yakamoz19 user name vegasrush
my balance has been reset.
I sent my ID card, but excuses are made
I will make a complaint to the licensing company if necessary
Benvenuti su Playbet.io , dove l'emozione del gioco d'azzardo con criptovalute raggiunge un livello completamente nuovo! Tuffati nella tua avventura con uno spettacolare Bonus di Benvenuto e continua...
LEGGIHo provato a prelevare $469 al Golden Lady Casino da febbraio 2023. Ho completato la verifica dell'identità e mi è stato detto più volte che il mio prelievo era stato approvato e accelerato. Ho...
LEGGIGrande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
LEGGIPer favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
yakamoz19 user name vegasrush
my balance has been reset.
I sent my ID card, but excuses are made
I will make a complaint to the licensing company if necessary
nome utente yakamoz19 vegasrush
il mio saldo è stato ripristinato.
Ho inviato la mia carta d'identità, ma si inventano scuse
Se necessario presenterò un reclamo alla società licenziante
Hello. I'm vegasrush user. you did not pay my earnings.moreover, you deleted the balance in my account.I earned 155 dollars.document requested. I sent. then you said you have restriction in your country. you have reset my account. you sent me an e-mail.you can continue to play with real money.where is the restriction ? please Would you pay 150 dollars. I have bitcoin use. I want the problem solved.75 dollar bonus I turned and won. I followed the rules you follow the rules. remove restriction. my nickname: kinqtr77 . thx
Ciao. Sono un utente Vegasrush. non hai pagato i miei guadagni. inoltre, hai cancellato il saldo del mio conto. Ho guadagnato 155 dollari. Documento richiesto. Ho inviato. poi hai detto che hai delle restrizioni nel tuo paese. hai reimpostato il mio account. mi hai inviato un'e-mail. Puoi continuare a giocare con soldi veri. Dov'è la restrizione? per favore, pagheresti 150 dollari? Ho l'uso di bitcoin. Voglio che il problema sia risolto. Bonus da 75 dollari che ho girato e vinto. Io ho seguito le regole, tu segui le regole. rimuovere la restrizione. il mio soprannome: kinqtr77. grazie
Hi,
I’m also waiting for the withdrawal money. My withdrawal was canceled. My Identity Card canceled because of invalid date. In our country the valid date of Identity Card is 2020.
My casino username is: bhaka13
CIAO,
Sto anche aspettando i soldi per il prelievo. Il mio prelievo è stato annullato. La mia carta d'identità è stata annullata per data non valida. Nel nostro Paese la data di validità della Carta d'Identità è il 2020.
Il mio nome utente del casinò è: bhaka13
Hello guys. This casino doesnt seem to be honest to players from Turkey! As you know they require no deposit for 75 dollars welcome bonus and several people got paid that i know from a local turkish forum. I was just lucky and wagered the bonus i have been given and now they force me to deposit $35 for $100 payment. This is not fair and honest businesses never change the rules while the game is being played. At this point i kindly ask lcb's help to be able to receive my payment without any deposit.
My casino username is: legolasoft
I am living same things during 3 days. İ am from Turkey like you legolasoft.
They said me deposit 35 dolars and get 100 dolars.As you say this is not fair and honest.
My casino username : umutinbox
Ciao ragazzi. Questo casinò non sembra essere onesto con i giocatori turchi! Come sai, non richiedono alcun deposito per un bonus di benvenuto di 75 dollari e diverse persone sono state pagate, che so da un forum turco locale. Sono stato semplicemente fortunato e ho scommesso il bonus che mi è stato dato e ora mi costringono a depositare $ 35 per un pagamento di $ 100. Questo non è giusto e le aziende oneste non cambiano mai le regole mentre il gioco è in corso. A questo punto chiedo gentilmente l'aiuto di lcb per poter ricevere il mio pagamento senza alcun deposito.
Il mio nome utente del casinò è: legolasoft
Sto vivendo le stesse cose per 3 giorni. Vengo dalla Turchia come te legolasoft.
Mi hanno detto che depositavo 35 dollari e ricevevo 100 dollari. Come dici tu, questo non è giusto e onesto.
Il mio nome utente del casinò: umutinbox
Hello guys. This casino doesnt seem to be honest to players from Turkey! As you know they require no deposit for 75 dollars welcome bonus and several people got paid that i know from a local turkish forum. I was just lucky and wagered the bonus i have been given and now they force me to deposit $35 for $100 payment. This is not fair and honest businesses never change the rules while the game is being played. At this point i kindly ask lcb's help to be able to receive my payment without any deposit.
please help me please I am having the same problem
My casino username is: ositerio123
Ciao ragazzi. Questo casinò non sembra essere onesto con i giocatori turchi! Come sai, non richiedono alcun deposito per un bonus di benvenuto di 75 dollari e diverse persone sono state pagate, che so da un forum turco locale. Sono stato semplicemente fortunato e ho scommesso il bonus che mi è stato dato e ora mi costringono a depositare $ 35 per un pagamento di $ 100. Questo non è giusto e le aziende oneste non cambiano mai le regole mentre il gioco è in corso. A questo punto chiedo gentilmente l'aiuto di lcb per poter ricevere il mio pagamento senza alcun deposito.
per favore aiutami per favore ho lo stesso problema
Il mio nome utente del casinò è: ositerio123
Hello GUys
To be clear Turkey is a non allowed country to cash out from welcome free chips as per terms and conditions, and seems that some traffic was advertice into a group of turkey people without checking our disallowed country list. if someone had a payout processed that is great they can keep the winnings but unfortunately most of those payouts are void already.
you can check on out terms and conditions : https://www.vegasrushcasino.com/terms/
• Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. Please consult the Customer Service team of Vegas Rush Casino for the complete list of restricted countries. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
https://www.hallmarkcasino.com/bonus-terms/
*The management reserves the right to disqualify certain countries or individual players from promotional offers
• Players from certain countries will not be able to make use our free chips. Kindly check the status of countries list by consulting Customer Support.
LEo
Management
Ciao ragazzi
Per essere chiari, la Turchia è un paese in cui non è consentito incassare gettoni gratuiti di benvenuto secondo i termini e le condizioni, e sembra che parte del traffico fosse pubblicità verso un gruppo di turchi senza controllare il nostro elenco di paesi non consentiti. se qualcuno ha elaborato un pagamento eccezionale, può trattenere le vincite, ma sfortunatamente la maggior parte di questi pagamenti sono già annullati.
puoi controllare i nostri termini e condizioni: https://www.vegasrushcasino.com/terms/
• In base al Paese di residenza, si applicano limitazioni al gioco al Casinò, all'utilizzo dei bonus, al riscatto di fiches gratuite o ai depositi tramite carta di credito. Ci riserviamo il diritto di revocare tali restrizioni su base individuale. Esaminare attentamente i vincoli che verranno applicati. Consulta il team del servizio clienti di Vegas Rush Casino per l'elenco completo dei paesi soggetti a restrizioni. Il Casinò valuterà il tuo conto ed effettuerà la decisione finale in base al tuo caso. Invia un'e-mail a support@vegasrushcasino.com per inviare la tua richiesta.
https://www.hallmarkcasino.com/bonus-terms/
*La direzione si riserva il diritto di squalificare determinati paesi o singoli giocatori dalle offerte promozionali
• I giocatori di alcuni paesi non potranno utilizzare i nostri chip gratuiti. Si prega di verificare lo stato dell'elenco dei paesi consultando l'assistenza clienti.
Leo
Gestione
this money is our right
questi soldi sono un nostro diritto
@sterzik - could you please let us know if the casino helped you with the withdrawal and if you received the money.
Thanks.
Well, I’ve been waiting for the representative here to tell me how I can order a withdrawal and then write them a bitcoin wallet number if the withdrawal is available only with a check. HallmarkCasino never answered me.
Now I will try to write them on an email with my bitcoin number.
Thanks for keeping track of the problems.
@sterzik - potresti farci sapere se il casinò ti ha aiutato con il prelievo e se hai ricevuto i soldi.
Grazie.
Bene, stavo aspettando che il rappresentante qui mi dicesse come posso ordinare un prelievo e poi scrivergli un numero di portafoglio bitcoin se il prelievo è disponibile solo con un assegno. HallmarkCasino non mi ha mai risposto.
Ora proverò a scriverli su una email con il mio numero bitcoin.
Grazie per aver tenuto traccia dei problemi.
Hello again. Upon i received the payment mail regarding bitcoin info i just sent bitcoin address to withdrawal department. Ever since the casino became silent and never get the payment nor a response. I also sent a message to hallmark representative here to speed things up, didnt get a respond.
Dear Melissa, i have also sent a pm to you today. I believe you did not realize.
At this point i'll be really glad if i may have the bitcoin payment as soon as possible. I have been dealing this issue for 2 weeks and i feel stuffed..
Ciao di nuovo. Dopo aver ricevuto l'e-mail di pagamento relativa alle informazioni sui bitcoin, ho semplicemente inviato l'indirizzo bitcoin al dipartimento prelievi. Da quando il casinò è rimasto in silenzio e non ha mai ricevuto il pagamento né una risposta. Ho anche inviato un messaggio al rappresentante Hallmark qui per accelerare le cose, ma non ho ricevuto risposta.
Cara Melissa, ho mandato un messaggio anche a te oggi. Credo che tu non te ne sia reso conto.
A questo punto sarò davvero felice se potessi ricevere il pagamento in bitcoin il prima possibile. Mi occupo di questo problema da 2 settimane e mi sento pieno..
Still no payment! How long do you keep ignoring me dear Hallmark casino? Are you going to keep leading trouble with my case. Please just send my bitcoin, it takes only 1 minute!
Melissa why did you suddenly stop operating my case? Im really curious what is going on there..
Ancora nessun pagamento! Per quanto tempo continui a ignorarmi, caro casinò Hallmark? Continuerai a creare problemi con il mio caso? Per favore, invia semplicemente il mio bitcoin, ci vuole solo 1 minuto!
Melissa, perché all'improvviso hai smesso di occuparti del mio caso? Sono davvero curioso di sapere cosa sta succedendo lì..
1.9/ 5
Still no payment! How long do you keep ignoring me dear Hallmark casino? Are you going to keep leading trouble with my case. Please just send my bitcoin, it takes only 1 minute!
Melissa why did you suddenly stop operating my case? Im really curious what is going on there..
We haven't stopped assisting you guys. The casino is well aware of your situation. We asked them what they are going to do with Turkish players. Keep you posted.
Ancora nessun pagamento! Per quanto tempo continui a ignorarmi, caro casinò Hallmark? Continuerai a creare problemi con il mio caso? Per favore, invia semplicemente il mio bitcoin, ci vuole solo 1 minuto!
Melissa, perché all'improvviso hai smesso di occuparti del mio caso? Sono davvero curioso di sapere cosa sta succedendo lì..
Non abbiamo smesso di assistervi, ragazzi. Il casinò è ben consapevole della tua situazione. Abbiamo chiesto loro cosa faranno con i giocatori turchi. Tenervi aggiornati.
1.9/ 5
Still no payment! How long do you keep ignoring me dear Hallmark casino? Are you going to keep leading trouble with my case. Please just send my bitcoin, it takes only 1 minute!
Melissa why did you suddenly stop operating my case? Im really curious what is going on there..
We haven't stopped assisting you guys. The casino is well aware of your situation. We asked them what they are going to do with Turkish players. Keep you posted.
Dear Melissa, they have already confirmed my payment and i forwarded my bitcoin address. It means i have no case to decide what to do. The problem is they do not reply my mails and live chat ignores me with copy-paste messages. I dont want to wait for 11 business days as they mentioned.
Ancora nessun pagamento! Per quanto tempo continui a ignorarmi, caro casinò Hallmark? Continuerai a creare problemi con il mio caso? Per favore, invia semplicemente il mio bitcoin, ci vuole solo 1 minuto!
Melissa, perché all'improvviso hai smesso di occuparti del mio caso? Sono davvero curioso di sapere cosa sta succedendo lì..
Non abbiamo smesso di assistervi, ragazzi. Il casinò è ben consapevole della tua situazione. Abbiamo chiesto loro cosa faranno con i giocatori turchi. Tenervi aggiornati.
Cara Melissa, hanno già confermato il mio pagamento e ho inoltrato il mio indirizzo bitcoin. Significa che non ho il caso di decidere cosa fare. Il problema è che non rispondono alle mie mail e la live chat mi ignora con messaggi copia-incolla. Non voglio aspettare 11 giorni lavorativi come hanno detto.
1.9/ 5
Hello legolasoft
if your payout was approved on the 3rd, tomorrow will be business day 3 and the time frame to have it send is 4 to 7 bussiness to pay after approval so there is no problem or issue? also please send your receiver Bitcoin address as I don't know where is the you are saying you send it to?
Justin
Vegas Rush
Ciao legolasoft
se il tuo pagamento è stato approvato il 3, domani sarà il giorno lavorativo 3 e il tempo necessario per inviarlo è dalle 4 alle 7 lavorativi per pagare dopo l'approvazione, quindi non ci sono problemi o problemi? inoltre, per favore, invia l'indirizzo Bitcoin del tuo destinatario perché non so dov'è il indirizzo a cui stai dicendo di inviarlo?
Giustino
Corsa a Las Vegas
Hello legolasoft
if your payout was approved on the 3rd, tomorrow will be business day 3 and the time frame to have it send is 4 to 7 bussiness to pay after approval so there is no problem or issue? also please send your receiver Bitcoin address as I don't know where is the you are saying you send it to?
Justin
Vegas Rush
i am same status with legolasoft.
Do you send me my money ?
Melissa help please :)
Ciao legolasoft
se il tuo pagamento è stato approvato il 3, domani sarà il giorno lavorativo 3 e il tempo necessario per inviarlo è dalle 4 alle 7 lavorativi per pagare dopo l'approvazione, quindi non ci sono problemi o problemi? inoltre, per favore, invia l'indirizzo Bitcoin del tuo destinatario perché non so dov'è il indirizzo a cui stai dicendo di inviarlo?
Giustino
Corsa a Las Vegas
Ho lo stesso stato con Legolasoft.
Mi mandi i miei soldi?
Melissa aiutami per favore :)
Hello legolasoft
if your payout was approved on the 3rd, tomorrow will be business day 3 and the time frame to have it send is 4 to 7 bussiness to pay after approval so there is no problem or issue? also please send your receiver Bitcoin address as I don't know where is the you are saying you send it to?
Justin
Vegas Rush
Hello dear Justin. I received 2 mails asking my bitcoin info from banking@vegasrushcasino.com last week. And i replied 2 times. Today i received another mail that you inform you did not receive my bitcoin info. How possible? Anyway i just sent it 3rd time. Would you please confirm that you received it? I'll also send you with pm here.
Best regards..
Ciao legolasoft
se il tuo pagamento è stato approvato il 3, domani sarà il giorno lavorativo 3 e il tempo necessario per inviarlo è dalle 4 alle 7 lavorativi per pagare dopo l'approvazione, quindi non ci sono problemi o problemi? inoltre, per favore, invia l'indirizzo Bitcoin del tuo destinatario perché non so dov'è il indirizzo a cui stai dicendo di inviarlo?
Giustino
Corsa a Las Vegas
Ciao caro Justin. La settimana scorsa ho ricevuto 2 e-mail che chiedevano informazioni sui miei bitcoin da banking@vegasrushcasino.com. E ho risposto 2 volte. Oggi ho ricevuto un'altra email in cui mi informavi di non aver ricevuto le mie informazioni bitcoin. Com'è possibile? Comunque l'ho appena inviato per la terza volta. Potresti confermare di averlo ricevuto? Ti mando anche con pm qui.
Distinti saluti..
@Justin - please confirm you got legolasoft bitcoin address. He sent you a pm.
@Justin - conferma di avere l'indirizzo bitcoin di legolasoft. Ti ha mandato un pm.
@ Hallmark casino - we want to point out that there is no list of restricted countries for the bonus. You need to state it clearly so players know whether they are allowed to claim it or not.
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. Please consult the Customer Service team of Vegas Rush Casino for the complete list of restricted countries. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
Here's the screenshot of their t&c.
@ Casinò Hallmark: vogliamo sottolineare che non esiste un elenco di paesi con restrizioni per il bonus. È necessario dichiararlo chiaramente in modo che i giocatori sappiano se possono rivendicarlo o meno.
In base al Paese di residenza, si applicano limitazioni al gioco al Casinò, all'utilizzo dei bonus, al riscatto di fiches gratuite o ai depositi tramite carta di credito. Ci riserviamo il diritto di revocare tali restrizioni su base individuale. Esaminare attentamente i vincoli che verranno applicati. Consulta il team del servizio clienti di Vegas Rush Casino per l'elenco completo dei paesi soggetti a restrizioni. Il Casinò valuterà il tuo conto ed effettuerà la decisione finale in base al tuo caso. Invia un'e-mail a support@vegasrushcasino.com per inviare la tua richiesta.
Ecco lo screenshot dei loro termini e condizioni.
1.9/ 5
HEllo MelissaN
TO be clear we have added on terms and conditions the full list of restricted countries https://www.vegasrushcasino.com/terms/
https://www.hallmarkcasino.com/terms/, have a great day.
Leo
Vegas Rush
Ciao MelissaN
Per essere chiari, abbiamo aggiunto termini e condizioni all'elenco completo dei paesi soggetti a restrizioni https://www.vegasrushcasino.com/terms/
https://www.hallmarkcasino.com/terms/, buona giornata.
Leo
Corsa a Las Vegas
My payment has been done, finally! Thank you so much vegasrush for the payment. And melissa thank you for your great effort..
Il mio pagamento è stato effettuato, finalmente! Grazie mille Vegasrush per il pagamento. E Melissa, grazie per il tuo grande impegno..
My pay has been made yet. Can you help me please ?
username:bhaka13
La mia paga è già stata pagata. Mi potete aiutare per favore ?
nome utente:bhaka13
Hello Melissa
As i said, i am waiting for my payment.
Please help me.
My username : umutinbox
Ciao Melissa
Come ho detto, sto aspettando il mio pagamento.
Mi aiuti per favore.
Il mio nome utente: umutinbox
Sent me -
Dear Sergei,
Thank you for choosing us!
We would like to inform you that withdrawal ID#4461 has been approved, at the moment your available options to cash-out are Check by mail or Bitcoin. Please confirm how would you like to receive your winnings.
Congratulations on your winnings!
--------------------------------------
I think a good casino and not cheaters.... but they do everything for a long time
Mi ha mandato -
Caro Sergej,
Grazie per averci scelto!
Desideriamo informarti che l'ID prelievo n. 4461 è stato approvato, al momento le opzioni disponibili per il prelievo sono Assegno via posta o Bitcoin. Conferma come desideri ricevere le tue vincite.
Congratulazioni per la tua vincita!
--------------------------------------
Penso che sia un buon casinò e non imbroglioni.... ma fanno tutto da molto tempo
When to pay other Turkish players? You have received the document and Btc adress but still no payment..
Quando pagare gli altri giocatori turchi? Hai ricevuto il documento e l'indirizzo Btc ma ancora nessun pagamento..
Hi Guys,
I'm so sorry about all this misunderstanding, but we are not allow to make any transaction between those restricted countries. That is specified in our Bonus terms and conditions.
**Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. Please consult the Customer Service team of Vegas Rush Casino for the complete list of restricted countries. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.**
Kind regards,
Hallmark.
Ciao ragazzi,
Mi dispiace tanto per tutto questo malinteso, ma non ci è consentito effettuare alcuna transazione tra questi paesi soggetti a restrizioni. Ciò è specificato nei nostri termini e condizioni del bonus.
**In base al Paese di residenza, si applicano limitazioni al gioco al Casinò, all'utilizzo dei bonus, al riscatto di fiches gratuite o ai depositi tramite carta di credito. Ci riserviamo il diritto di revocare tali restrizioni su base individuale. Esaminare attentamente i vincoli che verranno applicati. Consulta il team del servizio clienti di Vegas Rush Casino per l'elenco completo dei paesi soggetti a restrizioni. Il Casinò valuterà il tuo conto ed effettuerà la decisione finale in base al tuo caso. Invia un'e-mail a support@vegasrushcasino.com per inviare la tua richiesta.**
Cordiali saluti,
Segno distintivo.
There were no restrictions when I used the bonus.They're excuses not to pay
Non c'erano restrizioni quando ho utilizzato il bonus. Sono scuse per non pagare
Hello! I am from Russia and I often receive letters with no Deposit offers. Can I use them? Please explain in more detail. Thanks in advance.
Ciao! Vengo dalla Russia e ricevo spesso lettere con offerte senza deposito. Posso usarli? Per favore spiega più in dettaglio. Grazie in anticipo.
Hello! I am from Russia and I often receive letters with no Deposit offers. Can I use them? Please explain in more detail. Thanks in advance.
These are the restricted countries for the bonus:
Terms and conditions:
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. The complete list for restricted countries is: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaijan, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Czech Republic, Finland, Hungary, Iraq, Iran, Malaysia, Myanmar, North Korea, Poland, Syria, Turkey and Ukraine. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
Ciao! Vengo dalla Russia e ricevo spesso lettere con offerte senza deposito. Posso usarli? Per favore spiega più in dettaglio. Grazie in anticipo.
Questi sono i paesi soggetti a restrizioni per il bonus:
Termini e Condizioni:
In base al Paese di residenza, si applicano limitazioni al gioco al Casinò, all'utilizzo dei bonus, al riscatto di fiches gratuite o ai depositi tramite carta di credito. Ci riserviamo il diritto di revocare tali restrizioni su base individuale. Esaminare attentamente i vincoli che verranno applicati. L'elenco completo dei paesi soggetti a restrizioni è: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaigian, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Repubblica Ceca, Finlandia, Ungheria, Iraq, Iran, Malesia, Myanmar, Corea del Nord, Polonia, Siria, Turchia e Ucraina . Il Casinò valuterà il tuo conto ed effettuerà la decisione finale in base al tuo caso. Invia un'e-mail a support@vegasrushcasino.com per inviare la tua richiesta.
I and the other members were members without restrictions and payments were not made what is your opinion about this issue?
Io e gli altri membri eravamo membri senza restrizioni e i pagamenti non venivano effettuati. Qual è la tua opinione su questo problema?
I and the other members were members without restrictions and payments were not made what is your opinion about this issue?
This is not a good business practice. I just want to let you know that these two casinos were on our warning list due to slow payouts. They are still on the probation so we are happy to hear players' experience and we are trying all the time to help you guys get your money. So, go ahead and share your personal experience with these two brands and in case you have any issues please do let us know. They now edited their bonus terms and conditions per our request and clearly listed the countries that are not eligible for any bonus. Hope there won't be any misunderstandings at least regarding this part.
Io e gli altri membri eravamo membri senza restrizioni e i pagamenti non venivano effettuati. Qual è la tua opinione su questo problema?
Questa non è una buona pratica commerciale. Voglio solo farti sapere che questi due casinò erano nella nostra lista di avvertimenti a causa della lentezza dei pagamenti. Sono ancora in prova, quindi siamo felici di ascoltare l'esperienza dei giocatori e stiamo cercando continuamente di aiutarvi a ottenere i vostri soldi. Quindi, vai avanti e condividi la tua esperienza personale con questi due marchi e, in caso di problemi, faccelo sapere. Ora hanno modificato i termini e le condizioni del bonus secondo la nostra richiesta e hanno elencato chiaramente i paesi che non hanno diritto ad alcun bonus. Spero che non ci siano malintesi almeno per quanto riguarda questa parte.
it is nice step ,but I didn't pay and they don't think to do it. Casino that does not pay 100 dollars does not pay any high gains be careful about the investment No payment will be 15 days
è un bel passo, ma non ho pagato e loro non pensano di farlo. Il casinò che non paga 100 dollari non paga guadagni elevati fai attenzione all'investimento Nessun pagamento durerà 15 giorni
Hello Milica
Thank you for your comments although we have the time frames for payouts stipulated on the sites and we do have a strict policy for no delays on payouts for more than a year already just so you know, about the turkey player we did honor more than a few free chips payouts with no deposit requested back in September and after your review we did added the full list of restricted country’s that we had and therefore no payouts are being sent to Turkey anymore.
Leo
Vegar Rush
Ciao Milica
Grazie per i tuoi commenti, anche se abbiamo i tempi stabiliti per i pagamenti sui siti e abbiamo una politica rigorosa per non ritardi sui pagamenti già da più di un anno, solo per farti sapere, riguardo al giocatore turco che abbiamo onorato più di un a settembre sono stati richiesti alcuni pagamenti in chip gratuiti senza deposito e dopo la tua revisione abbiamo aggiunto l'elenco completo dei paesi con restrizioni che avevamo e pertanto non vengono più inviati pagamenti in Turchia.
Leo
Corsa al vegano
Hello Bomb
I hope you are doing, we have many players from the beautiful country of Russia and there is no problem to play with us as is not a restricted country, let me know if you need anything and contacting our customer service staff for further assistance always willing to help you.
Leo
Hallmark
Ciao Bomba
Spero che tu stia bene, abbiamo molti giocatori dal bellissimo paese della Russia e non c'è problema a giocare con noi dato che non è un paese con restrizioni, fammi sapere se hai bisogno di qualcosa e contatta il nostro personale del servizio clienti per ulteriore assistenza sempre disponibile per aiutarti.
Leo
Segno distintivo
your license information is fake ? curacao gaming said it's not registered with us so you don't pay.
le informazioni sulla tua licenza sono false? curacao gaming ha detto che non è registrato con noi quindi non paghi.
This page shows that the Curacao license is verified. Please provide evidence of Curacao gaming board saying that its not registered.
Questa pagina mostra che la licenza Curacao è verificata. Si prega di fornire prova del tabellone da gioco di Curacao affermando che non è registrato.
vegasrushcasino
Yucel53
my withdrawal request cannot be processed Help me ID: 4674 Payment Method: Check/Wire Amount: 100.00 USD Typ
vegasrushcasino
Yucel53
la mia richiesta di prelievo non può essere elaborata ID aiuto: 4674 Metodo di pagamento: Importo assegno/bonifico: 100.00 USD Tipo
When to withdraw $ 100
yucel53
ycl-yzc-53@hotmail.com
Quando prelevare $ 100
yucel53
ycl-yzc-53@hotmail.com
hello Mellcb
You asked Terry88 for proof I'll show you the proof answer from the license company.
ciao Mellcb
Hai chiesto una prova a Terry88, ti mostrerò la risposta di prova della società di licenza.
Hallmark are licensed by Antillephone N.V. You have contacted the wrong company, you need to contact Gaming Curacao using the following email address - info@gaming-curacao.com
"As a part of Netherlands Antilles, Curaçao used to be subject to Netherlands Antilles legislation. However, it was the only part of the country that could grant interactive gaming licences. Since Curaçao gained its status of a constituent country, it has become a separate jurisdiction with its own government and legislation. The right to licence online games of chance has been given by the government to AntillePhone N.V." Source: https://everymatrix.com/gambling-licences/curacao-gambling-licence
Hallmark è concesso in licenza da Antillephone NV Hai contattato l'azienda sbagliata, devi contattare Gaming Curacao utilizzando il seguente indirizzo email: info@gaming-curacao.com
" Come parte delle Antille olandesi, Curaçao era soggetta alla legislazione delle Antille olandesi. Tuttavia, era l'unica parte del paese che poteva concedere licenze di gioco interattivo. Da quando Curaçao ha ottenuto lo status di paese costituente, è diventata una regione separata giurisdizione con il proprio governo e legislazione. Il diritto di concedere in licenza i giochi d'azzardo online è stato concesso dal governo ad AntillePhone NV " Fonte: https://everymatrix.com/gambling-licences/curacao-gambling-licence
hello yucel53
sorry but you are from a restricated country and not entitle for payouts
Terms and conditions:
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. The complete list for restricted countries is: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaijan, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Czech Republic, Finland, Hungary, Iraq, Iran, Malaysia, Myanmar, North Korea, Poland, Syria, Turkey and Ukraine. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
LEo Hallmark
ciao yucel53
mi dispiace ma provieni da un paese soggetto a restrizioni e non hai diritto ai pagamenti
Termini e Condizioni:
In base al Paese di residenza, si applicano limitazioni al gioco al Casinò, all'utilizzo dei bonus, al riscatto di fiches gratuite o ai depositi tramite carta di credito. Ci riserviamo il diritto di revocare tali restrizioni su base individuale. Esaminare attentamente i vincoli che verranno applicati. L'elenco completo dei paesi soggetti a restrizioni è: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaigian, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Repubblica Ceca, Finlandia, Ungheria, Iraq, Iran, Malesia, Myanmar, Corea del Nord, Polonia, Siria, Turchia e Ucraina . Il Casinò valuterà il tuo conto ed effettuerà la decisione finale in base al tuo caso. Invia un'e-mail a support@vegasrushcasino.com per inviare la tua richiesta.
Marchio distintivo LEo
HI kingsoner79
we are processing your payout as we were waiting for you to complete your documentation, now that is complete you should receive your transfer anytime now as was approved last Friday the 19th, we also have email you, than you
Leo
Hallmark
Ciao kingsoner79
stiamo elaborando il tuo pagamento poiché stavamo aspettando che completassi la documentazione, ora che è completa dovresti ricevere il tuo trasferimento in qualsiasi momento poiché è stato approvato lo scorso venerdì 19, ti abbiamo anche inviato un'e-mail, quindi tu
Leo
Segno distintivo
i received the payment.Thank you to the hallmark casino and forum admins
ho ricevuto il pagamento. Grazie agli amministratori del casinò e del forum Hallmark
1.9/ 5
would you pay my money?
you don't give me my money
Help me melissa
Username : ositerio123 veragrush casino
pagheresti i miei soldi?
non mi dai i miei soldi
Aiutami, Melissa
Nome utente: ositerio123 veragrush casinò
would you pay my money?
you don't give me my money
Help me melissa
Username : ositerio123 veragrush casino
We're going to check with the casino. Keep you posted.
pagheresti i miei soldi?
non mi dai i miei soldi
Aiutami, Melissa
Nome utente: ositerio123 veragrush casinò
Controlleremo con il casinò. Tenervi aggiornati.
hello Ositerio
sorry but you are from a restricated country (Turkey ) and not entitle for payouts
Terms and conditions:
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. The complete list for restricted countries is: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaijan, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Czech Republic, Finland, Hungary, Iraq, Iran, Malaysia, Myanmar, North Korea, Poland, Syria, Turkey and Ukraine. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
LEo Hallmark
ciao Ositerio
mi dispiace ma provieni da un paese soggetto a restrizioni (Turchia) e non hai diritto ai pagamenti
Termini e Condizioni:
In base al Paese di residenza, si applicano limitazioni al gioco al Casinò, all'utilizzo dei bonus, al riscatto di fiches gratuite o ai depositi tramite carta di credito. Ci riserviamo il diritto di revocare tali restrizioni su base individuale. Esaminare attentamente i vincoli che verranno applicati. L'elenco completo dei paesi soggetti a restrizioni è: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaigian, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Repubblica Ceca, Finlandia, Ungheria, Iraq, Iran, Malesia, Myanmar, Corea del Nord, Polonia, Siria, Turchia e Ucraina . Il Casinò valuterà il tuo conto ed effettuerà la decisione finale in base al tuo caso. Invia un'e-mail a support@vegasrushcasino.com per inviare la tua richiesta.
Marchio distintivo LEo
payments made to some players?
How can I not pay my earned money?
you can deposit money and get your money
you said.
If you don't pay money I will go to the site infrastructure.
this money is my right @MelissaN
pagamenti effettuati ad alcuni giocatori?
Come posso non pagare i soldi guadagnati?
puoi depositare denaro e ottenere i tuoi soldi
hai detto.
Se non paghi, andrò all'infrastruttura del sito.
questi soldi sono un mio diritto @MelissaN
players said they received the payments. Look, they're not paying
i giocatori hanno detto di aver ricevuto i pagamenti. Guarda, non pagano
HI Ositerio,
Unfortunately you are little late to post your complaint. Payments were made to members that had submitted their complaints before the terms for bonuses were made clear on the Vegas Rush and Hallmark site, the terms now clearly state that players from Turkey cannot claim no deposit bonuses. We tried our best to help the players get their winnings because the terms were unclear but now because they are included and stated on the website there is no way to get your cashout unfortunately.
Before you posted the rep stated:
'Thank you for your comments although we have the time frames for payouts stipulated on the sites and we do have a strict policy for no delays on payouts for more than a year already just so you know, about the turkey player we did honor more than a few free chips payouts with no deposit requested back in September and after your review we did added the full list of restricted country’s that we had and therefore no payouts are being sent to Turkey anymore.'
Ciao Ositerio,
Sfortunatamente sei in ritardo per pubblicare il tuo reclamo. I pagamenti sono stati effettuati ai membri che avevano presentato i loro reclami prima che i termini per i bonus fossero chiariti sul sito Vegas Rush e Hallmark, i termini ora affermano chiaramente che i giocatori dalla Turchia non possono richiedere bonus senza deposito. Abbiamo fatto del nostro meglio per aiutare i giocatori a ottenere le loro vincite perché i termini non erano chiari ma ora, poiché sono inclusi e indicati sul sito Web, sfortunatamente non c'è modo di ottenere il prelievo.
Prima di postare il rappresentante ha dichiarato:
' Grazie per i vostri commenti, anche se abbiamo i tempi previsti per i pagamenti sui siti e abbiamo una politica rigorosa per non ritardi sui pagamenti già da più di un anno, solo per vostra informazione, riguardo al giocatore turco abbiamo onorato più di a settembre sono stati richiesti alcuni pagamenti in chip gratuiti senza deposito e dopo la tua revisione abbiamo aggiunto l'elenco completo dei paesi con restrizioni che avevamo e pertanto non vengono più inviati pagamenti in Turchia. '
you've literally been swindled.
Thank you.
send us money and get your money. these words are not forgotten
sei stato letteralmente truffato.
Grazie.
inviaci denaro e ricevi i tuoi soldi. queste parole non sono dimenticate
Hello,
It seems impossible to access to the casino at the moment. I am waiting for a withdrawal since 2 weeks and I would like to know if there's something wrong because it's longer than for my first withdrawal (13 days)? My username is laurentr3865 (vegasrush casino).
Thank you
Ciao,
Sembra impossibile accedere al casinò al momento. Sono in attesa di un prelievo da 2 settimane e vorrei sapere se c'è qualcosa che non va perché è più lungo rispetto al primo prelievo (13 giorni)? Il mio nome utente è laurentr3865 (casinò Vegasrush).
Grazie
2.2/ 5
HI laurentr3865,
We're going to check with the casino what's going on with your withdrawal. Keep you posted.
Ciao laurentr3865,
Verificheremo con il casinò cosa sta succedendo con il tuo prelievo. Tenervi aggiornati.
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas
Utilizza questa funzione per informare i moderatori e l'amministratore di un messaggio offensivo o erroneamente inviato.
Si prega di notare che il tuo indirizzo email sarà visibila ai moderatori se si utilizza questo
Inserisci commento
Congratulazioni, sarai informato sui nuovi casinò. Riceverai un'email di verifica per confermare la tua iscrizione.
Qualcosa è andato storto. Per favore riprova.