Discussione sul supporto e sui reclami del casinò BitStarz

59,753
Visite
616
risposte
Ultimo messaggio fatto 12 giorni fa fa da bitstarz
bitstarz
  • Iniziato da
  • bitstarz
  • Sweden Casino Rep 215
  • attività più recente 5 giorni fa

I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:

  • Cosa rende un bonus casinò fantastico? Questo video illustra tutte le caratteristiche principali dei migliori bonus. Se sei curioso di scoprirlo, guardalo e avrai la possibilità di essere uno dei...

    LEGGI
  • Jackpot Capital , Slotastic e Grande Vegas - Torneo Freeroll esclusivo da $400 di settembre Per i giocatori nuovi ed esistenti: US OK! Disponibile solo per Desktop e Download! Montepremi garantito =...

    LEGGI
  • Qualcuno qui ha mai vinto il concorso mensile e ha ricevuto davvero il premio in denaro!? Se sì, potreste postare un commento qui così so che è vero lol. Per favore e grazie!

    LEGGI

    Vincitore del concorso mensile

    18 1.21 K
    2 mesi fa

Per favore oppure registrazione per pubblicare o commentare.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Olle ~ the point of my post was not about Chris being rude. If I were directly quoting him I would have typed it like this ...

    " ... If you are a resident in the US, then unfortunately you can not play here ..."

    "... As I said, residents from the US can not play here anymore unfortunatly..."

    "....what happens to them?..."

    "...There is nothing that "happens" to them, they are just not allowed to play..."

    "...It is that simple ..."

    As far as the capitalization in my original post goes- that was done out of TOTAL SHOCK about the information I was relaying.

    Now I would like to address the statements that you made above. To prevent confusion, I will utilize the quotation marks.

    "...As mentioned, we do not allow US players at BitStarz, so it's not like we one day decided to be mean to you and close your account down, we were simply not aware of the fact that you were based in the US until you actually said so in the chat, upon we had to close your account down..."

    My account was not closed for mentioning my location in chat. That is total bullshit, which makes me even more curious as to the reasoning for all of this nonsense. In fact, if mentioning that I lived in Los Angeles, or Las Vegas more recently were grounds for closing my account, it would have happened a very long time ago. Mike and I have spoken many times about where I reside, his girlfriend (ex-girlfriend now) is attending school near my home in Pasadena. We have had multiple conversations about California & Las Vegas over the past few years... so please, let me know what is actually going on. I just want some closure. I feel I deserve at least honesty, I have been nothing but loyal, friendly & supportive of your site for years ~ I am not angry ~ my feelings are hurt & I just don't understand.

    There are more than a handful of casino reps on this site that will attest that I am an honest, depositing & friendly player. Just the same there are dozens of members here to attest that BitStarz is an amazing place to play. I was one of them. Now my account was suddenly closed for being a US resident. I use BITCOIN EXCLUSIVELY for all of my gaming transactions. Whether at BitStarz, or for poker so my KYC stuff is rarely an issue. PLEASE HELP ME UNDERSTAND!

    Olle ~ il punto del mio post non era che Chris fosse scortese. Se lo avessi citato direttamente avrei scritto così...

    "... Se risiedi negli Stati Uniti, sfortunatamente non puoi giocare qui..."

    "... Come ho detto, i residenti dagli Stati Uniti non possono più giocare qui purtroppo..."

    "....cosa succede loro?..."

    "... Non gli "accade" nulla, semplicemente non gli è permesso giocare..."

    "... È così semplice..."

    Per quanto riguarda le maiuscole nel mio post originale, è stato fatto per SHOCK TOTALE sulle informazioni che stavo trasmettendo.

    Ora vorrei affrontare le affermazioni che hai fatto sopra. Per evitare confusione utilizzerò le virgolette.

    "...Come accennato, non accettiamo giocatori statunitensi su BitStarz, quindi non è che un giorno abbiamo deciso di essere cattivi con te e chiudere il tuo account, semplicemente non eravamo consapevoli del fatto che vivevi negli Stati Uniti finché non lo hai detto effettivamente nella chat, dopodiché abbiamo dovuto chiudere il tuo account..."

    Il mio account non è stato chiuso per aver menzionato la mia posizione nella chat. Questa è una stronzata totale, il che mi rende ancora più curioso riguardo al ragionamento di tutte queste sciocchezze. In effetti, se menzionare che ho vissuto a Los Angeles, o più recentemente a Las Vegas, fosse stato motivo di chiudere il mio account, sarebbe successo molto tempo fa. Mike e io abbiamo parlato molte volte di dove risiedo, la sua ragazza (ex fidanzata ora) frequenta la scuola vicino a casa mia a Pasadena. Abbiamo avuto molte conversazioni sulla California e Las Vegas negli ultimi anni... quindi per favore, fatemi sapere cosa sta realmente succedendo. Voglio solo una conclusione. Sento di meritare almeno l'onestà, per anni non sono stato altro che leale, amichevole e solidale con il tuo sito ~ Non sono arrabbiato ~ i miei sentimenti sono feriti e semplicemente non capisco.

    Ci sono più di una manciata di rappresentanti di casinò su questo sito che attestano che sono un giocatore onesto, amichevole e che deposita. Allo stesso modo ci sono dozzine di membri qui che attestano che BitStarz è un posto fantastico in cui giocare. Ero uno di loro. Ora il mio account è stato improvvisamente chiuso perché residente negli Stati Uniti. Utilizzo ESCLUSIVAMENTE BITCOIN per tutte le mie transazioni di gioco. Sia su BitStarz che per il poker, le mie cose KYC raramente sono un problema. PER FAVORE AIUTATEMI A CAPIRE!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Jenna,

    I'm sorry, but the reason your account was closed was for the reason I was previously stated, and nothing else, it's as simple as that. You of course have the right to believe whatever you want, and I can't stop you from doing so, but that's how it is, and I think it would be hard form me to convince you otherwise judging by your previous post.

    Don't take it personal, and if you'd move out of the US, you'd be more than welcome to contact us again to open your account and play at BitStarz, but once more, we cannot accept US players any longer.

    Once more, I really appreciate all the kind words about BitStarz, and we would have loved to have kept you as a player, just that we can't due to your geolocation.

    Kind Regards,

    Olle

    Ciao Jenna,

    Mi dispiace, ma il motivo per cui il tuo account è stato chiuso è il motivo che ti ho spiegato in precedenza, e nient'altro, è semplice. Ovviamente hai il diritto di credere quello che vuoi, e non posso impedirti di farlo, ma è così, e penso che sarebbe difficile da parte mia convincerti del contrario a giudicare dal tuo post precedente.

    Non prenderla sul personale e, se ti trasferissi dagli Stati Uniti, saresti più che benvenuto a contattarci di nuovo per aprire il tuo account e giocare su BitStarz, ma ancora una volta non possiamo più accettare giocatori statunitensi.

    Ancora una volta, apprezzo davvero tutte le belle parole su BitStarz e ci sarebbe piaciuto tenerti come giocatore, solo che non possiamo a causa della tua geolocalizzazione.

    Cordiali saluti,

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Olle,

    Geo-location? Really? WOW... I am so confused. Here is your original statement about why my account was closed...

    As mentioned, we do not allow US players at BitStarz, so it's not like we one day decided to be mean to you and close your account down, we were simply not aware of the fact that you were based in the US until you actually said so in the chat, upon we had to close your account down.

    If it were based on my IP location, how did you not know I was based in the US? Furthermore, why did you originally push the blame on me for mentioning it in the chat- implying that had I not done so, my account would still be active?

    Olle, I have great news! I totally accept your decision to block me from playing there. After seeing the way self-proclaimed management clouds the discussion with contradictions, I am better off playing elsewhere.

    I am at a wonderful point in my life, happy, in love, healthy & with the rise of BTC prices, financially secure enough to indulge in my favorite things more often. It is unfortunate that BitStarz (formerly my favorite indulgence), will not be a part of my life anymore. I wish you guys the best. Specifically, MIKE CHRIS & NICK! I loved sharing my excitement & bitcoin with them after a winning session. Happy Holidays to each of them! :)

    Olle,

    Geolocalizzazione? Veramente? WOW... sono così confuso. Ecco la tua dichiarazione originale sul motivo per cui il mio account è stato chiuso...

    Come accennato, non consentiamo giocatori statunitensi su BitStarz, quindi non è che un giorno abbiamo deciso di essere cattivi con te e chiudere il tuo account, semplicemente non eravamo consapevoli del fatto che vivevi negli Stati Uniti finché non hai effettivamente detto quindi nella chat, abbiamo dovuto chiudere il tuo account.

    Se fosse basato sulla mia posizione IP, come facevi a non sapere che vivevo negli Stati Uniti? Inoltre, perché inizialmente mi hai incolpato per averlo menzionato nella chat, lasciando intendere che se non l'avessi fatto, il mio account sarebbe ancora attivo?

    Olle, ho una bellissima notizia! Accetto totalmente la tua decisione di impedirmi di giocare lì. Dopo aver visto come l'autoproclamato management offusca il dibattito con contraddizioni, è meglio giocare altrove.

    Sono in un momento meraviglioso della mia vita, felice, innamorato, in salute e con l'aumento dei prezzi di BTC, abbastanza sicuro dal punto di vista finanziario da dedicarmi più spesso alle mie cose preferite. È un peccato che BitStarz (precedentemente la mia indulgenza preferita) non farà più parte della mia vita. Vi auguro il meglio, ragazzi. Nello specifico, MIKE CHRIS E NICK! Mi è piaciuto condividere con loro la mia eccitazione e il mio bitcoin dopo una sessione vincente. Buone vacanze a ciascuno di loro! :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Jenna,

    I'm not sure if we're getting anywhere here. Yes, you mentioned that you were in the US, which would be your Geo-location as you mentioned so. As for IP, it's very hard for us to determine as many choose to use VPN. However, when you mentioned that you were physically located in the US, it was easy to put 1 and 1 together.

    I'm happy for you and wish you happy holidays!

    Olle

    Ciao Jenna,

    Non sono sicuro che stiamo arrivando da qualche parte qui. Sì, hai detto che eri negli Stati Uniti, che sarebbe la tua geolocalizzazione come hai detto. Per quanto riguarda l'IP, è molto difficile per noi determinare quanti scelgono di utilizzare la VPN. Tuttavia, quando hai menzionato che ti trovavi fisicamente negli Stati Uniti, è stato facile mettere insieme 1 e 1.

    Sono felice per te e ti auguro buone feste!

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Geolocation is the identification or estimation of the real-world geographic location of an object, such as a radar source, mobile phone, or Internet-connected computer terminal.

    Take care!

    La geolocalizzazione è l'identificazione o la stima della posizione geografica nel mondo reale di un oggetto, come una sorgente radar, un telefono cellulare o un terminale di computer connesso a Internet.

    Occuparsi!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Jenna,

    In that case I phrased it wrong. What I meant was where you were located physically, based on your own words.

    Again, happy holidays!

    Olle

    Ciao Jenna,

    In quel caso ho espresso male la frase. Quello che intendevo era dove ti trovavi fisicamente, in base alle tue stesse parole.

    Ancora una volta, buone vacanze!

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano
    bitstarz wrote:

    Again, happy holidays!

    Olle

    You too with the holidays. Tell me please will there be free spins in honor of this?

    bitstarz ha scritto:

    Ancora una volta, buone vacanze!

    Olle

    Anche tu con le vacanze. Dimmi, per favore, ci saranno giri gratuiti in onore di questo?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there!

    Happy Holidays :)

    There might be some spins, yes. But remember that we also give weekly spins to active players. Also we hope you haven't missed out Dream Island Level Up promotion where we're giving each and every player an individual prize pool of €45,000 :)

    Olle 

    Ciao!

    Buone vacanze :)

    Potrebbero esserci dei giri, sì. Ma ricorda che offriamo giri settimanali anche ai giocatori attivi. Ci auguriamo inoltre che tu non ti sia perso la promozione Dream Island Level Up in cui diamo a ogni giocatore un montepremi individuale di € 45.000 :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    happy christmas  not holiday ! please be catolick leangue here ! we go to church, it is christmas, not holiday ! please not be ateist ! katolic europa !

    buon Natale, non vacanze! per favore, sii catolick leangue qui! andiamo in chiesa, è Natale, non vacanze! per favore, non essere ateista! europa cattolica!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    Thanks for the interesting post. Not sure what it has to do with BitStarz, or what Catholicism has to do with gambling, but who are we to judge. To each, his own I guess :)

    Happy whatever you're celebrating! 

    Regards,

    Olle, BitStarz

    Ciao,

    Grazie per il post interessante. Non sono sicuro di cosa abbia a che fare con BitStarz, o di cosa abbia a che fare il cattolicesimo con il gioco d'azzardo, ma chi siamo noi per giudicare. A ciascuno il suo, immagino :)

    Felice qualunque cosa tu stia festeggiando!

    Saluti,

    Olle, BitStarz

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bitstarz,

    I noticed you had your a 25 free spins item in the LCB shop for $2. I read this on the terms for this offer, and I was wondering if it may need to be updated based on the current €/$ BTC price.  €/$ 20 is a fair bit less than 0.05BTC.

    Players must have made a bonus free deposit equal or over €/$ 20 or 0.05BTC before the free spin offer can be claimed.

    Restricted countries: Poland, Bulgaria, Greece, Hungary, Romania, Croatia, Ukraine, India, Pakistan, Indonesia, Philippines, Czech Republic, Portugal, Slovakia, Latvia, Bahrain, Egypt, Iran, Iraq with its autonomous Kurdistan, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Palestine, Syria, United Arab Emirates, Yemen, Africa, Kazahstan, Mongolia.

    WR = 35x

    Max cashout = 0.4BTC, £/$/€/CA$100, 1000 NOK/SEK

    Free Spins can be claimed only once per month. Must have made at least one deposit in that month (equal or over €/$ 20 or 0.05BTC).

    Ciao Bitstarz,

    Ho notato che hai ricevuto un articolo da 25 giri gratuiti nel negozio LCB per $ 2. Ho letto questo sui termini di questa offerta e mi chiedevo se potrebbe essere necessario aggiornarla in base all'attuale prezzo €/$ BTC. 20 €/$ sono leggermente inferiori a 0,05 BTC.

    I giocatori devono aver effettuato un deposito bonus gratuito pari o superiore a €/$ 20 o 0,05 BTC prima che l'offerta di giri gratuiti possa essere richiesta.

    Paesi soggetti a restrizioni: Polonia, Bulgaria, Grecia, Ungheria, Romania, Croazia, Ucraina, India, Pakistan, Indonesia, Filippine, Repubblica Ceca, Portogallo, Slovacchia, Lettonia, Bahrein, Egitto, Iran, Iraq con il suo Kurdistan autonomo, Giordania, Kuwait, Libano, Oman, Palestina, Siria, Emirati Arabi Uniti, Yemen, Africa, Kazahstan, Mongolia.

    WR = 35x

    Incasso massimo = 0,4 BTC, £/$/€/CA$100, 1000 NOK/SEK

    I giri gratuiti possono essere richiesti solo una volta al mese. Deve aver effettuato almeno un deposito in quel mese (pari o superiore a 20 €/$ o 0,05 BTC).

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Simple222,

    We forwarded your suggestion to the casino. They should reply soon. Let's hear their thoughts. smiley

    Ciao Simple222,

    Abbiamo inoltrato il tuo suggerimento al casinò. Dovrebbero rispondere presto. Ascoltiamo i loro pensieri. smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    hey there bitstarz rep.....in case you missed it, you've been the subject of some discussion over in a different thread HERE. give it a read when you get a chance...you'll find the link to it below.

     

     

    huh

    ciao rappresentante di BitStarz... nel caso te lo fossi perso, sei stato oggetto di qualche discussione in un altro thread QUI. dagli una lettura quando ne hai la possibilità... troverai il link qui sotto.

    huh

  • Originale English Traduzione Italiano
    sallykik wrote:

    I would like to play at your casino but when I log into your casino it doesn't give me an option for visa or mastercard for a deposit method, the reason I wanted to play at your casino is that I was told that you accept visa or mastercard as a deposit method

    I have the same problem. 
    And the second reason I want to play in your casino Is your design.

    Can you PM me here with information about your provider. Does it https://everymatrix.com/ or maybe https://slotegrator.com/?

    Looking to hearing from you soon about my inquiry and, of course, fix our common problem with Sallykik.

    Regards!

    sallykik ha scritto:

    Vorrei giocare al vostro casinò ma quando accedo al vostro casinò non mi viene data la possibilità di utilizzare Visa o Mastercard come metodo di deposito, il motivo per cui volevo giocare al vostro casinò è che mi è stato detto che accettate Visa o Mastercard come metodo di deposito

    Ho lo stesso problema.
    E il secondo motivo per cui voglio giocare nel tuo casinò è il tuo design.

    Puoi mandarmi un messaggio privato qui con le informazioni sul tuo provider. Lo fa https://everymatrix.com/ o forse https://slotegrator.com/?

    Spero di sentirti presto in merito alla mia richiesta e, ovviamente, di risolvere il nostro problema comune con Sallykik.

    Saluti!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Change currency.. DIfferent currencies have different deposit methods..

    Cambia valuta.. Valute diverse hanno metodi di deposito diversi..

  • Originale English Traduzione Italiano
    Simple222 wrote:

    Hi Bitstarz,

    I noticed you had your a 25 free spins item in the LCB shop for $2. I read this on the terms for this offer, and I was wondering if it may need to be updated based on the current €/$ BTC price.  €/$ 20 is a fair bit less than 0.05BTC.

    Players must have made a bonus free deposit equal or over €/$ 20 or 0.05BTC before the free spin offer can be claimed.

    Restricted countries: Poland, Bulgaria, Greece, Hungary, Romania, Croatia, Ukraine, India, Pakistan, Indonesia, Philippines, Czech Republic, Portugal, Slovakia, Latvia, Bahrain, Egypt, Iran, Iraq with its autonomous Kurdistan, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Palestine, Syria, United Arab Emirates, Yemen, Africa, Kazahstan, Mongolia.

    WR = 35x

    Max cashout = 0.4BTC, £/$/€/CA$100, 1000 NOK/SEK

    Free Spins can be claimed only once per month. Must have made at least one deposit in that month (equal or over €/$ 20 or 0.05BTC).

    Hi there :)

    We're looking into changing this in lince with the price in BTC, stay tuned! :)

    Olle, BitStarz

    Simple222 ha scritto:

    Ciao Bitstarz,

    Ho notato che hai ricevuto un articolo da 25 giri gratuiti nel negozio LCB per $ 2. Ho letto questo sui termini di questa offerta e mi chiedevo se potrebbe essere necessario aggiornarla in base all'attuale prezzo €/$ BTC. 20 €/$ sono leggermente inferiori a 0,05 BTC.

    I giocatori devono aver effettuato un deposito bonus gratuito pari o superiore a €/$ 20 o 0,05 BTC prima che l'offerta di giri gratuiti possa essere richiesta.

    Paesi soggetti a restrizioni: Polonia, Bulgaria, Grecia, Ungheria, Romania, Croazia, Ucraina, India, Pakistan, Indonesia, Filippine, Repubblica Ceca, Portogallo, Slovacchia, Lettonia, Bahrein, Egitto, Iran, Iraq con il suo Kurdistan autonomo, Giordania, Kuwait, Libano, Oman, Palestina, Siria, Emirati Arabi Uniti, Yemen, Africa, Kazahstan, Mongolia.

    WR = 35x

    Incasso massimo = 0,4 BTC, £/$/€/CA$100, 1000 NOK/SEK

    I giri gratuiti possono essere richiesti solo una volta al mese. Deve aver effettuato almeno un deposito in quel mese (pari o superiore a €/$ 20 o 0,05 BTC).

    Ciao :)

    Stiamo valutando di modificarlo in linea con il prezzo in BTC, restate sintonizzati! :)

    Olle, BitStarz

  • Originale English Traduzione Italiano

    Great news Olle!  Looking forward to seeing the changes when you have a chance.

    Grandi novità Olle! Non vedo l'ora di vedere i cambiamenti quando ne avrai la possibilità.

  • Originale English Traduzione Italiano

    One of the BEST operating online casinos today!!  I wish you guys could teach OSHI.io a few things!!  Keep up the great work!   Deposits and withdrawals at Bitstarz!!AND deposits and attempted withdrawals at "other" online, supposed bitcoin casinos!

    Uno dei MIGLIORI casinò online operativi oggi!! Vorrei che voi ragazzi poteste insegnare alcune cose a OSHI.io!! Continuate così! Depositi e prelievi su Bitstarz!! E depositi e tentativi di prelievo presso

  • Originale English Traduzione Italiano
    bitstarz wrote:

    Simple222 wrote:

    Hi Bitstarz,

    I noticed you had your a 25 free spins item in the LCB shop for $2. I read this on the terms for this offer, and I was wondering if it may need to be updated based on the current €/$ BTC price.  €/$ 20 is a fair bit less than 0.05BTC.

    Players must have made a bonus free deposit equal or over €/$ 20 or 0.05BTC before the free spin offer can be claimed.

    Restricted countries: Poland, Bulgaria, Greece, Hungary, Romania, Croatia, Ukraine, India, Pakistan, Indonesia, Philippines, Czech Republic, Portugal, Slovakia, Latvia, Bahrain, Egypt, Iran, Iraq with its autonomous Kurdistan, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Palestine, Syria, United Arab Emirates, Yemen, Africa, Kazahstan, Mongolia.

    WR = 35x

    Max cashout = 0.4BTC, £/$/€/CA$100, 1000 NOK/SEK

    Free Spins can be claimed only once per month. Must have made at least one deposit in that month (equal or over €/$ 20 or 0.05BTC).

    Hi there :)

    We're looking into changing this in lince with the price in BTC, stay tuned! :)

    Olle, BitStarz

    Hi Olle,

    Just a friendly nudge to see if you plan on updating the bitcoin values to keep in line with current pricing :)

    Thanks!

    ~Simple222

    bitstarz ha scritto:

    Simple222 ha scritto:

    Ciao Bitstarz,

    Ho notato che hai ricevuto un articolo da 25 giri gratuiti nel negozio LCB per $ 2. Ho letto questo sui termini di questa offerta e mi chiedevo se potrebbe essere necessario aggiornarla in base all'attuale prezzo €/$ BTC. 20 €/$ sono leggermente inferiori a 0,05 BTC.

    I giocatori devono aver effettuato un deposito bonus gratuito pari o superiore a €/$ 20 o 0,05 BTC prima che l'offerta di giri gratuiti possa essere richiesta.

    Paesi soggetti a restrizioni: Polonia, Bulgaria, Grecia, Ungheria, Romania, Croazia, Ucraina, India, Pakistan, Indonesia, Filippine, Repubblica Ceca, Portogallo, Slovacchia, Lettonia, Bahrein, Egitto, Iran, Iraq con il suo Kurdistan autonomo, Giordania, Kuwait, Libano, Oman, Palestina, Siria, Emirati Arabi Uniti, Yemen, Africa, Kazahstan, Mongolia.

    WR = 35x

    Incasso massimo = 0,4 BTC, £/$/€/CA$100, 1000 NOK/SEK

    I giri gratuiti possono essere richiesti solo una volta al mese. Deve aver effettuato almeno un deposito in quel mese (pari o superiore a 20 €/$ o 0,05 BTC).

    Ciao :)

    Stiamo valutando di modificarlo in linea con il prezzo in BTC, restate sintonizzati! :)

    Olle, BitStarz

    Ciao Olle,

    Solo una spinta amichevole per vedere se hai intenzione di aggiornare i valori bitcoin per mantenerli in linea con i prezzi attuali :)

    Grazie!

    ~Semplice222

  • Originale English Traduzione Italiano

    Don't know what I am doing wrong but $200 is a lot to deposit and lose in a day and $200 in a week last week and then I didn't get a loyalty bonus. This is what I hear from Mike

    MikeSupport Hero
    Mike Hello. How may I help you?

    K1ll3d41355 Hey Mike :) I literally deposited more than $200 today

    and I didnt get loyalty Friday last weekend

    and then Im feeling unloved this week hardcore

    Mike Let me have a quick look for you.

    K1ll3d41355 I dont mean to complain but $200 is like 1/2 rent

    well for the week

    thats like $800 a month and ive put in almost $50,000 here lol

    thats like a house in some states

    Mike Aw really sorry my friend but i couldn't find a bonus right now. Please check out our promotions page though as we always have offers coming up.

    K1ll3d41355 Can I know why my loyalty isnt even adding up

    cuz i use to get loyalty

    and then second chance spins

    now i am getting nothing

    Mike it is calculated by our casino manager nick and if eligible you will receive something from us

    you should count it as an added bonus

    K1ll3d41355 huh?

    the deposits?

    Mike the bonus is calculated by our casino manager nick

    if you have not received them you were not eligible unfortunately

    K1ll3d41355 Ok I will ask Nick

    what is his email if I may ask

    sorry not trying to be rude

    Mike only if nick has contacted you should you be able to reach him

    K1ll3d41355 but I feel like maybe the new thing has things a little jumbled

    could i reach him on lcb

    is that best

    Mike unfortunately if you did not receive something you were not eligible

    K1ll3d41355 ?

    ok i just want to know why

    lol

    cuz 20 mbtc is more than enough to lose in the past

    Mike it is not something we would offer the information of

    K1ll3d41355 and he says were only human

    Mike because it is not one of our normal promotions

    K1ll3d41355 ok thats strange

    ok thanks

    I will contact him there

    Mike is there anything else I can help you with?

    K1ll3d41355 nope thats it i will contact Nick there

    Thank you Mike Read

    Mike Have a nice evening.

    Mike has closed the chat.

    Doesn't sound like the usual Mike. Hope I can hear from Nick :)

    Non so cosa sto facendo di sbagliato, ma $ 200 sono tanti da depositare e perdere in un giorno e $ 200 in una settimana la scorsa settimana e poi non ho ricevuto un bonus fedeltà. Questo è quello che sento da Mike

    MikeSupport Hero
    Mike Ciao. Come posso aiutarti?

    K1ll3d41355 Ehi Mike :) Oggi ho letteralmente depositato più di $ 200

    e non ho ricevuto fedeltà venerdì lo scorso fine settimana

    e poi questa settimana mi sento non amato, hardcore

    Mike Lasciami dare una rapida occhiata per te.

    K1ll3d41355 Non intendo lamentarmi, ma $ 200 sono come 1/2 affitto

    bene per la settimana

    sono circa $ 800 al mese e ho investito quasi $ 50.000 qui lol

    è come una casa in alcuni stati

    Mike Aw mi dispiace davvero amico mio, ma non sono riuscito a trovare un bonus in questo momento. Ti invitiamo a controllare la nostra pagina delle promozioni perché abbiamo sempre offerte in arrivo.

    K1ll3d41355 Posso sapere perché la mia lealtà non torna nemmeno

    perché lo uso per ottenere lealtà

    e poi gira la seconda possibilità

    ora non ottengo nulla

    Mike, viene calcolato dal nick del nostro manager del casinò e, se idoneo, riceverai qualcosa da noi

    dovresti considerarlo come un bonus aggiuntivo

    K1ll3d41355 eh?

    i depositi?

    Mike, il bonus viene calcolato dal nick del nostro manager del casinò

    se non li hai ricevuti purtroppo non eri idoneo

    K1ll3d41355 Ok, chiederò a Nick

    qual è la sua email se posso chiedere?

    scusa, non sto cercando di essere scortese

    Mike solo se Nick ti ha contattato, dovresti riuscire a contattarlo

    K1ll3d41355 ma ho la sensazione che forse la novità abbia le cose un po' confuse

    potrei contattarlo su lcb

    è la cosa migliore?

    Mike sfortunatamente se non ricevevi qualcosa non avevi diritto

    K1ll3d41355 ?

    ok, voglio solo sapere perché

    lol

    perché 20 MBTC sono più che sufficienti per perdere in passato

    Mike, non è qualcosa di cui offriremo informazioni

    K1ll3d41355 e dice che siamo solo umani

    Mike perché non è una delle nostre normali promozioni

    K1ll3d41355 ok, è strano

    ok grazie

    Lo contatterò lì

    Mike, c'è qualcos'altro in cui posso aiutarti?

    K1ll3d41355 no, è così, contatterò Nick lì

    Grazie Mike Leggi

    Mike, buona serata.

    Mike ha chiuso la chat.

    Non sembra il solito Mike. Spero di poter sentire Nick :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    This casino is certainly good, but before, they had conditions more interesting than now. Now, they for losing, give free spins in slots in which it is almost impossible to win anything. Very sorry.

    Questo casinò è sicuramente buono, ma prima avevano condizioni più interessanti di adesso. Adesso, per aver perso, danno giri gratuiti nelle slot in cui è quasi impossibile vincere qualcosa. Molto dispiaciuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi AnnaDawn,

    The casino rep has been notified. Hope he'll get back to us shortly with the explanation. 

    Ciao AnnaDawn,

    Il rappresentante del casinò è stato informato. Spero che ci risponderà presto con la spiegazione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Anna!

    Thanks for the feedback, and please allow me break down the loyalty bonus for you.

    There's no guarantee to get a loyalty bonus on Friday from Nick (unless you're
    a VIP player with a special deal). All other players only get a Loyalty bonus
    if Nick deems you to be eligible.

    The Loyalty Bonus is not a guaranteed perk that is advertised on site, and shouldn't
    be relied upon to be received each week. Thankfully, this is far from the only bonus
    we offer at BitStarz, which ranges from Monday Reloads, Wednesday Drop, Wednesday
    Free Spins, Second Chance Free Spins, Tournaments and much more.

    I also want to encourage your to put limits on your account in case you feel you're
    spending more than you can afford, as you're mentioning quite hefty amounts.

    I'm sure Nick can throw you a loyalty bonus eventually :)

    Olle

    Ciao Anna!

    Grazie per il feedback e permettimi di analizzarti il bonus fedeltà.

    Non c'è alcuna garanzia di ricevere un bonus fedeltà venerdì da Nick (a meno che tu non lo sia
    un giocatore VIP con un accordo speciale). Tutti gli altri giocatori ricevono solo un bonus fedeltà
    se Nick ritiene che tu sia idoneo.

    Il Bonus Fedeltà non è un vantaggio garantito pubblicizzato sul sito e non dovrebbe
    si può fare affidamento sul fatto che verranno ricevuti ogni settimana. Per fortuna, questo non è l’unico vantaggio
    offriamo su BitStarz, che spazia da Monday Reloads, Wednesday Drop, Wednesday
    Giri gratuiti, giri gratuiti di seconda possibilità, tornei e molto altro.

    Voglio anche incoraggiarti a mettere dei limiti sul tuo account nel caso in cui ritieni di esserlo
    spendere più di quanto puoi permetterti, dato che stai menzionando importi piuttosto ingenti.

    Sono sicuro che Nick prima o poi potrà offrirti un bonus fedeltà :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you for replying Olle!! I didn't mean to put you all on blast or anything I just thought it was strange and for the amount spent I was wanting to get a little more of an explanation. I never got 2nd respins after 20 mbtc deposit :( but I understand sometimes Nick doesn't deem it worthy but I have to ask and for the amount spent I was thinking it might be worthy of a response :) Thank you so much for answering!!! Can I know about the limits? I don't know how to set them!! I always loved depositing to Bitstarz because I use to get 2nd chance spins and loyalty!! I have

    No. Transactions 399
    Total Received 3.93729367 BTC
    Final Balance 0.05769706 BTC

    Maybe not in comparison to some but A LOTTT of money!! I don't get why some of the money I am seeing I can't play with either... This is from blockchain.info 3P54Fi6G9Gi1nADmYK61qMEgngScCZESb2 my address

    Grazie per aver risposto Olle!! Non volevo mandarvi tutti all'aria o cose del genere, pensavo solo che fosse strano e per la cifra spesa volevo avere qualche spiegazione in più. Non ho mai ricevuto il secondo respin dopo un deposito di 20 MBTC :( ma capisco che a volte Nick non lo ritiene degno ma devo chiedere e per l'importo speso pensavo che potrebbe essere degno di una risposta :) Grazie mille per aver risposto !!! Posso conoscere i limiti? non so come impostarli!! Mi è sempre piaciuto depositare su Bitstarz perché di solito ottengo giri e fedeltà della seconda possibilità!! Io ho

    N. Transazioni 399
    Totale ricevuto 3,93729367 BTC
    Saldo finale 0,05769706 BTC

    Forse non in confronto ad alcuni, ma MOLTI soldi!! Non capisco perché non posso giocare con parte dei soldi che vedo... Questo viene da blockchain.info 3P54Fi6G9Gi1nADmYK61qMEgngScCZESb2 il mio indirizzo

  • Originale English Traduzione Italiano

    I semi agree because now they blame it all on Nick who no one can contact! I haven't heard from Olle for like 5 years LOL I don't understand how it matters what slots things are given on when they have a cap of 5 mBTC! So whether I win 0.0002 after 30 spins or 0.02 there is a max cap of 0.005! I don't get what's going on! They use to do second chance spins which they mentioned... haven't received any... use to be fast... and 50... now I am getting the cold shoulder...

    Sono semi d'accordo perché ora danno la colpa di tutto a Nick che nessuno può contattare! Non ho notizie di Olle da circa 5 anni LOL Non capisco quanto sia importante su quali slot vengono fornite le cose quando hanno un limite di 5 mBTC! Quindi, se vinco 0,0002 dopo 30 giri o 0,02, c'è un limite massimo di 0,005! Non capisco cosa sta succedendo! Fanno i giri di seconda possibilità che hanno menzionato... non ne hanno ricevuti... erano veloci... e 50... ora sto ricevendo la spalla fredda...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Question to the representative. Your free spins for a deposit will always be in the provider who is now? I remember before, that it was the spins in the slots from BetSoft. And it was much better!

    Domanda al rappresentante. I tuoi giri gratuiti per un deposito saranno sempre presso il fornitore che è adesso? Ricordo prima che erano i giri nelle slot di BetSoft. Ed era molto meglio!

  • Originale English Traduzione Italiano
    AnnaDawn wrote:

    Thank you for replying Olle!! I didn't mean to put you all on blast or anything I just thought it was strange and for the amount spent I was wanting to get a little more of an explanation. I never got 2nd respins after 20 mbtc deposit :( but I understand sometimes Nick doesn't deem it worthy but I have to ask and for the amount spent I was thinking it might be worthy of a response :) Thank you so much for answering!!! Can I know about the limits? I don't know how to set them!! I always loved depositing to Bitstarz because I use to get 2nd chance spins and loyalty!! I have

    No. Transactions 399
    Total Received 3.93729367 BTC
    Final Balance 0.05769706 BTC

    Maybe not in comparison to some but A LOTTT of money!! I don't get why some of the money I am seeing I can't play with either... This is from blockchain.info 3P54Fi6G9Gi1nADmYK61qMEgngScCZESb2 my address

    Hi Anna!

    Glad to be of help! :) and thanks for understanding. I mean, we're doing our very best to reward loyal players such as yourself with nice bonuses, and I have to say I think we do at least an OK job, haha. But
    I understand that you of course want to get maximum bonuses for the money you put in, I totally
    get that.

    As for your deposits, I think those are very high levels, and I'm sorry to hear that you haven't had
    more wins. But at the same time, the not knowing if you'll win or not makes casino as exciting
    as it is. With that being said, I'm sure you understand that we have to base the bonuses on 
    what you deposit, and can't just keep giving you unlimited bonuses until you win, but rather
    give you a fair bonus based on your deposits.

    Also, for limits, I believe you've already gotten some help with it as far as I've heard from my colleagues. But just get back to us if you need help. I'm really happy to hear you playing responsibly.

    With warm regards,

    Olle

    AnnaDawn ha scritto:

    Grazie per aver risposto Olle!! Non volevo mandarvi tutti all'aria o cose del genere, pensavo solo che fosse strano e per la cifra spesa volevo avere qualche spiegazione in più. Non ho mai ricevuto il secondo respin dopo un deposito di 20 MBTC :( ma capisco che a volte Nick non lo ritiene degno ma devo chiedere e per l'importo speso pensavo che potrebbe essere degno di una risposta :) Grazie mille per aver risposto !!! Posso conoscere i limiti? non so come impostarli!! Mi è sempre piaciuto depositare su Bitstarz perché di solito ottengo giri e fedeltà della seconda possibilità!! Io ho

    N. Transazioni 399
    Totale ricevuto 3,93729367 BTC
    Saldo finale 0,05769706 BTC

    Forse non in confronto ad alcuni, ma MOLTI soldi!! Non capisco perché non posso giocare con parte dei soldi che vedo... Questo viene da blockchain.info 3P54Fi6G9Gi1nADmYK61qMEgngScCZESb2 il mio indirizzo

    Ciao Anna!

    Felice di essere d'aiuto! :) e grazie per la comprensione. Voglio dire, stiamo facendo del nostro meglio per premiare i giocatori fedeli come te con buoni bonus, e devo dire che penso che almeno facciamo un buon lavoro, ahah. Ma
    Capisco che tu ovviamente voglia ottenere il massimo dei bonus per i soldi che hai investito, lo capisco assolutamente
    prendilo.

    Per quanto riguarda i tuoi depositi, penso che siano livelli molto alti e mi dispiace sapere che non hai avuto
    più vittorie. Ma allo stesso tempo, il non sapere se vincerai o meno rende il casinò altrettanto emozionante
    così com'è. Detto questo, sono sicuro che capirai che dobbiamo basare i bonus su
    quello che depositi e non puoi semplicemente continuare a darti bonus illimitati finché non vinci, ma piuttosto
    darti un giusto bonus in base ai tuoi depositi.

    Inoltre, per quanto riguarda i limiti, credo che tu abbia già ricevuto aiuto da quanto ho sentito dai miei colleghi. Ma torna da noi se hai bisogno di aiuto. Sono davvero felice di sentirti giocare in modo responsabile.

    Con cordiali saluti,

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano
    tanunax wrote:

    Question to the representative. Your free spins for a deposit will always be in the provider who is now? I remember before, that it was the spins in the slots from BetSoft. And it was much better!

    Hi Tanunax!

    I'm not sure what specific promotion you're referring to :) but providers normally vary quite a bit depending both on location and promotion in question. Also, the amount you put in can have an effect on what games and providers you get it on. Reason for this is spin value, etc.

    Kindly let me know what promo you're referring to and I'd be happy to help :)

    Olle

    tanunax ha scritto:

    Domanda al rappresentante. I tuoi giri gratuiti per un deposito saranno sempre presso il fornitore che è adesso? Ricordo prima che erano i giri nelle slot di BetSoft. Ed era molto meglio!

    Ciao Tanunax!

    Non sono sicuro a quale promozione specifica ti riferisci :) ma i fornitori normalmente variano leggermente a seconda della località e della promozione in questione. Inoltre, l'importo che inserisci può avere un effetto su quali giochi e fornitori lo ottieni. La ragione di ciò è il valore dello spin, ecc.

    Fammi sapere a quale promo ti riferisci e sarò felice di aiutarti :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have to admit tho that the weekly loyalty free spins for me really took a solid drop in the past weeks. I am not a high roller and i do like to receive these free spins but past 3 weeks i never managed to win more than 50 cents from the free spins. So what it means is a quick 15 seconds slot session with the winnings and then im done haha. I kinda got used to rely on the free spins because for some reasons all my deposits rip at the speed of light, Can't every win anything, but then i receive free spins and then boom slots are happy. With the partial return the free spins provided me it was making playing with you worth it more but without them my experience with bitstarz can be summed up with insta rip goodbye. But i do understand that you guys cannot give us infinite free spins till we win back all our money or you wouldn't be in the business for too long. Was just commenting because that topic really reached me since i went for 5-10e bonus from free spins to 10-50 cents per week and the drop is huge.

    Devo ammettere però che i giri gratuiti fedeltà settimanali per me hanno subito un forte calo nelle ultime settimane. Non sono un high roller e mi piace ricevere questi giri gratuiti, ma nelle ultime 3 settimane non sono mai riuscito a vincere più di 50 centesimi dai giri gratuiti. Quindi ciò che significa è una veloce sessione di slot di 15 secondi con le vincite e poi ho finito ahah. Mi sono abituato a fare affidamento sui giri gratuiti perché per qualche motivo tutti i miei depositi vengono strappati alla velocità della luce, non tutti possono vincere qualcosa, ma poi ricevo giri gratuiti e quindi le slot boom sono felici. Con il ritorno parziale che mi hanno fornito i giri gratuiti, valeva la pena giocare con te, ma senza di essi la mia esperienza con bitstarz può essere riassunta con l'addio di insta rip. Ma capisco che voi ragazzi non potete darci giri gratuiti infiniti finché non riconquistiamo tutti i nostri soldi, altrimenti non rimarreste nel settore per troppo tempo. Stavo solo commentando perché quell'argomento mi ha davvero colpito da quando ho optato per un bonus di 5-10 euro dai giri gratuiti a 10-50 centesimi a settimana e il calo è enorme.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Had to add that I deposited and LOST 57 mBTC yesterday... 

    May 26, 2018 20:30 Accepted Deposit Cubits 0.00700000 BTC

    May 26, 2018 18:37 Accepted Deposit Cubits 0.01000000 BTC
    May 26, 2018 11:16 Accepted Deposit Cubits 0.00500000 BTC
    May 26, 2018 09:08 Accepted Deposit Cubits 0.01000000 BTC
    May 26, 2018 03:43 Accepted Deposit Cubits 0.01500000 BTC
    May 26, 2018 01:17 Accepted Deposit Cubits 0.01000000

    I did not cashout anything... I was on a major this is the story of my life times... embarrassed lol

    I asked in chat & received 20 free on Fruit Zen and 10 on Platinum Lightning, Fantasy Park or Aztec Magic hystericalbe_sickembarrassedembarrassed

    Platinum Lightning Lost 0.00008000 BTC 0.00012400 / 0.00320000 (3 %) May 26, 2018 20:00
    Slot Wars Wager Done 0.00154595 BTC 0.00000000 / 0.00000000 (100 %) May 26, 2018 15:02 ---> I got 15th place in the tournament :)
    ND FS BTC Lost 0.00069000 BTC 0.00200400 / 0.02760000 (7 %) May 26, 2018 12:35

    I think was thinking I would get 2nd chance free spins as I had before but then nothing and I stupidly deposited 2 more times.... managed to cashout 8 mbtc today... BUT no 2nd chance free spins?? How much do you have to lose to be able to get some spins to at least get a spin afterwards with? I was getting 60 2nd chance free bonuses when I made 3 or more deposits and lost in a day but not when I completely tank!!! I feel like a baby bird with a broken beak lol I cheep and I cheep but I just can't cheep enough LOL

    Devo aggiungere che ieri ho depositato e PERSO 57 mBTC...

    26 maggio 2018 20:30 Cubiti di deposito accettati 0,00700000 BTC

    26 maggio 2018 18:37 Cubiti di deposito accettati 0,01000000 BTC
    26 maggio 2018 11:16 Cubiti di deposito accettati 0,00500000 BTC
    26 maggio 2018 09:08 Cubiti di deposito accettati 0,01000000 BTC
    26 maggio 2018 03:43 Cubiti di deposito accettati 0,01500000 BTC
    26 maggio 2018 01:17 Cubiti di deposito accettati 0,01000000

    Non ho incassato nulla... ero in una specializzazione, questa è la storia della mia vita... embarrassed lol

    Ho chiesto in chat e ho ricevuto 20 gratis su Fruit Zen e 10 su Platinum Lightning, Fantasy Park o Aztec Magic hystericalbe_sickembarrassedembarrassed

    Platino Fulmine Perso 0.00008000 BTC 0.00012400 / 0.00320000 (3 %) 26 maggio 2018 20:00
    Scommessa Slot Wars fatta 0,00154595 BTC 0,00000000 / 0,00000000 (100 %) 26 maggio 2018 15:02 ---> Ho ottenuto il 15° posto nel torneo :)
    ND FS BTC persi 0,00069000 BTC 0,00200400 / 0,02760000 (7 %) 26 maggio 2018 12:35

    Penso che stavo pensando che avrei ottenuto giri gratuiti della seconda possibilità come avevo prima ma poi niente e stupidamente ho depositato altre 2 volte.... sono riuscito a incassare 8 mbtc oggi... MA nessun giro gratuito della seconda possibilità?? Quanto devi perdere per poter ottenere qualche giro con cui ottenere almeno un giro dopo? Ricevevo 60 bonus gratuiti di seconda possibilità quando ho effettuato 3 o più depositi e ho perso in un giorno, ma non quando ho completamente svuotato!!! Mi sento come un uccellino con il becco rotto lol piango e piango ma non riesco a piangere abbastanza LOL

  • Originale English Traduzione Italiano

    bitstarz Sorry, off topic. Tell me, can I play in your casino, my country is Ukraine? Just wonder, my country is participating in the LCB shop. And in the rest of your promo?

    bitstarz Scusate, fuori tema. Dimmi, posso giocare nel tuo casinò, il mio paese è l'Ucraina? Mi chiedo solo, il mio paese partecipa al negozio LCB. E nel resto del tuo promo?

  • Originale English Traduzione Italiano
    Kross777 wrote:

    bitstarz Sorry, off topic. Tell me, can I play in your casino, my country is Ukraine? Just wonder, my country is participating in the LCB shop. And in the rest of your promo?

    Unfortunately, your country is restricted for the Shop offer. 

    Kross777 ha scritto:

    bitstarz Scusate, fuori tema. Dimmi, posso giocare nel tuo casinò, il mio paese è l'Ucraina? Mi chiedo solo, il mio paese partecipa al negozio LCB. E nel resto del tuo promo?

    Sfortunatamente, il tuo Paese è limitato per l'offerta del Negozio.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi AnnaDawn,

    Could you please tell me if you are referring to the shop spins? As far as I can see you got one set of spins this month. As per the offer terms, free spins from the shop can be claimed only once per month. 

    Ciao AnnaDawn,

    Potresti dirmi se ti riferisci ai giri del negozio? Per quanto ho potuto vedere, hai ricevuto una serie di giri questo mese. Secondo i termini dell'offerta, i giri gratuiti del negozio possono essere richiesti solo una volta al mese.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I was told I need to do call to verify but I never got the call.

    Please call me after 19 hs Argentina time .

    My email address is <email removed for privacy>

    Mi è stato detto che dovevo chiamare per verificare ma non ho mai ricevuto la chiamata.

    Per favore, chiamami dopo le 19, ora dell'Argentina.

    Il mio indirizzo email è

  • Originale English Traduzione Italiano
    monteverde wrote:

    I was told I need to do call to verify but I never got the call.

    Please call me after 19 hs Argentina time .

    My email address is alberfab1961@hotmail.com

    Hi there,

    You might want to remove your email so it's not publicly displayed here.

    I'd also like to add that we've called you 6 times without success, so it would
    be awesome if you picked up when we call so we can verify you :)

    Olle

    monteverde ha scritto:

    Mi è stato detto che dovevo chiamare per verificare ma non ho mai ricevuto la chiamata.

    Per favore, chiamami dopo le 19, ora dell'Argentina.

    Il mio indirizzo email è alberfab1961@hotmail.com

    Ciao,

    Potresti voler rimuovere la tua email in modo che non venga visualizzata pubblicamente qui.

    Vorrei anche aggiungere che ti abbiamo chiamato 6 volte senza successo, quindi sarebbe
    sarebbe fantastico se rispondessi quando chiameremo così possiamo verificarti :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Sorry for the late reply. I was not talking about the Shop spins :) I was talking about the 2nd chance spins that I use to receive that use to make my day after depositing and losing multiple deposits in a day struggle

    Scusa per il ritardo della risposta. Non stavo parlando dei giri del Negozio :) Stavo parlando dei giri della seconda possibilità che utilizzo per ricevere quell'uso per rendere la mia giornata dopo aver depositato e perso più depositi in un giorno struggle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Please email me on when will you call.

    Per favore mandami un'e-mail su quando chiamerai.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Email me when you will going to call me.

    Scrivimi quando mi chiamerai.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok, i guess i will move this official complaint to here.  The desert fortune / aztec bgaming issue.  I'm showing around a 40 dollar us (converted from crypto) loss total for today from the 2 games not paying as the paytable states they should.  I have screenshots of the ones that i noticed, and am going to upload them somewhere, probably drive or imgur.  But by the time the rep acknowledges this message I will have them accessable to you for a look before delving deeped into the account.  At first, i wasn't worried about it, just bringing it to everyone's attention. But after doing a little math, that amount seems far excessive to just "blow off"  I know it is probably software issues, but, not to be rude, that's an issue with you and your supplier.  We still need some sort of resolution.  I mean one win alone is short a 200x multiplier for 3xwilds. Thanks in advance  Also some of the screens are up in the "other" thread.

    Ok, credo che sposterò questo reclamo ufficiale qui. La questione della fortuna del deserto/bgaming azteco. Sto mostrando una perdita totale di circa 40 dollari USA (convertiti da criptovaluta) per oggi dai 2 giochi che non pagano come previsto dalla tabella dei pagamenti. Ho degli screenshot di quelli che ho notato e li caricherò da qualche parte, probabilmente su drive o imgur. Ma nel momento in cui il rappresentante riconoscerà questo messaggio, ti renderò accessibile per dare un'occhiata prima di approfondire l'account. All'inizio non ne ero preoccupato, volevo solo portarlo all'attenzione di tutti. Ma dopo aver fatto un po' di conti, quella cifra sembra decisamente eccessiva per essere semplicemente "scaricata". So che probabilmente si tratta di problemi di software, ma, per non essere scortese, è un problema tuo e del tuo fornitore. Abbiamo ancora bisogno di una sorta di risoluzione. Voglio dire, una sola vittoria equivale a un moltiplicatore 200x per 3xwild. Grazie in anticipo Inoltre alcune schermate sono presenti nel thread "altro".

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino has already been notified. Let's wait for the casino rep's reply. 

    Il casinò è già stato avvisato. Aspettiamo la risposta del rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    They seem pretty active, but it is the weekend so I understand.  And melissa, thanks again for pushing it their way.

    Sembrano piuttosto attivi, ma è il fine settimana, quindi capisco. E Melissa, grazie ancora per aver insistito.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Daniel Hughother wrote:

    They seem pretty active, but it is the weekend so I understand.  And melissa, thanks again for pushing it their way.

    You are very welcome. wink 

    Daniel Hughother ha scritto:

    Sembrano piuttosto attivi, ma è il fine settimana, quindi capisco. E Melissa, grazie ancora per aver insistito.

    Sei il benvenuto. wink

  • Originale English Traduzione Italiano

    I understand that our rep may not have an answer, but straight disappearing makes it feel like the 7bit thing.  I'm not one to rush, but a little contact is so helpful.

    Capisco che il nostro rappresentante potrebbe non avere una risposta, ma scomparire direttamente lo fa sembrare una cosa da 7 bit. Non sono uno che ha fretta, ma un piccolo contatto è molto utile.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Daniel Hughother wrote:

    I understand that our rep may not have an answer, but straight disappearing makes it feel like the 7bit thing.  I'm not one to rush, but a little contact is so helpful.

    The casino rep is taking some days off work so he won't be able to look into your case until he's back. Let's wait when he gets back I'm sure he's going to post the answers to all your questions. He has been informed so he'll get back to us as soon as he can. 

    Daniel Hughother ha scritto:

    Capisco che il nostro rappresentante potrebbe non avere una risposta, ma scomparire direttamente lo fa sembrare una cosa da 7 bit. Non sono uno che ha fretta, ma un piccolo contatto è molto utile.

    Il rappresentante del casinò si prenderà qualche giorno di ferie, quindi non potrà esaminare il tuo caso finché non sarà tornato. Aspettiamo quando torna, sono sicuro che pubblicherà le risposte a tutte le tue domande. E' stato informato quindi ci ricontatterà appena possibile.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok, good.  Thanks again.

    Ok bene. Grazie ancora.

  • Originale English Traduzione Italiano

    And that wasnt really towards you or him, I'm actually irritated about a guy cutting his finger almost off in my store with a saw he rented, and I was nice about it, our insurance is covering him, but he wants to sue.  Anyways, my apologies..

    E non era proprio nei confronti di te o di lui, in realtà sono irritato per un ragazzo che si è quasi tagliato un dito nel mio negozio con una sega che aveva noleggiato, e sono stato gentile a riguardo, la nostra assicurazione lo copre, ma vuole fare causa. Comunque mi scuso..

  • Originale English Traduzione Italiano
    Daniel Hughother wrote:

    And that wasnt really towards you or him, I'm actually irritated about a guy cutting his finger almost off in my store with a saw he rented, and I was nice about it, our insurance is covering him, but he wants to sue.  Anyways, my apologies..

    Bummer about this guys finger. Good thing he has nine more :) JK. I've been an HVAC Contractor for 25 years now, so I feel your pain on employees or other subs hurting themselves and instead of coming straight to the person paying for policies, they run to a lawyer or the insurance company because they expect some crazy "settlement". If they paid more attention to the work they were performing, then maybe they would enjoy the full use of all ten of their phalanges like the rest of us.

    Daniel Hughother ha scritto:

    E non era proprio nei confronti di te o di lui, in realtà sono irritato per un ragazzo che si è quasi tagliato un dito nel mio negozio con una sega che aveva noleggiato, e sono stato gentile a riguardo, la nostra assicurazione lo copre, ma vuole fare causa. Comunque mi scuso..

    Peccato per il dito di questo ragazzo. Meno male che ne ha altri nove :) JK. Sono un appaltatore HVAC ormai da 25 anni, quindi sento il tuo dolore per i dipendenti o altri subalterni che si fanno male e invece di rivolgersi direttamente alla persona che paga le polizze, corrono da un avvocato o dalla compagnia assicurativa perché si aspettano qualcosa di pazzesco "insediamento". Se prestassero più attenzione al lavoro che stanno eseguendo, forse potrebbero godere del pieno utilizzo di tutte e dieci le loro falangi come il resto di noi.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Daniel Hughother wrote:

    Ok, i guess i will move this official complaint to here.  The desert fortune / aztec bgaming issue.  I'm showing around a 40 dollar us (converted from crypto) loss total for today from the 2 games not paying as the paytable states they should.  I have screenshots of the ones that i noticed, and am going to upload them somewhere, probably drive or imgur.  But by the time the rep acknowledges this message I will have them accessable to you for a look before delving deeped into the account.  At first, i wasn't worried about it, just bringing it to everyone's attention. But after doing a little math, that amount seems far excessive to just "blow off"  I know it is probably software issues, but, not to be rude, that's an issue with you and your supplier.  We still need some sort of resolution.  I mean one win alone is short a 200x multiplier for 3xwilds. Thanks in advance  Also some of the screens are up in the "other" thread.

    Hi Daniel,

    I think it's great that you bring things like this to our attention, and if there's indeed an error in the game, I'm going to be absolutely furious.

    It's extremely important that you raise things like this with our support as soon as you sense something is off. Our support guys are extremely good and on the ball, and I can't praise them enough for their fast work. 

    We have a good relationship with BGaming as well, and we're very tight with them, so any criticism towards them we're able to aim directly to the top dogs in the company.

    So, what I urge you to do, please, is to go on live chat and explain your situation to our support heroes, and remember that stake, time of it happening is going to help us locate the game round in question. The longer time that passes, the harder it will be to find
    the round and help you. 

    If you have any questions for me, I'd be happy to answer them :)

    Olle

    Daniel Hughother ha scritto:

    Ok, credo che sposterò questo reclamo ufficiale qui. La questione della fortuna del deserto/bgaming azteco. Sto mostrando una perdita totale di circa 40 dollari USA (convertiti da criptovaluta) per oggi dai 2 giochi che non pagano come previsto dalla tabella dei pagamenti. Ho degli screenshot di quelli che ho notato e li caricherò da qualche parte, probabilmente su drive o imgur. Ma nel momento in cui il rappresentante riconoscerà questo messaggio, ti renderò accessibile per dare un'occhiata prima di approfondire l'account. All'inizio non ne ero preoccupato, volevo solo portarlo all'attenzione di tutti. Ma dopo aver fatto un po' di conti, quella cifra sembra decisamente eccessiva per essere semplicemente "scaricata". So che probabilmente si tratta di problemi di software, ma, per non essere scortese, è un problema tuo e del tuo fornitore. Abbiamo ancora bisogno di una sorta di risoluzione. Voglio dire, una sola vittoria equivale a un moltiplicatore 200x per 3xwild. Grazie in anticipo Inoltre alcune schermate sono presenti nel thread "altro".

    Ciao Daniel,

    Penso che sia fantastico che tu porti cose come queste alla nostra attenzione, e se c'è davvero un errore nel gioco, diventerò assolutamente furioso.

    È estremamente importante sollevare questioni come questa con il nostro supporto non appena avverti che qualcosa non va. I nostri ragazzi dell'assistenza sono estremamente bravi e pronti e non posso elogiarli abbastanza per il loro lavoro veloce.

    Abbiamo un buon rapporto anche con BGaming e siamo molto legati a loro, quindi qualsiasi critica nei loro confronti possiamo indirizzarla direttamente ai vertici dell'azienda.

    Quindi, quello che ti esorto a fare, per favore, è andare in chat dal vivo e spiegare la tua situazione ai nostri eroi di supporto, e ricordare che la puntata e il momento in cui avviene ci aiuteranno a individuare il round di gioco in questione. Più tempo passa, più difficile sarà trovarlo
    il giro e aiutarti.

    Se avete domande da farmi, sarò felice di rispondervi :)

    Olle

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi livechat doesn’t open when I click on either the blue bubble or livechat tab on account page. Click to open and nothing at all happens. Had this issue since yesterday.

    Ciao, la chat dal vivo non si apre quando faccio clic sulla bolla blu o sulla scheda della chat dal vivo nella pagina dell'account. Fare clic per aprire e non succede nulla. Ho avuto questo problema da ieri.

  • Originale English Traduzione Italiano
    asanfa wrote:

    Hi livechat doesn’t open when I click on either the blue bubble or livechat tab on account page. Click to open and nothing at all happens. Had this issue since yesterday.

    I've checked this for you and the live chat bubble works just fine, try with another web browser, this might help.

    asanfa ha scritto:

    Ciao, la chat dal vivo non si apre quando faccio clic sulla bolla blu o sulla scheda della chat dal vivo nella pagina dell'account. Fare clic per aprire e non succede nulla. Ho avuto questo problema da ieri.

    L'ho controllato per te e il fumetto della chat dal vivo funziona perfettamente, prova con un altro browser web, questo potrebbe essere d'aiuto.

Feedback dei Membri

Inserisci il tuo commento.

attività lcb nelle ultime 24 ore

Messaggi più Visti del Forum

Anchi
Anchi Serbia 1 mese fa
212

Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024

Anchi
Anchi Serbia 2 mesi fa
11

Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito

tough_nut
tough_nut 2 mesi fa
3

Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas