Good evening everyone!
I would like to tell you how was my experience in this group of casinos and thus request that a complaint be made for something absurd that happened to me.
I started the verification process at Superior Casino on 03/25/2021, I waited until 04/07/2021 to get my account approved. a very long verification time, I started to get worried.
a deposit of 25 USD was requested so that I could make my withdrawal, I made the deposit on 4/1/2021, and I believe that on the same day I made the withdrawal of the 100 USD that I won using the LCB bonus, thus remaining 25 USD so that I could play in my casino account, I decided to risk my 25 dollars (note that 25 dollars did not have any bonus linked to it taking into account that my bonus balance had already been withdrawn)
I know that in short I was able to reach the minimum amount required for withdrawal in the case of 100 USD, to my surprise one of the agents of the Superior Casino finance company deducted 75 dollars from my account.
it is worth mentioning that I won those 75 dollars with my money that I deposited and that I had no association with any bonus!
I ask that the representatives of the casino speak up and that they want to resolve in a simple and direct way, as I always read the terms of each casino and follow them to the letter.
Att. Gabriel Login: gabrielrosas
Buona sera a tutti!
Vorrei raccontarvi come è stata la mia esperienza in questo gruppo di casinò e quindi chiedere che venga presentato un reclamo per qualcosa di assurdo che mi è successo.
Ho iniziato il processo di verifica su Superior Casino il 25/03/2021, ho aspettato fino al 07/04/2021 per ottenere l'approvazione del mio account. un tempo di verifica molto lungo, ho iniziato a preoccuparmi.
è stato richiesto un deposito di 25 USD per poter effettuare il prelievo, ho effettuato il deposito il 4/1/2021 e credo che lo stesso giorno ho effettuato il ritiro dei 100 USD che ho vinto utilizzando il bonus LCB, rimanendo così 25 USD per poter giocare sul mio conto del casinò, ho deciso di rischiare i miei 25 dollari (nota che 25 dollari non avevano alcun bonus ad esso collegato tenendo conto che il mio saldo bonus era già stato prelevato)
So che in breve sono riuscito a raggiungere l'importo minimo richiesto per il prelievo in caso di 100 USD, con mia sorpresa uno degli agenti della finanziaria Superior Casino ha detratto 75 dollari dal mio conto.
vale la pena ricordare che ho vinto quei 75 dollari con i miei soldi che ho depositato e che non avevo alcuna associazione con alcun bonus!
Chiedo che i rappresentanti dei casinò si facciano sentire e che vogliano risolvere in modo semplice e diretto, in quanto leggo sempre i termini di ogni casinò e li seguo alla lettera.
Avv. Gabriel Login: gabrielrosas