Any new findings on why I have two accounts linked to me? I'm genuinely confused.
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BigDoinks wrote:Any new findings on why I have two accounts linked to me? I'm genuinely confused.
The casino rep will get back to you shortly.
BigDoinks ha scritto:Eventuali nuove scoperte sul motivo per cui ho due account collegati a me? Sono sinceramente confuso.
Il rappresentante del casinò ti contatterà a breve.
Hello BigDoinks,
I hope you're well and safe.
Please note that we have once again reviewed your account and cleared it from any duplicates.
There are no restrictions on your account at the moment and you should be able to log in without any issues.
Please let us know if you require any additional assistance.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao BigDoinks,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Tieni presente che abbiamo nuovamente esaminato il tuo account e eliminato eventuali duplicati.
Al momento non ci sono restrizioni sul tuo account e dovresti essere in grado di accedere senza problemi.
Fateci sapere se avete bisogno di ulteriore assistenza.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
I'm on trying to cashback I deposited 39.94 it says 20%back on clean deposit I did 2 -$11 1- $18ok so somehow I am not at 5 dollars min to process it which I tried to Sunday fiesta understand I hadn't reach 50 ol fine and dandy but I still don't understand the math it's even in the rules and conditions and what not daddyman1209 Is my username on there I'm kinda thinking they are using backwards upside down math from caveman days any IDeas plz om going nuts figuring it out 10+10+18is 38 right they keep saying I only deposited 29 and if so withdrawal time fream makes no limit than we should have no limit on Sunday fiesta redeem if we missed it a week or forgot to contact them thru chat to redeem it so if missed it or not make the threshold then it should carry over if that is how they are calculating cash back that from last free withdrawal has no limit for them is not technically right in a sense if u ask me
Sto cercando di rimborsare, ho depositato 39,94, dice 20% di rimborso sul deposito pulito, ho fatto 2 - $ 11 1 - $ 18 ok, quindi in qualche modo non sono a 5 dollari al minuto per elaborarlo, cosa che ho provato a far capire alla festa della domenica che non l'avevo fatto raggiungi i 50 anni bene e dandy ma ancora non capisco i conti è anche nelle regole e nelle condizioni e cosa no daddyman1209 C'è il mio nome utente lì, penso che stiano usando la matematica al contrario dei tempi degli uomini delle caverne qualche idea per favore, om sto impazzendo per capirlo 10 + 10 + 18 è 38 giusto continuano a dire che ho depositato solo 29 e in tal caso il tempo di prelievo gratuito non ha limiti rispetto a quelli che dovremmo avere limiti per la festa domenicale riscatta se ci siamo persi una settimana o ci siamo dimenticati di contattarli tramite chatta per riscattarlo, quindi se lo perdi o non raggiungi la soglia, dovrebbe essere trasferito se è così che calcolano il rimborso che dall'ultimo prelievo gratuito non ha limiti per loro non è tecnicamente giusto in un certo senso se me lo chiedi
Was just wondering if anyone else has been made to wait a long time to verify and receive their winnings..?
Mi chiedevo solo se qualcun altro ha dovuto aspettare molto tempo per verificare e ricevere le proprie vincite...?
Garywinters89 wrote:Was just wondering if anyone else has been made to wait a long time to verify and receive their winnings..?
How long have you been waiting for your withdrawal? If you would like us to notify the casino rep to check the status of your withdrawal please private message me your casino username.
Garywinter89 ha scritto:Mi chiedevo solo se qualcun altro ha dovuto aspettare molto tempo per verificare e ricevere le proprie vincite...?
Da quanto tempo aspetti il ritiro? Se desideri che avvisiamo il rappresentante del casinò per verificare lo stato del tuo prelievo , inviami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò.
hello
I'm a little confused with the KYC process of extreme casino, I uploaded my documentation to the casino and also sent it by email however I didn't receive a response and the live chat says that there is no access to the verification information. I would like the casino representative to be able to take a position regarding my documents and account verification
my username: passaloze
thanks
Ciao
Sono un po' confuso con il processo KYC del casinò estremo, ho caricato la mia documentazione sul casinò e l'ho anche inviata via e-mail, tuttavia non ho ricevuto risposta e la chat dal vivo dice che non è possibile accedere alle informazioni di verifica. Vorrei che il rappresentante del casinò potesse prendere posizione riguardo ai miei documenti e alla verifica del conto
il mio nome utente: passaloze
Grazie
Hi Somya,
Thank you for sharing this info with us. We'll notify the casino rep. Keep you posted.
Ciao Somya,
Grazie per aver condiviso queste informazioni con noi. Informeremo il rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
Old post but just wanted to say thanks for you help with resolving it.
Vecchio post ma volevo solo ringraziarti per il tuo aiuto nella risoluzione del problema.
Keithjann wrote:Old post but just wanted to say thanks for you help with resolving it.
You are very welcome. Glad we could help you.
Keithjann ha scritto:Vecchio post ma volevo solo ringraziarti per il tuo aiuto nella risoluzione del problema.
Sei il benvenuto. Sono felice di poterti aiutare.
MelissaN wrote:Hi Somya,
Thank you for sharing this info with us. We'll notify the casino rep. Keep you posted.
hi MelissaN
Do you have any information? It's been many days, they don't answer emails and are rude in chat conversations... they seem to want to get rid of the conversation as quickly as possible..
MelissaN ha scritto:Ciao Somya,
Grazie per aver condiviso queste informazioni con noi. Informeremo il rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
ciao MelissaN
Hai qualche informazione? Sono passati molti giorni, non rispondono alle email e sono scortesi nelle conversazioni in chat... sembra che vogliano sbarazzarsi della conversazione il più velocemente possibile..
Hi Somya,
The casino rep will get back to you shortly.
Ciao Somya,
Il rappresentante del casinò ti contatterà a breve.
Hi WatkinsKen30967,
I hope you're well and safe.
Please note that only lost, bonus-free deposits come into contention for Instant Cashback. Also, we would like to ask you to refrain from attempting to redeem so many free bonus codes since it makes the event log on your account bearly readable.
Should you need any assistance from our end, please do not hesitate to contact our Customer Service through Live chat.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao WatkinsKen30967,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Tieni presente che solo i depositi persi e senza bonus entrano in competizione per il Cashback istantaneo. Inoltre, vorremmo chiederti di astenerti dal tentare di riscattare così tanti codici bonus gratuiti poiché renderebbe difficilmente leggibile il registro degli eventi sul tuo account.
Se hai bisogno di assistenza da parte nostra, non esitare a contattare il nostro servizio clienti tramite la chat dal vivo.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
Hi somya,
I hope you're well.
Please note that your account and documents you have provided were reviewed by our Banking Department.
To start off, I would like to emphasize that you have provided the documents on April 23rd, so you are still within the expected timeframe for the Verification procedure to be completed.
Regarding the Verification procedure, our Banking Department has informed me that the documents you have provided, unfortunately, cannot be accepted as it seems the documents are not valid as there is major doubt about their authenticity.
Following the results of the investigation, your account has been suspended and the winnings have been removed.
Please provide valid, authentic, documents (Passport, ID, or Driver's License) and the Banking Department may review them again and reinstate your winnings should they deem the documents acceptable.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Somya,
Spero che tu stia bene.
Tieni presente che il tuo conto e i documenti che hai fornito sono stati esaminati dal nostro dipartimento bancario.
Per cominciare, ci tengo a sottolineare che avete fornito i documenti il 23 aprile, quindi siete ancora nei tempi previsti per il completamento della procedura di Verifica.
Per quanto riguarda la procedura di verifica, il nostro dipartimento bancario mi ha informato che i documenti da voi forniti, purtroppo, non possono essere accettati in quanto sembra che i documenti non siano validi in quanto vi sono seri dubbi sulla loro autenticità.
A seguito dei risultati dell'indagine, il tuo account è stato sospeso e le vincite sono state rimosse.
Ti preghiamo di fornire documenti validi e autentici (passaporto, carta d'identità o patente di guida) e il dipartimento bancario potrà esaminarli nuovamente e ripristinare le tue vincite qualora ritengano i documenti accettabili.
Grazie per la vostra comprensione.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
NOW THEY WANT VIDEO OF ME HOLDING MY ID AND A SIGN WITH ALL MY INFORMATION ON IT!!!!! THIS IS FUCKING RIDICULOUS!!! What's next? You want my social security card and the rest of my info so you can steal my identity? Mikey this is overboard. You gotta do something about this. I am completely blown away at the level of disrespect your banking team has shown me and I'm going to be filing complaints with your gaming commission and leaving reviews everywhere just for the wait. It's been over a week already and now (aI still Have to wait all weekend this is bullshit!!!!!!
ORA VOGLIONO UN VIDEO DI ME CON LA MIA ID E UN CARTELLO CON TUTTE LE MIE INFORMAZIONI SU!!!!! QUESTO E' DANNATAMENTE RIDICOLO!!! Qual è il prossimo? Vuoi la mia tessera di previdenza sociale e il resto dei miei dati per potermi rubare l'identità? Mikey, questo è esagerato. Devi fare qualcosa a riguardo. Sono completamente sbalordito dal livello di mancanza di rispetto che il tuo team bancario mi ha mostrato e presenterò reclami alla tua commissione di gioco e lascerò recensioni ovunque solo per l'attesa. È già passata più di una settimana e ora (devo ancora aspettare tutto il fine settimana è una stronzata!!!!!!
Hello Breaklbad,
I hope you're well and safe.
I must apologize, but I did not see any previous posts regarding this issue from your side. In order for me to check what is the exact reason for this specific request, please provide your e-mail address or username, either to LCB.org representative or in a private message.
Nonetheless, I also must mention the fact that the Banking Department has the right to request video verification if there is any obscurity regarding the Verification procedure. The sole reason for such requirements is your Account and future payment security.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao Breaklbad,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Devo scusarmi, ma non ho visto nessun post precedente riguardante questo problema da parte tua. Per permettermi di verificare qual è il motivo esatto di questa richiesta specifica, fornisci il tuo indirizzo e-mail o nome utente al rappresentante LCB.org o in un messaggio privato.
Tuttavia, devo anche menzionare il fatto che il Dipartimento Bancario ha il diritto di richiedere la videoverifica in caso di oscurità riguardo alla procedura di verifica. L'unico motivo per tali requisiti è il tuo Account e la futura sicurezza dei pagamenti.
Grazie per la vostra comprensione.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
Whoa. Video of us holding our IDs now? You're joking. The whole point is it's supposed to be anonymous and now it's risking not only us getting in trouble for illegal gambling(most states have laws against it) but also tax evasion?
I can't believe you guys are getting this bad with it. The man said he submitted 4 pictures and a power bill? That's not good enough? Gtfoh man. I'm dissaopointed in y'all. And all this after a week of denying payouts? There's no issue if his identity here you guys just don't want to pay him. That's fucked up man. It's tax time in the states and it sounds to me like this is a clear case of trying to acquire extra verification to enhance the value of this customer files.
Mike.... Understand when I say this is way too far and this will be the breaking point for all of us. Especially this one. I highly suggesthaving this man approved by the end of the day. Very strongly suggest.
Ehi. Video di noi che teniamo i nostri documenti d'identità adesso? Stai scherzando. Il punto è che dovrebbe essere anonimo e ora rischia non solo di finire nei guai per il gioco d'azzardo illegale (la maggior parte degli stati ha leggi contro questo) ma anche per l'evasione fiscale?
Non posso credere che vi stiate comportando così male. L'uomo ha detto di aver presentato 4 foto e una bolletta elettrica? Non è abbastanza buono? Gtfoh amico. Sono deluso da tutti voi. E tutto questo dopo una settimana in cui sono stati negati i pagamenti? Non c'è problema se la sua identità qui, voi semplicemente non volete pagarlo. E' una cosa incasinata, amico. È tempo di tasse negli Stati Uniti e mi sembra che questo sia un chiaro caso di tentativo di acquisire ulteriori verifiche per aumentare il valore dei file di questi clienti.
Mike.... Capisci quando dico che è troppo lontano e questo sarà il punto di rottura per tutti noi. Soprattutto questo. Consiglio vivamente di far approvare quest'uomo entro la fine della giornata. Lo consiglio vivamente.
Yes sir my username at brango is bradBreak and at bonus blitz it's BradBreakle
Supposed to be like Breaking Bad my favorite tv show but with my first and last name haha
Sì, signore, il mio nome utente su Brango è bradBreak e su Bonus Blitz è BradBreakle
Dovrebbe essere come Breaking Bad, il mio programma televisivo preferito, ma con il mio nome e cognome ahah
Can anyone please help me getting my verification done with brango casino, anybody please I'd be so very grateful
Qualcuno può aiutarmi a completare la verifica con Brango Casino, qualcuno per favore, ne sarei molto grato
I'm desperately hoping for some type of relief tonight. I'm on disability and I don't get along well. I live by myself. I have a lady that comes to clean my house once a month and the other day when she was here she took the pictures for me.
I have no way of having someone else take a video of me and the necessary papers. I've submitted 3 different selfies and a close up of my ID I don't understand why it has to be this hard. A friend talked me into trying your casino and after the excitement of winning it's been nothing but disappointment.
I feel like you are taking advantage of my disability and using the fact that I live alone to screw me out of my money. It's not fair.
Spero disperatamente in qualche tipo di sollievo stasera. Sono disabile e non vado d'accordo. Vivo da solo. Ho una signora che viene a pulire la mia casa una volta al mese e l'altro giorno quando era qui mi ha scattato le foto.
Non ho modo di chiedere a qualcun altro di fare un mio video e i documenti necessari. Ho inviato 3 selfie diversi e un primo piano del mio documento d'identità. Non capisco perché debba essere così difficile. Un amico mi ha convinto a provare il vostro casinò e dopo l'emozione di vincere non è stata altro che delusione.
Ho la sensazione che tu stia approfittando della mia disabilità e sfruttando il fatto che vivo da solo per fregarmi dei miei soldi. Non è giusto.
Berent13 wrote:Can anyone please help me getting my verification done with brango casino, anybody please I'd be so very grateful
Hi Berent,
Thanks for reaching out to us.
Have you contacted their support team to help your verification be approved?
Berent13 ha scritto:Qualcuno può aiutarmi a completare la verifica con Brango Casino, qualcuno per favore, ne sarei molto grato
Ciao Berent,
Grazie per averci contattato.
Hai contattato il loro team di supporto per far sì che la tua verifica venga approvata?
My username is colonisethemoon. I had won over $50 on the casino extreme site and completed the requirements of the rules for playthrough and I tried to withdraw the money. It said that I had to verify my identity, so I sent my identification and I am verified. Now the site is not showing my balance but when I look under the transaction log it shows: Transaction Log All of your transactions in the last 7 days. Date and Time Amount Type 2024-04-29 10:32:41 $-55.94 Withdrawal Event: Promo Credit - Withdrawal - Transaction approved Multiple account violation Balance after transaction: $0.00 I don't have another account. It seems as if I was scammed by casinoextreme Please explain what is going on and how I can get the money I won on this site. I didn't want to file a complaint elsewhere, I'm just looking for what I won by playing by the site's rules. Hope this is corrected.
Update: I received an email that said:
Hope that you are well and safe.
Unfortunately, our system detected multiple accounts on your address. Please note that this is not allowed, according to our Terms. Your winnings are removed because of this violation, and your account is excluded from redeeming all coupons until you make your first deposit.
Thank you for understanding!
Kind Regards,
Mila
Extreme Support
Your request number: 4146737
I have no other account with extreme casino and it seems as if they just don't want to pay out such a small amount. Then ask me to deposit! Why would I trust them by depositing when they do all they can not to pay out such little money like the $50? I hope this is resolved.
Il mio nome utente è colonisethemoon. Avevo vinto più di $50 sul sito del casinò extreme e avevo completato i requisiti delle regole per il gioco e ho provato a ritirare i soldi. Diceva che dovevo verificare la mia identità, quindi ho inviato la mia identificazione e sono stato verificato. Ora il sito non mostra il mio saldo ma quando guardo sotto il registro delle transazioni mostra: Registro delle transazioni Tutte le tue transazioni negli ultimi 7 giorni. Data e ora Tipo importo 29-04-2024 10:32:41 $ -55,94 Evento di prelievo: Credito promozionale - Prelievo - Transazione approvata Violazione multipla di account Saldo dopo la transazione: $ 0,00 Non ho un altro account. Sembra che io sia stato truffato da casinoextreme. Spiega cosa sta succedendo e come posso ottenere i soldi che ho vinto su questo sito. Non volevo presentare un reclamo altrove, sto solo cercando cosa ho vinto rispettando le regole del sito. Spero che questo sia corretto.
Aggiornamento: ho ricevuto un'e-mail che diceva:
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Sfortunatamente, il nostro sistema ha rilevato più account al tuo indirizzo. Tieni presente che ciò non è consentito, secondo i nostri Termini. Le tue vincite verranno rimosse a causa di questa violazione e il tuo account sarà escluso dal riscatto di tutti i coupon finché non effettuerai il tuo primo deposito.
Grazie per la comprensione!
Cordiali saluti,
Mila
Supporto estremo
Il numero della tua richiesta: 4146737
Non ho nessun altro conto con Extreme Casino e sembra che non vogliano pagare una somma così piccola. Allora chiedimi di depositare! Perché dovrei fidarmi di loro depositando quando fanno tutto il possibile per non pagare così pochi soldi come $ 50? Spero che questo sia risolto.
4.6/ 5
Can anyone here help me with this?
Qualcuno qui può aiutarmi con questo?
Hi colonisethemoon,
We have notified the casino rep, they will look into your account and we will update you here on this thread.
Ciao colonisethemoon ,
Abbiamo avvisato il rappresentante del casinò, esamineranno il tuo account e ti aggiorneremo qui in questo thread.
Thank you. I still have not heard anything. It's insane how a site will refuse to pay $50. Such a small amount for a casino asking for deposits multiple times a day.
Grazie. Non ho ancora sentito nulla. È pazzesco come un sito si rifiuti di pagare $ 50. Un importo così piccolo per un casinò che chiede depositi più volte al giorno.
Hello colonisethemoon,
Please be patient, since it is the Orthodox Easter holiday in Serbia until Tuesday.
Keep you posted.
Ciao colonisethemoon,
Per favore abbiate pazienza, dato che in Serbia fino a martedì è la festa della Pasqua ortodossa.
Tenervi aggiornati.
Hello colonisethemoon,
I hope you're well.
Please note that we have reviewed your account and grievance. The reason behind the removal of your winnings is the fact that there is over 10 accounts registered from the same IP address with the exact same address as well. As you are most likely aware, a player is allowed to have only one account at the Casino. This is a very common rule in all online casinos. The fact that your winnings came from a no-deposit welcome bonus present another violation of the Terms & Conditions you have agreed upon joining.
https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions
5 USER ACCOUNT
5.1.b. "You are allowed only one User Account. If you have more than one account, all winnings will be void. If you open more than one User Account, the Casino may close all accounts and any bonuses and winnings may be voided."
7 BONUSES AND PROMOTIONS
7.1. General Bonus and Promotion Rules
7.1.c. "All promotions are limited to one per Player, family, address, credit card number, and computer and shared computers (i.e. university, fraternity, school, public library or workplace), unless there is a prior agreement with the Casino management. The identity of a Player will be determined based on all or any combination of the following: Player name, mailing address, e-mail, IP address, credit or charge card number, computer, telephone number or any other forms of identification that may be required. Where multiple participation is permitted, the Casino or its authorized agent reserve the right to limit the number of bonuses that may be given to any one participant."
Unfortunately, due to the violation of above stated terms, the winnings acquired from the free bonus were voided.
Should you require any additional information, please do not hesitate to contact our Customer Support.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Ciao colonisethemoon,
Spero che tu stia bene.
Tieni presente che abbiamo esaminato il tuo account e il tuo reclamo. Il motivo dietro la rimozione delle tue vincite è il fatto che ci sono più di 10 account registrati dallo stesso indirizzo IP con lo stesso identico indirizzo. Come probabilmente saprai, un giocatore può avere un solo conto al Casinò. Questa è una regola molto comune in tutti i casinò online. Il fatto che le tue vincite provengano da un bonus di benvenuto senza deposito rappresenta un'altra violazione dei Termini e condizioni che hai concordato al momento dell'adesione.
https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions
5 CONTO UTENTE
5.1.b. "È consentito avere un solo Conto Utente. Se hai più di un conto, tutte le vincite saranno annullate. Se apri più di un Conto Utente, il Casinò potrebbe chiudere tutti i conti e tutti i bonus e le vincite potrebbero essere annullati."
7 BONUS E PROMOZIONI
7.1. Bonus generali e regole della promozione
7.1.c. "Tutte le promozioni sono limitate a una per Giocatore, famiglia, indirizzo, numero di carta di credito, computer e computer condivisi (ad esempio università, confraternita, scuola, biblioteca pubblica o luogo di lavoro), a meno che non vi sia un accordo preventivo con la direzione del Casinò. L'identità di un Giocatore sarà determinato sulla base di tutti o di una combinazione dei seguenti elementi: nome del Giocatore, indirizzo postale, e-mail, indirizzo IP, numero di carta di credito o di addebito, computer, numero di telefono o qualsiasi altra forma di identificazione che potrebbe essere richiesta. Laddove sia consentita la partecipazione multipla, il Casinò o il suo agente autorizzato si riservano il diritto di limitare il numero di bonus che possono essere assegnati a ciascun partecipante."
Purtroppo, a causa della violazione dei termini sopra indicati, le vincite acquisite con il bonus gratuito sono state annullate.
Se hai bisogno di ulteriori informazioni, non esitare a contattare il nostro Servizio Clienti.
Cordiali saluti,
Mikey
Gestione del casinò
I am using my cellphone, a Verizon phone, the IP addresses are shared and recycled with mobile carriers as I'm sure you know. If you are legitimately interested look at the IP address on this post and any time I have logged into your site. Look into IP addresses on cellphones. Who knows how many people you refused to pay out due to this flimsy excuse.
Also, the home address on my ID is an old address that I have moved from recently which I could prove with my phone bill or anything else. But then there is no one at my current , or former address who has an account with your website and I most certainly do not have more than one with extreme casino. But you don't seem concerned about finding out the truth, you're more concerned about not paying a small amount of $50. For a legitimate casino that would be no big deal. Right?
I'm not sure why you are refusing to pay such a small amount of $50 to someone but still sending emails asking me to deposit. This is beyond shady behavior.
Sto usando il mio cellulare, un telefono Verizon, gli indirizzi IP vengono condivisi e riciclati con gli operatori di telefonia mobile, come sicuramente saprai. Se sei legittimamente interessato, guarda l'indirizzo IP in questo post e ogni volta che ho effettuato l'accesso al tuo sito. Controlla gli indirizzi IP sui cellulari. Chissà quante persone ti sei rifiutato di pagare con questa inconsistente scusa.
Inoltre, l'indirizzo di casa sul mio documento d'identità è un vecchio indirizzo da cui mi sono trasferito di recente e che potrei dimostrare con la bolletta telefonica o qualsiasi altra cosa. Ma non c'è nessuno al mio indirizzo attuale o precedente che abbia un account con il tuo sito web e sicuramente non ne ho più di uno con Extreme Casino. Ma non sembri preoccupato di scoprire la verità, sei più preoccupato di non pagare una piccola somma di $ 50. Per un casinò legittimo non sarebbe un grosso problema. Giusto?
Non sono sicuro del motivo per cui ti rifiuti di pagare una somma così piccola di $ 50 a qualcuno, ma continui a inviarmi e-mail chiedendomi di depositare. Questo va oltre il comportamento losco.
Can I get cashback on Yabby?
Posso ottenere un rimborso su Yabby?
Hello, I hope you are all well and safe, I ask where I can send an email, the pitt boss told me that for the review of a Brango casino tournament price, it has not yet been accredited, the department in charge is the tournaments department, but since it is already day 6, I still have not received anything. I wonder which department should I write to because they don't know in support, thank you
Buongiorno, spero che stiate tutti bene e al sicuro, chiedo dove posso inviare un'e-mail, il pitt boss mi ha detto che per la revisione del prezzo di un torneo del casinò Brango, non è stato ancora accreditato, il dipartimento responsabile è quello dei tornei dipartimento, ma poiché è già il giorno 6, non ho ancora ricevuto nulla. Mi chiedo a quale dipartimento dovrei scrivere perché non sanno in supporto, grazie
juanito wrote:Hello, I hope you are all well and safe, I ask where I can send an email, the pitt boss told me that for the review of a Brango casino tournament price, it has not yet been accredited, the department in charge is the tournaments department, but since it is already day 6, I still have not received anything. I wonder which department should I write to because they don't know in support, thank you
Received me prize thx
Juanito ha scritto:Buongiorno, spero che stiate tutti bene e al sicuro, chiedo dove posso inviare un'e-mail, il pitt boss mi ha detto che per la revisione del prezzo di un torneo del casinò Brango, non è stato ancora accreditato, il dipartimento responsabile è i tornei dipartimento, ma poiché è già il giorno 6, non ho ancora ricevuto nulla. Mi chiedo a quale dipartimento dovrei scrivere perché non sanno in supporto, grazie
Mi ha ricevuto il premio grazie
Couple new developments and one or 2 setbacks to report. One, apparently when the house keeper cleaned last month she stole my wallet because I can't find it anywhere and no one else has been here. I'll be going to the B.M.V. tomorrow to order a new one. Luckily the state of Indiana gives out official paper copies while waiting the long 8-10 days for the hard copy to arrive. I'm still not sure how I'm going to make a video of 2 things I have to hold while holding the phone. But I'll cross that bridge tomorrow.
The other concerning thing that I have to report is that my first account here on LCB has been disabled, which makes me wonder how much you guys are actually working together? Currently I have a brango account sitting at 2800 dollars which we had been trying to get resolution for and now that I've achieved that somehow my board account is disabled? I'd hate to think that such a reputable site as this would be in collusion with casinos directly.... I'll choose to believe that there was some other thing at work that had nothing to do with this. I'll be sending my videos in as soon as I get home tomorrow I'm hoping that my nephew can help me take the pictures or videos or whatever it is that you guys want. You might not disabling this one while I'm doing that?
Unisci nuovi sviluppi e uno o due intoppi da segnalare. Uno, a quanto pare, quando la governante ha pulito il mese scorso, mi ha rubato il portafoglio perché non riesco a trovarlo da nessuna parte e nessun altro è stato qui. Domani andrò alla BMV per ordinarne uno nuovo. Fortunatamente lo stato dell'Indiana distribuisce copie cartacee ufficiali mentre attende i lunghi 8-10 giorni per l'arrivo della copia cartacea. Non sono ancora sicuro di come realizzare un video di 2 cose che devo tenere in mano mentre tengo il telefono. Ma attraverserò quel ponte domani.
L'altra cosa preoccupante che devo segnalare è che il mio primo account qui su LCB è stato disabilitato, il che mi fa chiedere quanto voi ragazzi stiate effettivamente lavorando insieme? Attualmente ho un conto Brango da 2800 dollari per il quale stavamo cercando di risolvere e ora che ho ottenuto che in qualche modo il mio conto del consiglio di amministrazione è disabilitato? Detesterei pensare che un sito così rispettabile come questo sia direttamente in collusione con i casinò... Sceglierò di credere che ci fosse qualcos'altro all'opera che non aveva nulla a che fare con tutto questo. Invierò i miei video non appena torno a casa domani. Spero che mio nipote possa aiutarmi a fare le foto, i video o qualunque cosa vogliate voi ragazzi. Potresti non disabilitare questo mentre lo faccio?
Hi BrkljacBrad,
Can you please send us your casino username via private message so that we could contact the casino rep to check your Casino Brango account?
Ciao BrkljacBrad ,
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per verificare il tuo account Casino Brango?
4.4/ 5
colonisethemoon wrote:I am using my cellphone, a Verizon phone, the IP addresses are shared and recycled with mobile carriers as I'm sure you know. If you are legitimately interested look at the IP address on this post and any time I have logged into your site. Look into IP addresses on cellphones. Who knows how many people you refused to pay out due to this flimsy excuse.
Also, the home address on my ID is an old address that I have moved from recently which I could prove with my phone bill or anything else. But then there is no one at my current , or former address who has an account with your website and I most certainly do not have more than one with extreme casino. But you don't seem concerned about finding out the truth, you're more concerned about not paying a small amount of $50. For a legitimate casino that would be no big deal. Right?
I'm not sure why you are refusing to pay such a small amount of $50 to someone but still sending emails asking me to deposit. This is beyond shady behavior.
I guess no one is going to help me in this situation. I have contacted another group to assist with this.
colonisethemoon ha scritto:Sto usando il mio cellulare, un telefono Verizon, gli indirizzi IP vengono condivisi e riciclati con gli operatori di telefonia mobile, come sicuramente saprai. Se sei legittimamente interessato, guarda l'indirizzo IP in questo post e ogni volta che ho effettuato l'accesso al tuo sito. Controlla gli indirizzi IP sui cellulari. Chissà quante persone ti sei rifiutato di pagare con questa inconsistente scusa.
Inoltre, l'indirizzo di casa sul mio documento d'identità è un vecchio indirizzo da cui mi sono trasferito di recente e che potrei dimostrare con la bolletta telefonica o qualsiasi altra cosa. Ma non c'è nessuno al mio indirizzo attuale o precedente che abbia un account con il tuo sito web e sicuramente non ne ho più di uno con Extreme Casino. Ma non sembri preoccupato di scoprire la verità, sei più preoccupato di non pagare una piccola somma di $ 50. Per un casinò legittimo non sarebbe un grosso problema. Giusto?
Non sono sicuro del motivo per cui ti rifiuti di pagare una somma così piccola di $ 50 a qualcuno, ma continui a inviarmi e-mail chiedendomi di depositare. Questo va oltre il comportamento losco.
Immagino che nessuno mi aiuterà in questa situazione. Ho contattato un altro gruppo per aiutarmi con questo.
I had to go get a new ID from the DMV.
And that was after I actually sent them copies of my tax returns and social security card.
They said my ID was photoshopped. So I got a new ID and DL picture from the DMV.
And they processed my withdrawal. 4 months and almost 50$ in duplicate identification.
Sono dovuto andare a prendere un nuovo documento d'identità dal DMV.
E questo dopo aver effettivamente inviato loro le copie della mia dichiarazione dei redditi e della mia tessera di previdenza sociale.
Hanno detto che il mio documento d'identità era stato ritoccato con Photoshop. Quindi ho ricevuto una nuova foto ID e DL dal DMV.
E hanno elaborato il mio prelievo. 4 mesi e quasi 50 dollari in duplice documento d'identità.
I like that you completely ignored everything I said that was relevant to the situation, in favor of some vague, poorly executed attempt to placate me.
Let me reiterate the most relevant information here:
The amount I sent to the casino was more than the amount the casino's deposit system requested from me. The amount in the screenshot DOES NOT INCLUDE THE FEES FROM MY FINANCIAL INSTITUTION.
So, I asked your customer service FOUR TIMES. This will be the THIRD time I'm asking you:
HOW MUCH BITCOIN DID THE CASINO RECEIVE FROM ME?
Also, every bonus and reward I've gotten through my email, the system rejected because my "deposit doesn't match," or some other crap. I missed out on all of them the last time I deposited, because you locked my account for 3 months.
I'm sooooo out of reasons for continuing to cross my fingers and hoping this place hasn't turned into another online casino slum...
But, hey, at least you've stopped making excuses. I feel like we're making progress.
Kthx.
Mi piace che tu abbia completamente ignorato tutto ciò che ho detto che fosse rilevante per la situazione, a favore di qualche vago e mal eseguito tentativo di placarmi.
Vorrei ribadire qui le informazioni più rilevanti:
L'importo che ho inviato al casinò era superiore all'importo richiesto dal sistema di deposito del casinò. L'importo nello screenshot NON COMPRENDE LE COMMISSIONI DEL MIO ISTITUTO FINANZIARIO.
Quindi ho chiesto al tuo servizio clienti QUATTRO VOLTE. Questa sarà la TERZA volta che ti chiedo:
QUANTI BITCOIN HA RICEVUTO IL CASINÒ DA ME?
Inoltre, ogni bonus e ricompensa che ho ricevuto tramite la mia e-mail è stato rifiutato dal sistema perché il mio "deposito non corrisponde" o qualche altra schifezza. Li ho persi tutti l'ultima volta che ho depositato, perché hai bloccato il mio account per 3 mesi.
Sono tremendamente senza motivo per continuare a incrociare le dita e sperare che questo posto non si sia trasformato in un altro bassifondo di casinò online...
Ma, ehi, almeno hai smesso di trovare scuse. Sento che stiamo facendo progressi.
Kthx.
It's BREAKBRAD at brango. I Swear y'all are impossible. I'm taking the video tonight. Y'all better approve me before the weekend or I'm snapping
Sono BREAKBRAD a Brango. Giuro che siete tutti impossibili. stasera faccio il video. Fareste meglio ad approvarmi prima del fine settimana altrimenti impazzirò
LauraGauthier241 wrote:I like that you completely ignored everything I said that was relevant to the situation, in favor of some vague, poorly executed attempt to placate me.
Let me reiterate the most relevant information here:
The amount I sent to the casino was more than the amount the casino's deposit system requested from me. The amount in the screenshot DOES NOT INCLUDE THE FEES FROM MY FINANCIAL INSTITUTION.
So, I asked your customer service FOUR TIMES. This will be the THIRD time I'm asking you:
HOW MUCH BITCOIN DID THE CASINO RECEIVE FROM ME?
Also, every bonus and reward I've gotten through my email, the system rejected because my "deposit doesn't match," or some other crap. I missed out on all of them the last time I deposited, because you locked my account for 3 months.
I'm sooooo out of reasons for continuing to cross my fingers and hoping this place hasn't turned into another online casino slum...
But, hey, at least you've stopped making excuses. I feel like we're making progress.
Kthx.
Hi LauraGauthier241,
Please send us her casino username via private message so that we could contact the rep and try to assist you.
Thank you.
LauraGauthier241 ha scritto:Mi piace che tu abbia completamente ignorato tutto ciò che ho detto che fosse rilevante per la situazione, a favore di qualche vago e mal eseguito tentativo di placarmi.
Vorrei ribadire qui le informazioni più rilevanti:
L'importo che ho inviato al casinò era superiore all'importo richiesto dal sistema di deposito del casinò. L'importo nello screenshot NON COMPRENDE LE COMMISSIONI DEL MIO ISTITUTO FINANZIARIO.
Quindi ho chiesto al tuo servizio clienti QUATTRO VOLTE. Questa sarà la TERZA volta che ti chiedo:
QUANTI BITCOIN HA RICEVUTO IL CASINÒ DA ME?
Inoltre, ogni bonus e ricompensa che ho ricevuto tramite la mia e-mail è stato rifiutato dal sistema perché il mio "deposito non corrisponde" o qualche altra schifezza. Li ho persi tutti l'ultima volta che ho depositato, perché hai bloccato il mio account per 3 mesi.
Sono tremendamente senza motivo per continuare a incrociare le dita e sperare che questo posto non si sia trasformato in un altro bassifondo di casinò online...
Ma, ehi, almeno hai smesso di trovare scuse. Sento che stiamo facendo progressi.
Kthx.
Ciao LauraGauthier241 ,
Ti preghiamo di inviarci il suo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante e provare ad assisterti.
Grazie.
colonisethemoon wrote:colonisethemoon wrote:I am using my cellphone, a Verizon phone, the IP addresses are shared and recycled with mobile carriers as I'm sure you know. If you are legitimately interested look at the IP address on this post and any time I have logged into your site. Look into IP addresses on cellphones. Who knows how many people you refused to pay out due to this flimsy excuse.
Also, the home address on my ID is an old address that I have moved from recently which I could prove with my phone bill or anything else. But then there is no one at my current , or former address who has an account with your website and I most certainly do not have more than one with extreme casino. But you don't seem concerned about finding out the truth, you're more concerned about not paying a small amount of $50. For a legitimate casino that would be no big deal. Right?
I'm not sure why you are refusing to pay such a small amount of $50 to someone but still sending emails asking me to deposit. This is beyond shady behavior.
I guess no one is going to help me in this situation. I have contacted another group to assist with this.
Hi colonisethemoon,
As we received the feedback from the casino rep that, unfortunately, due to the violation of the casino's T&Cs, the winnings acquired from the free bonus were voided, we cannot assist you further and we will mark this complaint as RESOLVED.
colonisethemoon ha scritto:colonisethemoon ha scritto:Sto usando il mio cellulare, un telefono Verizon, gli indirizzi IP vengono condivisi e riciclati con gli operatori di telefonia mobile, come sicuramente saprai. Se sei legittimamente interessato, guarda l'indirizzo IP in questo post e ogni volta che ho effettuato l'accesso al tuo sito. Controlla gli indirizzi IP sui cellulari. Chissà quante persone ti sei rifiutato di pagare con questa inconsistente scusa.
Inoltre, l'indirizzo di casa sul mio documento d'identità è un vecchio indirizzo da cui mi sono trasferito di recente e che potrei dimostrare con la bolletta telefonica o qualsiasi altra cosa. Ma non c'è nessuno al mio indirizzo attuale o precedente che abbia un account con il tuo sito web e sicuramente non ne ho più di uno con Extreme Casino. Ma non sembri preoccupato di scoprire la verità, sei più preoccupato di non pagare una piccola somma di $ 50. Per un casinò legittimo non sarebbe un grosso problema. Giusto?
Non sono sicuro del motivo per cui ti rifiuti di pagare una somma così piccola di $ 50 a qualcuno, ma continui a inviarmi e-mail chiedendomi di depositare. Questo va oltre il comportamento losco.
Immagino che nessuno mi aiuterà in questa situazione. Ho contattato un altro gruppo per assistermi in questo.
Ciao colonisethemoon ,
Poiché abbiamo ricevuto il feedback dal rappresentante del casinò che, sfortunatamente, a causa della violazione dei Termini e condizioni del casinò, le vincite acquisite dal bonus gratuito sono state annullate, non possiamo assisterti ulteriormente e contrassegneremo questo reclamo come RISOLTO.
BrkljacBrad wrote:It's BREAKBRAD at brango. I Swear y'all are impossible. I'm taking the video tonight. Y'all better approve me before the weekend or I'm snapping
Hi BrkljacBrad,
We are still waiting for your account details.
Can you please send us your casino username via private message so that we could contact the casino rep to check your Casino Brango account?
Thank you.
BrkljacBrad ha scritto:Sono BREAKBRAD a Brango. Giuro che siete tutti impossibili. stasera faccio il video. Fareste meglio ad approvarmi prima del fine settimana altrimenti impazzirò
Ciao BrkljacBrad ,
Stiamo ancora aspettando i dettagli del tuo account.
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per verificare il tuo account Casino Brango?
Grazie.
4.4/ 5
Bixy wrote:Berent13 wrote:Can anyone please help me getting my verification done with brango casino, anybody please I'd be so very grateful
Hi Berent,
Thanks for reaching out to us.
Have you contacted their support team to help your verification be approved?
Hi Berent,
Any update on this? Thank you.
Bixy ha scritto:Berent13 ha scritto:Qualcuno può aiutarmi a completare la verifica con Brango Casino, qualcuno per favore, ne sarei molto grato
Ciao Berent,
Grazie per averci contattato.
Hai contattato il loro team di supporto per aiutare l'approvazione della tua verifica?
Ciao Berent,
Qualche aggiornamento a questo proposito? Grazie.
Bixy wrote:BrkljacBrad wrote:It's ***** at brango. I Swear y'all are impossible. I'm taking the video tonight. Y'all better approve me before the weekend or I'm snapping
Hi BrkljacBrad,
We are still waiting for your account details.
Can you please send us your casino username so that we could contact the casino rep to check your Casino Brango account?
Thank you.
Are y'all serious? I just told you. Breakbrad is my username and I already know what they want they want a video of me holding my ID in a sign that says their casino and stuff on it and today's date which I'm about to do right now. I had to go to the BMV and get a new license ordered and I have my official 30 day temperary one which I will be holding in my video along with a sign and my nuts.
I'm just trying to figure out how to do a video of myself while also holding 2 other things. Alone. It's tough
Same at bonus blitz but whatever
Bixy ha scritto:BrkljacBrad ha scritto:È ***** a Brango. Giuro che siete tutti impossibili. stasera faccio il video. Fareste meglio ad approvarmi prima del fine settimana altrimenti impazzirò
Ciao BrkljacBrad,
Stiamo ancora aspettando i dettagli del tuo account.
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per controllare il tuo account Casino Brango?
Grazie.
Siete tutti seri? Ti ho appena detto. Breakbrad è il mio nome utente e so già cosa vogliono, vogliono un video di me che tengo la mia carta d'identità in un cartello che dice il loro casinò e cose del genere e la data di oggi, cosa che sto per fare proprio adesso. Sono dovuto andare alla BMV e farmi ordinare una nuova patente e ho la mia patente ufficiale temperata da 30 giorni che terrò nel mio video insieme a un cartello e le mie noci.
Sto solo cercando di capire come fare un video di me stesso mentre tengo in mano altre 2 cose. Solo. È dura
Lo stesso per il bonus blitz ma qualunque cosa
4.4/ 5
Hi BrkljacBrad,
Sorry, somehow I missed it. We sent it to the casino rep but they replied that the username does not exist in their system at Casino Brango. Can you please send us via private message the email address you registered with at Casino Brango, thank you?
Ciao BrkljacBrad ,
Scusa, in qualche modo mi è sfuggito. L'abbiamo inviato al rappresentante del casinò ma ci hanno risposto che il nome utente non esiste nel loro sistema su Casino Brango. Puoi inviarci tramite messaggio privato l'indirizzo email con cui ti sei registrato su Casino Brango, grazie?
4.4/ 5
Apologies it's ******* at brango and I'm currently trying to find someone to help with the video
Mi scuso, è ******* a Brango e al momento sto cercando di trovare qualcuno che mi aiuti con il video
I actually am super annoyed by the fact that I basically got accused of not being me.
Not only does my ID and birth certificate say my name so does all my mail and bills and even my past um..... Problems with the law.
Anyways. My point is it seems like this is well beyond normal for me to have to video myself with my credentials and a sign. It's annoying and difficult to figure out and it seems like they are just trying to cause problems and block my withdrawal.
In realtà sono molto infastidito dal fatto di essere stato praticamente accusato di non essere me stesso.
Non solo la mia carta d'identità e il certificato di nascita riportano il mio nome, ma anche tutta la mia posta, le bollette e persino il mio passato... Problemi con la legge.
Comunque. Il punto è che sembra che sia ben oltre la norma per me dovermi filmare con le mie credenziali e un cartello. È fastidioso e difficile da capire e sembra che stiano solo cercando di causare problemi e bloccare il mio ritiro.
It's annoying that I get emails from the casinos for free spin codes and then when I try to redeem they won't let me redeem them so how about just not email me then ..because it's really not cool and makes me so upset
È fastidioso ricevere e-mail dai casinò per codici di spin gratuiti e poi quando provo a riscattarli non me li lasciano riscattare, quindi che ne dici di non inviarmi un'e-mail allora... perché non è davvero bello e mi fa così arrabbiare
Tried to get my account verified before requesting a withdraw after making it through the play through balance on a no deposit code I was playing.
Ho provato a verificare il mio account prima di richiedere un prelievo dopo aver superato il saldo di gioco su un codice senza deposito a cui stavo giocando.
Played a bit on the account I had the other day & after making through my playthrough amount, extreme casino showed me a pop-up notifying me I could cash out my winnings after making it through that playthrough.
So upon going to the cashier web page on extremes site, when I follow the withdrawal link to take me to the withdrawal page. Once I landed onto the loaded up page of withdrawal I didn't see an option to make a instant withdrawal using my crypto wallet like I have in the past, All I could see was a red banner notifying me that I needed to fill out an account verification form so I uploaded the my ID documents (my Drivers License, Front & back, selfies of me holding my license)
Then I updated some of my account nfo that extreme said was missing from my account so I did. Then I made a verification deposit in Litecoin. The lite coin was deposited, but I could never get customer support to response by the time they did about 48hrs later when they finally did they claimed I had more than 1 account, they closed my account that I had been using. & Took my litecoin deposit & haven't responded since accusing me of that yesterday. I tried emailing them back twice since the accusations & got nothing.. in my response to support in my email, I even provided my Litecoin wallet address they need to send my money back to me at. But no response so I have opened 2 complaints on 2 of their affiliates sites.
Ho giocato un po' sul conto che avevo l'altro giorno e dopo aver raggiunto l'importo di gioco, Extreme Casino mi ha mostrato un pop-up che mi informava che avrei potuto incassare le mie vincite dopo aver completato il gioco.
Quindi, andando alla pagina web della cassa sul sito di Extremes, quando seguo il collegamento di prelievo mi porta alla pagina di prelievo. Una volta arrivato alla pagina di prelievo caricata, non ho visto l'opzione per effettuare un prelievo istantaneo utilizzando il mio portafoglio crittografico come facevo in passato. Tutto quello che potevo vedere era un banner rosso che mi informava che dovevo compilare un modulo modulo di verifica dell'account, quindi ho caricato i miei documenti d'identità (la mia patente di guida, fronte e retro, selfie di me con la patente)
Poi ho aggiornato alcune informazioni del mio account che Extreme diceva mancassero dal mio account, quindi l'ho fatto. Quindi ho effettuato un deposito di verifica in Litecoin. La moneta lite è stata depositata, ma non sono mai riuscito a ottenere una risposta dall'assistenza clienti quando lo hanno fatto circa 48 ore dopo, quando finalmente lo hanno fatto hanno affermato che avevo più di 1 account, hanno chiuso il mio account che stavo utilizzando. & Ho preso il mio deposito in litecoin e non ho risposto da quando mi ho accusato di questo ieri. Ho provato a rispondergli via email due volte dopo le accuse e non ho ottenuto nulla... nella mia risposta al supporto nella mia email, ho anche fornito l'indirizzo del mio portafoglio Litecoin a cui devono rispedirmi i soldi. Ma nessuna risposta, quindi ho aperto 2 reclami su 2 dei loro siti affiliati.
BrkljacBrad wrote:Apologies it's BradBreak at brango and I'm currently trying to find someone to help with the video
Hi BrkljacBrad,
Thanks for sending your username. We've forwarded it to the casino rep and hopefully to have their feedback on your issue.
BrkljacBrad ha scritto:Mi scuso, sono BradBreak di Brango e al momento sto cercando qualcuno che mi aiuti con il video
Ciao BrkljacBrad ,
Grazie per aver inviato il tuo nome utente. L'abbiamo inoltrato al rappresentante del casinò e speriamo di ricevere il loro feedback sul tuo problema.
Mr_Jackpotz wrote:Tried to get my account verified before requesting a withdraw after making it through the play through balance on a no deposit code I was playing.
After meeting that amount, I uploaded my identification documents I went to the withdrawal webpage and was hoping to make a withdrawal, once the page loaded I noticed a rad banner across the top of the page and that some of the buttons to the links or options on withdrawal page were disabled:The info on the red banner said my account needs verification before proceeding, & that I needed to send extreme my completed account verification form, and that I needed to see customer support for assistance.I tried to follow the link were the banner said "account verification form" that was a link I assumed it would have taken me to a downloadable PDF or something but the link took me to a page that said I needed to upload pics of my driver's license & a selfie of me holding that id document.I took & uploaded both the front, back, of just driver's license & 2 selfies of me holding my DL, and I even made an account verification deposit in Litecoin (I have the receipt from my coinbase were I sent the funds & the screenshot from extremes deposit webpage that's extremes wallet address.I even sent those same DL pics to extremes email address support asking to get my account verified several times within the last couple of days and only received a response to 2 of the emails that I sent out of the 5-8 I sent, to the support email address i got from the website, but never got any support.The only support I did finally receive was someone accusing me of having more than 1 account on extreme.Once they responded like that I tried to sign in to my account & found out I was blocked g unable to access my casino account.I emailed them back again responding back to the accusations about multiple accounts, & asked for my Litecoin back and haven't received an answer yet at all.I offered the honest truth & they didn't accept what I said, when they accused me of having multi accounts never asked me if I did just automatically accused me.In the same I also notified them where to send my litecoin back to that they took from me, & that I was filing complaints with the screenshots I have of everything.In the same email to them in response to those accusations, I also asked for my Litecoin deposit back, told them that it was wrong for them to treat customers this way & unfair to me for them to take my money after I sent all my personal identification documents (which are suppose to be private), selfies, and all my personal info.Then blocking my access to my account, they didn't say nothing about refunding my deposit or sending my money back....So I'm here now to make a complaint because I've tried to reach out to them about sending my money I deposited & they've yet to get back with me.So I have been unsuccessful in getting a response.That's is the definition of theft, taking something from someone without permission
Hi Mr_Jackpotz,
Please note having multiple accounts is strongly forbidden when playing at casinos, however, please private message me to check with the casino rep and try to assist you.
Mr_Jackpotz ha scritto:Ho provato a verificare il mio account prima di richiedere un prelievo dopo aver superato il saldo di gioco su un codice senza deposito a cui stavo giocando.
Dopo aver raggiunto tale importo, ho caricato i miei documenti di identità, sono andato alla pagina web di prelievo e speravo di effettuare un prelievo, una volta caricata la pagina ho notato un bellissimo banner nella parte superiore della pagina e alcuni pulsanti ai collegamenti o alle opzioni nella pagina di prelievo sono stati disabilitati:Le informazioni sul banner rosso dicevano che il mio account necessitava di essere verificato prima di procedere e che dovevo inviare il modulo di verifica dell'account completato e che dovevo contattare l'assistenza clienti per ricevere assistenza.Ho provato a seguire il collegamento dove il banner diceva "modulo di verifica dell'account" che era un collegamento che pensavo mi avrebbe portato a un PDF scaricabile o qualcosa del genere, ma il collegamento mi ha portato a una pagina che diceva che dovevo caricare le foto del mio autista patente e un mio selfie con in mano quel documento d'identità.Ho preso e caricato sia il fronte che il retro della patente di guida e 2 selfie di me con in mano la mia DL, e ho anche effettuato un deposito di verifica dell'account in Litecoin (ho la ricevuta dalla mia coinbase da cui ho inviato i fondi e lo screenshot da Pagina web di deposito di Extremes che è l'indirizzo del portafoglio Extremes.Ho anche inviato quelle stesse foto DL al supporto dell'indirizzo e-mail di Extremes chiedendo di verificare il mio account più volte negli ultimi due giorni e ho ricevuto risposta solo a 2 delle e-mail che ho inviato delle 5-8 che ho inviato, al indirizzo e-mail di supporto che ho ricevuto dal sito Web, ma non ho mai ricevuto alcun supporto.L'unico supporto che ho finalmente ricevuto è stato qualcuno che mi accusava di avere più di 1 account su Extreme.Una volta che hanno risposto in questo modo, ho provato ad accedere al mio account e ho scoperto che ero bloccato e non potevo accedere al mio account del casinò.Ho inviato loro nuovamente un'e-mail rispondendo alle accuse su più account e ho chiesto indietro il mio Litecoin e non ho ancora ricevuto risposta.Ho offerto l'onesta verità e non hanno accettato quello che ho detto, quando mi hanno accusato di avere più account non mi hanno mai chiesto se lo avessi fatto, mi hanno semplicemente accusato automaticamente.Nello stesso ho anche informato loro dove rispedire il mio litecoin che mi avevano preso e che stavo presentando reclami con gli screenshot che ho di tutto.Nella stessa e-mail inviata loro in risposta a tali accuse, ho anche chiesto indietro il mio deposito in Litecoin, dicendo loro che era sbagliato per loro trattare i clienti in questo modo e ingiusto nei miei confronti se prendevano i miei soldi dopo aver inviato tutti i miei dati personali documenti d'identità (che dovrebbero essere privati), selfie e tutte le mie informazioni personali.Quindi, bloccandomi l'accesso al mio conto, non hanno detto nulla sul rimborso del mio deposito o sulla restituzione dei miei soldi....Quindi ora sono qui per presentare un reclamo perché ho provato a contattarli per inviare i miei soldi che ho depositato e non sono ancora tornati con me.Quindi non sono riuscito a ottenere una risposta.Questa è la definizione di furto, sottrarre qualcosa a qualcuno senza permesso
Ciao Mr_Jackpotz ,
Tieni presente che è severamente vietato avere più account quando giochi nei casinò, tuttavia, inviami un messaggio privato per verificare con il rappresentante del casinò e provare ad assisterti.
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