Greetings all,
I reviewed the situation and the photos of your ID are not high enough resolution for us to process Panicz1910, I can assist with your documentation if you send better images without the blur and without cropping the edges of the ID itself. The card must be shown in it's entirely front and back.
Perhaps more importantly only one free bonus is allowed between deposits and only one account is allowed per player per household. The balance in your account is from the 34th consecutive bonus in the 2nd active account with no deposits historically in either. Unfortunately even the $100 minimum/maximum cashout value on the chip in play would not be eligible for withdrawal.
If you would still like to proceed with account verification I can definitely help (as well as shutting down your secondary account). Then you would be eligible for withdrawal should you win on your next deposit or a subsequent bonus of some variety.
Best wishes,
Nick and Club Player
Saluti a tutti,
Ho esaminato la situazione e le foto del tuo documento d'identità non hanno una risoluzione sufficientemente alta per poter elaborare Panicz1910, posso aiutarti con la tua documentazione se invii immagini migliori senza sfocature e senza ritagliare i bordi del documento d'identità stesso. La carta deve essere mostrata interamente fronte e retro.
Forse ancora più importante è consentito un solo bonus gratuito tra i depositi ed è consentito un solo conto per giocatore per famiglia. Il saldo nel tuo conto proviene dal 34° bonus consecutivo nel 2° conto attivo senza depositi storicamente in nessuno dei due. Sfortunatamente anche il valore di prelievo minimo/massimo di $ 100 sul chip in gioco non sarebbe idoneo al ritiro.
Se desideri comunque procedere con la verifica dell'account, posso sicuramente aiutarti (oltre a chiudere il tuo account secondario). Allora avrai diritto al prelievo se vinci con il tuo prossimo deposito o con un bonus successivo di una certa varietà.
Auguri,
Nick e Giocatore del Club