it would be great if you added paste and pay to your deposit methods....have a great day!
@ hisslvever - My girl, uncle Jay listens when you guys speak. I am on it. We close to going live with paste and pay. I don't want to promise anything, but we should be live by friday....
o hooo!!
@ jzgrimlock - Please just give me more info on your post. I am not quite understanding. Please furnish me with your username as well as the coupon code you attempted to claim. That will assist me in getting down to the reason behind you experienced issues.
@ jsledz02 - Wow, I am glad to hear that you having a great experience at Raging Bull. It's refreshing to hear guys actually complimenting brands when they do something right.
@ bonbon - you are 100% correct in your communication between the agent and yourself. The min deposit for the previous week is in fact $100. So in that case the agent isn't familiar with his product and that will be addressed with the call centre manager and senior management.
Having said that, I think that the confusion came in due to my VIP manager doing "special cashback" offers on the fly.
I am currently in a strategy meeting, but had a brief look into your account. I see that your account was updated with a 20% cashback based on the previous deposit. I have also gone ahead and awarded you with a $15 inconvenience bonus.
This goes out to everyone, please guys if you are not getting any assistance from my support, bring it to my attention. I need all this kind of feedback from you guys to ensure that I can offer you all the service you rightfully deserve.
On the support issues, please accept my sincere apologies if there are cases were the guys drop the ball. We are in the process of relocating our call centre and jacking up the service levels. (more staff, more training, better response times..etc....)
We are going to make mistakes along the way and we might peeve a few guys off, but 99% of the times these can be resolved amicability.
I hope that I covered most of the recent concerns/questions in my reply and I look forward to the feedback.
Best Regards
Jason
sarebbe fantastico se aggiungessi incolla e paga ai tuoi metodi di deposito... buona giornata!
@ hisslvever - Ragazza mia, zio Jay ascolta quando parlate. Ci sono. Siamo prossimi al live con incolla e paga. Non voglio promettere nulla, ma dovremmo essere live entro venerdì....
oh oh!!
@ jzgrimlock - Per favore, dammi più informazioni sul tuo post. Non ho capito bene. Per favore forniscimi il tuo nome utente e il codice coupon che hai tentato di richiedere. Questo mi aiuterà a capire il motivo alla base dei tuoi problemi.
@ jsledz02 - Wow, sono felice di sapere che hai avuto una fantastica esperienza al Raging Bull. È piacevole sentire i ragazzi complimentarsi con i marchi quando fanno qualcosa di giusto.
@ bonbon: sei corretto al 100% nella comunicazione tra te e l'agente. Il deposito minimo per la settimana precedente è infatti di $ 100. Quindi, in tal caso, l'agente non ha familiarità con il suo prodotto e il problema verrà affrontato con il responsabile del call center e il senior management.
Detto questo, penso che la confusione sia dovuta al fatto che il mio manager VIP ha fatto al volo offerte di "cashback speciale".
Al momento sono impegnato in una riunione strategica, ma ho dato una breve occhiata al tuo account. Vedo che il tuo account è stato aggiornato con un cashback del 20% in base al deposito precedente. Ho anche provveduto a premiarti con un bonus disagio di 15$.
Questo vale per tutti, per favore ragazzi, se non ricevete assistenza dal mio supporto, portatelo alla mia attenzione. Ho bisogno di tutto questo tipo di feedback da parte vostra per assicurarmi di potervi offrire tutto il servizio che giustamente meritate.
Per quanto riguarda le questioni relative al supporto, ti prego di accettare le mie sincere scuse se ci sono casi in cui i ragazzi hanno lasciato perdere la palla. Stiamo trasferendo il nostro call center e aumentando i livelli di servizio. (più personale, più formazione, migliori tempi di risposta...ecc...)
Commetteremo degli errori lungo il percorso e potremmo irritare alcuni ragazzi, ma il 99% delle volte questi possono essere risolti in via amichevole.
Spero di aver trattato la maggior parte delle preoccupazioni/domande recenti nella mia risposta e attendo con ansia il feedback.
Distinti saluti
Giasone