Hello James,
We hope that you are well.
Thank you for showing concern for the players that have grievances with BonusBlitz Casino.
We do hope that you understand that the Verification procedure is mandatory and cannot always be successful. The Casino must be responsible and in cases such as the one above, when there is suspected documents manipulation, the Casino must be extra careful.
BonusBlitz Casino is adamant on making sure that all players are treated fairly and that they are gaming in a safe environment. A safe environment means that users that according to our Terms & Conditions are not allowed to participate in games of chance, minors especially, must be prevented from doing so.
We are, of course, not making any knee-jerk decisions, hence, the user is allowed to re-upload the documents to clear any possible misunderstanding.
This extends the entire procedure, however, we believe that all users have the right to correct any potential mistakes.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
BonusBlitz Management
Ciao Giacomo,
Speriamo che tu stia bene.
Grazie per aver mostrato preoccupazione per i giocatori che hanno rimostranze nei confronti di BonusBlitz Casino.
Ci auguriamo che tu comprenda che la procedura di verifica è obbligatoria e non sempre può avere esito positivo. Il Casinò deve essere responsabile e in casi come quello sopra, quando si sospetta una manipolazione di documenti, il Casinò deve prestare particolare attenzione.
BonusBlitz Casino è irremovibile nel garantire che tutti i giocatori siano trattati equamente e che giochino in un ambiente sicuro. Un ambiente sicuro significa che agli utenti a cui secondo i nostri Termini e Condizioni non è consentito partecipare ai giochi d'azzardo, soprattutto ai minorenni, deve essere impedito di farlo.
Ovviamente non stiamo prendendo alcuna decisione istintiva, quindi l'utente può ricaricare i documenti per chiarire ogni possibile malinteso.
Ciò estende l'intera procedura, tuttavia riteniamo che tutti gli utenti abbiano il diritto di correggere eventuali errori.
Grazie per la vostra comprensione.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz