7474tjones wrote:
Hello I was wondering if you could help me. I play at CooCat Casino and am a VIP2 level member. My username is Sumbitc922. I have been sending documents, many of the same ones they have already requested and received on several occasions since January when I requested the first of my now 6 pending withdrawls.. I am verified now apparently but have yet to have processed a single one of my withdrawls. Last night I was playing and won a substantial amount and need to know the best way to go about it. I mean it's been months and I have been extremely patient but my patience is turning into concern that I'm being scammed and won't ever receive my winnings. Could you help me please? My name is jake
Greetings Jake,
I've reviewed the situation and I've got good news and bad news for you, the good news is two of your initial withdrawal requests have been approved. I'll see what can be done on my end to get those out the door in a timely fashion.
Now the bad news and this pleases me not at all to convey, your most recent win exciting as it is was won using comps points that you cashed. Unfortunately the rules on comp points are 30/60 playthrough and a 1x max cashout with a minimum of $100. What this means is you have most definitely won here, however the actual cash value of the win on your $60 comps redemption is $100. No more no less.
This is not the message I was hoping to write when I first saw your account I assure you, I love to see good people win big. But it is the facts I'm afraid. I have submitted the details to the LCB staff for review and confirmation on their end.
But there is still quite a bit to smile about here, it'll require a bit of patience on your end as you've selected physical check as your method of payment, but you most definitely have some cash coming to you.
Best wishes,
Nick and Cool Cat
7474tjones ha scritto: Ciao mi chiedevo se potessi aiutarmi. Gioco a CooCat Casino e sono un membro di livello VIP2. Il mio nome utente è Sumbitc922. Ho inviato documenti, molti degli stessi che hanno già richiesto e ricevuto in diverse occasioni da gennaio, quando ho richiesto il primo dei miei 6 prelievi in sospeso. A quanto pare ora sono verificato, ma devo ancora averne elaborato uno solo i miei prelievi. Ieri sera stavo giocando e ho vinto una somma considerevole e ho bisogno di sapere il modo migliore per farlo. Voglio dire, sono passati mesi e sono stato estremamente paziente, ma la mia pazienza si sta trasformando nella preoccupazione di essere truffato e di non ricevere mai le mie vincite. Potresti aiutarmi per favore? Il mio nome è Jake
Saluti Jake,
Ho esaminato la situazione e ho buone e cattive notizie per te, la buona notizia è che due delle tue richieste di prelievo iniziali sono state approvate. Vedrò cosa si può fare da parte mia per farli uscire dalla porta in modo tempestivo.
Ora la brutta notizia, e non mi piace affatto comunicarla, è che la tua ultima vittoria, emozionante perché è stata vinta utilizzando i punti comps che hai incassato. Sfortunatamente le regole sui punti comp sono 30/60 di playthrough e un prelievo massimo di 1x con un minimo di $100. Ciò significa che hai sicuramente vinto qui, tuttavia il valore in contanti effettivo della vincita sul riscatto dei comps di $ 60 è di $ 100. Ne più ne meno.
Questo non è il messaggio che speravo di scrivere quando ho visto per la prima volta il tuo account, te lo assicuro, mi piace vedere le brave persone vincere alla grande. Ma sono i fatti che temo. Ho inviato i dettagli allo staff LCB per la revisione e la conferma da parte loro.
Ma c'è ancora parecchio di cui sorridere qui, ci vorrà un po' di pazienza da parte tua dato che hai selezionato l'assegno fisico come metodo di pagamento, ma sicuramente avrai dei contanti in arrivo.
Auguri,
Nick e Cool Cat