Hello wmratliff,
Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative.
Wild7 Casino - Bonus esclusivo senza deposito Solo per nuovi giocatori. Non ci sono giocatori statunitensi! Importo: 50 giri gratuiti su Bonanza Miliardi Come richiedere il bonus: i giocatori devono...
LEGGIPlan Games Casino - Slot Bash giornaliero Promozione valida: dal 02 settembre 2024 (00:01) al 09 settembre 2024 (23:59). Montepremi: € 500 + 2.000 FS Se non hai un account, per favore iscriviti QUI...
LEGGIShazam Casino - Chip gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! Importo: $40 Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e utilizzare il codice bonus...
LEGGI$15
No Deposit Bonus - Exclusive
$30
No Deposit Bonus - Exclusive
Per favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
Hello wmratliff,
Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative.
Ciao wmratliff,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò.
Hi @wmratliff,
Firstly, congratulations on your $1,000 winnings!
Every deposit and withdrawal transaction made at the casino incurs a transaction fee from our processors that predominately the Casino pays. In some cases we will not charge a fee for processing made by a player off a flat deposit. However, we do have a term that can be found on the terms and conditions page of the Kudos Website that states:
"Kudos Casino reserves the right to apply reasonable charges for processing withdrawals. When withdrawing from free offers or Kudos Credits a fee will always be applied."
As a gesture of goodwill due to your much appreciated patronage at Kudos Casino we are willing to reimburse the fee that was incurred on this transaction back to your account.
Kindest regards,
Steven
Ciao @wmratliff,
Innanzitutto, congratulazioni per la tua vincita di $ 1.000!
Ogni transazione di deposito e prelievo effettuata al casinò comporta una commissione di transazione da parte dei nostri processori che viene pagata principalmente dal casinò. In alcuni casi non addebiteremo alcuna commissione per l'elaborazione effettuata da un giocatore su un deposito fisso. Tuttavia, abbiamo un termine che può essere trovato nella pagina dei termini e delle condizioni del sito web Kudos che afferma:
" Kudos Casino si riserva il diritto di applicare tariffe ragionevoli per l'elaborazione dei prelievi. In caso di ritiro da offerte gratuite o crediti Kudos verrà sempre applicata una commissione. "
Come gesto di buona volontà dovuto al tuo apprezzato patrocinio presso Kudos Casino, siamo disposti a rimborsare la commissione sostenuta per questa transazione sul tuo conto.
Cordiali saluti,
Steven
3.5/ 5
The welcome Bonus is a Bad joke get 30 wager 750 payout t 50 :D. Haha nooo guys nooo Why u are so scrutchieee xD
Il bonus di benvenuto è un brutto scherzo: ottieni 30 scommesse, 750 pagamenti e 50: D. Haha nooo ragazzi nooo Perché siete così scrupolosi xD
Hi @ Rastaman Weeste,
Thank you for your feedback.
The $30 no deposit bonus is a trial chip for you to try out our range of slot games in order to see if you like the casino before you play using your own money.
Obviously as this is a no deposit bonus/trial chips the terms and conditions will represent that.
I don't quite see how allowing someone the oppurtunity to withdraw $50 for nothing can be described as "scrutchieee!"
Kindest regards,
Steven
Ciao @Rastaman Weeste,
Grazie per il tuo feedback.
Il bonus senza deposito di $ 30 è un chip di prova per provare la nostra gamma di giochi di slot per vedere se ti piace il casinò prima di giocare usando i tuoi soldi.
Ovviamente, poiché si tratta di un bonus/chip di prova senza deposito, i termini e le condizioni lo rappresenteranno.
Non vedo come dare a qualcuno l'opportunità di prelevare $ 50 gratuitamente possa essere descritto come "scrutchieee!"
Cordiali saluti,
Steven
Hi,
I have a problem again a caasino. You wrote if the iNetBet is accepted the Hungarian players, but I can't open any game and wrote an email, and got tis answer: players from Hungary are not permitted to receive free bonuses
CIAO,
Ho di nuovo un problema con un casinò. Hai scritto se iNetBet è accettato dai giocatori ungheresi, ma non riesco ad aprire nessun gioco e hai scritto un'e-mail e ho ricevuto questa risposta: ai giocatori ungheresi non è consentito ricevere bonus gratuiti
3.5/ 5
Hello lane58,
We've contacted the Casino Representative and he confirmed that the players from Hungary are allowed to play at iNetBet, but you can't receive any free bonuses before you make your first deposit.
Ciao lane58,
Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e lui ha confermato che i giocatori ungheresi possono giocare su iNetBet, ma non è possibile ricevere alcun bonus gratuito prima di effettuare il primo deposito.
3.5/ 5
Hello @lane58,
I confirm what @sydney replied. We do accept Hungarian players however, players from Hungary are unable to redeem any free chips prior to their first deposit at the casino. You will be able to take advantage of our welcome offer on your first deposit and then will be able to redeem the vast range of offers available at iNetBet after this.
I have included a list of all countries below that cannot redeem a free chip prior to deposit at iNetBet and Kudos...
Albania, Armenia, Belarus, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Hungary, Indonesia, Latvia, Lithuania, Malaysia, Poland, Romania, Russian Federation, Serbia, Slovakia, Slovenia, Turkey, Ukraine
If you have any further questions please do not hesitate to get in touch.
Kindest regards,
Steven
Ciao @lane58,
Confermo ciò che ha risposto @sydney. Accettiamo giocatori ungheresi, tuttavia i giocatori ungheresi non possono riscattare le fiches gratuite prima del loro primo deposito al casinò. Potrai approfittare della nostra offerta di benvenuto sul tuo primo deposito e successivamente potrai riscattare la vasta gamma di offerte disponibili su iNetBet.
Di seguito ho incluso un elenco di tutti i paesi che non possono riscattare un chip gratuito prima del deposito su iNetBet e Kudos...
Albania, Armenia, Bielorussia, Bosnia ed Erzegovina, Bulgaria, Croazia, Repubblica Ceca, Ungheria, Indonesia, Lettonia, Lituania, Malesia, Polonia, Romania, Federazione Russa, Serbia, Slovacchia, Slovenia, Turchia, Ucraina
Se avete ulteriori domande non esitate a contattarci.
Cordiali saluti,
Steven
3.5/ 5
It says "last active two years ago"....is this still a current thread? Can I file a problem with the rep for Inetbet.com?
Dice "l'ultimo attivo due anni fa"....è ancora un thread attuale? Posso segnalare un problema al rappresentante di Inetbet.com?
3.5/ 5
Hi. I'm a longtime loyal customer of Inetbet Casino....referring everyone who asks me about online gambling to them as trustworthy and fair. Right now though Im not feeling that the fair aspect is not correct anymore.
CIAO. Sono un cliente fedele di lunga data di Inetbet Casino....riferendo a tutti coloro che mi chiedono informazioni sul gioco d'azzardo online come affidabili e corretti. In questo momento, però, non ho la sensazione che l'aspetto giusto non sia più corretto.
3.5/ 5
Hello hbryan75,
Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative. And could you please give us some more details about your complaint.
Ciao hbryan75,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò. Potresti per favore fornirci ulteriori dettagli sul tuo reclamo.
Hi Steve,
My name is Heidi Bryan. I started playing online about four years ago and after playing at hundreds of online casinos, some horrible crooks, the one that I loved and trusted was Inetbet Casino. Its also the only one I recommend to new players. All this even though I've only won and withdrew ONE time in the last few Years.
So I'm really upset right now and feel like I'm being treated unfairly by the casino. Before I explain let me inform you that until very recently I have been unable to download the casino and play in tournaments. They finally made it accessible for people with Microsoft laptops.
So yesterday was tournament Thursday. I had some money directly deposited with no bonus in my balance. I played the tournaments and was excited because I did good. I knew I was getting the $40 first place on at least one. Which Which because I never win , it was exciting. I ran out of money and was disappointed I couldn't play more. Later on, I don't know why something told me to log on so I did. There was $10 in money on my balance! Yea! I didn't know from what. Friend referral? (I've never seen any money from all my referrals) tournament winnings from a previous day? Or manager bonus or cash back from my deposits? I checked the money and under balance I have 4 different sections...1) withdrawals 2) comp points 3) bonus amount. 4) left to wager. This $10 was under like I had deposited cash. Cool. I went to tournaments and checked my balance there and it too said $10 which to me , from past experience of bonus monies not showing up there, this meant I could play tournament slots So I played another $4 or so and went to the casino and right before I ran out of money, Luck hit me and I made $55 ! I contacted chat service to ask what the withdraw limits were and what the $10 was specifically from and the rep told me that I could withdraw nothing because I had played tournaments. I was confused. I disagreed. I explained that it was in cash form. How previously when I had had bonus money in my balance and when I tried to play tournaments my balance went from $12.10 then tournament page balance said $2.10. The bonus money I had wasn't playable in tournaments. I explained to chat that when I played yesterday that wasn't the case. Besides isn't tournaments "slots" ? The money wasn't showing as bonus money. It didn't need. Wagering. It was withdraw-able and played in tournaments. I said I understood if they took my tournament winnings from the $4 or $5 I played if it wasn't supposed to be played in tournaments but the fact that I spent the other half of the money she said was a manager bonus on slots and only the correct games and that I won from that , it didn't seem fair or right to take that money. So I contacted LCB.org. I was directed towards you. I went ahead and. Requested a withdraw for $50 as well yesterday.
I just logged on a few minutes ago and got 4+ individual notices that I won tournaments. One for $12. One for $20. One for $40 and then I looked up from my phone and missed the next one and I don't know how many. Of course I felt sick seeing my balance was zero. $0.00. My withdraw request disappeared with my $50. I told chat they need. To fix the manager bonus so it looks like a bonus not cash. Also Send a message in the app or website messages with notification and terms and conditions.
But the worst us this...I spent my own money on the tournaments yesterday when I played and they the money that showed up in my balance for a bit. Then moved to slots. I know some of the tournaments I won were from MY deposited money. Not theirs!! They took it ALL!! AT LEAST $135.00. If they don't act fair, I'm not playing or recommending them anymore. I NEVER win. This is too much for my loyalty to take. Please help with this situation. Thank you. HBRYAN75. Aka Heidi
Ciao Steve,
Il mio nome è Heidi Bryan. Ho iniziato a giocare online circa quattro anni fa e dopo aver giocato in centinaia di casinò online, alcuni orribili truffatori, quello che amavo e di cui mi fidavo era Inetbet Casino. È anche l'unico che consiglio ai nuovi giocatori. Tutto questo anche se negli ultimi anni ho vinto e ritirato solo UNA volta.
Quindi sono davvero arrabbiato in questo momento e mi sento come se fossi trattato ingiustamente dal casinò. Prima di spiegarti lascia che ti informi che fino a poco tempo fa non ero in grado di scaricare il casinò e giocare ai tornei. Finalmente lo hanno reso accessibile alle persone con laptop Microsoft.
Quindi ieri era giovedì del torneo. Avevo del denaro depositato direttamente senza alcun bonus nel mio saldo. Ho giocato i tornei ed ero emozionato perché avevo fatto bene. Sapevo che avrei ottenuto il primo posto di $ 40 su almeno uno. Il che, poiché non vinco mai, è stato emozionante. Ho finito i soldi e sono rimasto deluso di non poter giocare di più. Più tardi, non so perché qualcosa mi ha detto di accedere, quindi l'ho fatto. C'erano $ 10 in soldi sul mio saldo! Sì! Non sapevo da cosa. Segnalazione di un amico? (Non ho mai visto soldi da tutti i miei referral) vincite del torneo del giorno precedente? O bonus manager o rimborso in contanti dai miei depositi? Ho controllato i soldi e nel saldo ho 4 sezioni diverse...1) prelievi 2) punti comp 3) importo del bonus. 4) resta da scommettere. Questi $ 10 erano inferiori come se avessi depositato contanti. Freddo. Sono andato ai tornei e ho controllato il mio saldo lì e anche lui diceva $ 10 che per me, per esperienza passata in cui i soldi bonus non venivano visualizzati lì, questo significava che potevo giocare alle slot dei tornei Quindi ho giocato altri $ 4 o giù di lì e sono andato al casinò e giusto prima che rimanessi senza soldi, la fortuna mi ha colpito e ho guadagnato $ 55! Ho contattato il servizio di chat per chiedere quali fossero i limiti di prelievo e da cosa provenissero nello specifico i $ 10 e il rappresentante mi ha detto che non potevo prelevare nulla perché avevo giocato a tornei. Ero confuso. Non ero d'accordo. Ho spiegato che era in contanti. Come in precedenza, quando avevo denaro bonus nel mio saldo e quando provavo a giocare ai tornei, il mio saldo andava da $ 12,10, quindi il saldo della pagina del torneo diceva $ 2,10. Il denaro bonus che avevo non era giocabile nei tornei. In chat ho spiegato che quando ho giocato ieri non era così. D'altronde i tornei non sono "slot"? Il denaro non veniva mostrato come denaro bonus. Non ce n'era bisogno. Scommesse. Era ritirabile e giocabile nei tornei. Ho detto che avevo capito se avrebbero preso le mie vincite ai tornei dai $ 4 o $ 5 che avevo giocato se non dovevano essere giocati nei tornei, ma il fatto che avessi speso l'altra metà dei soldi, secondo lei, era un bonus per il manager sulle slot e solo i giochi corretti e che ho vinto da quello, non mi sembrava giusto o giusto prendere quei soldi. Quindi ho contattato LCB.org. Ero diretto verso di te. Sono andato avanti e. Anche ieri è stato richiesto un prelievo per $ 50.
Ho effettuato l'accesso pochi minuti fa e ho ricevuto più di 4 avvisi individuali che informavano che avevo vinto tornei. Uno per $ 12. Uno per $ 20. Uno per $ 40 e poi ho alzato lo sguardo dal telefono e mi sono perso quello successivo e non so quanti. Ovviamente mi sono sentito male vedendo che il mio saldo era pari a zero. $ 0,00. La mia richiesta di prelievo è scomparsa con i miei $ 50. Ho detto alla chat di cui hanno bisogno. Per sistemare il bonus del manager in modo che sembri un bonus e non contanti. Invia anche un messaggio nell'app o nei messaggi del sito Web con notifica e termini e condizioni.
Ma la cosa peggiore è questa...ho speso i miei soldi per i tornei ieri quando ho giocato e loro sono i soldi che sono comparsi nel mio saldo per un po'. Poi spostato alle slot. So che alcuni dei tornei che ho vinto provenivano dai MIEI soldi depositati. Non loro!! L'hanno preso TUTTO!! ALMENO $ 135,00. Se non si comportano in modo corretto, non giocherò né li consiglierò più. Non vinco MAI. Questo è troppo da sopportare per la mia lealtà. Per favore aiutatemi con questa situazione. Grazie. HBRYAN75. Cioè Heidi
3.5/ 5
Hello hbryan75,
We've sent an email to the Casino Representative regarding your complaint. Please keep an eye on this thread for the updates.
Ciao hbryan75,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo reclamo. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
You almost never win or cashed out in years... and you would recommend others to play there? You never saw a penny from all your affi sign ups... and you would recommend? They probably just screweed you on purpose the very few time you do "win" something... and recommend them? I think you need to stop recommending stuff to people for their own good please.
Non vinci o incassi quasi mai da anni... e consiglieresti ad altri di giocare lì? Non hai mai visto un centesimo da tutte le tue iscrizioni affi... e lo consiglieresti? Probabilmente ti hanno fregato di proposito le pochissime volte in cui "vinci" qualcosa... e li consigli? Penso che dovresti smetterla di consigliare cose alle persone per il loro bene, per favore.
Hi.
This post is for Kudos Casino. I played my kudos credit and met play through only to be told that my withdrawal was declined because I placed $5 bets with money leftover in my account after I had requested a withdrawal. The money leftover in my account was void and so I just played with it to get rid of it. This is ridiculous.
CIAO.
Questo post è per Kudos Casino. Ho giocato il mio credito Kudos e ho incontrato il gioco solo per sentirmi dire che il mio prelievo era stato rifiutato perché avevo piazzato scommesse da $ 5 con denaro rimasto sul mio conto dopo aver richiesto un prelievo. Il denaro rimasto sul mio conto era nullo e quindi ho semplicemente giocato con esso per sbarazzarmene. Questo è ridicolo.
3.5/ 5
Hello palmtree,
Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll check with the Casino Representative what happened.
Ciao Palma,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e controlleremo con il rappresentante del casinò cosa è successo.
Hello palmtree,
Thanks for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to check what has been the issue here.
Ciao Palma,
Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di verificare qual è stato il problema qui.
Hello palmtree,
Thank you for getting in touch and I'm sorry that you have not enjoyed your recent experience at Kudos Casino.
In regards to your post, one fo the terms and conditions for the Kudos Cashback is as follows...
"During play with Kudos Credits wagers must be below $10 or 25% of the original credit amount, whichever is lower. This is active as long as the Kudos Credits remain in the account balance regardless of the wagering requirement."
The maximum bet for the Kudos Credits you received was $1.61. Unfortunately during your period of playing with these Kudos Credits, you placed 116 bets over this threshold. Regardless if these funds were played after you requested a withdrawal they were still bets placed that were originally funded solely from Kudos Credits.
Regards,
Steven
Ciao Palma,
Grazie per averci contattato e mi dispiace che non ti sia piaciuta la tua recente esperienza su Kudos Casino.
Per quanto riguarda il tuo post, uno dei termini e condizioni per il Kudos Cashback è il seguente...
"Durante il gioco con Kudos Credits le scommesse devono essere inferiori a $ 10 o al 25% dell'importo del credito originale, a seconda di quale sia inferiore. Questo è attivo finché i Kudos Credits rimangono nel saldo del conto indipendentemente dai requisiti di scommessa."
La puntata massima per i Kudos Credits che hai ricevuto è stata di $ 1,61. Sfortunatamente durante il periodo in cui hai giocato con questi Kudos Credits, hai piazzato 116 scommesse oltre questa soglia. Indipendentemente dal fatto che questi fondi siano stati giocati dopo aver richiesto un prelievo, si trattava comunque di scommesse piazzate originariamente finanziate esclusivamente da Kudos Credits.
Saluti,
Steven
3.5/ 5
It was several days later after I cashed out that I placed the bets with the money leftover in my account. Plus, I don't understand because the money I played with was not cashable, meaning I would never have been able to cashout it and the casino was going to void it anyway. I would like to advise all players to avoid play at Inetbet and Kudos if you don't want to get ripped off. They have secret and unrealistic rules. If you deposit at Kudos, you won't ever get a match bonus and they will block you from playing progressive games even though you didn't receive a bonus and tell you how much you can cashout.
Sono passati diversi giorni dall'incasso che ho piazzato le scommesse con i soldi rimasti sul mio conto. Inoltre, non capisco perché i soldi con cui ho giocato non erano incassabili, il che significa che non avrei mai potuto incassarli e il casinò li avrebbe comunque annullati. Vorrei consigliare a tutti i giocatori di evitare di giocare su Inetbet e Kudos se non volete essere derubati. Hanno regole segrete e irrealistiche. Se depositi su Kudos, non riceverai mai un bonus di corrispondenza e ti impediranno di giocare ai giochi progressivi anche se non hai ricevuto un bonus e ti diranno quanto puoi incassare.
3.5/ 5
Also, close my account at Kudos. I have already contacted support through email requesting my account be closed but it has not happened.
Thank you
Inoltre, chiudi il mio account su Kudos. Ho già contattato l'assistenza tramite e-mail richiedendo la chiusura del mio account ma ciò non è avvenuto.
Grazie
Well, aren't you friendly. For your information, I have played at a minimum of 100 online casinos in the last few years. I have only ever withdrawn and received money twice. Sometimes the casinos were rotten scum, but there was also a learning curve for me figuring out what all the small print was and all the little reasons casinos could use not to pay people. Since you asked so nicely I'll tell you why I recommend Inetbet to people, it's because of all the casinos I've played they have the most bonuses, and I mean a lot! Also, you can do 2 ND bonues in a row between deposits,( the only casino I know that does this.) The interactions from the staff and players is different, more involved and fun. And if you check out Facebook site they have a lot of loyal happy customers.I don't hear of any bullshit . So I gave then the benefit that maybe it's my skill hat is keeping me from withdrawing or my bad luck. But thanks for asking. I would never give my friends a bad recommendation. They ARE the best casino I know.
Beh, non sei amichevole? Per tua informazione, negli ultimi anni ho giocato ad almeno 100 casinò online. Ho prelevato e ricevuto denaro solo due volte. A volte i casinò erano feccia marcia, ma c'era anche una curva di apprendimento per me capire quali fossero tutte le scritte in piccolo e tutte le piccole ragioni che i casinò potevano usare per non pagare le persone. Dato che me lo hai chiesto così gentilmente, ti dirò perché consiglio Inetbet alle persone, è perché tra tutti i casinò a cui ho giocato hanno il maggior numero di bonus, e intendo dire molti! Inoltre, puoi fare 2 bonus ND di fila tra i depositi (l'unico casinò che conosco lo fa). Le interazioni da parte dello staff e dei giocatori sono diverse, più coinvolte e divertenti. E se dai un'occhiata al sito Facebook hanno molti clienti fedeli e soddisfatti. Non sento parlare di stronzate. Quindi ho dato il vantaggio che forse è la mia abilità che mi impedisce di ritirarmi o la mia sfortuna. Ma grazie per avermelo chiesto. Non darei mai ai miei amici una cattiva raccomandazione. SONO i migliori casinò che conosco.
3.5/ 5
Can someone please assist with getting Inetbey to resolve a 1600$ payout and also took 200 comp points from me. they claim I played over the max bet. But thats false bc u always ask what the terms are and abide by them bc they have screwed me a few times before bc of their hidden terms. I know I am rightfully owed this money and I hate they are doing this. The game in question when you hit max bet is $2.50. My terms were to stay under 4.99. I am very upset.
Qualcuno può aiutarmi a convincere Inetbey a risolvere un pagamento di 1600 $ e mi ha anche preso 200 punti comp. sostengono che ho giocato oltre la scommessa massima. Ma questo è falso perché chiedi sempre quali sono i termini e rispettali perché mi hanno fregato alcune volte prima a causa dei loro termini nascosti. So che mi sono giustamente dovuti questi soldi e odio che stiano facendo questo. Il gioco in questione quando raggiungi la scommessa massima è $ 2,50. Le mie condizioni dovevano restare sotto i 4,99. Sono molto turbato.
Hello Brittney Wolfe,
Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative to check what happened.
Ciao Brittney Wolfe,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò per verificare cosa è successo.
Brittney, it is my opinion that Inetbet and Kudos should be banned because they are continuously practicing rogue behavior. This is not the first time this has happened to clients, I see it on other casino forums where they are refusing to pay over something ridiculous and unrealistic.
Brittney, è mia opinione che Inetbet e Kudos dovrebbero essere vietati perché praticano continuamente comportamenti non autorizzati. Questa non è la prima volta che ciò accade ai clienti, lo vedo su altri forum di casinò dove si rifiutano di pagare qualcosa di ridicolo e irrealistico.
3.5/ 5
Hi @Brittney Wolfe,
Thanks for getting in touch, I hope you are keeping safe and well during the current climate?
I have just logged in to your account now and can see that funds were credited back to your account and that a BTC withdrawal was approved today for you.
I apologize for any inconvenience caused.
If you have any further questions please do not hesitate to ask.
Kindest regards,
Steven
Ciao @Brittney Wolfe,
Grazie per avermi contattato, spero che tu stia bene e al sicuro durante il clima attuale.
Ho appena effettuato l'accesso al tuo account e posso vedere che i fondi sono stati riaccreditati sul tuo account e che oggi è stato approvato un prelievo di BTC per te.
Mi scuso per gli eventuali disagi causati.
Se avete ulteriori domande non esitate a chiedere.
Cordiali saluti,
Steven
Inet bet and Kudos casino both are good. Specially Kudos is the most lucky casino for me. On average I deposits in total $200+ but I won till now $4000+
La scommessa Inet e il casinò Kudos sono entrambi buoni. Specialmente Kudos è il casinò più fortunato per me. In media deposito più di $ 200 in totale, ma fino ad ora ho vinto più di $ 4000
3.5/ 5
I was asked for my documents to verify the account, and an initial deposit. I did it my account was fully verified, and today, they said they won't pay me for my withdrawal because they are claiming I have several accounts, it doesn't make any sense.
I would like a position from the casino on the situation, I live with my wife only, and if so, I can send her document so they can compare if there is a casino account with her name !!!
Thank you very much in advance! I have never had any kind of problems with any other casino.
Mi sono stati chiesti i miei documenti per verificare il conto e un deposito iniziale. L'ho fatto, il mio account era completamente verificato e oggi hanno detto che non mi pagheranno per il prelievo perché sostengono che ho diversi account, non ha alcun senso.
Vorrei una presa di posizione da parte del casinò sulla situazione, vivo solo con mia moglie e, se è così, posso inviarle un documento in modo che possano confrontare se esiste un conto del casinò con il suo nome !!!
Grazie mille in anticipo! Non ho mai avuto alcun tipo di problema con nessun altro casinò.
Hello Damian Ferreira,
Could you please specify at which iNetBet Casino you are having these issues: iNetBet US or iNetBet Euro.
Also, please private message me your casino username so we can get in touch with the Casino Representative and check what's going on.
Ciao Damian Ferreira,
Potresti specificare in quale casinò iNetBet riscontri questi problemi: iNetBet US o iNetBet Euro.
Inoltre, per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò così possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò e controllare cosa sta succedendo.
3.5/ 5
3.5/ 5
iNetbet US
follow the two emails, one of them approving my account in full and then deciding not to pay me!
iNetbet Stati Uniti
segui le due email, una delle quali approva completamente il mio account e poi decide di non pagarmi!
3.5/ 5
iNetbet US
follow the two emails, one of them approving my account in full and then deciding not to pay me!
Hello Damian Ferreira,
Thank you for providing us with your casino username. We've notified the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for updates.
iNetbet Stati Uniti
segui le due email, una delle quali approva completamente il mio account e poi decide di non pagarmi!
Ciao Damian Ferreira,
Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Abbiamo avvisato il rappresentante del casinò. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
3.5/ 5
I was asked for my documents to verify the account, and an initial deposit. I did it my account was fully verified, and today, they said they won't pay me for my withdrawal because they are claiming I have several accounts, it doesn't make any sense.
I would like a position from the casino on the situation, I live with my wife only, and if so, I can send her document so they can compare if there is a casino account with her name !!!
Thank you very much in advance! I have never had any kind of problems with any other casino.
Hello Damian Ferreira,
Thank you for getting in touch. Once a player makes a deposit at iNetBet we ask them to verify their account which is then dealt with by the verification team. The verification proces is to determine that all the details on the account are correct and valid.
Once you requested your withdrawal this is dealt with the casher team. When they checked your withdrawal request they found 4 accounts linked to yours all withthe same IP address, all 4 of these accounts had claimed the same LCB Free Trial Chip and opened within a similar timeframe. This is against our terms and conditions that only one No Deposit Bonus can be claimed by an IP address. Based on this term violation your winnings from the no deposit bonus were void.
Kindest regards,
Steven
Mi sono stati chiesti i miei documenti per verificare il conto e un deposito iniziale. L'ho fatto, il mio account era completamente verificato e oggi hanno detto che non mi pagheranno per il prelievo perché sostengono che ho diversi account, non ha alcun senso.
Vorrei una presa di posizione da parte del casinò sulla situazione, vivo solo con mia moglie e, se è così, posso inviarle un documento in modo che possano confrontare se esiste un conto del casinò con il suo nome !!!
Grazie mille in anticipo! Non ho mai avuto alcun tipo di problema con nessun altro casinò.
Ciao Damian Ferreira,
Grazie per averci contattato. Una volta che un giocatore effettua un deposito su iNetBet, gli chiediamo di verificare il proprio conto, cosa che viene poi gestita dal team di verifica. Il processo di verifica consiste nel determinare che tutti i dettagli sull'account siano corretti e validi.
Una volta richiesto il prelievo, questo verrà gestito dal team cassiere. Quando hanno controllato la tua richiesta di prelievo, hanno trovato 4 account collegati al tuo, tutti con lo stesso indirizzo IP, tutti e 4 questi account avevano richiesto lo stesso chip di prova gratuito LCB e si erano aperti in un periodo di tempo simile. Questo va contro i nostri termini e condizioni secondo cui è possibile richiedere un solo bonus senza deposito per un indirizzo IP. In base alla violazione di questo termine, le tue vincite derivanti dal bonus senza deposito sarebbero state annullate.
Cordiali saluti,
Steven
3.5/ 5
In case Steven, this is impossible because the IP of my internet and my Browser is dynamic, whenever I change my IP on my PC right away, even if I wanted to I could repeat the IP, I had problems with hackers a while ago and I invested in security in my company!
moreover i made a deposit in your casino and the minimum of the minimum that you should do would be to return it, since you "judged" that I broke your casino terms.
Thank you very much in advance!
Damian
Nel caso Steven, questo è impossibile perché l'IP del mio Internet e del mio browser è dinamico, ogni volta che cambio subito l'IP sul mio PC, anche se volessi potrei ripetere l'IP, ho avuto problemi con gli hacker qualche tempo fa e Ho investito nella sicurezza della mia azienda!
inoltre ho effettuato un deposito nel vostro casinò e il minimo del minimo che dovreste fare sarebbe restituirlo, dal momento che avete "giudicato" che ho infranto i termini del vostro casinò.
Grazie mille in anticipo!
Damiano
Hello Damian Ferreira,
We've already received the evidence from the casino showing multiple accounts from the same IP address, therefore, we consider this case closed.
Ciao Damian Ferreira,
Abbiamo già ricevuto prove dal casinò che mostrano più account dallo stesso indirizzo IP, pertanto consideriamo questo caso chiuso.
all right, return my money deposited and all right
va bene, restituisci i miei soldi depositati e va bene
Hello Damian,
Please provide us with your BTC receiving address and we will process this for you.
You can send this to support@inetbet.com alog with your username etc.
Kindest regards,
Steven
Ciao Damiano,
Forniscici il tuo indirizzo di ricezione BTC e lo elaboreremo per te.
Puoi inviarlo a support@inetbet.com insieme al tuo nome utente, ecc.
Cordiali saluti,
Steven
3.5/ 5
Do y’all not see that every single time I request a payout that you all do some kind of bullshit to stall the payout, change the amt by half, or not pay me at all?! Look I have NEVER had a bank account that I can go to and physically deposit an international and I also don’t have a bank that accepts an international wire transfer. y’all can’t send my funds to a card as you don’t have the means to. I have been a player for five years and lol at my history there is a reason why it’s alaways been withdrew via Bitcoin!!! We actually went through this about 3 years ago and I spent days going back and forth for y’all finally to listen to me and send my money!! It’s Christmas. This is not funny. So please correct this really big problem and send my money on Btc. not too mention last week you just took half my payout from YOUR ERROR!!! It’s unprofessional and it’s getting out of hand.
Non vedete che ogni volta che chiedo un pagamento fate tutti una specie di stronzata per ritardare il pagamento, cambiare l'importo della metà o non pagarmi affatto?! Guarda, non ho MAI avuto un conto bancario su cui posso andare e depositare fisicamente un bonifico internazionale e inoltre non ho una banca che accetti un bonifico bancario internazionale. non potete inviare i miei fondi su una carta perché non avete i mezzi per farlo. Sono un giocatore da cinque anni e lol nella mia storia c'è un motivo per cui è sempre stato ritirato tramite Bitcoin!!! In realtà abbiamo affrontato tutto questo circa 3 anni fa e ho passato giorni ad andare avanti e indietro affinché tutti voi finalmente mi ascoltaste e inviaste i miei soldi!! È Natale. Questo non è divertente. Quindi, per favore, correggi questo grosso problema e invia i miei soldi su Btc. per non parlare della scorsa settimana che hai appena preso metà del mio pagamento dal TUO ERRORE!!! Non è professionale e ci sta sfuggendo di mano.
Hello Brittney Wolfe,
The Casino Representative has been notified.
Could you please refrain from using offensive language as this is not allowed on the LCB forum. Thank you for your understanding and cooperation.
Ciao Brittney Wolfe,
Il rappresentante del casinò è stato informato.
Potresti per favore astenerti dall'utilizzare un linguaggio offensivo in quanto ciò non è consentito sul forum LCB. Grazie per la comprensione e la collaborazione.
@Brittney Wolfe,
Firstly, congratulations on your winnings. Thank you for reaching out and contacting us. I will speak to the Finance team regarding this and will let you know when they get back to me.
Thank you for your patience while I aim to resolve this.
Regards,
Steven
@Brittney Wolfe,
Innanzitutto congratulazioni per la tua vincita. Grazie per averci contattato. Parlerò di questo con il team finanziario e ti farò sapere quando mi risponderanno.
Grazie per la pazienza mentre cerco di risolvere questo problema.
Saluti,
Steven
hello
I opened an account in this casino https://lcb.org/casinos/inet-casino for the first time and won with a free chip.... two days later I opened an account at another casino with the a very similar name https://lcb.org/casinos/inet_bet...
I would be very stupid to open an account at the same casino two days after winning in the same casino..don't you agree with me? they accused me of having two accounts...
the casino system also doesn’t allow you to open another account using the same email and personal data ... how then I managed to open another account at the same casino???
I do not need the money from this casino but I do not accept to mock my reputation ... anyone will think that they are different casinos so the mistake is the casino and not mine ..
my username; serrador79
Ciao
Ho aperto un conto in questo casinò https://lcb.org/casinos/inet-casino per la prima volta e ho vinto con un chip gratuito.... due giorni dopo ho aperto un conto in un altro casinò con un nome molto simile https://lcb.org/casinos/inet_bet...
Sarei molto stupido ad aprire un conto nello stesso casinò due giorni dopo aver vinto nello stesso casinò...non sei d'accordo con me? mi hanno accusato di avere due account...
inoltre il sistema del casinò non ti permette di aprire un altro conto utilizzando la stessa email e gli stessi dati personali... come ho fatto allora ad aprire un altro conto nello stesso casinò???
Non ho bisogno dei soldi di questo casinò ma non accetto di prendersi gioco della mia reputazione... chiunque penserà che sono casinò diversi quindi l'errore è del casinò e non mio..
il mio nome utente; serrador79
Hello valerio34,
We've asked the Casino Representative to check what happened here. We'll keep you updated.
Ciao valerio34,
Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di verificare cosa è successo qui. Ti terremo aggiornato.
Hello valerio34,
We've asked the Casino Representative to check what happened here. We'll keep you updated.
hello Sydney
they need to fix this ... I don't want to receive payment from this casino However anymore if they don't fix other peoples will get confused...
a person needs to be very stupid to open another account at the same casino he just won using the same personal data......
Ciao valerio34,
Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di verificare cosa è successo qui. Ti terremo aggiornato.
ciao Sydney
devono risolvere questo problema... Non voglio ricevere pagamenti da questo casinò Tuttavia, se non risolvono, le altre persone si confonderanno...
una persona deve essere molto stupida per aprire un altro conto nello stesso casinò in cui ha appena vinto utilizzando gli stessi dati personali......
Hi @valerio34,
You are correct. You are allowed to claim a Free Sign Up Bonus for each version of the casino. I have spoken to the Customer Service team leaders to ensure that this is re communicated to all our CS reps.
I apologise for any inconvenience this may have caused you.
Kindest regards,
Steven
Ciao @valerio34,
Hai ragione. Puoi richiedere un bonus di iscrizione gratuito per ciascuna versione del casinò. Ho parlato con i leader del team del servizio clienti per garantire che ciò venga comunicato nuovamente a tutti i nostri rappresentanti CS.
Mi scuso per gli eventuali disagi che ciò potrebbe averti causato.
Cordiali saluti,
Steven
Hi @valerio34,
You are correct. You are allowed to claim a Free Sign Up Bonus for each version of the casino. I have spoken to the Customer Service team leaders to ensure that this is re communicated to all our CS reps.
I apologise for any inconvenience this may have caused you.
Kindest regards,
Steven
hi Steven....thanks.
I always try to follow the rules so as not to get in trouble... i would be silent however I know I did nothing wrong
Valerio.
Ciao @valerio34,
Hai ragione. Puoi richiedere un bonus di iscrizione gratuito per ciascuna versione del casinò. Ho parlato con i leader del team del servizio clienti per garantire che ciò venga comunicato nuovamente a tutti i nostri rappresentanti CS.
Mi scuso per gli eventuali disagi che ciò potrebbe averti causato.
Cordiali saluti,
Steven
ciao Steven....grazie.
Cerco sempre di seguire le regole per non finire nei guai... starei in silenzio però so di non aver fatto nulla di male
Valerio.
hello
.I wanted to take advantage and make it very clear a rule that can confuse other players...
the maximum withdrawal for this chip 35 bonus in inet.bet is just $15 and not $50 as it says on the site because the bonus not is cashable..
it is also necessary to make a deposit of $20 and bet this amount at least 1x before withdrawing..
in my opinion this is a poorly worded rule and the word maximum cashout $50 is malicious...
why am i saying it is malicious???? I will explain below...
I used the $35 free chip and after meeting all the requirements the system removed the $ 93 winnings down to $ 50 ... wouldn't it be correct to keep the winnings up to $ 50? why do i have to withdraw only $15 ??
$93 - $35 = 58
the right thing would be to remove the $35 free chip and the $8 surplus being $ 50 cash free to withdraw....
remembering that I have to deposit $ 20 and bet 1x least once to be entitled to withdraw the $15..
conclusion ... i understand the bonus is not cashable... anymore for me this is a malicious rule and the casino should be clear with this information ... i don't want to have contact with this type of casino
hopefully the word """maximum cashout $50"" can be removed because it's not true
I hope they can understand me because I am not fluent in the English language..
thanks
valerio
I will explain below,,,
Ciao
.Volevo approfittare e rendere molto chiara una regola che può confondere gli altri giocatori...
il prelievo massimo per questo bonus con chip 35 su inet.bet è di soli $ 15 e non $ 50 come indicato sul sito perché il bonus non è incassabile..
è inoltre necessario effettuare un deposito di $ 20 e scommettere tale importo almeno 1x prima di prelevare.
secondo me questa è una regola mal formulata e la parola incasso massimo $50 è dannosa...
perché dico che è dannoso???? Lo spiegherò di seguito...
Ho utilizzato il chip gratuito da 35$ e dopo aver soddisfatto tutti i requisiti il sistema ha tolto le vincite da 93$ portandole a 50$... non sarebbe corretto mantenere le vincite fino a 50$? perché devo prelevare solo $ 15 ??
$93 - $35 = 58
la cosa giusta sarebbe rimuovere il chip gratuito da $ 35 e il surplus di $ 8 sarebbe $ 50 in contanti gratuiti da prelevare....
ricordando che devo depositare 20$ e scommettere 1x almeno una volta per avere diritto a ritirare i 15$..
conclusione... capisco che il bonus non è incassabile... per me questa è una regola dannosa e il casinò dovrebbe essere chiaro con queste informazioni... non voglio avere contatti con questo tipo di casinò
si spera che la parola """incasso massimo di $ 50"" possa essere rimossa perché non è vera
Spero che possano capirmi perché non parlo fluentemente la lingua inglese..
Grazie
Valerio
Lo spiegherò di seguito,,,
Hi again @valerio34,
Firstly, congratulations for winning off 1 of your Free No Deposit Trial Bonuses.
These offers are designed to let players play at the casino and try real money with also the chance of the possibility of winning a small amount.
Once you have made your verification deposit and sent us all your ID, proof of address etc. You can the withdraw whatever winnings you have plus your withdrawal. So while it may only be in your words $15, it is $15 for nothing. Of you wish to proceed with a withdrawal please follow the verification process.
Once again, congratulations for winning.
Steven
Ciao ancora @valerio34,
Innanzitutto, congratulazioni per aver vinto 1 dei tuoi bonus di prova gratuiti senza deposito.
Queste offerte sono pensate per permettere ai giocatori di giocare al casinò e provare soldi veri con anche la possibilità di vincere una piccola somma.
Dopo aver effettuato il deposito di verifica e averci inviato tutti i tuoi documenti d'identità, prova di indirizzo, ecc. Puoi ritirare qualunque vincita tu abbia più il tuo prelievo. Quindi, anche se, secondo le tue parole, potrebbero essere solo $ 15, sono $ 15 per niente. Se desideri procedere con un prelievo, segui il processo di verifica.
Ancora una volta, congratulazioni per la vittoria.
Steven
hello Steven
the terms and conditions of the new version of the casino are different from the old version..
I realized this today by reading and rereading the casino terms in their new version
I do have the right to withdraw the bonus amount and request the withdrawal of the remaining amount that remained in the account,.....if you or anyone else read the terms below you will see that i am right
this means that under the rules of the casino I have the right to withdraw the full amount ... denying the payment means that the casino will be breaking its own rules
Please read the rules here: https://inet.bet/terms-and-conditions/
thank you
ciao Steven
i termini e le condizioni della nuova versione del casinò sono diversi dalla vecchia versione..
Me ne sono reso conto oggi leggendo e rileggendo i termini del casinò nella loro nuova versione
Ho il diritto di prelevare l'importo del bonus e richiedere il ritiro dell'importo rimanente rimasto sul conto,.....se tu o qualcun altro leggete i termini seguenti vedrete che ho ragione
questo significa che secondo le regole del casinò ho il diritto di prelevare l'intero importo... negare il pagamento significa che il casinò infrangerà le proprie regole
Si prega di leggere le regole qui: https://inet.bet/terms-and-conditions/
Grazie
@Hi Valerio,
Can you please confirm as to what you are referring to as I am very confused. In the terms regardign Free Monies it states that "Excess winnings will be removed."
Kindest regards,
Steven
@Ciao Valerio,
Potete gentilmente confermarmi a cosa vi riferite perché sono molto confuso. Nei termini relativi ai soldi gratuiti si afferma che "le vincite in eccesso verranno rimosse".
Cordiali saluti,
Steven
Hello
I'm referring to the bonus $35 ...The Casino terms below do not state that the bonus cannot be withdrawn..
I am entitled to a total payment of $50
Please read the rules here: https://inet.bet/terms-and-conditions/
thank you
Ciao
Mi riferisco al bonus di $ 35...I termini del Casinò riportati di seguito non indicano che il bonus non può essere ritirato..
Ho diritto ad un pagamento totale di $ 50
Si prega di leggere le regole qui: https://inet.bet/terms-and-conditions/
Grazie
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas
Utilizza questa funzione per informare i moderatori e l'amministratore di un messaggio offensivo o erroneamente inviato.
Si prega di notare che il tuo indirizzo email sarà visibila ai moderatori se si utilizza questo
Inserisci commento
Congratulazioni, sarai informato sui nuovi casinò. Riceverai un'email di verifica per confermare la tua iscrizione.
Qualcosa è andato storto. Per favore riprova.