Hello Ivanvidal19,
I hope that your case will be resolved.
Fingers crossed.
Regards,
Trino Casino - Bonus esclusivo senza deposito Tutti i giocatori - No, noi! Importo: 30 giri gratuiti su Missione di pesca al Big Bass (PragmaticPlay) Come richiedere il bonus: i giocatori devono...
LEGGICawino Casino - Slot della settimana Promozione valida: 02.09.2024. - 08.09.2024. Montepremi: 1.100 monete Come partecipare: - Se non hai ancora un account al casinò, puoi registrarti QUI. - Per...
LEGGIHo depositato, mi è stato inviato un bonus giocato, il saldo è sceso a 50. Ho verificato il mio account, ho ricevuto un'e-mail che diceva che ora posso prelevare. Ho provato a prelevare, ora mi...
LEGGIPer favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
I have an acciunt with 1xbet but i gave up playjng a while back after quite a few unsatisfactory dealings with support, all live chat ever does is say they've passed your issue onto the experts 😒
Ho un amico con 1xbet ma ho rinunciato a giocare a jng qualche tempo fa dopo alcuni rapporti insoddisfacenti con l'assistenza, tutto ciò che la chat dal vivo fa è dire che hanno passato il tuo problema agli esperti 😒
Hi
I registered on 1xbet for more than 3 years , may deposits and withdraws and absolutely no problem (with average of 200-300k USD deposits)
My last deposits were 1.1 M dollars and suddenly i was unable to login .
Bookmaker deleted my account without my consent and knowledge , luckily i have TXID of my deposits to 1xbet and i am opening topics in everywhere i can find .
But since im from a sanctioned country , i cannot sue them legally (or do i? , i dont know , help me if you can)
The support agents doesn't answer , i don't know what to do and i definitely need help recovering my money
Gaming id : 27642****
CIAO
Mi sono registrato su 1xbet per più di 3 anni, posso effettuare depositi e prelievi e assolutamente nessun problema (con una media di depositi di 200-300.000 USD)
I miei ultimi depositi sono stati di 1,1 milioni di dollari e all'improvviso non sono riuscito ad accedere.
Il bookmaker ha cancellato il mio account senza il mio consenso e senza la mia conoscenza, fortunatamente ho il TXID dei miei depositi su 1xbet e sto aprendo argomenti ovunque riesco a trovare.
Ma poiché provengo da un paese sanzionato, non posso denunciarli legalmente (o sì? Non lo so, aiutami se puoi)
Gli agenti dell'assistenza non rispondono, non so cosa fare e ho sicuramente bisogno di aiuto per recuperare i miei soldi
ID gioco: 27642****
This Bookmaker and the licensor is absolutely breaking their T&C and misbehaving people from blocked zones , they get their money and delete their accounts ...
Please stay away from 1xbet if you are a high-stake gambler
Questo bookmaker e il concessore di licenza stanno assolutamente infrangendo i loro termini e condizioni e comportandosi male con le persone provenienti dalle zone bloccate, ottengono i loro soldi ed eliminano i loro account...
Per favore, stai lontano da 1xbet se sei un giocatore d'azzardo con puntate elevate
Hello Miladsuri1379,
We're going to contact the casino representative and inquire about your case. We'll keep you updated on this thread.
Ciao Miladsuri1379 ,
Contatteremo il rappresentante del casinò e chiederemo informazioni sul tuo caso. Vi terremo aggiornati su questo thread.
Hello Miladsuri1379,
We have received a response from the casino representative, confirming that their security team is currently investigating your case. They assured us that once the investigation is complete, they will reach out to you directly.
Please keep us informed if they have been in contact with you.
Ciao Miladsuri1379 ,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò, confermando che il loro team di sicurezza sta attualmente indagando sul tuo caso. Ci hanno assicurato che una volta completata l'indagine, ti contatteranno direttamente.
Per favore tienici informati se sono stati in contatto con te.
Hi This casino is not willing to solve this matter properly or fair , since the evidence i have is enough and this casino violated many terms , "i will announce here again , i like to solve this privately without harming the reputation of casino or the licensor (Curasao)" So i give them 48 hours to reach me by email . They haven't contacted me or respond to my emails for days now
Salve, questo casinò non è disposto a risolvere la questione in modo corretto o equo, poiché le prove che ho sono sufficienti e questo casinò ha violato molti termini, "annuncerò di nuovo qui, mi piace risolvere la questione in privato senza danneggiare la reputazione del casinò o del concessore di licenza (Curasao)" Quindi concedo loro 48 ore per contattarmi via e-mail. Non mi contattano né rispondono alle mie email ormai da giorni
Hello Miladsuri1379,
The casino responded, asking for our patience and stating that they are looking into your case.
Just to keep you updated.
Ciao Miladsuri1379 ,
Il casinò ha risposto, chiedendo la nostra pazienza e affermando che stanno esaminando il tuo caso.
Solo per tenerti aggiornato.
Dear Miladsuri1379,
We understand your frustration, and we appreciate your patience during this process. Currently, we are in the midst of a resolution with Licensee concerning your situation. Your account will remain restricted until the proceedings are concluded.
Rest assured that as soon as we receive a response from the Licensee, our Security Team will thoroughly assess the situation and make a decision regarding your account. Unfortunately, until this process is complete and we receive an answer from Licensee, we are unable to take further action.
We understand the inconvenience this may cause and appreciate your understanding.
Best regards,
Anthony, 1xBet Team
Caro Miladsuri1379 ,
Comprendiamo la tua frustrazione e apprezziamo la tua pazienza durante questo processo. Attualmente siamo nel bel mezzo di una risoluzione con il Licenziatario riguardante la tua situazione. Il tuo account rimarrà limitato fino alla conclusione del procedimento.
Ti assicuriamo che non appena avremo ricevuto una risposta dal Licenziatario, il nostro team di sicurezza valuterà attentamente la situazione e prenderà una decisione in merito al tuo account. Sfortunatamente, finché questo processo non sarà completato e non avremo ricevuto una risposta dal Licenziatario, non saremo in grado di intraprendere ulteriori azioni.
Comprendiamo l'inconveniente che ciò potrebbe causare e apprezziamo la tua comprensione.
Distinti saluti,
Anthony, squadra 1xBet
Hello Miladsuri1379,
We will close this complaint and mark it as Resolved until further notice because we did our best to assist you, rather than because it is completely Resolved.
The casino advised us to wait, and we took action accordingly.
When we or you receive an update, we will Reopen the complaint.
Thank you for understanding.
Ciao Miladsuri1379 ,
Chiuderemo questo reclamo e lo contrassegneremo come Risolto fino a nuovo avviso perché abbiamo fatto del nostro meglio per assisterti, piuttosto che perché è completamente Risolto.
Il casinò ci ha consigliato di aspettare e abbiamo agito di conseguenza.
Quando noi o te riceveremo un aggiornamento, riapriremo il reclamo.
Grazie per la comprensione.
The licensee answered months ago , why are you trying to waste my time now?
The final ruling lf licensee which i will not bind to has been done 2 months ago
Il licenziatario ha risposto mesi fa, perché stai cercando di farmi perdere tempo adesso?
La decisione finale del licenziatario alla quale non mi impegno è stata emessa 2 mesi fa
Dear Bookmaker
Do i need to repost all data regarding 1xbet doing illegal stuff here again or in private?
You want to solve the problem or not?
If yes , tell it upright.
Caro bookmaker
Devo ripubblicare di nuovo qui o in privato tutti i dati riguardanti 1xbet che fa cose illegali?
Vuoi risolvere il problema oppure no?
Se sì, dillo apertamente.
I would highly recommend lcb members to wager at 1XBET been with them since 2019... Never had any issues with them be it deposits,winnings or withdrawals.. Top notch betting site💯💯
Consiglio vivamente ai membri lcb di scommettere su 1XBET. Sono con loro dal 2019... Non ho mai avuto problemi con loro, che si tratti di depositi, vincite o prelievi.. Sito di scommesse di prim'ordine💯💯
Ok , let's take a look at it step by step .
1."Please note that during registration, you independently select your country, confirming your citizenship. This entails filling out all questionnaire data in accordance with your chosen country, its legislation, and the document you possess"
I accidentally clicked on Bangladesh as my country and i've sent emails to 3 diffrent departments of 1xbet to change my country to Iran (Evidence attached) , why casino didn't take any action to change my country to Iran or even close my account back then ?
Why you accepted my documents from a country (Iran) which is not my original registered country (Bangladesh)?the bookmaker failed to do it's obligations in verifing the basic documents integrity (The Same country of registration is the most basic part) .
2."As a responsible service provider, we cannot provide any guarantees or legal advice regarding the legality of our services in your specific location , The company does not provide services in Iran"
are you so sure "the company" does not provide services in Iran?
Then please clarify why "the company" has a official Persian Support Email and Channel dedicated to Iranian people? (Persian is Iran's official language)
Support-pers@1xbet-team.com (Persian support for iranian people only which they claim that they don't provide services to ...)
Then please also clarify why "1xbet mobile app" is not restricted for Iran's IP but the website is restricted?
Also explain why 1xbet provide local and national Card-to-Card deposits (Iranian cards and banks) ?
all of the proofs of payments options using iranian ip attached .
3."they are still awaiting a response regarding the decision from the Licensing Authority regarding the complaint you submitted"
The Case is already closed by the Licensing Authority 2 months ago , i will attach their answer here , they are not reviewing the case and the evidence i sent anymore cause i missed the 3 days time to provide evidence , i submitted an appeal but they are not responding for about a month .
so why are you telling me you are waiting for the authority's answer regarding this case when you already know they ruled 2 months ago about this case?
i will attached the Curacao's Ruling judgement , which is totally biased and they don't even look at the evidence i sent them !
-----
There are also 6 betslips of mine which the odds was changed by the "bookmaker" to 1.01 (refund) "after i won them all" , i asked the question from many places including the security department and public relations department , and all they said was : "The company" can change the odds of any bets to whatever they want without player's notice or permission , Ok Boss you can change the outcomes of my bet after i won and i can do nothing about that , do you know why? cause im from a restriced country and no one will hear me and you can take my money or scam me however you want .
i will attach the 6 betslips numbers and my contacts to many emails regarding this and their unfair/unjust answers !
-----
Just a personal experience regarding another casino "Stake" , after i registered in this website and provided my documents , as soon as they foundout im from Iran (documents were iranian) they put my account in Withdraw-mode only and informed me about the situation (restricted area that we can't provide services to) , this is called a "responsible service provider" not you .
-----
All the evidence regarding unjust acts of this bookmaker and their licensor is provided .
IRAN is in blocked zone of Curacao in the T&C and no one under their license should accept or provide service to citizens of this country but since the amount of money is huge from this country , some bookmakers accept them quietly and also provide financial deposit-withdraw services to them (C2C and iranian only payment methods) .
And they don't take your emails and matters seriously , you know why? cause you're from a restriced country and no one will hear me and you can take my money or scam me however you want .
-----
To 1XBET Directly
I am truly open to any negotiation regarding this matter , you can reach me by email .
I'm already in contact with SBGOK and their lawyers (the lawyers who made you declare bankruptcy years ago)
If this case goes through the legal path and courts , 1xbet's license will be revoked and you cannot continue to provide services to people from my country (Iran) based on FATF and AML international laws .
you will fully return all my deposits + my lawyer's cost and a fine for what you have been doing all these years .
for the last time , i am trying to solve this case without any legal battles , don't waste our times for 1-2 years over something you know is going to cost you a lot more than what you can give now .
Sorry i reached the maximum attachements of screenshots , the rest will be here .
Curacao's Ruling
BetSlips outcomes changed
Also i would like to know , Why 1xbet is using special links to provide services to restricted countries like IRAN?
When you go to 1xbet.com and want to create an account , there is no such option to select "Iran" or "912 +98 prefix for number" Or Any "IRR iranian rials currency" , But when you register using some special links created by 1xbet and promoted in iranian social medias , you can register under iranian currency and using a iranian phone number prefix and etc
Original website link : 1xbet.com
Special Link promoted by 1xbet in iranian social media : https://qc6eljejrz.monster/
(they may close the link i mentioned but as you can see i already created an account with Iran number and i have iranian payment options only)
Ok, diamo un'occhiata passo dopo passo.
1." Tieni presente che durante la registrazione selezioni autonomamente il tuo Paese, confermando la tua cittadinanza. Ciò comporta la compilazione di tutti i dati del questionario in conformità con il Paese prescelto, la sua legislazione e il documento in tuo possesso "
Ho accidentalmente cliccato sul Bangladesh come paese e ho inviato e-mail a 3 diversi dipartimenti di 1xbet per cambiare il mio paese in Iran (prova allegata) , perché il casinò non ha intrapreso alcuna azione per cambiare il mio paese in Iran o addirittura chiudere il mio account allora?
Perché hai accettato i miei documenti da un paese (Iran) che non è il mio paese di registrazione originale (Bangladesh)? Il bookmaker non ha rispettato i suoi obblighi nel verificare l'integrità dei documenti di base (lo stesso paese di registrazione è la parte più elementare).
2." In qualità di fornitore di servizi responsabile, non possiamo fornire alcuna garanzia o consulenza legale in merito alla legalità dei nostri servizi nella tua località specifica. La società non fornisce servizi in Iran"
sei così sicuro che "la compagnia" non fornisca servizi in Iran?
Quindi, per favore, chiarisci perché "l'azienda" ha un'e-mail e un canale di supporto persiano ufficiali dedicati al popolo iraniano? (Il persiano è la lingua ufficiale dell'Iran)
Support-pers@1xbet-team.com ( Supporto persiano solo per gli iraniani a cui affermano di non fornire servizi a... )
Quindi chiarisci anche perché "l'app mobile 1xbet" non è limitata per l'IP iraniano ma il sito web è limitato?
Spiega anche perché 1xbet fornisce depositi Card-to-Card locali e nazionali (carte e banche iraniane)?
tutte le opzioni di prova dei pagamenti utilizzando l'IP iraniano allegato.
3." sono ancora in attesa di riscontro in merito alla decisione della Licensing Authority in merito al reclamo da Lei presentato"
Il caso è già stato chiuso dall'autorità preposta al rilascio delle licenze 2 mesi fa , allegherò qui la loro risposta, non stanno più esaminando il caso e le prove che ho inviato perché ho mancato i 3 giorni di tempo per fornire le prove, ho presentato un ricorso ma lo stanno facendo non risponde da circa un mese .
allora perché mi stai dicendo che stai aspettando la risposta delle autorità riguardo a questo caso quando sai già che si sono pronunciati 2 mesi fa su questo caso?
Allegherò la sentenza della sentenza di Curacao, che è totalmente parziale e non guardano nemmeno le prove che ho inviato loro!
-----
Ci sono anche 6 mie schedine la cui quota è stata modificata dal "bookmaker" in 1,01 (rimborso) "dopo averle vinte tutte" , ho posto la domanda da molti posti, incluso il dipartimento di sicurezza e il dipartimento di pubbliche relazioni, e tutto quello che hanno detto era: "La compagnia" può cambiare le quote di qualsiasi scommessa in base a ciò che vuole senza il preavviso o il permesso del giocatore, Ok capo, puoi cambiare i risultati della mia scommessa dopo che ho vinto e non posso farci nulla, sai perché? perché vengo da un paese con restrizioni e nessuno mi ascolterà e puoi prendere i miei soldi o truffarmi come preferisci.
Allegherò i numeri delle 6 schedine e i miei contatti a molte e-mail riguardanti questo e le loro risposte ingiuste/ingiuste!
-----
Solo un'esperienza personale riguardante un altro casinò " Stake ", dopo essermi registrato su questo sito e aver fornito i miei documenti, non appena hanno scoperto che vengo dall'Iran (i documenti erano iraniani) hanno messo il mio account solo in modalità Prelievo e mi hanno informato della situazione ( area riservata a cui non possiamo fornire servizi ), questo è chiamato " fornitore di servizi responsabile ", non tu.
-----
Vengono fornite tutte le prove riguardanti gli atti ingiusti di questo bookmaker e del suo concessore di licenza.
L'IRAN si trova nella zona bloccata di Curacao nei Termini e condizioni e nessuno con la propria licenza dovrebbe accettare o fornire servizi ai cittadini di questo paese, ma poiché la quantità di denaro proveniente da questo paese è enorme, alcuni bookmaker li accettano tranquillamente e forniscono anche depositi finanziari-prelievi. servizi a loro (metodi di pagamento solo C2C e iraniani).
E non prendono sul serio le tue email e le tue questioni, sai perché? perché vieni da un paese con restrizioni e nessuno mi ascolterà e puoi prendere i miei soldi o truffarmi come preferisci.
-----
A 1XBET direttamente
Sono veramente aperto a qualsiasi trattativa riguardo a questo argomento, potete contattarmi via e-mail .
Sono già in contatto con SBGOK e i loro avvocati ( gli avvocati che vi hanno fatto dichiarare bancarotta anni fa )
Se questo caso passa attraverso il percorso legale e i tribunali, la licenza di 1xbet verrà revocata e non potrai continuare a fornire servizi a persone del mio paese (Iran) in base alle leggi internazionali GAFI e AML .
mi restituirai per intero tutti i miei depositi + le spese del mio avvocato e una multa per quello che hai fatto in tutti questi anni .
per l'ultima volta, sto cercando di risolvere questo caso senza battaglie legali, non sprecare il nostro tempo per 1-2 anni per qualcosa che sai ti costerà molto di più di quello che puoi dare adesso.
Mi dispiace, ho raggiunto il numero massimo di allegati di screenshot, il resto sarà qui.
La sentenza di Curaçao
I risultati di BetSlips sono cambiati
Inoltre vorrei sapere, perché 1xbet utilizza collegamenti speciali per fornire servizi a paesi soggetti a restrizioni come l'IRAN?
Quando vai su 1xbet.com e desideri creare un account, non esiste un'opzione per selezionare "Iran" o "912 +98 prefisso per numero" o qualsiasi "valuta rial iraniano IRR", ma quando ti registri utilizzando alcuni collegamenti speciali creato da 1xbet e promosso nei social media iraniani, puoi registrarti con la valuta iraniana e utilizzando il prefisso del numero di telefono iraniano, ecc.
Link al sito originale: 1xbet.com
Link speciale promosso da 1xbet nei social media iraniani: https://qc6eljejrz.monster/
(potrebbero chiudere il collegamento che ho citato ma come puoi vedere ho già creato un account con il numero iraniano e ho solo opzioni di pagamento iraniane)
i will send other photos of evidence here
invierò altre foto di prova qui
i will send other photos of evidence here
This Bookmaker and their License provider is doing illegal stuff giving financial services to blocked country by AML and FATF International Law and soon their license will be revoke by court .
invierò altre foto di prova qui
Questo bookmaker e il suo fornitore di licenza stanno facendo cose illegali fornendo servizi finanziari a paesi bloccati dalla legge internazionale AML e GAFI e presto la loro licenza sarà revocata dal tribunale.
Hello Miladsuri1379,
The casino responded:
We are aware of the players' situation. We are currently in private correspondence with him by email, and at the same time, we are discussing this case with our security team.
We will update his complaint on the forum as soon as we get the final answer.
Ciao Miladsuri1379 ,
Il casinò ha risposto:
Siamo consapevoli della situazione dei giocatori. Al momento siamo in corrispondenza privata con lui via e-mail e, allo stesso tempo, stiamo discutendo questo caso con il nostro team di sicurezza.
Aggiorneremo il suo reclamo sul forum non appena avremo la risposta definitiva.
Dear Miladsuri1379,
We appreciate your patience and understanding regarding the recent developments. As you are aware, we have ceased operations in Iran, and only existing clients from the region are eligible for continued service. Unfortunately, due to this operational change, altering the country setting is no longer possible.
It's essential to note that your account details, including the country designation, are the user's responsibility. We observe that you manually selected Bangladesh as your country of residence, and our system reflects this choice accurately. At this stage, modifications to the country setting are beyond our control.
We want to assure you that our Security Team is fully aware of your situation, and they have already communicated their decision to you via email. If you haven't received the email, please check your inbox, including the spam or junk folder, as it may sometimes end up there. Also we are currently awaiting for a final answer from Licensee as well.
We understand the significance of your concerns and assure you that we are committed to delivering a fair and just resolution.
Best regards,
Anthony, 1xBet Team
Caro Miladsuri1379 ,
Apprezziamo la vostra pazienza e comprensione riguardo ai recenti sviluppi. Come sapete, abbiamo cessato le operazioni in Iran e solo i clienti esistenti nella regione hanno diritto a continuare il servizio. Purtroppo, a causa di questo cambiamento operativo, non è più possibile modificare l'impostazione del Paese.
È essenziale notare che i dettagli del tuo account, inclusa la designazione del paese, sono responsabilità dell'utente. Abbiamo osservato che hai selezionato manualmente il Bangladesh come Paese di residenza e il nostro sistema riflette questa scelta in modo accurato. In questa fase, le modifiche all'impostazione del paese sono fuori dal nostro controllo.
Vogliamo assicurarti che il nostro team di sicurezza è pienamente consapevole della tua situazione e ti ha già comunicato la sua decisione via e-mail. Se non hai ricevuto l'e-mail, controlla la tua casella di posta, inclusa la cartella spam o posta indesiderata, poiché a volte potrebbe finire lì. Inoltre stiamo attualmente aspettando una risposta definitiva anche dal licenziatario.
Comprendiamo l'importanza delle vostre preoccupazioni e vi assicuriamo che ci impegniamo a fornire una soluzione giusta ed equa.
Distinti saluti,
Anthony, squadra 1xBet
"As you are aware, we have ceased operations in Iran, and only existing clients from the region are eligible for continued service. Unfortunately, due to this operational change, altering the country setting is no longer possible."
You know this is a lie right?
do you want me to create a fresh account with country set as Iran in your casino?
I just attached too many proofs about that !!!
you are still working in Iran so please don't lie about this .
A partial or full refund of my money will only solve this case .
"Come sapete, abbiamo cessato le operazioni in Iran e solo i clienti esistenti nella regione hanno diritto a continuare il servizio. Sfortunatamente, a causa di questo cambiamento operativo, non è più possibile modificare l'impostazione del paese."
Sai che questa è una bugia, vero?
vuoi che crei un nuovo account con il paese impostato come Iran nel tuo casinò?
Ho semplicemente allegato troppe prove a riguardo!!!
lavori ancora in Iran, quindi per favore non mentire al riguardo.
Un rimborso parziale o totale dei miei soldi risolverà solo questo caso.
Hello Miladsuri1379,
Thank you for your post; we will notify you once the casino responds to us regarding your case, until further notice, the complaint remains on Resolved status, because we did our best to assist you, rather than because it is completely Resolved.
The casino advised us to wait, and we took action accordingly.
When we or you receive an update, we will Reopen the complaint.
Thank you for understanding.
Ciao Miladsuri1379 ,
Grazie per il tuo post; ti informeremo non appena il casinò ci risponderà in merito al tuo caso, fino a nuovo avviso, il reclamo rimarrà nello stato Risolto, perché abbiamo fatto del nostro meglio per assisterti, piuttosto che perché è completamente risolto.
Il casinò ci ha consigliato di aspettare e abbiamo agito di conseguenza.
Quando noi o te riceveremo un aggiornamento, riapriremo il reclamo.
Grazie per la comprensione.
This is not fair
It should remain Unsolved until 1xbet solve the problem here
Non è giusto
Dovrebbe rimanere irrisolto finché 1xbet non risolverà il problema qui
Hello Miladsuri1379,
We will change the status to Unresolved if the casino does not provide us with feedback regarding your case, but we beleive they will.
Please have more patience, we will notify them again now about your case.
Regards,
Ciao Miladsuri1379 ,
Modificheremo lo stato in Non risolto se il casinò non ci fornisce un feedback riguardante il tuo caso, ma crediamo che lo farà.
Ti preghiamo di avere più pazienza, li informeremo nuovamente adesso del tuo caso.
Saluti,
Hello Miladsuri1379,
The casino representative got back to us, informing us that there have been no updates or additional information provided by the security team regarding the situation. They mention that all available information has been communicated to you via email, but they will contact the Security Department again to see if there are any fresh updates.
Keep you posted.
Ciao Miladsuri1379 ,
Il rappresentante del casinò ci ha risposto informandoci che non sono stati forniti aggiornamenti o informazioni aggiuntive da parte del team di sicurezza in merito alla situazione. Dicono che tutte le informazioni disponibili ti sono state comunicate via e-mail, ma contatteranno nuovamente il Dipartimento di Sicurezza per vedere se ci sono nuovi aggiornamenti.
Tenervi aggiornati.
If it was about 100$ or 1000$ theh would definitely refunded me and got this solved asap .
But since it is about millions of dollars , they will not refund , doesn't matter what we provide , seems like they don't care about this .
If anyone's situation is like me , contact me to join the ongoing class action lawsuit against 1xbet in curaçao Netherlands.
Se fosse stato di circa 100 $ o 1000 $ mi avrebbero sicuramente rimborsato e avrebbero risolto il problema al più presto.
Ma poiché si tratta di milioni di dollari, non rimborseranno, non importa ciò che forniamo, sembra che a loro non importi questo.
Se la situazione di qualcuno è come la mia, contattami per partecipare all'azione legale collettiva in corso contro 1xbet a Curaçao, Paesi Bassi.
Hello Miladsuri1379,
We will send them a reminder again in a few days.
We are trying our best to assist you, but our hands are tied until they respond with a final resolution.
Keep you posted.
Ciao Miladsuri1379 ,
Invieremo loro nuovamente un promemoria tra qualche giorno.
Stiamo facendo del nostro meglio per assisterti, ma abbiamo le mani legate finché non risponderanno con una soluzione finale.
Tenervi aggiornati.
Dear Miladsuri1379 and Complaints Moderators,
We want to inform you, that we have received the final decision from the Licensee.
According to the Curaçao eGaming Licensee:
CEG rules in favour of the Operator (1xBet) because:
- The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on Its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
- The Player has not been able to provide any evidence that the Operator has made any adjustments or witheld winnings.
- The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed.
The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach or a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Our Security Department was fully managed by company's Terms and Conditions regarding the blockage of the player's gaming account. Before registration, all clients are informed with our company rules, and it is expected that they have read and consented to these regulations.
In this case, violation of our company's policy leads to permanent blockage.
While we sympathize with your circumstances, it's vital to emphasize that the decision taken by our Security Team cannot be reconsidered.
We truly appreciate your cooperation during this process.
Best regards,
The 1xBet Team
Cari Miladsuri1379 e moderatori dei reclami ,
Desideriamo informarvi che abbiamo ricevuto la decisione finale dal Licenziatario.
Secondo il licenziatario eGaming di Curaçao:
CEG si pronuncia a favore dell'Operatore (1xBet) perché:
- L'Operatore, secondo CEG, ha agito in conformità con le informazioni pubbliche sul proprio sito web, a cui l'Operatore ha fatto riferimento, oltre a fornire dichiarazioni di supporto.
- Il Giocatore non è stato in grado di fornire alcuna prova che l'Operatore abbia apportato modifiche o trattenuto le vincite.
- Il Giocatore ha basato la sua pretesa su una (presunta) violazione di una norma (azione illecita). Anche se così fosse, cosa che la CEG non ha potuto dimostrare, l'aspetto relativo dell'illegittimità implica che la norma violata dall'autore del reato deve essere stata codificata al fine di tutelare l'interesse leso.
La norma su cui il giocatore ha basato la sua pretesa, però, in questo caso particolare non supera il test della relatività. Qualunque sia la presunta violazione o norma, conseguenza del mancato superamento del test di relatività, si stabilisce che l'Operatore ha agito in conformità con le norme e i regolamenti relativi alle questioni relative al giocatore.
Il nostro dipartimento di sicurezza è stato completamente gestito secondo i Termini e condizioni della società per quanto riguarda il blocco del conto di gioco del giocatore. Prima della registrazione, tutti i clienti vengono informati delle nostre regole aziendali e si prevede che abbiano letto e acconsentito a tali norme.
In questo caso, la violazione della politica della nostra azienda porta al blocco permanente.
Sebbene comprendiamo la tua situazione, è fondamentale sottolineare che la decisione presa dal nostro team di sicurezza non può essere riconsiderata.
Apprezziamo davvero la tua collaborazione durante questo processo.
Distinti saluti,
La squadra 1xBet
Hello Miladsuri1379,
After the casino's final statement, we must mark this complaint as Resolved.
Thanks for your understanding.
Ciao Miladsuri1379 ,
Dopo la dichiarazione finale del casinò, dobbiamo contrassegnare questo reclamo come Risolto.
Grazie per la tua comprensione.
I'm telling you CEG is not looking at anything i sent cause i missed a 7 days provide evidence time !!!
I sent them 100 emails they haven't read or answered one of them !!!
Why the hell should i accept the ruling of such a fake and awful authority?
Stay away from 1xbet or Any CEG licensed casino at all cost .
This should remain unsolved until the case is finished until the court of curaçao Netherlands rules .
This CEG is totally bullshit and out of discussion.
You better get your best lawyers prepared for the lawsuits coming at you dear 1xBet Casino , see you soon :)
Ti sto dicendo che CEG non sta esaminando nulla di ciò che ho inviato perché ho mancato un tempo di 7 giorni per fornire prove!!!
Ho inviato loro 100 e-mail che non hanno letto o che non hanno risposto a una di esse!!!
Perché diavolo dovrei accettare la sentenza di un'autorità così falsa e terribile?
Stai lontano da 1xbet o da qualsiasi casinò con licenza CEG a tutti i costi.
La questione dovrebbe rimanere irrisolta finché il caso non sarà concluso finché il tribunale di Curaçao, nei Paesi Bassi, non si pronuncerà.
Questo CEG è totalmente una stronzata e fuori discussione.
Faresti meglio a preparare i tuoi migliori avvocati per le cause legali che ti verranno incontro caro 1xBet Casino, a presto :)
3/ 5
I just told you , the letter 1xbet revealed today was for 2 months ago !!!!
How did they get it now while i got it 2 months ago??
Why CEG is not answering to any of my emails or evidences?
Is there any platform out here to submit a complaint about CEG? NO!!
Te l'ho appena detto, la lettera rivelata da 1xbet oggi risale a 2 mesi fa!!!!
Come hanno fatto ad averlo adesso mentre io l'ho preso 2 mesi fa??
Perché CEG non risponde a nessuna delle mie e-mail o prove?
Esiste qualche piattaforma qui fuori per presentare un reclamo su CEG? NO!!
I talked about 6 of my betslips getting refunded after i won with all betslips provided .
1xbet answered ; based on our rules we can change the outcome of any bets without noticing player .
HOW IS SUCH A TERM LEGAL EVEN?
HOW IS IT JUSTIFIED?
THEY CAN CHANGE YOUR OUTCOME ODDS AFTER YOU WIN WITHOUT NOTICING YOU AND YOU CAN'T DO ANYTHING ABOUT IT .
And you want to mark this as resolved?
Don't accept bets more than 100k USD if you can't pay the winnings of a player !!!
Changing outcomes and odds after we win is not the way
Ho parlato del rimborso di 6 delle mie scommesse dopo aver vinto con tutte le scommesse fornite.
1xbet ha risposto; in base alle nostre regole possiamo modificare l'esito di qualsiasi scommessa senza che il giocatore se ne accorga.
COME È LEGALE UN TALE TERMINE?
COME È GIUSTIFICATO?
POSSONO CAMBIARE LE TUE PROBABILITÀ DI RISULTATO DOPO AVER VINTO SENZA NOTARE DI TE E NON PUOI FARE NULLA AL RIGUARDO.
E vuoi contrassegnarlo come risolto?
Non accettare scommesse superiori a 100.000 USD se non puoi pagare le vincite di un giocatore!!!
Cambiare risultati e quote dopo aver vinto non è la strada giusta
They completely deleted my account with funds still in my account !!
How is that ok ???
They can terminate my account whenever they want but they have to pay me the remaining of my balance
Hanno cancellato completamente il mio account con fondi ancora nel mio account!!
Come va bene???
Possono chiudere il mio account quando vogliono, ma devono pagarmi il resto del saldo
Hello Miladsuri1379,
Players play at their own risk at casinos. We always recommend that players read casino reviews and the casino's terms and conditions before engaging with the website to determine whether the casino is a good fit for them. This complaint is marked as Resolved on LCB only because we did everything we could to help you, and if casino's decision is final we can't go further than that. If you decide to take legal action or complain to a higher iGaming authority, such as licencor, it's your personal decision, and we can't advise you on that. Please keep in mind that licensors often take longer to respond.
We are mediators between players and casinos. We offer our help to try to solve the complaints that players have with casinos, free of charge.
Thanks for your understanding.
Ciao Miladsuri1379 ,
I giocatori giocano a proprio rischio nei casinò. Raccomandiamo sempre ai giocatori di leggere le recensioni del casinò e i termini e le condizioni del casinò prima di interagire con il sito Web per determinare se il casinò è adatto a loro. Questo reclamo è contrassegnato come Risolto su LCB solo perché abbiamo fatto tutto il possibile per aiutarti e, se la decisione del casinò è definitiva, non possiamo andare oltre. Se decidi di intraprendere un'azione legale o presentare un reclamo a un'autorità iGaming superiore, come Licencor, è una tua decisione personale e non possiamo consigliarti al riguardo. Tieni presente che i concessori di licenza spesso impiegano più tempo per rispondere.
Siamo mediatori tra giocatori e casinò. Offriamo il nostro aiuto per cercare di risolvere i reclami che i giocatori hanno nei confronti dei casinò, gratuitamente.
Grazie per la tua comprensione.
When the problem is still here and not solved , why you mark it as solved?
People will see here and think that 1xbet acted by their T&C (which they completely broke) .
As a mediator you should be just and set this as unresolved until the court's judgement
Quando il problema è ancora presente e non risolto, perché lo contrassegni come risolto?
Le persone vedranno qui e penseranno che 1xbet abbia agito secondo i loro T&C (che hanno completamente infranto).
Come mediatore dovresti essere giusto e lasciare la questione irrisolta fino alla sentenza del tribunale
Hello Miladsuri1379,
Every post is public so everyone can see everything.
Unresolved status only includes complaints about the casino's or the submitter's lack of responsiveness.
Thank you for understanding.
Ciao Miladsuri1379 ,
Ogni post è pubblico quindi tutti possono vedere tutto.
Lo stato irrisolto include solo i reclami relativi alla mancanza di reattività del casinò o dell'autore della richiesta.
Grazie per la comprensione.
you have License under CEG Curacao Authority and Curacao has some T&C that all the bookmakers under their license should abide . i will state clearly the obvious statements of "The Curaçao Gaming Control Board" "the regulator for the Curaçao land-based casino industry, the licensing authority for all lotteries, charity bingo, charity bon ku ne and the licensing authority and supervisor for online gaming" :
Territory Access
The Operator is not allowed to offer B2C Services to any person that is residing in a Territory if this has been prohibited by any agreement with Third Parties, such as, however not limited to Payment Processors and Game Providers. It is the sole responsibility of the Operator to be aware of any limitations deriving from the said prohibitions to its B2C Services.
The Operator is obliged to arrange that persons residing in these prohibited Territories, shall not be able to view or access the Website. As a replacement, the Operator shall arrange for the display of a notification in such cases, explaining why the said person is not allowed to see the said Content.
The Operator shall at all times observe national as well as international rules and regulations that allow or prohibit display of Content, for which the Operator is solely responsible.
The Operator is required to Report, as an Incident, any notification of any Regulator stating that the Operator has allowed persons in a prohibited Territory to view or access the Website within one Business Day after the said notification has been received. Failure to do so or timely do so shall result in a Material Breach of the IP-Agreement. The Operator is obliged to respond to the Regulator that issued the notification, within the demanded timeframe.
so you it's Operator obligation based on your authority's T&C and whatever you write in your own T&C is illegal and will be act upon .
hai la licenza dell'autorità CEG Curacao e Curacao ha alcuni termini e condizioni che tutti i bookmaker sotto la loro licenza dovrebbero rispettare. esporrò chiaramente le ovvie dichiarazioni del " The Curaçao Gaming Control Board " "il regolatore dell'industria dei casinò terrestri di Curaçao, l'autorità concedente per tutte le lotterie, il bingo di beneficenza, l'ente benefico bon ku ne e l'autorità concedente e supervisore per i giochi online " :
Accesso al territorio
L'Operatore non è autorizzato a offrire Servizi B2C a persone che risiedono in un Territorio se ciò è stato proibito da qualsiasi accordo con Terze Parti, quali, a titolo esemplificativo, elaboratori di pagamento e fornitori di giochi. È esclusiva responsabilità dell'Operatore essere a conoscenza delle eventuali limitazioni derivanti da detti divieti ai propri Servizi B2C.
L'Operatore è obbligato a garantire che le persone residenti in questi territori vietati non possano visualizzare o accedere al sito web. In sostituzione, in tali casi, l'Operatore provvederà alla visualizzazione di una notifica, spiegando il motivo per cui a detta persona non è consentito vedere detto Contenuto.
L'Operatore dovrà osservare in ogni momento le norme e i regolamenti nazionali e internazionali che consentono o vietano la visualizzazione dei Contenuti, di cui l'Operatore è l'unico responsabile.
L'Operatore è tenuto a segnalare, come incidente, qualsiasi notifica di qualsiasi autorità di regolamentazione che affermi che l'Operatore ha consentito a persone in un territorio vietato di visualizzare o accedere al sito Web entro un giorno lavorativo dal ricevimento di detta notifica. Il mancato o tempestivo intervento in tal senso comporterà una violazione sostanziale dell'accordo IP. L'Operatore è tenuto a rispondere all'Autorità che ha emesso la segnalazione, nei tempi richiesti.
quindi è un obbligo dell'Operatore basato sui T&C della tua autorità e qualunque cosa scrivi nei tuoi T&C è illegale e verrà applicata.
And suddenly when we talk about their breach of T&C (Curaçao online gaming authority) they vanish :))
E all'improvviso quando parliamo della loro violazione dei T&C (autorità di gioco online di Curaçao) svaniscono :))
As you see , 1xbet isn't responding anymore .
Stay away from this scam bookmaker specially if you are from a prohibited gambling country , they won't treat you well .
They are providing financial services to all prohibited countries specially asian countries , soon their license will be revoked hopefully .
Come vedi, 1xbet non risponde più.
Stai lontano da questo bookmaker truffatore, specialmente se provieni da un paese in cui è vietato il gioco d'azzardo, non ti tratteranno bene.
Stanno fornendo servizi finanziari a tutti i paesi proibiti, in particolare ai paesi asiatici, presto la loro licenza verrà revocata, si spera.
No answers yet from 1xbet :)
Handover my bet and transaction history and i will prove that im right in the court
Nessuna risposta ancora da 1xbet :)
Consegnami la cronologia delle mie scommesse e transazioni e dimostrerò che ho ragione in tribunale
Hello Miladsuri1379,
The casino representative considers your case closed, thus we are unable to offer further assistance. You have the option to file a complaint with the casino licensor.
Ciao Miladsuri1379 ,
Il rappresentante del casinò considera il tuo caso chiuso, pertanto non siamo in grado di offrire ulteriore assistenza. Hai la possibilità di presentare un reclamo al concessore della licenza del casinò.
Ofcourse they do .
Corruption is all over the place , stay away from 1xbet at all cost
Naturalmente lo fanno.
La corruzione è ovunque, stai lontano da 1xbet a tutti i costi
Hello! We regret the inconvenience you've encountered. We'd like to delve deeper into your request. To ensure the confidentiality of your personal information, please contact us at our official email: complaints@1xpartner.com, providing more detailed information: your account number and specifics of the difficulty you've faced. We look forward to hearing from you and are prepared to promptly address your case and offer assistance. Have a great day! Best regards, Alex | 1XBET Team
Ciao! Siamo spiacenti per l'inconveniente che hai riscontrato. Vorremmo approfondire la tua richiesta. Per garantire la riservatezza delle tue informazioni personali, ti preghiamo di contattarci alla nostra email ufficiale: reclami@1xpartner.com, fornendo informazioni più dettagliate: il tuo numero di conto e i dettagli della difficoltà che hai affrontato. Saremo lieti di ricevere vostre notizie e siamo pronti ad affrontare tempestivamente il vostro caso e ad offrirvi assistenza. Vi auguro una buona giornata! Cordiali saluti, Alex | 1SquadraXBET
Can I ask for the presence of a 1xbet casino Rep? Their customer support provided me with very poor information/replies. They sent me to the block team email I never got a reply in over 7 days. Complaints department hasn't responded either, making me believe they ignore emails from players.
Their security department opened an investigation into my complaint, but provided me with doubtful information after a shady "internal Investigation". After providing with proof that contradicts what they told me, they have not answered me back. Hopefully 1xbet can resume to solving my problem and replying to my emails, as I have serious doubts about their Investigations, because they only find whatever they want.
Looking forward to a reply,
Best regards,
Duarte
Posso richiedere la presenza di un rappresentante del casinò 1xbet? Il loro supporto clienti mi ha fornito informazioni/risposte molto scarse. Mi hanno inviato all'e-mail del team di blocco e non ho mai ricevuto risposta in oltre 7 giorni. Nemmeno il reparto reclami ha risposto, facendomi credere che ignorino le e-mail dei giocatori.
Il loro dipartimento di sicurezza ha aperto un'indagine sulla mia denuncia, ma mi ha fornito informazioni dubbie dopo una losca "indagine interna". Dopo aver fornito prove che contraddicono quanto mi hanno detto, non mi hanno risposto. Spero che 1xbet possa riprendere a risolvere il mio problema e a rispondere alle mie e-mail, poiché ho seri dubbi sulle loro indagini, perché trovano solo quello che vogliono.
In attesa di una risposta,
Distinti saluti,
Duarte
3/ 5
Hello Dudu,
Could you please provide us with more information about your case? What is the issue with the casino that you complained about to their support?
Please send us your casino username via PM so that we could forward it to the casino rep.
Thank you.
Ciao Dudu ,
Potresti fornirci maggiori informazioni sul tuo caso? Qual è il problema con il casinò di cui ti sei lamentato con il loro supporto?
Ti preghiamo di inviarci il tuo nome utente del casinò tramite PM in modo che possiamo inoltrarlo al rappresentante del casinò.
Grazie.
Hi JovanaV,
I will send you all the details through PM, if that's OK with you. Unlike my other complaint here in LCB, 1xbet seemed willing to at least investigate, but unfortunately they provided me with wrong information, and after I provided them with screenshots of what happened that contradicts what they told me, they stopped responding me.
Ciao JovanaV,
Ti manderò tutti i dettagli tramite PM, se per te va bene. A differenza dell'altro mio reclamo qui in LCB, 1xbet sembrava disposto almeno a indagare, ma sfortunatamente mi hanno fornito informazioni errate e, dopo aver fornito loro degli screenshot di quanto accaduto che contraddice ciò che mi avevano detto, hanno smesso di rispondermi.
Hello Dudu,
Thank you for sending additional information about your case along with your casino credentials. We have emailed the casino representative and will update you as soon as we receive a response from them.
Ciao Dudu ,
Grazie per aver inviato ulteriori informazioni sul tuo caso insieme alle credenziali del casinò. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò e ti aggiorneremo non appena riceveremo una risposta da loro.
Thank you JovanaV,
I haven't heard back either from the Security Department from 1xbet. I am really wondering about their shady " Internal Investigations" as I honestly believe they only find what they want.
Their Investigation said, they didnt find anything that I mentioned, and when I sent them evidence that contradicted them, they stop responding.
Kindly note that, I still have 0 access to my account, Block department doesn't answer, Complaints department doesn't answer either. I have no way of retrieving logs because of this. And now it says my App cannot be used in my country, but until the 28th July, until they blocked me Unsolicited, I never had an issue with the App itself. This is extremely shady.
Grazie JovanaV,
Non ho ricevuto risposta neanche dal Dipartimento di Sicurezza di 1xbet. Mi chiedo davvero delle loro losche "Indagini Interne" perché credo sinceramente che trovino solo ciò che vogliono.
La loro indagine ha affermato che non hanno trovato nulla di ciò che ho menzionato e quando ho inviato loro prove che li contraddicevano, hanno smesso di rispondere.
Si prega di notare che non ho ancora accesso al mio account, il dipartimento di blocco non risponde, il dipartimento reclami non risponde neanche. Non ho modo di recuperare i log per questo motivo. E ora dice che la mia app non può essere utilizzata nel mio paese, ma fino al 28 luglio, finché non mi hanno bloccato Unsolicited, non ho mai avuto problemi con l'app stessa. Questo è estremamente losco.
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas
Utilizza questa funzione per informare i moderatori e l'amministratore di un messaggio offensivo o erroneamente inviato.
Si prega di notare che il tuo indirizzo email sarà visibila ai moderatori se si utilizza questo
Inserisci commento
Congratulazioni, sarai informato sui nuovi casinò. Riceverai un'email di verifica per confermare la tua iscrizione.
Qualcosa è andato storto. Per favore riprova.