On your screen shot I see a blue circle with a question mark right by the words withdrawal not allowed. Did you click on that to see If there was an explanation? Maybe they had problems with the last wire transfer with your bank .Either way I can surely see your frustration ,but in just a few short hours Jason will probably be right on it and have it fixed.
Casinò Raging Bull | Grande Fortuna | Discussione sul supporto e sui reclami del Malibu Club
- Iniziato da
- Jason FTA
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
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- Risposta da
- griffin47
- at Jun 17, 15, 12:04:03 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
Originale Traduzione tradotto conNella tua schermata vedo un cerchio blu con un punto interrogativo proprio accanto alle parole ritiro non consentito. Hai cliccato su quello per vedere se c'era una spiegazione? Forse hanno avuto problemi con l'ultimo bonifico bancario con la tua banca. In ogni caso posso sicuramente vedere la tua frustrazione, ma in poche ore Jason probabilmente avrà ragione e risolverà il problema.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 17, 15, 06:40:57 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi luckychick17,
WOW!! I am going to need a whole day just to get through all of this ...lol... Just kidding!!
I was out of the office yesterday so please afford me a few minutes to run through your query and I promise to get back to you asap.
Your patience is dearly appreciated!
Best Regards
JasonCiao luckychick17,
OH!! Mi servirà un'intera giornata per superare tutto questo...lol...Sto solo scherzando!!
Ieri ero fuori ufficio, quindi per favore concedimi qualche minuto per esaminare la tua domanda e prometto che ti ricontatterò al più presto.
La tua pazienza è molto apprezzata!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 17, 15, 06:53:34 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi luckychick17,
This issue has now been resolved. Our 3rd party processing system did some upgrades which resulted in some accounts adopting the default cashout rules. This resulted in a KYC being placed on your account. Unfortunately my support agents would not have known about this as there was no note placed on the account (as this happened behind the scenes). However the correct thing would have been if they contact either me or my finance guys. We could have resolved this issue there and then.
Please log into your account and complete your withdrawal. I will make sure that this withdrawal gets flushed and processed immediately.
I apologize for the inconvenience and look forward to hearing back from you soon!
Best Regards
Jason
Ciao luckychick17,
Questo problema è stato ora risolto. Il nostro sistema di elaborazione di terze parti ha apportato alcuni aggiornamenti che hanno portato alcuni conti ad adottare le regole di prelievo predefinite. Ciò ha comportato l'inserimento di un KYC sul tuo account. Sfortunatamente i miei agenti dell'assistenza non ne sarebbero stati a conoscenza poiché non era stata inserita alcuna nota sull'account (poiché ciò è accaduto dietro le quinte). Tuttavia la cosa giusta sarebbe stata se avessero contattato me o i miei addetti alla finanza. Avremmo potuto risolvere il problema lì per lì.
Accedi al tuo account e completa il prelievo. Mi assicurerò che questo prelievo venga cancellato ed elaborato immediatamente.
Mi scuso per l'inconveniente e spero di risentirvi presto!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 19, 15, 10:26:53 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hello beautiful people My name is Dean and I will be helping you guys out when Jason is out of the office!
Great service is what we all pride ourselves on here!
I will make sure to keep up to the high standards that Jason has set WOOOOHOOOO!
Take care beautiful people!Ciao bella gente Mi chiamo Dean e vi aiuterò quando Jason sarà fuori ufficio!
Un ottimo servizio è ciò di cui siamo tutti orgogliosi qui!
Mi assicurerò di mantenere gli elevati standard che Jason ha fissato WOOOOHOOOO!
Abbi cura di te, bella gente! -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 19, 15, 10:42:57 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Dean FTA and welcome to LCB.
I know that both you a Schalk FTA will look after all my LCB family members!
I am going to miss you guys but will try log in to say Hi.
Have a great week peeps!
Regards
JasonCiao Dean FTA e benvenuto in LCB.
So che entrambi voi, Schalk FTA, vi prenderete cura di tutti i membri della mia famiglia LCB!
Mi mancherete ragazzi, ma proverò ad accedere per salutarvi.
Buona settimana gente!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- dopicomama
- at Jun 19, 15, 10:46:26 AM
- Sr. Member 347
- attività più recente 3 anni fa
Happy Father's Day Jason!
Buona festa del papà Jason!
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 19, 15, 10:56:55 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Thanks dopicomama, yeah a little sad, I am leaving for Amsterdam on Sunday so going to miss spending time with my wife and little princess
But will fit in a few skype sessions.
Have a great weekend too!
Regards
JasonGrazie dopicomama, sì, un po' triste, domenica parto per Amsterdam, quindi mi mancherà passare del tempo con mia moglie e la mia piccola principessa
Ma basterà qualche sessione su Skype.
Buon fine settimana anche a te!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- dopicomama
- at Jun 19, 15, 11:03:46 AM
- Sr. Member 347
- attività più recente 3 anni fa
Awww, sorry Jason I hope for a safe and soon return, so you can join your two princes, I wish you the best!
Awww, scusa Jason, spero in un ritorno sicuro e presto, così potrai unirti ai tuoi due principi, ti auguro il meglio!
-
- Risposta da
- seculla
- at Jun 19, 15, 11:57:28 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
Thanks again, and again and again. Great Friday bonus for all of us. Have a nice trip Jason, and Happy Father's Day.
Grazie ancora, e ancora e ancora. Ottimo bonus del venerdì per tutti noi. Buon viaggio Jason e buona festa del papà.
-
- Risposta da
- griffin47
- at Jun 19, 15, 01:58:37 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
Hello Dean,
Welcome to L.C.B..I just read this message from Jason that he will be out for a week.I private messaged him for some help,but it looks like you are going to fill his shoes this week.I have a issue with Grande Fortune Casino.I tried to log in and wouldn't allow me to log in,I contacted live chat and they said that the system banned me for being linked to other accounts,I told them that I only have one account with them and they said yes only one account,but linked to other accounts.I don't know what that means,maybe because I have an account with raging bull.Can you check into this for me and possibly get it fixed?I just logged in at midnight and everything was fine my username with the casin0 is griffin47 and my name is Tami Griffin.
Thank YouCiao Dean,
Benvenuto su LCB.Ho appena letto questo messaggio di Jason che sarà fuori per una settimana.Gli ho mandato un messaggio privato per chiedere aiuto, ma sembra che prenderai il suo posto questa settimana.Ho un problema con Grande Fortune Casino .Ho provato ad accedere e non mi permettevo di accedere, ho contattato la live chat e mi hanno detto che il sistema mi ha bannato perché ero collegato ad altri account, ho detto loro che ho solo un account con loro e loro hanno detto di sì un solo account, ma collegato ad altri account. Non so cosa significhi, forse perché ho un account con Raging Bull. Puoi controllare questo per me ed eventualmente risolverlo? Ho appena effettuato l'accesso a mezzanotte e tutto andava bene, il mio nome utente con casin0 è griffin47 e il mio nome è Tami Griffin.
Grazie2.3/ 5
-
- Risposta da
- griffin47
- at Jun 19, 15, 03:26:27 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
Hello Dean,
I just spoke to Jean at grande fortune casino, he checked into the issue more. He said that some fake accounts attached to my account. Security shut down my account until they can further investigate these fake accounts. He said it probably wont be until Monday. Just to let you and Jason know that Jean was very kind and as big of a help that he could be for this circumstance.
Thank You,
TamiCiao Dean,
Ho appena parlato con Jean al Grande Fortune Casino, ha approfondito la questione. Ha detto che alcuni account falsi erano collegati al mio account. La sicurezza ha chiuso il mio account finché non potranno indagare ulteriormente su questi account falsi. Ha detto che probabilmente non sarà prima di lunedì. Volevo solo far sapere a te e Jason che Jean è stato molto gentile e di grande aiuto come poteva essere in questa circostanza.
Grazie,
Tami -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 20, 15, 02:21:13 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Tami,
Good thing I just checked in the morning. I resolved the idle for you. The guys were correct when they stated that there were linked accounts. BUT if the looked deeper they would have seen they were accounts with similarities, meaning players with same i.e. first or last name, or same state or similar or range etc. I sincerely apologize for the inconvenience. I was going to award you with a bonus, but I see that you have an active balance so don't want to tie you into wager. I will arrange for a bonus after your play session has ended.
Have a great weekend and chat soon.
Best regards
JasonCiao Tami,
Meno male che ho controllato solo stamattina. Ho risolto il problema per te. I ragazzi avevano ragione quando affermavano che c'erano account collegati. MA se avessimo guardato più in profondità avrebbero visto che si trattava di account con somiglianze, ovvero giocatori con lo stesso nome o cognome, o stesso stato o simile o intervallo ecc. Mi scuso sinceramente per l'inconveniente. Avrei voluto premiarti con un bonus, ma vedo che hai un saldo attivo, quindi non voglio vincolarti alla scommessa. Organizzerò un bonus al termine della sessione di gioco.
Buon fine settimana e chiacchierata presto.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- quate1of2
- at Jun 20, 15, 06:39:20 AM
- Sr. Member 488
- attività più recente 3 years fa
I noticed I had the same issue...not being able to log in. I'm guessing it might have something to with my twin brother opening an account as well.The difference being, I'm a depositor and he's not. So if anybody should be locked out, it should be him(Don't tell him I said that!).
Ho notato che avevo lo stesso problema...non riuscivo ad accedere. Immagino che potrebbe avere qualcosa a che fare con il fatto che anche mio fratello gemello ha aperto un conto. La differenza è che io sono un depositante e lui no. Quindi se qualcuno dovesse essere bloccato fuori, dovrebbe essere lui (non dirgli che l'ho detto!).
-
- Risposta da
- quate1of2
- at Jun 20, 15, 08:30:02 AM
- Sr. Member 488
- attività più recente 3 years fa
Userid is quate1of2, by the way.
A proposito, l'ID utente è quate1of2.
-
- Risposta da
- griffin47
- at Jun 20, 15, 11:46:42 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
Hello Jason,
Thank you so much for resolving this issue.I had no doubt that it would have been resolved.No need for bonus.Sorry I caused you to work over the weekend.Safe travels and enjoy the rest of the weekend.Oh Happy Fathers Day!
Sincerely,
TamiCiao Jason,
Grazie mille per aver risolto questo problema. Non avevo dubbi che sarebbe stato risolto. Non c'è bisogno di bonus. Mi spiace di averti costretto a lavorare durante il fine settimana. Buon viaggio e goditi il resto del fine settimana. Oh, buona festa del papà!
Cordiali saluti,
Tami -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 22, 15, 04:39:58 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hey Griffin47!
Whew it is hectic busy at the office!
Let me look into that issue you are having right away!
Oh and I hope everyone had a wonderful weekend!!!
Best regards,
DeanCiao Griffin47!
Wow, è frenetico lavorare in ufficio!
Fammi esaminare subito il problema che stai riscontrando!
Oh, spero che tutti abbiano trascorso un meraviglioso fine settimana!!!
Distinti saluti,
Decano -
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 23, 15, 11:28:22 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
First off, thank you, Jason for all your help, as my original issue was resolved ASAP.
But unfortunately, there seems to be a bigger problem at Raging Bull now.
As you know I have been playing at Raging Bull on my Mac for months, and today I cannot get on their website.
I have tried to get on to the website on three different devices and the website is down on the Safari, Firefox and Chrome browsers. Instead of Raging Bull's homepage, I get this message....
"This webpage is not available
ERR_NAME_NOT_RESOLVED"
I know this is not my issue, as not one other website has given me a problem at all so there is obviously on Raging Bull's end. I hope that Raging Bull did not shut down without warning. Websites go down all the time so this behavior is not unheard of, but the amount of time the website has been down is concerning.
I have called Raging Bull's support number (800) 920-0726 about 5x's over the last 10 hours and each time the recording states, "the person at extension x4903520 is unavailable and the user cannot accept more messages."
Then it disconnects and this annoying beeping sound starts, like a disconnection tone. Raging Bull customer support has been the best I have ever experienced, so the fact that no one answers at the 800 number is not a good sign with the website.
I have money in my account balance, and active players should be credited deposits because this would fall under completely unethical if this is the case, which I hope it not to be.
Please let me know who else is having this issue....and if Raging Bull is still open.
FYI.....I have only played Raging Bull via Instant Play online so my issue has ZERO to do with the downloaded casino software, just the website.Prima di tutto, grazie Jason per tutto il tuo aiuto, poiché il mio problema originale è stato risolto il prima possibile.
Ma sfortunatamente, ora sembra esserci un problema più grande a Raging Bull.
Come sai, gioco a Raging Bull sul mio Mac da mesi e oggi non riesco ad accedere al loro sito web.
Ho provato ad accedere al sito Web su tre dispositivi diversi e il sito Web non è disponibile sui browser Safari, Firefox e Chrome. Invece della home page di Raging Bull, ricevo questo messaggio....
"Questa pagina web non è disponibile
ERR_NAME_NOT_RESOLVED"
So che questo non è un mio problema, dato che nessun altro sito web mi ha dato problemi, quindi ovviamente c'è dalla parte di Raging Bull. Spero che Raging Bull non si sia spento senza preavviso. I siti Web non funzionano continuamente, quindi questo comportamento non è inaudito, ma la quantità di tempo in cui il sito Web è rimasto inattivo è preoccupante.
Ho chiamato il numero di supporto di Raging Bull (800) 920-0726 circa 5 volte nelle ultime 10 ore e ogni volta la registrazione afferma: "la persona all'interno x4903520 non è disponibile e l'utente non può accettare più messaggi".
Quindi si disconnette e inizia questo fastidioso segnale acustico, come un tono di disconnessione. L'assistenza clienti di Raging Bull è stata la migliore che abbia mai sperimentato, quindi il fatto che nessuno risponda al numero 800 non è un buon segno per il sito web.
Ho soldi nel saldo del mio conto e ai giocatori attivi dovrebbero essere accreditati i depositi perché ciò rientrerebbe completamente immorale se così fosse, cosa che spero non sia.
Per favore fatemi sapere chi altro sta riscontrando questo problema... e se Raging Bull è ancora aperto.
Per tua informazione...ho giocato a Raging Bull solo tramite Instant Play online, quindi il mio problema non ha nulla a che fare con il software del casinò scaricato, ma solo con il sito web.2.3/ 5
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Jun 24, 15, 03:52:47 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
they are having issues, raging bull is still open, just temporarily out and techs are working on it if they haven't fixed it already.
stanno riscontrando problemi, Raging Bull è ancora aperto, solo temporaneamente fuori servizio e i tecnici ci stanno lavorando se non l'hanno già risolto.
2.3/ 5
-
- Risposta da
- jodiisgreat
- at Jun 24, 15, 04:02:24 AM
- Hero Member 574
- attività più recente 4 anni fa
Ok wow I am super impressed with this rep and his response time. Going to have to make a deposit. Good to see a rep so active!!!!
I like to play at places that value their players and respond to their inquiries quickly, honestly, and politely. The worst thing ever is getting no response. I
What turn arounds on a withdraw? Looking forward to playing.Ok wow, sono molto colpito da questo rappresentante e dal suo tempo di risposta. Dovrò effettuare un deposito. È bello vedere un rappresentante così attivo!!!!
Mi piace giocare in posti che valorizzano i loro giocatori e rispondono alle loro richieste in modo rapido, onesto ed educato. La cosa peggiore è non ricevere risposta. IO
Cosa cambia in caso di prelievo? Non vedo l'ora di giocare. -
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 24, 15, 08:18:00 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
chillymellow....Raging Bull has a responsibility to players to inform them of any tech glitches, especially one that is not fixed right away.
It has been about 24 hours now since Raging Bull's website worked, and I have received about 3-4 emails about bonuses from Schalk about VIP bonuses but nada on the issue.
I replied to last email from Schalk, and will post response ASAP to this forum.chillymellow....Raging Bull ha la responsabilità nei confronti dei giocatori di informarli di eventuali problemi tecnici, specialmente quelli che non vengono risolti immediatamente.
Sono passate circa 24 ore da quando il sito web di Raging Bull ha funzionato e ho ricevuto circa 3-4 e-mail sui bonus da Schalk sui bonus VIP, ma niente sulla questione.
Ho risposto all'ultima email di Schalk e pubblicherò la risposta il prima possibile su questo forum.2.3/ 5
-
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 24, 15, 08:37:22 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
OK....here is the response I just received from Schalk at Raging Bull Casino.
Hi Kate,
Thanks for your Reply:
We are aware of the Problem that the websites are not showing for some of our players. We are attending to the issues that’s causing this.
Most if it has been sorted and most of our players are able to get back on to the websites again.
Our Domains needs to be refreshed on your Local ISP (not your Computer). This can take a little while before the ISP’s Clears their cache Servers for the new data to update and you accessing the sites again.
One thing you can do to see if they have refreshed their cache servers is to Flush your DNS setting on your PC and then to Clear all your browsing data (IE Explorer, Chrome, Firefox etc…)
To flush the DNS settings on your PC do the following.
Click on start then run and type CMD and press enter.
In the command box field type the following:
IPCONFIG /FLUSHDNS
Once you have typed it in, press Enter (see image)
This will clear your local DNS settings. After this clear your browsing data on your current Internet Browser.
If your ISP has cleared their cache servers, entering the website addresses in your Browser will have them show up again.
If it still does not work, then it means your ISP has not updated/ Cleared their cache servers yet, and it will resolve once they do. Unfortunately we cannot say when all the different ISP’s will do this and it could be a while.
Will you please advise me which number you have attempted to call us on so we can investigate that for you ASAP.
I do apologize for the inconvenience that this has caused.
Regards
Schalk
Raging Bull Online
www.ragingbullcasino.com
First off... this has nothing to do with my ISP because this would not be jus happening to one website. The wording you used is tricky and attempts to put the resolution on me, the player. This type of issue does not get solved for certain players, as this is a server-side issue, as access to all other websites is fast and satisfactory.
Meaning what a player does won't affect the outcome of Raging Bull's connection problems.
OK... ecco la risposta che ho appena ricevuto da Schalk del Raging Bull Casino.
Ciao Kate,
Grazie per la tua risposta:
Siamo consapevoli del problema che i siti Web non mostrano per alcuni dei nostri giocatori. Ci stiamo occupando dei problemi che stanno causando tutto ciò.
La maggior parte dei problemi è stata risolta e la maggior parte dei nostri giocatori è in grado di tornare nuovamente sui siti web.
I nostri domini devono essere aggiornati sul tuo ISP locale (non sul tuo computer). Questa operazione può richiedere un po' di tempo prima che l'ISP cancelli i server della cache affinché i nuovi dati vengano aggiornati e tu possa accedere nuovamente ai siti.
Una cosa che puoi fare per vedere se hanno aggiornato i loro server cache è svuotare le impostazioni DNS sul tuo PC e poi cancellare tutti i tuoi dati di navigazione (IE Explorer, Chrome, Firefox ecc...)
Per svuotare le impostazioni DNS sul tuo PC, procedi come segue.
Fare clic su Start, quindi su Esegui, digitare CMD e premere Invio.
Nel campo della casella di comando digitare quanto segue:
IPCONFIG/FLUSHDNS
Una volta digitato, premi Invio (vedi immagine)
Ciò cancellerà le impostazioni DNS locali. Successivamente cancella i tuoi dati di navigazione sul tuo attuale browser Internet.
Se il tuo ISP ha svuotato i server della cache, inserendo gli indirizzi dei siti Web nel browser verranno visualizzati nuovamente.
Se il problema persiste, significa che il tuo ISP non ha ancora aggiornato/cancellato i server della cache e il problema si risolverà una volta fatto. Sfortunatamente non possiamo dire quando tutti i diversi ISP lo faranno e potrebbe volerci un po' di tempo.
Potresti per favore dirmi quale numero hai tentato di chiamarci in modo che possiamo indagare per te al più presto.
Mi scuso per l'inconveniente che ciò ha causato.
Saluti
Schalk
Toro scatenato in linea
www.ragingbullcasino.com
Prima di tutto... questo non ha nulla a che fare con il mio ISP perché questo non accadrebbe solo a un sito web. La formulazione che hai usato è complicata e tenta di dare la soluzione a me, il giocatore. Questo tipo di problema non viene risolto per alcuni giocatori, poiché si tratta di un problema lato server, poiché l'accesso a tutti gli altri siti Web è rapido e soddisfacente.
Ciò significa che ciò che fa un giocatore non influenzerà l'esito dei problemi di connessione di Raging Bull.
2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 25, 15, 03:53:12 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hey Luckychick17,
My technical team have identified a problem where we are getting blocked and are trying to reolve the issue. They have come up with a fix and are going to test to see if it works. If it does work I will be sure to let everyone know.
If the fix does not work we are going to try and point our websites to one of our old servers where everything will work 100% again.
I will keep everyone updated regarding this issue.
Please accept my sincere apologies and the apologies from everyone at the Raging Bull Team.
Bets regards,
DeanCiao Luckychick17,
Il mio team tecnico ha identificato un problema che ci blocca e sta cercando di risolverlo. Hanno trovato una soluzione e testeranno per vedere se funziona. Se funziona, lo farò sicuramente sapere a tutti.
Se la correzione non funziona, proveremo a indirizzare i nostri siti Web su uno dei nostri vecchi server dove tutto funzionerà di nuovo al 100%.
Terrò tutti aggiornati su questo problema.
Per favore accetta le mie sincere scuse e le scuse di tutto il Raging Bull Team.
Scommesse saluti,
Decano2.3/ 5
-
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 25, 15, 04:07:44 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hi @jodiisgreat
Since you are located in the USA you may withdraw via Bank wire which a $45 wire fee attached to it.
Once you withdrawal goes in to the 24 hour pending period it will be processed and can take 2 - 5 business days to hit your account!
Please feel free to PM me your username and I can assist when need be
Best regards,
DeanCiao @jodiisgreat
Poiché ti trovi negli Stati Uniti, puoi prelevare tramite bonifico bancario a cui è associata una commissione di $ 45.
Una volta che il prelievo entra nel periodo di attesa di 24 ore, verrà elaborato e potrebbero essere necessari dai 2 ai 5 giorni lavorativi per raggiungere il tuo account!
Non esitate a mandarmi in privato il vostro nome utente e potrò aiutarvi quando necessario
Distinti saluti,
Decano -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 25, 15, 05:10:32 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hey everyone I am just going to copy and paste the message from the other thread here regarding the raging bull website hhehehh:
Hello people of LCB!!
I am happy to announce some excellent news!!
Raging Bull website is up and running. Please remember to clear your CACHE and internet history before trying to access the website.
We have tested everything on our end and it works 100% if no one is able to access the website or instant play please drop me a message!
Looking forward to all the replies and the Happy answers of " YAY THE BEST CASINO ON THE BLOCK IS WORKING"Ciao a tutti, copio e incollo il messaggio dell'altro thread qui riguardante il sito web del Toro Raging hhehehh:
Ciao gente della LCB!!
Sono felice di annunciare un'ottima notizia!!
Il sito web di Raging Bull è attivo e funzionante. Ricordati di cancellare la CACHE e la cronologia di Internet prima di provare ad accedere al sito web.
Abbiamo testato tutto da parte nostra e funziona al 100% se nessuno è in grado di accedere al sito Web o alla riproduzione istantanea, inviami un messaggio!
Aspetto con ansia tutte le risposte e le risposte felici di "YAY, IL MIGLIOR CASINÒ DEL BLOCCO FUNZIONA"2.3/ 5
-
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 25, 15, 05:43:26 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
That is very good news to see you guys are up and running again . Thank you for keeping everyone updated on this situation .
È un'ottima notizia vedere che voi ragazzi siete di nuovo attivi e funzionanti . Grazie per tenere tutti aggiornati su questa situazione .
-
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 25, 15, 05:46:16 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Always a pleasure @rena35!
If you wonderful people would run a test and try to access the website please do so and let me know how everything goes!Sempre un piacere @rena35!
Se voi persone meravigliose volete eseguire un test e provare ad accedere al sito web, fatelo e fatemi sapere come va! -
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 25, 15, 06:20:53 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
I was able to log in,check tournament (would be great to have another freeroll ) and access the cashier at bot GF and RB . I look forward to making a deposit in July. I set a deposit limit monthly and i always stick to it. You guys are on my list of places to deposit at . I always stick to just a few casinos .
Sono riuscito ad accedere e controllare il torneo (sarebbe fantastico avere un altro freeroll ) e accedi alla cassa presso bot GF e RB . Non vedo l'ora di effettuare un deposito a luglio. Imposto un limite di deposito mensile e lo rispetto sempre. Ragazzi, siete sulla mia lista di posti in cui depositare. Mi limito sempre a pochi casinò .
-
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 25, 15, 06:23:44 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hey Rena35 did you access the website and try out the instant play version!!!
Hehe a new free roll will be coming your way soon!
Please feel free to email me or PM me your deposit limit and I will set that on your account to make sure you do not over spend!
Best regards,
DeanEhi Rena35, sei entrato nel sito e hai provato la versione di gioco istantaneo!!!
Hehe presto arriverà un nuovo free roll!
Non esitare a inviarmi un'e-mail o un messaggio privato con il tuo limite di deposito e lo imposterò sul tuo account per assicurarmi di non spendere troppo!
Distinti saluti,
Decano -
- Risposta da
- chillymellow
- at Jun 25, 15, 09:59:10 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
I actually had no problems with either site, but obviously others did. It was great seeing your responsiveness and attention to the problem, it was great seeing the communication flowing, and it was awesome to receive a gift for the trouble. The greatest sites online are back! Good luck everyone. Happy playing!
In realtà non ho avuto problemi con nessuno dei due siti, ma ovviamente altri li hanno avuti. È stato fantastico vedere la tua reattività e attenzione al problema, è stato fantastico vedere la comunicazione fluire ed è stato fantastico ricevere un regalo per il problema. I più grandi siti online sono tornati! Buona fortuna a tutti. Buon gioco!
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- Risposta da
- devonian
- at Jun 26, 15, 06:54:35 PM
- Newbie 9
- attività più recente 7 anni fa
Hello,
I have been playing at both your sites frequently. I have been restricted from depositing at Raging Bull until I send it my docs and authorization forms. I have spent about 2 hrs trying to fax them scan them email and compress them with live chat. Nothing has gone through. Frankly, it is trying my patience. Can you help me out with this please on your end?
Thanks,
my user name is : devonianmyloveCiao,
Ho giocato spesso su entrambi i vostri siti. Mi è stato impedito di depositare su Raging Bull finché non avrò inviato i miei documenti e moduli di autorizzazione. Ho trascorso circa 2 ore cercando di inviarli via fax, scansionarli via e-mail e comprimerli con la chat dal vivo. Non è successo nulla. Francamente, sta mettendo a dura prova la mia pazienza. Puoi aiutarmi con questo, per favore, da parte tua?
Grazie,
il mio nome utente è: devonianmylove2.3/ 5
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- Risposta da
- chillymellow
- at Jun 28, 15, 01:54:14 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
I have a couple of things that could use some attention, perhaps, at GF and RB.
I've mentioned it to Jason but he was on his way to the conference, but I never see any tournaments at Grand Fortune though they are advertised on my welcome screen quite often.
In the game Double Ya Luck, when you get the feature where you get a "series" win - it is one line and it always wins - the lines stay at 1 instead of the 3 you may have been playing once the feature is over You have to go and add the lines back on when you notice what has happened. This is all RTGs.
The new design of RB and other RTGs I am getting used to but I noticed today that Food Fight and the other one, Jazz...something... state in the list that there are 10 lines, but there have always been and still are only 9.
Finally, didn't you used to offer AMEX for deposits? You may have to start accepting bitcoins (wouldn't that be great for instant withdrawals? OMG) since MC and paste and pay with a MC is steadily being declined. You could use GCoins, even, if someone wants to deposit a few million of them to play for a few minutes.
That's it for now. Quiet Sunday. Tournaments are almost over. Going to be a long hot July!Ho un paio di cose che potrebbero richiedere un po' di attenzione, forse, a GF e RB.
Ne ho parlato a Jason ma stava andando alla conferenza, ma non ho mai visto nessun torneo al Grand Fortune anche se sono pubblicizzati abbastanza spesso sulla mia schermata di benvenuto.
Nel gioco Double Ya Luck, quando ottieni la funzione in cui ottieni una vincita "in serie" - è una linea e vince sempre - le linee rimangono su 1 invece delle 3 a cui potresti aver giocato una volta terminata la funzione. devi andare e aggiungere nuovamente le righe quando noti cosa è successo. Questo è tutto RTG.
Mi sto abituando al nuovo design di RB e degli altri RTG, ma oggi ho notato che Food Fight e l'altro, Jazz...qualcosa... indicano nell'elenco che ci sono 10 righe, ma ci sono sempre state e continuano sono solo 9
Infine, non offrivi AMEX per i depositi? Potrebbe essere necessario iniziare ad accettare bitcoin (non sarebbe fantastico per i prelievi istantanei? Oh mio Dio) poiché MC, incolla e paga con un MC vengono costantemente rifiutati. Potresti anche usare i GCoin se qualcuno vuole depositarne qualche milione per giocare per qualche minuto.
Per ora è tutto. Domenica tranquilla. I tornei sono quasi finiti. Sarà un luglio lungo e caldo! -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 15, 03:02:47 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Guess who's back, back again, Jason's back, tell your friends
Guess who's back,
guess who's back,
guess who's back......
Yippy, Uncle Jason is back from a busy trip to Amsterdam and I must admit that I missed you all.
I am very glad to see that Dean was taking good care of you all (I trained him well ....)
So let's get this Monday started..... Here is 25 FREES SPINS on Hillbillies Cashola
To claim the coupon, visit the cashier and Redeem coupon code: IAMBACK
Please note, the freespins offer expires on 2 July 2015
@ devonianmylove and Chillymellow, I am looking into your queries and will get back to you shortly.
Enjoy ladies and gents!!
Ps..... It's great being!!
Regards
JasonIndovina chi è tornato, torna di nuovo, Jason è tornato, dillo ai tuoi amici
Indovina chi è tornato,
indovina chi è tornato,
indovina chi è tornato......
Evviva, lo zio Jason è tornato da un viaggio impegnativo ad Amsterdam e devo ammettere che mi siete mancati tutti.
Sono molto felice di vedere che Dean si è preso cura di tutti voi (l'ho addestrato bene ....)
Quindi iniziamo questo lunedì..... Ecco 25 GIRI GRATIS su Hillbillies Cashola
Per richiedere il coupon, visita la cassa e riscatta il codice coupon: IAMBACK
Tieni presente che l'offerta dei giri gratuiti scade il 2 luglio 2015
@ devonianmylove e Chillymellow, sto esaminando le tue domande e ti risponderò a breve.
Godetevi signore e signori!!
Ps..... È bello esserci!!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 29, 15, 03:50:26 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
Guess who's back, back again, Jason's back, tell your friends
Guess who's back,
guess who's back,
guess who's back......
Yippy, Uncle Jason is back from a busy trip to Amsterdam and I must admit that I missed you all.
I am very glad to see that Dean was taking good care of you all (I trained him well ....)
So let's get this Monday started..... Here is 25 FREES SPINS on Hillbillies Cashola
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@ devonianmylove and Chillymellow, I am looking into your queries and will get back to you shortly.
Enjoy ladies and gents!!
Ps..... It's great being!!
Regards
Jason
WOOT WOOT welcome back uncle jay and thank you.
Indovina chi è tornato, torna di nuovo, Jason è tornato, dillo ai tuoi amici
Indovina chi è tornato,
indovina chi è tornato,
indovina chi è tornato......
Evviva, lo zio Jason è tornato da un viaggio impegnativo ad Amsterdam e devo ammettere che mi siete mancati tutti.
Sono molto felice di vedere che Dean si è preso cura di tutti voi (l'ho addestrato bene ....)
Quindi iniziamo questo lunedì..... Ecco 25 GIRI GRATIS su Hillbillies Cashola
Per richiedere il coupon, visita la cassa e riscatta il codice coupon: IAMBACK
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@ devonianmylove e Chillymellow, sto esaminando le tue domande e ti risponderò a breve.
Godetevi signore e signori!!
Ps..... È bello esserci!!
Saluti
Giasone
WOOT WOOT bentornato zio Jay e grazie. -
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 29, 15, 04:08:53 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
I can not claim this bonus, contact support.Non posso richiedere questo bonus, contatta l'assistenza. -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 15, 04:15:57 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Rena35,
That's strange, I see that the error log states that you entered the coupon in incorrectly, but it wasn't entered incorrectly at all - very strange!! Not to worry, Uncle Jay redeemed it for you!
Enjoy!
Regards
JasonCiao Rena35,
È strano, vedo che il registro degli errori indica che hai inserito il coupon in modo errato, ma non è stato inserito affatto in modo errato: molto strano!! Non preoccuparti, lo zio Jay l'ha riscattato per te!
Godere!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 29, 15, 06:30:54 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hi Chiilymellow,
Hope you had a great weekend
Just want to answer your question regarding the deposit options. We did offer AMEX quite a while back but that solution closed down. It's really hard to find a reliable processor that provides AMEX but i will continu looking
I just chatted to the guys at Paste and Pay and they have informed me that they no longer accept MC purchases
But here is some good news...BITCOIN...yip BITCOIN should be up and running very soon! I have the agreement with me and I just need to run it by the big boss and hope it approves it.
I will keep all you wonderful people posted!
Big up for Uncle Jason who is back
Best regards,
DeanCiao Chiilymellow,
Spero che tu abbia trascorso un fantastico fine settimana
Voglio solo rispondere alla tua domanda riguardante le opzioni di deposito. Abbiamo offerto AMEX qualche tempo fa, ma quella soluzione è stata bloccata. È davvero difficile trovare un processore affidabile che fornisca AMEX ma continuerò a cercare
Ho appena chiacchierato con i ragazzi di Paste and Pay e mi hanno informato che non accettano più acquisti MC
Ma ecco alcune buone notizie... BITCOIN... sì, BITCOIN dovrebbe essere operativo molto presto! Ho l'accordo con me e devo solo presentarlo al grande capo e sperare che lo approvi.
Terrò aggiornate tutte voi meravigliose persone!
Un grande in bocca al lupo per lo zio Jason che è tornato
Distinti saluti,
Decano -
- Risposta da
- seculla
- at Jun 29, 15, 06:52:15 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
Thanks for the bonus code Jason, got it without any problem, but lost the winnings very quickly
PS. Welcome back againGrazie per il codice bonus Jason, l'ho ricevuto senza problemi, ma ho perso la vincita molto rapidamente
PS. Bentornato di nuovo -
- Risposta da
- chillymellow
- at Jun 29, 15, 07:44:26 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Yeah! Bitcoins! I will be waiting and am really glad to hear about the upcoming new deposit method.
Sì! Bitcoin! Aspetterò e sono davvero felice di sapere dell'imminente nuovo metodo di deposito.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 15, 07:54:53 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Bitcoins..... it's easier to find a chicken with teeth, than it is to get hold of bitcoins...lol....
Bitcoin..... è più facile trovare una gallina con i denti, che procurarsi bitcoin... lol....
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Jun 29, 15, 10:01:47 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
At one point in time there were no USDs or any kind of money or coin. It is all imaginary. But bitcoins at least are real easy and quick to exchange across the world. So, nice all around for everyone.
Ad un certo punto non c'erano dollari o alcun tipo di denaro o moneta. È tutto immaginario. Ma almeno i bitcoin sono davvero facili e veloci da scambiare in tutto il mondo. Quindi, bello in tutto e per tutto per tutti.
-
- Risposta da
- helwin
- at Jun 29, 15, 01:59:51 PM
- Super Hero 2000
- attività più recente 1 giorno fa
I just chatted to the guys at Paste and Pay and they have informed me that they no longer accept MC purchases
Thanks for letting us know. I wrote them and haven't heard back about why I couldn't buy (little) vouchers, I have become very dependant on them even though only 2 a day. Glad to know my Visa should workHo appena chiacchierato con i ragazzi di Paste and Pay e mi hanno informato che non accettano più acquisti MC
Grazie per averci fatto sapere. Li ho scritti e non ho più saputo perché non potevo comprare (pochi) voucher, sono diventata molto dipendente da loro anche se solo 2 al giorno. Sono felice di sapere che il mio visto dovrebbe funzionare -
- Risposta da
- keza
- at Jun 29, 15, 11:34:41 PM
- Full Member 198
- attività più recente 3 anni fa
Hi Jason
Well im a new player here, i signed up approx 1-2 weeks ago, now i like to send in my documents before i deposit, ive sent all that was needed (using neteller only no cards) and have not received confirmation that my documents have been approved, ive asked reps from live chat but they seem to say that its being looked at but im starting to believe they haven't, would it be possible if you could tell me if im approved/verified? i really would like to play here with my own money and i do have a wagered max cashout of $100 in my account waiting to be withdrawn but would need to deposit first hence to why i need to know if my docs are approved
I will pm you my username.Ciao Jason
Beh, sono un nuovo giocatore qui, mi sono iscritto circa 1-2 settimane fa, ora mi piace inviare i miei documenti prima di depositare, ho inviato tutto ciò che era necessario (usando solo Neteller, senza carte) e non ho ricevuto conferma che i miei documenti sono stati approvati, ho chiesto ai rappresentanti della chat dal vivo ma sembrano dire che stanno esaminando ma comincio a credere che non l'abbiano fatto, sarebbe possibile se potessi dirmi se sono approvato/verificato? mi piacerebbe davvero giocare qui con i miei soldi e ho un incasso massimo scommesso di $ 100 sul mio conto in attesa di essere prelevato, ma dovrei prima depositare, quindi perché ho bisogno di sapere se i miei documenti sono approvati
Ti manderò in privato il mio nome utente. -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 30, 15, 01:40:28 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Good morning you great wonderful people!
Hope everyone had a great evening!
Uncle Jason is feeling a bit sick today and I am not sure if he is coming to work today He did not call me as yet so I hope all is A-OK with him.
Whilst we wait to hear if Uncle Jason is coming in today I will be around
@helwin - Yip paste and Pay have removed the option with MC on their site I will keep everyone updated once they start accepting MC purchases!
@Keza - Hello and Welcome! please PM me you username and I will check right away for those documents and I will personally send you an email approving your documents
Best regards,
DeanBuongiorno voi, grandi persone meravigliose!
Spero che tutti abbiano trascorso una serata fantastica!
Lo zio Jason si sente un po' male oggi e non sono sicura che verrà al lavoro oggi Non mi ha ancora chiamato, quindi spero che per lui vada tutto bene.
Mentre aspettiamo di sapere se lo zio Jason verrà oggi, io sarò nei paraggi
@helwin - Yip paste e Pay hanno rimosso l'opzione con MC sul loro sito Terrò tutti aggiornati una volta che inizieranno ad accettare gli acquisti MC!
@Keza - Ciao e benvenuto! per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente e controllerò subito la presenza di quei documenti e ti invierò personalmente un'email di approvazione dei tuoi documenti
Distinti saluti,
Decano -
- Risposta da
- keza
- at Jun 30, 15, 02:44:22 AM
- Full Member 198
- attività più recente 3 anni fa
Good morning you great wonderful people!
Hope everyone had a great evening!
Uncle Jason is feeling a bit sick today and I am not sure if he is coming to work today He did not call me as yet so I hope all is A-OK with him.
Whilst we wait to hear if Uncle Jason is coming in today I will be around
@helwin - Yip paste and Pay have removed the option with MC on their site I will keep everyone updated once they start accepting MC purchases!
@Keza - Hello and Welcome! please PM me you username and I will check right away for those documents and I will personally send you an email approving your documents
Best regards,
Dean
Thanks Dean,
Never had i seen awesome customer support like this before
Buongiorno voi, grandi persone meravigliose!
Spero che tutti abbiano trascorso una serata fantastica!
Lo zio Jason si sente un po' male oggi e non sono sicura che verrà al lavoro oggi Non mi ha ancora chiamato, quindi spero che per lui vada tutto bene.
Mentre aspettiamo di sapere se lo zio Jason verrà oggi, io sarò nei paraggi
@helwin - Yip paste e Pay hanno rimosso l'opzione con MC sul loro sito Terrò tutti aggiornati una volta che inizieranno ad accettare gli acquisti MC!
@Keza - Ciao e benvenuto! per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente e controllerò subito la presenza di quei documenti e ti invierò personalmente un'email di approvazione dei tuoi documenti
Distinti saluti,
Decano
Grazie Dean,
Non avevo mai visto un'assistenza clienti eccezionale come questa prima -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 30, 15, 02:52:17 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi ladies and gents. Yeah I am afraid that uncle Jay is feeling a bit under the weather. I have a Doc appointment at 3pm but have a sneaky feeling that the Doc will book me off for a few days.
I am currently on my mobile device, but will login from my laptop a bit later to assist with queries.
@ Dean, thanks for the help friend. Appreciated!!
Regards
JasonCiao signore e signori. Sì, temo che lo zio Jay si senta un po' giù di morale. Ho un appuntamento dal dottore alle 15:00, ma ho la subdola sensazione che il dottore mi prenoterà un posto per qualche giorno.
Attualmente sto utilizzando il mio dispositivo mobile, ma effettuerò l'accesso dal mio laptop un po' più tardi per ricevere assistenza con le domande.
@ Dean, grazie per l'aiuto amico. Apprezzato!!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 30, 15, 03:00:19 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
@Jason make sure you phone us in the morning and tell us!!
Get well soon my brother! See you during the week.
Your LCB family memebers are in good hands@Jason assicurati di telefonarci domattina e dircelo!!
Guarisci presto, fratello mio! Ci vediamo durante la settimana.
I membri della tua famiglia LCB sono in buone mani -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 30, 15, 05:37:05 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
It's me again....
I have a FREEBIE to give away to the first person to find Devonian and to bring her to me. I tried PM'ing her, but her inbox is full. So who is going to be the lucky person to deliver her to me?
Anxiously awaiting her arrival...lol...
Thanks
JasonSono di nuovo io....
Ho un OMAGGIO da regalare alla prima persona che troverà Devonian e me la porterà. Ho provato a mandarle un messaggio privato, ma la sua casella di posta è piena. Allora chi sarà la persona fortunata a consegnarmela?
Aspetto con ansia il suo arrivo...lol...
Grazie
Giasone -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Jun 30, 15, 05:40:23 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Will I get a freebie for finding her ? ?
Riceverò un omaggio per averla trovata? ?
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 30, 15, 05:57:07 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
@ Dean - Let me quickly refer to the casino terms and conditions............. Ummmm NO!!
@ Dean - Vorrei fare riferimento rapidamente ai termini e alle condizioni del casinò.... Ummmm NO!!
-
- Risposta da
- griffin47
- at Jun 30, 15, 01:29:10 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
Jason,
Hope you feel well soon and congrats on the news of the new baby!Jason,
Spero che ti sentirai bene presto e congratulazioni per la notizia del nuovo bambino!
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