play while I'm waiting for the withdrawal to be processed. First withdrawal was successful so I continued spinning until I was left with a balance of .3 BTC. I submitted a withdrawal request for my next .05 BTC and went back to spin some more. Then I was logged out. When I attempted to log back in it informed me that my account was disabled. So off to live chat where I found Chris. He told me that there was an email sent explaining the situation and then went on to send a quote that stated the maximum withdrawal from such a "no deposit bonus" is 5 mBtc. Well the email from Mike states that the maximum withdrawal from such is 25 mBtc. Seeing as how this bonus absolutely does not get issued without a deposit which it is tied to, or in my case several deposits it was in fact a result of, it seems only fair that the .3 BTC that they have remived from my account while they had it disabled should be returned to me to withdraw.

     


    Ticket #HZZQH: Withdrawal

    BitStarz Support
    To
    kimosabi_0077@yahoo.com
    Dec 10 at 2:08 AM

    Your ticket has been created.




    Withdrawal





    Mike
    Mon, 12/10/18 7:08 am

    Hi there,

    Congrats on your win!

    Since the maximum withdrawal from a no deposit bonus is 25 mBTC, I have now adjusted your balance. The adjustment will appear as a withdrawal but this amount was not paid out.

    We made an exception though so the 0.05 BTC withdrawal was paid out for you.

    Best regards,

    Mike
    Support Hero

    This bonus started as 9 mBtc which I had  wager to the tune of .398 BTC which is no small endeavor. I can't imagine that I ould be penalized for winning and being a loyal player by having such a large amount removed from me. I've been playing here for years and have never had my winnings limited like this. So yet again I am hoping Olle will me to the rescue since he seems to always be looking  for  best interests of every one involved

    Se qualcuno potesse contattare Olle per me sarebbe fantastico. Ho avuto 60 secondi di giri BTC prima. Li ho usati e poi ho trascorso alcune ore a cancellare i requisiti di scommessa. I giri della seconda possibilità arrivano come risultato dei depositi del giorno precedente. Dopo aver completato tutte le scommesse, ho inviato il mio primo prelievo di 0,05 BTC perché ritiro sempre con quell'incremento per lasciare il mio saldo da giocare mentre aspetto che il prelievo venga elaborato. Il primo prelievo ha avuto successo, quindi ho continuato a girare finché non mi è rimasto un saldo di 0,3 BTC. Ho inviato una richiesta di prelievo per il mio prossimo 0,05 BTC e sono tornato a girare ancora un po'. Poi sono stato disconnesso. Quando ho tentato di accedere nuovamente mi ha informato che il mio account era disabilitato. Quindi via alla chat dal vivo dove ho trovato Chris. Mi ha detto che era stata inviata un'e-mail in cui spiegava la situazione e poi ha inviato un preventivo in cui si affermava che il prelievo massimo da tale "bonus senza deposito" è di 5 mBtc. Bene, l'e-mail di Mike afferma che il prelievo massimo da tale importo è di 25 mBtc. Visto che questo bonus non viene assolutamente emesso senza un deposito a cui è legato, o nel mio caso diversi depositi di cui era in realtà il risultato, sembra giusto che i 0,3 BTC che hanno rimosso dal mio conto mentre l'avevano disabilitato e dovrebbe essere restituito a me per ritirarlo.


    Biglietto #HZZQH: Ritiro

    Supporto BitStarz
    A
    kimosabi_0077@yahoo.com
    10 dicembre alle 2:08

    Il tuo biglietto è stato creato.




    Ritiro





    Mike
    Lun, 10/12/18 7:08

    Ciao,

    Congratulazioni per la tua vittoria!

    Poiché il prelievo massimo da un bonus senza deposito è di 25 mBTC, ora ho modificato il tuo saldo. L'adeguamento apparirà come un prelievo ma questo importo non è stato pagato.

    Abbiamo fatto un'eccezione, quindi il prelievo di 0,05 BTC è stato pagato per te.

    Distinti saluti,

    Mike
    Sostieni l'eroe

    Questo bonus è iniziato con 9 mBtc che avevo scommesso per un importo di .398 BTC, il che non è un'impresa da poco. Non riesco a immaginare che potrei essere penalizzato per aver vinto ed essere un giocatore leale se mi viene tolta una somma così grande. Gioco qui da anni e le mie vincite non sono mai state limitate in questo modo. Quindi ancora una volta spero che Olle mi venga in soccorso poiché sembra sempre alla ricerca del miglior interesse di tutti i soggetti coinvolti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi kimosabi0077,

    Olle will be notified. Keep an eye on this topic. 

    Ciao kimosabi0077,

    Olle verrà avvisato. Tieni d'occhio questo argomento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you MelissaN. I just want to add that at this very moment I have just finished playthrough on the exact same set of second chance free spins that I received for my deposits yesterday. I requested my first withdrawal of .05 btc and it was approved. I then requested a seco d withdrawal of .01 btc and it was also approved. This leads me to believe that it is obviously ok to withdraw from these spins as something other than "no deposit bonus". If you recall a few mpnths ago I had an issue with BGAMING where the game provider and Mike from Bitstarz both sided against me but Olle sided with me and granted me the winnings I rightfully won. Is it possible that Mike is doing this as retaliation for the way things went on that endeavor? I've never known of anyone at Bitstarz being unprofessional in that way so I would cwrtainly hope that isn't the case. Anyways, I definitely loom forward to hearing what Olle thinks about the whole situation.

    Kimosabi0077

    Grazie MelissaN. Voglio solo aggiungere che in questo preciso momento ho appena finito di giocare esattamente lo stesso set di giri gratuiti di seconda possibilità che ho ricevuto ieri per i miei depositi. Ho richiesto il mio primo prelievo di 0,05 btc ed è stato approvato. Ho quindi richiesto un secondo prelievo di 0,01 btc ed è stato anche approvato. Questo mi porta a credere che sia ovviamente giusto ritirarsi da questi giri come qualcosa di diverso dal "bonus senza deposito". Se ricordi qualche mese fa ho avuto un problema con BGAMING in cui il fornitore del gioco e Mike di Bitstarz si sono schierati entrambi contro di me, ma Olle si è schierato con me e mi ha concesso le vincite che avevo giustamente vinto. È possibile che Mike lo stia facendo come ritorsione per il modo in cui sono andate le cose durante quell'impresa? Non ho mai saputo di nessuno in Bitstarz che fosse poco professionale in questo modo, quindi spero vivamente che non sia così. Ad ogni modo, non vedo l'ora di sentire cosa pensa Olle dell'intera situazione.

    Kimosabi0077

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks very much for your feedback, Kimosabi0077. The whole team is professional so I doubt Mike would do a thing like that. We notified Olle, so hopefully, he'll get back to us. 

    Grazie mille per il tuo feedback, Kimosabi0077. L'intero team è professionale, quindi dubito che Mike farebbe una cosa del genere. Abbiamo avvisato Olle, quindi speriamo che ci ricontatterà.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I agree completely. I think I had to have caught Mike on a bad day that one time. And that happens to us all from time to time lol

    Sono completamente d'accordo. Penso che quella volta dovevo aver sorpreso Mike in una brutta giornata. E questo succede a tutti noi di tanto in tanto lol

  • Originale English Traduzione Italiano

    All direx nv casinos capped the max withdrawal amount from a freebie to €100 or equivalent and I believe 0.5mBtc is the correct max cashout for Bitcoin users. When the wagering is cleared, withdrawal requested, the casino will check your account and remove the rest if your balance when presents. I know this because I too had the same experience, won over €300 from a freebie, requested the full amount later on my account was frozen, got email from them stating max cashout was €100, they voided the withdrawal request and returned the money to my account, they deducted €200 from it and €100 left in my account to withdraw.

    Tutti i casinò Direx NV hanno limitato l'importo massimo di prelievo da un omaggio a € 100 o equivalente e credo che 0,5 mBtc sia il prelievo massimo corretto per gli utenti Bitcoin. Una volta cancellata la scommessa e richiesto il prelievo, il casinò controllerà il tuo account e rimuoverà il resto se il tuo saldo è presente. Lo so perché anch'io ho avuto la stessa esperienza, ho vinto più di € 300 con un omaggio, ho richiesto l'intero importo in seguito e il mio account è stato bloccato, ho ricevuto un'e-mail da loro che indicava che il prelievo massimo era di € 100, hanno annullato la richiesta di prelievo e restituito i soldi sul mio conto, ne hanno detratto 200€ e sono rimasti 100€ sul mio conto per prelevare.

  • Originale English Traduzione Italiano
    kimosabi0077 wrote:

    If someone could reach out to Olle for me that would be great. I got 60 second chance BTC spins earlier. Used them and then spent a few hours solid clearing the wagering requirements. Second chance spins come as a result of deposits from the previous day. After all wagering was completed I submitted my first withdrawal of .05 BTC because I always withdraw in that increment to leave my balance to play while I'm waiting for the withdrawal to be processed. First withdrawal was successful so I continued spinning until I was left with a balance of .3 BTC. I submitted a withdrawal request for my next .05 BTC and went back to spin some more. Then I was logged out. When I attempted to log back in it informed me that my account was disabled. So off to live chat where I found Chris. He told me that there was an email sent explaining the situation and then went on to send a quote that stated the maximum withdrawal from such a "no deposit bonus" is 5 mBtc. Well the email from Mike states that the maximum withdrawal from such is 25 mBtc. Seeing as how this bonus absolutely does not get issued without a deposit which it is tied to, or in my case several deposits it was in fact a result of, it seems only fair that the .3 BTC that they have remived from my account while they had it disabled should be returned to me to withdraw.

     


    Ticket #HZZQH: Withdrawal

    BitStarz Support
    To
    kimosabi_0077@yahoo.com
    Dec 10 at 2:08 AM

    Your ticket has been created.




    Withdrawal





    Mike
    Mon, 12/10/18 7:08 am

    Hi there,

    Congrats on your win!

    Since the maximum withdrawal from a no deposit bonus is 25 mBTC, I have now adjusted your balance. The adjustment will appear as a withdrawal but this amount was not paid out.

    We made an exception though so the 0.05 BTC withdrawal was paid out for you.

    Best regards,

    Mike
    Support Hero

    This bonus started as 9 mBtc which I had  wager to the tune of .398 BTC which is no small endeavor. I can't imagine that I ould be penalized for winning and being a loyal player by having such a large amount removed from me. I've been playing here for years and have never had my winnings limited like this. So yet again I am hoping Olle will me to the rescue since he seems to always be looking  for  best interests of every one involved

    Hi Kimosabi! 

    Sorry about the slow reply here, busy times around Christmas and whatnot :)

    So, where did you receive information that the Second Chance Spins come as a result of deposits the previous day? :) just wanted to check.

    Warm Regards,

    Olle

    kimosabi0077 ha scritto:

    Se qualcuno potesse contattare Olle per me sarebbe fantastico. Ho avuto 60 secondi di giri BTC prima. Li ho usati e poi ho trascorso alcune ore a cancellare i requisiti di scommessa. I giri della seconda possibilità arrivano come risultato dei depositi del giorno precedente. Dopo aver completato tutte le scommesse, ho inviato il mio primo prelievo di 0,05 BTC perché ritiro sempre con quell'incremento per lasciare il mio saldo da giocare mentre aspetto che il prelievo venga elaborato. Il primo prelievo ha avuto successo, quindi ho continuato a girare finché non mi è rimasto un saldo di 0,3 BTC. Ho inviato una richiesta di prelievo per il mio prossimo 0,05 BTC e sono tornato a girare ancora un po'. Poi sono stato disconnesso. Quando ho tentato di accedere nuovamente mi ha informato che il mio account era disabilitato. Quindi via alla chat dal vivo dove ho trovato Chris. Mi ha detto che era stata inviata un'e-mail in cui spiegava la situazione e poi ha inviato un preventivo in cui si affermava che il prelievo massimo da tale "bonus senza deposito" è di 5 mBtc. Bene, l'e-mail di Mike afferma che il prelievo massimo da tale importo è di 25 mBtc. Visto che questo bonus non viene assolutamente emesso senza un deposito a cui è legato, o nel mio caso diversi depositi di cui era in realtà il risultato, sembra giusto che i 0,3 BTC che hanno rimosso dal mio conto mentre l'avevano disabilitato e dovrebbe essere restituito a me per ritirarlo.


    Biglietto #HZZQH: Ritiro

    Supporto BitStarz
    A
    kimosabi_0077@yahoo.com
    10 dicembre alle 2:08

    Il tuo biglietto è stato creato.




    Ritiro





    Mike
    Lun, 10/12/18 7:08

    Ciao,

    Congratulazioni per la tua vittoria!

    Poiché il prelievo massimo da un bonus senza deposito è di 25 mBTC, ora ho modificato il tuo saldo. L'adeguamento apparirà come un prelievo ma questo importo non è stato pagato.

    Abbiamo fatto un'eccezione, quindi il prelievo di 0,05 BTC è stato pagato per te.

    Distinti saluti,

    Mike
    Sostieni l'eroe

    Questo bonus è iniziato con 9 mBtc che avevo scommesso per un importo di .398 BTC, il che non è un'impresa da poco. Non riesco a immaginare che potrei essere penalizzato per aver vinto ed essere un giocatore leale se mi viene tolta una somma così grande. Gioco qui da anni e le mie vincite non sono mai state limitate in questo modo. Quindi ancora una volta spero che Olle mi venga in soccorso poiché sembra sempre alla ricerca del miglior interesse di tutti i soggetti coinvolti

    Ciao Kimosabi!

    Mi dispiace per la risposta lenta qui, i tempi di punta intorno a Natale e quant'altro :)

    Allora, dove hai ricevuto informazioni che i Second Chance Spins arrivano come risultato dei depositi del giorno precedente? :) volevo solo controllare.

    Cordiali saluti,

    Olle

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