Hello Ph1nam,
I sincerely hope you're well and safe.
First of all, I am truly sorry to hear that you feel unvalued as a Loyal member of BonusBlitz Casino. We always strive to provde the best possible experience to all our users and hearing that you feel that you have been treated poorly is a serious alarm for us.
Now, I have reviewed your account and as I can see, our representatives have provided several exceptional bonuses for your trouble. To try and improve your overall experience, we will add one more exceptional bonus that will hopefully kickstart your winning streak!
I believe that you will once again find Bonus Blitz the right place to be and that Lady Luck will be on your side!
Sincerely,
Bonus Blitz Management
Discussione sul supporto e sui reclami del casinò BonusBlitz
- Iniziato da
- BonusBlitz Manager
-
Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
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Bonus Blitz
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-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- di Feb 24, 25, 02:56:34 AM
-
Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
OriginaleTraduzione
tradotto con
Ciao Ph1nam ,
Spero sinceramente che tu stia bene e al sicuro.
Innanzitutto, mi dispiace davvero tanto sentire che ti senti poco apprezzato come membro fedele di BonusBlitz Casino. Ci impegniamo sempre per offrire la migliore esperienza possibile a tutti i nostri utenti e sentire che ti senti trattato male è un serio allarme per noi.
Ora, ho esaminato il tuo account e, come posso vedere, i nostri rappresentanti hanno fornito diversi bonus eccezionali per il tuo problema. Per cercare di migliorare la tua esperienza complessiva, aggiungeremo un altro bonus eccezionale che, si spera, darà il via alla tua serie vincente!
Sono convinto che troverete ancora una volta Bonus Blitz il posto giusto e che la Dea Bendata sarà dalla vostra parte!
Sinceramente,
Gestione del Bonus Blitz -
- Risposta da
- njanjam
- di Feb 26, 25, 09:03:49 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Ph1nam,
Did you manage to look at the casino rep's response?
We hope this has helped improve your impression and that the representative's response has provided you with the satisfaction you were looking for.
Please, share with us your opinion.
Ciao Ph1nam ,
Sei riuscito a leggere la risposta del rappresentante del casinò?
Ci auguriamo che questo abbia contribuito a migliorare la tua impressione e che la risposta del rappresentante ti abbia fornito la soddisfazione che stavi cercando.
Per favore, condividi con noi la tua opinione.
-
- Risposta da
- Zachsherwood
- di Feb 27, 25, 12:58:55 AM
-
Membro Effettivo 216
- attività più recente 6 ore fa
I've deposited $24 and support isn't responding. My deposit isn't appearing in my account. What the hell
Ho depositato 24 $ e il supporto non risponde. Il mio deposito non appare sul mio account. Che diavolo
-
- Risposta da
- njanjam
- di Feb 27, 25, 04:21:41 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Zachsherwood,
Could you provide us with your casino username via private message?
As soon as we receive it, we will forward it to the casino rep and they will check your deposit.
Thank you.
Ciao Zachsherwood ,
Potresti fornirci il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato ?
Non appena lo riceveremo, lo inoltreremo al rappresentante del casinò, che verificherà il tuo deposito.
Grazie.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Mar 04, 25, 08:17:52 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Zachsherwood,
Any updates on your case? If you still need our assistance on your case feel free to send us your casino username via private message so we can contact the casino rep.
Ciao Zachsherwood ,
Ci sono novità sul tuo caso? Se hai ancora bisogno della nostra assistenza per il tuo caso, sentiti libero di inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così possiamo contattare il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Mar 06, 25, 08:33:10 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Ph1nam,
Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark this case as resolved.
Ciao Ph1nam ,
Poiché sono trascorse 48 ore e non abbiamo ricevuto risposta dal membro, ma abbiamo ricevuto la risposta dal casinò, contrassegneremo questo caso come risolto.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Mar 10, 25, 10:02:15 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Zachsherwood,
Since we never received your username we'll close this complaint due to the submitter's inactivity.
Ciao Zachsherwood ,
Poiché non abbiamo mai ricevuto il tuo nome utente, chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
-
- Risposta da
- Kaitlin Agee
- di Apr 12, 25, 04:00:25 PM
-
Nuovo Arrivato Senior 24
- attività più recente 1 giorno fa
I just found this site online but decided to come find it here on LCB and use their link to sign up. Hope it's good!! Thank you for the information posted.
Ho appena trovato questo sito online, ma ho deciso di cercarlo qui su LCB e usare il loro link per iscrivermi. Spero sia valido! Grazie per le informazioni pubblicate.
-
- Risposta da
- JovanaV
- di Apr 15, 25, 04:34:30 AM
-
Moderatore 5492
- online
Dear Kaitlin Agee,
Thanks so much for your support!
Wishing you the best of luck, and feel free to share your experience! Cara Kaitlin Agee ,
Grazie mille per il vostro supporto!
Ti auguro buona fortuna e sentiti libero di condividere la tua esperienza! -
- Risposta da
- Zachsherwood
- di May 24, 25, 03:56:39 PM
-
Membro Effettivo 216
- attività più recente 6 ore fa
So get this, I went and made a deposit after seeing the newest lcb bonus. Play for a bit and end up losing. So I go to support, because thats the way you redeem the LCB bonuses, and they claim that I am unable to use the bonus because of some baloney ratio. And I would be fine accepting that if they still allowed the coupon! Like how could i have a ratio so off when they literally only allow one bonus per deposit anyways! So Bonusblitz has lost my business all together. Any other site that has these ratio limitations STILL allows at least one bonus after a clean deposit, which is all I make. If anyone can get my complaints further up the chain of command at the site, it would be much appreciated! Username: Zachsherwood
Allora senti questa, sono andato a fare un deposito dopo aver visto il nuovo bonus LCB. Ho giocato un po' e ho finito per perdere. Quindi sono andato all'assistenza, perché è così che si riscattano i bonus LCB, e loro sostengono che non posso usare il bonus a causa di una qualche falsa percentuale. E sarei stato d'accordo ad accettarlo se avessero ancora permesso il coupon! Come posso avere una percentuale così sbagliata quando in ogni caso permettono letteralmente un solo bonus per deposito! Quindi Bonusblitz ha perso completamente la mia attività. Qualsiasi altro sito che ha queste limitazioni di percentuale consente ANCORA almeno un bonus dopo un deposito pulito, che è tutto ciò che guadagno. Se qualcuno può portare le mie lamentele più in alto nella catena di comando del sito, sarebbe molto apprezzato! Nome utente: Zachsherwood
-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- di May 26, 25, 09:11:26 AM
-
Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
Hi Zachsherwood,
We hope that all is well.
Please note that we have reviewed your account and unfortunately, due to your deposit to bonus ratio being negative (Your bonus amounts exceeds your deposit amount by more than 4x) certain bonuses are unavailable.
As stated in our General Terms & Conditions, bonuses are not meant to be free funds but rather an incentive for users. According to said Terms, to which you have agreed upon joining, the Casino does reserve the right to limit bonus availability to any user.
Nonetheless, at Bonus Blitz, you can easily lift this restriction by increasing your deposit activity.
We hope that the explanation provided is clear and understandable enough and in the meantime, should you need any additional information, please do not hesitate to contact our Customer Service.
Kind Regards,
Bonus Blitz ManagementCiao Zachsherwood,
Ci auguriamo che tutto vada bene.
Ti informiamo che abbiamo esaminato il tuo account e purtroppo, poiché il rapporto tra deposito e bonus è negativo (l'importo del bonus supera l'importo del deposito di oltre 4 volte), alcuni bonus non sono disponibili.
Come indicato nei nostri Termini e Condizioni Generali, i bonus non sono da intendersi come fondi gratuiti, ma piuttosto come un incentivo per gli utenti. In base a tali Termini e Condizioni, che hai accettato al momento dell'iscrizione, il Casinò si riserva il diritto di limitare la disponibilità dei bonus a qualsiasi utente.
Tuttavia, su Bonus Blitz puoi facilmente rimuovere questa restrizione aumentando la tua attività di deposito.
Ci auguriamo che la spiegazione fornita sia sufficientemente chiara e comprensibile e, nel frattempo, se hai bisogno di ulteriori informazioni, non esitare a contattare il nostro Servizio Clienti.
Cordiali saluti,
Gestione del Bonus Blitz -
- Risposta da
- Mark Towry
- di May 30, 25, 04:25:30 PM
- Nuovo Arrivato 1
- attività più recente 4 giorni fa
I was told to contact customer support for some reason I was deemed a bot which I am quite certain that I am quite real. It's time to figure out one how I can reverse that decision whatever and two why it happened cuz it wasn't going fast enough to be confused for a bot whatever it is I was doin
Mi è stato detto di contattare l'assistenza clienti per qualche motivo, perché ero considerato un bot, e sono abbastanza certo che sia vero. È ora di capire, uno, come posso tornare indietro su quella decisione, e due, perché è successo, perché non andava abbastanza veloce da essere scambiato per un bot, qualunque cosa stessi facendo.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Jun 02, 25, 05:51:28 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Mark Towry,
Thank you for reaching out to us! If you need our assistance, please send us via private message your casino username or email address that you used on registration, and we'll reach out to the casino rep to inquire further about your case.
Ciao Mark Towry ,
Grazie per averci contattato! Se hai bisogno del nostro aiuto, scrivici un messaggio privato. il tuo nome utente del casinò o l'indirizzo email che hai utilizzato al momento della registrazione e contatteremo il rappresentante del casinò per chiedere ulteriori informazioni sul tuo caso.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Jun 04, 25, 08:37:57 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Mark Towry,
Could you please let us know if you still need our assistance?
If you do, please send us via private message your casino username or email address that you used on registration, so we can contact the casino rep.
Ciao Mark Towry ,
Potresti farci sapere se hai ancora bisogno del nostro aiuto?
In tal caso, ti preghiamo di inviarci tramite messaggio privato il nome utente del casinò o l'indirizzo email che hai utilizzato per la registrazione, così possiamo contattare il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- JayTee1125
- di Jun 05, 25, 12:53:21 PM
-
Nuovo Arrivato 2
- attività più recente 15 giorni fa
They were requesting current clients that we go and give them a review on trust pilot . So I went and did it and of course you know I gave him a five star review even though I didn’t feel they were worth that I just did it because they were about to reward me and I wanted to reward well a lot of times if you have a bonus already loaded into your thing you can’t get another bonus until you cancel that one out so I went to the cashier and I told them that I did the review. Here’s a copy of it you know they said they loaded or they said they his words were your reward has been issued blah blah blah blah and I’m like I’m like OK I takeoff and I go to where I think it would be and I see a weird ass reward in there and I’m like that’s already reward that was old I was like I must be one I’ve already taken, so I go back to the cashier. I mean, I cancel it out and then I go back to the cashier and I tell him hey was that your reward or is that an old reward that I need to get rid of and he said if you have rewards loaded in there, you need to get rid of them before this one gets on there so I assumed I needed to get rid of it which I did and then when I tell him that he says oh you got rid of it all. There’s nothing we can do about that now which I know is complete utter bullshit.
Importo contestato: 1.0E+15$
Casinò: Bonus Blitz Casino
Case #: 3275
Chiedevano ai clienti attuali di andare a lasciare una recensione su Trust Pilot. Così sono andato e l'ho fatto e ovviamente gli ho dato una recensione a cinque stelle anche se non ritenevo che ne valesse la pena. L'ho fatto solo perché stavano per premiarmi e volevo premiare, beh, molte volte se hai un bonus già caricato sul tuo account non puoi ottenerne un altro finché non lo annulli, quindi sono andato alla cassa e ho detto loro che avevo fatto la recensione. Eccone una copia, sai, hanno detto che hanno caricato o che le sue parole erano "la tua ricompensa è stata emessa bla bla bla bla" e io sono tipo, ok, decollo e vado dove penso che sarebbe stata e vedo una strana ricompensa lì dentro e penso che quella era già una ricompensa vecchia, pensavo che ne avessi già presa una, quindi sono tornato alla cassa. Voglio dire, lo annullo e poi torno dal cassiere e gli chiedo se quella era la tua ricompensa o se è una vecchia ricompensa di cui devo sbarazzarmi. Lui mi ha risposto che se hai delle ricompense caricate lì dentro, devi liberartene prima che questa venga aggiunta, quindi ho dato per scontato di doverla eliminare, cosa che ho fatto. Poi, quando glielo ho detto, lui mi ha risposto: "Oh, te ne sei liberato di tutto". Non possiamo farci niente, e so che è una totale stronzata.
Importo contestato: 1.0E+15$
Casinò: Bonus Blitz Casino
Case #: 3275
Inviato tramite il modulo di reclamo LCB -
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- di Jun 06, 25, 05:51:06 AM
-
Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
Hello JayTee1125,
I hope that you're well and safe.
Please note that we have reviewed your account and as we can see, you have cancelled the free spins rewarded for leaving a review on Trust Pilot. Nonetheless, We'll add the bonus again.
Thank you for choosing Bonus Blitz and should you need any additional assistance, please do not hesitate to reach out.
Best Regards,
Sonya Marks
Bonus Blitz ManagementCiao JayTee1125,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Ti informiamo che abbiamo esaminato il tuo account e, come possiamo vedere, hai annullato i giri gratuiti assegnati per aver lasciato una recensione su Trust Pilot. Tuttavia, aggiungeremo nuovamente il bonus.
Grazie per aver scelto Bonus Blitz. Se hai bisogno di ulteriore assistenza, non esitare a contattarci.
Distinti saluti,
Sonya Marks
Gestione del Bonus Blitz -
- Risposta da
- njanjam
- di Jun 06, 25, 06:47:50 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi JayTee1125,
Can you please confirm the rep’s response that you received the bonus?
Unfortunately, most casinos don’t allow having two active bonuses at the same time. Claiming a new one while another is still active is usually against their Terms and Conditions and can lead to both bonuses being removed.
Our advice is to avoid claiming any new bonuses until the current one is either used or cancelled.
Ciao JayTee1125 ,
Puoi confermare la risposta del rappresentante secondo cui hai ricevuto il bonus?
Purtroppo, la maggior parte dei casinò non consente di avere due bonus attivi contemporaneamente. Richiederne uno nuovo mentre un altro è ancora attivo viola solitamente i Termini e Condizioni e può comportare la rimozione di entrambi i bonus.
Il nostro consiglio è di non richiedere nuovi bonus finché quello attuale non sarà stato utilizzato o annullato.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Jun 06, 25, 06:56:20 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Mark Towry,
Since we never received your username, we'll consider this complaint CLOSED due to the submitter's inactivity.
Ciao Mark Towry ,
Poiché non abbiamo mai ricevuto il tuo nome utente, considereremo questo reclamo CHIUSO a causa dell'inattività del mittente.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Jun 09, 25, 08:50:36 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi JayTee1125,
Since 48 hours have passed without any feedback from you, and we have received confirmation of a positive outcome from the casino representative, we will proceed to close this complaint and mark it as RESOLVED.
Ciao JayTee1125 ,
Poiché sono trascorse 48 ore senza alcun riscontro da parte tua e abbiamo ricevuto conferma dell'esito positivo dal rappresentante del casinò, procederemo alla chiusura di questo reclamo e lo contrassegneremo come RISOLTO.
-
- Risposta da
- Adragonwolf
- di Jul 30, 25, 04:13:17 PM
-
Nuovo Arrivato 1
- attività più recente 1 giorno fa
I signed up on Bonus Blitz i love the sister sites! I got signed up verified my email no problem. Deposited $10.00 bitcoin then suddenly i cant sign in! Im not getting the password reset email but i get all other emails. Support keeps sending me the same dumb response. Yes i have waited patiently to get an email with the code yes i have checked my folders! They even verified that i SHOULD GET IT. ITS BEEN A WEEK!! This is ridiculous.
Mi sono iscritto a Bonus Blitz, adoro i siti affiliati! Mi sono iscritto, ho verificato la mia email e non ho avuto problemi. Ho depositato 10,00$ in bitcoin e all'improvviso non riesco più ad accedere! Non ricevo l'email per reimpostare la password, ma ricevo tutte le altre email. L'assistenza continua a inviarmi la stessa stupida risposta. Sì, ho aspettato pazientemente di ricevere un'email con il codice, sì, ho controllato le mie cartelle! Hanno persino verificato che DOVREI RICEVERLO. È PASSATA UNA SETTIMANA!! È ridicolo.
-
- Risposta da
- JovanaV
- di Jul 31, 25, 04:33:27 AM
-
Moderatore 5492
- online
Hello Adragonwolf,
Thank you for bringing this to our attention. Please send your casino username via private message, and we will contact the casino representative and request further clarification.
Ciao Adragonwolf ,
Grazie per averci segnalato questo problema. Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e contatteremo il rappresentante del casinò per richiedere ulteriori chiarimenti.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Aug 04, 25, 05:25:10 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hello Adragonwolf,
Please send your casino username via private message, and we will contact the casino rep and request further clarification.
Ciao Adragonwolf ,
Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e contatteremo il rappresentante del casinò per chiederti ulteriori chiarimenti.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Aug 06, 25, 07:51:59 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Adragonwolf,
Since we haven't heard back from you, we will consider your case CLOSED due to the submitter's inactivity.
However, if you still need our assistance, please let us know via private message, and we will reopen the case.
Ciao Adragonwolf ,
Poiché non abbiamo ricevuto risposta, considereremo il tuo caso CHIUSO a causa dell'inattività del richiedente.
Tuttavia, se hai ancora bisogno del nostro aiuto, faccelo sapere tramite messaggio privato e riapriremo il caso.
-
- Risposta da
- JovanaV
- di Aug 12, 25, 07:34:48 AM
-
Moderatore 5492
- online
Hello Maxxii H,
First of all, welcome to our forum.
If you would like our assistance, please share with us what happened, the issue you’re experiencing, and any details you think might be helpful. Please also send us your casino username via private message so we can look into this further for you.
Thank you.
Ciao Maxxii H ,
Innanzitutto, benvenuti nel nostro forum.
Se desideri ricevere assistenza, condividi con noi l'accaduto, il problema riscontrato e qualsiasi dettaglio che ritieni possa essere utile. Inviaci anche il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così potremo approfondire la questione.
Grazie.
-
- Risposta da
- JovanaV
- di Aug 19, 25, 07:45:27 AM
-
Moderatore 5492
- online
Since we haven't heard back from the member, we'll consider this case CLOSED due to the submitter's inactivity.
Poiché non abbiamo ricevuto risposta dal membro, considereremo questo caso CHIUSO a causa dell'inattività del richiedente.
-
- Risposta da
- blacky777
- di Sep 20, 25, 07:11:03 AM
-
Membro Hero 855
- attività più recente 6 ore fa
You all really want to know what is going on here at BONUSBLITZ, these people here just took $11 right out of my account right while I was PLAYING VIDEO POKER. THIS IS FLAT OUT STEAING.
Here is the latest chat
I just had $11 in my account -put it back right now
Please, hold for a moment, the first available operator will be assigned to you.

Hello and Welcome to BonusBlitz!
Please, hold for a moment.I have lCB open in my browser right now-and will let everysingle player know exactly what this place is up to
Put the money back into my account

As I checked, There's such deductions on the account but you can use the active bonus to play
Put the $ back first

Nothing was removed
I was just playing video poker and you added 40 spins and my balance went to 60 cents don't try to play me

Teres no winnings or deduction made on your account, you can review the transaction history for reference
I'm writing into LCB as we speak
i was just play the video poker machine
As I checked, There's such deductions on the account but you can use the active bonus to play
you just wrote this

Your feedback is appreciated but as mentioned there's no such amount deducted on your account
I just copied and pasted this vey chat and am posting right now ---you *** are pay more than the $11
Volete tutti sapere cosa sta succedendo qui a BONUSBLITZ? Queste persone mi hanno appena prelevato 11$ dal conto mentre stavo GIOCANDO A VIDEO POKER. QUESTO È UN VERO FURTO.
Ecco l'ultima chat
Avevo appena 11$ sul mio conto, rimettili subito
Attendi un attimo, ti verrà assegnato il primo operatore disponibile.

Ciao e benvenuto su BonusBlitz!
Per favore, attendi un momento.Ho lCB aperto nel mio browser in questo momento e farò sapere a ogni singolo giocatore esattamente cosa sta facendo questo posto
Rimetti i soldi sul mio conto

Come ho verificato, ci sono tali detrazioni sul conto ma puoi usare il bonus attivo per giocare
Rimetti prima il $

Non è stato rimosso nulla
Stavo giocando a video poker e hai aggiunto 40 giri e il mio saldo è sceso a 60 centesimi, non provare a giocare con me.

Se non ci sono vincite o detrazioni effettuate sul tuo conto, puoi rivedere la cronologia delle transazioni per riferimento
Sto scrivendo a LCB mentre parliamo
stavo solo giocando alla slot machine del video poker
Come ho verificato, ci sono tali detrazioni sul conto ma puoi usare il bonus attivo per giocare
hai appena scritto questo

Il tuo feedback è apprezzato ma come detto non c'è nessun importo detratto sul tuo conto
Ho appena copiato e incollato questa chat e la sto pubblicando adesso ---tu *** pagherai più di $ 11
-
- Risposta da
- blacky777
- di Sep 20, 25, 07:12:05 AM
-
Membro Hero 855
- attività più recente 6 ore fa
You will notice the part where they admit to the deductions then LIE through there teeth about the $11
Noterai la parte in cui ammettono le detrazioni e poi MENTONO spudoratamente sugli 11$
-
- Risposta da
- njanjam
- di Sep 22, 25, 03:29:50 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi blacky777,
Thank you for reaching out to us. Please send us your email address that you used for registration via private message so we can reach out to the casino rep to check your account.
Have you checked your transaction history to see if those 40 free spins appear there? If yes, please send us a screenshot of it.
Ciao blacky777 ,
Grazie per averci contattato. Inviaci tramite messaggio privato l'indirizzo email che hai utilizzato per la registrazione, così potremo contattare il rappresentante del casinò per verificare il tuo account.
Hai controllato la cronologia delle transazioni per vedere se quei 40 giri gratuiti compaiono lì? In caso affermativo, inviaci uno screenshot.
-
- Risposta da
- blacky777
- di Sep 22, 25, 03:53:08 AM
-
Membro Hero 855
- attività più recente 6 ore fa
It only shows as $6 in free spins
Viene visualizzato solo come $ 6 in giri gratuiti
-
- Risposta da
- blacky777
- di Sep 22, 25, 03:53:53 AM
-
Membro Hero 855
- attività più recente 6 ore fa
Don't waste your time they will never put the $11 back into my account
Non perdere tempo, non riaccrediteranno mai gli 11$ sul mio conto.
-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- di Sep 22, 25, 04:32:53 AM
-
Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
Hi blacky777,
I hope you're well.
Please note that We have reviewed your account and, unfortunately, We did not find any deductions in value of $11.00.
In order for us to conduct a detailed investigation please provide the following:
- Exact time and date when the supposed deduction took place;
- Exact game that was played at the moment of the incident;
- Detailed explanation of the supposed incident;
We will do our best to handle the investigation in the shortest time possible.
Thank you for your understanding.
Best Regards,
BonusBlitz ManagementCiao blacky777,
Spero che tu stia bene.
Ti preghiamo di notare che abbiamo esaminato il tuo account e, purtroppo, non abbiamo trovato alcuna detrazione per un valore di $ 11,00.
Per consentirci di condurre un'indagine dettagliata, ti preghiamo di fornire quanto segue:
- Ora e data esatte in cui è avvenuta la presunta detrazione;
- Partita esatta a cui si stava giocando al momento dell'incidente;
- Spiegazione dettagliata del presunto incidente;
Faremo del nostro meglio per gestire l'indagine nel più breve tempo possibile.
Grazie per la comprensione.
Distinti saluti,
Gestione BonusBlitz -
- Risposta da
- njanjam
- di Sep 24, 25, 04:55:09 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi blacky777,
Could you please provide us with the email you used to register at the casino, as well as the information the casino rep requested in their reply via private message?
The casino rep is willing to review your account and check what happened.
Ciao blacky777 ,
Potresti fornirci l'indirizzo email che hai utilizzato per registrarti al casinò, nonché le informazioni richieste dal rappresentante del casinò nella sua risposta tramite messaggio privato ?
Il rappresentante del casinò è disposto a esaminare il tuo account e a verificare cosa è successo.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Sep 26, 25, 07:24:35 AM
-
Moderatore 2275
- online
-
- Risposta da
- Amanda Barnesb493
- di Oct 23, 25, 12:55:48 AM
- Nuovo Arrivato 2
- attività più recente 2 mesi fa
Bonus blitz screwed me out of a 50 dollar payout.
I used a coupon from LCB, COMPLETED my wagering requirements. And attempted to cash out. They canceled my payout claiming I used illegal funds?!?? I did not over bet, use illegal funds, or do anything wrong to my knowledge. I FINISHED my wagering and was denied cash out. Please help me! I put my last 10 dollars in their casino and finished my wagering and I should be able to get my 50!!!!!
My username is mandybarn
Bonus blitz mi ha fregato una vincita di 50 dollari.
Ho usato un coupon di LCB, ho COMPLETATO i miei requisiti di scommessa e ho provato a incassare. Mi hanno annullato il pagamento sostenendo che avevo usato fondi illegali?!?? Non ho puntato troppo, non ho usato fondi illegali e non ho fatto nulla di sbagliato, a mia conoscenza. HO COMPLETATO i miei requisiti di scommessa e mi è stato negato il prelievo. Per favore, aiutatemi! Ho messo i miei ultimi 10 dollari nel loro casinò e ho completato i miei requisiti di scommessa e dovrei riuscire a incassare i miei 50!!!!!
Il mio nome utente è mandybarn
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- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- di Oct 23, 25, 05:13:16 AM
-
Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
Hello Amanda Barnesb493,
We hope that you are well and safe.
Please note that We have reviewed your account and grievance in detail.
What we noticed is that you have canceled your bonus before the coupon restrictions were lifted. Given that you have used a buy-feature option and canceled the bonus before the feature has ended, your winnings were added after the restrictions were removed. The system immediately flagged the payout request as a potential violation of the Casino's Terms and Conditions.
Having said that, the additional review showed that you had no gameplay violations and that you have indeed met your wagering requirements. Therefore, the Management's decision is to return your $50.00 winnings. Please note that as you have reached the max cashout limit for the promotion, you may only withdraw $50.00 that is on your account.
To avoid any future inconvenience, please make sure to cancel a bonus only if you do not wish to play with it at all. For any other issues or requests, please contact our Customer Service, our agents will be more than happy to assist you.
Thank you for your understanding and congratulations on your win!
Best Regards,
BonusBlitz Management
Ciao Amanda Barnesb493 ,
Ci auguriamo che tu stia bene e al sicuro.
Ti preghiamo di notare che abbiamo esaminato attentamente il tuo account e il tuo reclamo.
Abbiamo notato che hai annullato il tuo bonus prima che le restrizioni sui coupon venissero rimosse. Dato che hai utilizzato un'opzione di acquisto e hai annullato il bonus prima della scadenza della funzione, le tue vincite sono state aggiunte dopo la rimozione delle restrizioni. Il sistema ha immediatamente segnalato la richiesta di pagamento come potenziale violazione dei Termini e Condizioni del Casinò.
Detto questo, l'ulteriore verifica ha dimostrato che non hai commesso violazioni di gioco e che hai effettivamente soddisfatto i requisiti di scommessa. Pertanto, la Direzione ha deciso di restituirti le tue vincite di $50,00. Tieni presente che, avendo raggiunto il limite massimo di prelievo per la promozione, puoi prelevare solo $50,00 presenti sul tuo conto.
Per evitare qualsiasi inconveniente futuro, assicurati di annullare un bonus solo se non desideri più utilizzarlo. Per qualsiasi altro problema o richiesta, contatta il nostro Servizio Clienti: i nostri operatori saranno lieti di assisterti.
Grazie per la comprensione e congratulazioni per la vittoria!
Distinti saluti,
Gestione BonusBlitz -
- Risposta da
- Amanda Barnesb493
- di Oct 23, 25, 04:22:21 PM
- Nuovo Arrivato 2
- attività più recente 2 mesi fa
BonusBlitz Manager wrote:
Hello Amanda Barnesb493,
We hope that you are well and safe.
Please note that We have reviewed your account and grievance in detail.
What we noticed is that you have canceled your bonus before the coupon restrictions were lifted. Given that you have used a buy-feature option and canceled the bonus before the feature has ended, your winnings were added after the restrictions were removed. The system immediately flagged the payout request as a potential violation of the Casino's Terms and Conditions.
Having said that, the additional review showed that you had no gameplay violations and that you have indeed met your wagering requirements. Therefore, the Management's decision is to return your $50.00 winnings. Please note that as you have reached the max cashout limit for the promotion, you may only withdraw $50.00 that is on your account.
To avoid any future inconvenience, please make sure to cancel a bonus only if you do not wish to play with it at all. For any other issues or requests, please contact our Customer Service, our agents will be more than happy to assist you.
Thank you for your understanding and congratulations on your win!
Best Regards,
BonusBlitz Management
NOW THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT!!! Customer service a++++++
thank you!!!!!
issue resolved!
BonusBlitz Manager ha scritto:
Ciao Amanda Barnesb493,
Ci auguriamo che tu stia bene e al sicuro.
Ti preghiamo di notare che abbiamo esaminato attentamente il tuo account e il tuo reclamo.
Abbiamo notato che hai annullato il tuo bonus prima che le restrizioni sui coupon venissero rimosse. Dato che hai utilizzato un'opzione di acquisto e hai annullato il bonus prima della scadenza della funzione, le tue vincite sono state aggiunte dopo la rimozione delle restrizioni. Il sistema ha immediatamente segnalato la richiesta di pagamento come potenziale violazione dei Termini e Condizioni del Casinò.
Detto questo, l'ulteriore verifica ha dimostrato che non hai commesso violazioni di gioco e che hai effettivamente soddisfatto i requisiti di scommessa. Pertanto, la Direzione ha deciso di restituirti le tue vincite di $50,00. Tieni presente che, avendo raggiunto il limite massimo di prelievo per la promozione, puoi prelevare solo $50,00 presenti sul tuo conto.
Per evitare qualsiasi inconveniente futuro, assicurati di annullare un bonus solo se non desideri più utilizzarlo. Per qualsiasi altro problema o richiesta, contatta il nostro Servizio Clienti: i nostri operatori saranno lieti di assisterti.
Grazie per la comprensione e congratulazioni per la vittoria!
Distinti saluti,
Gestione BonusBlitzORA È DI QUESTO CHE STO PARLANDO!!! Servizio clienti a++++++
Grazie!!!!!
problema risolto!
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- Risposta da
- Lavon87
- di Oct 23, 25, 09:07:03 PM
-
Nuovo Arrivato Junior 59
- online
Okay so apparently the rules are if a deposit was made within 16 days and no withdrawal, NDN50FS can be used if total deposits accumulate to 50$. Ndn100fs can be used if total deposits accumulate 100$. I got the token appreciation email for ndn100fs and tried to use it. Didn't work I went to chat and after being dropped by a rep. Another rep told me it was already used on the 9th. We'll that's when I received the ndn50fs email. I used that one. So then I told him a pitboss from a sister casino told me we could use it 2x a month and only once a week. He said i used it 2x already abd i write down the days i deposit and use bonus codes. I told him i only used it once according to my records. Well then he said there was nothing available at the moment. So I emailed support and asked for my deposits the past 16 days and the bonus code dates. I screenshot everything because I'm just not cool with being mistreated or having restrictions placed on my acct when I'm definitely making deposits. Also I know marketing does have automated emails but I'm pretty sure it doesn't include token appreciation emails. So then the rep asked me for a screenshot of the email...and I gave it to him but I was still told there was nothing available. This is why people give casinos bad reviews because this kind of confusion is not cool especially when there is nothing confusing about the deposits, just always the rewards that get sent to us and get us all rattled up and after 4 contacts --- no reason or assurance for anything.
Casinò: Bonus Blitz Casino
Case #: 3663
Ok, quindi a quanto pare le regole sono queste: se un deposito è stato effettuato entro 16 giorni e non è stato effettuato alcun prelievo, NDN50FS può essere utilizzato se i depositi totali raggiungono i 50$. Ndn100fs può essere utilizzato se i depositi totali raggiungono i 100$. Ho ricevuto l'email di apprezzamento per ndn100fs e ho provato a usarlo. Non ha funzionato. Sono andato in chat e dopo essere stato scaricato da un rappresentante, un altro rappresentante mi ha detto che era già stato utilizzato il 9. Beh, è stato allora che ho ricevuto l'email di ndn50fs. Ho usato quella. Quindi gli ho detto che un pitboss di un casinò affiliato mi ha detto che potevamo usarlo 2 volte al mese e solo una volta a settimana. Ha detto che l'ho già usato 2 volte e ho annotato i giorni in cui deposito e uso i codici bonus. Gli ho detto che l'ho usato solo una volta, secondo i miei registri. Beh, poi ha detto che al momento non c'era nulla di disponibile. Così ho mandato un'email all'assistenza e ho chiesto i miei depositi degli ultimi 16 giorni e le date dei codici bonus. Faccio screenshot di tutto perché non mi piace essere maltrattato o avere restrizioni sul mio account quando sto effettivamente effettuando depositi. So anche che il marketing ha email automatiche, ma sono abbastanza sicuro che non includa email di apprezzamento dei token. Quindi il rappresentante mi ha chiesto uno screenshot dell'email... e gliel'ho dato, ma mi è stato comunque detto che non c'era nulla di disponibile. Questo è il motivo per cui la gente scrive recensioni negative sui casinò, perché questo tipo di confusione non è accettabile, soprattutto quando non c'è nulla di confuso sui depositi, solo le ricompense che ci vengono inviate e ci innervosiscono tutti e dopo 4 contatti --- nessuna ragione o garanzia per nulla.
Casinò: Bonus Blitz Casino
Case #: 3663
Inviato tramite il modulo di reclamo LCB -
- Risposta da
- njanjam
- di Oct 24, 25, 04:43:06 AM
-
Moderatore 2275
- online
Amanda Barnesb493 wrote:
NOW THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT!!! Customer service a++++++
thank you!!!!!
issue resolved!
Hello Amanda Barnesb493,
Thanks for getting back to us, glad to hear all is ok :) We consider your case RESOLVED.
And thank you for your kind words

Amanda Barnesb493 ha scritto:
ORA È DI QUESTO CHE STO PARLANDO!!! Servizio clienti a++++++
Grazie!!!!!
problema risolto!
Ciao Amanda Barnesb493 ,
Grazie per averci contattato, siamo felici di sapere che tutto va bene :) Consideriamo il tuo caso RISOLTO.
E grazie per le tue gentili parole

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- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- di Oct 24, 25, 05:20:45 AM
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Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
Hi Lavon87,
We hope everything is well and that you're safe.
Regarding the terms of the promotion, you are correct, the timeframes you stated are indeed the ones set in the coupon parameters.
The bonus NDN100FS was indeed claimed twice this month already from your account - on October 9th and October 13th respectively.
The NDN50FS bonus was used on October 8th and subsequent redemption is allowed if the deposit criteria is met - total deposit in the last 15 days are above $50.00 and less than $99.99.
We hope that the explanation provided is clear and understandable. Of course, if additional information is needed, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Bonus Blitz ManagementCiao Lavon87 ,
Ci auguriamo che tutto vada bene e che tu sia al sicuro.
Per quanto riguarda i termini della promozione, hai ragione, le tempistiche che hai indicato sono effettivamente quelle stabilite nei parametri del coupon.
Il bonus NDN100FS è stato effettivamente richiesto due volte questo mese dal tuo account, rispettivamente il 9 e il 13 ottobre.
Il bonus NDN50FS è stato utilizzato l'8 ottobre e il successivo riscatto è consentito se vengono soddisfatti i criteri di deposito: il deposito totale negli ultimi 15 giorni è superiore a $ 50,00 e inferiore a $ 99,99.
Ci auguriamo che la spiegazione fornita sia chiara e comprensibile. Naturalmente, se necessitate di ulteriori informazioni, non esitate a contattarci.
Cordiali saluti,
Gestione del Bonus Blitz -
- Risposta da
- njanjam
- di Oct 29, 25, 09:59:52 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi Lavon87,
As more than 48 hours have passed without a response from the member, we will mark case # 3663 as RESOLVED, given that we have received a reply from the casino representative.
Ciao Lavon87 ,
Poiché sono trascorse più di 48 ore senza risposta da parte del membro, contrassegneremo il caso n. 3663 come RISOLTO, dato che abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- TaylorLH
- di Nov 11, 25, 08:16:44 PM
-
Nuovo Arrivato Junior 62
- attività più recente 1 mese fa
Hello, I had an issue trying to deposit via Visa card where the system said the process was declined but my bank confirmed the payment processed and withdrew funds. First level support declined to assist and sent me to management@bonusblitz but I haven’t heard back. I don’t want to attempt a chargeback with my bank but if I cannot be credited I don’t know what other course of action I have. Any assistance would be appreciated
Salve, ho avuto un problema con un deposito tramite carta Visa: il sistema mi ha detto che il processo era stato rifiutato, ma la mia banca ha confermato l'elaborazione del pagamento e ha prelevato i fondi. Il supporto di primo livello ha rifiutato di aiutarmi e mi ha indirizzato a management@bonusblitz, ma non ho ricevuto risposta. Non voglio tentare un addebito con la mia banca, ma se non riesco ad ottenere l'accredito, non so quali altre azioni intraprendere. Qualsiasi aiuto sarà apprezzato.
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- Risposta da
- njanjam
- di Nov 12, 25, 04:35:03 AM
-
Moderatore 2275
- online
Hi TaylorLH,
Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members, and we are sorry to hear about your negative experience. Please send us your casino username via private message so we can forward it to the casino rep.
Could you share with us more information regarding your deposit?
- What was the amount of the deposit?
- Have you already used that card at BonusBlitz Casino?
- Did you manage to deposit with that card at another casino?
Ciao TaylorLH ,
Grazie per aver dedicato del tempo a condividere la tua esperienza con i membri dell'LCB e ci dispiace molto per la tua esperienza negativa. Ti preghiamo di inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così potremo inoltrarlo al rappresentante del casinò.
Potresti fornirci maggiori informazioni in merito al tuo deposito?
- Qual era l'importo del deposito?
- Hai già utilizzato quella carta su BonusBlitz Casino?
- Sei riuscito a depositare con quella carta in un altro casinò?
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- Risposta da
- TaylorLH
- di Nov 12, 25, 08:12:45 AM
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Nuovo Arrivato Junior 62
- attività più recente 1 mese fa
Sent that to you.
the deposit was for $40 so rather small but I've had the same values clear with them in the past. This card has been used at bonus blitz and even had a withdrawal from it.
from my side it actually appears to be an issue with one of their partner providers who charged the card. I have had a decently good experience with bonus blitz and think this is probably just a weird issue. Just looking for some support before I have to go to my bank for chargebacks
Te l'ho mandato.
Il deposito era di 40 $, quindi piuttosto piccolo, ma in passato ho avuto gli stessi importi con loro. Questa carta è stata usata per Bonus Blitz e ho anche effettuato un prelievo.
Da parte mia, sembra che ci sia un problema con uno dei loro fornitori partner che ha addebitato l'importo sulla carta. Ho avuto un'esperienza abbastanza positiva con Bonus Blitz e penso che si tratti semplicemente di un problema strano. Cerco solo supporto prima di dover andare in banca per un addebito.
-
- Risposta da
- njanjam
- di Nov 12, 25, 08:14:41 AM
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Moderatore 2275
- online
Hi TaylorLH,
Thank you for sending us your casino username and additional information. Your complaint, along with all the details you provided and the casino credits, has been forwarded to the casino rep.
As soon as we have an update, we will let you know here in this thread.
Ciao TaylorLH ,
Grazie per averci inviato il tuo nome utente del casinò e ulteriori informazioni. Il tuo reclamo, insieme a tutti i dettagli forniti e ai crediti del casinò, è stato inoltrato al rappresentante del casinò.
Non appena avremo aggiornamenti, ve li faremo sapere in questa discussione.
-
- Risposta da
- TaylorLH
- di Nov 12, 25, 08:21:40 AM
-
Nuovo Arrivato Junior 62
- attività più recente 1 mese fa
Thank you. I'll check in later today or tomorrow.
Grazie. Ci sentiamo più tardi oggi o domani.
-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- di Nov 12, 25, 02:22:27 PM
-
Rappresentante del Casinò 33
- attività più recente 1 mese fa
Hello TaylorLH,
Hope that you are well and safe.
Apologies for the delayed response.
I have forwarded this request to my finance team so they can review it, and I’ll make sure to update you as soon as I hear back from them.
Thank you very much for your understanding and patience.
Kind Regards,
BonusBlitz ManagementCiao TaylorLH,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Ci scusiamo per il ritardo nella risposta.
Ho inoltrato questa richiesta al mio team finanziario affinché possa esaminarla e ti aggiornerò non appena avrò notizie da loro.
Grazie mille per la comprensione e la pazienza.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz -
- Risposta da
- TaylorLH
- di Nov 12, 25, 02:24:08 PM
-
Nuovo Arrivato Junior 62
- attività più recente 1 mese fa
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