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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, thank you for the update. I see in my account that management has split the withdrawal into two separate transactions. I'm hoping this means there is progress, but I have not received any of the funds yet.

    I will post an update once as I recieve the first payment.

    Thanks for your help.

    Ciao, grazie per l'aggiornamento. Vedo nel mio conto che la direzione ha suddiviso il prelievo in due transazioni separate. Spero che questo significhi che ci sono progressi, ma non ho ancora ricevuto nessuno dei fondi.

    Pubblicherò un aggiornamento una volta ricevuto il primo pagamento.

    Grazie per l'aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello I'm not sure if I contact you on here or I think that's an email you left in there cindy@wages.com but my name is Steven Doyle and I've been having some issues with a withdrawal from Ruby Slots I can't get any answers from them in I made a withdrawal on December 3 could you please let me know what my next step should be thank you. My login name there is Deadeye39 

    Ciao, non sono sicuro di contattarti qui o penso che sia un'e-mail che hai lasciato lì cindy@wages.com ma mi chiamo Steven Doyle e ho avuto alcuni problemi con un prelievo da Ruby Slots, posso' Non riceverò alcuna risposta da loro in Ho effettuato un prelievo il 3 dicembre, potresti farmi sapere quale dovrebbe essere il mio prossimo passo, grazie. Il mio nome di accesso è Deadeye39

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Deadeye39,

    Thanks for reaching out. We are going to notify the casino rep. He'll look into your account and get back to you. Please keep an eye on this topic. 

    Ciao Deadeye39,

    Grazie per il contatto. Informeremo il rappresentante del casinò. Esaminerà il tuo account e ti ricontatterà. Per favore tieni d'occhio questo argomento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Awesome thank you guys very much

    Fantastico, grazie mille ragazzi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Deadeye39,

    We're on it, I've located your payout details confirmation and submitted it to the requisite department on your behalf. We should have an update in your account shortly leading to a review for approval on the requested withdrawal. Once the withdrawal is approved we can move forward on getting the payment out the door for you.

    Best wishes and happy holidays,

    Nick and Ruby Slots

    Ciao Deadeye39,

    Ci stiamo lavorando, ho individuato la conferma dei dettagli del pagamento e l'ho inviata al dipartimento competente per tuo conto. A breve dovremmo avere un aggiornamento nel tuo account che porterà a una revisione per l'approvazione del prelievo richiesto. Una volta approvato il prelievo, potremo procedere con l'erogazione del pagamento.

    Tanti auguri e buone feste,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks a lot Nick. 

    @Deadeye39 - please keep us posted. 

    Grazie mille Nick.

    @Deadeye39 - tienici aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks again guys I really do appreciate this 

    Grazie ancora ragazzi, lo apprezzo davvero

  • Originale English Traduzione Italiano

    Update: I have now received 1/2 of the total amount of the payment.

    Hope to recieve the rest soon. I will update when that happens

    Aggiornamento: ora ho ricevuto 1/2 dell'importo totale del pagamento.

    Spero di ricevere presto il resto. Aggiornerò quando ciò accadrà

  • Originale English Traduzione Italiano
    n88ake wrote:

    Update: I have now received 1/2 of the total amount of the payment.

    Hope to recieve the rest soon. I will update when that happens

    Great news. Please keep us posted. heart

    n88ake ha scritto:

    Aggiornamento: ora ho ricevuto 1/2 dell'importo totale del pagamento.

    Spero di ricevere presto il resto. Aggiornerò quando ciò accadrà

    Grandi notizie. Per favore, tienici aggiornati. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Does anyone Have any information on the withdrawal now when I log onto rubyslots and look up my withdraw amount now it's not there no more?

    Qualcuno ha qualche informazione sul prelievo adesso quando accedo a rubyslots e cerco l'importo del mio prelievo ora non c'è più?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Deadeye39,

    We have an approval... :) It's now been escalated for payment and should go out the door quite soon.

    Good news all around.

    Best,

    Nick and Ruby Slots 

    Ciao Deadeye39,

    Abbiamo l'approvazione... :) Ora è stato inoltrato il pagamento e dovrebbe uscire molto presto.

    Buone notizie ovunque.

    Migliore,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano

    Really that's awesome so if they actually go through maybe Ruby Slots is finally turn things around that would be awesome because I really like playing there. 

    Davvero, è fantastico, quindi se davvero riuscissero a farlo, forse Ruby Slots potrebbe finalmente cambiare le cose, sarebbe fantastico perché mi piace davvero giocare lì.

  • Originale English Traduzione Italiano

    One thing that has me little confused is anytime I have made a withdrawal in the past in my casino account he always has shown me that my withdraw either hasn't been approved yet or it's in processing but it always shows the amount in what's going on with it well now he and Ruby sloth casino count my withdrawal now is nowhere to be found that shouldn't happen for one there needs to be proof of a withdrawal being processed that's like proof that I had money in my account correct.   JUST SAYING?? hmm

    Una cosa che mi ha un po' confuso è che ogni volta che ho effettuato un prelievo in passato sul mio conto del casinò, mi ha sempre mostrato che il mio prelievo non è stato ancora approvato o è in fase di elaborazione, ma mostra sempre l'importo in quello che sta succedendo con questo bene ora lui e Ruby Sloth Casino contano il mio prelievo ora non si trova da nessuna parte, cosa che non dovrebbe accadere perché è necessario che ci sia la prova dell'elaborazione di un prelievo che sia come la prova che avevo soldi corretti nel mio conto. SOLO DICE?? Hmm

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi mellisa this is Deadeye39 I have question about the withdraw process and why I can not see my withdraw funds and the status of the process is that normal??

    Ciao mellisa, sono Deadeye39. Ho una domanda sul processo di prelievo e perché non riesco a vedere i miei fondi di prelievo e lo stato del processo è normale??

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Deadeye39,

    The casino rep said in his previous post that it was escalated to their payments and it should be sorted soon. Hope they are going to sort it out soon. 

    Ciao Deadeye39,

    Il rappresentante del casinò ha affermato nel suo post precedente che la questione è stata aumentata ai loro pagamenti e che la questione dovrebbe essere risolta al più presto. Spero che risolveranno presto la cosa.

  • Originale English Traduzione Italiano

    What I was trying to ask is in your experience when your logged in and in the withdraw column where it shows your previous amount withdrawn it shows the status like dates and times  approved or processed or if you wanted to cancel your withdraw like my dum **s always does(cuz it takes to long) now there is nothing $000.0?? Maybe I'm wrong very possible but I'm just trying to figure this out. Sorry to be a bother!

    Quello che stavo cercando di chiedere è nella tua esperienza quando hai effettuato l'accesso e nella colonna dei prelievi dove mostra l'importo precedentemente prelevato mostra lo stato come date e orari approvati o elaborati o se desideri annullare il tuo prelievo come mio stupido ** lo fa sempre (perché ci vuole troppo tempo) ora non c'è niente $ 000,0?? Forse mi sbaglio, molto probabilmente, ma sto solo cercando di capirlo. Mi dispiace essere un disturbo!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Deadeye39,

    Yes, it should show that the withdrawal is approved or processed. However, the casino rep confirmed it was approved and it should reach you soon. 

    Ciao Deadeye39,

    Sì, dovrebbe mostrare che il ritiro è stato approvato o elaborato. Tuttavia, il rappresentante del casinò ha confermato che è stato approvato e che dovrebbe raggiungerti presto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Nick into everybody else that help me with my withdrawal from Ruby Slots I am very very grateful and I appreciate everything you guys did and the payment did come through it was like 2300 yesterday morning so I made the withdraw on 12/02/2020 and 19 days later on 12/20/2020 It was wired into my bank account and Ruby slot support team was totally on it they were totally nice definitely have to give RUBY SLOTS CASINO 10 out of 5 stars no doubt so I do believe that Ruby Slots is definitely trying to turn things around and get rid of that bad names they have so they're worth giving a second try to. I will continue to deposit and play there. Deadeye39 2020 the vision year!! I'm out!!!

    Ciao Nick e tutti gli altri che mi aiutano con il mio prelievo da Ruby Slots. Sono molto grato e apprezzo tutto quello che avete fatto e il pagamento è arrivato, erano circa le 23:00 di ieri mattina, quindi ho effettuato il prelievo il 12/02/2020 e 19 giorni dopo, il 20/12/2020, è stato trasferito sul mio conto bancario e il team di supporto di Ruby slot era totalmente coinvolto, sono stati assolutamente gentili, devo assolutamente dare a RUBY SLOTS CASINO 10 stelle su 5 senza dubbio, quindi credo che Ruby Slots sta sicuramente cercando di cambiare le cose e di sbarazzarsi dei brutti nomi che hanno, quindi vale la pena fare un secondo tentativo. Continuerò a depositare e giocare lì. Deadeye39 2020 l'anno della visione!! Sono fuori!!!

    0.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Glad to hear the payment was settled. Thanks very much for letting us know. heart

    Sono felice di sapere che il pagamento è stato saldato. Grazie mille per avercelo fatto sapere. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Your welcome and thank you guys and gals for always having are backs and helping us get what we deserve.

    Siete i benvenuti e grazie ragazzi e ragazze per averci sempre sostenuto e per averci aiutato a ottenere ciò che meritiamo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Payment received. I consider this issue resolved. Thank you.

    Pagamento ricevuto. Considero questo problema risolto. Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano
    n88ake wrote:

    Payment received. I consider this issue resolved. Thank you.

    Glad to hear that. Thanks very much for letting us know. heart

    n88ake ha scritto:

    Pagamento ricevuto. Considero questo problema risolto. Grazie.

    Felice di sentirlo. Grazie mille per avercelo fatto sapere. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Cindy this is Steve I'm having problems with rubyslots once again you give me a run around on a withdrawal I requested on 1/2 2021 I really thought that things were changing with them I had a withdrawal previously and of course I had to contact you guys but they didn't go through and sent me the money via wired to my bank so they keep saying the same thing for me not to worry it will be approved shortly and be sent out for payout and every time I talk to them it's the same exact story Word for Word which is weird anyways if you could look into this for me I would appreciate it my login name is Deadeye39 thank you 

    Ciao Cindy, sono Steve, ho ancora una volta problemi con Rubyslots, dammi un po' di tempo per un prelievo che ho richiesto il 1/2 2021. Pensavo davvero che le cose stessero cambiando con loro. Ho avuto un prelievo in precedenza e ovviamente ho dovuto farlo vi contatto ragazzi ma non sono andati avanti e mi hanno inviato i soldi tramite bonifico alla mia banca quindi continuano a dire la stessa cosa per non preoccuparmi, verrà approvato a breve e verrà inviato per il pagamento e ogni volta che parlo con loro è la stessa identica storia Word per Word, il che è comunque strano se potessi esaminarlo per me, lo apprezzerei il mio nome di accesso è Deadeye39, grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Deadeye39,

    We've sent an email to the Casino Representative and asked him to check what's going on with your withdrawal. Keep you posted.

    Ciao Deadeye39,

    Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di verificare cosa sta succedendo con il tuo prelievo. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you I really appreciate your help. Thanks

    Grazie, apprezzo davvero il tuo aiuto. Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Deadeye39,

    Sorry to hear about the situation, let me see what I can do to move things along on this end. 

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots

    Ciao Deadeye39,

    Mi dispiace per la situazione, fammi vedere cosa posso fare per spostare le cose a questo punto.

    Auguri,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you for the help. 

    Grazie per l'aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I wanted to share this conversation I had with ruby slots casinos about my withdraw request of $1400 on 1/02/2021. P.S I have had the exact same messages the last 4times I contacted them!!li

    Volevo condividere questa conversazione che ho avuto con i casinò Ruby Slots sulla mia richiesta di prelievo di $ 1400 il 02/01/2021. PS Ho ricevuto esattamente gli stessi messaggi le ultime 4 volte che li ho contattati!!li

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for sharing this with us, Deadeye39.

    We'll check with the casino rep if there is anything he can do about your issue. 

    Grazie per aver condiviso questo con noi, Deadeye39.

    Verificheremo con il rappresentante del casinò se c'è qualcosa che può fare per risolvere il tuo problema.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey all,

    Good news Deadeye39, I pushed your approval through last week and payment went out via Bitcoin yesterday. In theory you should have that already. 

    Let us know!

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots 

    Ciao a tutti,

    Buone notizie Deadeye39, ho richiesto la tua approvazione la settimana scorsa e il pagamento è stato effettuato tramite Bitcoin ieri. In teoria dovresti averlo già.

    Facci sapere!

    Auguri,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano

    I'm not quite sure what you are referring to I never withdrew bitcoin from Ruby slots it was wire transfer to my bank

    Non sono del tutto sicuro a cosa ti riferisci. Non ho mai prelevato bitcoin dalle slot Ruby, è stato un bonifico bancario alla mia banca

  • Originale English Traduzione Italiano

    Greetings Deadeye39,

    Your Ruby Slots account is set up for Bitcoin withdrawal by your request. If you would like to request a change of payout method it only requires submitting the necessary documentation for that payout method and requesting it become your new method of payout. Until then regardless of the means of withdrawal requested it will be disbursed as a Bitcoin payment. 

    Please check your Bitcoin wallet and confirm the payment has arrived and let us know.

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots

    Saluti Deadeye39,

    Il tuo account Ruby Slots è configurato per il prelievo di Bitcoin su tua richiesta. Se desideri richiedere un cambio di metodo di pagamento, è sufficiente inviare la documentazione necessaria per quel metodo di pagamento e richiedere che diventi il tuo nuovo metodo di pagamento. Fino ad allora, indipendentemente dal mezzo di prelievo richiesto, verrà erogato come pagamento Bitcoin.

    Controlla il tuo portafoglio Bitcoin e conferma che il pagamento è arrivato e faccelo sapere.

    Auguri,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano

    . Hello I have a couple questions and one concern I recently won a pretty large amount at Ruby Slots how do I go about withdrawing all of it I know you can only do 2500 a week so do they do that automatically or do I have to keep going back and doing the withdrawal process over again by picking either check bitcoin or wire transfer and do I have to wait for forever to get my payment or is it actually once a week. And is bitcoin withdraw faster then wire transfer? I made my withdraw on 3/08/2021 and still hasn't been looked at or approved what steps should I take. This is Deadeye39 sd199735@gmail.com

    . Salve, ho un paio di domande e un dubbio. Recentemente ho vinto una somma piuttosto elevata su Ruby Slots, come faccio a ritirarli tutti? So che puoi farne solo 2500 a settimana, quindi lo fanno automaticamente o devo andare avanti indietro e rieseguo il processo di prelievo selezionando assegno bitcoin o bonifico bancario e devo aspettare per sempre per ricevere il pagamento o in realtà una volta alla settimana. E il prelievo di bitcoin è più veloce del bonifico bancario? Ho effettuato il prelievo il 3/08/2021 e non sono ancora stati esaminati o approvati i passaggi che dovrei intraprendere. Questo è Deadeye39 sd199735@gmail.com

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Deadeye39,

    We'll notify the casino rep about your post and ask him to get back to you. Bitcoin should be faster than any other payment method. You are still waiting for the verification to be done, right? 

    Ciao Deadeye39,

    Informeremo il rappresentante del casinò del tuo post e gli chiederemo di ricontattarti. Bitcoin dovrebbe essere più veloce di qualsiasi altro metodo di pagamento. Stai ancora aspettando che venga effettuata la verifica, giusto?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Deadeye39,

    Nice one, I'll see what I can do to get things moving for you. It's up to you, really. If you plan on playing some of it you can leave that cash balance in your account, anything you would like to withdraw it's best to request for withdrawal. It will be one payout at a time, yes, but there is an approval timeframe and having it all requested helps that process continue. From what I see here you should be good to go in terms of documentation, I've gone ahead and escalated your requested withdrawal for review and approval.

    Best,

    Nick and Ruby Slots

    Ciao Deadeye39,

    Ottimo, vedrò cosa posso fare per far muovere le cose per te. Dipende da te, davvero. Se hai intenzione di giocarne una parte, puoi lasciare il saldo in contanti nel tuo account, qualsiasi cosa tu voglia ritirare è meglio richiedere il ritiro. Sarà un pagamento alla volta, sì, ma c'è un periodo di tempo per l'approvazione e avere tutto richiesto aiuta il processo a continuare. Da quello che vedo qui dovresti essere a posto in termini di documentazione, sono andato avanti e ho inoltrato la tua richiesta di ritiro per la revisione e l'approvazione.

    Migliore,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano

    I do believe so yes thank you for looking into this

    Credo quindi sì, grazie per aver indagato su questo

  • Originale English Traduzione Italiano

    I think I understand what your saying about the withdraw there is a spot under withdraw that I think I can request another withdraw I just don't want to cancel out the one I have already requested for $2500 then I think I would have to start the process all over again. Thank you guys for your info and help. 

    Penso di capire quello che dici riguardo al prelievo, c'è un punto in fase di prelievo e penso di poter richiedere un altro prelievo, semplicemente non voglio annullare quello che ho già richiesto per $ 2500, quindi penso che dovrei iniziare il prelievo processo tutto da capo. Grazie ragazzi per le vostre informazioni e il vostro aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I received an email today saying that I needed to fill out documentations again I've done this so many times I don't understand why they want me to do it again Plus they didn't say anything about that the last 10 times and I've chatted with them and now all of a sudden I need to show proof of documents. 

    Oggi ho ricevuto un'e-mail che diceva che dovevo compilare di nuovo la documentazione. L'ho fatto così tante volte che non capisco perché vogliono che lo faccia di nuovo. Inoltre non hanno detto nulla a riguardo le ultime 10 volte e io Ho chiacchierato con loro e ora all'improvviso ho bisogno di mostrare dei documenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Disregard that last post I went ahead and sent out all the requi

    Ignora l'ultimo post, sono andato avanti e ho inviato tutti i requisiti

  • Originale English Traduzione Italiano
    Deadeye39 wrote:

    Disregard that last post I went ahead and sent out all the requi

    Okay. Thanks for letting us know. It means that you don't have to submit the documents again? 

    Deadeye39 ha scritto:

    Ignora l'ultimo post, sono andato avanti e ho inviato tutti i requisiti

    Va bene. Grazie per averci fatto sapere. Vuol dire che non devi presentare nuovamente i documenti?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey all,

    I will reiterate for the sake of clarity, all necessary documents and payout details are currently on file. I'm currently moving forward with getting review/approval on the first requested withdrawal. The request you've received Deadeye39 is an automated response to your withdrawal request and can be disregarded, if anything else is required myself or one of my team with contact you directly.

    As to the withdrawal requests, you can have as many requested withdrawals in the system as you would like in increments of $2500 maximum. There is no need to wait for the processing of the previous withdrawal to request the next unless you are planning to play the funds (you can also cancel a requested withdrawal at any time before approval if you would like to play those funds even if they have been requested for payout).

    I hope this clarifies things a bit.

    Best,

    Nick and Ruby Slots

    Ciao a tutti,

    Lo ribadisco, per motivi di chiarezza, tutti i documenti necessari e i dettagli di pagamento sono attualmente in archivio. Al momento sto procedendo con la revisione/approvazione del primo prelievo richiesto. La richiesta che hai ricevuto Deadeye39 è una risposta automatica alla tua richiesta di prelievo e può essere ignorata, se è necessario qualcos'altro io o uno dei miei team ti contatteremo direttamente.

    Per quanto riguarda le richieste di prelievo, puoi avere nel sistema tutti i prelievi richiesti che desideri con incrementi di un massimo di $ 2500. Non è necessario attendere l'elaborazione del prelievo precedente per richiedere il successivo, a meno che tu non abbia intenzione di giocare i fondi (puoi anche annullare un prelievo richiesto in qualsiasi momento prima dell'approvazione se desideri giocare quei fondi anche se hanno stato richiesto il pagamento).

    Spero che questo chiarisca un po' le cose.

    Migliore,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you for your help with everything I only have one question so the very first withdraw that I requested on 3/08/2021 andwe're way past the timeframe how come it hasn't been approved yet

    Grazie per il tuo aiuto in tutto, ho solo una domanda, quindi il primo ritiro che ho richiesto è stato il 3/08/2021 e abbiamo superato i tempi previsti, come mai non è stato ancora approvato?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well I guess it's my fault for playing at Ruby Slots I guess I should know better even though they have paid out every single time but I was kind of worried that if I won a lot of money that I probably going to have a hard time receiving my winnings but don't you think by now it would least be approved so do I just sit and wait do I try contacting them again what do you think I should do at this time. 

    Beh, immagino sia colpa mia se gioco a Ruby Slots. Immagino che dovrei saperlo meglio anche se hanno pagato ogni volta, ma ero un po' preoccupato che se avessi vinto un sacco di soldi probabilmente avrei avuto difficoltà a riceverli le mie vincite ma non pensi che a questo punto sarebbe almeno approvato, quindi mi siedo e aspetto, provo a contattarli di nuovo, cosa pensi che dovrei fare in questo momento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Deadeye39,

    I hope the casino rep will ask for your withdrawal since he is acquaintanted with your withdrawal history. Their withdrawal is very slow as we can notice. 

    Ciao Deadeye39,

    Spero che il rappresentante del casinò ti chieda il prelievo poiché conosce la cronologia dei tuoi prelievi. Come possiamo notare, il loro ritiro è molto lento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello I was wondering if you could help me. I play at CooCat Casino and am a VIP2 level member. My username is Sumbitc922. I have been sending documents, many of the same ones they have already requested and received on several occasions since January when I requested the first of my now 6 pending withdrawls.. I am verified now apparently but have yet to have processed a single one of my withdrawls. Last night I was playing and won a substantial amount and need to know the best way to go about it. I mean it's been months and I have been extremely patient but my patience is turning into concern that I'm being scammed and won't ever receive my winnings. Could you help me please? My name is jake

    Ciao mi chiedevo se potessi aiutarmi. Gioco a CooCat Casino e sono un membro di livello VIP2. Il mio nome utente è Sumbitc922. Ho inviato documenti, molti degli stessi che hanno già richiesto e ricevuto in diverse occasioni da gennaio, quando ho richiesto il primo dei miei 6 prelievi in sospeso. A quanto pare ora sono verificato, ma devo ancora averne elaborato uno solo i miei prelievi. Ieri sera stavo giocando e ho vinto una somma considerevole e ho bisogno di sapere il modo migliore per farlo. Voglio dire, sono passati mesi e sono stato estremamente paziente, ma la mia pazienza si sta trasformando nella preoccupazione di essere truffato e di non ricevere mai le mie vincite. Potresti aiutarmi per favore? Il mio nome è Jake

  • Originale English Traduzione Italiano

    so is that a good thing that he knows me by my withdraw history??

    quindi è un bene che mi conosca dalla cronologia dei prelievi??

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi 7474tjones,

    Sorry to hear about your issue. The casino rep has been notified. Keep an eye on this topic. 

    Ciao 7474tjones,

    Mi dispiace per il tuo problema. Il rappresentante del casinò è stato informato. Tieni d'occhio questo argomento.

  • Originale English Traduzione Italiano


    I received another email today about my document that I couldn't go further unless I had the proper documents approved which I did it again I sent in the proper paperwork that they needed and everything whose address credit cards and my identification. Now I wonder is this because of a mess up or something else going on sorry to bug you guys about my issues I was just kind of letting you guys know what was going on. Thank you Deadeye39 Waiting on a withdrawal since 3/8/2021 from Ruby Slots


    Oggi ho ricevuto un'altra e-mail sul mio documento che non potevo andare oltre a meno che non avessi approvato i documenti adeguati, cosa che ho fatto di nuovo, ho inviato la documentazione corretta di cui avevano bisogno e tutto il cui indirizzo, carte di credito e la mia identificazione. Ora mi chiedo se questo sia dovuto a un disordine o qualcos'altro che sta succedendo, mi dispiace infastidirvi ragazzi sui miei problemi, stavo solo per farvi sapere cosa stava succedendo. Grazie Deadeye39 In attesa di un prelievo dal 3/8/2021 da Ruby Slots

  • Originale English Traduzione Italiano

    Greetings Deadeye39,

    I've said it before and I'll say it again, your documents are complete and there is no need to submit them again. In fact I've had the first of your requested withdrawals approved and I'll see what we can do to get it out the door for you as soon as possible. Just hang tight, be patient, and we'll get some cash in your pocket.

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots

    Saluti Deadeye39,

    L'ho già detto e lo ripeto, i tuoi documenti sono completi e non è necessario inviarli nuovamente. In effetti, ho fatto approvare il primo dei prelievi da te richiesti e vedrò cosa possiamo fare per fornirtelo il prima possibile. Tieni duro, sii paziente e ti metteremo un po' di soldi in tasca.

    Auguri,

    Slot Nick e Ruby

  • Originale English Traduzione Italiano
    7474tjones wrote:

    Hello I was wondering if you could help me. I play at CooCat Casino and am a VIP2 level member. My username is Sumbitc922. I have been sending documents, many of the same ones they have already requested and received on several occasions since January when I requested the first of my now 6 pending withdrawls.. I am verified now apparently but have yet to have processed a single one of my withdrawls. Last night I was playing and won a substantial amount and need to know the best way to go about it. I mean it's been months and I have been extremely patient but my patience is turning into concern that I'm being scammed and won't ever receive my winnings. Could you help me please? My name is jake

    Greetings Jake,

    I've reviewed the situation and I've got good news and bad news for you, the good news is two of your initial withdrawal requests have been approved. I'll see what can be done on my end to get those out the door in a timely fashion.

    Now the bad news and this pleases me not at all to convey, your most recent win exciting as it is was won using comps points that you cashed. Unfortunately the rules on comp points are 30/60 playthrough and a 1x max cashout with a minimum of $100. What this means is you have most definitely won here, however the actual cash value of the win on your $60 comps redemption is $100. No more no less.

    This is not the message I was hoping to write when I first saw your account I assure you, I love to see good people win big. But it is the facts I'm afraid. I have submitted the details to the LCB staff for review and confirmation on their end.

    But there is still quite a bit to smile about here, it'll require a bit of patience on your end as you've selected physical check as your method of payment, but you most definitely have some cash coming to you.

    Best wishes,

    Nick and Cool Cat

    7474tjones ha scritto:

    Ciao mi chiedevo se potessi aiutarmi. Gioco a CooCat Casino e sono un membro di livello VIP2. Il mio nome utente è Sumbitc922. Ho inviato documenti, molti degli stessi che hanno già richiesto e ricevuto in diverse occasioni da gennaio, quando ho richiesto il primo dei miei 6 prelievi in sospeso. A quanto pare ora sono verificato, ma devo ancora averne elaborato uno solo i miei prelievi. Ieri sera stavo giocando e ho vinto una somma considerevole e ho bisogno di sapere il modo migliore per farlo. Voglio dire, sono passati mesi e sono stato estremamente paziente, ma la mia pazienza si sta trasformando nella preoccupazione di essere truffato e di non ricevere mai le mie vincite. Potresti aiutarmi per favore? Il mio nome è Jake

    Saluti Jake,

    Ho esaminato la situazione e ho buone e cattive notizie per te, la buona notizia è che due delle tue richieste di prelievo iniziali sono state approvate. Vedrò cosa si può fare da parte mia per farli uscire dalla porta in modo tempestivo.

    Ora la brutta notizia, e non mi piace affatto comunicarla, è che la tua ultima vittoria, emozionante perché è stata vinta utilizzando i punti comps che hai incassato. Sfortunatamente le regole sui punti comp sono 30/60 di playthrough e un prelievo massimo di 1x con un minimo di $100. Ciò significa che hai sicuramente vinto qui, tuttavia il valore in contanti effettivo della vincita sul riscatto dei comps di $ 60 è di $ 100. Ne più ne meno.

    Questo non è il messaggio che speravo di scrivere quando ho visto per la prima volta il tuo account, te lo assicuro, mi piace vedere le brave persone vincere alla grande. Ma sono i fatti che temo. Ho inviato i dettagli allo staff LCB per la revisione e la conferma da parte loro.

    Ma c'è ancora parecchio di cui sorridere qui, ci vorrà un po' di pazienza da parte tua dato che hai selezionato l'assegno fisico come metodo di pagamento, ma sicuramente avrai dei contanti in arrivo.

    Auguri,

    Nick e Cool Cat

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