CHIUSO - Casinò Slots Jungle / Casino Titan / Winpalace / GoldenCherry / Begado

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Ultimo messaggio fatto 9 anni fa fa da ajcrowe
daniel.affactive

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    [/quote]another customer who got screwed over but FORGOT and forgave as soon as SOME of their winnings showed up.......CMON PEOPLE...REALLY?????  read the last thirty pages of this thread.....THIS IS NOT OK
    [/quote]$

    [/quote]  WOW!!!!! What the hell?????  ALL I was doing was giving some players at "Begado Casino" some info and update on their off-line status!!?? As for being "Sick"! because I happen to get paid and was trying to give a little hope to baby,I get crusified! I "DON'T" check what it "Look's like" after I post it, so the fact its in bold letters doesnt give ANY- BODY on this forum the right to be so rude!
    If everyone cares to read it properly; Im in "Defence" of Baby and all other people who are having a bad time at this casino; ie:>>>>

    "BUT this does in no way excuse a Bounced Cheque?? But i think after total investigation; you'll find YOUR Bank has had the last say whether they would actually accept it or return it! Just a thought Baby! I do sincerely hope,and will pray for you that u do get your funds BEFORE Xmas for ur son! "AND>>

    "As for OTHER PEOPLE posting "You shouldnt rely on gambling", Baby got the money$, spent it on bills, then was debited $600 OF HER OWN MONEY that she was going to use for Xmas"
    As ANYONE can read; Im certainly NOT having a go at her in fact; Im defending!!! I dont know how my words could be so mis-construed huh?? How dare some people call me names, and mark my reputation! Lucky I DONT live in America as I"d Sue! for Defamation!
    ALL the years I have been on here; everyday someone comes on with "I WON XXXXXXX!!!!!" and "I WON AGAIN" and at casinos the rest of us are being ripped off at. You dont see me ripping into that person for posting that they got paid??? Good Luck to them!
    BABY>> Please re-read my post; as its intended to be in favour of you and NOT the casino; and as for other people, please THINK! before you post about somebody else! Words can hurt!......This will be my last post Zuga, thanks for all the years of help.



    What? 

    The only thing I understand is "if Id live in america I would sue for defamation".  What a crazy post and statement.  BTW Im sure your lawsuit would be so awesome!
    BTW- you are so right! no excuse for any of this. i cant take it out on daniel but i get emails from begado and i reply with I will never put another dime in this casino and refer a friend i wish i could make people aware of what they did to me and stay away.  I purposely signed up for other forums to pass on the word. Oh Im extremly upset my xmas was ruined most important was my son, he was great and understanding but people beware.  I got another check coming im hoping this one doesnt bounce on me.  Oh begado gave me free chips.. Oh how kind ..i emailed them told them to keep them. Once check clears im removing them from my puter.  BTW HAPPY NEW YEAR!!!!!



    [/quote]un altro cliente che è stato fregato ma si è DIMENTICATO e ha perdonato non appena ALCUNE delle loro vincite sono apparse.......CMON GENTE...DAVVERO????? leggi le ultime trenta pagine di questo thread.....QUESTO NON VA BENE
    [/quote]$

    [/quote] WOW!!!!! Che diavolo????? Tutto quello che stavo facendo era dare ad alcuni giocatori di "Begado Casino" alcune informazioni e aggiornamenti sul loro stato offline!!?? Per quanto riguarda l'essere "malato"! perché mi capita di essere pagato e stavo cercando di dare un po' di speranza al bambino, mi sento crocifisso! Io "NON" controllo "che aspetto ha" dopo averlo pubblicato, quindi il fatto che sia in grassetto non dà a NESSUNO su questo forum il diritto di essere così scortese!
    Se tutti si preoccupano di leggerlo correttamente; Sono in "Difesa" di Baby e di tutte le altre persone che se la passano male in questo casinò; cioè: >>>>

    "MA questo non giustifica in alcun modo un assegno respinto?? Ma penso che dopo un'indagine completa, scoprirai che la TUA banca ha avuto l'ultima parola se lo avrebbero effettivamente accettato o restituito! Solo un pensiero, tesoro! Lo spero sinceramente ,e pregherò per te affinché tu riceva i fondi PRIMA di Natale per tuo figlio! "E >>

    "Per quanto riguarda ALTRE PERSONE che hanno postato "Non dovresti fare affidamento sul gioco d'azzardo", Baby ha capito money $, li ha spesi in bollette, poi le sono stati addebitati $ 600 DEI SUOI SOLDI che avrebbe utilizzato per Natale"
    Come chiunque può leggere; Di certo NON ci sto provando, in effetti; Mi sto difendendo!!! Non so come le mie parole possano essere così fraintesehuh ?? Come osano alcune persone insultarmi e segnare la mia reputazione! Per fortuna non vivo in America perché farei causa! per diffamazione!
    TUTTI gli anni in cui sono stato qui; ogni giorno qualcuno dice "HO VINTO XXXXXXX!!!!!" e "HO VINTO ANCORA" e nei casinò il resto di noi viene derubato. Non mi vedi prendere in giro quella persona per aver pubblicato che è stata pagata??? Buona fortuna a loro!
    BABY >> Per favore rileggi il mio post; poiché è inteso a favore tuo e NON del casinò; e per quanto riguarda le altre persone, per favore, PENSA! prima di pubblicare post su qualcun altro! Le parole possono ferire!......Questo sarà il mio ultimo post Zuga, grazie per tutti gli anni di aiuto.



    Che cosa?

    L'unica cosa che capisco è "se vivessi in America farei causa per diffamazione". Che post e che affermazione pazzesca. A proposito, sono sicuro che la tua causa sarebbe davvero fantastica!
    A proposito, hai ragione! nessuna scusa per tutto questo. Non posso prendermela con Daniel, ma ricevo e-mail da Begado e rispondo con Non metterò mai più un centesimo in questo casinò e indicherò un amico. Vorrei poter rendere le persone consapevoli di quello che mi hanno fatto e stare lontano. Mi sono iscritto di proposito ad altri forum per spargere la voce. Oh, sono estremamente sconvolto che il mio Natale sia stato rovinato, la cosa più importante era mio figlio, era eccezionale e comprensivo, ma la gente sta attenta. Ho un altro assegno in arrivo, spero che questo non mi rimbalzi addosso. Oh begado mi ha dato delle fiches gratuite... Oh che gentilezza... ho mandato loro un'e-mail dicendo loro di tenerle. Una volta cancellato il controllo, li rimuoverò dal mio computer. A proposito, BUON ANNO!!!!!

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I just want to thank everyone for there kind words without them I was a mess it help me get thru the mess begado put me thru... I have to share this.. you all no I needed that money to get thru xmas for my son well I told my son what happened.. A 12 year old boy said mom as long as i am with you on xmas I dont care family most important. I cried like a big baby that was the best gift I could get. We are having our christmas on jan 25th thats the day he picked.  Wishing you all A happy and safe New Year


    That is really sweet and thoughtful of your son.  There aren't many children of that age that would understand.  You're a very lucky lady.  Happy New Year to you and do let us know when your win is received.

    blue

    Voglio solo ringraziare tutti per le parole gentili senza di loro ero un disastro mi ha aiutato a superare il pasticcio begado mi ha fatto passare... devo condividerlo... voi tutti no avevo bisogno di quei soldi per superare Natale per il mio figliolo, beh, ho detto a mio figlio cosa è successo.. Un ragazzo di 12 anni ha detto mamma, finché sono con te a Natale, non mi interessa la cosa più importante della famiglia. Ho pianto come un bambino grande, è stato il regalo più bello che potessi ricevere. Festeggeremo il nostro Natale il 25 gennaio, è il giorno che ha scelto. Auguro a tutti voi un felice e sicuro anno nuovo


    È davvero dolce e premuroso da parte di tuo figlio. Non sono molti i bambini di quell'età che capirebbero. Sei una donna molto fortunata. Buon anno a te e facci sapere quando riceverai la tua vincita.

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel, Hi, I have an approved withdrawal form slots jungle from Dec 13, for $1000.
    still have not received . can u please check, thx COSMOD


    oh great

    Daniel, ciao, ho un modulo di prelievo approvato per Slot Jungle dal 13 dicembre, per $ 1000.
    ancora non ho ricevuto . puoi controllare, grazie COSMOD


    Oh grande
  • Originale English Traduzione Italiano

    and I am still waiting for my $1200 wire transfer supposedly sent to my bank on 12/11/12.  thanks

    e sto ancora aspettando il mio bonifico bancario di $ 1200 presumibilmente inviato alla mia banca il 12/11/12. Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    that is re. slots jungle (outstanding 1200 wire since 12/11).

    questo è ri. slot nella giungla (eccezionale 1200 fili dal 11/12).

  • Originale English Traduzione Italiano

    On Tue, Jan 1, 2013 at 4:24 AM, Adrianna <adrianna@winpalace.com> wrote:
    please explain to me what the error was and why all the trouble with my card this has upset my whole family in fear of of identity theft just to simply say im active account is not helping the fear of all this trouble what was the problem?????  jill c why did i mail my identity to you and Johnathan Jones my husband wants answers immediately  this has been a night mare  ive reported this myself
    On Thu, Dec 27, 2012 at 10:58 PM, JILL crump <jillanne74alien@gmail.com> wrote:
    do you mean that i gave up my information to the wrong person?



    On Thu, Dec 27, 2012 at 5:30 AM, Adrianna <adrianna@winpalace.com> wrote:
    Dear Jill

    Thank you for your documents. I have sent them to our fraud department.

    Regards

    Adrianna Pen

    JILL crump <jillanne74alien@gmail.com>
    12/23/12 (10 days ago)
    Reply
    to Jonathan
    On Sun, Dec 23, 2012 at 2:12 PM, Jonathan - WinPalace <jonathan@winpalace.com> wrote:
    i see yes the card wass a prepaid card i just purchased at my local grocery store and that response i do recall was shocking to me if you would like copies of that card and my my identy copies sure i have to take pictures of the netspend card i used that day  my id is expired butt i have my current powerbill


    Dear Jill
    Due to added security and in order to prevent fraudulent activity on your player account, we have temporarily disabled credit card deposits to your account.

    In order to re-enable credit card deposits on your player account, please send the following documents.


    A color copy of your Driver's License, Passport or Official Photo ID via email.
    Color copies of credit card used on your player account (Front & Back) via email.
    4015230623355235

    Kind Regards
    Adrianna pen
    Finance

    ILL crump <jillanne74alien@gmail.com>
    12/24/12 (9 days ago)
    Reply
    to Adrianna
    i did yesterday this is starting to seem suspicious to me



    Thank you for sending the details. I have forwarded the information to the finance team and will get back to you by tomorrow.

    Jonathan

    From: JILL crump [mailto:jillanne74alien@gmail.com]
    Sent: Monday, December 24, 2012 2:33 AM
    To: Jonathan - WinPalace
    Subject: Re:
    Error! Filename not specified.


    Dear Jill

    Are you saying you sent your documents? I don’t have them.

    Regards

    Adrianna Pen

    Finance

    Il giorno martedì 1 gennaio 2013 alle 4:24, Adrianna ha scritto:
    per favore spiegami qual era l'errore e perché tutti i problemi con la mia carta hanno sconvolto tutta la mia famiglia per paura del furto di identità solo per dire semplicemente che il mio account attivo non aiuta la paura di tutti questi problemi qual era il problema?? ??? Jill C. perché ho spedito la mia identità a te e a Johnathan Jones, mio marito vuole risposte immediate è stato un incubo, l'ho segnalato io stesso
    Il giovedì 27 dicembre 2012 alle 22:58, JILL crump ha scritto:
    vuoi dire che ho fornito le mie informazioni alla persona sbagliata?



    Il giorno giovedì 27 dicembre 2012 alle 05:30, Adrianna ha scritto:
    Cara Jill

    Grazie per i tuoi documenti Li ho inviati al nostro dipartimento antifrode.

    Saluti

    Adrianna Penna

    JILL crump
    23/12/12 (10 giorni fa)
    Rispondere
    a Jonathan
    La domenica 23 dicembre 2012 alle 14:12, Jonathan - WinPalace ha scritto:
    capisco, sì, la carta era una carta prepagata che ho appena acquistato nel mio negozio di alimentari locale e ricordo che la risposta mi ha sconvolto se desideri copie di quella carta e delle mie copie di identità, certo che devo scattare foto della carta netspend ho usato quel giorno il mio ID è scaduto ma ho la mia bolletta elettrica attuale


    Cara Jill
    Per maggiore sicurezza e per prevenire attività fraudolente sul tuo conto giocatore, abbiamo temporaneamente disabilitato i depositi con carta di credito sul tuo conto.

    Per riattivare i depositi con carta di credito sul tuo conto giocatore, invia i seguenti documenti.


    Una copia a colori della patente di guida, del passaporto o del documento d'identità con foto ufficiale via e-mail.
    Copie a colori della carta di credito utilizzata sul tuo account giocatore (fronte e retro) via e-mail.
    4015230623355235

    Cordiali saluti
    Penna Adrianna
    Finanza

    MALATO crump
    24/12/12 (9 giorni fa)
    Rispondere
    ad Adrianna
    l'ho fatto ieri, questo comincia a sembrarmi sospetto



    Grazie per aver inviato i dettagli. Ho inoltrato le informazioni al team finanziario e ti ricontatteremo entro domani.

    Jonathan

    Da: JILL Crump [mailto:jillanne74alien@gmail.com]
    Inviato: lunedì 24 dicembre 2012 2:33
    A: Jonathan - WinPalace
    Oggetto: Ri:
    Errore! Nome file non specificato.


    Cara Jill

    Stai dicendo che hai inviato i tuoi documenti? Non li ho.

    Saluti

    Adrianna Penna

    Finanza

  • Originale English Traduzione Italiano

    So I received my check from Slotsjungle today.....it was requested on the the 20th, so technically it was on time.....the customer support left much to be desired, although they did respond now and again, and i was a pain in the ass, but, hey, it's my money.  As long as it doesn't bounce, I'm good with SJ.....thanks Daniel

    Quindi oggi ho ricevuto il mio assegno da Slotsjungle.....è stato richiesto il 20, quindi tecnicamente era puntuale.....l'assistenza clienti lasciava molto a desiderare, anche se rispondevano di tanto in tanto, e ero un rompicoglioni, ma, ehi, sono soldi miei. Finché non rimbalza, sto bene con SJ..... grazie Daniel

  • Originale English Traduzione Italiano

    Glad to hear it, colywog.  I, on the other hand, am still waiting for my cashout from 12/5/12 that was supposedly sent via wire transfer to my bank on 12/11/12.  I am getting very tired of hearing its delayed  due to the holidays - especially since the day it was supposedly sent was 2 weeks before "the holidays"!  It's obvious something went wrong somewhere and the waiting game is not solving anything - the money is obviously not coming but no one answers my questions like where is wire receipt number, when do we quit waiting and resend it - where is my money, etc.?  and I am a frequent depositor with slots jungle - it doesn't seem to matter that i am a good client, either.  i give up aleady (NOT)!

    Sono felice di saperlo, colywog. Io, invece, sto ancora aspettando il mio prelievo del 5/12/12 che presumibilmente è stato inviato tramite bonifico bancario alla mia banca il 11/12/12. Sono davvero stanco di sentire che è in ritardo a causa delle vacanze, soprattutto perché il giorno in cui è stato presumibilmente inviato era 2 settimane prima delle "vacanze"! È ovvio che qualcosa è andato storto da qualche parte e il gioco d'attesa non risolve nulla - ovviamente i soldi non arrivano ma nessuno risponde alle mie domande come dov'è il numero della ricevuta del bonifico, quando smettiamo di aspettare e lo inviamo di nuovo - dove sono i miei soldi, ecc. ? e sono un depositante frequente con le slots Jungle - non sembra importare nemmeno che io sia un buon cliente. mi arrendo subito (NO)!

  • Originale English Traduzione Italiano

    whatever you do dont give up....it's your money.......keep after them

    qualunque cosa tu faccia, non mollare... sono i tuoi soldi.... continua a seguirli

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi beardcat,

    The delays we have experienced with few wires are due to issues with the 3rd party. The holidays indeed slowed everything down (like in Colywog's case) but they are no thee reason.

    Our main issue that we need a reply from the 3rd party that the wire bounced before we resend a new one with a different company and that is what takes time.

    In any case, I really apologies and we are working on solving it.

    Best regards,
    Daniel

    Ciao Bearcat,

    I ritardi che abbiamo riscontrato con pochi cavi sono dovuti a problemi con terze parti. Le vacanze infatti hanno rallentato tutto (come nel caso di Colywog) ma non sono il motivo.

    Il nostro problema principale è che abbiamo bisogno di una risposta da parte di terzi che il filo sia rimbalzato prima di inviarne uno nuovo con un'altra società e questo è ciò che richiede tempo.

    In ogni caso mi scuso davvero e stiamo lavorando per risolvere il problema.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dan, can u send me the link for Golden cherry begado casino, cant seem to find it., thx cosmod

    Dan, puoi inviarmi il link del casinò Golden Cherry Begado, non riesco a trovarlo. Grazie Cosmod

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    You mean Begado casino? Here it is: https://lcb.org/casinos/begado-casino.html

    Daniel

    CIAO,

    Intendi il casinò Begado? Eccolo: https://lcb.org/casinos/begado-casino.html

    Daniele

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel - thanks for reply (ignore my private messge i just sent).  i auppreciate your info.  this is news to me as well but it explains a lot.  i don't know why they dont just tell me these things as it at least makes sense vs its delayed which does not.  they need to let me know exactly what is going on.  thank goodness for you!!  ok, to be continued - what a nightmare.

    Daniel, grazie per la risposta (ignora il mio messaggio privato che ho appena inviato). apprezzo le tue informazioni anche per me questa è una novità ma spiega molte cose. non so perché non mi dicono queste cose, dato che almeno ha senso, visto che è ritardato, il che non è così. devono farmi sapere esattamente cosa sta succedendo. grazie al cielo per te!! ok, continua: che incubo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey,

    Strange, i think i wrote you that some time ago, but maybe it wasn't really sent cause i had issues with my previous account.

    I know it's easy for me to say, but don't worry about that. I promise it will be solved and you will receive the wire (and you don't need to do anything from your side).

    Best regards,
    Daniel

    EHI,

    Strano, penso di avertelo scritto qualche tempo fa, ma forse non è stato realmente inviato perché ho avuto problemi con il mio account precedente.

    So che per me è facile dirlo, ma non preoccuparti. Prometto che si risolverà e riceverai il messaggio (e non dovrai fare nulla da parte tua).

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    My Slots jungle check cleared today.....this all took longer than I would have liked, but they paid, and I have no real complaints....again, Daniel fair dues, you are on top of things

    Il mio assegno per la giungla delle slot è stato cancellato oggi... tutto ciò ha richiesto più tempo di quanto avrei voluto, ma hanno pagato e non ho vere lamentele... ancora una volta, Daniel, le giuste quote, tu sei al massimo

  • Originale English Traduzione Italiano

    My Slots jungle check cleared today.....this all took longer than I would have liked, but they paid, and I have no real complaints....again, Daniel fair dues, you are on top of things


    How do you know the check cleared?  It takes forever for the checks to go through.  Are you saying your bank gave credit for it? 

    Il mio assegno per la giungla delle slot è stato cancellato oggi... tutto ciò ha richiesto più tempo di quanto avrei voluto, ma hanno pagato e non ho vere lamentele... ancora una volta, Daniel, le giuste quote, tu sei al massimo


    Come fai a sapere che l'assegno è stato cancellato? Ci vuole un'eternità prima che i controlli vengano completati. Stai dicendo che la tua banca ha dato credito per questo?
  • Originale English Traduzione Italiano

    a bank can release a check and then it can still bounce later,  especially international checks

    una banca può rilasciare un assegno e poi può ancora rimbalzare in seguito, soprattutto gli assegni internazionali

  • Originale English Traduzione Italiano

    this check was issued from JP Morgan Chase....the routing number was from California....it cleared

    questo assegno è stato emesso da JP Morgan Chase....il numero di routing proveniva dalla California....è stato cancellato

  • Originale English Traduzione Italiano

    this check was issued from JP Morgan Chase....the routing number was from California....it cleared


    Wow domestic check thats daring of them. 

    questo assegno è stato emesso da JP Morgan Chase....il numero di routing proveniva dalla California....è stato cancellato


    Wow, assegno domestico, è audace da parte loro.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Well, I am on the verge of completely backing out of all online gambling.....I am losing confidence in each casino group one at a time....it's unfortunate, but I think the only way to have confidence is if the US legalizes and regulates.....

    I got an email from Winpalace saying they are wiring into my bank on Monday

    I got an email from Slots Jungle saying not to worry that my withdrawal will be processed within the 5 days

    We'll see how it goes


    Here is why I believe it would be a good idea for you stop playing online,  payout in past 8 months worse than I have ever seen in past 6 years at all casinos and software groups.  And payout takes too long.

    So I have quit after 6 years.  Miss the occasional big wins but those were getting fewer and farther between and the payout times longer and longer and becoming a hassle

    Bene, sono sul punto di ritirarmi completamente dal gioco d'azzardo online... sto perdendo fiducia in ogni gruppo di casinò uno alla volta... è un peccato, ma penso che l'unico modo per avere fiducia sia se gli Stati Uniti legalizzano e regolamentano.....

    Lunedì ho ricevuto un'e-mail da WinPalace che mi informava che avrebbero effettuato un bonifico alla mia banca

    Ho ricevuto un'e-mail da Slots Jungle che diceva di non preoccuparti che il mio prelievo verrà elaborato entro 5 giorni

    Vedremo come va


    Ecco perché credo che sarebbe una buona idea se smettessi di giocare online, i pagamenti negli ultimi 8 mesi sono peggiori di quanto abbia mai visto negli ultimi 6 anni in tutti i casinò e gruppi di software. E il pagamento richiede troppo tempo.

    Quindi ho smesso dopo 6 anni. Perdi le grandi vincite occasionali, ma quelle diventavano sempre meno e i tempi di pagamento sempre più lunghi e diventavano una seccatura
  • Originale English Traduzione Italiano

    Dan, just to let everyone know, my Jungle slots payout arrived.
    and Begado casino takes 7 days to approve, and 7 days from the approval YOU ARE PAID,
    sometimes it's good to here good news, thx cosmod
    dan ,thx for your help

    Dan, giusto per far sapere a tutti, è arrivato il mio pagamento per le slot Jungle.
    e il casinò Begado impiega 7 giorni per l'approvazione e 7 giorni dall'approvazione SEI PAGATO,
    a volte è bello avere buone notizie, grazie Cosmod
    Dan, grazie per il tuo aiuto

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano


    Well, I am on the verge of completely backing out of all online gambling.....I am losing confidence in each casino group one at a time....it's unfortunate, but I think the only way to have confidence is if the US legalizes and regulates.....

    I got an email from Winpalace saying they are wiring into my bank on Monday

    I got an email from Slots Jungle saying not to worry that my withdrawal will be processed within the 5 days

    We'll see how it goes


    Here is why I believe it would be a good idea for you stop playing online,  payout in past 8 months worse than I have ever seen in past 6 years at all casinos and software groups.  And payout takes too long.

    So I have quit after 6 years.  Miss the occasional big wins but those were getting fewer and farther between and the payout times longer and longer and becoming a hassle



    I would have agreed with you a month ago, but I can't believe the amt of jackpots I hit in several casinos lately...I hit for $4,ooo in ClubWorld (this was after hitting for $1,000), twice now I hit for $2,000 in WinPalace, and I hit for $2,000 and $1,000 in SlotsJunge....and they all paid, aside for my 2 last withdrawal requests, which I only submitted within the last couple of days, so I expect to get paid pretty quick.

    This was all in the last month and I think for once I am ahead of the game....now I am wrestling with....should I go for another jackpot, or quit while I am ahead????

    I love to gamble, but I love money too!!


    Bene, sono sul punto di ritirarmi completamente dal gioco d'azzardo online... sto perdendo fiducia in ogni gruppo di casinò uno alla volta... è un peccato, ma penso che l'unico modo per avere fiducia sia se gli Stati Uniti legalizzano e regolamentano.....

    Lunedì ho ricevuto un'e-mail da WinPalace che mi informava che avrebbero effettuato un bonifico alla mia banca

    Ho ricevuto un'e-mail da Slots Jungle che diceva di non preoccuparti che il mio prelievo verrà elaborato entro 5 giorni

    Vedremo come va


    Ecco perché credo che sarebbe una buona idea se smettessi di giocare online, i pagamenti negli ultimi 8 mesi sono peggiori di quanto abbia mai visto negli ultimi 6 anni in tutti i casinò e gruppi di software. E il pagamento richiede troppo tempo.

    Quindi ho smesso dopo 6 anni. Perdi le grandi vincite occasionali, ma quelle diventavano sempre meno e i tempi di pagamento sempre più lunghi e diventavano una seccatura



    Sarei stato d'accordo con te un mese fa, ma non riesco a credere all'importo dei jackpot che ho vinto in diversi casinò ultimamente... ho vinto $ 4.000 in ClubWorld (questo dopo aver vinto $ 1.000), due volte ora ho vinto per $ 2.000 in WinPalace, e ho vinto $ 2.000 e $ 1.000 in SlotsJunge....e hanno tutti pagato, a parte le mie ultime due richieste di prelievo, che ho inviato solo negli ultimi due giorni, quindi mi aspetto di essere pagato abbastanza velocemente .

    Tutto questo è successo nell'ultimo mese e penso che per una volta sono in vantaggio... ora sono alle prese con... dovrei puntare a un altro jackpot o smettere mentre sono in vantaggio????

    Adoro giocare d'azzardo, ma adoro anche i soldi!!
  • Originale English Traduzione Italiano

    Nice hits.  What were you playing at club world.  Was there one really large hit?

    Bei successi. A cosa giocavi al Club World? C'è stato un successo davvero grande?

  • Originale English Traduzione Italiano

    yea it was multihand $1 video poker....hit jackpot

    sì, era un video poker multimano da $ 1....ha vinto il jackpot

  • Originale English Traduzione Italiano

    Here's a fun one...

    I deposited at Win Palace.  Can't recall how much as I would have to log on and check and I can't be bothered now... a few hundred I guess. 

    I never took a deposit bonus code.  STRAIGHT deposits from my CC.

    I sent them the faxback and proof of Identity...  THAT took 3 weeks.

    Here is why I even bothered.  I won 20k on Video Poker.  Yay... me.  Oh and I had about 4k kicking around in there before I hit a Royal Flush at $25 a hand.

    So you know what they have paid me out since I hit in early December?  $500.  just got it yesterday.

    Can't withdraw more than $3000.  AND if you are new you only get to withdraw $500 every 10 days or so.

    They tell me I can withdraw more as I become a VIP player or some such... Yeah... I so want to play here more. 

    Anyone wish to do the math on how long it will take to pay me out?

    Place is a goddamn joke.

    I hope my attachment works as it is the proof of my "win".  Ha ha ha ha... WIN laugh_out_loud... Sorry can't stop laughing now...

    This Casino is a GIANT joke

    Eccone uno divertente...

    Ho depositato presso Win Palace. Non ricordo quanto dovrei collegarmi e controllare e non posso essere disturbato adesso... qualche centinaio, immagino.

    Non ho mai preso un codice bonus di deposito. Depositi DIRITTI dal mio CC.

    Ho inviato loro il faxback e la prova d'identità... CI sono volute 3 settimane.

    Ecco perché mi sono persino preoccupato. Ho vinto 20k al Video Poker. Sì... io. Oh, e avevo circa 4k di gioco prima di ottenere una scala reale a $ 25 a mano.

    Quindi sai quanto mi hanno pagato da quando ho colpito all'inizio di dicembre? $ 500. l'ho appena ricevuto ieri.

    Non è possibile prelevare più di $ 3000. E se sei nuovo puoi prelevare solo $ 500 ogni 10 giorni circa.

    Mi dicono che posso prelevare di più quando divento un giocatore VIP o qualcosa del genere... Sì... voglio tanto giocare di più qui.

    Qualcuno vuole fare i conti su quanto tempo ci vorrà per pagarmi?

    Il posto è uno scherzo maledetto.

    Spero che il mio attaccamento funzioni perché è la prova della mia "vittoria". Ah ah ah ah... VINCI laugh_out_loud ... Scusa, non riesco a smettere di ridere adesso...

    Questo Casinò è uno scherzo GIGANTESCO

    1.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    What you are talking about is not a surprise, thats the standard way they do things.  Thats why myself and lots of other people would never play there , because you are right it is a joke.

    The only mistake you made is you should have looked up the casino before you deposited.  You could have found out easily that this is the common problem/practice with this group

    Ciò di cui stai parlando non è una sorpresa, è il modo standard in cui fanno le cose. Ecco perché io e molte altre persone non suoneremmo mai lì, perché hai ragione, è uno scherzo.

    L'unico errore che hai commesso è che avresti dovuto cercare il casinò prima di depositare. Avresti potuto scoprire facilmente che questo è il problema/pratica comune con questo gruppo

  • Originale English Traduzione Italiano

    ok daniel....I am so dissapointed with slotsjungle....they sent me a email saying my bonus priveleges were stopped??? 2 minutes later i get an approval for my withdrawal request for only $500????? I am done with these guys.................lwt me tell yo winpalace is the plvce to go.......they approved my withdrawal within a week and i got my money...............SJ sucks!!! SUCKSthey are fast to take my money

    ok Daniel....sono così deluso da slotsjungle....mi hanno mandato un'e-mail dicendomi che i miei privilegi bonus erano stati interrotti??? 2 minuti dopo ricevo l'approvazione per la mia richiesta di prelievo per soli $ 500????? Ho chiuso con questi ragazzi...................lasciatemi dire che WinPalace è il posto dove andare.......hanno approvato il mio ritiro entro una settimana e ho ottenuto i miei soldi..............SJ fa schifo!!! SUCCHI, sono veloci nel prendere i miei soldi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Still waiting to hear from you Daniel

    Aspetto ancora tue notizie, Daniel

  • Originale English Traduzione Italiano

    lwt me tell yo winpalace is the plvce to go.......they approved my withdrawal within a week and i got my money...............SJ sucks!!! SUCKSthey are fast to take my money


    Winpalace is the same as Slots jungle, same group.  Stop depositing at SJ and deposit at Winpalace and its still going to the same place. 

    lasciami dire che WinPalace è il posto dove andare.......hanno approvato il mio prelievo entro una settimana e ho ricevuto i miei soldi.................SJ fa schifo!!! SUCCHI, sono veloci nel prendere i miei soldi


    Winpalace è lo stesso di Slots Jungle, stesso gruppo. Smetti di depositare su SJ e deposita su Winpalace e andrà comunque nello stesso posto.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Colywog,

    I cannot affect the use of bonuses, but please make a request for cashout for the rest and it will be handled asap.

    Best regards,
    Daniel

    Ciao Colywog,

    Non posso influenzare l'utilizzo dei bonus, ma ti preghiamo di fare una richiesta di prelievo per il resto e sarà gestito al più presto.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    daniel....how and why would sj deny me bonuses and the right to redeem my earned comps?? i refuse to deposit at any of these casinos if they do that.....therefore, since winpalace and sj are the same....although they claim not to be, I am done depositing at either

    Daniel....come e perché SJ dovrebbe negarmi i bonus e il diritto di riscattare i miei punti guadagnati?? mi rifiuto di depositare in uno qualsiasi di questi casinò se lo fanno..... quindi, poiché WinPalace e sj sono la stessa cosa.... anche se sostengono di non esserlo, ho smesso di depositare in entrambi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    I cannot influence the bonus policy since it is their decision.

    Comps- are earned. You need to drop an email to CS and they will redeem it for you.

    Last thing: not sure what you mean regarding claiming not to be, but Winpalace, CasinoTItan, Slots Jungle, GoldenCherry, Begado and Jackpot Grand are sister casinos.

    Best regards,
    Daniel

    CIAO,

    Non posso influenzare la politica dei bonus poiché è una loro decisione.

    I comps si guadagnano. Devi inviare un'e-mail a CS e loro la riscatteranno per te.

    Ultima cosa: non sono sicuro di cosa intendi riguardo al dichiarare di non esserlo, ma Winpalace, CasinoTItan, Slots Jungle, GoldenCherry, Begado e Jackpot Grand sono casinò gemelli.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    i did email them twice daniel with no response from sj

    Ho inviato loro un'e-mail due volte, Daniel, senza risposta da parte di sj

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    I'm sure it's handled. The CS need to pass it to brand manager to approve so takes a bit.

    Best regards,
    Daniel

    CIAO,

    Sono sicuro che la cosa sia stata gestita. Il CS deve trasmetterlo al brand manager per l'approvazione, quindi ci vuole un po' di tempo.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    ty daniel we'll see

    caro Daniel, vedremo

  • Originale English Traduzione Italiano

    Not a complaint regarding whether or not I will be paid my total winnings but my recent chat regarding an apparent change in their payment terms even for those that previously have been paid 100% 0f their withdrawal amount over $500.00 provided me no information other that it was up to the withdrawals department.

    So why have they changed my payment terms when I have always been paid my entire withdrawl amount, even when over $500.00 providing no advanced notice of the change and no explanation as to why only paid $500.00 of my over $1000.00 withdrawal?  I appears that upon reading other players posts that this has become the norm, if so, they need to change the terms on their website.  Correct?  Therefore I ask LCB to contact this group and ask that they clarify their withdrawal terms of payment.

    Ok?

    Non un reclamo riguardante se mi verranno pagate o meno le mie vincite totali, ma la mia recente chiacchierata riguardante un apparente cambiamento nei termini di pagamento anche per coloro che in precedenza erano stati pagati al 100% dell'importo di prelievo superiore a $ 500,00 non mi ha fornito altre informazioni se non che fosse fino all'ufficio prelievi.

    Allora perché hanno cambiato i miei termini di pagamento quando mi è sempre stato pagato l'intero importo di prelievo, anche quando superavo i $ 500,00 senza fornire alcun preavviso della modifica e nessuna spiegazione sul motivo per cui ho pagato solo $ 500,00 del mio prelievo di oltre $ 1000,00? Sembra che dopo aver letto i post di altri giocatori che questa sia diventata la norma, in tal caso devono modificare i termini sul loro sito web. Corretto? Pertanto chiedo a LCB di contattare questo gruppo e chiedere loro di chiarire i termini di pagamento per il ritiro.

    OK?

  • Originale English Traduzione Italiano

    no reply from LCB to my post of from the slots jungle group. The question regarding their payout policy has been questioned many time and we have never received a response on this site or via are personal emails to casino support. and Daniel has always replied he is not able to get an answer from the management of the casino.  Not acceptable IMO.

    nessuna risposta da LCB al mio post dal gruppo della giungla delle slot. La domanda riguardante la loro politica di pagamento è stata posta molte volte e non abbiamo mai ricevuto risposta su questo sito o tramite e-mail personali al supporto del casinò. e Daniel ha sempre risposto che non è riuscito ad ottenere una risposta dalla direzione del casinò. Non accettabile secondo l'IMO.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    I'm not aware of any change on that matter. You should be paid the full amount.

    Let me check.
    Daniel

    CIAO,

    Non sono a conoscenza di alcun cambiamento in merito. Dovresti ricevere il pagamento dell'intero importo.

    Fammi controllare.
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    I'm not aware of any change on that matter. You should be paid the full amount.

    Let me check.
    Daniel
    Unfortunately slots jungle chose to only approve $500.00 of my withdrawal via wire and was told I would see payment by today Friday 2/15/13 by customer support but not received. Now 4 days after requesting the remainder of my withdrawal it was approved on 2/13 therefore I believe they intend to pay the entire amount as one payments and if they do so should only charge me one wire transfer fee.  Do you agree.  Plus odd that my last completed withdrawal was split into two payments and now this one also was.  I also have a withdrawal pending at Winpalace that after 4 days still has not been approved. I hope they don't split this payment also.  I don't like getting so many wires in one month.

    Please check on these for me per my pm to you.  thanks

    CIAO,

    Non sono a conoscenza di alcun cambiamento in merito. Dovresti ricevere il pagamento dell'intero importo.

    Fammi controllare.
    Daniele
    Sfortunatamente la giungla delle slot ha scelto di approvare solo $ 500,00 del mio prelievo tramite bonifico e mi è stato detto che avrei visto il pagamento entro oggi venerdì 15/02/13 dall'assistenza clienti ma non l'ho ricevuto. Ora, 4 giorni dopo aver richiesto il resto del mio prelievo, questo è stato approvato il 13/2, pertanto credo che intendano pagare l'intero importo in un unico pagamento e, in tal caso, dovrebbero addebitarmi solo una commissione per il bonifico bancario. Sei d'accordo. Inoltre è strano che il mio ultimo prelievo completato sia stato suddiviso in due pagamenti e ora lo sia stato anche questo. Inoltre ho un prelievo pendente presso Winpalace che dopo 4 giorni non è ancora stato approvato. Spero che non dividano anche questo pagamento. Non mi piace ricevere così tanti cavi in un mese.

    Per favore, controlla questi per me durante il mio messaggio privato. Grazie
  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel I need your help in getting Slots Jungle to pay the full amount that they owe me.  I cashed out 2850 and then another 300 on March 9th.  On March 14th they only approved $500 and put the rest back in my account.  Now today I had to request the amount again which is 2500 and I have to now wait until probably next Wed or Thurs for them to approve it.  I want you to get them to send me my winnings of 2500 in one check!  This $500 thing is ridiculous.  I dont want to have to file a complaint but I feel that I should be able to have the 2500 all at once since their terms clearly state that you can cash out up to 3000 per week.  Please take care of this asap.  I am tired of waiting everytime I win from them!

    Daniel, ho bisogno del tuo aiuto per convincere Slots Jungle a pagare l'intero importo che mi deve. Ho incassato 2850 e poi altri 300 il 9 marzo. Il 14 marzo hanno approvato solo $ 500 e hanno rimesso il resto sul mio conto. Ora oggi ho dovuto richiedere nuovamente l'importo che è 2500 e ora devo aspettare fino probabilmente al prossimo mercoledì o giovedì affinché lo approvino. Voglio che tu mi convinca a inviarmi la mia vincita di 2500 in un unico assegno! Questa cosa dei 500 dollari è ridicola. Non voglio dover presentare un reclamo, ma sento che dovrei poter avere i 2500 tutti in una volta poiché i loro termini stabiliscono chiaramente che puoi incassare fino a 3000 a settimana. Per favore, occupatevi di questo al più presto. Sono stanco di aspettare ogni volta che vinco da loro!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi

    Will check.

    Thank you,
    Daniel

    CIAO

    Controllerò.

    Grazie,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    This $500 thing is ridiculous  I dont want to have to file a complaint but I feel that I should be able to have the 2500 all at once since their terms clearly state that you can cash out up to 3000 per week.  Please take care of this asap.  I am tired of waiting everytime I win from them!


    I was just curious where you would go file your complaint?  I know people have complained and filed complaints on forums before, but it really doesnt work.  The group has never changed anything.

    As for the having to always wait for your winnings, I know its a pain,  but you know this is how it goes, so if you continue to play there and withdraw this is how its always going to happen.

    Questa cosa dei $ 500 è ridicola, non voglio dover presentare un reclamo, ma sento che dovrei essere in grado di avere i 2500 tutti in una volta poiché i loro termini stabiliscono chiaramente che puoi incassare fino a 3000 a settimana. Per favore, occupatevi di questo al più presto. Sono stanco di aspettare ogni volta che vinco da loro!


    Ero solo curioso di sapere dove avresti presentato il tuo reclamo? So che le persone si sono già lamentate e hanno presentato reclami sui forum, ma in realtà non funziona. Nel gruppo non è mai cambiato nulla.

    Per quanto riguarda il dover aspettare sempre le tue vincite, so che è una seccatura, ma sai che è così che va, quindi se continui a giocare lì e ti ritiri, succederà sempre così.
  • Originale English Traduzione Italiano


    This $500 thing is ridiculous  I dont want to have to file a complaint but I feel that I should be able to have the 2500 all at once since their terms clearly state that you can cash out up to 3000 per week.  Please take care of this asap.  I am tired of waiting everytime I win from them!


    I was just curious where you would go file your complaint?  I know people have complained and filed complaints on forums before, but it really doesnt work.  The group has never changed anything.

    As for the having to always wait for your winnings, I know its a pain,  but you know this is how it goes, so if you continue to play there and withdraw this is how its always going to happen.


    If you are filing a complaint against Slots Jungle then you should go here  http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1017

    I have filed one in the past when I had the problems with getting the money from the big win that I had and surprisingly enough I finally got the payment in one amount, so they do investigate and really do try to do something to aleviate the complaints. Remember though, when you file a complaint against any casino you are then on their radar and they make things really difficult for you like raising your playthroughs and banning you from certain bonuses. 


    Questa cosa dei $ 500 è ridicola, non voglio dover presentare un reclamo, ma sento che dovrei essere in grado di avere i 2500 tutti in una volta poiché i loro termini stabiliscono chiaramente che puoi incassare fino a 3000 a settimana. Per favore, occupatevi di questo al più presto. Sono stanco di aspettare ogni volta che vinco da loro!


    Ero solo curioso di sapere dove avresti presentato il tuo reclamo? So che le persone si sono già lamentate e hanno presentato reclami sui forum, ma in realtà non funziona. Nel gruppo non è mai cambiato nulla.

    Per quanto riguarda il dover aspettare sempre le tue vincite, so che è una seccatura, ma sai che è così che va, quindi se continui a giocare lì e ti ritiri, succederà sempre così.


    Se stai presentando un reclamo contro Slots Jungle, dovresti andare qui http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1017

    Ne ho presentato uno in passato quando ho avuto problemi a ottenere i soldi dalla grande vincita che ho avuto e, sorprendentemente, ho finalmente ricevuto il pagamento in un unico importo, quindi indagano e cercano davvero di fare qualcosa per alleviare i reclami . Ricorda però, quando presenti un reclamo contro qualsiasi casinò, sei sul loro radar e ti rendono le cose davvero difficili, come aumentare i tuoi playthrough e bandirti da determinati bonus.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Never seen that one before thats good info. How did you find slots jungle on there?  When I tried it through that site the drop down for casino names only had about 17 casinos?

    Non l'ho mai visto prima, questa è una buona informazione. Come hai trovato la giungla delle slot lì? Quando l'ho provato tramite quel sito, il menu a discesa per i nomi dei casinò conteneva solo circa 17 casinò?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Never seen that one before thats good info. How did you find slots jungle on there?  When I tried it through that site the drop down for casino names only had about 17 casinos?


    go to slots jungle home page and scroll all the way to the bottom and click on the CDS logo .. it will bring up the page with the form to fill in. smiley

    Non l'ho mai visto prima, questa è una buona informazione. Come hai trovato la giungla delle slot lì? Quando l'ho provato tramite quel sito, il menu a discesa per i nomi dei casinò conteneva solo circa 17 casinò?


    vai sulla home page di slots Jungle e scorri fino in fondo e clicca sul logo CDS.. ti verrà visualizzata la pagina con il modulo da compilare. smiley
  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel, have you been in touch with Slots Jungle regarding the payment of the 2500 in one check?  Please let me know asap as they will be approving again in about 2 days or so! Thanks

    Daniel, hai contattato Slots Jungle per quanto riguarda il pagamento dei 2500 in un unico assegno? Per favore fatemi sapere al più presto perché approveranno di nuovo tra circa 2 giorni circa! Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel, I am still waiting to hear if you had contacted Slots Jungle regarding my $2500 payment.  I seriously don't want to have to do this waiting process all over again with them, it is old and tiresome.  I have been playing and depositing with them long enough to have the full amount allowed per week approved at one time.  This is getting ridiculous! 

    Daniel, sto ancora aspettando di sapere se hai contattato Slots Jungle in merito al mio pagamento di $ 2500. Non voglio davvero dover ripetere tutto questo processo di attesa con loro, è vecchio e noioso. Ho giocato e depositato con loro abbastanza a lungo da ottenere l'approvazione dell'intero importo settimanale consentito in una sola volta. Sta diventando ridicolo!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel, I am still waiting to hear if you had contacted Slots Jungle regarding my $2500 payment.  I seriously don't want to have to do this waiting process all over again with them, it is old and tiresome.  I have been playing and depositing with them long enough to have the full amount allowed per week approved at one time.  This is getting ridiculous! 


    I hate to say it, because your one cool chick,  you know this is how they do things but you continue to play there.  I cant feel sorry for you during this painful process.

    What happens directly with SJ support?  I assume they dont do anything.

    Daniel, sto ancora aspettando di sapere se hai contattato Slots Jungle in merito al mio pagamento di $ 2500. Non voglio davvero dover ripetere tutto questo processo di attesa con loro, è vecchio e noioso. Ho giocato e depositato con loro abbastanza a lungo da ottenere l'approvazione dell'intero importo settimanale consentito in una sola volta. Sta diventando ridicolo!


    Odio dirlo, perché sei una ragazza fantastica, sai che è così che fanno le cose ma continui a giocare lì. Non posso dispiacermi per te durante questo processo doloroso.

    Cosa succede direttamente con il supporto SJ? Presumo che non facciano nulla.
  • Originale English Traduzione Italiano


    Daniel, I am still waiting to hear if you had contacted Slots Jungle regarding my $2500 payment.  I seriously don't want to have to do this waiting process all over again with them, it is old and tiresome.  I have been playing and depositing with them long enough to have the full amount allowed per week approved at one time.  This is getting ridiculous! 


    I hate to say it, because your one cool chick,  you know this is how they do things but you continue to play there.  I cant feel sorry for you during this painful process.

    What happens directly with SJ support?  I assume they dont do anything.


    well the money won was on a free chip and I do get paid but unfortunately it is only in $500 increments which is ridiculous.  I have been playing there long enough and have a high enough player class with them to be able to be approved for the entire $3000/week at one time.  This is what upsets me.  I also dont have many other options since I'm in the US.  I use to play only with Microgaming and then when they left I was left with not alot of other options.  I dont particularly care for the Rival gaming platform so The RTG platform is the preference for me right now.  I have played at other RTG's but the bonuses are not quite as good at those. 


    Daniel, sto ancora aspettando di sapere se hai contattato Slots Jungle in merito al mio pagamento di $ 2500. Non voglio davvero dover ripetere tutto questo processo di attesa con loro, è vecchio e noioso. Ho giocato e depositato con loro abbastanza a lungo da ottenere l'approvazione dell'intero importo settimanale consentito in una sola volta. Sta diventando ridicolo!


    Odio dirlo, perché sei una ragazza fantastica, sai che è così che fanno le cose ma continui a giocare lì. Non posso dispiacermi per te durante questo processo doloroso.

    Cosa succede direttamente con il supporto SJ? Presumo che non facciano nulla.


    beh, il denaro vinto era su un chip gratuito e vengo pagato, ma sfortunatamente è solo con incrementi di $ 500, il che è ridicolo. Gioco lì da abbastanza tempo e ho una classe di giocatori sufficientemente alta da poter essere approvato per l'intero $ 3000 a settimana in una sola volta. Questo è ciò che mi turba. Inoltre non ho molte altre opzioni dato che sono negli Stati Uniti. Di solito giocavo solo con Microgaming e poi quando se ne sono andati non mi sono rimaste molte altre opzioni. Non mi interessa particolarmente la piattaforma di gioco Rival, quindi la piattaforma RTG è la mia preferenza in questo momento. Ho giocato ad altri RTG ma i bonus non sono altrettanto buoni.
  • Originale English Traduzione Italiano

    I dont blame you for playing a free chip, wow thats a big casout on a chip, what was the max cashout?


    There are other trustworthy RTG's like clubworld and Jackpot Capital.  I prefer Clubworld, seem to do better there.

    And I agree that SJ should be loyal to consistent players, but it is not the case.  Look how long you have to even wait for a response here.

    I asked this before is the direct support at SJ useless?

    Non ti biasimo per aver giocato con una fiche gratuita, wow, è un grosso caso su una fiche, qual è stato l'incasso massimo?


    Ci sono altri RTG affidabili come clubworld e Jackpot Capital. Preferisco Clubworld, sembra che stia meglio lì.

    E sono d'accordo che SJ dovrebbe essere leale verso i giocatori coerenti, ma non è così. Guarda quanto tempo devi aspettare anche per una risposta qui.

    L'ho chiesto prima, il supporto diretto di SJ è inutile?

    3.5/ 5

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