Ok thank you for getting the ball rolling I do appreciate it, and I'll let you lnow when the withdraw is processed.
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- Risposta da
- Deadeye39
- at Apr 08, 21, 02:20:57 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Apr 08, 21, 04:35:16 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
That's the best news I have heard in over 2years I am so stoked thank you you guys are awesome
Questa è la migliore notizia che ho sentito in oltre 2 anni. Sono così entusiasta, grazie ragazzi, siete fantastici
-
- Risposta da
- 7474tjones
- at Apr 08, 21, 05:46:29 AM
- Sr. Newbie 18
- attività più recente 2 anni fa
Thank you for getting back to me. I have 5 other pending withdrawls that I would like to know the status of as well. And as to the $165,000 useless dollars in my casino account, what am I supposed to do with it? Have you remove it? It's pointless to play since I cannot win with it. And as to the comp points, what exactly are their purpose then? I appreciate your taking the time to look into this matter and expedite it as best you can.
Grazie per essere tornato da me. Ho altri 5 prelievi in sospeso di cui vorrei conoscere lo stato. E per quanto riguarda i 165.000 dollari inutili nel mio conto del casinò, cosa dovrei farne? L'hai rimosso? È inutile giocare perché non posso vincere con esso. E per quanto riguarda i punti comp, a cosa servono esattamente? Apprezzo che tu abbia dedicato del tempo a esaminare la questione e accelerarla nel miglior modo possibile.
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 13, 21, 06:40:59 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
7474tjones wrote:
Thank you for getting back to me. I have 5 other pending withdrawls that I would like to know the status of as well. And as to the $165,000 useless dollars in my casino account, what am I supposed to do with it? Have you remove it? It's pointless to play since I cannot win with it. And as to the comp points, what exactly are their purpose then? I appreciate your taking the time to look into this matter and expedite it as best you can.
Greetings Jake,
I had the non-cashable balance removed and your $100 related withdrawal approved. There were two withdrawals not related to the "big win", both of those have been approved as well and the first has been sent to our 3rd party for disbursal as a physical check payment on April 9th.
As a general rule you should see that check between 3 and 10 business days after payment by the casino, however being as it is a physical check and these are interesting times it may vary a bit so please be patient.
Once the check is available you will receive the tracking information from the courier, be sure to deposit the check directly into your bank account.
Best wishes,
Nick and Cool Cat
7474tjones ha scritto:Grazie per essere tornato da me. Ho altri 5 prelievi in sospeso di cui vorrei conoscere lo stato. E per quanto riguarda i 165.000 dollari inutili nel mio conto del casinò, cosa dovrei farne? L'hai rimosso? È inutile giocare perché non posso vincere con esso. E per quanto riguarda i punti comp, a cosa servono esattamente? Apprezzo che tu abbia dedicato del tempo a esaminare la questione e accelerarla nel miglior modo possibile.
Saluti Jake,
Ho rimosso il saldo non incassabile e approvato il tuo prelievo relativo a $ 100. Ci sono stati due prelievi non correlati alla "grande vincita", anch'essi sono stati approvati e il primo è stato inviato alla nostra terza parte per l'esborso come pagamento con assegno fisico il 9 aprile.
Come regola generale, dovresti vedere l'assegno tra 3 e 10 giorni lavorativi dopo il pagamento da parte del casinò, tuttavia, poiché si tratta di un assegno fisico e questi sono tempi interessanti, può variare leggermente, quindi sii paziente.
Una volta che l'assegno sarà disponibile, riceverai le informazioni di tracciabilità dal corriere, assicurati di depositare l'assegno direttamente sul tuo conto bancario.
Auguri,
Nick e Cool Cat
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 13, 21, 07:42:58 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Deadeye39 wrote:
Ok thank you for getting the ball rolling I do appreciate it, and I'll let you lnow when the withdraw is processed.
Hey Deadeye39,
Just confirming the first of your withdrawals was sent via Bitcoin on the 9th of April, you should have received that by now.
Best,
Nick and Ruby Slots
Deadeye39 ha scritto:Ok, grazie per aver dato il via all'azione, lo apprezzo molto e ti farò sapere quando il prelievo verrà elaborato.
Ciao Deadeye39,
Confermando che il primo dei tuoi prelievi è stato inviato tramite Bitcoin il 9 aprile, dovresti averlo già ricevuto.
Migliore,
Slot Nick e Ruby
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Apr 16, 21, 03:58:46 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Yes I did in the amount of $2100 thank you again. So after I sent them a message about when and how the next withdraws will happen they said they need to be verified and approved and then yesterday I was sent a message saying they could not go fylther without card ending in 2616.
Sì, l'ho fatto per un importo di $ 2100, grazie ancora. Quindi, dopo aver inviato loro un messaggio su quando e come avverranno i prossimi prelievi, hanno detto che devono essere verificati e approvati e poi ieri mi è stato inviato un messaggio dicendo che non potevano andare a Fylther senza una carta che termina con 2616.
-
- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 16, 21, 08:26:18 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick I have sent you 2 direct messages and no response. My documents were approved and its been 18 days since my first requested withdraw. You stated you were going to get this rolling and still nothing has happened were well past the 10 business days. My 2nd withdraw is also passed the 10 business days. Can you see what needs to be done so I can start to receive my winnings. I want to continue to play in the casino but I want to make sure I'll get paid when I win. Thanks for your help.
Raging Bull
Daveflorida
Nick, ti ho inviato 2 messaggi diretti e nessuna risposta. I miei documenti sono stati approvati e sono trascorsi 18 giorni dalla mia prima richiesta di ritiro. Hai dichiarato che avresti avviato la procedura e tuttavia non è successo nulla, erano passati ben 10 giorni lavorativi. Anche il mio secondo prelievo ha superato i 10 giorni lavorativi. Riesci a vedere cosa è necessario fare affinché io possa iniziare a ricevere le mie vincite. Voglio continuare a giocare al casinò ma voglio assicurarmi di essere pagato quando vinco. Grazie per l'aiuto.
Toro scatenato
Daveflorida
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 17, 21, 07:17:49 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Can someone with Raging Bull Casino please respond. I have made several post for direct help and no reply.
username daveQualcuno con Raging Bull Casino può rispondere. Ho scritto diversi post per chiedere aiuto diretto e nessuna risposta.
nome utente dave2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at Apr 18, 21, 03:59:13 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi daveflorida,
We sent a reminder to the casino rep. Hope he'll get back to us tomorrow.
Ciao Daveflorida,
Abbiamo inviato un promemoria al rappresentante del casinò. Spero che tornerà da noi domani.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Apr 18, 21, 09:03:18 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Hi nick this is Deadeye39 So I'm still having troubles with rubyslots there's needs to verify credit card numbers which I already sent in the proper authorization form a few days ago and they said there is some other issue with them that needs to be addressed they were saying and then the guy from the support team asked me for my crypto address so he could process to next payment and after a good while and came back and said it was not going through that give it about another week and I should have my payment so I was in under the impression that after the first approval I would be getting my payments like every seven days correct. I took screen shots of the conversation mostly because he was putting it like in context that I was doing something wrong going out of his way to stress me out about my winnings!! Playing at these Casinos and WINNING should not be so stressful specially with these times(COVID) why they make it so difficult on us is beyond me.
Ciao nick, sono Deadeye39 Quindi ho ancora problemi con Rubyslots, è necessario verificare i numeri di carta di credito che ho già inviato nel modulo di autorizzazione corretto qualche giorno fa e hanno detto che c'è qualche altro problema con loro che deve essere risolto stavano dicendo e poi il ragazzo del team di supporto mi ha chiesto il mio indirizzo crittografico in modo da poter elaborare il pagamento successivo e dopo un bel po' è tornato e ha detto che non sarebbe andato avanti, dargli circa un'altra settimana e avrei dovuto ricevere il pagamento quindi avevo l'impressione che dopo la prima approvazione avrei ricevuto i pagamenti corretti ogni sette giorni. Ho scattato degli screenshot della conversazione principalmente perché stava contestualizzando il fatto che stavo facendo qualcosa di sbagliato facendo di tutto per stressarmi riguardo alle mie vincite!! Giocare in questi casinò e VINCERE non dovrebbe essere così stressante, specialmente in questi tempi (COVID), il motivo per cui ci rendono le cose così difficili va oltre le mie capacità.
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 20, 21, 03:36:28 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Greetings deadeye39,
all of your docs are in place as I've said before, one issue however is in trying to get youy paid on the current approved withdrawal it came to light the most recent crypto address you submitted isn't valid. If you could check that and get back to us would be great.
Thanks,
Nick and Ruby Slots
Saluti deadeye39,
tutti i tuoi documenti sono a posto come ho detto prima, tuttavia un problema è che nel tentativo di farti pagare sull'attuale prelievo approvato è emerso che l'indirizzo crittografico più recente che hai inviato non è valido. Se potessi verificarlo e contattarci, sarebbe fantastico.
Grazie,
Slot Nick e Ruby
-
- Risposta da
- 7474tjones
- at Apr 20, 21, 09:55:51 PM
- Sr. Newbie 18
- attività più recente 2 anni fa
Hello Nick it's sumbitc922 here. It's been longer than 10 days since you said the check should be here and I have yet to even receive an email with that tracking number that you spoke of. What gives? Could you look into this for me please?
Ciao Nick, sono sumbitc922 qui. Sono passati più di 10 giorni da quando hai detto che l'assegno dovrebbe essere qui e non ho ancora ricevuto un'e-mail con quel numero di tracciamento di cui hai parlato. Cosa dà? Potresti esaminarlo per me, per favore?
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 21, 21, 02:54:18 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey 7474tjones,
Payment was released to our 3rd party on the 9th of April, 3-10 business days is standard and there's still a bit of time on that front. Also bear in mind this is a physical check we are talking about and these are interesting times. Just be patient and you should be seeing it before long here. Once again, check is to be physically deposited into your account on arrival.
Best,
Nick and Cool Cat
Ciao 7474tjones,
Il pagamento è stato rilasciato alla nostra terza parte il 9 aprile, 3-10 giorni lavorativi sono standard e c'è ancora un po' di tempo su questo fronte. Tieni inoltre presente che stiamo parlando di un controllo fisico e questi sono tempi interessanti. Sii paziente e dovresti vederlo tra non molto qui. Ancora una volta, l'assegno deve essere depositato fisicamente sul tuo conto all'arrivo.
Migliore,
Nick e Cool Cat
-
- Risposta da
- 7474tjones
- at Apr 21, 21, 07:04:15 AM
- Sr. Newbie 18
- attività più recente 2 anni fa
Wasn't I supposed to get an email with a tracking number at some point? If I have yet to receive that does that mean they have not even mailed it out yet? I really appreciate your help and you have raised Cool Cat casino in my eyes tenfold.
Non avrei dovuto ricevere un'e-mail con un numero di tracciamento prima o poi? Se non l'ho ancora ricevuto significa che non l'hanno ancora spedito? Apprezzo davvero il tuo aiuto e ai miei occhi hai decuplicato il casinò Cool Cat.
0.7/ 5
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 21, 21, 07:11:55 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey 7474tjones,
Once the check is available for delivery you will receive tracking information via email and be able to arrange delivery with the courier. Just a bit more patience is all.
Best,
Nick and Cool Cat
Ciao 7474tjones,
Una volta che l'assegno sarà disponibile per la consegna, riceverai le informazioni di tracciabilità via e-mail e potrai organizzare la consegna con il corriere. Ancora un po' di pazienza, tutto qui.
Migliore,
Nick e Cool Cat
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Apr 27, 21, 10:04:38 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Ok thank you for the information i'm not sure how that bitcoin address is not current it's the same app that I've been using the whole time but I will find another bitcoin address in my wallet and give that one to them thank you
Ok, grazie per l'informazione, non sono sicuro che l'indirizzo bitcoin non sia aggiornato, è la stessa app che ho usato per tutto il tempo, ma troverò un altro indirizzo bitcoin nel mio portafoglio e glielo darò, grazie
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- Risposta da
- Deadeye39
- at Apr 28, 21, 04:23:53 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
I've tried to get ahold of them to get the bitcoin address but I'm having no luck maybe you can forward it to them I'm not trying to step over boundaries here but I don't know what else to do. 1CyU1pqLfRufTS7rT1BsEUr2hS84xhNzY7/there is one or this one/ 1KV2gwdr3LDrXepcJj7TLENvQV5TR72b93
Ho provato a contattarli per ottenere l'indirizzo bitcoin ma non ho fortuna, forse puoi inoltrarglielo. Non sto cercando di oltrepassare i limiti qui, ma non so cos'altro fare. 1CyU1pqLfRufTS7rT1BsEUr2hS84xhNzY7/ce n'è uno o questo/ 1KV2gwdr3LDrXepcJj7TLENvQV5TR72b93
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- Risposta da
- Deadeye39
- at Apr 30, 21, 09:56:42 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Hi Nick thank you for your message and good while back I submitted the correct bitcoin address and still haven't received my payment.
Ciao Nick, grazie per il tuo messaggio e buon tempo fa ho inviato l'indirizzo bitcoin corretto e non ho ancora ricevuto il pagamento.
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- Risposta da
- Deadeye39
- at May 01, 21, 10:04:28 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
The last payment that I received is 4/20 on the 22nd 4/22 they sent out the next one which I havnt received yet So I've emailed them give them the correct bitcoin address no one is ever got back to me the live chat support teamI believe is the corporate and the reason that my stuff gets all messed up and I have to redo and always sending new stuff all the time yes I know it's my fault for playing at Ruby slots but Mark my words this will be the last. So I need some information on where I file a complaint where do I get this information from.
L'ultimo pagamento che ho ricevuto è stato il 20/4 del 22/22, hanno inviato il successivo che non ho ancora ricevuto, quindi ho inviato loro un'e-mail e ho dato loro l'indirizzo bitcoin corretto, nessuno mi ha mai risposto tramite la live chat team di supportoCredo che sia l'azienda e il motivo per cui le mie cose si incasinano e devo rifarle e inviare sempre nuove cose sì, lo so che è colpa mia se gioco alle slot Ruby, ma segnati le mie parole, questa sarà l'ultima. Quindi ho bisogno di alcune informazioni su dove presentare un reclamo e da dove posso ottenere queste informazioni.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at May 03, 21, 01:27:05 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Hi just wanted to see if there were any updates on my recent withdraw.
Salve, volevo solo vedere se c'erano aggiornamenti sul mio recente prelievo.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at May 05, 21, 11:00:15 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Yep still havnt been paid!!?? Good ol Ruby Slots
Sì, non sei ancora stato pagato!!?? Le buone vecchie slot Ruby
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 06, 21, 03:44:05 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We're going to send a reminder to the casino rep. Keep you posted.
Invieremo un promemoria al rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- Nickhelp
- at May 06, 21, 04:15:58 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey Deadeye39,
Not sure where that screenshot info came from, I'll be looking into the issuing agent. It isn't correct, there was a payment on the 20th of April but nothing since. Nevertheless I did get a withdrawal approved for you on Monday and it should be headed your way today or tomorrow. Let me know when it comes in.
Best,
Nick and Ruby Slots
Ciao Deadeye39,
Non sono sicuro da dove provengano le informazioni sullo screenshot, esaminerò l'agente emittente. Non è corretto, c'è stato un pagamento il 20 aprile ma da allora più nulla. Ciononostante lunedì ho ottenuto l'approvazione del tuo prelievo e dovrebbe arrivare oggi o domani. Fammi sapere quando arriva.
Migliore,
Slot Nick e Ruby
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at May 06, 21, 05:47:22 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Ok I definitely will thank you.
Ok, ti ringrazierò sicuramente.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at May 06, 21, 02:49:45 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
What I don't understand is when you win And you're winning gets approved why does each withdraw need to go through an approval? I though after the first payment you get paid one a week it's this the way it's supposed to be. My last payment was on the 20th and today is the sixth and still no payment. I don't understand
Quello che non capisco è che quando vinci e la tua vincita viene approvata, perché ogni ritiro deve essere sottoposto a un'approvazione? Anche se dopo il primo pagamento vieni pagato uno a settimana, è così che dovrebbe essere. Il mio ultimo pagamento è stato il 20 e oggi è il sesto e ancora nessun pagamento. Non capisco
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- Risposta da
- Deadeye39
- at May 08, 21, 01:12:05 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Hi nick it's Deadeye39 just wanted to give you a quick update on the payout from Ruby Slots still haven't received it but my concern is I think they may have sent it to the wrong bitcoin address since they were having troubles with the correct address which I'm still not sure why it was the same wallet I always use but my concern is that something is wrong.
Ciao nick, sono Deadeye39, volevo solo darti un rapido aggiornamento sul pagamento da Ruby Slots: non l'ho ancora ricevuto, ma la mia preoccupazione è che penso che potrebbero averlo inviato all'indirizzo bitcoin sbagliato poiché avevano problemi con l'indirizzo corretto che Non sono ancora sicuro del motivo per cui fosse lo stesso portafoglio che uso sempre, ma la mia preoccupazione è che qualcosa non va.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at May 08, 21, 02:36:36 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Hi Nick sorry to bother you but I just got off the chat with rubyslots support member Chris Rizzo and they said that my payments haven't been sent out yet.
Ciao Nick, mi dispiace disturbarti ma ho appena finito la chat con Chris Rizzo, membro dell'assistenza di Rubyslots, e mi hanno detto che i miei pagamenti non sono ancora stati inviati.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at May 14, 21, 05:11:07 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
I recently received the 3rd payment??
Recentemente ho ricevuto il 3° pagamento??
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- Risposta da
- Deadeye39
- at May 14, 21, 05:12:42 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
To anyone that can please help me!!!this is Deadeye39 aka Steven Doyle I'm having problems with Ruby Slots when I won way over 20,000 I then made a withdrawal I had 10 2500 different withdrawal payments and like a 2,000 withdraw amount, and from of course then taking so long I canceled out 2 of my payment but I should've had eight payment mounds of eight 2500 payments paid out I have only received three payments and they are saying I have only 2 payments left which they are saying one of them is only 1300 can someone please help me out. And also when I go to look up my transaction history now there is no exclamation been shown.
A chiunque possa aiutarmi!!! questo è Deadeye39 aka Steven Doyle Sto avendo problemi con Ruby Slots quando ho vinto più di 20.000 ho poi effettuato un prelievo ho avuto 10 2500 pagamenti di prelievo diversi e un importo di prelievo di 2.000, e ovviamente impiegando così tanto tempo ho annullato 2 dei miei pagamenti ma avrei dovuto ricevere otto cumuli di pagamenti da 2500 otto pagamenti pagati Ho ricevuto solo tre pagamenti e dicono che mi restano solo 2 pagamenti e loro dicono uno di loro sono solo 1300 qualcuno può aiutarmi per favore. E anche quando vado a cercare la cronologia delle transazioni ora non viene mostrato alcun punto esclamativo.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 16, 21, 04:33:17 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for letting us know. We're going to notify the casino rep and check what's going on.
Grazie per averci fatto sapere. Informeremo il rappresentante del casinò e controlleremo cosa sta succedendo.
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- Risposta da
- Deadeye39
- at May 16, 21, 04:54:36 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Thank you I would really appreciate it. Thanks again from Deadeye39
Grazie, lo apprezzerei davvero. Grazie ancora da Deadeye39
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- Risposta da
- Nickhelp
- at May 17, 21, 07:48:46 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey Deadeye39,
What I'm seeing after your additional play (cancelling and re-requesting withdrawals) is two withdrawals left that have yet to make it your way, both approved. One for $1250 and the other for $2500. I'll see what I can do to get the next of those out for you.
Best,
Nick and Ruby Slots
Ciao Deadeye39,
Quello che vedo dopo il tuo gioco aggiuntivo (annullamento e nuova richiesta di prelievi) sono due prelievi rimasti che devono ancora arrivare a te, entrambi approvati. Uno per $ 1250 e l'altro per $ 2500. Vedrò cosa posso fare per farti uscire il prossimo.
Migliore,
Slot Nick e Ruby
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at May 17, 21, 03:24:52 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Something isn't right I was told a lot different amounts I am owed a lot more then that? As you can see right here that they told me different until I corrected them and that was on the 3rd approved of 2500 today I received a payment of just 1200 today not eight
Qualcosa non va Mi è stato detto che gli importi sono molto diversi e mi spettano molto di più? Come puoi vedere proprio qui che mi hanno detto diversamente finché non li ho corretti e che era il 3 approvato di 2500 oggi ho ricevuto un pagamento di soli 1200 oggi non otto
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at May 18, 21, 06:18:09 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Greetings Deadeye39,
I have located and reviewed the communication in question and I can only apologize for the misinformation. I have matched the time stamp on the chat with the information in your account history and it was indeed not a typo but a case of the service agent mis-reading the information and giving you your playable balance (exactly $1716.06 at the time) rather than a reference to your requested withdrawals.
It's certainly no excuse for such an obvious mistake. I will be addressing the agent in question personally, I can assure you it will not go without notice on his end.
Back to the ultimate (and most important) question at hand. I have broken down your requests, cancellations, approvals, and payments and there is no error I'm afraid. In total 5 requested withdrawals made it to the approval stage without cancellation and play on your part. 4 withdrawals for $2500 and 1 withdrawal for $1250. Of those currently 3 withdrawals for $2500 and one withdrawal for $1250 have been paid out via Bitcoin and confirmed as received on your end (minus one deposit coupon total of $222 and transfer fees).
That leaves one payment of $2500 approved and yet to be sent. Once again I do apologize for the misinformation and confusion in your communication with customer service. It's frustrating that such things occur but the best I can do is assure the agent in question gets the necessary training and try to get your final payment out as soon as possible for you, I believe the end of this or beginning of next week that should be coming your way.
Best wishes,
Nick and Ruby Slots
Saluti Deadeye39,
Ho individuato ed esaminato la comunicazione in questione e posso solo scusarmi per la disinformazione. Ho abbinato l'indicazione temporale sulla chat con le informazioni nella cronologia del tuo account e in effetti non si è trattato di un errore di battitura, ma del caso in cui l'agente del servizio ha letto male le informazioni e ti ha fornito il tuo saldo giocabile (esattamente $ 1716,06 in quel momento) anziché un riferimento ai prelievi richiesti.
Certamente non è una scusa per un errore così evidente. Mi rivolgerò personalmente all'agente in questione, posso assicurarvi che da parte sua non passerà senza preavviso.
Torniamo alla domanda finale (e più importante) a portata di mano. Ho suddiviso le tue richieste, cancellazioni, approvazioni e pagamenti e temo che non ci siano errori. In totale 5 prelievi richiesti sono arrivati alla fase di approvazione senza cancellazione e hanno giocato da parte tua. 4 prelievi per $ 2500 e 1 prelievo per $ 1250. Di questi attualmente, 3 prelievi per $ 2500 e un prelievo per $ 1250 sono stati pagati tramite Bitcoin e confermati come ricevuti da parte tua (meno un coupon di deposito totale di $ 222 e le commissioni di trasferimento).
Ciò lascia un pagamento di $ 2500 approvato e ancora da inviare. Ancora una volta mi scuso per la disinformazione e la confusione nella vostra comunicazione con il servizio clienti. È frustrante che succedano cose del genere, ma la cosa migliore che posso fare è garantire che l'agente in questione riceva la formazione necessaria e cercare di farti pagare il saldo il prima possibile, credo che alla fine di questa o all'inizio della prossima settimana dovrebbe verrà dalla tua parte.
Auguri,
Slot Nick e Ruby
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at May 27, 21, 05:06:54 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey Deadeye39,
Just confirming that last payment went out yesterday via Bitcoin, hopefully you've received that by now.
Let us know!
Best,
Nick and Ruby Slots
Ciao Deadeye39,
Confermo solo che l'ultimo pagamento è stato effettuato ieri tramite Bitcoin, spero che tu lo abbia già ricevuto.
Facci sapere!
Migliore,
Slot Nick e Ruby
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Jun 01, 21, 01:08:37 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
I'm notsure you guys are seeing the right amount of withdraws that I originally made they were the amount of over 20,000 dollars which I did cancel and play and lost and won which in total I list only two withdraws so out of the amount in 20,000 I lost 5,000 they many more payments to pay out.
Non sono sicuro che voi ragazzi stiate vedendo la giusta quantità di prelievi che ho effettuato originariamente, erano l'importo di oltre 20.000 dollari che ho annullato, giocato, perso e vinto, in totale elenco solo due prelievi quindi sull'importo di 20.000 Ho perso 5.000 e molti altri pagamenti da pagare.
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Jun 01, 21, 01:17:43 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
March 8th around the 12th is when I started to make those withdraws.
L'8 marzo intorno al 12 è quando ho iniziato a effettuare quei prelievi.
-
- Risposta da
- Elizabeth Morris
- at Jun 03, 21, 06:53:30 PM
- Sr. Newbie 26
- attività più recente 6 giorni fa
Lizxie1270 Hi there ...I have a pending bitcoin withdrawal for $500 dated 4/10/2021. I have been told lies and even my ip address blocked. I am having to use a vpn to get even on this casino site.... Ar Dreams Casino.... Payout department will not respond to my emails even when they instructed me to do so . I hear nothing but scripted responses from chat. Some of them I honestly believe are trying but according to them they have so many winnings to pay they apparently have a back log longer than 2 months. I find that hard to believe when there are casinos you can withdraw ( I do matter if fact) in an hour. I am a verified depositor and they refuse to even approve this transaction . It is still in same status as day 1.. .. I am at the end of my rope with them...
Lizxie1270 Ciao a tutti...ho un prelievo di bitcoin in sospeso per $ 500 datato 4/10/2021. Mi sono state dette bugie e perfino il mio indirizzo IP è stato bloccato. Devo utilizzare una VPN per accedere a questo sito di casinò.... Ar Dreams Casino.... Il reparto pagamenti non risponderà alle mie e-mail anche quando mi hanno chiesto di farlo. Dalla chat non sento altro che risposte scritte con script. Onestamente credo che alcuni di loro ci stiano provando, ma secondo loro hanno così tante vincite da pagare che apparentemente hanno un arretrato di più di 2 mesi. Trovo difficile crederlo quando ci sono casinò in cui puoi ritirare (non importa se è vero) in un'ora. Sono un depositante verificato e si rifiutano persino di approvare questa transazione. È ancora nello stesso stato del giorno 1... .. Sono al limite con loro...
0.4/ 5
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Jun 04, 21, 03:14:55 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey Elizabeth,
That username doesn't exist in the system, if you can double check that for me I'll be happy to look into your case and see what I can do to help.
Best,
Nick and Dreams
Ciao Elisabetta,
Quel nome utente non esiste nel sistema, se puoi ricontrollarlo sarò felice di esaminare il tuo caso e vedere cosa posso fare per aiutarti.
Migliore,
Nick e i sogni
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 04, 21, 03:16:58 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Elizabeth Morris,
The casino rep has been notified. Keep you posted.
Ciao Elizabeth Morris,
Il rappresentante del casinò è stato informato. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- Elizabeth Morris
- at Jun 04, 21, 05:44:25 AM
- Sr. Newbie 26
- attività più recente 6 giorni fa
I lost service before I could correct my username. It is Lizzie1270. So sorry for the typo.
Ho perso il servizio prima di poter correggere il mio nome utente. Sono Lizzie1270. Mi dispiace per l'errore di battitura.
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Jun 04, 21, 05:57:42 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey Elizabeth,
We're good, and thanks. :) We'll start by pushing the approval through for you, hopefully we get some action on that shortly. I don't however see any reason today or historically why you wouldn't be able to log in. I do see some failed login attempts but they are flagged "invalid password". Please please please refrain from logging into the site via VPN as it's technically illegal and violates our terms and conditions. We want this smooth sailing.
With any luck we should have this sorted out for you fairly soon. I'll let you know if we need anything else from you.
Best,
Nick and Dreams
Ciao Elisabetta,
Stiamo bene e grazie. :) Inizieremo spingendoti per l'approvazione, speriamo di poter intervenire a breve. Tuttavia, non vedo alcun motivo oggi o storicamente per cui non saresti in grado di accedere. Vedo alcuni tentativi di accesso non riusciti ma vengono contrassegnati come "password non valida". Per favore, per favore, astieniti dall'accedere al sito tramite VPN poiché è tecnicamente illegale e viola i nostri termini e condizioni. Vogliamo che tutto proceda senza intoppi.
Con un po' di fortuna, dovremmo risolvere il problema abbastanza presto. Ti farò sapere se avremo bisogno di qualcos'altro da te.
Migliore,
Nick e i sogni
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Jun 14, 21, 02:54:48 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey all,
Approval was completed last week and by all accounts we should be seeing payment go out today via Bitcoin. Thanks so much for you patience Elizabeth.
Let us know when that comes in.
Best,
Nick and DreamsCiao a tutti,
L'approvazione è stata completata la scorsa settimana e, a detta di tutti, dovremmo vedere il pagamento uscire oggi tramite Bitcoin. Grazie mille per la pazienza, Elisabetta.
Facci sapere quando arriverà.
Migliore,
Nick e i sogni -
- Risposta da
- Deadeye39
- at Jul 15, 21, 10:04:56 AM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
The $200 comp points withdraw I'm waiting on is from Ruby Slots casino
Il ritiro di 200$ di punti comp che sto aspettando proviene dal casinò Ruby Slots
0.8/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 15, 21, 04:25:25 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Please let us know once you get the money. How long have you been waiting for the withdrawal?
Deadeye39 ha scritto:Il ritiro di 200$ di punti comp che sto aspettando proviene dal casinò Ruby Slots
Per favore, faccelo sapere una volta che avrai i soldi. Da quanto tempo aspetti il ritiro?
0.8/ 5
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Jul 16, 21, 06:54:41 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey all,
I had a look Deadeye39, the rules on Comp Points are 30/60 playthrough with a 1x max cashout. It appears you have played $0.00 of the necessary $6000 (if you stick to Slots, Keno, and Scratch Cards) to be eligible for withdrawal, you cashed the comps then requested withdrawal immediately.
The best thing to do in this situation is to cancel the requested withdrawal and play, once you've met the necessary withdrawal requirements I'll be happy to assist as always.
Best wishes,
Nick and Ruby Slots
Ciao a tutti,
Ho dato un'occhiata a Deadeye39, le regole sui punti Comp sono 30/60 di gioco con un incasso massimo di 1x. Sembra che tu abbia giocato $ 0,00 dei $ 6000 necessari (se ti attieni a Slots, Keno e Gratta e Vinci) per avere diritto al prelievo, hai incassato i comp e hai richiesto il ritiro immediatamente.
La cosa migliore da fare in questa situazione è annullare il prelievo richiesto e giocare, una volta soddisfatti i requisiti di prelievo necessari sarò felice di aiutarti come sempre.
Auguri,
Slot Nick e Ruby
-
- Risposta da
- Deadeye39
- at Jul 20, 21, 02:47:18 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
For a few month and it's never left the withdraw spot still in the same spot.
Per qualche mese e non ha mai lasciato il punto di ritiro nello stesso punto.
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- Risposta da
- Deadeye39
- at Jul 20, 21, 02:52:46 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Wait a min I just saw this message ur saying I never completed my comp points I'm pretty sure I did but ok so what is the max I can use in my comps maxsocasino are no max comps
Aspetta un attimo, ho appena visto questo messaggio in cui dici che non ho mai completato i miei punti comp, sono abbastanza sicuro di averlo fatto, ma ok, qual è il massimo che posso usare nei miei comp maxsocasino non sono comp max
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Jul 21, 21, 07:54:00 AM
- Casino Rep 262
- attività più recente 43 minuti fa
Hey Deadeye39,
The comps were never played at all as I said, just cashed into your casino account then requested for withdrawal. The maximum withdrawal amount on comps is 1x the value of the comps themselves. In this case it would be $200.
Best,
Nick and Ruby Slots
Ciao Deadeye39,
I comps non sono mai stati giocati, come ho detto, sono stati semplicemente incassati sul tuo conto del casinò e poi è stato richiesto il prelievo. L'importo massimo di prelievo sui comp è 1x il valore dei comp stessi. In questo caso sarebbero 200 dollari.
Migliore,
Slot Nick e Ruby
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- Risposta da
- Deadeye39
- at Jul 23, 21, 07:06:52 PM
- Full Member 203
- attività più recente 6 giorni fa
Wow are you guys kidding me I had the balance up to more then 7 thousand dollars when I cashed out my remaining balance was still over 5 grand and that money was useless I tried loosing it and I kept winning more I HAVE NO IDEA WHATS GOING ON AND WHY YOU AND THIS CASINO RUBY SLOTS CONTINUES TO SCREW WITH ME?? I have done nothing but been a loyal gamer that has spent a lot of money in these casino sites. And now because you guys said I didn't Finnish my playthrough I went in and canceled now I just screwed my self big time WHAT IS THE ISSUE YOU AND RUBY SLOTS HAS WITH ME??
Wow ragazzi, mi state prendendo in giro, avevo il saldo fino a più di 7mila dollari quando ho incassato il mio saldo rimanente era ancora superiore a 5.000 dollari e quei soldi erano inutili Ho provato a perderli e ho continuato a vincere di più NON HO IDEA DI COSA SUCCEDE E PERCHÉ TU E QUESTO CASINÒ RUBY SLOT CONTINUI A SCOPARE CON ME?? Non ho fatto altro che essere un giocatore fedele che ha speso molti soldi in questi siti di casinò. E ora, poiché voi ragazzi avete detto che non avevo completato il mio playthrough, sono entrato e ho annullato, mi sono semplicemente fregato alla grande. QUAL È IL PROBLEMA CHE HAI CON ME TU E RUBY SLOT??
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