I have been playing at 7BitCasino for about three weeks now. About a week ago, I won $700 and submitted a cash out request, which they rejected, stating that I needed to submit verification documents, including an identification card and proof of address. I sent them my U.S. passport and a utlity bill. They accepted the verification documents and instructed me to resubmit the cashout request. I did as requested and the casino paid my winnings within about an hour via Bitcoin.
Fast forward about a week and a further $400 in deposits. Today, I won $2,000+ on one of the slots. So I submitted a cash out request. After about six hours, I opened a live chat to ask about the delay, since they claim to be instant. Without a word, they terminated my session and disabled my account.
Now they are claiming that they do not accept U.S. players, even though they verified my account before I cashed out the first time. In fact, their live chat agent confirmed at the time that everything was fine. She literally said "everything was fine" when I asked if my documents were okay. And then they paid the cashout, and continued to accept further deposits.
It was only when I won 0.3 BTC and attempted to cashout that they started claiming invalid jurisdiction.
I registered a complaint with them and they offered to refund the money deposited since the first cashout. They even reopened my account so that I could submit a new cashout request. When I decided to accept that offer, they closed the account again before I could do so and now they are claiming that I have "profited" 0.05 BTC overall since registering, so they won't be refunding anything at all.
I have a full record of all correspondences with these thugs but it seems to be of no use. I literally cannot believe this unethical, shady behavior. It is theft, plain and simple.
I don't think there is much I can do but I wanted to be sure to warn EVERYONE out there, regardless of where you are, do not play at this casino. They will rip you off eventually.
Gioco a 7BitCasino ormai da circa tre settimane. Circa una settimana fa, ho vinto $ 700 e ho presentato una richiesta di prelievo, che hanno rifiutato, affermando che dovevo presentare documenti di verifica, tra cui una carta d'identità e una prova di indirizzo. Ho inviato loro il mio passaporto americano e una bolletta. Hanno accettato i documenti di verifica e mi hanno incaricato di inviare nuovamente la richiesta di prelievo. Ho fatto come richiesto e il casinò ha pagato le mie vincite entro circa un'ora tramite Bitcoin.
Avanti veloce di circa una settimana e altri $ 400 in depositi. Oggi ho vinto più di $ 2.000 su una delle slot. Quindi ho presentato una richiesta di prelievo. Dopo circa sei ore, ho aperto una chat dal vivo per chiedere informazioni sul ritardo, poiché sostengono che sia istantaneo. Senza una parola, hanno interrotto la mia sessione e disabilitato il mio account.
Ora sostengono di non accettare giocatori statunitensi, anche se hanno verificato il mio conto prima che incassassi la prima volta. In effetti, il loro agente della chat dal vivo ha confermato in quel momento che tutto andava bene. Ha letteralmente detto "tutto andava bene" quando le ho chiesto se i miei documenti erano a posto. E poi hanno pagato l'incasso e hanno continuato ad accettare ulteriori depositi.
È stato solo quando ho vinto 0,3 BTC e ho tentato di incassare che hanno iniziato a rivendicare una giurisdizione non valida.
Ho presentato un reclamo e si sono offerti di rimborsare il denaro depositato dal primo prelievo. Hanno persino riaperto il mio conto per consentirmi di inviare una nuova richiesta di prelievo. Quando ho deciso di accettare l'offerta, hanno chiuso di nuovo il conto prima che potessi farlo e ora sostengono che ho "profittato" di 0,05 BTC in totale da quando mi sono registrato, quindi non rimborseranno nulla.
Ho un registro completo di tutta la corrispondenza con questi delinquenti, ma sembra che non sia di alcuna utilità. Non riesco letteralmente a credere a questo comportamento non etico e losco. È un furto, chiaro e semplice.
Non penso che ci sia molto che posso fare, ma volevo essere sicuro di avvisare TUTTI là fuori, indipendentemente da dove ti trovi, di non giocare in questo casinò. Alla fine ti derideranno.