Hi,
Ill check now. please let me know your username and the casino where you requested a withdrawal by PM.
tx
CHIUSO - Casinò Slots Jungle / Casino Titan / Winpalace / GoldenCherry / Begado
- Iniziato da
- daniel.affactive
- Super Hero 1199
- attività più recente 8 anni fa
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1 9852 mesi fa
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-
- Risposta da
- clara.hans
- at Aug 21, 14, 02:55:15 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Originale Traduzione tradotto conCIAO,
Adesso controllo. per favore fammi sapere il tuo nome utente e il casinò in cui hai richiesto il prelievo tramite PM.
tx -
- Risposta da
- destro33
- at Aug 21, 14, 10:31:13 AM
- Full Member 192
- attività più recente 4 anni fa
-
- Risposta da
- clara.hans
- at Aug 21, 14, 10:34:10 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Got it. Checking with finance now.
Will update you soon.
regards,Fatto. Stiamo controllando con la finanza adesso.
Ti aggiorneremo presto.
saluti, -
- Risposta da
- Solar77
- at Aug 24, 14, 11:15:28 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
Hi, I am unfortunately fed up with Win Palace "support" I have contacted them regarding a simple question on a cash back offer I was wondering if I could receive, it has been weeks, 5 emails, is this a deliberate tactic to get rid of me as a customer? is support too busy to help paying customers? or have 5 emails not even been read, I have never experienced absolutely no response from a business on a question emailed to them, quite amazing, what is going on at Win Palace? pull yourselves together, thank you
Ciao, purtroppo sono stufo del "supporto" di Win Palace. Li ho contattati per una semplice domanda su un'offerta di rimborso. Mi chiedevo se potevo ricevere, sono passate settimane, 5 e-mail, è una tattica deliberata per liberarmi di me come cliente? l'assistenza è troppo impegnata per aiutare i clienti paganti? o non sono state nemmeno lette 5 e-mail, non ho mai ricevuto alcuna risposta da parte di un'azienda a una domanda inviata loro via e-mail, piuttosto sorprendente, cosa sta succedendo al Win Palace? rimettetevi in sesto, grazie
1.5/ 5
-
- Risposta da
- clara.hans
- at Aug 25, 14, 04:22:42 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Hi, I am unfortunately fed up with Win Palace "support" I have contacted them regarding a simple question on a cash back offer I was wondering if I could receive, it has been weeks, 5 emails, is this a deliberate tactic to get rid of me as a customer? is support too busy to help paying customers? or have 5 emails not even been read, I have never experienced absolutely no response from a business on a question emailed to them, quite amazing, what is going on at Win Palace? pull yourselves together, thank you
Hi Solar77,
please send me the question by PM and the answers you got so far. Ill check with our support department about this and also get you a real response.
Not sure why they were not clear. Ill make sure this doesn't happen again.
Best regards,
Ciao, purtroppo sono stufo del "supporto" di Win Palace. Li ho contattati per una semplice domanda su un'offerta di rimborso. Mi chiedevo se potevo ricevere, sono passate settimane, 5 e-mail, è una tattica deliberata per liberarmi di me come cliente? l'assistenza è troppo impegnata per aiutare i clienti paganti? o non sono state nemmeno lette 5 e-mail, non ho mai ricevuto alcuna risposta da parte di un'azienda a una domanda inviata loro via e-mail, piuttosto sorprendente, cosa sta succedendo al Win Palace? rimettetevi in sesto, grazie
Ciao Solar77,
per favore inviami la domanda tramite PM e le risposte che hai ricevuto finora. Verificherò con il nostro dipartimento di supporto a riguardo e ti darò anche una risposta reale.
Non sono sicuro del motivo per cui non fossero chiari. Mi assicurerò che ciò non accada di nuovo.
Distinti saluti,1.5/ 5
-
- Risposta da
- destro33
- at Aug 25, 14, 10:53:38 AM
- Full Member 192
- attività più recente 4 anni fa
Clara,
I haven't heard from anybody on my withdraw request. Do you have any info yet?
Destro33Chiara,
Non ho sentito nessuno riguardo alla mia richiesta di prelievo. Hai già qualche informazione?
Distruggi33 -
- Risposta da
- destro33
- at Aug 25, 14, 04:50:55 PM
- Full Member 192
- attività più recente 4 anni fa
Clara,
I realize there is a time difference between you and me but can you please let me know whats going on? Support asked me for my bank statement from Aug 10th to present which I supplied. If the casino is suggesting I should have received the funds, please let me know since thats not the case. Can you atleast confirm a wire was actually sent or tell me what bank the wire was supposedly sent to via PM? If the casino group feels I am a risk of any kind, please just close my account and refund my deposits. One thing I am 100% positive of is the wire transfer has not been received.Chiara,
Mi rendo conto che c'è una differenza di fuso orario tra me e te, ma puoi per favore farmi sapere cosa sta succedendo? L'assistenza mi ha chiesto il mio estratto conto dal 10 agosto ad oggi che ho fornito. Se il casinò suggerisce che avrei dovuto ricevere i fondi, faccelo sapere poiché non è così. Puoi almeno confermare che un bonifico è stato effettivamente inviato o dirmi a quale banca è stato presumibilmente inviato il bonifico tramite PM? Se il gruppo del casinò ritiene che io rappresenti un rischio di qualsiasi tipo, chiudi il mio account e rimborsa i miei depositi. Una cosa di cui sono sicuro al 100% è che il bonifico bancario non è stato ricevuto. -
- Risposta da
- clara.hans
- at Aug 26, 14, 03:46:06 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Clara,
I realize there is a time difference between you and me but can you please let me know whats going on? Support asked me for my bank statement from Aug 10th to present which I supplied. If the casino is suggesting I should have received the funds, please let me know since thats not the case. Can you atleast confirm a wire was actually sent or tell me what bank the wire was supposedly sent to via PM? If the casino group feels I am a risk of any kind, please just close my account and refund my deposits. One thing I am 100% positive of is the wire transfer has not been received.
HI destro33,
they are asking the bank statement to prove that you didn't receive the payment. Seems to be that was sent but for some reason you didn't receive it yet.
If they confirm they are paying, you don't need to worry. You will receive the payment.
Ill give it a push today to see if they can do it again now.
Bests!
Chiara,
Mi rendo conto che c'è una differenza di fuso orario tra me e te, ma puoi per favore farmi sapere cosa sta succedendo? L'assistenza mi ha chiesto il mio estratto conto dal 10 agosto ad oggi che ho fornito. Se il casinò suggerisce che avrei dovuto ricevere i fondi, faccelo sapere poiché non è così. Puoi almeno confermare che un bonifico è stato effettivamente inviato o dirmi a quale banca è stato presumibilmente inviato il bonifico tramite PM? Se il gruppo del casinò ritiene che io rappresenti un rischio di qualsiasi tipo, chiudi il mio account e rimborsa i miei depositi. Una cosa di cui sono sicuro al 100% è che il bonifico bancario non è stato ricevuto.
Ciao destro33,
ti chiedono l'estratto conto per dimostrare che non hai ricevuto il pagamento. Sembra che sia stato inviato ma per qualche motivo non l'hai ancora ricevuto.
Se confermano che stanno pagando, non devi preoccuparti. Riceverai il pagamento.
Darò una spinta oggi per vedere se riescono a farlo di nuovo adesso.
I migliori! -
- Risposta da
- clara.hans
- at Aug 26, 14, 08:37:09 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Hi destro33,
please get in touch with your AM so you can sort it out. I got in touch with them and they requested me to ask you this.
Also, your account was credited with $400 on real balance as a compensation. Ill send you some direct details so you can get in touch ASAP.
Best regards,Ciao destro33,
per favore contatta il tuo AM così puoi risolvere la cosa. Mi sono messo in contatto con loro e mi hanno chiesto di chiederti questo.
Inoltre, sul tuo conto sono stati accreditati $ 400 sul saldo reale come compensazione. Ti invierò alcuni dettagli diretti in modo che tu possa contattarci al più presto.
Distinti saluti, -
- Risposta da
- Bitspender
- at Aug 26, 14, 01:44:52 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Clara, Why haven't you help this person get all his money? I omitted his name. But will send it to you in a PM if you like.
xxxxxxxx posted on 21/08/2014
I won over $14,000 playing with a no max cash out bonus. I cleared all playthrough criteria and submitted by withdraw request for the $3,000 limit they set. I waited the 10 full business days only to find they declined $2,500 of my with draw and offered a $500 payment. When I contact their finance department they used the following excuse taken from their email - "We process the withdrawal requests in installments or variable amounts as it is clearly stipulated in our Terms and Conditions.
Then the remaining balance is returned to the player’s account.
I can see in the system that you have already made a new withdrawal request on August 21. It takes up to 10 Business Days Monday - Friday to process your request, therefore please wait until September 04."
At this rate it would take about 1 year to receive my winnings at $500 per 10 day waiting period.
WinPalace Casino posted on 24/08/2014
Hi,
please let me know your username so I can check into this.
Clara
xxxxxx posted on 24/08/2014
xxxxxx is my username.
WinPalace Casino posted on 25/08/2014
Hi,
Ill check on it and come back to you ASAP.
Clara
WinPalace Casino posted on 25/08/2014
Hi xxxxxx,
payments are done in installments according to the player's activity in the casino. I cant help you increasing the amount paid on the installments but I can tell that with time this number will be modified, for sure.
Best regards,
xxxxxxx posted on 25/08/2014
Are you saying the entire $14,000 will be paid in increments of $500?
WinPalace Casino posted on 25/08/2014
No What I'm saying is that the amounts on each installments will increase according to your players activity (this will determine your player class).
By now, there's nothing much I can do.
Best regards,
xxxxxx posted on 26/08/2014
That is a very vague answer. I don't plan on playing any further until I see increased $ approvals of my payout. So if i don't continue playing, my payouts will continue at $500??? If you look at the dollars I risked playing i am not sure how much more activity would be needed to have a larger payout approvedClara, perché non hai aiutato questa persona a recuperare tutti i suoi soldi? Ho omesso il suo nome. Ma te lo invierò in PM se vuoi.
xxxxxxxxx pubblicato il 21/08/2014
Ho vinto oltre $ 14.000 giocando senza un bonus di incasso massimo. Ho cancellato tutti i criteri di gioco e ho inviato una richiesta di prelievo per il limite di $ 3.000 stabilito. Ho aspettato 10 giorni lavorativi interi solo per scoprire che hanno rifiutato $ 2.500 del mio prelievo e hanno offerto un pagamento di $ 500. Quando ho contattato il loro dipartimento finanziario hanno utilizzato la seguente scusa presa dalla loro email: "Elaboriamo le richieste di prelievo a rate o con importi variabili come chiaramente stabilito nei nostri Termini e Condizioni.
Quindi il saldo rimanente viene restituito al conto del giocatore.
Vedo nel sistema che hai già effettuato una nuova richiesta di prelievo il 21 agosto. Sono necessari fino a 10 giorni lavorativi dal lunedì al venerdì per elaborare la tua richiesta, quindi attendi fino al 4 settembre."
A questo ritmo ci vorrebbe circa 1 anno per ricevere le mie vincite di $ 500 per un periodo di attesa di 10 giorni.
WinPalace Casino pubblicato il 24/08/2014
CIAO,
per favore fammi sapere il tuo nome utente così posso controllare questo.
Chiara
xxxxxx pubblicato il 24/08/2014
xxxxxx è il mio nome utente.
WinPalace Casino pubblicato il 25/08/2014
CIAO,
Lo controllerò e ti ricontatterò al più presto.
Chiara
WinPalace Casino pubblicato il 25/08/2014
Ciao xxxxxx,
i pagamenti vengono effettuati a rate in base all'attività del giocatore nel casinò. Non posso aiutarti ad aumentare l'importo pagato sulle rate ma posso dirti che con il tempo questo numero sicuramente verrà modificato.
Distinti saluti,
xxxxxxx pubblicato il 25/08/2014
Stai dicendo che tutti i 14.000 dollari verranno pagati in incrementi di 500 dollari?
WinPalace Casino pubblicato il 25/08/2014
No Quello che sto dicendo è che gli importi di ciascuna rata aumenteranno in base all'attività dei tuoi giocatori (questo determinerà la tua classe di giocatore).
Ormai non posso fare molto.
Distinti saluti,
xxxxxx pubblicato il 26/08/2014
Questa è una risposta molto vaga. Non ho intenzione di giocare ulteriormente finché non vedrò un aumento delle approvazioni in dollari del mio pagamento. Quindi se non continuo a giocare, i miei pagamenti continueranno a $500??? Se guardi i dollari che ho rischiato di giocare, non sono sicuro di quanta più attività sarebbe necessaria per ottenere l'approvazione di un pagamento maggiore -
- Risposta da
- Bitspender
- at Aug 26, 14, 01:48:09 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Another 90 stalling BS from WINPALACE
I played at WinPalace and won ~$2050 there. I wanted to withdrawal and had to wait like 2 weeks to get $500. I asked the support about that and they told me its in their Terms & Conditions they can pay me out in installments. I wasn't happy but ok. They said request the withdrawal again, and maybe I will get the full $1550 what remained on my account. So I did it, and had to wait ONE MONTH (what is not even close to 5-10 working days) to change my pending status to nothing.. I didn't even get an email about what happened, I just logged into my account and have seen there is my money, So I contacted the support again. Now they told me my withdrawal request has been denied and the review of it can take up to 90 days.. WHAT?? They approved my first withdrawal and payed me out only 500$ and now they deny it? When I asked about the reason, the support said "he doesn't have any information or rights to share information about it" I can't say with words how much ridiculous is it... It clearly seems they just dont want to pay me out, but I dont know why... Please helpAltri 90 BS in stallo da WINPALACE
Ho giocato al WinPalace e lì ho vinto ~$2050. Volevo ritirarmi e ho dovuto aspettare circa 2 settimane per ricevere $ 500. Ho chiesto supporto al riguardo e mi hanno detto che nei loro Termini e condizioni possono pagarmi a rate. Non ero felice ma ok. Hanno detto di richiedere nuovamente il prelievo e forse riceverò tutti i $ 1550 rimasti sul mio conto. Così l'ho fatto, e ho dovuto aspettare UN MESE (che non è nemmeno vicino a 5-10 giorni lavorativi) per cambiare il mio stato in sospeso in nulla.. Non ho nemmeno ricevuto un'e-mail su quello che è successo, ho semplicemente effettuato l'accesso al mio account e ho visto che ci sono i miei soldi, quindi ho contattato nuovamente l'assistenza. Ora mi hanno detto che la mia richiesta di prelievo è stata respinta e che la sua revisione può richiedere fino a 90 giorni.. COSA?? Hanno approvato il mio primo prelievo e mi hanno pagato solo 500$ e ora lo negano? Quando ho chiesto il motivo, l'assistenza ha detto "non ha alcuna informazione o diritto di condividere informazioni a riguardo". Non posso dire a parole quanto sia ridicolo... Sembra chiaramente che semplicemente non vogliano pagare me fuori, ma non so perché... Per favore aiutatemi -
- Risposta da
- destro33
- at Aug 26, 14, 02:23:48 PM
- Full Member 192
- attività più recente 4 anni fa
Clara,
I don't see the credit in my account but I did send the email to AM. Thanks for the help
Destro33Chiara,
Non vedo il credito nel mio account ma ho inviato l'e-mail ad AM. Grazie per l'aiuto
Distruggi33 -
- Risposta da
- clara.hans
- at Aug 28, 14, 03:18:49 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Clara,
I don't see the credit in my account but I did send the email to AM. Thanks for the help
Destro33
Hi,
please let me know if you got everything as mentioned on our conversation.
Best regards,
Chiara,
Non vedo il credito nel mio account ma ho inviato l'e-mail ad AM. Grazie per l'aiuto
Distruggi33
CIAO,
per favore fatemi sapere se avete capito tutto come menzionato nella nostra conversazione.
Distinti saluti, -
- Risposta da
- destro33
- at Aug 28, 14, 08:54:09 AM
- Full Member 192
- attività più recente 4 anni fa
Clara,
I did get what was mentioned. Thank you so much for your help.
Destro33Chiara,
Ho capito quanto menzionato. Grazie mille per il vostro aiuto.
Distruggi33 -
- Risposta da
- destro33
- at Sep 02, 14, 12:20:39 PM
- Full Member 192
- attività più recente 4 anni fa
Clara,
I have a question for you. Sent you a PM.
Destro33Chiara,
Ho una domanda per te. Ti ho mandato un PM.
Distruggi33 -
- Risposta da
- trpschick
- at Sep 14, 14, 05:50:00 PM
- Hero Member 795
- attività più recente 4 anni fa
When is this board going to put a ban on this group? They seem to be getting worse and worse as time goes by. With all the complaints they receive, you would think they would be more concerned about their reputation. Obviously they could care less. Processing of payments is the worst I have ever seen AND this $500 a week thing is absolutely ridiculous! If you wanted to deposit $1000 at one time would they make you deposit it in $500 increments? I THINK NOT!!!!! Such nonsense and total and utter BS!
Quando questo consiglio metterà al bando questo gruppo? Sembra che stiano peggiorando sempre di più col passare del tempo. Con tutte le lamentele che ricevono, penseresti che sarebbero più preoccupati per la loro reputazione. Ovviamente a loro potrebbe importare di meno. L'elaborazione dei pagamenti è la peggiore che abbia mai visto E questa cosa da $ 500 a settimana è assolutamente ridicola! Se volessi depositare $ 1000 in una sola volta, ti costringerebbero a depositarli in incrementi di $ 500? PENSO DI NO!!!!! Che sciocchezze e stronzate totali e totali!
-
- Risposta da
- zuga
- at Sep 15, 14, 10:04:50 AM
- Admin 8368
- attività più recente 10 years fa
@trpschick
This group has been on our warning list for quite a long time now : Casino Warnings@trpschick
Questo gruppo è sulla nostra lista di avvertimenti ormai da parecchio tempo: Avvisi sui casinò -
- Risposta da
- Bitspender
- at Sep 17, 14, 02:42:48 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Good, they are worst than the Rushmore Group. I'm glad there are warning signs concerning this group of casinos. But for those who didn't see it. Let me say this AVOID THIS GROUP OF CASINOS!!!!!!!!!!!
@trpschick
Questo gruppo è sulla nostra lista di avvertimenti ormai da parecchio tempo: Avvisi sui casinò
Bene, sono peggio del Rushmore Group. Sono felice che ci siano segnali di allarme riguardanti questo gruppo di casinò. Ma per chi non l'ha visto. Lasciatemelo dire EVITARE QUESTO GRUPPO DI CASINÒ!!!!!!!!!!! -
- Risposta da
- trpschick
- at Sep 20, 14, 06:26:52 PM
- Hero Member 795
- attività più recente 4 anni fa
I know that Zuga, I was just making a comment that maybe a "warning" is not strong enough until they change their ways period!
@trpschick
Questo gruppo è sulla nostra lista di avvertimenti ormai da parecchio tempo: Avvisi sui casinò
So che Zuga, stavo giusto facendo un commento dicendo che forse un "avvertimento" non è abbastanza forte finché non cambiano i loro modi, punto! -
- Risposta da
- BMWSTACK
- at Sep 20, 14, 06:47:35 PM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
I know that Zuga, I was just making a comment that maybe a "warning" is not strong enough until they change their ways period!
What happened? I know you used to deposit quite a bit even when they were having issues. Why do you not like them anymore?
@trpschick
Questo gruppo è sulla nostra lista di avvertimenti ormai da parecchio tempo: Avvisi sui casinò
So che Zuga, stavo giusto facendo un commento dicendo che forse un "avvertimento" non è abbastanza forte finché non cambiano i loro modi, punto!
Quello che è successo? So che depositavi un bel po' anche quando avevano problemi. Perché non ti piacciono più? -
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 01, 14, 04:37:08 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
She woke up and smelled the coffee. Whatever the reason is. I'm glad it was good enough for her to leave those crooks alone.
Si svegliò e sentì l'odore del caffè. Qualunque sia la ragione. Sono felice che sia stato abbastanza buono per lei lasciare in pace quei delinquenti.
-
- Risposta da
- trpschick
- at Oct 08, 14, 08:32:01 PM
- Hero Member 795
- attività più recente 4 anni fa
I am still not happy with the $500 dollar thing. I think that if you win $2000 and you ask for it, you should receive it all. That's not good business practice in my opinion. Also, I do not think anyone should be bonus banned or punished just because they are winning. That left a real bad taste in my mouth.
Now, I will say, They must have some new people over there because I have been getting emails from Catherine Dore, who is now the VIP Account Manager. She has been offering me personal bonuses which I think is a step in the right direction. She seems to be "on the ball" as far as taking care of player issues and frankly I like her approach in how she handles her customers. I am going to give them another try since they seem to have new people in place that may just be what they needed.
We shall see what happens.Non sono ancora soddisfatto della cosa da $ 500 dollari. Penso che se vinci $ 2000 e li chiedi, dovresti ricevere tutto. Secondo me non è una buona pratica commerciale. Inoltre, non penso che nessuno dovrebbe essere bannato o punito con i bonus solo perché sta vincendo. Ciò mi ha lasciato davvero l'amaro in bocca.
Ora, dirò, devono esserci delle nuove persone laggiù perché ho ricevuto email da Catherine Dore, che ora è l'account manager VIP. Mi ha offerto bonus personali che penso sia un passo nella giusta direzione. Sembra essere "in gamba" per quanto riguarda la cura dei problemi dei giocatori e francamente mi piace il suo approccio nel modo in cui gestisce i suoi clienti. Farò loro un altro tentativo poiché sembra che abbiano nuove persone sul posto che potrebbero essere proprio ciò di cui avevano bisogno.
Vedremo cosa accadrà. -
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 08, 14, 09:06:50 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Don't tell me you going to fall for the okie doke?
Non dirmi che ti innamorerai dell'okie doke?
-
- Risposta da
- Cat50
- at Oct 08, 14, 09:44:33 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
Don't tell me you going to fall for the okie doke?
I just hope others read this thread and the other complaints about the casino and steer clear. Why invite problems when there are other,good casinos to play at.
Non dirmi che ti innamorerai dell'okie doke?
Spero solo che altri leggano questo thread e le altre lamentele sul casinò e se ne stiano alla larga. Perché creare problemi quando ci sono altri buoni casinò in cui giocare. -
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 09, 14, 05:32:30 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Don't tell me you going to fall for the okie doke?
I just hope others read this thread and the other complaints about the casino and steer clear. Why invite problems when there are other,good casinos to play at.
https://www.youtube.com/watch?v=BNr6VHYAbvI
Non dirmi che ti innamorerai dell'okie doke?
Spero solo che altri leggano questo thread e le altre lamentele sul casinò e se ne stiano alla larga. Perché creare problemi quando ci sono altri buoni casinò in cui giocare.
https://www.youtube.com/watch?v=BNr6VHYAbvI -
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 28, 14, 07:20:12 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Complaint by a new player.
Dear VladXXXXXs,
I would like to inform you that as per our decision as Finance Department your last withdrawal request was denied and the requested funds were reimbursed to your playable balance as we are reviewing your account.
This process might take up to 90 business days.
As soon as we have any updates regarding your account we will inform you via email.
We are sorry for the inconvenience.
Sincerely,
Danielle Huttington
Finance DepartmentReclamo da parte di un nuovo giocatore.
Cari VladXXXXX,
Vorrei informarti che, secondo la nostra decisione in qualità di Dipartimento finanziario, la tua ultima richiesta di prelievo è stata respinta e i fondi richiesti sono stati rimborsati sul tuo saldo giocabile mentre stiamo esaminando il tuo account.
Questo processo potrebbe richiedere fino a 90 giorni lavorativi.
Non appena avremo aggiornamenti riguardanti il tuo account ti informeremo via email.
Ci scusiamo per l'inconveniente.
Cordiali saluti,
Danielle Huttington
Dipartimento finanziario -
- Risposta da
- seculla
- at Dec 17, 14, 12:31:27 PM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
Hi. I've made withdrawal request at Casino Begado on 3th December. And today is 10th business day and I received this mail:
I went to chat support and they told me the same, and that they don't have more informations.
I really think that this is not normal and fair, because they are not approving my withdrawal and don't tell why. Also that period of 90 business day is really funny and really unfair. So can you tell me something about this?CIAO. Ho presentato una richiesta di prelievo al Casinò Begado il 3 dicembre. E oggi è il decimo giorno lavorativo e ho ricevuto questa mail:
Sono andato all'assistenza via chat e mi hanno detto la stessa cosa, e che non hanno più informazioni.
Penso davvero che questo non sia normale e giusto, perché non approvano il mio ritiro e non spiegano il motivo. Anche quel periodo di 90 giorni lavorativi è davvero divertente e davvero ingiusto. Allora puoi dirmi qualcosa a riguardo? -
- Risposta da
- Bitspender
- at Dec 17, 14, 07:51:51 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Mods, is there's anything you can do to help this young man get his winnings? Also this stunt this group of casinos are pulling needs to STOP. I am so sick of reading time after time of them pulling this on legit players.
Mods, puoi fare qualcosa per aiutare questo giovane a ottenere le sue vincite? Anche questa bravata che questo gruppo di casinò sta facendo deve FERMARE. Sono così stufo di leggere di volta in volta che fanno questo ai giocatori legittimi.
-
- Risposta da
- blueday
- at Dec 19, 14, 05:33:56 AM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
I'll message Clara and see if she can help here.
Manderò un messaggio a Clara e vedrò se può aiutarmi.
-
- Risposta da
- seculla
- at Dec 19, 14, 07:32:52 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
I'll message Clara and see if she can help here.
I did that blueday. She told me that she will check and she will update me.
Thank you, I will post here when I get update
Manderò un messaggio a Clara e vedrò se può aiutarmi.
L'ho fatto Blueday. Mi ha detto che controllerà e mi aggiornerà.
Grazie, scriverò qui appena avrò l'aggiornamento -
- Risposta da
- blueday
- at Dec 20, 14, 01:43:28 PM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
I just spoke to Clara and she is away this weekend and will get back to this thread/you on Monday.
Ho appena parlato con Clara e lei è assente questo fine settimana e tornerò su questo thread/te lunedì.
-
- Risposta da
- trpschick
- at Dec 20, 14, 07:25:17 PM
- Hero Member 795
- attività più recente 4 anni fa
Boy, I swear, it is getting harder and harder to find a legitimate place to play for players from the US. I have pretty much started playing exclusively at The Club World group of casinos. I have tried the rival and I really don't care for the software. Topgame, the same thing.
Gosh I wish Microgaming would come back! They were the best all the way around!Ragazzi, lo giuro, sta diventando sempre più difficile trovare un posto legittimo in cui giocare per i giocatori statunitensi. Ho praticamente iniziato a giocare esclusivamente nel gruppo di casinò The Club World. Ho provato il rivale e davvero non mi interessa il software. Topgame, la stessa cosa.
Cavolo, vorrei che Microgaming tornasse! Erano i migliori in assoluto! -
- Risposta da
- Bitspender
- at Dec 20, 14, 08:30:49 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Yes I miss microgaming too. I wished they were still available for the USA players...
Sì, anche a me mancano i microgaming. Avrei voluto che fossero ancora disponibili per i giocatori statunitensi...
-
- Risposta da
- seculla
- at Dec 20, 14, 11:50:38 PM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
I just spoke to Clara and she is away this weekend and will get back to this thread/you on Monday.
Thanks for your effort blueday. I really appreciate that. I hope this problem will be solved, because I don't think that there is any "problem"
Ho appena parlato con Clara e lei è assente questo fine settimana e tornerò su questo thread/te lunedì.
Grazie per il tuo impegno, Blueday. Lo apprezzo davvero. Spero che questo problema venga risolto, perché non credo che ci sia alcun "problema" -
- Risposta da
- clara.hans
- at Dec 22, 14, 04:45:33 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Hi guys,
I apologize for the delay. I was out of office for a couple of days.
I got in touch with our fraud department and waiting on their reply. Will update this post as soon as I hear from them.
Best regards,Ciao ragazzi,
Mi scuso per il ritardo. Sono stato fuori sede per un paio di giorni.
Mi sono messo in contatto con il nostro dipartimento antifrode e ho aspettato la loro risposta. Aggiornerò questo post non appena avrò loro notizie.
Distinti saluti, -
- Risposta da
- seculla
- at Dec 22, 14, 11:35:05 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
I'm waiting for reply soon, and hope this saga will end soon.
Aspetto presto una risposta e spero che questa saga finisca presto.
-
- Risposta da
- clara.hans
- at Dec 23, 14, 06:01:03 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
I'm waiting for reply soon, and hope this saga will end soon.
Hi Seculla,
No worries. I'll be pushing to get a reply ASAP.
Will keep you posted, I'm still waiting.
Clara
Aspetto presto una risposta e spero che questa saga finisca presto.
Ciao Seculla,
Nessun problema. Farò pressione per ottenere una risposta al più presto.
Vi terrò aggiornati, sto ancora aspettando.
Chiara -
- Risposta da
- seculla
- at Dec 23, 14, 11:13:30 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
I'm waiting for reply soon, and hope this saga will end soon.
Hi Seculla,
No worries. I'll be pushing to get a reply ASAP.
Will keep you posted, I'm still waiting.
Clara
Thanks Clara. It's really good to have casino rep that actually cares about players.
Aspetto presto una risposta e spero che questa saga finisca presto.
Ciao Seculla,
Nessun problema. Farò pressione per ottenere una risposta al più presto.
Vi terrò aggiornati, sto ancora aspettando.
Chiara
Grazie Clara. È davvero bello avere un rappresentante del casinò che si preoccupa davvero dei giocatori. -
- Risposta da
- BMWSTACK
- at Dec 23, 14, 11:55:08 AM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
I'm waiting for reply soon, and hope this saga will end soon.
Hi Seculla,
No worries. I'll be pushing to get a reply ASAP.
Will keep you posted, I'm still waiting.
Clara
Thanks Clara. It's really good to have casino rep that actually cares about players.
Nothing against Clara because shes doing her job, but her posts are intended to look like shes doing something to try to keep getting some of the suckers that play there to continue depositing.
This casino group is nothing more than a bunch of crooks, with there no pays, slow pays, small limits if you get paid, and their famous 90 day security checks.
Stay away from them.
Aspetto presto una risposta e spero che questa saga finisca presto.
Ciao Seculla,
Nessun problema. Farò pressione per ottenere una risposta al più presto.
Vi terrò aggiornati, sto ancora aspettando.
Chiara
Grazie Clara. È davvero bello avere un rappresentante del casinò che si preoccupa davvero dei giocatori.
Niente contro Clara perché sta facendo il suo lavoro, ma i suoi post hanno lo scopo di far sembrare che stia facendo qualcosa per cercare di continuare a convincere alcuni degli idioti che giocano lì a continuare a depositare.
Questo gruppo di casinò non è altro che un gruppo di truffatori, senza paga, pagamenti lenti, limiti piccoli se vieni pagato e i loro famosi controlli di sicurezza di 90 giorni.
Stai lontano da loro. -
- Risposta da
- seculla
- at Dec 24, 14, 08:28:44 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
I really don't want to believe that this casino group is like that. I had cashouts on Casino Titan, Win Palace and also from Begado earlier, and I really don't know why I have problem with this cashout on Begado.
I hope I will get my fairly earned money soonNon voglio davvero credere che questo gruppo di casinò sia così. In precedenza ho ricevuto prelievi su Casino Titan, Win Palace e anche da Begado, e davvero non so perché ho problemi con questo prelievo su Begado.
Spero di ricevere presto i soldi giustamente guadagnati1.4/ 5
1.5/ 5
-
- Risposta da
- clara.hans
- at Dec 25, 14, 04:36:20 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Hi seculla,
I'm doing a follow up with our fraud department. Dont think I forgot about you.
Ill keep insisting until I get a reply from them.
I apologize for the delay.
Best regards,Ciao Seculla,
Sto effettuando un follow-up con il nostro dipartimento antifrode. Non pensare che mi sia dimenticato di te.
Continuerò ad insistere finché non avrò una risposta da loro.
Mi scuso per il ritardo.
Distinti saluti, -
- Risposta da
- clara.hans
- at Dec 25, 14, 08:23:08 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Hi Seculla,
I received a notification from fraud that the investigation is over and the payment will be processed shortly in the next 72 working hours.
I apologize for the delay.
If you need further assistance, please don't hesitate to contact me.
By the way, I want to take this opportunity to wish happy holidays to everybody from this amazing community.
Prosperous 2015!Ciao Seculla,
Ho ricevuto una notifica da frode che l'indagine è terminata e il pagamento verrà elaborato a breve nelle prossime 72 ore lavorative.
Mi scuso per il ritardo.
Se hai bisogno di ulteriore assistenza, non esitare a contattarmi.
A proposito, voglio cogliere l'occasione per augurare buone vacanze a tutti da questa fantastica comunità.
2015 prospero! -
- Risposta da
- seculla
- at Dec 25, 14, 08:35:56 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
Thank you very much Clara, you made my day . Marry Christmas to all
Grazie mille Clara, mi hai rallegrato la giornata . Buon Natale a tutti
-
- Risposta da
- Bitspender
- at Dec 25, 14, 12:30:07 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Its just mighty strange how a 90 day investigation turns into something much less. Once they complain and Clara gets involved. I agree with BMWSTACK "This casino group is nothing more than a bunch of crooks..."
È davvero strano come un'indagine di 90 giorni si trasformi in qualcosa di molto meno. Una volta che si lamentano e Clara viene coinvolta. Sono d'accordo con BMWSTACK "Questo gruppo di casinò non è altro che un gruppo di truffatori..."
-
- Risposta da
- seculla
- at Dec 26, 14, 01:51:53 PM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
Received my money on Neteller about hour ago. Thank you very mach Clara
Ho ricevuto i miei soldi su Neteller circa un'ora fa. Grazie mille, Clara
-
- Risposta da
- blueday
- at Dec 27, 14, 06:01:49 PM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Received my money on Neteller about hour ago. Thank you very mach Clara
So glad you got it seculla. Thanks for the update!
Ho ricevuto i miei soldi su Neteller circa un'ora fa. Grazie mille, Clara
Sono così felice che tu abbia capito. Grazie per l'aggiornamento! -
- Risposta da
- seculla
- at Dec 27, 14, 06:23:14 PM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
Received my money on Neteller about hour ago. Thank you very mach Clara
So glad you got it seculla. Thanks for the update!
To be honest when I got that mail I thought that I'll never get the money, but thanks to LCB and Clara I got them, and I got them very fast. So I'm very thankful.
But also I didn't get why I received that mail and have to write here and get your help. Now it seems that there was no need for that check that takes up to 90 business days. 8'|
Ho ricevuto i miei soldi su Neteller circa un'ora fa. Grazie mille, Clara
Sono così felice che tu abbia capito. Grazie per l'aggiornamento!
Ad essere sincero quando ho ricevuto quella posta pensavo che non avrei mai ricevuto i soldi, ma grazie a LCB e Clara li ho ricevuti, e li ho ricevuti molto velocemente. Quindi sono molto grato.
Ma non ho nemmeno capito perché ho ricevuto quella mail e devo scrivere qui per chiedere il tuo aiuto. Ora sembra che non ci fosse più bisogno di quell'assegno che richiede fino a 90 giorni lavorativi. 8'| -
- Risposta da
- blueday
- at Dec 28, 14, 05:33:27 AM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Received my money on Neteller about hour ago. Thank you very mach Clara
So glad you got it seculla. Thanks for the update!
To be honest when I got that mail I thought that I'll never get the money, but thanks to LCB and Clara I got them, and I got them very fast. So I'm very thankful.
But also I didn't get why I received that mail and have to write here and get your help. Now it seems that there was no need for that check that takes up to 90 business days. 8'|
The "90 day check" is ridiculous and I'm not sure why they say that when it can actually be done in just a matter of a few days. Perhaps Clara can shed some light. That said, big thanks to Clara for speeding this along.
Ho ricevuto i miei soldi su Neteller circa un'ora fa. Grazie mille, Clara
Sono così felice che tu abbia capito. Grazie per l'aggiornamento!
Ad essere sincero quando ho ricevuto quella posta pensavo che non avrei mai ricevuto i soldi, ma grazie a LCB e Clara li ho ricevuti, e li ho ricevuti molto velocemente. Quindi sono molto grato.
Ma non ho nemmeno capito perché ho ricevuto quella mail e devo scrivere qui per chiedere il tuo aiuto. Ora sembra che non ci fosse più bisogno di quell'assegno che richiede fino a 90 giorni lavorativi. 8'|
Il "controllo di 90 giorni" è ridicolo e non sono sicuro del motivo per cui lo dicono quando in realtà può essere fatto nel giro di pochi giorni. Forse Clara può far luce. Detto questo, un grande ringraziamento a Clara per aver accelerato il tutto. -
- Risposta da
- clara.hans
- at Dec 28, 14, 06:30:54 AM
- Sr. Member 367
- attività più recente 8 anni fa
Hi,
how are you? Hope you guys are having nice holidays
Regarding this 90 days rule, its actually not all the time that the investigations require.
Our fraud department does some checking accounts and depending on the payment method used, can take up to 90 days. These investigations are done in order to discard fraud or payment issues and chargebacks.
In any way means that the casino will take 90 days to solve each case, but as mentioned before it might take up to 90 days according to the payment method used.
Bests,CIAO,
Come stai? Spero che stiate trascorrendo delle belle vacanze
Per quanto riguarda la regola dei 90 giorni, in realtà non è tutto il tempo richiesto dalle indagini.
Il nostro dipartimento antifrode esegue alcuni conti correnti e, a seconda del metodo di pagamento utilizzato, possono essere necessari fino a 90 giorni. Queste indagini vengono svolte al fine di eliminare eventuali frodi, problemi di pagamento e storni di addebito.
In ogni caso significa che il casinò impiegherà 90 giorni per risolvere ogni caso, ma come accennato in precedenza potrebbero essere necessari fino a 90 giorni a seconda del metodo di pagamento utilizzato.
I migliori, -
- Risposta da
- blueday
- at Dec 28, 14, 08:11:44 AM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Thanks for the explanation Clara. At least it puts it into some sort of perspective.
Grazie per la spiegazione Clara. Almeno lo mette in una sorta di prospettiva.
attività lcb nelle ultime 24 ore
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