Dear pulkita16,
We make every effort to reach out to them and send reminders every other day for this complaint, as well as others. Unfortunately, if the casino doesn’t respond, that’s beyond our control.
You’ve already received their response asking you to provide original files, as they don’t accept the current format due to security reasons, and to follow the instructions provided by the casino's security department.
We will continue reaching out to them regarding your case but if there are no more responses from their side, that is not up to us.
Thank you for understanding.
Gentile pulkita16 ,
Facciamo ogni sforzo per contattarli e inviare promemoria a giorni alterni per questo reclamo, così come per altri. Sfortunatamente, se il casinò non risponde, è al di fuori del nostro controllo.
Hai già ricevuto la loro risposta in cui ti viene chiesto di fornire i file originali, poiché per motivi di sicurezza non accettano il formato attuale, e di seguire le istruzioni fornite dal dipartimento di sicurezza del casinò.
Continueremo a contattarli in merito al tuo caso, ma se non riceveremo ulteriori risposte, la decisione non sarà nostra.
Grazie per la comprensione.