Hello, I'm having my first issues withdrawing funds from Red Dog Casino. After reading through others' issues it seems I've run into a common problem. I made a deposit of $200, played awhile, and won some money. The following day I activated a 10 free spin bonus, which resulted in $6.80 being deposited into my account as bonus funds. I played through that $6.80 quickly and resumed playing. I definitely played down the entire bonus since the bonus is only usable on slots and I played blackjack later which is not playable with slot bonus funds. After another day or two I attempted to withdrawal my winnings of $899, leaving about $21 in my account for something to play with while I waited for my withdrawal to go through, typically it takes 6-10 business days for funds to get to my bank account after I request the withdrawal. About 5 days later I received an email from their billing department telling me my withdrawal was rejected. From what I understand, they are saying that because I used that free spin bonus, my funds are only eligible for a $30 withdrawal. My account history shows that the $899 withdrawal request was rejected, then immediately another withdrawal request is filled by a manger for $890 which is approved. The extra $9 is sent back to my account leaving $30. After speaking with their billing more, they informed me that the manager request means the $890 was deducted from my account. I've no idea where those funds have gone, as far as I can tell it's just been erased from their system. After this, while waiting for email replies and such with their billing, I've made two more deposits, one of $200 and one of $120. All of which was lost. But now after finally speaking with their billing a few more times, it seems they are sticking with telling me that because that free spin bonus has a maximum payout of $30, they gave me that $9 back, plus the $21 which was left in my account, to equal the $30 payout, and the rest of the $890 is totally removed. That $890 includes my initial $200 deposit which I used to play and eventually win the $899 which I first requested. So, basically I feel that they have stolen, at a minimum, my $200 initial deposit. If we follow their logic, one could potentially deposit any amount of funds, let's just say it's $2000, then play a free spin bonus, win $6.80, play that bonus down, then apply for a $2000 withdrawal, and Red Dog will deduct $1970 from you account and put $30 back into your account.
I hope I've explained this clearly, I'm as confused as you may be by this logic. I've got screenshots of my account history, as well as my short email exchange with their billing department if anyone would like them.
Please LCB, can you help me?
Ciao, sto riscontrando i primi problemi con il prelievo di fondi da Red Dog Casino. Dopo aver letto i problemi degli altri, sembra che mi sia imbattuto in un problema comune. Ho effettuato un deposito di $ 200, ho giocato per un po' e ho vinto dei soldi. Il giorno successivo ho attivato un bonus di 10 giri gratuiti, che ha comportato il deposito di $ 6,80 sul mio conto come fondi bonus. Ho giocato velocemente quei $ 6,80 e ho ripreso a giocare. Ho decisamente svalutato l'intero bonus poiché il bonus è utilizzabile solo sulle slot e in seguito ho giocato a blackjack, che non è giocabile con i fondi bonus delle slot. Dopo un altro giorno o due ho tentato di ritirare le mie vincite di $899, lasciando circa $21 sul mio conto per qualcosa con cui giocare mentre aspettavo che il mio prelievo venisse effettuato, in genere ci vogliono 6-10 giorni lavorativi affinché i fondi arrivino alla mia banca conto dopo aver richiesto il prelievo. Circa 5 giorni dopo ho ricevuto un'e-mail dal loro dipartimento di fatturazione che mi informava che il mio prelievo era stato rifiutato. Da quello che ho capito, dicono che poiché ho utilizzato il bonus di giro gratuito, i miei fondi sono idonei solo per un prelievo di $ 30. La cronologia del mio account mostra che la richiesta di prelievo di $ 899 è stata respinta, quindi immediatamente un'altra richiesta di prelievo viene soddisfatta da un manager per $ 890 che viene approvata. I $ 9 extra vengono rispediti sul mio conto lasciando $ 30. Dopo aver parlato di più con la fatturazione, mi hanno informato che la richiesta del gestore significa che $ 890 sono stati detratti dal mio conto. Non ho idea di dove siano finiti quei fondi, per quanto ne so sono stati semplicemente cancellati dal loro sistema. Successivamente, mentre aspetto le risposte via email e simili con la fatturazione, ho effettuato altri due depositi, uno di $ 200 e uno di $ 120. Tutto ciò è andato perduto. Ma ora, dopo aver finalmente parlato con la loro fatturazione ancora un paio di volte, sembra che continuino a dirmi che, poiché il bonus di giri gratuiti ha una vincita massima di $ 30, mi hanno restituito quei $ 9, più i $ 21 che erano rimasti nel mio account , per eguagliare la vincita di $ 30, e il resto dei $ 890 viene completamente rimosso. Quei $ 890 includono il mio deposito iniziale di $ 200 con cui giocavo e alla fine vincevo gli $ 899 che avevo richiesto per la prima volta. Quindi, in pratica, sento che mi hanno rubato, come minimo, il mio deposito iniziale di $ 200. Se seguiamo la loro logica, si potrebbe potenzialmente depositare qualsiasi importo di fondi, diciamo solo $ 2000, quindi giocare un bonus di giri gratuiti, vincere $ 6,80, giocare quel bonus, quindi richiedere un prelievo di $ 2000 e Red Dog dedurrà $ 1970 dal il tuo account e rimetti $ 30 sul tuo account.
Spero di averlo spiegato chiaramente, sono confuso quanto potresti essere tu da questa logica. Ho degli screenshot della cronologia del mio account, nonché il mio breve scambio di e-mail con il loro reparto di fatturazione, se qualcuno lo desidera.
Per favore LCB, puoi aiutarmi?