Can someone help me out with slot madness I passed all the requirements for the hundred dollar bonus went to do the withdraw they said to make it $30 bitcoin deposit to show I had a Bitcoin.com wallet I did that that was verified and then this and reading the instructions. I read that the $30 deposit would be in with $100 withdrawal which would be 130 will they made that $30 into a deposit and then I didn't know they were trying to call me so I missed your phone call and now they're closing my account this is my username y******
Silver Oak, Royal Ace, Planet 7, Slot Madness, Le Bon Casino, Supporto e thread di reclami di Captain Jack Casino
- Iniziato da
- nnielsen
- Newbie 4
- attività più recente 7 anni fa
Top bonuses
-
100% up to $1000
Sign Up Bonus
GS001 codice -
275% up to $2750
Sign Up Bonus
MAD275 codice -
260% + 35 Spins
Sign Up Bonus
I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:
-
Informazioni sulla mia offerta Competizione del torneo All'interno dei membri LCB Non so se qui c'è una competizione di slot gratuita. Concorso di slot gratuito Per i membri che vogliono unirsi,...
LEGGIOfferte di tornei all'interno dei membri...
2 4152 mesi fa -
iNetBet - Bonus di iscrizione esclusivo Solo per nuovi giocatori! USA OK! Importo: 200% fino a $ 1000 Come richiedere il bonus: i giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e richiedere...
LEGGIBonus di iscrizione esclusivo di iNetBet
1 5362 mesi fa -
Sono passate 3 settimane e non ho ancora ricevuto il premio. Ho parlato con un moderatore e ho chiesto se sapevano in che giorno sarebbe stato spedito e mi hanno detto di no. Quindi qualcuno potrebbe...
LEGGIRISOLTO: Richiedi il premio
7 4042 mesi fa
Top bonuses
-
1.1 / 224 voti
Captain Jack
100% up to $1000
Sign Up Bonus
GS001 codice -
1.1 / 230 voti
Slot Madness
275% up to $2750
Sign Up Bonus
MAD275 codice -
0.7 / 178 voti
Silver Oak
260% + 35 Spins
Sign Up Bonus
Per favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 04, 23, 03:14:32 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Originale Traduzione tradotto conQualcuno può aiutarmi con la follia delle slot Ho superato tutti i requisiti per il bonus di cento dollari sono andato a fare il prelievo hanno detto di fare un deposito di $ 30 bitcoin per dimostrare che avevo un portafoglio Bitcoin.com ho fatto che è stato verificato e poi questo e leggendo le istruzioni. Ho letto che il deposito di $ 30 sarebbe incluso con il prelievo di $ 100 che sarebbero 130, hanno versato quei $ 30 in un deposito e poi non sapevo che stavano cercando di chiamarmi, quindi ho perso la tua telefonata e ora stanno chiudendo il mio account questo è il mio nome utente y******
1.1/ 5
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 04, 23, 07:06:53 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
I completed the $30 free ship play through all requirements went to customer support they said to make a withdrawal and follow the verification so I have a total of $105 and you can only withdraw max of 100 so I did that he told me to make a $30 bitcoin verification deposit Wychwood in wouldI completed the $30 free ship play through all requirements went to customer support they said to make a withdrawal and follow the verification so I have a total of $105 and you can only withdraw max of 100 so I did that he told me to make a $30 bitcoin verification deposit, which would in return be in my withdraw which makes 130 laughter I didn't answer a phone call from them they canceled it. All casinos say if you cross bonuses or add deposits on top of the bonus, your winnings everything will be voided so they canceled my hundred dollars put it in the balance with my $32 deposit with the five dollars that was extra on the $30 chip so I had three separate monies in one balance, so I will see they wanted me to play and then I really would get avoided. Why did they make me do a deposit a bitcoin just to take more money I'm not happy at all trying every which way to steal your money to get you to do something wrong , something need to be done about this if anything I want to withdraw my hundred dollars and at least the $32 deposit I guess all play that can someone help me out please
Ho completato il gioco della nave gratuita da $ 30 soddisfacendo tutti i requisiti sono andato all'assistenza clienti mi hanno detto di effettuare un prelievo e seguire la verifica quindi ho un totale di $ 105 e puoi prelevarne solo un massimo di 100 quindi l'ho fatto e mi ha detto di fare un $ 30 deposito di verifica bitcoin Wychwood in avrei completato il gioco di spedizione gratuita da $ 30 soddisfacendo tutti i requisiti sono andato all'assistenza clienti mi hanno detto di effettuare un prelievo e seguire la verifica quindi ho un totale di $ 105 e puoi prelevarne solo un massimo di 100 quindi l'ho fatto, mi ha detto di fare un deposito di verifica bitcoin di $ 30, che in cambio sarebbe nel mio prelievo, il che fa 130 risate. Non ho risposto a una loro telefonata, l'hanno annullata. Tutti i casinò dicono che se incroci i bonus o aggiungi depositi oltre al bonus, le tue vincite verranno annullate, quindi hanno annullato i miei cento dollari e li hanno messi in saldo con il mio deposito di $ 32 con i cinque dollari che erano extra sul chip da $ 30, quindi io avevo tre soldi separati in un unico saldo, quindi vedrò che volevano che giocassi e poi sarei stato davvero evitato. Perché mi hanno fatto fare un deposito in bitcoin solo per prendere più soldi? Non sono affatto contento di provare in tutti i modi a rubarti i soldi per farti fare qualcosa di sbagliato, bisogna fare qualcosa al riguardo se voglio qualcosa ritira i miei cento dollari e almeno il deposito di $ 32, immagino che tutti giochino che qualcuno possa aiutarmi, per favore
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 05, 23, 09:07:55 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Oct 05, 23, 09:17:12 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 13 giorni fa
Greetings all,
I had a look and superficially all I see is a lack of confirmed payout method within the account, the initial request was as a "Coindraw" withdrawal but unfortunately didn't qualify for Coindraw so it will have to be processed as standard Bitcoin. The good news is if you get me a Bitcoin address Deadeye39 I can hopefully get things moving for you. And never fear, the account confirmation deposit is always returned regardless of an approved withdrawal. As long as you don't play it anyway. :)
Best wishes,
Nick and Slot Madness
Saluti a tutti,
Ho dato un'occhiata e superficialmente tutto ciò che vedo è la mancanza di un metodo di pagamento confermato all'interno del conto, la richiesta iniziale era come prelievo "Coindraw" ma sfortunatamente non era qualificata per Coindraw quindi dovrà essere elaborata come Bitcoin standard. La buona notizia è che se mi procuri un indirizzo Bitcoin Deadeye39, spero di riuscire a far muovere le cose per te. E niente paura, il deposito di conferma del conto viene sempre restituito indipendentemente da un prelievo approvato. Finché non ci giochi comunque. :)
Auguri,
Nick e la follia delle slot
1.1/ 5
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 09, 23, 06:20:49 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Here is my bitcoin address bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y I have a question about coindraw why did they ask me to make a $30 verication if I'm only going to get denied and I believe the only reason I was is because they tried calling me while I was doing what they asked and did not answer my phone because it was from a unknown number and I don't usaully answer those calls and no I did not play any of the $32 dollars I sent them using bitcoin so when will I receive this
Ecco il mio indirizzo bitcoin bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y Ho una domanda su coindraw perché mi hanno chiesto di fare una verifica di $ 30 se solo mi venisse negato e credo che l'unico motivo per cui lo ero è perché hanno provato a chiamarmi mentre stavo facendo cosa hanno chiesto e non hanno risposto al mio telefono perché proveniva da un numero sconosciuto e di solito non rispondo a quelle chiamate e no, non ho giocato nessuno dei $ 32 dollari che ho inviato loro utilizzando bitcoin, quindi quando lo riceverò
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 09, 23, 06:23:03 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
And also I already have a bitcoin addresss when I resubmitted my withdraw so why you guys can't see that I have already givin my bitcoin address is beyond me
Inoltre ho già un indirizzo bitcoin quando ho inviato nuovamente il mio prelievo, quindi perché voi ragazzi non riuscite a vedere che ho già fornito il mio indirizzo bitcoin è al di là delle mie capacità
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 09, 23, 06:30:38 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Hi does anyone have any new information for me I was notified by a member named Nick he wanted a bitcoin address which I have submitted one everytIme I made a withdraw and he said HOPEFULLY (underlined) he can get things moving and said never fear that always the verication payments if not played with which I never did is always returned so why havnt they returned my bitcoin payment.
Salve, qualcuno ha qualche nuova informazione per me? Mi è stato comunicato da un membro di nome Nick che voleva un indirizzo bitcoin e ne ho inviato uno ogni volta che effettuavo un prelievo e ha detto SPERANDO (sottolineato) di poter far muovere le cose e ha detto di non aver mai paura di farlo sempre i pagamenti di verifica se non giocati con cui non ho mai fatto vengono sempre restituiti, quindi perché non hanno restituito il mio pagamento in bitcoin.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 10, 23, 03:39:29 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Oct 10, 23, 07:01:00 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 13 giorni fa
Hey all,
Now we have an issue because the Bitcoin address submitted here does not match the Bitcoin address submitted with the withdrawal request. If you could please go to live chat Deadeye39 and confirm your Bitcoin address with customer service then let me know here we should be able to move forward.
Best wishes,
Nick and Slot Madness
Ciao a tutti,
Ora abbiamo un problema perché l'indirizzo Bitcoin inviato qui non corrisponde all'indirizzo Bitcoin inviato con la richiesta di prelievo. Se potessi, per favore, andare alla chat dal vivo Deadeye39 e confermare il tuo indirizzo Bitcoin con il servizio clienti, fammi sapere qui dovremmo essere in grado di andare avanti.
Auguri,
Nick e la follia delle slot
1.1/ 5
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 10, 23, 09:06:18 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Yes I will go to the live chat room but that does not make any sense you don't use the same bitcoin address when I make deposits or withdraws there different addresses everytime
Sì, andrò nella chat room dal vivo, ma non ha alcun senso, non usi lo stesso indirizzo bitcoin quando effettuo depositi o prelievi lì ogni volta con indirizzi diversi
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 10, 23, 09:14:55 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
This is the address from the app I used to make the $32 verification I sent to you guys bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y
Questo è l'indirizzo dell'app che ho usato per effettuare la verifica da $ 32 che vi ho inviato ragazzi bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 10, 23, 09:25:04 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
It's real funny how you start out the conversation NOW WE HAVE A PROBLEM as you guys look for anything so you don't have to pay people and no the only problem we have is that I trusted you guys and gave you my hard working money. I have attached the picture of the transaction used that day I sent you guys the $32 bitcoin that was supposed to be for the verication which you guys quickly canceled my withdraw and sent it back to my ballance with the $100 chip winnings in hopes I would mess up and play with it then to void everything but I did not so now that you have the proof when do I get my bitcoin withdraw??
È davvero divertente il modo in cui inizi la conversazione ORA ABBIAMO UN PROBLEMA mentre voi ragazzi cercate qualcosa per non dover pagare le persone e no, l'unico problema che abbiamo è che mi sono fidato di voi ragazzi e vi ho dato i miei soldi per il duro lavoro. Ho allegato l'immagine della transazione utilizzata il giorno in cui vi ho inviato i $ 32 bitcoin che avrebbero dovuto essere per la verifica, voi ragazzi avete rapidamente annullato il mio prelievo e lo avete rispedito alla mia bilancia con le vincite in chip di $ 100 nella speranza che avrei sbagliato alzati e giocaci poi per annullare tutto, ma non l'ho fatto, quindi ora che hai la prova quando potrò ritirare il mio bitcoin??
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 11, 23, 03:15:22 AM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
I think I understand what u mean by this are you saying the bitcoin address don't match from the one I submitted in the cashier for the cash out when I originally did the withdraw to be honest I don't remember which wallet I used and sometimes they give you new ones for security issues and if you already have my bitcoin address that I gave you for my withdraw why are you asking for it again but never the less pretty sure it's this one 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE actually I know it's this one when will I receive my payout
Penso di capire cosa intendi con questo, stai dicendo che l'indirizzo bitcoin non corrisponde a quello che ho inviato alla cassa per il prelievo quando ho effettuato il prelievo originariamente, a dire il vero non ricordo quale portafoglio ho usato e a volte te ne danno di nuovi per questioni di sicurezza e se hai già il mio indirizzo bitcoin che ti ho dato per il prelievo perché lo chiedi di nuovo ma comunque sono abbastanza sicuro che sia questo 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE in realtà so che è questo quando lo farò ricevere il mio pagamento
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 11, 23, 03:16:43 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 11, 23, 05:30:07 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Hi there so now that I have submitted the correct bitcoin address that I requested on the game in the cashier imnot getting a response plus I havnt had one email from you guys since I made my withdraw here is the bitcoin address when will I be paid what I'm owed 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE
Ciao a tutti, quindi ora che ho inviato l'indirizzo bitcoin corretto che avevo richiesto durante il gioco alla cassa non ricevo risposta e inoltre non ho ricevuto una sola email da voi ragazzi da quando ho effettuato il prelievo, ecco l'indirizzo bitcoin quando verrò pagato quanto Mi sono dovuti 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 11, 23, 09:49:47 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Well, I will have to say I'm kind of surprised that my bitcoin withdraw was approved somewhat this quickly thought I was going to go a few more rounds but now I think we're in the? Rounds because now they said 7 to 10 business days before they can start to send the payment out which I thought that's why we use bitcoin cryptocurrency because supposed to be faster so I'm not too happy about that so we'll see how this goes.
Bene, devo dire che sono un po' sorpreso che il mio prelievo di bitcoin sia stato approvato in qualche modo così velocemente, ho pensato che avrei fatto qualche altro giro, ma ora penso che siamo nel? Round perché ora hanno detto da 7 a 10 giorni lavorativi prima di poter iniziare a inviare il pagamento e ho pensato che fosse questo il motivo per cui usiamo la criptovaluta bitcoin perché dovrebbe essere più veloce, quindi non ne sono molto contento, quindi vedremo come va .
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 12, 23, 03:44:45 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Oct 12, 23, 06:10:31 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 13 giorni fa
Greetings all,
Thanks so much for your cooperation Deadeye39, the new payout information was updated in your account and yesterday I had the requested withdrawal approved for you. It is now registered in the financial system and has been submitted for express payout via Bitcoin, it should be going out shortly. Let us know when it comes in!
Best wishes,
Nick and Slot Madness
Saluti a tutti,
Grazie mille per la collaborazione Deadeye39 , le nuove informazioni di pagamento sono state aggiornate nel tuo account e ieri ho approvato il prelievo richiesto per te. Ora è registrato nel sistema finanziario ed è stato inviato per il pagamento espresso tramite Bitcoin, dovrebbe uscire a breve. Fateci sapere quando arriva!
Auguri,
Nick e la follia delle slot
1.1/ 5
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 15, 23, 06:24:25 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
I received my payout of $114 of $132 Friday but it came a lot sooner then I expected so I have to give them that. Thank you guys for all your help always.
Venerdì ho ricevuto il pagamento di $ 114 su $ 132, ma è arrivato molto prima di quanto mi aspettassi, quindi devo darglielo. Grazie ragazzi per tutto il vostro aiuto, sempre.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 15, 23, 06:30:18 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Yes I received it Friday $114 in my bitcoin address thank you it's kind of a bummer that you guys stress us players out so much and the live chat support team members are kinda of rude and not very pleasant to talk to because I wouldn't mind playing here, but you were very helpful and on it so thank you.
Sì, ho ricevuto venerdì $ 114 nel mio indirizzo bitcoin, grazie, è un peccato che voi ragazzi stressiate così tanto noi giocatori e i membri del team di supporto della chat dal vivo sono un po' scortesi e non è molto piacevole parlare con loro perché non mi dispiacerebbe sto giocando qui, ma sei stato molto utile e quindi grazie.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 15, 23, 06:44:31 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Does anyone know what you have to do to get approved for coindraw because I'm not sure why I would be not approved for this message. There's no reason I should be anybody has any information would be nice.
Qualcuno sa cosa devi fare per ottenere l'approvazione per coindraw perché non sono sicuro del motivo per cui non dovrei essere approvato per questo messaggio. Non c'è motivo per cui dovrei essere, chiunque abbia qualche informazione sarebbe carino.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 16, 23, 01:37:42 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- Football Risto
- at Oct 19, 23, 04:25:16 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
I won from bonus,but can not find support.
Ho vinto dal bonus, ma non riesco a trovare supporto.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 19, 23, 05:54:00 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Football Risto,
May we know if your account has been verified thus far?
Could you please tell us which Casino is in question?
Ciao Calcio Risto ,
Possiamo sapere se il tuo account è stato verificato finora?
Potresti dirci quale casinò è in questione?
-
- Risposta da
- Football Risto
- at Oct 19, 23, 06:12:08 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
I submitted 3 times all documents but not received replys
Ho inviato 3 volte tutti i documenti ma non ho ricevuto risposte
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 19, 23, 06:14:12 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Football Risto,
Could you please tell us what's the name of Casino?
If You want us to help you with this matter please send us your Casino Username via private message and we will inquire with Casino Rep.
Thank you in advance.
Ciao Calcio Risto ,
Potresti dirci come si chiama il Casinò?
Se vuoi che ti aiutiamo con questa questione, inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e chiederemo al rappresentante del casinò.
Grazie in anticipo.
-
- Risposta da
- Football Risto
- at Oct 19, 23, 08:41:46 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
Slot madness
La follia delle slot
1.1/ 5
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 25, 23, 06:15:14 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Football Risto,
Please send us your Casino Username via private message to be able to help you.
Ciao Calcio Risto ,
Per favore inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato per poterti aiutare.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 29, 23, 01:23:02 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Can someone help me out with a $100 bitcoin withdraw from Royal ace casino I havnt received one email from them about my withdraw only the standard delay tattics these type of casinos put you through when you reach there support members in the live chat my user name is deadeye39
Qualcuno può aiutarmi con un prelievo di $ 100 in bitcoin dal Royal Ace Casino Non ho ricevuto una sola email da loro sul mio prelievo, solo le tattiche di ritardo standard che questo tipo di casinò ti sottopongono quando raggiungi i membri di supporto nella chat dal vivo, il mio nome utente è occhio cieco39
0.4/ 5
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 30, 23, 04:06:56 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Ciao Calcio Risto ,
Chiuderemo questo caso a causa dell'inattività del mittente.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Oct 30, 23, 02:33:12 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Hello I need some help with a bitcoin withdraw I won $100 I completed the playthrough followed all the rules have all the proper documents can you help me out with collecting my winnings please. My username is d******
Ciao, ho bisogno di aiuto con un prelievo di bitcoin, ho vinto $ 100, ho completato il gioco, ho seguito tutte le regole, ho tutti i documenti corretti, puoi aiutarmi a riscuotere le mie vincite, per favore. Il mio nome utente è d******
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 31, 23, 03:01:08 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 02, 23, 04:19:26 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 02, 23, 06:41:01 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Thank you I appreciate the help.
Grazie, apprezzo l'aiuto.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 02, 23, 07:54:34 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
These guys are unbelievable I asked them several times when I first made the withdraw if I had all the proper documents 3 times I asked and they said yes you have all the proper documents and today when the time frame was up for them to approve they said I needed to update my documents they said it's been two years and nowhere in the terms and conditions does it say that the players need to update every two years it's funny that they waited till rt now to say this why and how they can get away with this is not right and something needs to be done about this and not to mention on my profile where it says documents it says I'm approved.
Questi ragazzi sono incredibili, ho chiesto loro più volte quando ho effettuato il prelievo per la prima volta se avevo tutti i documenti corretti, 3 volte ho chiesto e hanno detto di sì, avete tutti i documenti corretti e oggi, quando il tempo per l'approvazione era scaduto, hanno detto Avevo bisogno di aggiornare i miei documenti, hanno detto che sono passati due anni e da nessuna parte nei termini e condizioni si dice che i giocatori debbano aggiornarli ogni due anni, è divertente che abbiano aspettato fino ad ora per dire perché e come possono farla franca questo non è giusto e bisogna fare qualcosa al riguardo e per non menzionare sul mio profilo dove dice che i documenti dicono che sono approvato.
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 03, 23, 07:46:27 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Deadeye39,
Casino Rep got back to us and said that you've got the promotion through the email with 30/60 wagering requirements and that you haven't even played a penny of it. Casino Rep advice you to play it first and if you win to make a withdrawal request, but you need to update your documents and payout method to be able to cash out.
Please do what is necessary and we are sure that you will be verified and paid.
Thank you for understanding.
Ciao Deadeye39 ,
Il rappresentante del casinò ci ha risposto dicendoci che hai ricevuto la promozione tramite e-mail con requisiti di scommessa 30/60 e che non ne hai giocato nemmeno un centesimo. Il rappresentante del casinò ti consiglia di giocare prima e, se vinci, di fare una richiesta di prelievo, ma devi aggiornare i tuoi documenti e il metodo di pagamento per poter incassare.
Per favore fai ciò che è necessario e siamo sicuri che sarai verificato e pagato.
Grazie per la comprensione.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 03, 23, 07:27:22 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Really I need to check into that and there just now noticing this that tells me if it's true that they never even looked at my withdraw process casinos always check meaning looking for the playthrough and the rules requirement and so on, they just have a list of delaying your withdraw process that they all go through but thank you for your help if it wasn't for you guys we wouldn't get anywhere with these casinos.
In realtà ho bisogno di verificarlo e proprio ora ho notato questo che mi dice se è vero che non hanno mai nemmeno guardato il mio processo di prelievo, i casinò controllano sempre il significato cercando il playthrough e i requisiti delle regole e così via, hanno solo un elenco di ritardando il processo di prelievo che tutti seguono, ma grazie per il vostro aiuto, se non fosse stato per voi ragazzi, non andremmo da nessuna parte con questi casinò.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 03, 23, 07:50:29 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Yea that's not possible I claimed the $30 bonus chip and cashed out the $100 which left me 0.03 cents in my ballance if I didn't play at all I wouldn't have a ballance over $30 is this what it's come down to that these businesses will go to these length to take are hard working money which even these days a dollar is gold it's hard to get they have us deposit money into there company have promotions to sell us on this and will not and cannot pay us when we follow all the rules so now how do I go about this do I have my lawyer call them so he can have access to there software so he can get in there and prove this or how is this done
Sì, non è possibile, ho richiesto il gettone bonus da $ 30 e ho incassato i $ 100, il che mi ha lasciato 0,03 centesimi nel mio saldo, se non avessi giocato non avrei avuto un saldo superiore a $ 30, è questo il motivo per cui queste attività farà di tutto per prendere soldi che lavorano sodo e anche di questi tempi un dollaro è oro è difficile da ottenere ci fanno depositare soldi in quella società hanno promozioni per venderci su questo e non vogliono e non possono pagarci quando seguiamo tutte le regole, quindi ora come posso procedere, li faccio chiamare dal mio avvocato in modo che possa avere accesso al software in modo che possa entrare e dimostrarlo o come è fatto
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 03, 23, 07:57:22 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
Also they took the $100 away so I can't even cancel it if I wanted to play with it which I do not I have already done this here a a couple screen shots that I have the 3cents in my ballance and 6 comp points that if I didn't play any I wouldn't have any comps.
Inoltre mi hanno portato via i $100 quindi non posso nemmeno cancellarli se volessi giocarci, cosa che non faccio. L'ho già fatto qui, un paio di schermate in cui ho i 3 centesimi nel mio saldo e 6 punti comp che se io non ho giocato a nessuno, non avrei avuto alcun comps.
-
- Risposta da
- Amy Burke
- at Nov 03, 23, 11:14:08 PM
- Sr. Newbie 26
- attività più recente 6 giorni fa
Deadeye39 wrote
Yea that's not possible I claimed the $30 bonus chip and cashed out the $100 which left me 0.03 cents in my ballance if I didn't play at all I wouldn't have a ballance over $30 is this what it's come down to that these businesses will go to these length to take are hard working money which even these days a dollar is gold it's hard to get they have us deposit money into there company have promotions to sell us on this and will not and cannot pay us when we follow all the rules so now how do I go about this do I have my lawyer call them so he can have access to there software so he can get in there and prove this or how is this done
What coupon was the $30
Deadeye39 ha scritto
Sì, non è possibile, ho richiesto il gettone bonus da $ 30 e ho incassato i $ 100, il che mi ha lasciato 0,03 centesimi nel mio saldo, se non avessi giocato non avrei avuto un saldo superiore a $ 30, è questo il motivo per cui queste attività farà di tutto per prendere soldi che lavorano sodo e anche di questi tempi un dollaro è oro è difficile da ottenere ci fanno depositare soldi in quella società hanno promozioni per venderci su questo e non vogliono e non possono pagarci quando seguiamo tutte le regole, quindi ora come posso procedere, li faccio chiamare dal mio avvocato in modo che possa avere accesso al software in modo che possa entrare e dimostrarlo o come è fatto
Quale buono era quello di $ 30
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 04, 23, 06:01:02 AM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
I don't exactly remember it was over 5 month ago or so I'm pretty sure it was a $30 chip bonus if it was free spin bonus it would of shown that in the transaction but now I can't trust them they are changing stuff on my profile like the other day my documents Identification was approved I'll show in attached file and also they took my $100 and left the 3 cents that I accumulated when I was PLAYING I had a total of $100.03 when I cashed out the $100 I left the 3 cents otherwise I would be over the proper amount to withdraw.
Non ricordo esattamente che sia stato più di 5 mesi fa o giù di lì, sono abbastanza sicuro che fosse un bonus in chip di $ 30. Se fosse stato un bonus di giri gratuiti, lo avrebbe dimostrato nella transazione, ma ora non posso fidarmi di loro, stanno cambiando cose sul mio profilo come l'altro giorno i miei documenti L'identificazione è stata approvata la mostrerò nel file allegato e inoltre hanno preso i miei $100 e hanno lasciato i 3 centesimi che avevo accumulato mentre GIOCavo Avevo un totale di $100,03 quando ho incassato i $100 Ho lasciato i 3 centesimi altrimenti avrei superato la cifra giusta da prelevare.
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 04, 23, 07:51:14 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Deadeye39,
We need to inform you that casino rep has sent us a proof where it shows that you haven't played your promotion at all. Please send them all required information of your account and try to contact their live support chat for further information. Unfortunately with that being said, we are not able to help you further and we will close this complaint and mark it as resolved.
Thank you for understanding.
Ciao Deadeye39,
Dobbiamo informarti che il rappresentante del casinò ci ha inviato una prova in cui si dimostra che non hai giocato affatto alla tua promozione. Invia loro tutte le informazioni richieste sul tuo account e prova a contattare la loro chat di supporto dal vivo per ulteriori informazioni. Purtroppo, detto questo, non siamo in grado di aiutarti ulteriormente e chiuderemo questo reclamo e lo contrassegneremo come risolto.
Grazie per la comprensione.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 04, 23, 08:47:21 AM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
No sorry your wrong and how you can't see that is beyond me how can you have a $30 chip and then have a total amount of $100.03 without playing a single spin and have comp points are you not seeing the screen shots I'm sending and there is no money to play with they took it away probably because it's $100 I won and they can't put just $30 back in there. Is there anyone else seeing these messages that can reply and help me out or I guess tell me im wrong. Here's a couple more screenshots and plus the cashier will not let you withdraw unless 1 it's the minimum that they allow and 2 if you havnt completed the playthrough
No, scusa, hai sbagliato e come non puoi vederlo è al di là delle mie capacità. Come puoi avere una fiche da $ 30 e poi avere un importo totale di $ 100,03 senza giocare un singolo giro e avere punti comp, non vedi le schermate che sto inviando? e non ci sono soldi con cui giocare, me li hanno portati via probabilmente perché ho vinto $ 100 e non possono rimetterci solo $ 30. C'è qualcun altro che vede questi messaggi che può rispondermi e aiutarmi o immagino che mi dica che sbaglio. Ecco un altro paio di screenshot e in più il cassiere non ti permetterà di prelevare a meno che 1 non sia il minimo consentito e 2 se non hai completato il gioco
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 04, 23, 08:50:36 AM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
This person Berks says he's going to close my complaint and mark it as resolved that tells me that you work for Royal Ace Casino because in no way is this problem resolved!!
Questa persona, Berks, dice che chiuderà il mio reclamo e lo contrassegnerà come risolto, il che mi dice che lavori per Royal Ace Casino perché questo problema non è stato risolto in alcun modo!!
0.4/ 5
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Nov 06, 23, 10:15:05 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 13 giorni fa
Greetings Deadeye39,
As you can imagine, with hundreds of thousands of transactions going on at any given moment it pays to keep excellent records. Of literally everything. Where you can't remember we don't need to, I have all the documentation necessary to audit the situation and review what can or can't be done on your behalf. Believe it or not, I'm here to help. Unfortunately in this situation I can't assist, nor can the 3rd party arbitrator (in this case LCB.org). If the information available was different, so would be the outcome. In this case the review of the available information proved that you need to complete playthrough before you qualify for withdrawal. No more, no less.
I have provided the 3rd party arbitrator (LCB.org) with the necessary documentation to review for themselves and they have agreed on my findings based on this. As you can also see our ratings aren't so hot on LCB.org, if we were somehow connected I'd imagine we would be representing ourselves in a much better light, but this isn't the case. They are doing their job, as am I. Very simple.
I very much hope this clarifies things and should you complete the playthrough and qualify for withdrawal on the funds I will be happy to assist.
Best wishes,
Nick and Royal Ace.
Saluti Deadeye39 ,
Come puoi immaginare, con centinaia di migliaia di transazioni in corso in un dato momento, è utile tenere registri eccellenti. Letteralmente di tutto. Laddove non ricordi che non ne abbiamo bisogno, ho tutta la documentazione necessaria per verificare la situazione ed esaminare cosa può o non può essere fatto per tuo conto. Che tu ci creda o no, sono qui per aiutarti. Sfortunatamente in questa situazione non posso fornire assistenza, né può farlo l'arbitro di terze parti (in questo caso LCB.org). Se le informazioni disponibili fossero diverse, lo stesso sarebbe il risultato. In questo caso, l'esame delle informazioni disponibili ha dimostrato che è necessario completare il gioco prima di qualificarsi per il ritiro. Ne più ne meno.
Ho fornito all'arbitro di terze parti (LCB.org) la documentazione necessaria per esaminarla autonomamente e loro hanno concordato le mie conclusioni sulla base di ciò. Come puoi anche vedere, le nostre valutazioni non sono così elevate su LCB.org, se fossimo in qualche modo collegati immagino che ci rappresenteremmo sotto una luce molto migliore, ma non è così. Stanno facendo il loro lavoro, come me. Molto semplice.
Spero vivamente che questo chiarisca le cose e se dovessi completare il gioco e qualificarti per il ritiro dei fondi, sarò felice di aiutarti.
Auguri,
Nick e l'asso reale.
0.4/ 5
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 07, 23, 03:40:55 AM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
There's no money there to play with for this playthrough they took it there is nothing there for me to play with not that I would anyway because I have already completed the playthrough and followed all the rules like I have my whole life and if I didn't win why do they keep sending me emails about my winnings telling me I need to submit my ID and they will not let me send my document to there email they want me to send it on the hoo-yu site because they know my ID expires next month and that site will not submit if your ID expires within 40 days this whole game there playing over $100 it's gonna cost them more in the long run because I will let the whole gaming world know not to deposit
Non ci sono soldi con cui giocare per questo playthrough, l'hanno preso, non c'è niente con cui giocare, non che lo farei comunque perché ho già completato il playthrough e seguito tutte le regole come se avessi fatto tutta la mia vita e se lo facessi non t vincere perché continuano a inviarmi e-mail sulle mie vincite dicendomi che devo inviare il mio documento d'identità e non mi permettono di inviare il mio documento a quell'e-mail vogliono che lo invii sul sito hoo-yu perché sanno che il mio ID scade il mese prossimo e quel sito non lo invierà se il tuo ID scade entro 40 giorni, l'intero gioco lì che gioca a più di $ 100 gli costerà di più a lungo termine perché farò sapere a tutto il mondo dei giochi di non depositare
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Nov 07, 23, 04:43:42 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 13 giorni fa
Greetings Deadeye39,
The funds are tied up as a requested withdrawal currently, you will need to cancel the requested withdrawal to access and play the funds.
Best wishes,
Nick and Royal Ace
Saluti Deadeye39 ,
I fondi sono attualmente vincolati come prelievo richiesto, dovrai annullare il prelievo richiesto per accedere e giocare con i fondi.
Auguri,
Nick e l'asso reale
0.4/ 5
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Nov 09, 23, 11:39:31 PM
- Full Member 203
- attività più recente 8 giorni fa
They took the funds away and left me with 3 cents can you ask them which coupon was used in this bonus please.
Hanno portato via i fondi e mi hanno lasciato 3 centesimi, puoi chiedere loro quale coupon è stato utilizzato in questo bonus, per favore.
Feedback dei Membri
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Decode Casino - Giri gratuiti esclusivi Tutti i giocatori: USA OK! 50 giri gratuiti su Train to Rio Grande (BGaming) Come richiedere il bonus: i giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK ,...
Decode Casino - Giri gratuiti esclusivi
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò Goat Spins Giri gratuiti senza deposito Solo per nuovi giocatori - USA OK! Importo: 45 giri gratuiti Come richiedere il bonus: i giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Goat Spins Casino senza deposito