This is about Grand Fortune's tournaments. There is nothing I hate worse than being in the middle of a timed tournament and having pop-ups appear in the middle of the game. Well, one thing worse, multiple pop-ups. GRRRR.
I haven't experienced that at Raging Bull, but just did at Grand Fortune. NOT going to play tourneys there while that is going on. I already had dismissed the bombardment of bonus pop-ups when I logged on. One is okay. Two, maybe, but gee whiz! I thought they were never going to stop.
Casinò Raging Bull | Grande Fortuna | Discussione sul supporto e sui reclami del Malibu Club
- Iniziato da
- Jason FTA
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
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- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 12, 15, 05:15:18 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Originale Traduzione tradotto conRiguarda i tornei di Grand Fortune. Non c'è niente che odio di più che trovarsi nel bel mezzo di un torneo a tempo e vedere apparire dei pop-up nel mezzo del gioco. Bene, una cosa peggiore, più pop-up. GRRRR.
Non l'ho sperimentato al Raging Bull, ma l'ho appena fatto al Grand Fortune. NON giocherò tornei lì mentre succede questo. Avevo già respinto il bombardamento di pop-up bonus quando ho effettuato l'accesso. Uno va bene. Due, forse, ma cavolo! Pensavo che non si sarebbero mai fermati.2.3/ 5
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- Risposta da
- Jason FTA
- at Apr 13, 15, 05:24:12 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi chillymellow,
I hope that you had a great weekend?
When was the last time that you logged into Grand Fortune Casino? My VIP manager stopped pushing those messages ages ago. They could have been old messages that were queued.
Please let me know if they still coming through so that I can ask RTG if they can't do a "force stop"
I look forward to hearing back from you.
Best Regards
JasonCiao Chillymellow,
Spero che tu abbia passato un bellissimo fine settimana?
Quando è stata l'ultima volta che hai effettuato l'accesso al Grand Fortune Casino? Il mio manager VIP ha smesso di inviare quei messaggi secoli fa. Potrebbero essere vecchi messaggi in coda.
Per favore fatemi sapere se continuano a passare così posso chiedere a RTG se non possono fare un "arresto forzato"
Non vedo l'ora di risentirti.
Distinti saluti
Giasone2/ 5
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- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 13, 15, 05:35:16 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
well, 18 of them just came through, but I don't play there often. I was there in March and April. Maybe they are like easter eggs that got hidden and never found. Good to hear that they aren't meant to be there.
I'll try again sometime when I'm not buying rebuys for your tourneys at Raging Bull.
*silly me* pushed the wrong button trying to get out of fifth place in the roadrunner tourney and rebought instead of adding on. Ugh! That's not pleasant, having to climb the mountain all over again, so to speak, and then the #1 person is about 200,000 ahead of where I am in fifth place. Only 2 days left and I hope you are putting up new tourneys soon!beh, ne sono appena arrivati 18, ma non suono lì spesso. Ci sono stato a marzo e aprile. Forse sono come uova di Pasqua nascoste e mai ritrovate. È bello sapere che non sono destinati a essere lì.
Ci riproverò qualche volta quando non avrò intenzione di acquistare rebuy per i tuoi tornei a Raging Bull.
*stupido* ho premuto il pulsante sbagliato cercando di uscire dal quinto posto nel torneo roadrunner e ho riacquistato invece di aggiungere altro. Uffa! Non è piacevole dover scalare di nuovo la montagna, per così dire, e poi la persona n. 1 è circa 200.000 avanti rispetto a dove mi trovo al quinto posto. Mancano solo 2 giorni e spero che presto organizzerete nuovi tornei!2.3/ 5
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- Risposta da
- Jason FTA
- at Apr 13, 15, 05:46:23 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Yeah that's sucks..... Well you GO GIRL
Holding thumbs for you!
Regards
JasonSì, fa schifo... Beh, vai RAGAZZA
Tenendo i pollici per te!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 17, 15, 10:46:39 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Okay, Jason, the older I get the worse I am with math. And for me, this is complicated so I am going to put it in your hands to figure out with Dean.
I had the tournament win, somewhere around $73. I could cash that out.
I took the TYRENA35 coupon and did the free spins, then played well over the playthrough.
Did I playthrough the tournament wins? It's okay if I did. Seems I would probably, but I don't know how y'all are separating my monies into different categories. Maybe I didn't.
Can I cash out the $100 from the free spins?
If someone can let me know, I'd appreciate it (and I'm thinking maybe it will be you).
I'm not stressing over the money and will accept any decisions made about my account funds, but sure would be sweet to keep my Raging Bull bank account sending me dividends on a regular basis!Ok, Jason, più invecchio e peggio sono in matematica. E per me, questo è complicato, quindi lo metterò nelle tue mani per trovare una soluzione con Dean.
Ho vinto il torneo, intorno ai $73. Potrei incassarlo.
Ho preso il coupon TYRENA35 e ho fatto i giri gratuiti, poi ho giocato bene durante il gioco.
Ho giocato fino alle vittorie del torneo? Va bene se lo facessi. Probabilmente lo farei, ma non so come stiate separando i miei soldi in diverse categorie. Forse non l'ho fatto.
Posso incassare i $100 dai giri gratuiti?
Se qualcuno può farmelo sapere, lo apprezzerei (e penso che forse sarai tu).
Non mi sto stressando per i soldi e accetterò qualsiasi decisione presa sui fondi del mio conto, ma sicuramente sarebbe carino se il mio conto bancario Raging Bull mi inviasse dividendi su base regolare!2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Apr 17, 15, 10:53:08 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Chillymellow,
Your tournament wins were actually $145.00 (remember, I topped up the balances with the correct winnings) That $145 was finalized and paid and should reflect in your account by Monday.
As for the the wins on rena35's coupon, she you may cash that out.
Have a lovely weekend and take care.
Best Regards
JasonCiao Chillymellow,
Le tue vincite al torneo sono state in realtà $ 145,00 (ricorda, ho ricaricato il saldo con le vincite corrette). Quei $ 145 sono stati finalizzati e pagati e dovrebbero essere accreditati sul tuo conto entro lunedì.
Per quanto riguarda le vincite sul coupon di rena35, puoi incassarle.
Buon fine settimana e abbi cura di te.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 17, 15, 11:05:21 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Okay, I'm going for it!
Raging Bull is very high on Chillymellow's awesome list!Ok, ci provo!
Raging Bull è in cima alla fantastica lista di Chillymellow!2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Apr 17, 15, 11:12:56 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
hehehe, that's what Uncle Jay wants to hear!!
Have a lovely weekend chillymellowhehehe, questo è quello che lo zio Jay vuole sentire!!
Buon fine settimana freddino -
- Risposta da
- Cat50
- at Apr 20, 15, 06:30:59 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
Just a suggestion because i am more then happy with the very generous promos you guys offer..... Would it not be better to make the minimum withdraw o free chips $200, that way if someone from the USA manages a withdraw, the fees can be paid. Thank you for such great CS and being open to suggestions .
Solo un suggerimento perché sono più che soddisfatto delle generose promozioni che offrite..... Non sarebbe meglio effettuare un prelievo minimo o fiches gratuite di $ 200, in questo modo se qualcuno dagli Stati Uniti riesce a ritirare, le commissioni può essere pagato. Grazie per l'ottimo CS e per essere aperto ai suggerimenti .
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Apr 22, 15, 11:43:32 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi rena35,
My apologies for the late reply. I was off ill (winter flu.... ).
This is something that we can look into. We had max withdrawals on free money set to $150 in the past. So let me see what can be arranged. I will be out of the office from tomorrow (23 Apr) until the 4th of May. But I will make sure to pop in every now and then to see if you guys need help. Maybe even throw a fee freebies around
Have a lovely day and chat soon!
Best Regards
JasonCiao rena35,
Mi scuso per la risposta tardiva. Ero malato (influenza invernale.... ).
Questo è qualcosa che possiamo esaminare. In passato avevamo un limite massimo di prelievi di denaro gratuito fissato a $ 150. Allora vediamo cosa si può organizzare. Sarò fuori ufficio da domani (23 aprile) fino al 4 maggio. Ma mi assicurerò di fare un salto di tanto in tanto per vedere se avete bisogno di aiuto. Forse anche lanciare in giro degli omaggi a pagamento
Buona giornata e chiacchierata presto!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Cat50
- at Apr 24, 15, 05:23:52 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
My username for Grand Fortune is winnitall, i cannot log in? i was going tio try to claim 100stooges . I know i do not have multiple accounts and i can not understand why i am blocked from logging in . i did try to go to web site and clicked on live chat, but i only could send a msg.
Il mio nome utente per Grand Fortune è winnitall, non riesco ad accedere? stavo per provare a rivendicare 100 tirapiedi . So di non avere più account e non riesco a capire perché mi viene bloccato l'accesso . Ho provato ad andare sul sito web e ho fatto clic sulla chat dal vivo, ma sono riuscito solo a inviare un messaggio.
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 25, 15, 10:55:25 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Oh, hey, Jason? Thought I might give Grand Fortune more playtime while waiting for my withdrawal approval at Raging Bull. You would think I was trying to double my luck or something!
Oh, ehi, Jason? Ho pensato che avrei potuto concedere a Grand Fortune più tempo di gioco mentre aspettavo l'approvazione del ritiro a Raging Bull. Penseresti che stessi cercando di raddoppiare la mia fortuna o qualcosa del genere!
2.3/ 5
-
- Risposta da
- seculla
- at Apr 25, 15, 11:44:38 AM
- Super Hero 1018
- attività più recente 7 anni fa
Oh, hey, Jason? Thought I might give Grand Fortune more playtime while waiting for my withdrawal approval at Raging Bull. You would think I was trying to double my luck or something!
WOW! You are on a "lucky streak" chillymellow. Congratulations to your wins and I hope that you'll keep this way
Oh, ehi, Jason? Ho pensato che avrei potuto concedere a Grand Fortune più tempo di gioco mentre aspettavo l'approvazione del ritiro a Raging Bull. Penseresti che stessi cercando di raddoppiare la mia fortuna o qualcosa del genere!
OH! Sei in una "serie fortunata" piuttosto dolce. Congratulazioni per le tue vittorie e spero che continuerai così2.3/ 5
-
- Risposta da
- elcandybaby
- at Apr 28, 15, 05:46:10 AM
- Sr. Newbie 32
- attività più recente 5 anni fa
HI JASON: THANK YOU FOR THE QUICK AND VERY CONCERNED REPLY TO MY COMPLAINT.
I REALLY ENJOY PLAYING AT RAGING BULL AND LOOK FORWARD TO BEING A LOYAL PLAYER!!!
HOPE YOU FEEL BETTER.
THANKS AGAIN
USERID: CGUICHARDCIAO JASON: GRAZIE PER LA RISPOSTA RAPIDA E MOLTO PREOCCUPATA AL MIO RECLAMO.
MI PIACE DAVVERO GIOCARE A RAGING BULL E NON VEDO L'ORA DI DIVENTARE UN GIOCATORE FEDELE!!!
SPERO TI SENTI MEGLIO.
GRAZIE ANCORA
ID UTENTE: CGUICHARD2.3/ 5
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 28, 15, 01:07:14 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Extra special thanks to Dean and his staff of super-powered bankers for taking care of my bank wires. I blinked, and there it was today. I'm hoping Jason feels better soon, too.
Un ringraziamento speciale a Dean e al suo staff di banchieri superpotenti per essersi presi cura dei miei bonifici bancari. Ho sbattuto le palpebre, ed eccolo lì oggi. Spero che anch'io Jason si senta meglio presto.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 04, 15, 04:03:09 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
@ elcandybaby - It's a great pleasure and thanks for your continuous support.
@ Chillymellow - I am glad that Dean assisted in getting your funds to you, he know's if he doesn't, Uncle Jay will sort him out...lol...
To all the other LCB'ers out there, watch this space, I will be dishing out some freebies during the course of today.
Best Regards
Jason@ elcandybaby - È un grande piacere e grazie per il tuo continuo supporto.
@ Chillymellow - Sono felice che Dean ti abbia aiutato a farti arrivare i fondi, sa che se non lo fa, zio Jay lo sistemerà... lol...
A tutti gli altri utenti LCB là fuori, tenete d'occhio questo spazio, distribuirò alcuni omaggi nel corso di oggi.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- chillymellow
- at May 04, 15, 07:49:49 AM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
He seems to be a little more reserved with his Grand Fortune money, but I'm being as patient as I can for a while longer. It hasn't really been that long at all. Glad you are back.
Sembra essere un po' più riservato con i suoi soldi della Grande Fortuna, ma sarò più paziente che posso ancora per un po'. In realtà non è passato così tanto tempo. Sono contento che tu sia tornato.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 04, 15, 07:54:39 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Chilly,
I dropped you a PM as well. The recent withdrawal should be processed and paid by close of business today.
Have a super day!
Regards
JasonCiao Chilly,
Ti ho lasciato anche un MP. Il recente prelievo dovrebbe essere elaborato e pagato entro la chiusura delle attività di oggi.
Buona giornata!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 05, 15, 04:40:02 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
My username is winnitall, i tried to deposit today with paste and pay but i could not. The msg said to contact support
Il mio nome utente è winnitall, ho provato a depositare oggi con incolla e paga ma non ci sono riuscito. Il messaggio diceva di contattare l'assistenza
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 05, 15, 05:02:42 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Rena35,
I am looking into this for you. I will revert asap!
Your patience is dearly appreciated!
Best Regards
JasonCiao Rena35,
Sto esaminando questo per te. Tornerò al più presto!
La tua pazienza è molto apprezzata!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 05, 15, 05:10:34 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Rena35,
Please try now, the problem should be resolved now.
Good Luck my dear!
Regards
JasonCiao Rena35,
Per favore prova adesso, il problema dovrebbe essere risolto adesso.
Buona fortuna mio caro!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 05, 15, 06:25:28 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
Thank you, i will as soon as i can buy another voucher .
Grazie, lo farò appena potrò acquistare un altro buono .
-
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 06, 15, 07:41:24 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
I was able to deposit. Did not do good but played for a while, thanks .
Sono riuscito a depositare. Non è andata bene ma ci ho giocato per un po', grazie .
-
- Risposta da
- CnK4EVER
- at Jun 07, 15, 08:58:13 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Hi Jason,
My Raging Bull Username is CnK4EVER and I was wondering if you can check the status of my one and only withdrawal about over a month ago. I believe your records will show that my withdrawal has been completed but I actually didn't receive the funds yet. I was in contact with a Dean in your Finance Dept that was assisting me but he hasn't responded to my last 3 follow up emails that I sent asking for a status update. Thank you!!!Ciao Jason,
Il mio nome utente Raging Bull è CnK4EVER e mi chiedevo se potessi controllare lo stato del mio unico prelievo circa più di un mese fa. Credo che i tuoi registri mostreranno che il mio prelievo è stato completato ma in realtà non ho ancora ricevuto i fondi. Ero in contatto con un preside del tuo dipartimento delle finanze che mi stava assistendo, ma non ha risposto alle mie ultime 3 e-mail di follow-up che ho inviato chiedendo un aggiornamento dello stato. Grazie!!!2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 08, 15, 02:50:25 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Carol,
I am truly sorry to hear about the delay in your receiving your withdrawal. I have spoken to Dean regarding this and he advised me that your banks do not accept international wires, thus the funds keep on returning. He has however found another solution but we are waiting for the agrement to be finalised (should be later this week). I will make sure that he makes contact with you and keep you posted on the progress.
In the meantime, I have awarded you with a 100% match bonus on your last deposit.
Thanks for your patience and understanding.
Best Regards
JasonCiao Carol,
Sono davvero dispiaciuto di apprendere del ritardo nella ricezione del prelievo. Ne ho parlato con Dean e mi ha informato che le vostre banche non accettano bonifici internazionali, quindi i fondi continuano a tornare. Ha comunque trovato un'altra soluzione, ma stiamo aspettando che l'accordo venga finalizzato (dovrebbe essere entro questa settimana). Mi assicurerò che ti contatti e ti terrò aggiornato sui progressi.
Nel frattempo ti ho assegnato un bonus del 100% sul tuo ultimo deposito.
Grazie per la vostra pazienza e comprensione.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- CnK4EVER
- at Jun 08, 15, 09:45:18 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
thank you so much for checking on this for me. And thank you for the bonus. You're awesome Jason!!!!
grazie mille per aver controllato questo per me. E grazie per il bonus. Sei fantastico Jason!!!!
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 09, 15, 02:37:48 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi CnK4EVER,
It's a great pleasure I am hiping that we can get this resolved asap for you.
Best Regards
JasonCiao CnK4EVER,
È un grande piacere Spero che possiamo risolvere il problema al più presto.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 10, 15, 06:36:50 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
I know i am a low roller but i can not get anywhere at raging bull . I even played a $50 chip i found at a different forum i have been a member at for a long time. I started out playing on $2 a spin, then 50 cents then 25 cents and did not hit a bonus on Lucha Libra once. I play for enjoyment, but minutes of play is not enjoyable. I thought about cashing in some of my LCB points to buy a chip but i don't know. I do not know why my luck is terrible at the casino and even the free rolls do not do good for me. I know we can't all win. I am still holding hope that i can at least add this casino to the 4 casinos i am most loyal at. One is well on it's way out , but i will not reveal the name.
So di essere un giocatore basso ma non riesco ad arrivare da nessuna parte con il toro scatenato . Ho anche giocato con una fiche da $ 50 che ho trovato in un altro forum di cui sono membro da molto tempo. Ho iniziato giocando con $ 2 a giro, poi 50 centesimi e poi 25 centesimi e non ho ottenuto un bonus su Lucha Libra nemmeno una volta. Gioco per divertimento, ma i minuti di gioco non sono divertenti. Ho pensato di incassare alcuni dei miei punti LCB per acquistare un chip ma non lo so. Non so perché la mia fortuna è pessima al casinò e anche i free roll non mi fanno bene. So che non possiamo vincere tutti. Continuo a sperare di poter almeno aggiungere questo casinò ai 4 casinò a cui sono più fedele. Uno è sul punto di uscire, ma non rivelerò il nome.
2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 10, 15, 08:14:37 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Rena35,
I am sorry to hear that you not having much luck. I would love for you guys to all have a great experience at Raging BUll Casino, where you all walk away having a profitable experience.
However this is totally out of our control. Maybe give it a breather for a few days. Sometimes when player feel like they in a hole and they start to chase wins, they end up making matters worse.
Take a break from RB for a while, I promise I will not hold it against you. Plus you a sweetie pie so I will still award you with a freebie here and there, I promise!
Let me know your thoughts!
Regards
JasonCiao Rena35,
Mi dispiace sapere che non hai molta fortuna. Mi piacerebbe che tutti voi viveste una fantastica esperienza al Raging BUll Casino, dove ve ne andrete tutti vivendo un'esperienza redditizia.
Tuttavia questo è totalmente fuori dal nostro controllo. Magari dargli una pausa per qualche giorno. A volte, quando i giocatori si sentono in difficoltà e iniziano a inseguire le vittorie, finiscono per peggiorare le cose.
Prenditi una pausa da RB per un po', ti prometto che non te lo rinfaccerò. In più avrai una torta dolce, quindi ti assegnerò comunque un omaggio qua e là, lo prometto!
Fatemi sapere i vostri pensieri!
Saluti
Giasone2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 10, 15, 08:27:37 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
I have not played enough to be in the hole . Thank you Jason for all you do.
Non ho giocato abbastanza per essere in buca . Grazie Jason per tutto quello che fai.
-
- Risposta da
- Just1Million
- at Jun 12, 15, 07:11:44 PM
- Hero Member 654
- attività più recente 4 mesi fa
ehh... this Jason guy has almost brought back my faith in RTG platform, after I got screwed over by few RTG casinos it's hard to deposit in one of them ever again, but I might even give Raging Bull a shot soon thumbs up Jason, keep up the good work!
ehh... questo Jason mi ha quasi riportato la fiducia nella piattaforma RTG, dopo che sono stato fregato da alcuni casinò RTG è difficile depositare di nuovo in uno di loro, ma presto potrei anche provare Raging Bull complimenti Jason, continua così!
2.3/ 5
-
- Risposta da
- WendyToo
- at Jun 13, 15, 11:25:12 AM
- Sr. Newbie 21
- attività più recente 4 anni fa
I agree with you Jusr1Million! I've been just kind of lurking around, watching Jason in action,,,,other places could learn a thing or two from him. I think he's going to make Raging Bull a RAPID success. He EVERYWHERE, polite, generous and humble...and kind of funny!
Keep up the great work LCB and Jason! I am a depositor at RB and I will continue to be!Sono d'accordo con te Jusr1Million! Sono stato semplicemente in agguato, osservando Jason in azione, altri posti potrebbero imparare una o due cose da lui. Penso che renderà Raging Bull un RAPIDO successo. Lui OVUNQUE, educato, generoso e umile... e piuttosto divertente!
Continuate così, LCB e Jason! Sono un depositante presso RB e continuerò ad esserlo!2.3/ 5
-
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 13, 15, 12:25:01 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
I agree with Just1Million and WendyToo, i do not deposit much at RTG but because of Jason, i find my self wanting to deposit and play. I really enjoy the casino. I have never seen a more active and kind rep as him. I am planning on playing more there .
Sono d'accordo con Just1Million e WendyToo, non deposito molto su RTG ma a causa di Jason, mi ritrovo a voler depositare e giocare. Mi piace davvero il casinò. Non ho mai visto un rappresentante più attivo e gentile come lui. Ho intenzione di giocare di più lì .
-
- Risposta da
- griffin47
- at Jun 13, 15, 01:09:11 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
I totally agree that Jason is the best.I had a few issues that Jason resolved quickly,at other rtg casinos these issues have gone unaswered or they just didnt care.Every casino should have a rep. like Jason,maybe they would keep the players.Jason deserves a Raise!
Sono totalmente d'accordo sul fatto che Jason sia il migliore. Ho avuto alcuni problemi che Jason ha risolto rapidamente, in altri casinò rtg questi problemi sono rimasti senza risposta o semplicemente non gli importavano. Ogni casinò dovrebbe avere un rappresentante. come Jason, forse manterrebbero i giocatori. Jason merita un rilancio!
-
- Risposta da
- reneeneebee
- at Jun 15, 15, 04:58:59 AM
- Sr. Newbie 16
- attività più recente 1 anno fa
Hi Jason, I am just wondering how long a withdrawal takes with raging bull? Many thanks
Ciao Jason, mi stavo solo chiedendo quanto tempo ci vuole per un ritiro con Raging Bull? Grazie molto
2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 15, 15, 05:13:41 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi reneeneebee,
Firstly, congratulations on Cashing in.
To answer your question, all withdrawals go into a 24-hour pending period, thereafter they get allocated and processed back you the requested banking method. However, tomorrow is a public holiday and the withdrawals team will not be in the office. Thus your withdrawal will be allocated and processed on Wednesday.
But, It's Monday and I am in a good mood, so let me see what I can arrange for you.
Chat soon!
Regards
JasonCiao Reneebee,
Innanzitutto congratulazioni per aver incassato.
Per rispondere alla tua domanda, tutti i prelievi entrano in un periodo di attesa di 24 ore, dopodiché vengono assegnati ed elaborati con il metodo bancario richiesto. Domani però è un giorno festivo e il team prelievi non sarà in ufficio. Pertanto il tuo prelievo verrà assegnato ed elaborato mercoledì.
Ma è lunedì e sono di buon umore, quindi vediamo cosa posso organizzare per te.
Chatta presto!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- reneeneebee
- at Jun 15, 15, 06:26:07 AM
- Sr. Newbie 16
- attività più recente 1 anno fa
Wow such a fast response! Thanks so much : )
Wow, una risposta così veloce! Grazie mille : )
-
- Risposta da
- reneeneebee
- at Jun 15, 15, 07:12:03 AM
- Sr. Newbie 16
- attività più recente 1 anno fa
Thank you Jason and raging bull my payment has been processed, I am amazed at how awesome the customer service is and how awesome the casino is. I am one happy customer and will be a regular player here. Thanks again!!!!
Grazie Jason e toro infuriato, il mio pagamento è stato elaborato, sono stupito di quanto sia fantastico il servizio clienti e di quanto sia fantastico il casinò. Sono un cliente felice e sarò un giocatore abituale qui. Grazie ancora!!!!
2.3/ 5
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- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 15, 15, 07:15:51 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Thats how we roll ....lol.... You beat me to it though. I was just about to reply to your previous message to let you know that it's been flushed and processed.
Let me know as soon as the funds hit your account.
Regards
JasonEcco come andiamo avanti....lol.... Però mi hai preceduto. Stavo per rispondere al tuo messaggio precedente per farti sapere che è stato scaricato ed elaborato.
Fammi sapere non appena i fondi arrivano sul tuo conto.
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 15, 15, 02:11:12 PM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi guys. Thanks for the kind words. At the end of day, I am just doing what I love and that is give you all the service you rightfully deserve.
Just to let you all know, it's a public holiday tomorrow so I will not be in the office. I will do my best to pop in to see how you all are doing. Regards JasonCiao ragazzi. Grazie per le gentili parole. Alla fine, sto solo facendo ciò che amo e cioè offrirti tutto il servizio che meriti giustamente.
Giusto per informarvi che domani è un giorno festivo, quindi non sarò in ufficio. Farò del mio meglio per venire a vedere come state. Saluti Jason -
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 16, 15, 12:32:51 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Hey Jason...my username at Raging Bull is luck1717. I joined RB about a month ago and it has been a pleasure playing, depositing and I received my first payout over a week ago three days after I requested (my verified docs were already approved prior).
I have continued to deposit and play daily without ever collecting a bonus cause I hate deposit bonuses cause they confuse me always. So yesterday morning I won $250 and went to request a payout and on the withdrawal page a red box was there with the following.."Your account is restricted from accessing this part of the cashier. For assistance, please contact Customer Services."
I have contacted via live chat four times throughout the day and have gotten different and vague reasons that this is happening. One rep claimed it was a system-wide tech issue, then it was just my account but I would definitely get my winnings. One rep said that the office was closed, only to have the next rep tell me that support is working hard on this until it is fixed.
In Raging Bulls T&C....it clearly states in numerous places that players can request payouts via customer service.
IE...under PAYOUT REQUESTS.."Customers can request a payout from their account at any time via the Cashier or by contacting Customer Services." AND "You may also contact Customer Services to request or cancel Payouts for your account."
IE....under PAYOUT REVIEW..."Customer Services can provide additional assistance to you for requesting, changing or cancelling a payout."
IE....under CUSTOMER SERVICE..."Having a problem making your deposit? Need help with requesting a payout? Was there an issue with a credit card transaction? No problem. Our friendly Customer Service team are standing by to assist you. Please contact us using any of the means below."
I had not read the rules of Raging Bull until this issue started today, so I requested a withdrawal via live chat. I was told that was not possible, so I started the examples above and the rep said that rule might have changed. I was perturbed because this is all over the T&C in different sections too.
So after waiting all day yesterday, I just checked my withdrawal option in the cashier and it is still blocked. I can deposit and play no problem but cannot request payout after receiving one a week ago. Why customer service would not request it for me is absurd considering this is the casinos glitch and not mine.
I have two friends who play at Raging Bull so I called them both to ask if there was a block to request payouts in their cashiers. Both had access to make withdrawals.....guess this was a selective system-wide issue????
Please tell me what is really going on here...cause this reeks sketchy to me. Please understand that players get the runaround so much that it sucks. EVERY TIME I start to trust a casino, I get disappointed ALWAYS.
I am awaiting to hear what you have to say Jason, and thank you for yout time in advance. I hope this gets cleared up ASAP so I can continue to praise Raging Bull.
Best,
KateEhi Jason... il mio nome utente su Raging Bull è fortuna1717. Mi sono iscritto a RB circa un mese fa ed è stato un piacere giocare, depositare e ho ricevuto il mio primo pagamento più di una settimana fa, tre giorni dopo la mia richiesta (i miei documenti verificati erano già stati approvati in precedenza).
Ho continuato a depositare e giocare ogni giorno senza mai incassare un bonus perché odio i bonus sul deposito perché mi confondono sempre. Quindi ieri mattina ho vinto $ 250 e sono andato a richiedere un pagamento e nella pagina di prelievo c'era una casella rossa con quanto segue.."Il tuo account non può accedere a questa parte della Cassa. Per assistenza, contatta il Servizio clienti."
Ho contattato tramite chat dal vivo quattro volte nel corso della giornata e ho ricevuto ragioni diverse e vaghe per cui ciò sta accadendo. Un rappresentante ha affermato che si trattava di un problema tecnico a livello di sistema, quindi era solo il mio account ma avrei sicuramente ottenuto le mie vincite. Un rappresentante ha detto che l'ufficio era chiuso, solo per sentire il rappresentante successivo che mi ha detto che l'assistenza sta lavorando duramente fino a quando il problema non sarà risolto.
Nei Termini e condizioni di Raging Bulls...si afferma chiaramente in numerosi punti che i giocatori possono richiedere pagamenti tramite il servizio clienti.
ES...sotto RICHIESTE DI PAGAMENTO.."I clienti possono richiedere un pagamento dal proprio conto in qualsiasi momento tramite la Cassa o contattando il Servizio Clienti." E "Puoi anche contattare il Servizio clienti per richiedere o annullare i pagamenti per il tuo account."
IE....sotto REVISIONE PAGAMENTO..."Il Servizio Clienti può fornirti ulteriore assistenza per richiedere, modificare o annullare un pagamento."
IE....sotto SERVIZIO CLIENTI..."Hai problemi nell'effettuare il deposito? Hai bisogno di aiuto con la richiesta di un pagamento? Si è verificato un problema con una transazione con carta di credito? Nessun problema. Il nostro amichevole team del Servizio clienti è pronto ad assisterti . Contattaci utilizzando uno dei mezzi indicati di seguito."
Non avevo letto le regole di Raging Bull finché il problema non è iniziato oggi, quindi ho richiesto un prelievo tramite chat dal vivo. Mi è stato detto che non era possibile, quindi ho iniziato gli esempi sopra e il rappresentante ha detto che la regola avrebbe potuto essere cambiata. Ero turbato perché questo è presente anche nei Termini e Condizioni in diverse sezioni.
Quindi, dopo aver aspettato tutto il giorno ieri, ho appena controllato la mia opzione di prelievo alla cassa ed è ancora bloccata. Posso depositare e giocare senza problemi, ma non posso richiedere il pagamento dopo averne ricevuto uno una settimana fa. Il motivo per cui il servizio clienti non me lo richiederebbe è assurdo considerando che si tratta di un problema tecnico del casinò e non mio.
Ho due amici che giocano a Raging Bull quindi li ho chiamati entrambi per chiedere se c'era un blocco per richiedere i pagamenti nelle loro casse. Entrambi avevano accesso per effettuare prelievi... immagino che si trattasse di un problema selettivo a livello di sistema????
Per favore, dimmi cosa sta realmente succedendo qui... perché mi sembra strano. Ti preghiamo di comprendere che i giocatori si divertono così tanto che fa schifo. OGNI VOLTA che inizio a fidarmi di un casinò, rimango SEMPRE deluso.
Aspetto di sentire cosa hai da dire Jason, e ti ringrazio in anticipo per il tuo tempo. Spero che la situazione venga chiarita al più presto in modo da poter continuare a lodare Raging Bull.
Migliore,
Kate2.3/ 5
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- Risposta da
- Cat50
- at Jun 16, 15, 03:48:47 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 8 giorni fa
Just a question but did you PM the rep before posting here In my experience, he has shown to be really good at resolving issues. Congrats on your win and good luck .
Solo una domanda, ma hai inviato un messaggio privato al rappresentante prima di pubblicare qui Nella mia esperienza ha dimostrato di essere davvero bravo a risolvere i problemi. Congratulazioni per la tua vittoria e buona fortuna .
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- Risposta da
- griffin47
- at Jun 16, 15, 12:25:19 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
Luckychick17,
Jason posted that he and casino personnel will be off today do to a holiday. He will be back tomorrow. Congrats on your winning!Luckychick17,
Jason ha pubblicato che lui e il personale del casinò oggi saranno liberi per una vacanza. Tornerà domani. Congratulazioni per la tua vincita! -
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 16, 15, 02:12:12 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
That is odd as I have spoken to three different casino personnel within the last 4 hours.
I begged Raging Bull to help me unblock my payout request in the cashier....and was told by numerous different customer service that they were not allowed to assist me at all.
I am attaching a screenshot of this so you can understand what I am referring too....I can deposit and play no problem.
I also can upload all my chat histories asking Ragin Bull to please help me request a payout, or give me an explanation as to what is going on. And FYI...I have never claimed a deposit bonus...Raging Bull automatically added twice but both times I contacted them to please remove and they did.È strano perché ho parlato con tre diversi membri del personale del casinò nelle ultime 4 ore.
Ho implorato Raging Bull di aiutarmi a sbloccare la mia richiesta di pagamento alla cassa... e numerosi servizi clienti mi hanno detto che non erano autorizzati ad assistermi affatto.
Allego uno screenshot di questo in modo che tu possa capire anche a cosa mi riferisco....Posso depositare e giocare senza problemi.
Posso anche caricare tutte le mie cronologie chat chiedendo a Ragin Bull di aiutarmi a richiedere un pagamento o di darmi una spiegazione su cosa sta succedendo. E per tua informazione... non ho mai richiesto un bonus sul deposito... Toro scatenato è stato aggiunto automaticamente due volte, ma entrambe le volte li ho contattati per richiederne la rimozione e lo hanno fatto.2.3/ 5
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- Risposta da
- Luckyc5
- at Jun 16, 15, 04:01:29 PM
- Newbie 1
- attività più recente 9 anni fa
I personally like Raging Bull. I actually used a no deposit code and reached the play-through. I was doubtful about a successful withdraw, but I was pleasantly surprised to receive my pay out in less than one week. I will definitely deposit and play there again.
Personalmente mi piace Raging Bull. In realtà ho utilizzato un codice senza deposito e ho raggiunto il play-through. Dubitavo che il prelievo andasse a buon fine, ma sono rimasto piacevolmente sorpreso di ricevere il pagamento in meno di una settimana. Depositerò sicuramente e giocherò di nuovo lì.
2.3/ 5
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- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 16, 15, 05:21:31 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Luckyc5 -
I love playing at Raging Bull too. And just withdrew 8 days ago and money was in my account 3-days later. That is why this is so disappointing to me.
Unfortunately, the issue is still not resolved at RG and I have been told it is just me and that it is system wide by different support agents. I practically begged all day and night yesterday on chat to honor my request for a payout..... but no one would help or explain what was happening.
Regardless, internal tech issues are NOT EVER a player's problem and I should be able to withdraw my winnings (no bonus was used) with RG through chat or another way. This is going on 3-days and I keep getting the same runaround.
I can deposit and play still so blocking withdrawal request is basically stealing....with every hour that goes by I get more sad about this happening.Fortunatoc5 -
Anche a me piace giocare al Raging Bull. E ho ritirato appena 8 giorni fa e il denaro era sul mio conto 3 giorni dopo. Ecco perché per me è così deludente.
Sfortunatamente, il problema non è ancora stato risolto in RG e mi è stato detto che si tratta solo di me e che riguarda l'intero sistema da diversi agenti di supporto. Ieri in chat ho praticamente implorato tutto il giorno e la notte di onorare la mia richiesta di pagamento..... ma nessuno mi ha aiutato o spiegato cosa stava succedendo.
In ogni caso, i problemi tecnici interni NON sono MAI un problema del giocatore e dovrei essere in grado di ritirare le mie vincite (non è stato utilizzato alcun bonus) con RG tramite chat o in altro modo. Questo va avanti da 3 giorni e continuo a ricevere lo stesso giro.
Posso depositare e giocare comunque, quindi bloccare la richiesta di prelievo è praticamente un furto.... ogni ora che passa divento sempre più triste per questo avvenimento.2.3/ 5
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- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 16, 15, 05:25:42 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
rena35 - I did not PM Jason..just used this forum chat. I have been in constant communication with Raging Bull support via live chat. So guess not everyone is on holiday...
rena35 - Non ho mandato un messaggio privato a Jason... ho solo usato questa chat del forum. Sono stato in costante comunicazione con il supporto di Raging Bull tramite live chat. Quindi immagino che non tutti siano in vacanza...
2.3/ 5
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- Risposta da
- griffin47
- at Jun 16, 15, 05:58:09 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 15 giorni fa
Customer support are always there working 24/7,Holiday or not. Personnel off for Holiday would be like Accounting, Jason and such. Jason said in his post that he would be back tomorrow. I am sure he will get it resolved for you, I had a couple of issues that he resolved swiftly.
L'assistenza clienti è sempre disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7, festivi o meno. Il personale libero per le vacanze sarebbe come Contabilità, Jason e simili. Jason ha detto nel suo post che sarebbe tornato domani. Sono sicuro che risolverà il problema per te, ho avuto un paio di problemi che ha risolto rapidamente.
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- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 16, 15, 11:05:11 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
griffin47...I totally agree that Raging Bull has excellent support, as they are always available to answer questions and are patient on live chat.
Regarding this situation, which is a technical issue according to multiple support reps, I am more frustrated that I am held up by a situation that has nothing to do with me as a player. I can deposit and play without a hitch....so the casino should honor my payout requests by having a method for when tech issues happen. And it is going on day three now and nothing has been done.
When you add the timing of the tech glitch( the moment I attempt to request a payout) with the fact that no alternative is being offered to be fair to me as a player makes it suspect.
I still have not been told any specifics except that I learned it was never a system-wide issue, just my account. Taking my deposits and letting me play without an option to withdraw is basically stealing because they keep telling all will be fine soon over and over again.
All I can say for sure is the pedestal I had Raging Bull on above online casinos just got a reality check, as this is looking more like the normal crap players are used to online casinos pulling...bumming me out.griffin47...Sono totalmente d'accordo sul fatto che Raging Bull abbia un eccellente supporto, poiché sono sempre disponibili a rispondere alle domande e sono pazienti nella chat dal vivo.
Per quanto riguarda questa situazione, che secondo diversi rappresentanti dell'assistenza è un problema tecnico, sono più frustrato dal fatto di essere bloccato da una situazione che non ha nulla a che fare con me come giocatore. Posso depositare e giocare senza intoppi... quindi il casinò dovrebbe onorare le mie richieste di pagamento avendo un metodo per quando si verificano problemi tecnici. E ormai è il terzo giorno e non è stato fatto nulla.
Quando si aggiunge la tempistica del problema tecnico (il momento in cui tento di richiedere un pagamento) con il fatto che non viene offerta alcuna alternativa, per essere onesti nei miei confronti poiché un giocatore lo rende sospetto.
Non mi è stato ancora detto alcun dettaglio, tranne che ho appreso che non si è mai trattato di un problema a livello di sistema, ma solo del mio account. Prendere i miei depositi e lasciarmi giocare senza possibilità di prelievo è fondamentalmente un furto perché continuano a dire ancora e ancora che tutto andrà bene presto.
Tutto quello che posso dire con certezza è che il piedistallo su cui avevo Raging Bull sopra i casinò online ha appena ricevuto un controllo di realtà, poiché assomiglia più ai normali giocatori di merda abituati ai casinò online che mi tirano fuori... dandomi fastidio.2.3/ 5
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- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 16, 15, 11:14:13 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
All players want is for online casinos to treat us players fairly, and honor payouts promptly like we are treated when we make deposits.
Tutto ciò che i giocatori vogliono è che i casinò online trattino noi giocatori in modo equo, e onoriamo prontamente i pagamenti come veniamo trattati quando effettuiamo depositi.
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