Hi @Murph325,
Thank you for getting in touch.
Your account was closed by the Risk and Security Team as we received Charge Backs for deposits made on your account. Using our security systems, which are linked with many other online casinos, your account was deemed as High Risk and therefore closed.
We, as do all other online casinos, take the threat and action of Charge Backs very seriously regardless of being actioned or not. This is due to the substantial amounts casinos face once the process of a Charge Back begins.
Having taken into account all the information provided to them, our Risk and Security Team enforced the terms and condition that...
"Kudos Casino may withhold play, winnings or account balances and/or apply charges to your casino account should we, in our sole discretion, determine the account to be fraudulent, or under any of the following circumstances:
If you have reversed or charged back any of your purchases on your casino account."
iNetBet USA | Discussione sul supporto e sui reclami di Kudos Casino
- Iniziato da
- iNetBet US
- Casino Rep 3
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- Risposta da
- Steven Income-Network
- at Feb 14, 22, 07:21:18 AM
- Casino Rep 123
- attività più recente 1 anno fa
Originale Traduzione tradotto conCiao @Murph325,
Grazie per averci contattato.
Il tuo conto è stato chiuso dal team Rischio e sicurezza poiché abbiamo ricevuto storni di addebito per i depositi effettuati sul tuo conto. Utilizzando i nostri sistemi di sicurezza, collegati a molti altri casinò online, il tuo conto è stato considerato ad alto rischio e quindi chiuso.
Noi, come tutti gli altri casinò online, prendiamo molto sul serio la minaccia e l'azione dei chargeback, indipendentemente dal fatto che vengano attuati o meno. Ciò è dovuto agli importi ingenti che i casinò devono affrontare una volta iniziato il processo di chargeback.
Avendo preso in considerazione tutte le informazioni fornite loro, il nostro team di rischio e sicurezza ha applicato i termini e le condizioni che...
"Kudos Casino può trattenere il gioco, le vincite o i saldi del conto e/o applicare addebiti sul tuo conto del casinò qualora, a nostra esclusiva discrezione, determinassimo che il conto è fraudolento o in una delle seguenti circostanze:
Se hai stornato o riaddebitato uno qualsiasi dei tuoi acquisti sul tuo conto del casinò."3.5/ 5
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- Risposta da
- Holly S Hartley
- at Jun 01, 22, 05:15:36 AM
- Newbie 6
- attività più recente 8 mesi fa
I won a tournament with inetbet, I won $21 or 22. I played slots with the winnings and tried to withdraw $100. I had to send verification and make a deposit of $20. I sent everything they needed and deposited $25. They then said I claimed more than 2 bonuses between deposits which I didn't. The system wont even allow that. I had claimed 2 then I won a tournament which I didn't use a code for, they're free. They voided all my winnings. They were wrong in this.
Ho vinto un torneo con inetbet, ho vinto $21 o 22. Ho giocato alle slot con le vincite e ho provato a prelevare $100. Ho dovuto inviare la verifica ed effettuare un deposito di $ 20. Ho inviato tutto ciò di cui avevano bisogno e ho depositato $ 25. Poi hanno detto che avevo richiesto più di 2 bonus tra i depositi, cosa che non ho fatto. Il sistema non lo permetterà nemmeno. Ne avevo richiesti 2 poi ho vinto un torneo per il quale non ho utilizzato un codice, sono gratuiti. Hanno annullato tutte le mie vincite. In questo avevano torto.
3.5/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Jun 01, 22, 05:35:46 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Holly S Hartley,
Could you please private message me your casino username and we'll get in touch with the Casino Representative.
Ciao Holly S. Hartley ,
Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- Holly S Hartley
- at Jun 01, 22, 05:42:40 AM
- Newbie 6
- attività più recente 8 mesi fa
Sent it in private message
L'ho inviato in messaggio privato
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- Risposta da
- Sydney
- at Jun 01, 22, 06:10:12 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Holly S Hartley,
Thank you for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Holly S. Hartley ,
Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
-
- Risposta da
- Steven Income-Network
- at Jun 06, 22, 06:18:37 AM
- Casino Rep 123
- attività più recente 1 anno fa
Hi Holly S Hartley,
Thanks for getting in touch, sorry for the delay in replying but I was away from the office.
As stated in our terms and conditions "Only one new player promotion Coupon can be redeemed per new player account."
I can see that when you initially created your account you used the code NEW20 which is a No Deposit Code. After that you then redeem a $15 Free Chip, code; CVEHR with this code it clearly states in the message "Standard free chip rules apply including max number of free chips allowed to be claimed prior to and between depositing."
You then went on to play in a Free Roll tournament and used those winnings to increase your balance in the terms for Free Rolls it states that "Free Rolls qualify as free monies - standard free money terms apply."
Therefore as you won off this Free Roll tournament this was in effect your 3rd Free Code prior to making a deposit which is in breach of the casinos terms and conditions. Your winnings were then voided and the deposit, which you made afterwards, was returned to your account.
I appreciate this is frustrating and not the result you would have been wanting but we always advise players to be mindful of the terms and conditions when claiming any bonuses. Our 24/7 customer support team are always on hand to assist you should you have any questions.
Kindest regards,
Steven
Rep for iNetBet and Kudos
Ciao Holly S. Hartley,
Grazie per avermi contattato, scusate il ritardo nella risposta ma ero assente dall'ufficio.
Come indicato nei nostri termini e condizioni "È possibile riscattare solo un buono promozionale per nuovi giocatori per ogni nuovo account giocatore".
Vedo che quando hai creato inizialmente il tuo account hai utilizzato il codice NEW20 che è un codice senza deposito. Successivamente riscatti un chip gratuito da $ 15, codice; CVEHR con questo codice afferma chiaramente nel messaggio "Si applicano le regole standard relative ai chip gratuiti, incluso il numero massimo di chip gratuiti che è possibile richiedere prima e tra un deposito e l'altro".
Poi hai continuato a giocare in un torneo Free Roll e hai utilizzato quelle vincite per aumentare il tuo saldo nei termini dei Free Roll, in cui si afferma che "I Free Roll si qualificano come denaro gratuito - si applicano i termini standard relativi al denaro gratuito".
Pertanto, poiché hai vinto questo torneo Free Roll, questo era a tutti gli effetti il tuo terzo codice gratuito prima di effettuare un deposito, il che viola i termini e le condizioni del casinò. Le tue vincite sono state quindi annullate e il deposito effettuato in seguito è stato restituito al tuo conto.
Capisco che questo sia frustrante e non sia il risultato che avresti desiderato, ma consigliamo sempre ai giocatori di prestare attenzione ai termini e alle condizioni quando richiedono eventuali bonus. Il nostro team di assistenza clienti 24 ore su 24, 7 giorni su 7, è sempre a disposizione per assisterti in caso di domande.
Cordiali saluti,
Steven
Rappresentante di iNetBet e complimenti3.5/ 5
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- Risposta da
- Holly S Hartley
- at Jun 08, 22, 06:53:08 PM
- Newbie 6
- attività più recente 8 mesi fa
It wouldn't have been so frustrating if I had been told beforehand. I had to borrow money to send the deposit.
Non sarebbe stato così frustrante se me lo avessero detto in anticipo. Ho dovuto prendere in prestito dei soldi per inviare il deposito.
-
- Risposta da
- Bixy
- at Jul 06, 22, 06:21:02 AM
- Moderator 4642
- attività più recente 4 years fa
Hi Holly S Hartley,
The casino representative provided you with a thorough explanation of what has happened.
We need to check the terms and conditions when claiming any bonuses. If you need any assistance, you may always contact their Customer Support team.
We consider this complaint resolved.
Ciao Holly S. Hartley ,
Il rappresentante del casinò ti ha fornito una spiegazione approfondita di ciò che è successo.
Dobbiamo controllare i termini e le condizioni quando richiediamo eventuali bonus. Se hai bisogno di assistenza, puoi sempre contattare il loro team di assistenza clienti.
Consideriamo questo reclamo risolto.
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- Risposta da
- Zellemamaflyazz
- at Jul 22, 22, 01:04:51 AM
- Full Member 127
- attività più recente 2 anni fa
legend of helios not working in free roll tournaments error messages everytime going into bonus round and according to inetbet chat support the developers took it down for maintenance this has happened on kudos, ladyluck, inetbet, and fairgo I assume this will occur on tripleseven, redcherry, and primaplay I believe a bonus considered for this discrepancy.
la leggenda di helios non funziona nei tornei free roll messaggi di errore ogni volta che si accede al round bonus e secondo il supporto chat di inetbet gli sviluppatori lo hanno rimosso per manutenzione questo è successo su kudos, ladyluck, inetbet e fairgo presumo che ciò accadrà su tripleseven, redcherry , e primaplay credo che sia un bonus considerato per questa discrepanza.
3.5/ 5
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- Risposta da
- tough_nut
- at Jul 22, 22, 02:31:14 AM
- Moderator 2947
- attività più recente 46 minuti fa
Hello Zellemamaflyazz,
If you would like us to contact the casino on your behalf, please send us your casino username via PM.
Ciao Zellemamaflyazz ,
Se desideri che contattiamo il casinò per tuo conto, inviaci il tuo nome utente del casinò tramite PM .
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- Risposta da
- tough_nut
- at Jul 25, 22, 03:05:02 AM
- Moderator 2947
- attività più recente 46 minuti fa
Hello Zellemamaflyazz,
You have not sent your casino username via private message. Let us know if you may need any further assistance from us.
Ciao Zellemamaflyazz ,
Non hai inviato il nome utente del casinò tramite messaggio privato . Facci sapere se potresti aver bisogno di ulteriore assistenza da parte nostra.
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- Risposta da
- CustomCrystal
- at Oct 26, 22, 11:51:37 AM
- Sr. Newbie 18
- attività più recente 1 anno fa
I knew they were to good to be true! But it really sucks to be right. There were so many aspects that I liked about this casino.
But the bottom line is this Today, it's sleazy and wrong to be willing to accept a bitcoin deposit but then force you to accept a wire transfer payout. I've deposited just as much bitcoin as I have used my card. But now that I wish to withdrawal instead of getting paid in 1 day i must wait 7 for a wire transfer.
Just to prove to anyone who might think to give them a try because what I've describe doesn't sound so bad. Think of this their response will be will it's in the T&C well yes it is. But why wouldn't banking information that could easily be a deal breaker be be on the deposit / withdrawal information page that pops up to tell you only enough to encourage you to hand over your money.
Yes, I would like the Rep to assist, I didn't use a bonus and I'm already verified. My information is shown below and the CSR Rachael has my bitcoin address. But I'm defiantly not holding my breath!
Username:custo******** email: cust********@gmail.com
Sleazy and unacceptable!
Crystal Cardone
Sapevo che erano troppo belli per essere veri! Ma fa davvero schifo avere ragione. C'erano così tanti aspetti che mi sono piaciuti di questo casinò.
Ma la verità è questa. Oggi è squallido e sbagliato essere disposti ad accettare un deposito in bitcoin ma poi costringerti ad accettare un pagamento tramite bonifico bancario. Ho depositato tanto bitcoin quanto ho utilizzato la mia carta. Ma ora che desidero prelevare invece di essere pagato in 1 giorno, devo attendere 7 per un bonifico bancario.
Giusto per dimostrare a chiunque possa pensare di provarli perché quello che ho descritto non suona così male. Pensa a questo, la loro risposta sarà se sarà nei Termini e Condizioni, beh sì, lo è. Ma perché le informazioni bancarie che potrebbero facilmente essere un ostacolo all'accordo non dovrebbero essere nella pagina delle informazioni sul deposito/prelievo che si apre per dirti solo quanto basta per incoraggiarti a consegnare i tuoi soldi.
Sì, vorrei l'aiuto del Rep, non ho utilizzato il bonus e sono già verificato. Le mie informazioni sono mostrate di seguito e CSR Rachael ha il mio indirizzo bitcoin. Ma non trattengo il fiato con aria di sfida!
Nome utente:custo******** email: cust********@gmail.com
Squallido e inaccettabile!
Cardone di cristallo
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- Risposta da
- CustomCrystal
- at Oct 26, 22, 12:04:05 PM
- Sr. Newbie 18
- attività più recente 1 anno fa
How strange I just read on CasinoMeister how one of your players received their bitcoin payout in 12 minutes of course he did not deposit at all he was playing with a free chip. I deposit around three hundred dollars or so between bitcoin and my card and I'm forced to get a wire transfer in 7 days. unacceptable!
Che strano ho appena letto su CasinoMeister come uno dei tuoi giocatori abbia ricevuto il pagamento in bitcoin in 12 minuti, ovviamente non ha depositato affatto, stava giocando con un chip gratuito. Deposito circa trecento dollari circa tra bitcoin e la mia carta e sono costretto a ricevere un bonifico in 7 giorni. inaccettabile!
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 27, 22, 02:52:04 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi CustomCrystal,
Thanks for reaching out. We will ping Casino Representative in order to check and provide us with the update regarding your issue. We will get back to you once we get a response. Please keep posted.
Ciao CustomCrystal ,
Grazie per il contatto. Effettueremo un ping al rappresentante del casinò per verificare e fornirci l'aggiornamento relativo al problema. Ti ricontatteremo non appena avremo ricevuto una risposta. Per favore, tieniti aggiornato.
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- Risposta da
- Steven Income-Network
- at Oct 27, 22, 03:20:23 AM
- Casino Rep 123
- attività più recente 1 anno fa
Hello Crystal,
Thank you for getting in touch, as I have replied back to your message on other forums, I will place the same message here for consistency.
Firstly, congratulations on winning at Kudos Casino. I can see that our new game, Divas of Darkness, was a lucky one fo you.
In regards to deposit and withdrawal methods we have to function in line with financial regulations. These rules we have to operate under require us to process a withdrawal in the same method that the deposit was made. This is why it is stated in the terms and conditions of the casino.
As the deposit you won off was made via a Credit Card we have to run this transaction via the same processor, this is due to money laundering regulations in the fact that we are an online casino and not a crypto exchange.
Unfortunately we can have no influence on the time the international banking system takes to process a WIRE transfer, sometimes the transaction can be processed quicker but we advise that it can take up to 7 days.
Once you have provided us with the relevant banking information we will happily process your withdrawal and send you your winnings. The sooner we receive these the quicker you will get your funds.
Once again congratulations on your win.
As a further note, in regards to your note regarding Free Chip winnings. Due to the Free Chips having a max cash out limit this can result in winnings being below the minimum threshold for a WIRE transfer so Bitcoin is given as an option to withdraw from a Free Chip. Also, the winnings of a Free Chip are not made from a Credit Card Process.
StevenCiao Cristallo,
Grazie per avermi contattato, poiché ho risposto al tuo messaggio su altri forum, inserirò qui lo stesso messaggio per coerenza.
Innanzitutto, congratulazioni per aver vinto su Kudos Casino. Vedo che il nostro nuovo gioco, Divas of Darkness, è stato fortunato per te.
Per quanto riguarda i metodi di deposito e prelievo dobbiamo funzionare in linea con le normative finanziarie. Queste regole in base alle quali dobbiamo operare ci impongono di elaborare un prelievo con lo stesso metodo con cui è stato effettuato il deposito. Questo è il motivo per cui è indicato nei termini e condizioni del casinò.
Poiché il deposito che hai vinto è stato effettuato tramite carta di credito, dobbiamo eseguire questa transazione tramite lo stesso processore, ciò è dovuto alle normative sul riciclaggio di denaro in quanto siamo un casinò online e non uno scambio di criptovalute.
Sfortunatamente non possiamo avere alcuna influenza sul tempo impiegato dal sistema bancario internazionale per elaborare un bonifico WIRE, a volte la transazione può essere elaborata più rapidamente ma consigliamo che potrebbero essere necessari fino a 7 giorni.
Una volta che ci avrai fornito le informazioni bancarie pertinenti, elaboreremo volentieri il tuo prelievo e ti invieremo le tue vincite. Prima li riceveremo, più velocemente riceverai i tuoi fondi.
Ancora congratulazioni per la tua vittoria.
Come ulteriore nota , per quanto riguarda la tua nota riguardante le vincite con chip gratuiti. Dato che i Chip gratuiti hanno un limite massimo di prelievo, ciò può comportare che le vincite siano inferiori alla soglia minima per un trasferimento WIRE, quindi Bitcoin viene fornito come opzione per prelevare da un Chip gratuito. Inoltre, le vincite di un Chip gratuito non vengono effettuate tramite un processo di carta di credito.
Steven3.5/ 5
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 27, 22, 03:29:34 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi CustomCrystal,
Thanks for this clarification we can mark this complaint as RESOLVED.
Ciao CustomCrystal ,
Grazie per questo chiarimento possiamo contrassegnare questo reclamo come RISOLTO.
-
- Risposta da
- utanfu2
- at Nov 25, 22, 11:52:47 AM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
I won $14,000 at INETBET.COM , I won the random jackpot at Paydirt and was never paid my winnings.
Right after they denied my winnings they went to change the terms and conditioned and added my country to the restricted country list.
When I registered and played on October 1st 2022 Switzerland was not in the list of banned countries (now it is listed as a banned country)
The casino admitted they added the terms right after I won and gave this excuse for not paying. I believe it is a pure example of retroactive enforcing of a new term and condition.
Hi Aharon,
Upon review of your account it has come to our attention that you are residing in a country where it is not permitted by law for us to accept your wagers.
While we make every effort to comply with regulations, it is ultimately your responsibility to determine the legality of any activity prior to participating.
As such we have refunded your full deposit amount via the method you used to make your purchases and have permanently closed your account.
Kind Regards
iNetBet.com Support
I had my documents approved there before I won the big amount. The documents included a fax back form with my name and full address, photo holding the form and my ID and bill so they knew exactly where I am from and as long as I lost no problems.
If you check now the FAQ - 'can I play at inetbet ?' my country is mentioned there as not allowed
<link removed by moderator Berks>
If you go to google cached from 13 of October you will see Switzerland is not there in the list
<link removed by moderator Berks>
It is obvious their claim is nonsense because they accept and pay USA players and their licensed is in Curacao
Ho vinto $ 14.000 su INETBET.COM, ho vinto il jackpot casuale su Paydirt e le mie vincite non mi sono mai state pagate.
Subito dopo aver negato le mie vincite, hanno modificato i termini e le condizioni e hanno aggiunto il mio paese all'elenco dei paesi con restrizioni.
Quando mi sono registrato e ho giocato il 1° ottobre 2022, la Svizzera non era nell'elenco dei paesi vietati (ora è elencata come paese vietato)
Il casinò ha ammesso di aver aggiunto i termini subito dopo la mia vincita e ha fornito questa scusa per non pagare. Credo che sia un puro esempio di applicazione retroattiva di un nuovo termine e condizione.
Ciao Aharon,
Dopo aver esaminato il tuo account, abbiamo riscontrato che risiedi in un paese in cui non è consentito dalla legge accettare le tue scommesse.
Anche se facciamo ogni sforzo per rispettare le normative, è in definitiva tua responsabilità determinare la legalità di qualsiasi attività prima di partecipare.
Pertanto abbiamo rimborsato l'intero importo del deposito tramite il metodo utilizzato per effettuare i tuoi acquisti e abbiamo chiuso definitivamente il tuo account.
Cordiali saluti
Supporto iNetBet.com
Ho fatto approvare i miei documenti lì prima di vincere la grossa somma. I documenti includevano un modulo fax con il mio nome e indirizzo completo, una foto con il modulo, la mia carta d'identità e la fattura in modo che sapessero esattamente da dove vengo e purché non perdessi problemi.
Se controlli ora le FAQ - 'posso giocare su inetbet?' il mio paese è menzionato come non consentito
Se vai su Google Cache dal 13 ottobre vedrai che la Svizzera non è presente nell'elenco
È ovvio che la loro affermazione non ha senso perché accettano e pagano giocatori statunitensi e la loro licenza è a Curacao
3.5/ 5
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- Risposta da
- utanfu2
- at Nov 25, 22, 09:16:51 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
I forgot to mention they offered me to pay $2000 - a humiliating offer that of course I refused.
The offer was thru casinomeister pitch a bitch
Ho dimenticato di dire che mi hanno offerto di pagare $ 2000, un'offerta umiliante che ovviamente ho rifiutato.
L'offerta è stata fatta da Casinomeister, una stronza
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 26, 22, 06:18:54 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
Can you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Representative in order to find out what was happened with your account?
Ciao Utanfu2 ,
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò per scoprire cosa è successo con il tuo account?
-
- Risposta da
- utanfu2
- at Nov 27, 22, 12:21:59 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
Thank you I sent it by PM
Grazie, l'ho inviato tramite PM
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 28, 22, 02:17:47 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
-
- Risposta da
- buggars
- at Nov 30, 22, 09:29:27 AM
- Full Member 187
- attività più recente 17 giorni fa
A few weeks ago, i won $100 on a free chip. I cashed out through Bitcoin. Copied and pasted the address as i always do and requested my payment. I received an email saying it was completed but I never received it. I went to live support and got this response ,
Chat on tawk.to
Conversation started on : Tuesday, November 08, 2022, at 14:20 (GMT+0)
[14:21] Christine Lee: Name : Christine Lee
Username or Email : buggars[14:21] Rosie has joined the conversation [14:21] Rosie: Hello, thanks for getting in touch. How can I help you today? [14:21] Christine Lee: I never received my withdrawal? [14:21] Rosie: Please allow me a few minutes to check your account for you. [14:22] Christine Lee: Sure [14:22] Rosie: Can you confirm the trace ID for this withdrawal please [14:23] Christine Lee: Trace I'd? [14:23] Rosie: Yes the unique trace ID you will have been emailed with this number when your withdrawal was processed [14:24] Christine Lee: 41157507 [14:24] Christine Lee: Hopefully that's it [14:24] Rosie: The email you will have received will say your withdrawal has been processed on it [14:25] Christine Lee: I received that email, but never the withdrawal. It was only for $50 [14:26] Rosie: Can you send me an screenshot of this email please [14:27] Christine Lee: Payout Completed
Dear Christine Lee,
Your BTCEXP payout of $ 49.00 USD for Account ID buggars has been successfully processed.
If you need any assistance at all you can contact us any time and we will be more than happy to help. Just reply to this email or visit any page on our website to connect with a Live Chat advisor quoting the TraceID: 41160413.
All the best!
The Staff at iNetBet Casino -
41160413 - 11/4/2022 2:52:25 AM-[14:27] Rosie: Thank you, please allow me a few minutes to let the accounts team know of this [14:29] Christine Lee: Sure [14:31] Rosie: So I have spoken to our account team regarding this and they have confirmed the BTC receiving address these funds were sent to is the one that you provided [14:31] Rosie: https://www.blockchain.com/btc/address/3PDBPG2vqQnbLhmXKoxjPRki5bqwQrN5i5 [14:31] Rosie: and it is shown on the blockchain that these funds arrived at this address fine [14:31] Christine Lee: Well, it has not reached my account? [14:32] Rosie: Can you confirm that that is your BTC receiving address? [14:33] Christine Lee: bc1qwt294nthkvyr2sx4jcx0zn3jznqjt8pmp9rl6n [14:34] Christine Lee: That's my Bitcoin address [14:35] Christine Lee: I have looked through all my transactions and i have not received a deposit from you [14:35] Rosie: So as you can see that address is different to the one you provided for us to send these funds unfortunately [14:36] Christine Lee: Well, i can't say that I made the error, perhaps it was on your end. [14:36] Christine Lee: I copy my address and have had no issues like this [14:37] Rosie: This won't be an error on our end unfortunately as we send the funds to the address that you provide at the cashier [14:37] Christine Lee: I copy and paste it without difficulty, and received payout with no problem [14:39] Christine Lee: Well, some kind of issue has in fact occurred. I have not received it, i don't know where it went? [14:39] Christine Lee: Can it be retrieved? [14:40] Rosie: I do understand that this is frustrating however these funds have already been sent so there is no way to retrieve them [14:41] Christine Lee: So, you're saying i have just lost it, and nothing can be done? [14:41] Rosie: No there is nothing that we can do unfortunately as you provided the BTC address that we sent these funds to [14:43] Christine Lee: Thank you for your help, you may close my account I will never play here again [14:43] Rosie: I'm sorry I couldn't be of more help to you, you will need to email support@inetbet.com as I cannot close accounts from here I'm upset about this because I always paste my Bitcoin address for all transactions and have never had a problem. I don't know how i could have provided the wrong address. Please help. It's not much money, but I won it fairly.
Qualche settimana fa ho vinto $ 100 con un chip gratuito. Ho incassato tramite Bitcoin. Ho copiato e incollato l'indirizzo come faccio sempre e ho richiesto il pagamento. Ho ricevuto un'e-mail che diceva che era stata completata ma non l'ho mai ricevuta. Sono andato al supporto live e ho ricevuto questa risposta:
Chatta su tawk.to
La conversazione è iniziata il: martedì 8 novembre 2022 alle 14:20 (GMT+0)
[14:21] Christine Lee: Nome: Christine Lee
Nome utente o email: buggars[14:21] Rosie si è unita alla conversazione [14:21] Rosie: Ciao, grazie per avermi contattato. come posso aiutarti oggi? [14:21] Christine Lee: Non ho mai ricevuto il mio prelievo? [14:21] Rosie: Per favore, concedimi qualche minuto per controllare il tuo account. [14:22] Christine Lee: Certo [14:22] Rosie: Puoi confermare l'ID di tracciamento di questo prelievo, per favore? [14:23] Christine Lee: Traccerei? [14:23] Rosie: Sì, l'ID di traccia univoco che ti sarà stato inviato via email con questo numero quando il tuo prelievo è stato elaborato [14:24] Cristina Lee: 41157507 [14:24] Christine Lee: Speriamo che sia tutto [14:24] Rosie: L'e-mail che riceverai indicherà che il tuo prelievo è stato elaborato [14:25] Christine Lee: Ho ricevuto quell'e-mail, ma mai il ritiro. Costava solo 50 dollari [14:26] Rosie: Puoi inviarmi uno screenshot di questa email, per favore [14:27] Christine Lee: Pagamento completato
Cara Christine Lee,
Il tuo pagamento BTCEXP di $ 49,00 USD per buggars con ID account è stato elaborato con successo.
Se hai bisogno di assistenza puoi contattarci in qualsiasi momento e saremo più che felici di aiutarti. Rispondi semplicemente a questa email o visita qualsiasi pagina del nostro sito Web per connetterti con un consulente di Live Chat citando il TraceID: 41160413.
Ti auguro il meglio!
Lo staff del casinò iNetBet -
41160413 - 4/11/2022 2:52:25-[14:27] Rosie: Grazie, concedetemi qualche minuto per informarne il team contabile [14:29] Christine Lee: Certo [14:31] Rosie: Quindi ho parlato con il nostro account team a riguardo e hanno confermato che l'indirizzo di ricezione di BTC a cui sono stati inviati questi fondi è quello che hai fornito [14:31] Rosie: https://www.blockchain.com/btc/address/3PDBPG2vqQnbLhmXKoxjPRki5bqwQrN5i5 [14:31] Rosie: e sulla blockchain risulta che questi fondi sono arrivati bene a questo indirizzo [14:31] Christine Lee: Beh, non ha raggiunto il mio account? [14:32] Rosie: Puoi confermare che quello è il tuo indirizzo di ricezione BTC? [14:33] Christine Lee: bc1qwt294nthkvyr2sx4jcx0zn3jznqjt8pmp9rl6n [14:34] Christine Lee: Questo è il mio indirizzo Bitcoin [14:35] Christine Lee: Ho esaminato tutte le mie transazioni e non ho ricevuto alcun deposito da te [14:35] Rosie: Quindi, come puoi vedere, l'indirizzo è diverso da quello che ci hai fornito per inviare questi fondi, purtroppo [14:36] Christine Lee: Beh, non posso dire di aver fatto l'errore, forse è stato colpa tua. [14:36] Christine Lee: Copio il mio indirizzo e non ho avuto problemi come questo [14:37] Rosie: Purtroppo questo non sarà un errore da parte nostra poiché inviamo i fondi all'indirizzo che fornisci alla cassa [14:37] Christine Lee: L'ho copiato e incollato senza difficoltà e ho ricevuto il pagamento senza problemi [14:39] Christine Lee: Beh, in effetti si è verificato qualche tipo di problema. Non l'ho ricevuto, non so dove sia finito? [14:39] Christine Lee: Può essere recuperato? [14:40] Rosie: Capisco che sia frustrante, tuttavia questi fondi sono già stati inviati, quindi non c'è modo di recuperarli [14:41] Christine Lee: Quindi stai dicendo che ho perso la testa e non posso fare niente? [14:41] Rosie: No, purtroppo non possiamo fare nulla poiché hai fornito l'indirizzo BTC a cui abbiamo inviato questi fondi [14:43] Christine Lee: Grazie per il tuo aiuto, potresti chiudere il mio account e non giocherò mai più qui [14:43] Rosie: Mi dispiace di non poterti essere di maggiore aiuto, dovrai inviare un'e-mail a support@inetbet.com poiché non posso chiudere gli account da qui Sono arrabbiato per questo perché incollo sempre il mio indirizzo Bitcoin per tutte le transazioni e non ho mai avuto problemi. Non so come ho potuto fornire l'indirizzo sbagliato. Per favore aiuto. Non sono molti soldi, ma li ho vinti abbastanza.
3.5/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 01, 22, 03:35:52 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
We are still without any response from the Casino. We will send them a reminder email in hopes that we can get more information about your case. Please keep us posted.
Ciao Utanfu2 ,
Siamo ancora senza alcuna risposta da parte del Casinò. Invieremo loro un'e-mail di promemoria nella speranza di poter ottenere maggiori informazioni sul tuo caso. Per favore, tienici aggiornati.
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 01, 22, 03:43:53 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello buggars,
We read the whole chat transcript that you have provided us with and if you really put the wrong address in your cashier no one is able to help you and your money couldn't be retrieved unfortunately. We are going to check with Casino Rep about your address in the cashier, but first you need to send us your Casino Username via private message so we can get in touch with them.
Ciao buggars ,
Leggiamo l'intera trascrizione della chat che ci hai fornito e se davvero inserisci l'indirizzo sbagliato nella cassa nessuno è in grado di aiutarti e purtroppo i tuoi soldi non potranno essere recuperati. Controlleremo con il rappresentante del casinò il tuo indirizzo alla cassa, ma prima devi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con loro.
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 03, 22, 06:02:52 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello buggars,
Thanks for sharing your credentials. We have sent an email to Casino Rep in hopes that we will get clarification regarding this issue. Please keep us posted.
Ciao buggars ,
Grazie per aver condiviso le tue credenziali. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò nella speranza di ottenere chiarimenti in merito a questo problema. Per favore, tienici aggiornati.
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 04, 22, 07:50:04 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
Hello
Any update regarding my case
Ciao
Qualsiasi aggiornamento riguardante il mio caso
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 05, 22, 01:47:53 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
We are still waiting for the response from the Rep. We will send a reminder email in hopes that we will get an update regarding your case. Please keep us posted.
Stiamo ancora aspettando la risposta dal rappresentante. Invieremo un'e-mail di promemoria nella speranza di ricevere un aggiornamento sul tuo caso. Per favore, tienici aggiornati.
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- Risposta da
- Steven Income-Network
- at Dec 05, 22, 07:10:20 AM
- Casino Rep 123
- attività più recente 1 anno fa
Hello @buggars,
Thank you for getting in touch.
The screen shot attached (click on the link below) is taken from the RTG admin for your account. This information is produced from the data entered by players in the cashier system.
We sent the funds to the address provided by yourself in the cashier.
BTC Request
Regards,
StevenCiao @buggars,
Grazie per averci contattato.
La schermata allegata (fai clic sul collegamento in basso) è presa dall'amministratore RTG per il tuo account. Queste informazioni sono prodotte dai dati inseriti dai giocatori nel sistema di cassa.
Abbiamo inviato i fondi all'indirizzo da te fornito nella cassa.
Richiesta BTC
Saluti,
Steven -
- Risposta da
- buggars
- at Dec 05, 22, 09:30:43 PM
- Full Member 187
- attività più recente 17 giorni fa
If i put my Bitcoin address there, it should've come to me. I don't buy that I put in the wrong one. It's all good, I'll just never play here again
Se avessi messo lì il mio indirizzo Bitcoin, sarebbe dovuto arrivare a me. Non compro che ho messo quello sbagliato. Va tutto bene, semplicemente non suonerò mai più qui
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 06, 22, 03:08:34 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 07, 22, 04:54:48 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
We are still lack of updates from the Casino Rep regarding your issue.We will send a reminder email in hopes that we can speed up the process. Please keep an eye on this thread.
Ciao Utanfu2 ,
Non abbiamo ancora ricevuto aggiornamenti dal rappresentante del casinò in merito al tuo problema. Ti invieremo un'e-mail di promemoria nella speranza di poter accelerare il processo. Per favore tieni d'occhio questo thread.
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 09, 22, 07:57:59 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
We are still waiting for an update from Casino Rep about this matter. We will send them a reminder once again in hopes that we will get a quick reply. Please keep an eye on this thread.
Ciao Utanfu2 ,
Stiamo ancora aspettando un aggiornamento dal rappresentante del casinò in merito a questo argomento. Invieremo loro ancora una volta un promemoria nella speranza di ricevere una risposta rapida. Per favore tieni d'occhio questo thread.
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 12, 22, 03:54:09 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
Casino Rep got back to us with clarification:
"iNetBet prides itself on offering all our players exciting games, fast payouts and excellent customer service. Unfortunately some countries have passed laws that prevent us from offering these services to everyone.
We cannot reasonably undertake to review the legality of online gaming for every jurisdiction, in every country in the world, on an ongoing basis. As such, the first item of our terms of service clearly defines that it is the player's responsibility to determine the legality of their actions prior to participating. Where we become aware of illegal activity on the part of the player we will refund the purchases made as appropriate, and close the account."
Ciao Utanfu2 ,
Il rappresentante del casinò ci ha risposto con chiarimenti:
"iNetBet è orgoglioso di offrire a tutti i nostri giocatori giochi entusiasmanti, pagamenti rapidi e un eccellente servizio clienti. Sfortunatamente alcuni paesi hanno approvato leggi che ci impediscono di offrire questi servizi a tutti.
Non possiamo ragionevolmente impegnarci a rivedere la legalità del gioco online per ogni giurisdizione, in ogni paese del mondo, su base continuativa. Pertanto, il primo articolo dei nostri termini di servizio definisce chiaramente che è responsabilità del giocatore determinare la legalità delle proprie azioni prima di partecipare. Nel caso in cui venissimo a conoscenza di attività illegali da parte del giocatore, rimborseremo adeguatamente gli acquisti effettuati e chiuderemo l'account."
3.5/ 5
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 13, 22, 12:33:22 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
They had my documents approved before the big win. They knew I am from Switzerland because part of the documents was a fax back form and a photo holding the fax back form, I was a fully verified client and got the bless to feel free to play win and cashout by bitcoin at any time by a confirmation email from their documents department . As long as I was losing there was no issue.
This casino accept players from Australia where it is obvious online gaming is totally banned and their terms even now allow it.
Casinos, of course, have the right to refuse players from any country that they want -- as long as they post that in their T&Cs before a player wins. iNetBet decided not to allow Swiss players only after I won $14,300.
This is a pure example of the fraudulent behavior of applying new terms retroactively.
I registered with iNetBet on 1 October 2022. I made an immediate deposit of $100 and received a welcome bonus of $200. I also sent my documents proving my address and ID, and it was approved on 10 October. However, I lost all the money.
2. On 14 October, I made another $200 deposit got and received a 120% bonus of $240 120% bonus. This time I hit the Paydirt jackpot for $17,000 but as I had not finished my required playthrough, continued playing, lost some of it, but finally cashed out at $14300.
3. At this point, iNetBet told me that it is illegal under Swiss law for me to bet at an internet casino.If you look at the FAQ which reads, "If you are in one of the following countries you are not permitted to create a new account and play for real money" and Switzerland is, indeed, listed there. However, I showed that Switzerland was not on the list when I registered, deposited, played, and won. Additionally, I have a screenshot from 13 October of the casino's FAQs and, Switzerland is not on it. Moreover, the casino admitted that they "screwed up a bit in that their terms were not up to date regarding Swiss players."I should also point out that the FAQ says that prohibitions on playing from residents of the prohibited countries applied to those creating "a new account" and as I opened his account when Switzerland was not yet on the list, my account would not be considered a new one.
This brings us to the last point -- that it is illegal for Swiss residents to play at internet casinos. This may or may not be correct, I do not know. However, if it is right it would apply to casinos operating in that country, not to the player, and as the casino is licensed in Curacao, it is immaterial. This is why iNetBet is able to accept (and pay) players in the United States or Australia, where it is also against the law. As it was able to refund me my $300 in deposits, it clearly has the ability to send money to Switzerland. (Indeed, tiNetBet is willing to settle this dispute by paying him $2000, but I don't agree to it.)Nobody expect a player to consult with a lawyer before he register at an online casino. Is it a casino or police or court ? Once the online casino accept theplayer and once the terms and condition has a list of banned countries and yours is not one of them and especially if they approve your documentation there is no doubt you should be paid if you win
I kindly ask for help and reply to them that they will be blacklisted for their fraudulent behavior in case they refuse to pay me. It is fraud there is no other way to represent it
Hanno fatto approvare i miei documenti prima della grande vincita. Sapevano che venivo dalla Svizzera perché parte dei documenti era un modulo di restituzione via fax e una foto che conteneva il modulo di restituzione via fax, ero un cliente completamente verificato e ho avuto la benedizione di sentirmi libero di giocare, vincere e incassare con bitcoin in qualsiasi momento tramite un e-mail di conferma dal loro dipartimento documenti. Finché perdevo non c’erano problemi.
Questo casinò accetta giocatori dall'Australia dove è ovvio che il gioco online è totalmente vietato e le loro condizioni lo consentono anche adesso.
I casinò, ovviamente, hanno il diritto di rifiutare giocatori di qualsiasi paese desiderino, purché lo pubblichino nei loro Termini e Condizioni prima che un giocatore vinca. iNetBet ha deciso di non ammettere giocatori svizzeri solo dopo aver vinto $ 14.300.
Questo è un puro esempio del comportamento fraudolento di applicare retroattivamente nuove condizioni.
Mi sono registrato su iNetBet il 1 ottobre 2022. Ho effettuato un deposito immediato di $ 100 e ho ricevuto un bonus di benvenuto di $ 200. Ho anche inviato i miei documenti comprovanti il mio indirizzo e la mia carta d'identità, e il 10 ottobre è stato approvato. Tuttavia, ho perso tutti i soldi.
2. Il 14 ottobre ho effettuato un altro deposito di $ 200 e ho ricevuto un bonus del 120% di $ 240 di bonus del 120%. Questa volta ho vinto il jackpot Paydirt per $ 17.000 ma poiché non avevo completato il gioco richiesto, ho continuato a giocare, ne ho perso una parte, ma alla fine ho incassato $ 14.300.
3. A questo punto, iNetBet mi ha detto che è illegale secondo la legge svizzera scommettere in un casinò su Internet. Se guardi le FAQ che dicono: "Se ti trovi in uno dei seguenti paesi non ti è consentito creare un nuovo account e gioca con soldi veri" e la Svizzera è, infatti, elencata lì. Tuttavia, ho dimostrato che la Svizzera non era nella lista quando mi sono registrato, ho depositato, ho giocato e ho vinto. Inoltre, ho uno screenshot del 13 ottobre delle domande frequenti del casinò e la Svizzera non è presente. Inoltre il casinò ha ammesso di "aver fatto un po' di errore in quanto le loro condizioni non erano aggiornate per quanto riguarda i giocatori svizzeri".Vorrei inoltre sottolineare che le FAQ dicono che i divieti di giocare da parte di residenti nei paesi vietati si applicano a chi crea "un nuovo conto" e poiché ho aperto il suo conto quando la Svizzera non era ancora nella lista, il mio conto non sarebbe stato considerato un nuovo.
Questo ci porta all'ultimo punto: è illegale per i residenti svizzeri giocare nei casinò su Internet. Questo può essere corretto o meno, non lo so. Tuttavia, se fosse corretto, si applicherebbe ai casinò che operano in quel paese, non al giocatore, e poiché il casinò ha la licenza a Curacao, ciò è irrilevante. Questo è il motivo per cui iNetBet è in grado di accettare (e pagare) giocatori negli Stati Uniti o in Australia, dove è anche contro la legge. Dato che è riuscito a rimborsarmi i miei 300$ di deposito, ha chiaramente la possibilità di inviare denaro in Svizzera. (In effetti, tiNetBet è disposto a risolvere questa controversia pagandogli $ 2000, ma io non sono d'accordo.)Nessuno si aspetta che un giocatore si consulti con un avvocato prima di registrarsi in un casinò online. È un casinò, una polizia o un tribunale? Una volta che il casinò online accetta il giocatore e una volta che i termini e le condizioni contengono un elenco di paesi vietati e il tuo non è uno di questi e soprattutto se approvano la tua documentazione, non c'è dubbio che dovresti essere pagato se vinci
Chiedo gentilmente aiuto e rispondo loro che verranno inseriti nella lista nera per il loro comportamento fraudolento nel caso in cui si rifiutassero di pagarmi. È una frode, non c'è altro modo per rappresentarla
3.1/ 5
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 13, 22, 12:35:30 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
The fact they ran to add my country to the list right after I win also shows their claim is false, why to bother to change the terms right after the fact if it is anyway the player responsibility to check with a lawyer if he can play or not, it is of course ridiculous
Il fatto che siano corsi ad aggiungere il mio paese alla lista subito dopo la mia vittoria dimostra anche che la loro affermazione è falsa, perché preoccuparsi di cambiare i termini subito dopo il fatto se è comunque responsabilità del giocatore verificare con un avvocato se può giocare o meno? no, è ovviamente ridicolo
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 13, 22, 12:36:32 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
I expect a honest mediation - please explain Inetbet how wrong they are of what they did to me and I am sure a hontest portal would ban them at any cost for what they did to me, they should be ashamed of what they did
Mi aspetto una mediazione onesta: per favore spiega a Inetbet quanto si sbagliano su quello che mi hanno fatto e sono sicuro che un portale più onesto li bandirebbe ad ogni costo per quello che mi hanno fatto, dovrebbero vergognarsi di quello che hanno fatto
3.5/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 14, 22, 03:05:16 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
We completely understand your frustration, and we will do everything that is in our power to help you by reaching out to them again and asking for a deeper clarification. Hope that they will find a way to pay you somehow. Please keep an eye on this thread.
Ciao Utanfu2 ,
Comprendiamo completamente la tua frustrazione e faremo tutto ciò che è in nostro potere per aiutarti contattandoli nuovamente e chiedendo chiarimenti più profondi. Spero che trovino un modo per pagarti in qualche modo. Per favore tieni d'occhio questo thread.
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 14, 22, 05:19:13 AM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
Thank you. I appreciate the effort even if no results. This site is one of few hope left for me to be paid.
Grazie. Apprezzo lo sforzo anche se nessun risultato. Questo sito è una delle poche speranze rimaste per me di essere pagato.
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 15, 22, 08:34:21 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
They had the courtesy to reply to LCB while they decided not to reply at other sites like Askgamblers, it means they do care about their business from LCB. I am not trying to be selfish but I think even when I try to be objective that this kind of non pay should put them into the blacklist section . I believe that if they think even for a minute that they are going to be blacklisted here they will pay my winnings
Hanno avuto la cortesia di rispondere a LCB mentre hanno deciso di non rispondere ad altri siti come Askgamblers, significa che hanno a cuore la loro attività con LCB. Non sto cercando di essere egoista, ma penso che anche quando cerco di essere obiettivo, questo tipo di mancata retribuzione dovrebbe inserirli nella sezione della lista nera. Credo che se pensano anche per un minuto di essere inseriti nella lista nera qui pagheranno le mie vincite
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 16, 22, 05:41:46 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
Casino Rep got back to us and to be honest both of us are waiting for a deep clarification from the top about your case. Once he get any update we will inform you immediately. Keep an eye on this thread.
Ciao Utanfu2 ,
Il rappresentante del casinò ci ha contattato e, a dire il vero, entrambi stiamo aspettando un chiarimento approfondito dall'alto sul tuo caso. Una volta ricevuto qualsiasi aggiornamento ti informeremo immediatamente. Tieni d'occhio questo thread.
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 22, 22, 07:08:57 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
We've got the update from the Rep that their decision is final, someone from the top clarified this for us. Unfortunately we've been working hard regarding this case to be resolved but we can not make any further impact.
Ciao Utanfu2 ,
Abbiamo ricevuto l'aggiornamento dal rappresentante che la loro decisione è definitiva, qualcuno dai vertici ce lo ha chiarito. Sfortunatamente abbiamo lavorato duramente per risolvere questo caso, ma non possiamo avere alcun ulteriore impatto.
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 22, 22, 07:38:25 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
You can impact by blacklisting them. If you look at Gambling Grumbles report he marked as poison. if you look at Casino Guru response he also blacklisted them :'Thank you for the replies.
Dear casino team,
We understand your point of view, however, we believe that regardless of what the reasoning behind the decision in this case was, the onus should be on the casino, not on the player. The fact that the country utanfu2 is a resident of can be considered one of the jurisdictions gambling is not legal in (which the casino became aware of after the fact) is simply not sufficient as an excuse not to pay out his winnings. In general, as long as a player fills out all of the information in their player profile correctly, and plays by the rules, we believe they should also be allowed to withdraw their winnings. Otherwise in situations like this casinos would be free rolling to get players' money without any risk.
With that being said, we believe that the player’s winnings should be paid in full. In case the casino refuses to comply with our ruling, this complaint will be closed as ‘Against fair gambling’.'This site has an impact on Inetbet and this is a classic fraudulent non pay from casino side.
If this side care about the industry and about other players not being fallen into the trap of being scammed by the casino in win win situation position almost if not in all countries in the world.
I am sure that if this site Inetbet and his sister casinos like primplay be blacklisted here they are paying me in a minute
and also stop maybe doing tricky cheating tricks.
What do you think ?
Puoi avere un impatto inserendoli nella lista nera. Se guardi il rapporto Gambling Grumbles, è stato contrassegnato come velenoso. se guardi la risposta di Casino Guru, li ha anche inseriti nella lista nera: "Grazie per le risposte".
Caro team del casinò,
Comprendiamo il tuo punto di vista, tuttavia, riteniamo che, indipendentemente dal ragionamento alla base della decisione in questo caso, l'onere dovrebbe ricadere sul casinò, non sul giocatore. Il fatto che il paese in cui risiede utanfu2 possa essere considerato una delle giurisdizioni in cui non è legale il gioco d'azzardo (di cui il casinò è venuto a conoscenza dopo il fatto) semplicemente non è una scusa sufficiente per non pagare le sue vincite. In generale, finché un giocatore compila correttamente tutte le informazioni nel proprio profilo giocatore e gioca secondo le regole, riteniamo che dovrebbe anche essere consentito ritirare le proprie vincite. Altrimenti, in situazioni come queste, i casinò avrebbero il sistema freeroll per ottenere i soldi dei giocatori senza alcun rischio.
Detto questo, riteniamo che le vincite del giocatore debbano essere pagate per intero. Nel caso in cui il casinò si rifiuti di rispettare la nostra decisione, questo reclamo verrà chiuso come "Contro il gioco d'azzardo corretto".Questo sito ha un impatto su Inetbet e questo è un classico mancato pagamento fraudolento da parte del casinò.
Se questa parte si preoccupa che l'industria e gli altri giocatori non cadano nella trappola di essere truffati dal casinò in una posizione vantaggiosa per tutti, quasi se non in tutti i paesi del mondo.
Sono sicuro che se questo sito Inetbet e i suoi casinò gemelli come Primplay vengono inseriti nella lista nera qui mi pagheranno in un minuto
e magari smetti anche di fare trucchi astuti.
Cosa ne pensi ?
3.5/ 5
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- Risposta da
- utanfu2
- at Dec 22, 22, 07:51:39 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
If Inetbet or any site would tell LCB - sorry we can't pay the commission because the country the site is registered won't allow online gaming and therefore we can't pay although they owe commission and worked with you before paying without issue , wouludn't you blacklist them in 5 seconds ?
This is exactly what they did to me - it is a fraudulent non pay and avoiding stealing 14000 USD from me.
Se Inetbet o qualsiasi altro sito dicessero a LCB: scusa, non possiamo pagare la commissione perché il paese in cui è registrato il sito non consente il gioco online e quindi non possiamo pagare anche se devono una commissione e hanno lavorato con te prima di pagare senza problemi, non li inseriresti nella lista nera in 5 secondi?
Questo è esattamente quello che mi hanno fatto: è un mancato pagamento fraudolento ed evitare di rubarmi 14000 USD.
3.5/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Dec 23, 22, 03:23:26 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
Please be advised that we will decide if and when we will set up a certain Casino on Warning list, and that decision depends on many factors. We take all information into account when making a decision.
Once again we are sorry because your are encountering this issue.
Ciao Utanfu2 ,
Tieni presente che decideremo se e quando inserire un determinato Casinò nell'elenco degli avvisi e tale decisione dipende da molti fattori. Prendiamo in considerazione tutte le informazioni quando prendiamo una decisione.
Ancora una volta siamo spiacenti perché stai riscontrando questo problema.
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- Risposta da
- JacobBlack
- at Jan 12, 23, 05:41:15 PM
- Hero Member 975
- attività più recente 6 giorni fa
Im having an issue with iNetBet as well. Incoming PM Berks. .
Anch'io ho un problema con iNetBet. Il Primo Ministro Berks in arrivo. .
3.5/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Jan 13, 23, 02:38:22 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello JacobBlack,
Thanks for sharing your credentials with us. We will notify Casino Representative in order to help you. Keep you posted.
Ciao JacobBlack ,
Grazie per aver condiviso le tue credenziali con noi. Informeremo il rappresentante del casinò per aiutarti. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- Berks
- at Jan 13, 23, 09:44:28 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello JacobBlack,
Casino Rep got back to us and said that your issue has been resolved, so you are able to play the tournaments now.
Best of luck in further entertainment.
Ciao JacobBlack ,
Il rappresentante del casinò ci ha contattato dicendoci che il tuo problema è stato risolto, quindi ora puoi giocare ai tornei.
Buona fortuna per ulteriore intrattenimento.
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- Risposta da
- utanfu2
- at Feb 06, 23, 02:04:42 PM
- Newbie 14
- attività più recente 1 anno fa
I won $14,000 at Inetbet.com , I won the random jackpot at Paydirt and was never paid my winnings.
Right after they denied my winnings they went to change the terms and conditioned and added my country to the restricted country list.
They offered to pay $2000 in order to resolve the issue thru Casinomeister - of course I refused this humiliating offer
When I registered and played on October 1st 2022 Switzerland was not in the list of banned countries (now it is listed as a banned country in the faq section)
The casino admitted they added the terms right after I won and gave this excuse for not paying. I believe it is a pure example of retroactive enforcing of a new term and condition.
Quote:
Hi Aharon,
Upon review of your account it has come to our attention that you are residing in a country where it is not permitted by law for us to accept your wagers.
While we make every effort to comply with regulations, it is ultimately your responsibility to determine the legality of any activity prior to participating.
As such we have refunded your full deposit amount via the method you used to make your purchases and have permanently closed your account.
Kind Regards
iNetBet.com Support
I had my documents approved there before I won the big amount. The documents included a fax back form with my name and full address, photo holding the form and my ID and bill.
If you check now the FAQ - 'can I play at inetbet ?' my country is mentioned there as not allowed
If you go to google cached from 13 of October you will see Switzerland is not there in the list
It is obvious their claim is nonsense because they accept and pay USA players and their licensed is in Curacao
Ho vinto $ 14.000 su Inetbet.com, ho vinto il jackpot casuale su Paydirt e le mie vincite non mi sono mai state pagate.
Subito dopo aver negato le mie vincite, hanno modificato i termini e le condizioni e hanno aggiunto il mio paese all'elenco dei paesi con restrizioni.
Si sono offerti di pagare $ 2000 per risolvere il problema tramite Casinomeister - ovviamente ho rifiutato questa offerta umiliante
Quando mi sono registrato e ho giocato il 1° ottobre 2022, la Svizzera non era nell'elenco dei paesi vietati (ora è elencata come paese vietato nella sezione faq)
Il casinò ha ammesso di aver aggiunto i termini subito dopo la mia vincita e ha fornito questa scusa per non pagare. Credo che sia un puro esempio di applicazione retroattiva di un nuovo termine e condizione.
Citazione:
Ciao Aharon,
Dopo aver esaminato il tuo account, abbiamo riscontrato che risiedi in un paese in cui non è consentito dalla legge accettare le tue scommesse.
Anche se facciamo ogni sforzo per rispettare le normative, è in definitiva tua responsabilità determinare la legalità di qualsiasi attività prima di partecipare.
Pertanto abbiamo rimborsato l'intero importo del deposito tramite il metodo utilizzato per effettuare i tuoi acquisti e abbiamo chiuso definitivamente il tuo account.
Cordiali saluti
Supporto iNetBet.com
Ho fatto approvare i miei documenti lì prima di vincere la grossa somma. I documenti includevano un modulo fax con il mio nome e indirizzo completo, una foto con il modulo, la mia carta d'identità e la fattura.
Se controlli ora le FAQ - 'posso giocare su inetbet?' il mio paese è menzionato come non consentito
Se vai su Google Cache dal 13 ottobre vedrai che la Svizzera non è presente nell'elenco
È ovvio che la loro affermazione non ha senso perché accettano e pagano giocatori statunitensi e la loro licenza è a Curacao
3.5/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Feb 07, 23, 04:05:08 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello utanfu2,
Unfortunately as you know, this case is finished because we've got clarification from the top that nothing else can be done regarding this matter. We are always willing to help but our hands are tied since we've been told that their decision is final.
Ciao Utanfu2,
Purtroppo, come sapete, questo caso è chiuso perché abbiamo ricevuto chiarimenti dall'alto che non si può fare altro in merito a questa questione. Siamo sempre disposti ad aiutare, ma abbiamo le mani legate poiché ci è stato detto che la loro decisione è definitiva.
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- Risposta da
- carlos34i
- at Feb 13, 23, 09:29:47 AM
- Newbie 3
- attività più recente 1 anno fa
hello
I don't understand...
reason they closed my account??yesterday I received an email asking me to send a selfie with an identification number, however I don't deal with these things on Sunday...
today i received an email saying that my account was closed without explaining the reason.. can anyone help me with this please?I'm completely confused
Inetbet casino
username: protecco17
'''''Hi Carlos,
I hope this email finds you well.
I regret to inform you that your account verification has failed and therefore your account is now suspended.
Please provide us a Litecoin receiving wallet address and we will refund your deposit.
Kind Regards,
CSR Rachel
iNetBet Support''''Ciao
Non capisco...
motivo per cui mi hanno chiuso il conto??ieri ho ricevuto una mail che mi chiedeva di inviare un selfie con un numero identificativo, però la domenica non mi occupo di queste cose...
oggi ho ricevuto un'e-mail che diceva che il mio account era stato chiuso senza spiegare il motivo.. qualcuno può aiutarmi per favore?Sono completamente confuso
Casinò Inetbet
nome utente: protetto17
'''''Ciao Carlo,
Spero che questo messaggio ti trovi bene.
Siamo spiacenti di informarti che la verifica del tuo account non è riuscita e pertanto il tuo account è ora sospeso.
Forniscici un indirizzo di portafoglio ricevente Litecoin e rimborseremo il tuo deposito.
Cordiali saluti,
Rachele CSR
Supporto iNetBet''''3.5/ 5
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