OMG!! I am so sorry that you are having to go through this with the same act group of sites. It is ridiculous what they are doing to us! I am glad that you have caught on to how they try and operate though, because i did a while back as well. If you notice, depending on which agent works, they flip back and forth on their stories. there is one chat agent that I actually believe. the rest dont know what the heck they are talking about and I truly believe they dont even look into the matter before giving me some made up excuse.
What i do not get about your post just now...is originally they tell you that you can't withdraw via bitcoin b/c 90%of your deposits were made with a card...yet now that the bank wire is taking way too long, then someone else tells you to withdraw via bitcoin?!? They are constantly confusing the heck out of me and making my head spend.
For 7 freaking days now, my bitcoin payment has not yet been sent. I have live chatted and email multiple times a day for 7 days straight with no real response. For instance today, they tell me(like they tell you) that is boxing day and that accounts will be in later. I then ask how many hours until their shift because the time difference is rather large. I very rarely can catch anyone in that can get anything accomplished! They agent then says, i am not sure of that. hmmmm..but you know they are coming in later, but you have no idea as to what time?! Yeah that sounds real legit!!!
I am really growing quite tired of this BS. No other site nor any bitcoin transaction should ever take a freaking week to go through. I keep trying to tell them that the reason it hasnt gone thorugh is because they have not sent it!! As soon as they would click the one little send button(it is really not that hard) then i would get an immediate notification on my phone and then i do not mind waiting on the confirmations. What does it take to get any help from this site?!
Any suggestions would really be great! They pretty much made me stress out my entire Christmas! My latest promise is that is would be resolved by tomorrow. Yet, i can't seem to get anyone to respond today. Go Figure.
OH MIO DIO!! Mi dispiace così tanto che tu debba affrontare tutto questo con lo stesso gruppo di siti. È ridicolo quello che ci stanno facendo! Sono felice che tu abbia capito come cercano di operare, perché l'ho fatto anch'io qualche tempo fa. Se noti, a seconda dell'agente che lavora, girano avanti e indietro nelle loro storie. c'è un agente di chat a cui credo davvero. gli altri non sanno di cosa diavolo stanno parlando e credo davvero che non abbiano nemmeno esaminato la questione prima di darmi qualche scusa inventata.
Quello che non capisco del tuo post proprio ora... è che originariamente ti dicevano che non puoi prelevare tramite bitcoin b/c il 90% dei tuoi depositi sono stati effettuati con una carta... eppure ora che il bonifico bancario sta prendendo troppo tempo, poi qualcun altro ti dice di prelevare tramite bitcoin?!? Mi confondono costantemente e mi fanno spendere la testa.
Sono ormai 7 maledetti giorni che il mio pagamento in bitcoin non è stato ancora inviato. Ho chattato dal vivo ed inviato e-mail più volte al giorno per 7 giorni consecutivi senza alcuna risposta reale. Per esempio oggi mi dicono (come dicono a te) che è Santo Stefano e che i conti arriveranno più tardi. Allora chiedo quante ore mancano al loro turno perché la differenza oraria è piuttosto grande. Molto raramente riesco a catturare qualcuno che riesca a realizzare qualcosa! L'agente poi dice: non ne sono sicuro. hmmmm...ma sai che arriveranno più tardi, ma non hai idea di che ora?! Sì, sembra davvero legittimo!!!
Mi sto davvero stancando di queste sciocchezze. Nessun altro sito né alcuna transazione bitcoin dovrebbe mai richiedere una maledetta settimana per essere completata. Continuo a cercare di dire loro che il motivo per cui non è andato a buon fine è perché non l'hanno inviato!! Non appena fanno clic sul piccolo pulsante di invio (non è poi così difficile), ricevo una notifica immediata sul mio telefono e quindi non mi dispiace aspettare le conferme. Cosa è necessario per ottenere aiuto da questo sito?!
Qualsiasi suggerimento sarebbe davvero fantastico! Mi hanno praticamente fatto stressare per tutto il Natale! La mia ultima promessa è che il problema verrà risolto entro domani. Eppure oggi non riesco a convincere nessuno a rispondere. Vai a capire.