Thread di supporto e reclami di Nitrobetting.eu

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Ultimo messaggio fatto 6 ore fa fa da dylanstritch666
nitrobetting.eu
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  • Originale English Traduzione Italiano
    njanjam wrote:

    Hi janush911, CSGO Techs and MrWill,

    We're in communication with the casino rep and waiting for the updates.

    Hi Fred Barat and jackwhat,

    The casino rep informed us that they are going to contact you directly and provide you with information regarding your long-time delayed withdrawals.

    I have heard nothing from them and I'm now over 5 months waiting for a 38mBTC withdrawal that I made before the Superbowl.  When I contact customer service I get the same cookie cutter response of "its under review" and "I will escalate this to my supervisor". 

    It's beyond frustrating at this point. 

    njanjam ha scritto:

    Ciao janush911, CSGO Techs e MrWill,

    Siamo in contatto con il rappresentante del casinò e aspettiamo aggiornamenti.

    Ciao Fred Barat e jackwhat,

    Il rappresentante del casinò ci ha informato che ti contatterà direttamente e ti fornirà informazioni in merito ai tuoi prelievi ritardati da molto tempo.

    Non ho più ricevuto alcuna loro risposta e sono ormai più di 5 mesi che aspetto un prelievo di 38 mBTC effettuato prima del Superbowl. Quando contatto il servizio clienti ricevo sempre la stessa risposta standard: "è in fase di revisione" e "ne parlerò al mio supervisore".

    A questo punto è davvero frustrante.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi njanjam.

     

    I have just received my winnings.

    Big thanks for the help!

    Ciao njanjam.

    Ho appena ricevuto la mia vincita.

    Grazie mille per l'aiuto!

  • Originale English Traduzione Italiano

    @njanjam I contacted their customer service after your message here, and they said they'll give an update within a week. But nothing yet (been several weeks now). Do you know what kind of information may be given in such cases / or if anybody with such long wait times have been able to get withdrawals at all? Thank you so much for your help in getting responses from them!

    @Fred Barat Also, did they contact you / any progress for you?

    @njanjam Ho contattato il loro servizio clienti dopo il tuo messaggio qui e mi hanno detto che mi avrebbero aggiornato entro una settimana. Ma ancora niente (sono passate diverse settimane). Sai che tipo di informazioni potrebbero essere fornite in questi casi / o se qualcuno con tempi di attesa così lunghi è riuscito a ottenere un prelievo? Grazie mille per l'aiuto nell'ottenere risposte da loro!

    @Fred Barat Inoltre, ti hanno contattato/ci sono stati progressi?

  • Originale English Traduzione Italiano
    jackwhat wrote:

    @njanjam I contacted their customer service after your message here, and they said they'll give an update within a week. But nothing yet (been several weeks now). Do you know what kind of information may be given in such cases / or if anybody with such long wait times have been able to get withdrawals at all? Thank you so much for your help in getting responses from them!

    @Fred Barat Also, did they contact you / any progress for you?

    Nope, they didn't contact me at all.  I just go through customer service on the web page, but I honestly don't think it does any good.

    jackwhat ha scritto:

    @njanjam Ho contattato il loro servizio clienti dopo il tuo messaggio qui e mi hanno detto che mi avrebbero aggiornato entro una settimana. Ma ancora niente (sono passate diverse settimane). Sai che tipo di informazioni potrebbero essere fornite in questi casi / o se qualcuno con tempi di attesa così lunghi è riuscito a ottenere un prelievo? Grazie mille per l'aiuto nell'ottenere risposte da loro!

    @Fred Barat Inoltre, ti hanno contattato/ci sono stati progressi?

    No, non mi hanno contattato affatto. Ho semplicemente contattato il servizio clienti sul sito web, ma sinceramente non credo che serva a niente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi janush911,

    That's great news! If you need any assistance at any time, we'll be here to help.thumbs_up

    Hi P999b,

    It might be a good idea to contact their support team and ask which withdrawal amounts are recommended for faster processing.

    Hi jackwhat,

    Thank you for letting us know. We have also received an update from the casino rep that the agent will contact you to explain the situation no later than next week.

    Let's wait until the end of next week for them to respond. If we don’t hear back by then, we will contact them again regarding your case.

    Hi Fred Barat,

    Unfortunately, we don’t have any new updates for you at this time. The last information we received is that your case is still being reviewed. We will ask them to reach out to you again.

    Ciao janush911 ,

    Ottima notizia! Se hai bisogno di assistenza in qualsiasi momento, siamo qui per aiutarti. thumbs_up

    Ciao P999b ,

    Potrebbe essere una buona idea contattare il team di supporto e chiedere quali importi di prelievo sono consigliati per un'elaborazione più rapida.

    Ciao jackwhat ,

    Grazie per avercelo fatto sapere. Abbiamo anche ricevuto un aggiornamento dal rappresentante del casinò che ci ha comunicato che l'agente ti contatterà per spiegare la situazione entro la prossima settimana.

    Aspettiamo fino alla fine della prossima settimana per una loro risposta. Se non riceveremo risposta entro allora, li contatteremo nuovamente per discutere del tuo caso.

    Ciao Fred Barat ,

    Purtroppo, al momento non abbiamo nuovi aggiornamenti da darti. Le ultime informazioni che abbiamo ricevuto indicano che il tuo caso è ancora in fase di valutazione. Chiederemo loro di contattarti nuovamente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi erreew ouhoiehoi,

    We received a response from the casino that you requested 3 withdrawals, 2 have already been paid.

    Please be patient, and soon you will receive the last withdrawal.

    Ciao erreew ouhoiehoi ,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò che hai richiesto 3 prelievi, 2 dei quali sono già stati pagati.

    Si prega di avere pazienza e presto riceverete l'ultimo prelievo.

  • Originale English Traduzione Italiano
    njanjam wrote:

    Hi P999b and federonchi,

    We received an answer from the casino rep that you have been paid. Could you please confirm it so we can mark your complaints as RESOLVED?

    Hi janush911,

    We received an answer from the casino rep that you should receive the funds no later than today. Could you please confirm it so we can mark your complaint as RESOLVED?

    Hi MrWill,

    Thank you for letting us know. We are glad that you received your withdrawal. Could you inform us how much is left from your winnings? Was this the last part of your payment?

    Hello, one of my request was processed. But anyway I still have money on my balance and pending withdrawals.
    Good sigh that they pay, though.

    njanjam ha scritto:

    Ciao P999b e federonchi,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò che ti ha confermato di aver ricevuto il pagamento. Potresti confermarlo in modo che possiamo contrassegnare i tuoi reclami come RISOLTI?

    Ciao janush911,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò che ci informa che i fondi dovrebbero essere accreditati entro oggi. Potresti cortesemente confermarlo in modo che possiamo contrassegnare il tuo reclamo come RISOLTO?

    Ciao MrWill,

    Grazie per avercelo fatto sapere. Siamo lieti che tu abbia ricevuto il tuo prelievo. Potresti comunicarci quanto ti rimane delle tue vincite? Era l'ultima parte del tuo pagamento?

    Buongiorno, una delle mie richieste è stata elaborata. Comunque ho ancora soldi sul mio saldo e prelievi in sospeso.
    Meno male che pagano.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Feel like I'm being completely ignored here, lol.

    Mi sento come se fossi completamente ignorato qui, lol.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi DeFi Tyler,

    Unfortunately, we don’t have any new updates for you. We asked the casino to reach out to you again.

    Ciao DeFi Tyler ,

    Purtroppo non abbiamo nuovi aggiornamenti per te. Abbiamo chiesto al casinò di contattarti nuovamente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have about 30mbtc left but im happy to leave that on there and play now that they seem to be paying again. 

    Mi restano circa 30 MBTC ma sono felice di lasciarli lì e giocare ora che sembra che stiano pagando di nuovo.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MrWill wrote:

    I have about 30mbtc left but im happy to leave that on there and play now that they seem to be paying again. 

    lol, they aren't "paying again" they are just doing the usual ponzi payouts where they pick and choose people to pay as new deposits come in. 

    MrWill ha scritto:

    Mi restano circa 30 MBTC ma sono felice di lasciarli lì e giocare ora che sembra che stiano pagando di nuovo.

    lol, non stanno "pagando di nuovo", stanno solo eseguendo i soliti pagamenti Ponzi in cui scelgono le persone che pagheranno man mano che arrivano nuovi depositi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi jackwhat,

    Could you please let us know did you received your payment?

    Ciao jackwhat ,

    Potresti farci sapere se hai ricevuto il pagamento?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Been waiting 2 months for my withdrawal now. This scam book is out of control. 

    Aspetto il mio prelievo da due mesi. Questa truffa è fuori controllo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi @njanjam  - Thank you for continuing to follow up. No payment or response from them (I checked with their customer help team). Getting less hopeful...

    Ciao @njanjam, grazie per aver continuato a contattarmi. Nessun pagamento o risposta da parte loro (ho contattato il loro team di assistenza clienti). Le mie speranze stanno calando...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi jackwhat and DeFi Tyler,

    We’ve contacted the casino representative and requested an update regarding your withdrawals. Have you noticed any progress on your end?

    Thank you.

    Ciao jackwhat e DeFi Tyler ,

    Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e richiesto un aggiornamento sui tuoi prelievi. Hai notato qualche progresso?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano
    JovanaV wrote:

    Hi jackwhat and DeFi Tyler,

    We’ve contacted the casino representative and requested an update regarding your withdrawals. Have you noticed any progress on your end?

    Thank you.

    None at all, and I am now into the third month of waiting. 

    JovanaV ha scritto:

    Ciao jackwhat e DeFi Tyler ,

    Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e richiesto un aggiornamento sui tuoi prelievi. Hai notato qualche progresso?

    Grazie.

    Nessuno, e sono ormai al terzo mese di attesa.

  • Originale English Traduzione Italiano

    It's insane that these people think this is ok and have the balls to act like its perfectly normal when you chat with "customer service", which at this point is just Joseph or Andrew because they laid everyone else off. It's very clear they are completely insolvent at this point. 

    È assurdo che queste persone pensino che vada tutto bene e abbiano il coraggio di comportarsi come se fosse perfettamente normale quando parli con il "servizio clienti", che a questo punto è composto solo da Joseph o Andrew, perché hanno licenziato tutti gli altri. È chiarissimo che a questo punto sono completamente insolventi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Finally received the withdrawal I submitted in May. Now I have one more left then I can finally be done with this book. 

    Ho finalmente ricevuto la richiesta di recesso che avevo presentato a maggio. Ora ne manca una e potrò finalmente terminare questo libro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi DeFi Tyler,

    That's great news! We are in contact with the casino rep, and they are working on your case. 

    We hope that you will receive the rest of the withdrawal soon thumbs_up

    Ciao DeFi Tyler ,

    Ottima notizia! Siamo in contatto con il rappresentante del casinò e stanno lavorando al tuo caso.

    Ci auguriamo che tu riceva presto il resto del prelievo thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    @njanjam @JovanaV No progress on my end so far (waiting since Feb). I have ~200+ mbtc left - I am wondering if they just prioritize smaller accounts for withdrawal maybe? Thanks again for checking for me.

    Have you all found contacting their customer service helpful - I try 1 / week or so, but I'm wondering if I should message them more.

    @njanjam @JovanaV Nessun progresso da parte mia finora (aspetto da febbraio). Mi restano circa 200+ MBTC - mi chiedo se non diano priorità ai conti più piccoli per i prelievi, forse? Grazie ancora per aver controllato per me.

    Avete trovato utile contattare il loro servizio clienti? Io ci provo circa una volta a settimana, ma mi chiedevo se dovrei contattarli più spesso.

  • Originale English Traduzione Italiano
    njanjam wrote:

    Hi DeFi Tyler,

    That's great news! We are in contact with the casino rep, and they are working on your case. 

    We hope that you will receive the rest of the withdrawal soon thumbs_up

     Hey, could you contack casino rep about my case, also? 
    thank you 

    njanjam ha scritto:

    Ciao DeFi Tyler,

    Ottima notizia! Siamo in contatto con il rappresentante del casinò e stanno lavorando al tuo caso.

    Ci auguriamo che tu riceva presto il resto del prelievo thumbs_up

    Ehi, potresti contattare anche il rappresentante del casinò per parlare del mio caso?
    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi jackwhat and mertolikus,

    We contacted the casino rep to check your accounts.

    Ciao jackwhat e mertolikus ,

    Abbiamo contattato il rappresentante del casinò per controllare i tuoi conti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Like the rest of the guys, I've been waiting for months to withdraw my funds. I still haven't received them. I would like to receive some additional information from casino rep, at least.

    Come tutti gli altri, aspetto da mesi di poter prelevare i miei fondi. Non li ho ancora ricevuti. Vorrei almeno ricevere qualche informazione in più dal rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi federonchi,

    We forward your account details for checking as well.

    Ciao Federonchi ,

    Inoltreremo anche i dettagli del tuo account per verificarli.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Congrats on the withdraw

    Congratulazioni per il ritiro

  • Originale English Traduzione Italiano
    njanjam wrote:

    Hi janush911,

    That's great news! If you need any assistance at any time, we'll be here to help.thumbs_up

    Hi P999b,

    It might be a good idea to contact their support team and ask which withdrawal amounts are recommended for faster processing.

    Hi jackwhat,

    Thank you for letting us know. We have also received an update from the casino rep that the agent will contact you to explain the situation no later than next week.

    Let's wait until the end of next week for them to respond. If we don’t hear back by then, we will contact them again regarding your case.

    Hi Fred Barat,

    Unfortunately, we don’t have any new updates for you at this time. The last information we received is that your case is still being reviewed. We will ask them to reach out to you again.

    I'm now over 6 months with no payout.  It's only 38mBTC that I tried to withdrawal. This is crazy.  I don't understand how they expect anyone to trust them going forward.  

    njanjam ha scritto:

    Ciao janush911,

    Ottima notizia! Se hai bisogno di assistenza in qualsiasi momento, siamo qui per aiutarti. thumbs_up

    Ciao P999b,

    Potrebbe essere una buona idea contattare il team di supporto e chiedere quali importi di prelievo sono consigliati per un'elaborazione più rapida.

    Ciao jackwhat,

    Grazie per avercelo fatto sapere. Abbiamo anche ricevuto un aggiornamento dal rappresentante del casinò, che ci informa che l'agente ti contatterà per spiegare la situazione entro la prossima settimana.

    Aspettiamo la fine della prossima settimana per una risposta. Se non riceveremo risposta entro quella data, li contatteremo nuovamente per discutere del tuo caso.

    Ciao Fred Barat,

    Purtroppo, al momento non abbiamo nuovi aggiornamenti da comunicarti. Le ultime informazioni che abbiamo ricevuto indicano che il tuo caso è ancora in fase di valutazione. Chiederemo loro di ricontattarti.

    Sono più di 6 mesi che non ricevo alcun pagamento. Ho provato a prelevare solo 38 mBTC. È assurdo. Non capisco come possano aspettarsi che qualcuno si fidi di loro in futuro.

  • Originale English Traduzione Italiano
    njanjam wrote:

    Hi P999b and federonchi,

    We received an answer from the casino rep that you have been paid. Could you please confirm it so we can mark your complaints as RESOLVED?

    Hi janush911,

    We received an answer from the casino rep that you should receive the funds no later than today. Could you please confirm it so we can mark your complaint as RESOLVED?

    Hi MrWill,

    Thank you for letting us know. We are glad that you received your withdrawal. Could you inform us how much is left from your winnings? Was this the last part of your payment?

    Hi, I can't confirm it as I haven't been paid yet. 

    njanjam ha scritto:

    Ciao P999b e federonchi,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò che ti ha comunicato che hai ricevuto il pagamento. Potresti confermarlo in modo che possiamo contrassegnare i tuoi reclami come RISOLTI?

    Ciao janush911,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò che ti informa che dovresti ricevere i fondi entro oggi. Potresti confermarlo in modo che possiamo contrassegnare il tuo reclamo come RISOLTO?

    Ciao MrWill,

    Grazie per avercelo comunicato. Siamo lieti che tu abbia ricevuto il tuo prelievo. Potresti comunicarci l'importo residuo delle tue vincite? Era questa l'ultima parte del tuo pagamento?

    Ciao, non posso confermarlo perché non ho ancora ricevuto il pagamento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi, I have a pending withdrawal for just 5mBTC since 9th of August, I have more than 60mBTc in balance i tried once with large amount but they didn approve it for weeks, now im trying with just 5mBtC but its mot going through either way, support keeps telling that its just awaiting approval, but it has been a month like that, and i did had approved 2 withdraws last month of 5 mBTC without much issues, I dont understand why im now not even getting paid 5mBTc

    Ciao, ho un prelievo in sospeso di soli 5 mBTC dal 9 agosto, ho più di 60 mBTC in saldo, ho provato una volta con una grande quantità ma non l'hanno approvato per settimane, ora sto provando con soli 5 mBTC ma non va a buon fine in nessun modo, l'assistenza continua a dire che è solo in attesa di approvazione, ma è passato un mese così, e ho approvato 2 prelievi il mese scorso di 5 mBTC senza molti problemi, non capisco perché ora non ricevo nemmeno i 5 mBTC pagati

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Arrr23,

    First of all, welcome to LCB,

    Please note that every complaint we receive about Nitrobetting regarding pending withdrawals involves players waiting for weeks or even months. This is why Nitrobetting Casino has been placed on LCB's Warning List:

    Nitrobetting Casino has been placed on LCB's Warning List due to numerous ongoing player complaints about delayed withdrawals, divided into irregular installments, with players waiting for months and facing inconsistent payment schedules. Despite multiple follow-up attempts, the casino has failed to provide timely updates or resolutions.

    Could you please send us your casino username/ID via private message so we can forward your case to the casino representative and request further details about your withdrawal?

    Thank you.

    Ciao Arrr23 ,

    Innanzitutto benvenuti a LCB,

    Si prega di notare che ogni reclamo che riceviamo su Nitrobetting in merito a prelievi in sospeso riguarda giocatori che aspettano settimane o addirittura mesi. Ecco perché Nitrobetting Casino è stato inserito nella Lista di Avvertimento di LCB:

    Nitrobetting Casino è stato inserito nella lista di allerta di LCB a causa delle numerose lamentele dei giocatori relative a ritardi nei prelievi, suddivisi in rate irregolari, con giocatori in attesa per mesi e tempi di pagamento incoerenti. Nonostante i molteplici tentativi di follow-up, il casinò non è riuscito a fornire aggiornamenti o soluzioni tempestive.

    Potresti inviarci il tuo nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato, così possiamo inoltrare il tuo caso al rappresentante del casinò e richiedere ulteriori dettagli sul tuo prelievo?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you for sending your casino credentials, Arrr23. We have forwarded them to the casino rep. Please follow this thread for future updates.

    Grazie per averci inviato le tue credenziali del casinò, Arrr23 . Le abbiamo inoltrate al rappresentante del casinò. Segui questa discussione per futuri aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi, I want to inform that i just got paid 🙏🏼

    Ciao, vorrei informarti che ho appena ricevuto il pagamento 🙏🏼

  • Originale English Traduzione Italiano

    That's great news, Arrr23thumbs_upWe will now mark this case as RESOLVED.

    Ottima notizia, Arrr23 ! thumbs_up Ora contrassegneremo questo caso come RISOLTO.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi, Im struggling again to get my withdrawals approved on time, this is such a headache at this point. Im requesting relatively small amounts and again i have to wait indefinite amount of time it to be processed. I have no explanation. I requested 8mBTC on Sunday, and im again on the 4th day of waiting without any clear reason of why they dont process it on time. Im reaching out here again, to know if you can help me with it, and also help understand why they dont pay easily even small amounts. I have 105mBTC on balance, at this rate, I will need a year to get all out.

    Ciao, sto di nuovo lottando per far approvare i miei prelievi in tempo, è un vero grattacapo a questo punto. Sto richiedendo importi relativamente piccoli e di nuovo devo aspettare un tempo indefinito per l'elaborazione. Non ho spiegazioni. Ho richiesto 8 mBTC domenica e sono di nuovo al quarto giorno di attesa senza una ragione chiara del perché non li elaborino in tempo. Ti contatto di nuovo per sapere se puoi aiutarmi e anche per capire perché non pagano facilmente nemmeno piccoli importi. Ho 105 mBTC in saldo, a questo ritmo, mi servirà un anno per esaurirli tutti.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Arrr23 wrote:

    Hi, Im struggling again to get my withdrawals approved on time, this is such a headache at this point. Im requesting relatively small amounts and again i have to wait indefinite amount of time it to be processed. I have no explanation. I requested 8mBTC on Sunday, and im again on the 4th day of waiting without any clear reason of why they dont process it on time. Im reaching out here again, to know if you can help me with it, and also help understand why they dont pay easily even small amounts. I have 105mBTC on balance, at this rate, I will need a year to get all out.

    Most people are waiting months per withdrawal. My most recent payout was requested in May and I just got it on August 5th

    Arrr23 ha scritto:

    Ciao, sto di nuovo lottando per far approvare i miei prelievi in tempo, è un vero grattacapo a questo punto. Sto richiedendo importi relativamente piccoli e di nuovo devo aspettare un tempo indefinito per l'elaborazione. Non ho spiegazioni. Ho richiesto 8 mBTC domenica e sono di nuovo al quarto giorno di attesa senza una ragione chiara del perché non li elaborino in tempo. Ti contatto di nuovo per sapere se puoi aiutarmi e anche per capire perché non pagano facilmente nemmeno piccoli importi. Ho 105 mBTC in saldo, a questo ritmo, mi servirà un anno per esaurirli tutti.

    La maggior parte delle persone aspetta mesi per ogni prelievo. Il mio ultimo pagamento è stato richiesto a maggio e l'ho ricevuto solo il 5 agosto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Disregard my post I got paid.

    Ignora il mio post, sono stato pagato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi, no smaller withdrawals don't work either mine .25 LTC, or between $25 and $30, on July 18, 2025.  

    No their support just give the run  around, will let, supervisor know, or it is being reviewed.

    Ciao, non funzioneranno nemmeno i prelievi di importo inferiore, come i miei 0,25 LTC o quelli tra $ 25 e $ 30, il 18 luglio 2025.

    No, il loro supporto si limita a dare indicazioni, a informare il supervisore o a rivedere la situazione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi joedean21169,

    Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members and we’re sorry to hear about your negative experience.

    Please send us your casino username via personal message so that we can contact the casino rep and check your account.

    Ciao joedean21169 ,

    Grazie per aver dedicato del tempo a condividere la tua esperienza con i membri dell'LCB e ci dispiace apprendere della tua esperienza negativa.

    Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio personale, così potremo contattare il rappresentante del casinò e controllare il tuo account.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi joedean21169,

    Thanks for sending your account details. We have forwarded them to the casino rep.

    Once they reply, we will let you know here on the thread.

    Ciao joedean21169 ,

    Grazie per averci inviato i dettagli del tuo account. Li abbiamo inoltrati al rappresentante del casinò.

    Non appena ci risponderanno, te lo faremo sapere qui sul thread.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, I have been using Nitro Betting, since the days of Nitrogen Sports.  I am a bit of a pack rat, so I still have some of my old conversations with support, from December of 2021.

    I read Nitro Betting term of service, and rules there is a rollover requirement on all deposits 1X, and poker free roll winning 3X.  From my old conversation with them, if you have not meet the requirement of the rollover, which is you have to bet 100 percent of the fund to meet the requriement.  In the conversation, I had with them in 2021, I still had a rollover requirement of .0000157 BTC which at the time was unbetable, the minimum was .1 mBTC. And, they would not let me make a withdrawal.  

    It is worth noting at the time Nitrogen system did not reconigze any part of a bet that was less then . 1 mBTC.

    A clear issue with the Nitro Betting site is there is no where on site to see what is your current rollover requirement, if any.  You currently have to contact support, and ask them what if any rollover balance you have.

    Ciao, uso Nitro Betting fin dai tempi di Nitrogen Sports. Sono un po' un accumulatore seriale, quindi ho ancora alcune delle mie vecchie conversazioni con l'assistenza, risalenti a dicembre 2021.

    Ho letto i termini e le regole di Nitro Betting, secondo cui è previsto un requisito di rollover 1X su tutti i depositi e 3X sulle vincite del freeroll di poker. Dalla mia vecchia conversazione con loro, se non si soddisfa il requisito di rollover, ovvero si deve scommettere il 100% del fondo per soddisfare il requisito. Nella conversazione che ho avuto con loro nel 2021, avevo ancora un requisito di rollover di 0,0000157 BTC, che all'epoca era imbattibile, il minimo era 0,1 mBTC. E non mi permettevano di effettuare un prelievo.

    Vale la pena notare che all'epoca il sistema Nitrogen non riconobbe alcuna parte di una scommessa inferiore a 0,1 mBTC.

    Un problema evidente del sito di scommesse Nitro è che non c'è una sezione in cui è possibile verificare l'attuale requisito di rollover, se presente. Al momento, è necessario contattare l'assistenza e chiedere il saldo di rollover eventualmente presente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Requested withdrawal on 21-7-2025 and am still waiting. Please assist. Thanking you very much.

    Importo contestato: 20mBTC

    Casinò: Nitrobetting Casino

    Case #: 3500

    Ho richiesto il prelievo il 21/07/2025 e sto ancora aspettando. Per favore, aiutatemi. Grazie mille.

    Importo contestato: 20mBTC

    Casinò: Nitrobetting Casino

    Case #: 3500

    Inviato tramite il modulo di reclamo LCB
  • Originale English Traduzione Italiano

    Back in the queue. Appreciate the assistance.

    Di nuovo in coda. Grazie per l'assistenza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MrWill,

    Thank you for reaching out to us again.

    We will forward your casino username to the casino rep to check your account.

    Ciao MrWill ,

    Grazie per averci contattato di nuovo.

    Inoltreremo il tuo nome utente al rappresentante del casinò per verificare il tuo account.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello

    I'm NIT*** and I've been waiting 3 months for a withdrawal of 33.75422mBTC

    I contacted them multiple times already but everytime they say my request is pending on list to review. 90 days is really enough to conduct any review.

    They also did not react to my other complaint, can I find help here please?

    Ciao

    Sono NIT*** e aspetto da 3 mesi un prelievo di 33,75422 mBTC

    Li ho già contattati più volte, ma ogni volta mi dicono che la mia richiesta è in attesa di essere esaminata. 90 giorni sono davvero sufficienti per effettuare una revisione.

    Non hanno reagito nemmeno al mio altro reclamo. Posso trovare aiuto qui, per favore?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Falkon,

    Thanks for sending your account details. We have forwarded them to the casino rep.

    Once they reply, we will let you know here on the thread.

    Ciao Falcon ,

    Grazie per averci inviato i dettagli del tuo account. Li abbiamo inoltrati al rappresentante del casinò.

    Non appena ci risponderanno, te lo faremo sapere qui sul thread.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you a lot for your help. I lost lost my hope that I will get paid at all but unbelievably I received my withdrawal finally today.
    I don't know how long I would have had to wait if I hadn't found your help.

    Grazie mille per il tuo aiuto. Avevo perso ogni speranza di essere pagato, ma incredibilmente oggi ho finalmente ricevuto il mio prelievo.
    Non so quanto avrei dovuto aspettare se non avessi trovato il tuo aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Whoaaa.... I knew nitro was slow but gave them props for at least paying people out.

    I just got the below message from them this should concern everyone.

    In short, while I have been playing on nitro, they are stealing my balance because i haven't deposited in over 6 months.

    Ironic because given the 3 month delays on previous payouts. There was little chance for any type of turnover of funds as the book quickly dropped to my least played book.

    -------------------

    Thank you for your recent withdrawal request. After a careful review of your account by our Processing Manager, we regret to inform you that your payout cannot be processed.

    As outlined in the rules stated on our website:

    An account is considered dormant if there has been no activity for six (6) consecutive months.

    Any account that has not made a deposit within a six-month period will also be considered dormant. This always considered in case by case bases.

    In your case, our records show that your last deposit was made in June 2023 for 10 mBTC. Since that time, although you continued playing, you have not made any further deposits. During this period, we have already processed and paid out a total of 200 mBTC to your account.

    Based on the Dormant Accounts Policy, the Company will only honor the amount of your previous deposits. Any winnings accumulated during the period of dormancy are subject to seizure. Deposits will be refunded at their original cryptocurrency value at the time of deposit, without adjustment for any increase in cryptocurrency value.

    We appreciate your understanding.

    Best Regards
    Russell P
     

     

    Whoaaa.... Sapevo che Nitro era lento, ma gli ho fatto i complimenti per aver almeno pagato la gente.

    Ho appena ricevuto il messaggio qui sotto, che dovrebbe interessare tutti.

    In breve, mentre giocavo su Nitro, mi hanno rubato il saldo perché non ho effettuato depositi per oltre 6 mesi.

    Ironico perché, visti i ritardi di 3 mesi sui pagamenti precedenti, c'erano poche possibilità di qualsiasi tipo di rivendita di fondi, dato che il bookmaker è rapidamente sceso al livello dei miei bookmaker meno giocati.

    -------------------

    Grazie per la tua recente richiesta di prelievo. Dopo un'attenta analisi del tuo conto da parte del nostro Responsabile dell'Elaborazione, siamo spiacenti di informarti che il tuo pagamento non può essere elaborato.

    Come descritto nelle regole pubblicate sul nostro sito web:

    Un conto è considerato dormiente se non vi è stata alcuna attività per sei (6) mesi consecutivi.

    Anche qualsiasi conto che non abbia effettuato un deposito entro un periodo di sei mesi sarà considerato dormiente. Questa valutazione verrà sempre effettuata caso per caso.

    Nel tuo caso, i nostri registri mostrano che il tuo ultimo deposito è stato effettuato a giugno 2023 per 10 mBTC. Da allora, sebbene tu abbia continuato a giocare, non hai effettuato ulteriori depositi. Durante questo periodo, abbiamo già elaborato e versato un totale di 200 mBTC sul tuo conto.

    In base alla Politica sui Conti Dormienti, la Società rispetterà solo l'importo dei depositi precedenti. Eventuali vincite accumulate durante il periodo di inattività sono soggette a sequestro. I depositi saranno rimborsati al loro valore originale in criptovaluta al momento del deposito, senza alcun adeguamento per eventuali aumenti del valore della criptovaluta.

    Vi ringraziamo per la comprensione.

    Distinti saluti
    Russell P

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well after waiting, since July 18th 2025 to have my less then 30 USD .25 mLTC withdrawal processed, I got an email saying it had been processed today 09-01-2025.  Now I just have to wait for it to show up in my wallet.  I will say I did deposit about July 25th.

    This site is really bad at processing withdrawals, and I would only recommend Nitrobetting to my worst enemy.

    Bene, dopo aver atteso dal 18 luglio 2025 che il mio prelievo di 0,25 mLTC di meno di 30 USD venisse elaborato, ho ricevuto un'email che mi informava che era stato elaborato oggi, 09-01-2025. Ora non mi resta che aspettare che compaia nel mio portafoglio. Posso dire di aver effettuato il deposito intorno al 25 luglio.

    Questo sito è davvero pessimo nell'elaborazione dei prelievi e consiglierei Nitrobetting solo al mio peggior nemico.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I received the email saying my withdrawal had been processed about 1200 CST, and my LTC showed up in my wallet around 1800 CST, on 09-01-2025.  

    Full disclosure one of my last emails, with Nitrobetting I informed them.  That I would be reviewing them everywhere, I could, and starting an advertising campaign on the Internet to inform other of how they do business.

    Ho ricevuto un'e-mail in cui mi veniva comunicato che il mio prelievo era stato elaborato a circa 1200 CST e che il mio LTC era apparso nel mio portafoglio a circa 1800 CST, il 09-01-2025.

    Per essere completamente trasparente, una delle mie ultime email con Nitrobetting è stata quella in cui li ho informati che li avrei recensiti ovunque, se possibile, e che avrei avviato una campagna pubblicitaria su Internet per informare gli altri su come operano.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I’ve been playing on nitrobetting.eu for quite a while. In the spring everything was fine—deposits, bets, withdrawals—no issues. But since the start of summer I’ve run into a problem: I haven’t been able to get a payout for three months.

    Support keeps giving canned responses like “your request is being processed,” without any timeline, and they provide almost no specifics to follow-up questions. It feels like payouts are random: some people get paid, others don’t.
    My ID: *****
    I hope I can get some help here. Thank you.

    Gioco su nitrobetting.eu da un bel po'. In primavera tutto andava bene: depositi, scommesse, prelievi, nessun problema. Ma dall'inizio dell'estate ho riscontrato un problema: non riesco a ricevere alcun pagamento da tre mesi.

    L'assistenza continua a fornire risposte preconfezionate come "la tua richiesta è in fase di elaborazione", senza alcuna tempistica, e non fornisce praticamente alcun dettaglio per le domande di follow-up. Sembra che i pagamenti siano casuali: alcune persone vengono pagate, altre no.
    Il mio ID: *****
    Spero di poter ricevere aiuto. Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano
    mertolikus wrote:

    Hey, I've been paid couple times last month, but still waiting for my withdrawal since the beginning of June.
    I hope casino rep could help me with my problem.

    Hi, also no payment , I've been waiting for almost 3 months. Kinda sad.
    Nitrobetting don't do their work, unfortunatelly.

    mertolikus ha scritto:

    Ciao, il mese scorso ho ricevuto lo stipendio un paio di volte, ma sto ancora aspettando il prelievo dall'inizio di giugno.
    Spero che il rappresentante del casinò possa aiutarmi a risolvere il mio problema.

    Ciao, anche io non ho ricevuto alcun pagamento, aspetto da quasi 3 mesi. Un po' triste.
    Purtroppo le nitrobette non funzionano.

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