Hello Dudu,
We still haven't heard back from the casino rep, we've sent them another reminder now. We hope to receive some feedback this time so we can continue assisting you with your case.
Thank you for your patience.
Potresti aiutarmi a contattare il tuo supporto bancario? Ho aspettato più di tre settimane affinché la mia verifica terminasse, non hanno risposto e ho inviato loro prove sufficienti della mia...
LEGGIHo lo stesso problema. Ho inviato un'email al supporto e non ho avuto fortuna. Per favore, aiutatemi?
LEGGIPreparati a essere travolto dall'eccitazione al Flush Casino ! Questo casinò online è un vero punto di svolta, vantando un'impressionante gamma di slot, giochi da tavolo e azione con croupier dal...
LEGGIPer favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
Hello Dudu,
We still haven't heard back from the casino rep, we've sent them another reminder now. We hope to receive some feedback this time so we can continue assisting you with your case.
Thank you for your patience.
Ciao Dudu ,
Non abbiamo ancora ricevuto risposta dal rappresentante del casinò, gli abbiamo inviato un altro promemoria. Speriamo di ricevere un feedback questa volta, così potremo continuare ad assisterti con il tuo caso.
Grazie per la pazienza.
Thank you JovanaV,
Unfortunately 1xbet doesn't seem willing to let me inside my account to retrieve any logs that might be used as evidence against them. I still have 0 access to my account, and even after contacting all the departments ( support, Block, Complaints and Security) none responds.
I will wait a few more days.
Grazie JovanaV,
Purtroppo 1xbet non sembra disposto a lasciarmi entrare nel mio account per recuperare eventuali log che potrebbero essere usati come prova contro di loro. Ho ancora 0 accessi al mio account e anche dopo aver contattato tutti i dipartimenti (supporto, Blocco, Reclami e Sicurezza) nessuno risponde.
Aspetterò ancora qualche giorno.
Nothing from 1xbet so far? They still haven't answered any of my emails or give any signs of life.
Finora niente da 1xbet? Non hanno ancora risposto a nessuna delle mie e-mail né hanno dato segni di vita.
Dear Dudu,
Unfortunately still no response from them. We've sent them yet another reminder email, hopefully, we will get some response this time.
Caro Dudu ,
Purtroppo ancora nessuna risposta da parte loro. Abbiamo inviato loro un'altra email di promemoria, speriamo di ricevere una risposta questa volta.
Dear Dudu,
We heard back from the casino. They say that they have forwarded your case to their Security Service for review and will let us know once they receive a response. Keep you updated on this thread.
Caro Dudu ,
Abbiamo ricevuto risposta dal casinò. Dicono di aver inoltrato il tuo caso al loro Security Service per la revisione e ci faranno sapere una volta ricevuta una risposta. Tienici aggiornati su questo thread.
Dear JovanaV,
Thank you Very much for actively trying to help me with my problem. I really appreciate it.
I hope the security department doesn't copy and paste the same answer they gave me through email to which I sent them evidence that contradicts. I will get ahead and post here, what they told me and my answer to them with evidence contradicting them.
Over 3 weeks waiting for a simple answer from the block department, and nothing to far.
Kindly note that I still have 0 access to my account. My account was blocked after I requested a limitation to my deposits of 50€ per day, and they blocked my account after my request.
Best regards
Cara JovanaV,
Grazie mille per aver cercato attivamente di aiutarmi con il mio problema. Lo apprezzo molto.
Spero che il dipartimento di sicurezza non copi e incolli la stessa risposta che mi hanno dato via email, a cui ho inviato prove che contraddicono. Andrò avanti e pubblicherò qui, quello che mi hanno detto e la mia risposta a loro con prove che li contraddicono.
Sono passate più di 3 settimane in attesa di una risposta semplice dal reparto blocchi, e niente di troppo lontano.
Si prega di notare che non ho ancora accesso al mio account. Il mio account è stato bloccato dopo che ho richiesto una limitazione dei miei depositi di 50€ al giorno e hanno bloccato il mio account dopo la mia richiesta.
Distinti saluti
Hello! Your account has been blocked due to gambling addiction. To unblock your account, please send a medical document confirming the absence of addiction along with your ID to our official email block@1xbet-team.com.
Ciao! Il tuo account è stato bloccato a causa della dipendenza dal gioco d'azzardo. Per sbloccare il tuo account, invia un documento medico che confermi l'assenza di dipendenza insieme al tuo documento d'identità alla nostra e-mail ufficiale block@1xbet-team.com.
Dear 1xbet,
I requested a Limit to my deposits and i got blocked. Block team does not answer any emails. In 2023 I requested the same thing and nothing was done, so if you take this much action when asking for a limitation on deposits, why didn't you apply restrictions when i requested it through email in 2023?
Could you comment on the fact that, the security team replied i never requested anything before 28-7-2024, but after proving evidence that contradicts, i got no answer? Could you answer why does the block team not reply since I have contacted them at least 2 times?
In 2023 when i requested a block, 1xbet did not follow my request. When I didn't ask for a block 1xbet Blocked my account. This is a case of misconduct, by 1xbet, you failed to fulfill obligations when requested and now you applied measures when not requested. Due to this, I will reiterate what I said on my email to the security team.
i am ready to take this to Curacao Egaming the license provider. Even though you do not let me inside my account to retrieve any chat logs, i have all the conversations through email.
An effort was made by me to timely, make the Website 1xbet.com aware of the existence of problematic gambling behaviour. However, 1xbet team has not taken the necessary action(s) under responsible gaming to block the player's account.
A refund of the net deposits since I made the request through email is the only possible solution. 1xbet failed to fulfill their obligations and disregarded the Responsible gaming conduct, this is a breach of your own ToS and the CCRG2022, article3, 2.g, 2.r, and 2.u.
I will be waiting for an answer before taking this to the license provider, as I am sure I have more than enough evidence to proceed with an official complaint, but I would like to give it a try to resolve this amicably and without the need for the ADR department.
Best regards
Gentile 1xbet,
Ho richiesto un limite ai miei depositi e sono stato bloccato. Il team di Block non risponde a nessuna e-mail. Nel 2023 ho richiesto la stessa cosa e non è stato fatto nulla, quindi se fai così tanta azione quando chiedi una limitazione ai depositi, perché non hai applicato restrizioni quando l'ho richiesto tramite e-mail nel 2023?
Potresti commentare il fatto che il team di sicurezza ha risposto che non ho mai richiesto nulla prima del 28-7-2024, ma dopo aver dimostrato prove contraddittorie, non ho ricevuto risposta? Potresti rispondere perché il team di blocco non risponde visto che li ho contattati almeno 2 volte?
Nel 2023, quando ho richiesto un blocco, 1xbet non ha seguito la mia richiesta. Quando non ho chiesto un blocco, 1xbet ha bloccato il mio account. Questo è un caso di cattiva condotta, da parte di 1xbet, non hai adempiuto agli obblighi quando richiesto e ora hai applicato misure quando non richiesto. Per questo motivo, ribadirò quanto ho detto nella mia e-mail al team di sicurezza.
sono pronto a portarlo a Curacao Egaming, il fornitore della licenza. Anche se non mi fate entrare nel mio account per recuperare alcun registro delle chat, ho tutte le conversazioni tramite e-mail.
Ho fatto uno sforzo per informare tempestivamente il sito web 1xbet.com dell'esistenza di comportamenti di gioco problematici. Tuttavia, il team di 1xbet non ha preso le misure necessarie ai sensi del gioco responsabile per bloccare l'account del giocatore.
L'unica soluzione possibile è il rimborso dei depositi netti, poiché ho fatto richiesta tramite e-mail. 1xbet non ha adempiuto ai propri obblighi e ha ignorato la condotta di gioco responsabile, ciò costituisce una violazione dei propri ToS e del CCRG2022, articolo 3, 2.g, 2.r e 2.u.
Attenderò una risposta prima di rivolgermi al fornitore della licenza, poiché sono certo di avere prove più che sufficienti per procedere con un reclamo ufficiale, ma vorrei provare a risolvere la questione in via amichevole e senza dover ricorrere al dipartimento ADR.
Distinti saluti
Thanks Eugene for giving precious time to us in this forum. We players will get updated information regarding bets etc from you.
Grazie Eugene per averci dedicato del tempo prezioso in questo forum. Noi giocatori riceveremo informazioni aggiornate sulle scommesse ecc. da te.
Dear JovanaV,
Cara JovanaV,
1xBet wrote:Hello! Your account has been blocked due to gambling addiction. To unblock your account, please send a medical document confirming the absence of addiction along with your ID to our official email block@1xbet-team.com.
Dear Dudu,
Did you send the requested documentation to the casino?
1xBet ha scritto:Ciao! Il tuo account è stato bloccato a causa della dipendenza dal gioco d'azzardo. Per sbloccare il tuo account, invia un documento medico che confermi l'assenza di dipendenza insieme al tuo documento d'identità alla nostra e-mail ufficiale block@1xbet-team.com.
Caro Dudu ,
Hai inviato la documentazione richiesta al casinò?
Dear JovanaV,
1xbet told me to contact the block department for further assistance. The block department hasn't answered any emails in almost 1 month.
Also, The whole access to the account is denied. I need access to the chat Logs with customer support.
I messaged the block department as requested by 1xbet on the 29 July. No answer in 1 month.
When I said I would make a complaint with the license provider, they have not Given me any access to the account to retrieve any chat logs. I would like access to the chat Logs, to see if I am going to take this further or no.
Best regards
Cara JovanaV,
1xbet mi ha detto di contattare il dipartimento blocchi per ulteriore assistenza. Il dipartimento blocchi non ha risposto a nessuna email per quasi 1 mese.
Inoltre, l'accesso completo all'account è negato. Ho bisogno di accedere ai registri delle chat con l'assistenza clienti.
Ho inviato un messaggio al reparto blocchi come richiesto da 1xbet il 29 luglio. Nessuna risposta in 1 mese.
Quando ho detto che avrei presentato un reclamo al fornitore della licenza, non mi hanno dato alcun accesso all'account per recuperare alcun registro delle chat. Vorrei avere accesso ai registri delle chat, per vedere se intendo andare oltre o no.
Distinti saluti
Just to clear up any possible misunderstandings,
I requested a limit to my deposits and 1xbet blocked my account. During 2023 I requested a block to my account more than once, and 1xbet never applied one. In my point of view, they are blocking now, because they didn't before, even though i requested multiple times... Now, i requested only a Limit to my deposits, since I am doing much better with my gambling.
This is the problem I am facing. Also, they are blocking me the access to the App and to my account to prevent me from retrieving chat Logs. When a block is applied, the player can't deposit, like you will see below. They Blocked my access to the App because they know I had already requested several times, both through chat and email, and since I told them, I would go further with a complaint, that's why they blocked my access to the app instead of just limiting the deposits.
The fact that the complaints email, the block team and the security department do not answer any email, further proves my point, that they know I have basis to go further with a complaint, so they just ignore any email i send, including giving me any access to my account to access the chat Logs. I will wait for 1xbet reply either way.
Best regards
Solo per chiarire eventuali malintesi,
Ho richiesto un limite ai miei depositi e 1xbet ha bloccato il mio account. Nel 2023 ho richiesto un blocco al mio account più di una volta e 1xbet non ne ha mai applicato uno. Dal mio punto di vista, stanno bloccando ora, perché non lo facevano prima, anche se l'ho richiesto più volte... Ora, ho richiesto solo un limite ai miei depositi, dato che sto andando molto meglio con il mio gioco d'azzardo.
Questo è il problema che sto affrontando. Inoltre, mi stanno bloccando l'accesso all'App e al mio account per impedirmi di recuperare i log delle chat. Quando viene applicato un blocco, il giocatore non può depositare, come vedrai di seguito. Hanno bloccato il mio accesso all'App perché sanno che avevo già richiesto più volte, sia tramite chat che tramite e-mail, e poiché gliel'ho detto, andrei oltre con un reclamo, ecco perché hanno bloccato il mio accesso all'app invece di limitare semplicemente i depositi.
Il fatto che l'email di reclamo, il team di blocco e il dipartimento di sicurezza non rispondano a nessuna email, dimostra ulteriormente il mio punto, che sanno che ho basi per andare oltre con un reclamo, quindi ignorano qualsiasi email che invio, incluso il darmi qualsiasi accesso al mio account per accedere ai registri della chat. Aspetterò la risposta di 1xbet in ogni caso.
Distinti saluti
Dear Eugene how much a player can win maximum with minimum bet and in which sport?
If you dont mind please send a video link from where a new player who doesn't know how to make a bet will learn.
I will also await your response in my inbox.
Caro Eugene, quanto può vincere al massimo un giocatore con una puntata minima e in quale sport?
Se non ti dispiace, ti preghiamo di inviare un link video da cui un nuovo giocatore che non sa come piazzare una scommessa potrà imparare.
Attenderò anche la tua risposta nella mia casella di posta.
Dear Dudu,
We’ve sent another email to the casino asking if they are willing to continue cooperating on your case. We’ll update you if we receive any feedback from them.
Thank you for your patience.
Caro Dudu ,
Abbiamo inviato un'altra e-mail al casinò chiedendo se sono disposti a continuare a collaborare al tuo caso. Ti aggiorneremo se riceveremo feedback da loro.
Grazie per la pazienza.
Dear JovanaV,
I appreciate the help. 1xbet is just going around in circles by now. I received a new message saying to message the block department. I have been waiting for an answer from the block department for 1 month.
It's pointless. Curaçao licensed casinos are terrible, as they have to answer to no one right now, as the license providers are going out of business. 1 of the 4 master licenses has already ceased services, Curaçao Egaming will cease services in 1 month and then 1xbet and others will have to apply for GCB license or they will not be able to operate. I can only recommend everyone not to use 1xbet, as they can basically do whatever they want, and go unpunished.
Best regards
Cara JovanaV,
Apprezzo l'aiuto. 1xbet ormai sta solo girando in tondo. Ho ricevuto un nuovo messaggio che diceva di inviare un messaggio al dipartimento di blocco. Aspetto una risposta dal dipartimento di blocco da 1 mese.
È inutile. I casinò con licenza di Curaçao sono terribili, perché non devono rispondere a nessuno in questo momento, dato che i fornitori di licenze stanno chiudendo i battenti. Una delle 4 licenze master ha già cessato i servizi, Curaçao Egaming cesserà i servizi tra 1 mese e poi 1xbet e altri dovranno richiedere la licenza GCB o non saranno in grado di operare. Posso solo consigliare a tutti di non usare 1xbet, perché possono fondamentalmente fare quello che vogliono e restare impuniti.
Distinti saluti
Dear JovanaV,
After sending 4 emails to the block department and waiting for over 1month, i finally received an answer saying my Request will be processed, and to wait for them to get back at me.
Whatever happens with the request, I think its safe to say it will be final, so I do not mind if the case is closed here. If by any chance anything happens, or I receive no answer back, I will open the complaint again if that's ok with you.
Thank you for reaching out to the Rep. And trying to help.
Best regards
Cara JovanaV,
Dopo aver inviato 4 e-mail al reparto blocchi e aver atteso per oltre 1 mese, ho finalmente ricevuto una risposta in cui mi veniva detto che la mia richiesta sarebbe stata elaborata e di attendere una risposta.
Qualunque cosa accada con la richiesta, penso che sia giusto dire che sarà definitiva, quindi non mi dispiace se il caso viene chiuso qui. Se per caso succede qualcosa, o non ricevo risposta, riaprirò il reclamo, se sei d'accordo.
Grazie per aver contattato il Rep. e per aver cercato di aiutare.
Distinti saluti
Dear Dudu,
Thank you for letting us know. Please update us on the progress.
We will now close this complaint as per your request, but if you need our assistance again, feel free to reach out.
Caro Dudu ,
Grazie per avercelo fatto sapere. Aggiornaci sui progressi.
Come da tua richiesta, chiuderemo questo reclamo, ma se hai nuovamente bisogno della nostra assistenza, non esitare a contattarci.
To casino agents, if you become a host or sell your products on the "lcb shop", it would be great. In addition, you may add members to your large casino platform. Most players know how great 1xbet is, but new players are afraid of the long and intensive verification of the casino. Sometimes, if possible, reduce the verification level or speed up the process. You will definitely be in the top casino in this industry.
Per gli agenti di casinò, se diventassi un host o vendessi i tuoi prodotti su "lcb shop", sarebbe fantastico. Inoltre, potresti aggiungere membri alla tua grande piattaforma di casinò. La maggior parte dei giocatori sa quanto è fantastico 1xbet, ma i nuovi giocatori hanno paura della lunga e intensiva verifica del casinò. A volte, se possibile, riduci il livello di verifica o accelera il processo. Sarai sicuramente nel miglior casinò in questo settore.
Hello,
I started played on their website starting from $200 and ran it up to $1100 and now they company has blocked my account and want me to send doucments for KYC verification.
I have sent all the documents that they requested and after 4 days they come back to me to ask for more documents (so they can get more time to cool things down) and eventually not pay the customer
I sent the additional documents that they requested and they are saying we can not accept this documents where as they are the original electricty bills from the state.
I have lost complete hope and I know these indian websites are a scam, is there anyway we can turn them down?
Ciao,
Ho iniziato a giocare sul loro sito web partendo da 200 $ e sono arrivato fino a 1100 $ e ora la società ha bloccato il mio account e vuole che invii i documenti per la verifica KYC.
Ho inviato tutti i documenti richiesti e dopo 4 giorni sono tornati da me per chiedermi altri documenti (così possono avere più tempo per calmare le cose) e alla fine non pagare il cliente
Ho inviato i documenti aggiuntivi che hanno richiesto e mi hanno detto che non possiamo accettare questi documenti poiché sono le bollette elettriche originali dello Stato.
Ho perso completamente la speranza e so che questi siti web indiani sono una truffa. C'è un modo per rifiutarli?
can @moderators help me here?
@moderatori possono aiutarmi?
Hello pulkita16,
Please send us your casino username via private message so that we could contact the casino rep and check your account.
Thank you.
Ciao pulkita16 ,
Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così potremo contattare il rappresentante del casinò e controllare il tuo account.
Grazie.
I don't have a username for this account as I never got a chance to save it, all I have is my email and they should be able to find me with that
Non ho un nome utente per questo account perché non ho mai avuto la possibilità di salvarlo, ho solo la mia email e dovrebbero riuscire a trovarmi con quella
Hello pulkita16,
Email is good too, please send it to me via private message so that we can forward it to the casino rep and try to assist you further.
Thank you.
Ciao pulkita16 ,
Anche la posta elettronica va bene, inviami il messaggio privato così possiamo inoltrarlo al rappresentante del casinò e cercare di aiutarti ulteriormente.
Grazie.
I have sent it to you but nobody has responded to me in my 22bet forum either
Te l'ho inviato ma nessuno mi ha risposto neanche nel mio forum 22bet
Hello pulkita16,
Thank you for sending your account details. We've sent an email to the casino rep regarding your case. Please keep an eye on this thread for further updates.
Ciao pulkita16 ,
Grazie per aver inviato i dettagli del tuo account. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo caso. Tieni d'occhio questo thread per ulteriori aggiornamenti.
nobody has reached out so far
nessuno si è fatto avanti finora
JovanaV wrote:Hello pulkita16,
Thank you for sending your account details. We've sent an email to the casino rep regarding your case. Please keep an eye on this thread for further updates.
nobody has reached out to me regarding this
JovanaV ha scritto:Ciao pulkita16,
Grazie per aver inviato i dettagli del tuo account. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo caso. Tieni d'occhio questo thread per ulteriori aggiornamenti.
nessuno mi ha contattato a riguardo
Thanks,I'll be hoping for a response
even though I know this company is fraud and Idk why people support them
Grazie, spero in una risposta
anche se so che questa azienda è una frode e non so perché la gente la sostiene
Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
Gentile pulkita16 ,
Ci scusiamo per l'attesa.
Secondo il Dipartimento di Sicurezza, la tua bolletta è stata richiesta il 6 ottobre, ma sfortunatamente non abbiamo ancora ricevuto i documenti originali. Ti preghiamo di astenerti dal modificare le foto e di inviare la foto originale, non modificata e non ritagliata, con una dimensione non inferiore a 1 MB.
Grazie mille in anticipo.
Distinti saluti,
Il team di 1xBet
Hello
That is a real utility bill why would I need to edit those?
Please tell me how do you want it
Ciao
Questa è una vera bolletta, perché dovrei modificarla?
Per favore dimmi come lo vuoi
I believe the lease agreement should work in this situation as well right? Can I provide that?
Credo che il contratto di locazione dovrebbe funzionare anche in questa situazione, giusto? Posso fornirlo?
1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
1xBet ha scritto:Gentile pulkita16,
Ci scusiamo per l'attesa.
Secondo il Dipartimento di Sicurezza, la tua bolletta è stata richiesta il 6 ottobre, ma sfortunatamente non abbiamo ancora ricevuto i documenti originali. Ti preghiamo di astenerti dal modificare le foto e di inviare la foto originale, non modificata e non ritagliata, con una dimensione non inferiore a 1 MB.
Grazie mille in anticipo.
Distinti saluti,
Il team di 1xBet
Perché non fornite istruzioni chiare sui documenti necessari?
Sto studiando a Bangalore e ho creato questo account qui per il quale è stata fornita una bolletta. Avete bisogno della mia bolletta di casa, che si trova nella città di Nagpur?
Per favore, comunica in modo chiaro e ti fornirò i documenti
pulkita16 wrote:1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
Hello! Support sent you a request on October 6th about what documents are needed for verification. Please send the documents that were requested. For all questions, for a faster response, write to technical support via chat in the application or on the website. Unfortunately, we will not be able to answer you on the forum as quickly as we would like.
Moreover, it is easier to solve directly with technical support to preserve confidential information.
Sincerely, the 1xbet team
Have a nice day!
pulkita16 ha scritto:1xBet ha scritto:Gentile pulkita16,
Ci scusiamo per l'attesa.
Secondo il Dipartimento di Sicurezza, la tua bolletta è stata richiesta il 6 ottobre, ma sfortunatamente non abbiamo ancora ricevuto i documenti originali. Ti preghiamo di astenerti dal modificare le foto e di inviare la foto originale, non modificata e non ritagliata, con una dimensione non inferiore a 1 MB.
Grazie mille in anticipo.
Distinti saluti,
Il team di 1xBet
Perché non fornite istruzioni chiare sui documenti necessari?
Sto studiando a Bangalore e ho creato questo account qui per il quale è stata fornita una bolletta. Avete bisogno della mia bolletta di casa, che si trova nella città di Nagpur?
Per favore, comunica in modo chiaro e ti fornirò i documenti
Ciao! Il supporto ti ha inviato una richiesta il 6 ottobre sui documenti necessari per la verifica. Invia i documenti richiesti. Per qualsiasi domanda, per una risposta più rapida, scrivi al supporto tecnico tramite chat nell'applicazione o sul sito web. Purtroppo, non saremo in grado di risponderti sul forum così rapidamente come vorremmo.
Inoltre, è più facile risolvere direttamente con il supporto tecnico il problema di preservare la riservatezza delle informazioni.
Cordiali saluti, il team 1xbet
Buona giornata!
1xBet wrote:pulkita16 wrote:1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
Hello! Support sent you a request on October 6th about what documents are needed for verification. Please send the documents that were requested. For all questions, for a faster response, write to technical support via chat in the application or on the website. Unfortunately, we will not be able to answer you on the forum as quickly as we would like.
Moreover, it is easier to solve directly with technical support to preserve confidential information.Sincerely, the 1xbet team
Have a nice day!
I have sent the documents yesterday and the support has stopped responding since a week
this doesn't look like I am going to get my money back from your partner company
can you reach out to them?
1xBet ha scritto:pulkita16 ha scritto:1xBet ha scritto:Gentile pulkita16,
Ci scusiamo per l'attesa.
Secondo il Dipartimento di Sicurezza, la tua bolletta è stata richiesta il 6 ottobre, ma sfortunatamente non abbiamo ancora ricevuto i documenti originali. Ti preghiamo di astenerti dal modificare le foto e di inviare la foto originale, non modificata e non ritagliata, con una dimensione non inferiore a 1 MB.
Grazie mille in anticipo.
Distinti saluti,
Il team di 1xBet
Perché non fornite istruzioni chiare sui documenti necessari?
Sto studiando a Bangalore e ho creato questo account qui per il quale è stata fornita una bolletta. Avete bisogno della mia bolletta di casa, che si trova nella città di Nagpur?
Per favore, comunica in modo chiaro e ti fornirò i documenti
Ciao! Il supporto ti ha inviato una richiesta il 6 ottobre sui documenti necessari per la verifica. Invia i documenti richiesti. Per qualsiasi domanda, per una risposta più rapida, scrivi al supporto tecnico tramite chat nell'applicazione o sul sito web. Purtroppo, non saremo in grado di risponderti sul forum così rapidamente come vorremmo.
Inoltre, è più facile risolvere direttamente con il supporto tecnico il problema di preservare la riservatezza delle informazioni.Cordiali saluti, il team 1xbet
Buona giornata!
Ho inviato i documenti ieri e il supporto ha smesso di rispondere da una settimana
non sembra che riavrò indietro i miei soldi dalla tua società partner
puoi contattarli?
1xBet wrote:pulkita16 wrote:1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
Hello! Support sent you a request on October 6th about what documents are needed for verification. Please send the documents that were requested. For all questions, for a faster response, write to technical support via chat in the application or on the website. Unfortunately, we will not be able to answer you on the forum as quickly as we would like.
Moreover, it is easier to solve directly with technical support to preserve confidential information.Sincerely, the 1xbet team
Have a nice day!
I have resubmitted my documents with my another email and the customer service responded with this, "
Dear customer, we ask you to apply from the previously used e-mail.
Please do not create lots of new mail threads, it makes the processing of your request longer."
But they are not responding to me on the previous thread
Are you guys looking for reasons to not give my money? I have also asked a lot of times for you to provide me the list of documents you need and you keep coming back to me with new request every 4 days trying to delay the process.
1xBet ha scritto:pulkita16 ha scritto:1xBet ha scritto:Gentile pulkita16,
Ci scusiamo per l'attesa.
Secondo il Dipartimento di Sicurezza, la tua bolletta è stata richiesta il 6 ottobre, ma sfortunatamente non abbiamo ancora ricevuto i documenti originali. Ti preghiamo di astenerti dal modificare le foto e di inviare la foto originale, non modificata e non ritagliata, con una dimensione non inferiore a 1 MB.
Grazie mille in anticipo.
Distinti saluti,
Il team di 1xBet
Perché non fornite istruzioni chiare sui documenti necessari?
Sto studiando a Bangalore e ho creato questo account qui per il quale è stata fornita una bolletta. Avete bisogno della mia bolletta di casa, che si trova nella città di Nagpur?
Per favore, comunica in modo chiaro e ti fornirò i documenti
Ciao! Il supporto ti ha inviato una richiesta il 6 ottobre sui documenti necessari per la verifica. Invia i documenti richiesti. Per qualsiasi domanda, per una risposta più rapida, scrivi al supporto tecnico tramite chat nell'applicazione o sul sito web. Purtroppo, non saremo in grado di risponderti sul forum così rapidamente come vorremmo.
Inoltre, è più facile risolvere direttamente con il supporto tecnico il problema di preservare la riservatezza delle informazioni.Cordiali saluti, il team 1xbet
Buona giornata!
Ho reinviato i miei documenti con un'altra email e il servizio clienti ha risposto con questo: "
Gentile cliente, ti preghiamo di inviare la tua candidatura dall'indirizzo e-mail precedentemente utilizzato.
Ti preghiamo di non creare troppi nuovi thread di posta, poiché ciò allungherebbe i tempi di elaborazione della tua richiesta."
Ma non mi rispondono nel thread precedente
State cercando delle ragioni per non darmi i miei soldi? Vi ho anche chiesto un sacco di volte di fornirmi l'elenco dei documenti di cui avete bisogno e continuate a tornare da me con una nuova richiesta ogni 4 giorni cercando di ritardare il processo.
JovanaV wrote:Hello pulkita16,
We contacted the casino rep and referred them to your post. Keep an eye on this thread for further updates.
is there anyway you can talk to them, they are not responding at all
JovanaV ha scritto:Ciao pulkita16,
Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e gli abbiamo indirizzato il tuo post. Tieni d'occhio questo thread per ulteriori aggiornamenti.
c'è un modo per parlare con loro, non rispondono affatto
I still haven't heard anything in 4 days, can you please check on this?
Non ho ancora ricevuto notizie da 4 giorni, puoi controllare?
Dear pulkita16,
Thank you very much for your patience. We have double-checked the information with the security department and received a response that only a link was provided by you. Unfortunately, we cannot accept this format under the security regulations. Please provide the original files as confirmation, according to the instructions given by the security department. Thank you in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
Gentile pulkita16 ,
Grazie mille per la pazienza. Abbiamo verificato due volte le informazioni con il dipartimento di sicurezza e abbiamo ricevuto una risposta in cui ci è stato fornito solo un collegamento. Purtroppo, non possiamo accettare questo formato in base alle normative di sicurezza. Si prega di fornire i file originali come conferma, secondo le istruzioni fornite dal dipartimento di sicurezza. Grazie in anticipo.
Distinti saluti,
Il team di 1xBet
As you can see above I have provided pdf documents to you, it is very clear at this point that you do not want to pay out.
I can send the pdf again and update the picture here, are you going to say the same thing then?
attached is the picture of resent documents right now
Come puoi vedere sopra, ti ho fornito i documenti in formato PDF; a questo punto è molto chiaro che non vuoi pagare.
Posso inviare di nuovo il PDF e aggiornare l'immagine qui, dirai la stessa cosa allora?
in allegato l'immagine dei documenti reinviati in questo momento
JovanaV wrote:Dear pulkita16,
We've contacted the casino rep again and will let you know as soon as we receive an update.
Thank you for your patience.
they are creating issues after issues even when I have provided all the documents, what does this imply?
No matter what I send they will keep requesting the documents
can you mediate here?
JovanaV ha scritto:Gentile pulkita16,
Abbiamo contattato nuovamente il rappresentante del casinò e ti faremo sapere non appena riceveremo aggiornamenti.
Grazie per la pazienza.
stanno creando problemi su problemi anche quando ho fornito tutti i documenti, cosa implica questo?
Non importa cosa mando, continueranno a richiedere i documenti
puoi mediare qui?
Dear pulkita16,
We've contacted the casino rep again and referred them to your latest post. Please keep an eye on this thread for further updates.
Gentile pulkita16 ,
Abbiamo contattato di nuovo il rappresentante del casinò e gli abbiamo fatto riferimento al tuo ultimo post. Tieni d'occhio questo thread per ulteriori aggiornamenti.
I am still waiting for the response
these websites are terrible
Sto ancora aspettando la risposta
questi siti web sono terribili
JovanaV wrote:Dear pulkita16,
We've contacted the casino rep again and referred them to your latest post. Please keep an eye on this thread for further updates.
when will this be resolved
can you please reach out to them again?
This is clearly a no pay scheme
JovanaV ha scritto:Gentile pulkita16,
Abbiamo contattato di nuovo il rappresentante del casinò e gli abbiamo fatto riferimento al tuo ultimo post. Tieni d'occhio questo thread per ulteriori aggiornamenti.
quando verrà risolto questo problema?
Potresti contattarli di nuovo, per favore?
Questo è chiaramente un programma senza retribuzione
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