it is interesting why the transfer or replenishment of the wallet passes instantly and the payment on the same wallet wait a day or two,this is essentially the same transfer as when making a deposit
Casinò Rembrandt | Casinò Sieger | b-Scommesse | 24Bettole | Casinò Big5 | Casinò Lucky Bull | Gambeta10 | Discussione sul supporto e sui reclami di Tournaverse
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- rembrandtcasino
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- Risposta da
- kirill
- at Nov 05, 21, 09:49:52 AM
- Full Member 186
- attività più recente 5 years fa
Originale Traduzione tradotto conè interessante il motivo per cui il trasferimento o il rifornimento del portafoglio avviene istantaneamente e il pagamento sullo stesso portafoglio attende un giorno o due, questo è essenzialmente lo stesso trasferimento di quando si effettua un deposito
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- Risposta da
- kirill
- at Nov 06, 21, 09:37:36 AM
- Full Member 186
- attività più recente 5 years fa
still has not received payment from them.contacted their live chat today and yesterday and 2 days ago and received the same response we sent you money expect 1 or 2 days but there is no transaction in the casino's personal profile and my request to provide me with a transaction number was not answered
appealed for support MuchBetter to find out about the transfer from 24bettle and the timing of crediting the funds to me replied that nothing had been received and money if it is sent to the wallet account within a few minutes and not days
i no longer know how to get from them, an extremely dubious casino
non ha ancora ricevuto il pagamento da loro. ho contattato la loro chat dal vivo oggi, ieri e 2 giorni fa e ho ricevuto la stessa risposta, ti abbiamo inviato denaro aspettandoci 1 o 2 giorni ma non c'è alcuna transazione nel profilo personale del casinò e la mia richiesta di fornirmelo non è stata data risposta al numero di transazione
ho fatto appello al supporto di MuchBetter per scoprire il trasferimento da 24bettle e i tempi di accredito dei fondi, mi ha risposto che non era stato ricevuto nulla e il denaro se viene inviato al conto del portafoglio entro pochi minuti e non giorni
non so più come ottenere da loro, un casinò estremamente dubbioso
3.1/ 5
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- Risposta da
- kirill
- at Nov 07, 21, 11:26:03 PM
- Full Member 186
- attività più recente 5 years fa
With difficulty but money received from 24Bettle
Thanks
Con difficoltà ma denaro ricevuto da 24Bettle
Grazie
3.1/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at Nov 08, 21, 03:28:05 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
Thanks for letting us know, kirill.
Grazie per avercelo informato, Kirill.
3.1/ 5
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- Risposta da
- xSoultaken
- at Nov 08, 21, 03:40:02 AM
- Newbie 13
- attività più recente 2 anni fa
Hey, i did not see any evidence and no other account was created by me.
I wrote the Gambling Authority.
Ty for nothing.
Ehi, non ho visto alcuna prova e non ho creato nessun altro account.
Ho scritto alla Gambling Authority.
Ty per niente.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Nov 08, 21, 04:26:34 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
xSoultaken wrote:
Hey, i did not see any evidence and no other account was created by me.
I wrote the Gambling Authority.
Ty for nothing.
The casino can't share the info on the public forum. If you are not satisfied with the outcome you can always file a complaint to the casino licensor.
xSoultaken ha scritto:Ehi, non ho visto alcuna prova e non ho creato nessun altro account.
Ho scritto alla Gambling Authority.
Ty per niente.
Il casinò non può condividere le informazioni sul forum pubblico. Se non sei soddisfatto del risultato puoi sempre presentare un reclamo al concessore della licenza del casinò.
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- Risposta da
- 19Tom89
- at Jan 05, 22, 12:51:56 PM
- Newbie 4
- attività più recente 2 anni fa
Hello, my concern has been that since the beginning of last month the casino b bets constantly want to have documents from me, even though you have everything, I deposited a card through my friend to her paysafe account and deposited it at b bets casino via paysafecard, this pdf from You and they have already received a power of attorney, then it kept coming that the other pdf files of documents would not have been completely visible on one page or something else, then I sent everything again and today all of a sudden came: [1C8-294CA685-025B] Documents attached from my partner and roommate via their paysafecard account, I had it paid in and I arranged the payout via their bank account because I don't have an account of my own Legal On ekueck@yahoo.com Jan 5th at 5:26 pm Dear Tom, Thank you very much for sending your document. Having looked into your account, since another person's account was used to deposit on your casino account, we will need the following from the person holding the account, so we are able to finish your verification process: - recent (not older than 2 months) bank statement visibly displaying account holder's name, address, IBAN and date. Please, note - all information has to be on one page. Screenshots are not accepted. The document has to be a photo of a physical statement or PDF version of a digital one. Kindly note that documents which were provided in the past did not display all requested information on the same page. Thank you for understanding. Let us know if you have more questions, we are happy to help you! But your bank account has nothing to do with my deposit from your paysafe account and also not with my withdrawal, which I've been waiting for forever. please help me, i don't know.
Ciao, la mia preoccupazione è che dall'inizio del mese scorso il casinò b bets vuole costantemente avere documenti da me, anche se hai tutto, ho depositato una carta tramite la mia amica sul suo conto paysafe e l'ho depositata su b bet casino tramite paysafecard, questo pdf da parte tua e hanno già ricevuto una procura, poi continuava ad arrivare che gli altri file pdf di documenti non sarebbero stati completamente visibili su una pagina o qualcos'altro, poi ho rispedito tutto e oggi tutto d'un è arrivato all'improvviso: [1C8-294CA685-025B] Documenti allegati dal mio partner e coinquilino tramite il loro conto paysafecard, ho fatto pagare e ho organizzato il pagamento tramite il loro conto bancario perché non ho un conto mio Legal On ekueck @yahoo.com 5 gennaio alle 17:26 Caro Tom, Grazie mille per aver inviato il tuo documento. Dopo aver esaminato il tuo conto, poiché il conto di un'altra persona è stato utilizzato per depositare sul tuo conto del casinò, avremo bisogno di quanto segue dalla persona che detiene il conto, in modo da poter completare il processo di verifica: - recente (non più vecchio di 2 mesi) estratto conto riportante in modo visibile nome, indirizzo, IBAN e data del titolare del conto. Tieni presente che tutte le informazioni devono essere su un'unica pagina. Gli screenshot non sono accettati. Il documento deve essere una foto di una dichiarazione fisica o una versione PDF di una dichiarazione digitale. Tieni presente che i documenti forniti in passato non mostravano tutte le informazioni richieste nella stessa pagina. Grazie per la comprensione. Fateci sapere se avete altre domande, saremo felici di aiutarvi! Ma il tuo conto bancario non ha nulla a che fare con il mio deposito dal tuo conto paysafe e nemmeno con il mio prelievo, che aspetto da sempre. per favore aiutami, non lo so.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 05, 22, 04:17:52 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
Hi 19Tom89,
As far as I understood you used your friend card for the deposit, right? Please note that it is not allowed, you need to use the card that is in your name. You also need to verify your account so you can withdraw the money. Please check casino T&C for more info.
Ciao 19Tom89,
Per quanto ho capito, hai usato la tua carta amico per il deposito, giusto? Tieni presente che non è consentito, devi utilizzare la carta a tuo nome. Devi anche verificare il tuo account in modo da poter prelevare il denaro. Per ulteriori informazioni, consulta i Termini e condizioni del casinò.
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- Risposta da
- 19Tom89
- at Jan 06, 22, 03:05:50 AM
- Newbie 4
- attività più recente 2 anni fa
hello melissa, i have verified myself with all my documents and b bets has accepted a power of attorney from my girlfriend and me. that i was allowed to use your paysafe account for b bets casino deposit. they have already received everything a thousand times and now yesterday they said they wanted one from her bank account statement but nothing to do with them.
ciao melissa, mi sono verificato con tutti i miei documenti e b bet ha accettato una procura da parte mia e della mia ragazza. che mi è stato permesso di utilizzare il tuo account Paysafe per il deposito del casinò B Bets. hanno già ricevuto tutto mille volte e adesso ieri hanno detto che ne volevano uno dal suo estratto conto ma niente a che vedere con loro.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 06, 22, 03:26:52 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
I see. Please private message me your casino username and we'll notify the rep about your post.
Vedo. Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e informeremo il rappresentante del tuo post.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 11, 22, 05:48:36 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
Hi 19Tom89,
We received your account details and notified the casino rep. Keep you posted.
Ciao 19Tom89,
Abbiamo ricevuto i dettagli del tuo account e informato il rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- 19Tom89
- at Jan 11, 22, 01:08:31 PM
- Newbie 4
- attività più recente 2 anni fa
Thank you very kind of you and now just hope that what goes ahead.
Grazie molto gentile da parte tua e ora spero solo che ciò vada avanti.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 11, 22, 04:04:58 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
You are welcome. The casino rep informed their relevant department so hope we'll get the update soon.
Prego. Il rappresentante del casinò ha informato il dipartimento competente, quindi speriamo di ricevere presto l'aggiornamento.
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- Risposta da
- CondorGaming
- at Jan 14, 22, 12:46:02 PM
- Casino Rep 51
- attività più recente 4 mesi fa
Dear 19Tom89,
We are sorry to see that you have had some issues with your account verification.
After checking everything with our relevant department we are happy to see that your account has been fully verified now and that your payout has been processed and should be already on your bank account.
Best regards
B-Bets Complain TeamCaro 19Tom89,
Siamo spiacenti di vedere che hai riscontrato alcuni problemi con la verifica del tuo account.
Dopo aver controllato tutto con il nostro dipartimento competente, siamo lieti di vedere che il tuo account è stato completamente verificato ora e che il tuo pagamento è stato elaborato e dovrebbe essere già sul tuo conto bancario.
Distinti saluti
Squadra di reclamo per le scommesse B3.4/ 5
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- Risposta da
- Lathanial27
- at Apr 20, 22, 10:33:33 PM
- Sr. Newbie 42
- attività più recente 1 mese fa
my deposit not showed up with the 120% deposit boost and 30 free spins on tiger stripes. I contacted casino sieger and was told it was being tended to and shall be resolved shshortly but it wasnt i didnt hear from them till arpumd nz 12pm that was only and aytomated email telling me my deposit was unseucessfull and that i shluld contact them agaain. I have attached screenshots proof that the money was taken from my skrill account from casino sieger. And theres also an email from them saying my deposit was unsuccessfull. l Also ive attached the conversation i had too. They take forever to message back on live and have not emailed me bback at all. Pls help. Can i send u the attachements in a private message or is it okah on there a
il mio deposito non è stato visualizzato con l'aumento del deposito del 120% e 30 giri gratuiti su Tiger Stripes. Ho contattato Casino Sieger e mi è stato detto che era in corso una soluzione e che sarebbe stato risolto a breve, ma non ho avuto loro notizie fino alle 12:00 circa, era solo un'e-mail aytomated che mi diceva che il mio deposito era infruttuoso e che avrei dovuto contattarli di nuovo. Ho allegato degli screenshot che dimostrano che il denaro è stato prelevato dal mio conto Skrill da Casino Sieger. E c'è anche una loro email che dice che il mio deposito non è andato a buon fine. l Ho allegato anche la mia conversazione. Impiegano un'eternità per rispondere al messaggio dal vivo e non mi hanno affatto inviato un'e-mail. Per favore aiutatemi. Posso inviarti gli allegati in un messaggio privato o va bene lì a
3.6/ 5
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- Risposta da
- KingNemo
- at Apr 21, 22, 02:22:53 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello Lathanial27,
Sorry to hear about your issues with Casino Sieger. Could you please private message me your Casino Account Username and feel free to send me the screenshots too. Thanks.
Ciao Lathanial27 ,
Mi dispiace apprendere dei tuoi problemi con Casino Sieger. Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il nome utente del tuo account del casinò e sentirti libero di inviarmi anche gli screenshot. Grazie.
3.6/ 5
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- Risposta da
- KingNemo
- at Apr 21, 22, 06:16:50 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello Lathanial27,
We received your Casino Sieger username and have notified Casino Rep regarding your complaint. Keep posted on this forum thread for updates.
Ciao Lathanial27 ,
Abbiamo ricevuto il tuo nome utente di Casino Sieger e abbiamo informato il rappresentante del casinò in merito al tuo reclamo. Tieniti aggiornato su questo thread del forum per gli aggiornamenti.
3.6/ 5
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- Risposta da
- terjzim
- at Apr 29, 22, 08:13:46 AM
- Jr. Member 74
- attività più recente 1 mese fa
On April 28th I found a casino through AllFreeChips that I wanted to try for their unique terms and conditions (example: you don’t have to finish your bonus in order to cash out you can take a percentage etc). I like their terms and conditions they seemed unique and fair. And their game selection is fairly decent with many games and game providers I've never played before.
April 28th, 2022
Transaction I.D.: TF_7XTP7J6QHQE
Amount deposited 0.0008071 BTC+DISLIKED
I am just now finding out that I’m in a restricted country after registering without any problems, and speaking with their live chat reps, then making a deposit. Why on earth was I even allowed to register then? I sent in an email to their support stating that I did not receive the free spins that are supposed to accompany my deposit bonus. Their response to me was to close my account and tell me I’m in a restricted country.Why is it then I was allowed to register and talk to their support people and deposit successfully and claim a bonus? And then play on that bonus? I really think. They owe me a refund isn’t that correct?
Il 28 aprile ho trovato un casinò tramite AllFreeChips che volevo provare per i suoi termini e condizioni unici (esempio: non devi finire il tuo bonus per incassare, puoi prendere una percentuale, ecc.). Mi piacciono i loro termini e condizioni, sembravano unici ed equi. E la loro selezione di giochi è abbastanza decente con molti giochi e fornitori di giochi a cui non ho mai giocato prima.
28 aprile 2022
ID transazione: TF_7XTP7J6QHQE
Importo depositato 0,0008071 BTC+NON PIACIUTO
Sto scoprendo solo ora che mi trovo in un paese con restrizioni, dopo essermi registrato senza problemi, aver parlato con i loro rappresentanti in chat dal vivo, quindi aver effettuato un deposito. Perché mai mi è stato permesso di registrarmi allora? Ho inviato un'e-mail al loro supporto affermando che non ho ricevuto i giri gratuiti che dovrebbero accompagnare il mio bonus sul deposito. La loro risposta è stata quella di chiudere il mio account e dirmi che mi trovo in un paese soggetto a restrizioni.Perché allora mi è stato permesso di registrarmi, parlare con il loro personale di supporto, depositare con successo e richiedere un bonus? E poi giocare con quel bonus? Penso davvero. Mi devono un rimborso, non è corretto?
-
- Risposta da
- KingNemo
- at Apr 30, 22, 04:36:08 PM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello terjzim,
We are sorry to hear about your situation. You provide valid points and should technically be eligible for a refund as you were mislead. Could you please private message me the details of which online casino you are referring to specifically and your casino username. With this information we will contact Casino Rep and try to resolve the problem. Thanks.
Ciao Terjzim ,
Siamo spiacenti di apprendere la tua situazione. Fornisci punti validi e tecnicamente dovresti avere diritto a un rimborso poiché sei stato indotto in errore. Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con i dettagli di quale casinò online ti riferisci specificamente e il nome utente del tuo casinò. Con queste informazioni contatteremo il rappresentante del casinò e proveremo a risolvere il problema. Grazie.
-
- Risposta da
- amire001
- at Aug 21, 22, 10:53:56 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
Hi,
I played at b-bets won 21.000 euro they paid me really slow. 1000 euro every 2 weeks. After paying me 7.000 euro I no received a email
Thank you for your e-mail.Your account is temporary under player's management revision because our system has detected possible multiple accounts. This is a standard procedure and at the moment you have nothing to worry about. In case we would need some additional documents from you, you will be contacted by one of our departments.
Until then, we kindly ask you for some patience until this process is completed.Thank you for your understanding and I wish you a lovely day.It looks like the casino having money issues after 2 weeks I am getting the same replies. Hope the casino rep here can help me out.At least is public for people to know that they having issue's with paying big amounts.CIAO,
Ho giocato su b-bets e ho vinto 21.000 euro, mi hanno pagato molto lentamente. 1000 euro ogni 2 settimane. Dopo avermi pagato 7.000 euro non ho ricevuto alcuna email
Grazie per la vostra email.Il tuo account è temporaneo sotto la revisione della gestione del giocatore perché il nostro sistema ha rilevato possibili account multipli. Questa è una procedura standard e al momento non hai nulla di cui preoccuparti. Nel caso in cui avessimo bisogno di alcuni documenti aggiuntivi da parte tua, verrai contattato da uno dei nostri dipartimenti.
Fino ad allora, ti chiediamo gentilmente di pazientare fino al completamento di questo processo.Grazie per la comprensione e ti auguro una bella giornata.Sembra che il casinò abbia problemi con i soldi, dopo 2 settimane ricevo le stesse risposte. Spero che il rappresentante del casinò qui possa aiutarmi.Almeno è pubblico che le persone sappiano che hanno problemi a pagare grandi somme.3.4/ 5
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- Risposta da
- KingNemo
- at Aug 22, 22, 03:12:40 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hi amire001,
Thanks for posting and being transparent with our community regarding your delayed withdrawal issues with b-Bets Casino. Could you please send us your casino username via private message so that we can provide you further assistance. Thanks.
Ciao amire001 ,
Grazie per aver postato e per essere stato trasparente con la nostra comunità in merito ai tuoi problemi di prelievo ritardato con b-Bets Casino. Potresti per favore inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo fornirti ulteriore assistenza. Grazie.
3.4/ 5
-
- Risposta da
- KingNemo
- at Aug 22, 22, 05:22:13 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hi amire001,
We have received your details via private message and have contacted casino representative. Keep posted on this forum thread for updates.
Ciao amire001 ,
Abbiamo ricevuto i tuoi dati tramite messaggio privato e abbiamo contattato il rappresentante del casinò. Tieniti aggiornato su questo thread del forum per gli aggiornamenti.
-
- Risposta da
- KingNemo
- at Aug 27, 22, 05:22:18 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hi amire001,
This is the response we got from Casino Representative which escalated the matter with the support team of b-Bets Casino..
"Unfortunately we don't have any news yet - KYC is still in progress so we have informed player about everything we know. But we think it will be resolved soon. He needs to be patient little bit more."
Please do exercise a little more patience if you don't hear back from them or get a positive outcome feel free to reach out to us again and we will escalate the matter for you.
Ciao amire001 ,
Questa è la risposta che abbiamo ricevuto dal rappresentante del casinò che ha inoltrato la questione al team di supporto di b-Bets Casino.
"Purtroppo non abbiamo ancora notizie: il KYC è ancora in corso, quindi abbiamo informato il giocatore su tutto ciò che sappiamo. Ma pensiamo che la cosa si risolverà presto. Deve pazientare ancora un po'."
Ti preghiamo di esercitare un po' più di pazienza se non ricevi loro risposta o non ottieni un risultato positivo, non esitare a contattarci di nuovo e noi intensificheremo la questione per te.
3.4/ 5
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- Risposta da
- amire001
- at Aug 27, 22, 11:07:28 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
KYC was fine 4 months ago. They just find a reason not to pay.
KYC andava bene 4 mesi fa. Trovano solo un motivo per non pagare.
-
- Risposta da
- amire001
- at Aug 31, 22, 07:47:26 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
They are saying the KYC is still in progress. Why is it taking them weeks to verify me for a second time when they already verified my account? None of this makes sense and it feels like a delaying tactic to me. They have been doing these KYC checks since 10th August, thats 3 weeks! Does this not seem a bit excessive to you?
Dicono che il KYC è ancora in corso. Perché ci vogliono settimane per verificarmi una seconda volta quando hanno già verificato il mio account? Niente di tutto questo ha senso e mi sembra una tattica ritardante. Stanno effettuando questi controlli KYC dal 10 agosto, ovvero 3 settimane! Non ti sembra un po’ eccessivo?
-
- Risposta da
- KingNemo
- at Aug 31, 22, 01:22:01 PM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello amire001,
It does seem a bit excessive. We will reach out to Casino Representative to see what is going on with your case and if there is any progress thus far. Keep you posted..
Ciao amire001 ,
Sembra un po' eccessivo. Contatteremo il rappresentante del casinò per vedere cosa sta succedendo con il tuo caso e se ci sono progressi finora. Tenervi aggiornati..
-
- Risposta da
- KingNemo
- at Sep 02, 22, 02:29:53 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello amire001,
We received a response from Casino Representative and this is what they said:
"KYC has now been completed and pay out should be in their bank account very soon."
Please notify us if you payout is in progress.
Ciao amire001 ,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò e questo è ciò che hanno detto:
"Il KYC è stato completato e il pagamento dovrebbe essere sul loro conto bancario molto presto."
Ti preghiamo di avvisarci se il pagamento è in corso.
-
- Risposta da
- amire001
- at Sep 06, 22, 08:18:50 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
I not received anything yet :(
Non ho ancora ricevuto nulla :(
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- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 07, 22, 02:43:27 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 24 minuti fa
We just sent an email and asked for updates. Keep you posted.
Abbiamo appena inviato un'e-mail e chiesto aggiornamenti. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 07, 22, 03:59:50 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 24 minuti fa
We just received an update, the delay in payment was caused by a third-party provider, payment should be in your account by Friday morning.
Please let us know once you receive it.
Abbiamo appena ricevuto un aggiornamento, il ritardo nel pagamento è stato causato da un fornitore di terze parti, il pagamento dovrebbe essere sul tuo conto entro venerdì mattina.
Fatecelo sapere una volta ricevuto.
-
- Risposta da
- amire001
- at Sep 12, 22, 01:19:05 AM
- Newbie 6
- attività più recente 1 anno fa
I got paid 5.000 euro that is great!!
I hope I can get the rest soon! Thank you LCB and b-bets!!
Mi hanno pagato 5.000 euro, fantastico!!
Spero di poter avere presto il resto! Grazie LCB e b-bets!!
3.4/ 5
-
- Risposta da
- MilicaLCB
- at Sep 12, 22, 02:38:04 AM
- Moderator 1519
- attività più recente 24 minuti fa
Great news amire001,
Please keep us updated and let us know if further assistance is needed.
Ottime notizie amire001,
Tienici aggiornati e facci sapere se è necessaria ulteriore assistenza.
-
- Risposta da
- sablo99
- at Sep 19, 22, 06:41:53 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
Good afternoon respected forum casino tournaverse refuses to pay money they require the withdrawal of money to a bank account I wrote to them that my country is under sanctions and you can't withdraw money to a bank account but they are either stupid or don't want to hear I offered to withdraw money to bitcoin they refused please invite a representative to resolve the issue
user name casino
teploizo********@mail.ru
Buon pomeriggio, rispettato forum, il casinò tournaverse si rifiuta di pagare, richiedono il ritiro di denaro su un conto bancario, ho scritto loro che il mio paese è soggetto a sanzioni e non è possibile prelevare denaro su un conto bancario, ma o sono stupidi o non lo fanno voglio sapere che mi sono offerto di prelevare denaro in bitcoin, si sono rifiutati, per favore invita un rappresentante per risolvere il problema
nome utente casinò
teploizo********@mail.ru
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 19, 22, 07:02:55 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi sablo99,
Thanks for sharing your Casino details.
We will ping Casino Representative about your concerns. Please keep an eye on this thread.
Ciao sablo99 ,
Grazie per aver condiviso i dettagli del tuo casinò.
Invieremo un messaggio al rappresentante del casinò in merito alle tue preoccupazioni. Per favore tieni d'occhio questo thread.
-
- Risposta da
- Anchi
- at Sep 19, 22, 10:19:40 AM
- Admin 13594
- attività più recente 28 minuti fa
Hello sablo99,
We received a response from Casino Representative and this is what they said:
"The problem with this player was that he was entering the wrong banking info and claimed that he does not have a bank account. However, at the end, I can see the exception was made in this case and his first payout will be processed over muchbetter, however, a deposit with muchbetter is required from his side since he has made winnings with no deposit bonus."
Ciao sablo99,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò e questo è ciò che hanno detto:
" Il problema con questo giocatore era che stava inserendo i dati bancari errati e affermava di non avere un conto bancario. Tuttavia, alla fine, posso vedere che in questo caso è stata fatta un'eccezione e il suo primo pagamento verrà elaborato muchbetter, tuttavia, da parte sua è richiesto un deposito con muchbetter poiché ha ottenuto vincite senza bonus sul deposito."
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 20, 22, 08:24:05 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
respected casino representative maybe stop lying I made a deposit from the card on it and withdraw money
I wrote to you that you will not withdraw money to a bank account because my country is under sanctions why can't you withdraw money to my card since I managed to make a deposit with her ,I will not make a second deposit because I already made a deposit look for another way to withdraw money since you cannot withdraw money to the system with which the deposit was made
il rispettato rappresentante del casinò forse smetterà di mentire, ho effettuato un deposito dalla carta su di essa e ho prelevato denaro
Ti ho scritto che non preleverai denaro su un conto bancario perché il mio paese è soggetto a sanzioni perché non puoi prelevare denaro sulla mia carta visto che sono riuscito a effettuare un deposito con lei, non effettuerò un secondo deposito perché ho già effettuato un deposito, cerca un altro modo per prelevare denaro poiché non puoi prelevare denaro dal sistema con cui è stato effettuato il deposito
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 20, 22, 08:52:55 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 20, 22, 10:37:05 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
respected forum they offered to make a deposit with muchbetter but in this system there is no option for my country I can’t top up this system because there are also restrictions for my country
why can't they withdraw money to my card the deposit was successful This means that the withdrawal of money should be
forum rispettato mi hanno offerto di effettuare un deposito con muchbetter ma in questo sistema non c'è alcuna opzione per il mio paese non posso ricaricare questo sistema perché ci sono restrizioni anche per il mio paese
perché non possono prelevare denaro sulla mia carta il deposito è andato a buon fine Ciò significa che il prelievo di denaro dovrebbe esserlo
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 21, 22, 02:13:15 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hi sablo99,
The fact that you deposited with one bank method does not necessarily mean that the money can be withdrawn in the same way. Before making a deposit, you should check which methods are available for withdrawing money.
May we know what options for withdrawing money are available at the cashier?
We would also like to know if you can withdraw money via bank transfer?Ciao sablo99 ,
Il fatto che tu abbia depositato con un metodo bancario non significa necessariamente che il denaro possa essere prelevato allo stesso modo. Prima di effettuare un deposito, dovresti verificare quali metodi sono disponibili per prelevare denaro.
Possiamo sapere quali opzioni per prelevare denaro sono disponibili alla cassa?
Vorremmo anche sapere se è possibile prelevare denaro tramite bonifico bancario? -
- Risposta da
- sablo99
- at Sep 21, 22, 03:11:06 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
dear moderator all players know that the withdrawal of money takes place on the same system with which the deposit was made but there are exceptions, it depends on the administration of the casino
question to the casino representative why there are bitcoin credit cards in the deposit methods but you refuse to withdraw money to these systems then remove them from account replenishment methods and don't mislead the players ,it turns out that you can make deposits from these systems, but you can’t withdraw to them
once again, the withdrawal of money is carried out on the system with which the deposit was made this casino has not been able to withdraw money for a week, this is generally normal ,or let them withdraw money to a credit card and close the complaint as unresolved
caro moderatore tutti i giocatori sanno che il prelievo di denaro avviene sullo stesso sistema con cui è stato effettuato il deposito ma ci sono delle eccezioni, dipende dall'amministrazione del casinò
chiedi al rappresentante del casinò perché ci sono carte di credito bitcoin nei metodi di deposito ma ti rifiuti di prelevare denaro su questi sistemi, quindi rimuovili dai metodi di rifornimento del conto e non indurre in errore i giocatori, si scopre che puoi effettuare depositi da questi sistemi , ma non puoi ritirarti da loro
ancora una volta, il prelievo di denaro viene effettuato sul sistema con cui è stato effettuato il deposito questo casinò non è stato in grado di prelevare denaro per una settimana, questo è generalmente normale, oppure lasciare che prelevino denaro su una carta di credito e chiudano il reclamo come irrisolto
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- Risposta da
- Bubbles12
- at Sep 21, 22, 03:29:33 AM
- Jr. Member 79
- attività più recente 7 giorni fa
it is not unusual that you cannot withdraw money using the same banking method with which you deposited.
non è insolito che non sia possibile prelevare denaro utilizzando lo stesso metodo bancario con cui hai depositato.
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 21, 22, 04:06:53 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
ok,Let them then offer alternative methods of withdrawal those that they offer me do not suit me
ok, allora lascia che mi offrano metodi alternativi di prelievo, quelli che mi offrono non mi vanno bene
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 21, 22, 06:43:07 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
dear forum close the complaint as unresolved casino refuses to pay money,dear players this casino will deceive you and steal your money
dear forum thanks for trying to help
caro forum chiudete il reclamo poiché il casinò irrisolto si rifiuta di pagare, cari giocatori, questo casinò vi ingannerà e vi ruberà i soldi
caro forum, grazie per aver cercato di aiutare
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 21, 22, 08:21:30 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 21, 22, 10:16:27 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
two methods 1 muchbetter 2 bank transfer and not one suits me
due metodi 1 molto meglio 2 bonifico bancario e nessuno mi va bene
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 21, 22, 04:46:54 PM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
maybe a representative of the casino deigns to appear on the forum and will chat on the forum not via email through intermediaries.as I understand it, he doesn’t care and they don’t even move to resolve the issue let the players read the forum and think 10 times to play in this casino or not
forse un rappresentante del casinò si degna di apparire sul forum e chatterà sul forum non via e-mail tramite intermediari. Da quanto ho capito, a lui non importa e non si muovono nemmeno per risolvere il problema, lascia che i giocatori leggano il forum e pensa 10 volte se giocare in questo casinò o no
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 22, 22, 03:45:34 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello sablo99,
As we know, the Casino has offered you the options in the cashier to withdraw the money which are allowed for your country. Sorry but there is not third option.
Ciao sablo99 ,
Come sappiamo, il Casinò ti ha offerto la possibilità nella cassa di prelevare i soldi consentiti per il tuo paese. Mi dispiace ma non esiste una terza opzione.
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 27, 22, 11:47:56 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
respected forum they wrote to send a screenshot of personal data muchbetter,I did it and all they disappeared again and do not withdraw money
dear forum maybe it's time to blacklist this casino
forum rispettato hanno scritto per inviare uno screenshot dei dati personali molto meglio, l'ho fatto e tutti sono scomparsi di nuovo e non prelevano denaro
caro forum, forse è ora di inserire nella lista nera questo casinò
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 28, 22, 04:45:45 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hey sablo99,
We have sent an email to Casino Representative regarding your issue with the muchbetter method. We have informed them that you provided them with the screenshot of your details. When we get the answer we will back to you. Keep you posted.
Ciao sablo99 ,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo problema con il metodo muchbetter. Li abbiamo informati che hai fornito loro lo screenshot dei tuoi dati. Quando avremo la risposta ti ricontatteremo. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- sablo99
- at Sep 28, 22, 05:41:15 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 5 mesi fa
respected forum I provided a screenshot but they didn't accept it they want it to have an account number on it but it's not in the mobile app you see that they do not withdraw money on purpose they are thieves and swindlers
in the screenshot as you can see have everything last name first name year of birth place of residence
forum rispettato ho fornito uno screenshot ma non l'hanno accettato vogliono che ci sia un numero di conto ma non c'è nell'app mobile vedi che non prelevano soldi apposta sono ladri e truffatori
nello screenshot come puoi vedere hai tutto cognome nome anno di nascita luogo di residenza
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