CHIUSO - Casinò Slots Jungle / Casino Titan / Winpalace / GoldenCherry / Begado

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Ultimo messaggio fatto 9 anni fa fa da ajcrowe
daniel.affactive

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    2 mesi fa

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  • Originale English Traduzione Italiano

    Due to a management decision your account has been Excluded from Redeeming Coupons.


    Eeek.  Sorry to hear that.

    At least I'm confident that will NEVER happen to me.  I made a deposit today and I'm saving the last measly $5 for tomorrow.  Story of my life. sad

    Congrats on the nice win.

    A causa di una decisione della direzione, il tuo account è stato escluso dal riscatto dei coupon.


    Eeeek. Mi dispiace sentirlo.

    Almeno sono fiducioso che non mi succederà MAI. Ho effettuato un deposito oggi e sto risparmiando gli ultimi miseri $ 5 per domani. Storia della mia vita. sad

    Congratulazioni per la bella vittoria.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Daniel,
    I don't know if I'm understanding something correctly.. shocking, huh? wink

    In regards to your reply to Lutz, you said there is a max cashout of 5X for a free chip/bonus?  I totally get the free chip but is there a max cashout for deposits with bonus?  Not that I ever win anything to cashout....just curious.

    I'm not disputing the cashout for Lutz...I always look at what games are allowed. smiley

    Side note:  Sorry, Lutz.  It must suck bigtime to deposit and get all excited to cashout only to realize AFTER the fact only certain games are allowed even with a deposit.  From now on, wherever you play, click on 'coupon details' in the cashier section and you will see what games you can play.  If you don't take a bonus...you can play whatever you want.


    Hi Gabi,

    No, we don't have max cashout on deposit bonuses.

    Lutz was playing on a free chip, which are on 99% of the cases dedicated to slots, while Lutz played mainly roulette.

    Best regards,
    Daniel

    Ciao Daniel,
    Non so se ho capito bene una cosa.. scioccante, eh? wink

    Per quanto riguarda la tua risposta a Lutz, hai detto che esiste un prelievo massimo di 5 volte per un chip/bonus gratuito? Ottengo totalmente il chip gratuito ma esiste un limite massimo di incasso per i depositi con bonus? Non che io abbia mai vinto qualcosa per incassare... sono solo curioso.

    Non discuto l'incasso di Lutz... guardo sempre quali giochi sono consentiti. smiley

    Nota a margine: scusa, Lutz. Deve fare schifo alla grande depositare ed essere entusiasta di incassare solo per rendersi conto DOPO il fatto che solo alcuni giochi sono consentiti anche con un deposito. D'ora in poi, ovunque giochi, clicca su "dettagli coupon" nella sezione cassa e vedrai a quali giochi puoi giocare. Se non prendi il bonus...puoi giocare quello che vuoi.


    Ciao Gabi,

    No, non abbiamo un limite massimo di incasso sui bonus di deposito.

    Lutz giocava con fiche gratuite, che nel 99% dei casi sono dedicate alle slot, mentre Lutz giocava principalmente alla roulette.

    Distinti saluti,
    Daniele
  • Originale English Traduzione Italiano

    Okay, I just wanted to take the time to update anyone who cared to know what the outcome of my mysterious $300.00 reversal at Golden Cherry that I did not do.  I spoke to Tommy who was very nice and I felt really cared.  He sent me two screenshots showing the game play of the reversed $300.00.  While I was looking at the screenshots he emailed me, he was looking at the link to LCB that I provided showing my screenshots.  We both agreed that the game play did match.  He/Daniel did give me a $100 free bonus for the inconveince.  After receiving an email from Nate in Finance again asking for the screenshots to be emailed to him i received another message from him and it did not go in my favor.  He admitted that our game play did not match.  When he emailed me back I got the feeling from him like "why are you emailing me?"  Here is the screen shots from Tommy that showed someone played my withdraw after they reversed it.  He only sent two shots, the chat that Tommy and I had while discussing the screenshots, and the emails from Nate and my replies.  I hope this does not happen to anyone else.  I am sorry but I have to split this post into two different post as it looks like I am going over the characters limit.  

    The next post under this one will show the chat transcript from Tommy and the next one will be the emails from Nate.  

    If you compare the two screenshots with my game play screenshots a few pages back you will see there is NO game play during that time.



    Ok, volevo solo prendermi il tempo per aggiornare chiunque fosse interessato a sapere quale sarà l'esito della mia misteriosa inversione di $ 300,00 su Golden Cherry che non ho fatto. Ho parlato con Tommy che è stato molto gentile e mi sono sentito davvero preoccupato. Mi ha inviato due screenshot che mostrano il gioco dei $ 300,00 invertiti. Mentre guardavo gli screenshot che mi aveva inviato via email, lui stava guardando il collegamento a LCB che gli avevo fornito mostrando i miei screenshot. Eravamo entrambi d'accordo sul fatto che il gioco corrispondesse. Lui/Daniel mi ha dato un bonus gratuito di $ 100 per l'inconveniente. Dopo aver ricevuto nuovamente un'e-mail da Nate in Finanza che chiedeva di inviargli gli screenshot via e-mail, ho ricevuto un altro messaggio da lui e non è andato a mio favore. Ha ammesso che il nostro gioco non corrispondeva. Quando mi ha risposto via email ho avuto la sensazione di "perché mi stai mandando un'email?" Ecco le schermate di Tommy che mostrano che qualcuno ha giocato il mio ritiro dopo averlo invertito. Ha inviato solo due scatti, la chat che io e Tommy abbiamo avuto mentre discutevamo degli screenshot, le e-mail di Nate e le mie risposte. Spero che questo non accada a nessun altro. Mi dispiace ma devo dividere questo post in due post diversi perché sembra che stia superando il limite di caratteri.

    Il post successivo sotto questo mostrerà la trascrizione della chat di Tommy e il successivo saranno le email di Nate.

    Se confronti i due screenshot con gli screenshot del mio gioco di qualche pagina fa, vedrai che NON c'è gioco durante quel periodo.



  • Originale English Traduzione Italiano

    Email from Tommy that goes with screen shots below:
    Dear Cindy

    As per our conversation from earlier, below you will find the screenshots of your gaming activity on the night of September 27, from 00:38 AM till 01:17 AM

    In order to save some time, I have only attached the first and the last screens. If you’d like me to forward you all the screens in between as well- please respond and I will send them out a.s.a.p.

    The highlighted section on the first screenshot is the moment the reversal has actually been done- according to our logs. You can see the balance was 0, and then became 299.70

    On the second screenshot, the highlighted section is the exact moment where the balance became 0, and the game play stopped. It was then resumed at 8:43 AM, when you have received Daniel’s $50 chip.


    Best Regards
    Thomas
    Golden Cherry Casino

    Chat with Tommy regarding mysterious reversal:

    Chat start time Oct 4, 2011 8:14:39 AM EST
    Chat end time Oct 4, 2011 10:02:25 AM EST
    Duration (actual chatting time) 01:47:46
    Operator Tommy
    Chat Transcript
    info: Please wait for a site operator to respond.

    info: You are now chatting with 'kris'

    Cindy: Good morning Kris :-)

    kris: Welcome to the Golden Cherry Casino, Cindy!

    kris: And Good morning to you as well! cheesy

    kris: How can I help?

    Cindy: Your casino has become my favorite Rival

    Cindy: If you look at my deposit history you can see I deposit loyally and quite a bit and reverse more than I cash out lol

    kris: Awesome! cheesy

    Cindy: My question is:

    Cindy: The other rivals I use to play at once I became verified I would receive monthly cashback anywhere from 10-20% of my deposits. Do you not offer that?

    kris: We offer a weekly cashback program- would you like me to contact the account manager for you and ask him to add you to his list?

    Cindy: YES, I had asked about his before and was told they didn't offer it through chat so I have missed out on A LOT of money$$

    kris: Goodness! D: Let me see if I can do a little something for you today- it won't be a cashback on a weekly type, but I'll make sure the account manager is aware that you want to be part of the program. I'm writing the email as we speak. Err. Write. (Its hard to write in two places sometimes!)
    kris: Also, you can get a cashback on every reversal if you come on here and let us know you'd like it. smiley

    Cindy: Also, after many many deposits last week I received a very small free chip. Than I deposited again and cashed out 1400. I reversed the 400 and rewithdrew the 300 and left the 2 500 withdrawls to process. Well, I spoke to you last week about my 300 withdraw missing and I never got that back then I reversed 1100 total

    Cindy: and if you look at my total reversals it is probably about 3k.

    Cindy: I feel like I was done wrong with the 300 cancelled. I feel there is nothing I can do about it. Plus I have come to chat many times mentioning my reversals and NO ONE ever said hey we offer this.
    kris: Well, on a missing withdrawal you'll need to email finance@goldencherry.com. I'm just CS, you know? Can't do much about that one. But, let me see if I can get something nice authorized for you, all the same.

    kris: Well, I'll also bring that up. the Weekly cashback program is a newer program we're starting, so some people might not be fully aware of it.

    kris: But, still, they should be.

    kris: I'm sorry, of course, that you've had these issues! Give me a few to see what I can do for you, Cindy.

    Cindy: I have reversed..are you sitting down? lol

    kris: Well. Its hard to type at a desk while standing ;p

    Cindy: 4200.17 since July 29th

    Cindy: lmao

    kris: Just a minute Cindy- I'm going to go talk to someone and see if I can do something for you- okay?

    Cindy: I got an email from Nate or Nathan pretty much saying I'm out of luck even though there is no play history on the supposivly reversal of 300

    Cindy: okay. Plus I have only withdrew 500 once lol

    Cindy: I stick to a casino that treats me as I treat them with my deposits.

    Cindy: ty for checking

    kris: Okay! Just give me a second here. Can't make any promises, but we do like to take care of our people here.  So- just a moment.

    Cindy: k

    Cindy: and I've deposited a little over 900

    Cindy: I will hush and see if you can work some magic lol

    kris: Alright- give me about 5 minutes here to bring my manager up to speed and see what we can do, okay Cindy? wink

    Cindy: ty...

    kris: Okay Cindy, I'm going to transfer you to my manager- okay?

    Cindy: k
    info: Please wait while I transfer the chat to 'Tommy'.

    info: You are now chatting with 'Tommy'

    Tommy: Hello Cindy, how are you?
    Cindy: Hello Tommy

    Cindy: I have been better lol

    Cindy: I came on here asking about monthly cashback for a second time and then I larn you offer weekly cashback that no one told me about

    Cindy: and then I learn if you come to chat you can get something like cashback on reversals and I have had 4200.17 in reversals and have only cashed out once for 500

    Tommy: In general- we don't offer neither weekly, nor monthly cashback

    Tommy: Our VIP members may have custom reward programs

    Cindy: Well if you read above that is what Kris told me just now

    Cindy: what about the reversal bonus she mentioned?

    Tommy: We offer insurance bonuses on reversals

    Cindy: I have reversed 4200.00 and never got a reversal bonus

    Cindy: I just started playing here at the end of July and love it here

    Tommy: I'm afraid that's something you have to speak to one of the Live Support reps prior to making a reversal- every time.

    Cindy: Can I please receive something like that now?

    Tommy: We can always offer an insurance on a reversal- every time you make one

    Tommy: But I'm afraid we cannot credit anything retroactively

    Cindy: Even when I have done a reversal and after I lost and made another deposit I would mention all my reversals and they would never offer any of the informtion you are telling me...like "hey come back to chat first next time"

    Tommy: I'm sorry if the support staff haven't informed you of this. I will make sure they pay more attention in the future

    Tommy: Now, as far as past reversals go- I cannot offer anything on those

    Tommy: However, there is something I can do

    Tommy: I'll assign an account manager to your account- someone who will be in touch with you at all times, and be personally involved with your account

    Tommy: His name is Albert- he might have already introduced himself to you


    Tommy: Any chance you guys spoke already ?:)

    Cindy: Yes, I have spoke to Albert, Paul and Kris

    Tommy: Well Paul and Kris are senior support reps- they know the job, and they know what's going on

    Tommy: But Albert is the one who's actually managing your account, among others

    Tommy: His personal email is Albert@GoldenCherry.com

    Cindy: Paul told me he was a supervisor

    Tommy: Yup. Shift supervisor smiley

    Cindy: Yeah I spent no lie 3 hours in chat with him last week

    Tommy: I saw the history smiley

    Tommy: I do apologize about that. That was a long one smiley

    Cindy: sad

    Tommy: I have the screenshots of your gaming history, by the way- regarding that $300 reversal from earlier

    Tommy: I'm just about to send them to you

    Cindy: I do too and in the software and in my screen shots there is no where to be seen that I made the 300 reversal

    Cindy: He mentioned games I played, etc but it is not showing in my software so I am still upset about that because I know I didn't play it and I would think both our records would match

    Tommy: Well, they're certainly supposed to match

    Cindy: My play stopped after midnight after I was done playing my reversed 100 and didn't start again until I received my 50 cashback from daniel from LCB for making 250 in deposits

    Cindy: NOPE...and I have the screen shots showing there is no play history for that 300 whatsoever

    Tommy: Right, but 40 minutes after midnight, there was a reversal of $300 (you can actually see the balance turning from 0 to $299.70), and then, for 40 minutes, there is gameplay, with the balance gradually being reduced

    Cindy: and that was at 9 something the next morning..so if I had money in my account I could not redeem the Cindy special for 50

    Tommy: I'm sending you the screenshots so you could see for yourself
    Cindy: I was promised I would receive an email of this activity because it is not in my game history at all. I was also told they would email me the ip address in case someone hacked my account but nothing

    Tommy: Yes, you will have the email within the next 10 minutes
    Cindy: then may I ask...why doesn't it match on my side?

    Tommy: I'm afraid I cannot tell- I cannot actually see your side of the software, or your lohs

    Tommy: *logs

    Cindy: Like you said it should match. I can send you my screen shots also and will see there was no activity other than the reversal which i did not do. and it was done after i logged off. when i logged back in i played the free 50 in my cashier and noticed my 300 was gone and went straight to chat

    Tommy: What I see on my side, and what you see on yours- these logs are supposed to be identical. Perhaps there is a problem

    Cindy: Oh yeah there is a problem...I did not reverse it and that in my opinion is why there is no game history on my side. I even posted all my screen shots and chat sessions on the LCB site and had many members email me telling me there is no way I could have done the reversal because our records should match and they don't

    Cindy: I have never had a problem with your casino before. I know you are a sister casino to CAsino titan, Winpalace and Slots Jungle and I have deposited thousands at them too and have never had a problem or complaint from me regarding a error on a reversal

    Tommy: Cindy- I can assure you- the worst case scenario here is that this is some kind of technical mistake (I'm not saying there is one- just saying, if you did not reverse the $300, then this is the only possible explanation I can think of)

    Cindy: I just think with both of us having different play histories something should be done to rectify the situation

    Tommy: I'll do my best to rectify it

    Tommy: Meanwhile- I have just sent the email

    Cindy: It had to be a technical mistake.

    Tommy: Do you want to check it out, look at the screenshots?

    Cindy: https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/winpalace-mayflower-casinos/180/

    Cindy: sure...and if you would like you can click on the link I just gave you that I posted on the lcb forum with the screen shots and chat sessions. My user name on there is bonusroundplease

    Cindy: I emailed Nate the link yesterday and have heard nothing and I know he hasn't checked the link yet because the number of people who clicked on it has not changed

    Cindy: If you look at this while I look at what you send me you will see they don't match by no means

    Tommy: I'm looking at the link right now

    Tommy: One sec smiley

    CHAT CONTINUED IN NEXT POST

    E-mail da Tommy accompagnata dalle schermate seguenti:
    Cara Cindy

    Come da nostra conversazione di prima, di seguito troverai gli screenshot della tua attività di gioco nella notte del 27 settembre, dalle 00:38 alle 01:17

    Per risparmiare tempo, ho allegato solo la prima e l'ultima schermata. Se desideri che ti inoltri anche tutte le schermate intermedie, rispondi e te le invierò al più presto

    La sezione evidenziata nel primo screenshot rappresenta il momento in cui l'inversione è stata effettivamente eseguita, secondo i nostri registri. Puoi vedere che il saldo era 0 e poi è diventato 299,70

    Nel secondo screenshot, la sezione evidenziata rappresenta il momento esatto in cui il saldo è diventato 0 e il gioco si è interrotto. La partita è stata poi ripresa alle 8:43, quando hai ricevuto il chip da $50 di Daniel.


    Distinti saluti
    Tommaso
    Casinò Golden Cherry

    Chatta con Tommy riguardo alla misteriosa inversione:

    Ora di inizio chat 4 ott 2011 08:14:39 EST
    Ora di fine chat 4 ott 2011 10:02:25 EST
    Durata (tempo di chat effettivo) 01:47:46
    Operatore Tommy
    Trascrizione della chat
    info: Attendi la risposta di un operatore del sito.

    informazioni: ora stai chattando con 'kris'

    Cindy: Buongiorno Kris :-)

    kris: Benvenuta al Casinò Golden Cherry, Cindy!

    kris: E buongiorno anche a te! cheesy

    Kris: Come posso aiutarti?

    Cindy: Il tuo casinò è diventato il mio rivale preferito

    Cindy: Se guardi la cronologia dei miei depositi, vedrai che deposito con fedeltà e un bel po' e storno più di quanto incassi lol

    kris: Fantastico! cheesy

    Cindy: La mia domanda è:

    Cindy: Gli altri rivali con cui gioco subito mi sono verificato che avrei ricevuto un rimborso mensile ovunque dal 10 al 20% dei miei depositi. Non lo offri?

    kris: Offriamo un programma di cashback settimanale: vorresti che contattassi l'account manager per te e gli chiedessi di aggiungerti alla sua lista?

    Cindy: SÌ, avevo già chiesto del suo e mi è stato detto che non lo offrivano tramite chat, quindi mi sono persa MOLTO money $$

    kris: Dio mio! D: Fammi vedere se posso fare qualcosina per te oggi: non sarà un rimborso settimanale, ma mi assicurerò che l'account manager sia consapevole che desideri far parte del programma. Sto scrivendo l'e-mail mentre parliamo. Err. Scrivere. (A volte è difficile scrivere in due posti!)
    kris: Inoltre, puoi ottenere un rimborso su ogni inversione se vieni qui e ci fai sapere che ti piacerebbe. smiley

    Cindy: Inoltre, dopo moltissimi depositi la scorsa settimana ho ricevuto un piccolissimo chip gratuito. Quindi ho depositato di nuovo e incassato 1400. Ho invertito 400 e ritirato 300 e ho lasciato elaborare i 2 500 prelievi. Bene, ti ho parlato la settimana scorsa dei miei 300 prelievi mancanti e non li ho mai ricevuti, quindi ho invertito 1100 in totale

    Cindy: e se guardi le mie inversioni totali probabilmente sono circa 3k.

    Cindy: Sento di aver sbagliato con i 300 cancellati. Sento che non posso farci niente. Inoltre sono venuto a chattare molte volte menzionando le mie inversioni e NESSUNO ha mai detto ehi, offriamo questo.
    kris: Beh, in caso di prelievo mancato dovrai inviare un'e-mail a finance@goldencherry.com. Sono solo CS, sai? Non posso fare molto a riguardo. Ma vediamo se riesco a farti autorizzare comunque qualcosa di carino.

    kris: Beh, parlerò anche di questo. il programma di cashback settimanale è un programma più recente che stiamo avviando, quindi alcune persone potrebbero non esserne pienamente consapevoli.

    kris: Ma, comunque, dovrebbero esserlo.

    kris: Mi dispiace, ovviamente, che tu abbia avuto questi problemi! Dammene qualcuno per vedere cosa posso fare per te, Cindy.

    Cindy: ho fatto l'inversione..ti siedi? lol

    kris: Beh. È difficile scrivere alla scrivania stando in piedi ;p

    Cindy: 4200.17 dal 29 luglio

    Cindy: lmao

    Kris: Aspetta un attimo, Cindy, vado a parlare con qualcuno e vedo se posso fare qualcosa per te, okay?

    Cindy: Ho ricevuto un'e-mail da Nate o Nathan che mi dicevano che sono sfortunata anche se non c'è una cronologia di gioco sull'eventuale inversione di 300

    Cindy: va bene. Inoltre ne ho ritirati 500 solo una volta lol

    Cindy: Frequento un casinò che mi tratta come io tratto loro con i miei depositi.

    Cindy: ti prego, controlla

    Kris: va bene! Dammi solo un secondo qui. Non posso fare promesse, ma ci piace prenderci cura della nostra gente qui. Quindi... solo un momento.

    Cindy: k

    Cindy: e ho depositato poco più di 900

    Cindy: Starò zitto e vedrò se riesci a fare qualche magia lol

    Kris: Va bene, dammi circa 5 minuti per aggiornare il mio manager e vedere cosa possiamo fare, ok Cindy? wink

    Cindy: che bello...

    Kris: Ok Cindy, ti trasferirò al mio manager, okay?

    Cindy: k
    informazioni: attendi mentre trasferisco la chat a "Tommy".

    informazioni: ora stai chattando con "Tommy"

    Tommy: Ciao Cindy, come stai?
    Cindy: Ciao Tommy

    Cindy: Sono stata meglio lol

    Cindy: Sono venuta qui a chiedere il rimborso mensile per la seconda volta e poi ho scoperto che offri un rimborso settimanale di cui nessuno mi aveva parlato

    Cindy: e poi scopro che se vieni a chattare puoi ottenere qualcosa come un cashback sugli inversioni e io ho avuto 4200,17 in inversioni e ho incassato solo una volta per 500

    Tommy: In generale, non offriamo cashback né settimanali né mensili

    Tommy: I nostri membri VIP possono avere programmi di ricompensa personalizzati

    Cindy: Beh, se hai letto sopra è quello che Kris mi ha detto proprio adesso

    Cindy: che mi dici del bonus di inversione di cui ha parlato?

    Tommy: Offriamo bonus assicurativi sugli inversioni di rotta

    Cindy: Ho invertito 4200,00 e non ho mai ricevuto un bonus di inversione

    Cindy: Ho appena iniziato a suonare qui alla fine di luglio e mi piace tantissimo

    Tommy: Temo che sia una cosa di cui devi parlare con uno dei rappresentanti del supporto live prima di effettuare un'inversione, ogni volta.

    Cindy: Posso ricevere qualcosa del genere adesso?

    Tommy: Possiamo sempre offrire un'assicurazione in caso di storno, ogni volta che ne fai una

    Tommy: Ma temo che non possiamo accreditare nulla retroattivamente

    Cindy: Anche quando ho effettuato un'inversione e dopo aver perso ed effettuato un altro deposito, menzionerei tutte le mie inversioni e non mi offrirebbero mai nessuna delle informazioni che mi stai dicendo... come "ehi, torna prima a chattare la prossima volta"

    Tommy: Mi dispiace se il personale di supporto non ti ha informato di questo. Mi assicurerò che prestino maggiore attenzione in futuro

    Tommy: Ora, per quanto riguarda le inversioni del passato, non posso offrire nulla al riguardo

    Tommy: Comunque c'è qualcosa che posso fare

    Tommy: Assegnerò un account manager al tuo account, qualcuno che sarà sempre in contatto con te e sarà personalmente coinvolto con il tuo account

    Tommy: Il suo nome è Albert, potrebbe essersi già presentato a te


    Tommy: Per caso avete già parlato? :)

    Cindy: Sì, ho parlato con Albert, Paul e Kris

    Tommy: Beh, Paul e Kris sono rappresentanti senior del supporto: conoscono il lavoro e sanno cosa sta succedendo

    Tommy: Ma Albert è colui che gestisce effettivamente il tuo account, tra gli altri

    Tommy: La sua email personale è Albert@GoldenCherry.com

    Cindy: Paul mi ha detto che era un supervisore

    Tommy: Sì. Capoturno smiley

    Cindy: Sì, ho passato tre ore a chiacchierare con lui la settimana scorsa

    Tommy: Ho visto la storia smiley

    Tommy: Mi scuso per questo. E' stata una cosa lunga smiley

    Cindy: sad

    Tommy: A proposito, ho gli screenshot della tua cronologia di gioco, riguardo all'inversione di $ 300 rispetto a prima

    Tommy: Sto per mandarteli

    Cindy: Lo faccio anch'io e nel software e nelle mie schermate non si vede dove ho fatto l'inversione di 300

    Cindy: Ha menzionato i giochi a cui ho giocato, ecc., ma non vengono visualizzati nel mio software, quindi sono ancora arrabbiata per questo perché so di non averci giocato e penso che entrambi i nostri record corrispondano

    Tommy: Beh, sicuramente dovrebbero corrispondere

    Cindy: Il mio gioco si è interrotto dopo mezzanotte dopo aver finito di giocare i miei 100 invertiti e non è ricominciato finché non ho ricevuto il mio rimborso in contanti di 50 da Daniel di LCB per aver effettuato depositi di 250

    Cindy: NO... e ho le schermate che mostrano che non c'è alcuna cronologia di gioco per quei 300

    Tommy: Giusto, ma 40 minuti dopo la mezzanotte, c'è stato un inversione di 300$ (puoi effettivamente vedere il saldo passare da 0 a 299,70$), e poi, per 40 minuti, c'è il gameplay, con il saldo che viene gradualmente ridotto

    Cindy: e questo era alle 9 qualcosa del mattino dopo...quindi se avessi avuto soldi sul mio conto non avrei potuto riscattare lo speciale Cindy per 50

    Tommy: Ti mando gli screenshot così puoi vederli tu stesso
    Cindy: Mi era stato promesso che avrei ricevuto un'e-mail con questa attività perché non è affatto nella mia cronologia di gioco. Mi è stato anche detto che mi avrebbero inviato via email l'indirizzo IP nel caso qualcuno avesse violato il mio account, ma niente

    Tommy: Sì, riceverai l'e-mail entro i prossimi 10 minuti
    Cindy: allora posso chiederti...perché non combacia dalla mia parte?

    Tommy: Temo di non poterlo dire, in realtà non riesco a vedere la tua versione del software, o i tuoi loh

    Tommy: *registra

    Cindy: Come hai detto tu, dovrebbe corrispondere. Posso anche inviarti le mie schermate e vedrò che non c'è stata alcuna attività oltre all'inversione che non ho eseguito. ed è stato fatto dopo che mi sono disconnesso. quando ho effettuato nuovamente l'accesso ho giocato i 50 gratuiti nella mia cassa e ho notato che i miei 300 erano spariti e sono andato direttamente alla chat

    Tommy: Quello che vedo io dalla mia parte e quello che vedi tu dalla tua, questi registri dovrebbero essere identici. Forse c'è un problema

    Cindy: Oh sì, c'è un problema... non l'ho invertito e questo secondo me è il motivo per cui non c'è la cronologia del gioco dalla mia parte. Ho anche pubblicato tutti i miei screenshot e le sessioni di chat sul sito LCB e molti membri mi hanno inviato un'e-mail dicendomi che non avrei potuto in alcun modo eseguire l'inversione perché i nostri record dovrebbero corrispondere e non lo fanno

    Cindy: Non ho mai avuto problemi con il tuo casinò prima d'ora. So che sei un casinò gemello di CAsino Titan, Winpalace e Slots Jungle e anch'io ho depositato migliaia di dollari presso loro e non ho mai avuto problemi o reclami da parte mia riguardo a un errore su uno storno

    Tommy: Cindy, te lo posso assicurare, lo scenario peggiore è che si tratti di una sorta di errore tecnico (non sto dicendo che ce ne sia uno, dico solo che se non hai invertito i $ 300, allora questo è l'unico errore possibile) spiegazione che mi viene in mente)

    Cindy: Penso solo che, visto che entrambi abbiamo storie di gioco diverse, bisognerebbe fare qualcosa per correggere la situazione

    Tommy: Farò del mio meglio per rimediare

    Tommy: Nel frattempo ho appena inviato l'e-mail

    Cindy: Doveva essere un errore tecnico.

    Tommy: Vuoi provarlo, guardare gli screenshot?

    Cindy: https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/winpalace-mayflower-casinos/180/

    Cindy: certo...e se vuoi puoi cliccare sul link che ti ho appena dato e che ho postato sul forum lcb con gli screenshot e le sessioni di chat. Il mio nome utente lì è bonusroundplease

    Cindy: Ieri ho inviato il collegamento via email a Nate e non ho saputo nulla e so che non ha ancora controllato il collegamento perché il numero di persone che ci hanno cliccato non è cambiato

    Cindy: Se guardi questo mentre io guardo quello che mi mandi vedrai che non corrispondono assolutamente

    Tommy: Sto guardando il collegamento proprio adesso

    Tommy: Un secondo smiley

    LA CHAT CONTINUA NEL PROSSIMO POST

    3.3/ 5

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Cindy: ty it is rather long but very factual and I appreciate you taking the time to read it

    Tommy: It's the least I could do smiley

    Cindy: You seem like the only one who actually cares at this point

    Cindy: :-)

    Tommy: I assure you, at this moment in time, there are a lot of people who would like to see this resolved

    Tommy: I mean, this is a new thing for us here, too

    Tommy: Personally, I have yet to encounter a situation where the casino logs, and player's own logs don't match

    Tommy: So this is very serious smiley

    Cindy: I don't feel Nate does...he sent a very very short, no feeling email yesterday pretty much saying too bad you played it and had to proof to show it

    Cindy: I agree..I have never had to check my logs because I have never had this problem ever in my life

    Tommy: I'll talk to Nate smiley

    Cindy: I only check deposits, withdrawals, etc and if I have a free chip in my cashier

    Cindy: Can you see what I was talking about in my forum post? And see the screenshots?

    Tommy: Well, for a start, you'll start seeing a lot more chips, so you'd better login at least once every day ^_^

    Tommy: Yeah, I see the two chat sessions, with Kris and Paul

    Tommy: And the screens

    Tommy: Looking at them as we speak

    Tommy: Ok, I think I know what's going on

    Tommy: Regarding the 3rd screen: Promotions

    Tommy: The one you posted

    Tommy: You were playing without a promotion of any kind, so it's not going to show up in there

    Tommy: The second screenshot- please try to look for wagering / betting history on September 27th

    Tommy: In your casino logs

    Cindy: i am

    Tommy: As the bets seem to start on September 27, at 00:38 AM

    Tommy: And the reversals screen: the 300 Wire Transfer that's been canceled- it's the one we're talking about

    Tommy: And the game play began immediately after it, at 00:3

    Tommy: *** 00:38 AM

    Cindy: if it is not showing a gaming history because i wasn't playing with a promo..than whey does the rest of my reversals show a gaming history

    Cindy: yes, I am aware of that and i was out of money about 20 seconds before that and logged off until i logged back in the next morning around 9

    Cindy: it does show game history on my reversals on my side except any for the 300 in question

    Tommy: Ok, from the first screen to the last one smiley

    Tommy: On the first one: the reversals screen

    Tommy: The reversal on top, that says 300 wire transfer, with the status canceled- reversed at 00:38:54 AM

    Tommy:  That is the reversal in the question

    Tommy: The second screenshot shows your gaming history from
    September 26 (it says so right under "Wager History")

    Tommy: The bets were made on September 27th

    Cindy: yes it is. I had three withdrawals. Two for 500 and one for 400. I did reverse the 400 and left 100 in my account to play with and immidiatly withdrew the 300. Once i lost my 100 I was done and logged off until the next am when i got my free 50

    Tommy: The third screen is "Promotion history", not betting history smiley

    Cindy: 38:21 is my last play history for the 27th until 9:05 am on the 27th

    Cindy: the play up until the 38:21 started with the free 50 and then it ended with my 100 reversal

    Tommy: Have you received the email I sent?

    Cindy: yes, but it doesn't add up to me if that makes since. i am still stuck in my head with my account history not matching yours

    Cindy: but i am still looking at it

    Tommy: Ok

    Tommy: Do you see the two screenshots?

    Tommy: The ones I sent/
    Tommy: ?

    Cindy: yes

    Tommy: Let's try and make sense of them together

    Cindy: k

    Tommy: On the first screenshot- do you see the highlighted section from time code 00:38:21 till time code 00:39:05 ?

    Cindy: yes

    Tommy: Now, if you compare it to the first of the 3 screenshots you posted

    Tommy: It is the exact time when you made the $300 reversal

    Cindy: k

    Tommy: If you like at the time stamp of your screenshot (00:38:54)

    Tommy: So far- makes sense? smiley

    Cindy: yes

    Tommy: Ok. Then, there is 40 minutes of game play- I did not include the screenshots in the email, cause there are a lot of them

    Cindy: but i promise i was done playing at 38:21:15 when my balance hit zero. And that is what angers me is that no one can tell me how we both have different game histories

    Cindy: I first of all would NEVER lose 300 bucks in 40 minutes

    Tommy: 38:21:15 ?

    Cindy: yes, it is on my screen shot of my game history

    Tommy: One sec, please

    Tommy: The second screenshot, that says "Wager History"?

    Cindy: that is when I placed my last bet for the 27th...logged off and then didn't play again until 9:05:17 am the next morning

    Cindy: yes

    Tommy: Yes, but that screenshot shows your bets for September 26

    Cindy: and all my other reversals do show up in my game historty

    Tommy: It's a different day

    Cindy: It started on the 26th and ended after midnight on the 27th

    Cindy: I didn't show all those screen shots because they were not what was in question

    Tommy: The reversal of 300 was done on September 27th- only 40 minutes after midnight, but the reversal and the gameplay is still registered on the 27th

    Tommy: Check out the Wager History on September 27

    Cindy: yes, i see that in my screen shot but in game history there is none for the 300 and it only shows in what you sent me

    Cindy: if i made the withdrawal i would know and i wouldn't be making a fool of myself right now with you, Paul, Kris, Daniel or on the LCB forum.

    Tommy: I don't think you're making a fool out of yourself- we're talking about a misunderstanding smiley

    Tommy: The system could be a little tricky

    Tommy: The dates / times could confuse

    Tommy: What does your wagering history on the 27th show?

    Cindy: This is just weird. If everything matched I would understand a little more

    Cindy: let me see

    Tommy: Ok, go ahead, I'll wait right here smiley

    Cindy: okay, on the screen shots it just says Yesterday for the one i did and and it just shows a time for the one i didn't do. but i did the screen shots asap. now in my history it says i did the first reversal on the 26th and the one i didn't do says the 2th

    Cindy: sorry the 27th

    Tommy: That's basically the one I'm talking about

    Tommy: Can you see the time stamp? When, exactly, on the 27th? What time?

    Cindy: i did do a reversal on the 26th around 11 and then did my withdrawal for 300 and then after i logged off and seconds after my gaming history ends it shows the 300 reversal and it was on the 27th after shortly after midnight. like i said my history shows i lost my 100 bucks after midnight and there is no more history except for the 300 reversal i didn't do until i logged on at 9 somthing am

    Cindy: yes

    Cindy: 12:38:54 and that is what it says on both my screen shot and my history

    Tommy: Yup. Now if you look at the first screenshot I have sent- that's also the time when your balance goes from 0 to $300

    Cindy: i made the screen shots on the morning of the 27th after playing my free 50 and that is why is did not have a date because it was the same day

    Tommy: Indeed

    Cindy: i see what you are saying and i am not by no means trying to be a pain in the butt and i would agree with your proof but it does not match my proof that is in my own casino software and i have checked it time and time again since last week and it hasn't changed at all. it is still showing what i have in the screenshot and not what you emailed me

    Cindy: i was also told you can tell what ip address was playing after i was done playing for that night. is that possible?

    Tommy: Which one? The withdrawal, or the wagering history?

    Tommy: I'll check the IP thing, please hold smiley

    Cindy: i am the only one who gambles in my house and we only have one computer

    Cindy: ty

    Cindy: and can you see if it matches say when i played on the 1st of october

    Cindy: someone said they think someone hacked into my computer since they lost the money so quickly

    Cindy: to your question "which one" it is the wagering history that does not match for either of us

    Tommy: Well, I can see that you've been playing from one IP address on Sept 30th and Oct 1st, and since then, and until today (including right now), you've been playing on a slightly different IP address.

    Cindy: that's strange...same computer...same dsl box

    Tommy: It's the same ISP though- the same company

    Tommy: No, IP addresses change all the time, it's nothing new

    Cindy: was it the same when the reversal of 300 took place?

    Tommy: Afraid I can't see that, it only keeps the last few sessions in memory

    Tommy: But let me see if I can find out

    Cindy: yeah, cause if you read the 3 hour chat session with Paul, he promised to send me the ip address and game history the very next day and nothing EVER came

    Tommy: Ok, I'll need to fish this particular information from tech- might take me a few hours

    Tommy: Just sent them an email

    Cindy: you or me?

    Cindy: oh okay...i see what you are saying

    Tommy: I mean I have just sent them an email smiley

    Tommy:

    Cindy: lol

    Cindy: i do appreciate you taking the time to speak to me, reading the lcb forum, investigating, and taking me serious. I haven't felt anyone from Golden Cherry has up until this point

    Cindy: the way i see it you can see i do a lot of reversals and have never questioned any before or after the 300 one i didn't do

    Tommy: I never implied you're being dishonest smiley
    Tommy: Just a misunderstanding

    Cindy: i wouldn't want anything to jeapordize my account at your casino. I just sucked it up as me losing my other reversals as luck but when I know I didn't do a reversal it makes me question everything now

    Cindy: and i will check my account daily as i do any way as you suggested.

    Tommy: As for the staff- we are trying to provide the best customer service possible, and the CS reps can deal with roughly 90% of all problems / requests, but this is one of those times where we need an in-depth approach

    Tommy: As the Support Manager- that's what I'm here for smiley

    Tommy: Nah, your casino account will not be jeopardized ^_^

    Tommy: You have nothing to fear

    Cindy: since most rivals quite taking US players you are my main rival I play at and most of my cash went to titan, Slots Jungle and Winapalce so I knew you were a trustworthy casino

    Cindy: well paul made me feel that way...when he mentioned ip addresses and said you need to really make sure you did not do the reversal

    Cindy: and as for nate in finance, he emailed me yesterday with a short to the point too bad email. i emailed him back and asked him to take a look at what you did, etc and i have heard nothing from him

    Tommy: I really apologize about the bad experience here so far

    Tommy: I'll try to assure that it never happens again for you, from now on smiley

    Cindy: plus when all this happened i went straight to chat and kris emailed the appropiate dept. and told me to also and then paul said the same thing and i never heard anything until yesterday

    Cindy: okay

    Cindy: i will await your answer on this issue

    Tommy: Okay

    Tommy: Meanwhile, you will find something nice from Daniel and myself in your Cashier smiley
    info: Your chat transcript will be sent to justcinnolley@aim.com at the end of your chat.

    Tommy: The least we can do, I think

    Cindy: okay tyvm! :-)

    Cindy: I hope to hear from you soon. Take care, have a nice day and ty ty ty for actually listening to my issue

    Cindy: Bye Tommy and it was nice to meet you.

    Tommy: It's been a pleasure, and I'll be in touch smiley

    Cindy: ty bye

    Tommy: By the way- you ever need anything and feel like there's no response

    Cindy: è piuttosto lungo ma molto concreto e apprezzo che tu abbia dedicato del tempo a leggerlo

    Tommy: E' il minimo che potessi fare smiley

    Cindy: Sembri l'unico a cui importa davvero a questo punto

    Cindy: :-)

    Tommy: Ti assicuro che, in questo momento, ci sono molte persone che vorrebbero vedere risolto il problema

    Tommy: Voglio dire, questa è una cosa nuova anche per noi qui

    Tommy: Personalmente, non ho ancora riscontrato una situazione in cui i registri del casinò e quelli del giocatore non coincidano

    Tommy: Quindi è una cosa molto seria smiley

    Cindy: Non credo che Nate lo faccia... ieri ha mandato un'e-mail molto molto breve e priva di sentimento, praticamente dicendo che peccato che tu ci abbia giocato e che dovevi fare delle prove per dimostrarlo

    Cindy: Sono d'accordo...non ho mai dovuto controllare i miei registri perché non ho mai avuto questo problema in vita mia

    Tommy: Parlerò con Nate smiley

    Cindy: Controllo solo depositi, prelievi, ecc. e se ho un chip gratuito nella mia cassa

    Cindy: Riesci a vedere di cosa stavo parlando nel mio post sul forum? E vedi gli screenshot?

    Tommy: Beh, tanto per cominciare, inizierai a vedere molte più chips, quindi faresti meglio ad accedere almeno una volta al giorno ^_^

    Tommy: Sì, vedo le due sessioni di chat, con Kris e Paul

    Tommy: E gli schermi

    Tommy: Li osserviamo mentre parliamo

    Tommy: Ok, penso di sapere cosa sta succedendo

    Tommy: Per quanto riguarda la terza schermata: Promozioni

    Tommy: Quello che hai postato

    Tommy: Stavi giocando senza alcuna promozione, quindi non si vedrà

    Tommy: Il secondo screenshot: prova a cercare la cronologia delle scommesse/scommesse il 27 settembre

    Tommy: Nei registri del tuo casinò

    Cindy: lo sono

    Tommy: Sembra che le scommesse inizino il 27 settembre alle 00:38

    Tommy: E la schermata degli storni: il bonifico bancario di 300 che è stato annullato, è quello di cui stiamo parlando

    Tommy: E il gioco è iniziato subito dopo, alle 00:3

    Tommy: *** 00:38

    Cindy: se non mostra una cronologia di gioco perché non stavo giocando con un promo... allora il resto delle mie inversioni mostra una cronologia di gioco

    Cindy: sì, ne sono consapevole ed ero senza soldi circa 20 secondi prima e mi sono disconnessa fino a quando non sono tornata la mattina successiva verso le 9

    Cindy: mostra la cronologia della partita sulle mie inversioni dalla mia parte, tranne quelle per i 300 in questione

    Tommy: Ok, dalla prima schermata all'ultima smiley

    Tommy: Nella prima: la schermata delle inversioni

    Tommy: L'inversione in alto, che dice bonifico bancario di 300, con lo stato annullato-invertito alle 00:38:54

    Tommy: Questo è il ribaltamento della domanda

    Tommy: Il secondo screenshot mostra la tua cronologia di gioco da
    26 settembre (lo dice proprio sotto "Cronologia scommesse")

    Tommy: Le scommesse sono state fatte il 27 settembre

    Cindy: sì, lo è. Ho avuto tre prelievi. Due per 500 e uno per 400. Ho invertito i 400 e ho lasciato 100 nel mio account con cui giocare e ho ritirato immediatamente i 300. Una volta persi i miei 100 ho finito e mi sono disconnesso fino al mattino successivo quando ho ricevuto i miei 50 gratuiti

    Tommy: La terza schermata è "Cronologia promozioni", non cronologia scommesse smiley

    Cindy: 38:21 è la mia ultima cronologia di gioco dal 27 fino alle 9:05 del 27

    Cindy: il gioco fino al 38:21 è iniziato con il 50 libero e poi si è concluso con il mio 100 invertito

    Tommy: Hai ricevuto l'e-mail che ti ho inviato?

    Cindy: sì, ma non mi torna se questo va bene da allora. Sono ancora bloccato nella mia testa con la cronologia del mio account che non corrisponde alla tua

    Cindy: ma lo sto ancora guardando

    Tommy: Ok

    Tommy: Vedi i due screenshot?

    Tommy: Quelli che ho inviato/
    Tommy: ?

    Cindy: sì

    Tommy: Proviamo a dargli un senso insieme

    Cindy: k

    Tommy: Nel primo screenshot vedi la sezione evidenziata dal codice temporale 00:38:21 al codice temporale 00:39:05?

    Cindy: sì

    Tommy: Ora, se lo confronti con il primo dei 3 screenshot che hai pubblicato

    Tommy: È l'ora esatta in cui hai effettuato l'inversione di $ 300

    Cindy: k

    Tommy: Se vuoi, indica l'ora del tuo screenshot (00:38:54)

    Tommy: Finora... ha senso? smiley

    Cindy: sì

    Tommy: Ok. Poi ci sono 40 minuti di gioco: non ho incluso gli screenshot nell'e-mail, perché ce ne sono molti

    Cindy: ma prometto che avevo finito di giocare alle 38:21:15 quando il mio saldo è arrivato a zero. E questo è ciò che mi fa arrabbiare è che nessuno può dirmi perché entrambi abbiamo storie di gioco diverse

    Cindy: Innanzitutto non perderei MAI 300 dollari in 40 minuti

    Tommy: 38:21:15 ?

    Cindy: sì, è sullo schermo della mia cronologia di gioco

    Tommy: Un secondo, per favore

    Tommy: Il secondo screenshot, che dice "Storico scommesse"?

    Cindy: è stato allora che ho piazzato la mia ultima scommessa per il 27... mi sono disconnessa e non ho più giocato fino alle 9:05:17 del mattino successivo

    Cindy: sì

    Tommy: Sì, ma quello screenshot mostra le tue scommesse per il 26 settembre

    Cindy: e tutte le altre mie inversioni compaiono nella cronologia del mio gioco

    Tommy: È un giorno diverso

    Cindy: È iniziato il 26 ed è finito dopo la mezzanotte del 27

    Cindy: Non ho mostrato tutte quelle schermate perché non erano ciò in questione

    Tommy: L'inversione di 300 è stata effettuata il 27 settembre, solo 40 minuti dopo la mezzanotte, ma l'inversione e il gameplay sono ancora registrati il 27

    Tommy: controlla la cronologia delle scommesse del 27 settembre

    Cindy: sì, lo vedo nella mia schermata, ma nella cronologia del gioco non ce n'è per 300 e viene mostrato solo in quello che mi hai inviato

    Cindy: se effettuassi il prelievo lo saprei e non mi renderei ridicola in questo momento con te, Paul, Kris, Daniel o sul forum LCB.

    Tommy: Non penso che tu ti stia prendendo in giro, stiamo parlando di un malinteso smiley

    Tommy: Il sistema potrebbe essere un po' complicato

    Tommy: Le date/orari potrebbero creare confusione

    Tommy: Cosa mostra la cronologia delle tue scommesse sul 27?

    Cindy: Questo è semplicemente strano. Se tutto corrispondesse capirei qualcosa in più

    Cindy: fammi vedere

    Tommy: Ok, vai avanti, aspetto proprio qui smiley

    Cindy: okay, sulle schermate c'è scritto solo Ieri per quello che ho fatto e mostra solo l'ora per quello che non ho fatto. ma ho fatto gli screenshot il prima possibile. ora nella mia cronologia c'è scritto che ho fatto la prima inversione il 26 e quella che non ho fatto dice la 2

    Cindy: scusa il 27

    Tommy: Fondamentalmente è quello di cui sto parlando

    Tommy: Riesci a vedere il timestamp? Quando, esattamente, il 27? A che ora?

    Cindy: ho effettuato un'inversione il 26 intorno alle 11 e poi ho effettuato il prelievo di 300 e poi dopo essermi disconnesso e pochi secondi dopo la fine della mia cronologia di gioco, mostra l'inversione di 300 ed era il 27 poco dopo mezzanotte. come ho detto, la mia cronologia mostra che ho perso i miei 100 dollari dopo mezzanotte e non c'è più alcuna cronologia tranne l'inversione di 300 che non ho fatto finché non ho effettuato l'accesso alle 9 del mattino

    Cindy: sì

    Cindy: 12:38:54 e questo è ciò che dice sia sulla mia schermata che sulla mia cronologia

    Tommy: Sì. Ora, se guardi il primo screenshot che ti ho inviato, è anche il momento in cui il tuo saldo passa da 0 a $ 300

    Cindy: ho fatto gli screenshot la mattina del 27 dopo aver giocato al mio 50 gratuito ed è per questo che non avevo una data perché era lo stesso giorno

    Tommy: Infatti

    Cindy: capisco quello che stai dicendo e non sto affatto cercando di essere un rompicoglioni e sarei d'accordo con la tua prova ma non corrisponde alla mia prova che è nel mio software del casinò e l'ho controllata in tempo e ancora una volta dalla settimana scorsa e non è cambiato affatto. mostra ancora ciò che ho nello screenshot e non ciò che mi hai inviato via email

    Cindy: mi è stato anche detto che puoi dire a quale indirizzo IP stavo giocando dopo che avevo finito di giocare quella notte. è possibile?

    Tommy: Quale? Il ritiro o la cronologia delle scommesse?

    Tommy: Controllerò l'IP, per favore aspetta smiley

    Cindy: sono l'unica che gioca a casa mia e abbiamo solo un computer

    Cindy: sì

    Cindy: e puoi vedere se corrisponde a quando ho giocato il 1° ottobre

    Cindy: qualcuno ha detto che pensa che qualcuno abbia violato il mio computer visto che ha perso i soldi così velocemente

    Cindy: alla tua domanda "quale" è la cronologia delle scommesse che non corrisponde per nessuno dei due

    Tommy: Beh, vedo che hai giocato da un indirizzo IP il 30 settembre e il 1 ottobre, e da allora, e fino ad oggi (compreso adesso), hai giocato su un indirizzo IP leggermente diverso.

    Cindy: è strano...stesso computer...stessa connessione ADSL

    Tommy: Però è lo stesso ISP, la stessa compagnia

    Tommy: No, gli indirizzi IP cambiano continuamente, non è una novità

    Cindy: è stato lo stesso quando è avvenuta l'inversione di 300?

    Tommy: Purtroppo non riesco a vederlo, mantiene in memoria solo le ultime sessioni

    Tommy: Ma vediamo se riesco a scoprirlo

    Cindy: sì, perché se leggi la sessione di chat di 3 ore con Paul, lui ha promesso di inviarmi l'indirizzo IP e la cronologia del gioco il giorno successivo e non è MAI arrivato nulla

    Tommy: Ok, dovrò ottenere questa particolare informazione dal tecnico. Potrebbe volerci qualche ora

    Tommy: Ho appena inviato loro un'e-mail

    Cindy: tu o io?

    Cindy: oh okay... capisco cosa stai dicendo

    Tommy: Voglio dire, ho appena inviato loro un'e-mail smiley

    Tommy:

    Cindy: lol

    Cindy: apprezzo che tu abbia dedicato del tempo a parlare con me, leggendo il forum lcb, indagando e prendendomi sul serio. Non ho sentito nessuno dei Golden Cherry fino a questo punto

    Cindy: per come la vedo io puoi vedere che faccio moltissime inversioni e non ne ho mai fatto nessuna prima o dopo quella delle 300 che non ho fatto

    Tommy: Non ho mai lasciato intendere che tu sia disonesto smiley
    Tommy: Solo un malinteso

    Cindy: non vorrei che nulla mettesse a repentaglio il mio conto nel tuo casinò. L'ho semplicemente risucchiato mentre perdevo le mie altre inversioni per fortuna, ma quando so di non aver fatto un'inversione mi fa mettere in discussione tutto ora

    Cindy: e controllerò il mio account ogni giorno come faccio in ogni caso come hai suggerito.

    Tommy: Per quanto riguarda il personale, stiamo cercando di fornire il miglior servizio clienti possibile e i rappresentanti CS possono gestire circa il 90% di tutti i problemi/richieste, ma questo è uno di quei momenti in cui abbiamo bisogno di un approccio approfondito

    Tommy: In qualità di responsabile dell'assistenza, sono qui per questo smiley

    Tommy: No, il tuo account del casinò non sarà messo a repentaglio ^_^

    Tommy: Non hai nulla da temere

    Cindy: dal momento che la maggior parte dei rivali accetta giocatori statunitensi, tu sei il mio principale rivale su cui gioco e la maggior parte dei miei soldi sono andati a Titan, Slots Jungle e Winapalce, quindi sapevo che eri un casinò affidabile

    Cindy: beh, Paul mi ha fatto sentire così... quando ha menzionato gli indirizzi IP e ha detto che dovevi assicurarti davvero di non aver fatto l'inversione

    Cindy: e per quanto riguarda Nate della finanza, ieri mi ha mandato un'e-mail con un'e-mail breve e diretta, un peccato. Gli ho risposto via email chiedendogli di dare un'occhiata a quello che hai fatto, ecc. e non ho avuto sue notizie

    Tommy: Mi scuso davvero per la brutta esperienza qui finora

    Tommy: Cercherò di assicurarti che non ti accada mai più, da ora in poi smiley

    Cindy: inoltre quando è successo tutto questo sono andata direttamente a chattare e Kris ha inviato un'e-mail al dipartimento appropriato. e l'ho detto anche a me e poi Paul ha detto la stessa cosa e non ho mai sentito nulla fino a ieri

    Cindy: va bene

    Cindy: aspetterò la tua risposta su questo problema

    Tommy: Ok

    Tommy: Nel frattempo, troverai qualcosa di carino da parte mia e di Daniel nella tua Cassa smiley
    informazioni: la trascrizione della chat verrà inviata a justcinnolley@aim.com alla fine della chat.

    Tommy: Il minimo che possiamo fare, credo

    Cindy: okay, amico! :-)

    Cindy: Spero di sentirti presto. Abbi cura di te, buona giornata e grazie per aver ascoltato davvero il mio problema

    Cindy: Ciao Tommy, è stato un piacere conoscerti.

    Tommy: È stato un piacere e ti ricontatterò smiley

    Cindy: ciao

    Tommy: A proposito, ti capita mai di aver bisogno di qualcosa e di sentire come se non ci fosse risposta

  • Originale English Traduzione Italiano

    Email from Nate asking for screenshots:

    Dear Cindy

    Please provide the screenshots in an e-mail as we are not allowed to view third party websites,

    Regards
    Nathan Campbell
    Finance

    I sent a reply to Nate with my screenshots that are the ones that I posted a few pages back in this topic along with any and all chat transcripts.

    This is what Nate emailed me after receiving my screenshot email

    Dear Cindy

    Thank you for your e-mail. As explained prior, the balance was reversed and the balance moved from 0 USD to 300 USD in the gaming history, there is gameplay after this that shows the balance being reduced slowly. Anytime that a balance is reversed it is automatically returned to the balance, we have never had an issue with missing funds since the software does this automatically and it is quite a simple algorithm, the funds move from pending to your balance, one transaction. It is unfortunate that our logs do not match but we have full access to the gameplay and balance information, we would not hide over 300 USD.

    All was explained and now you are seeking a different answer after we have shown the reversal and the play, and explained it to you,

    The screenshots you provide show the funds were reversed and what Tommy sent and explained show the play.

    Regards
    Nathan Campbell
    Finance

    Here is my email I sent Nate in regards to his decision:

    Nate,

    I will not contact you again regarding this matter.  I was not seeking a "different" answer.  You emailed me and asked for my screen shots in which I emailed them to you.  What is funny is you state "the screenshots you provide show the funds were reversed and what Tommy sent explained show the play".  So my screenshot of the reversal is proof for you that I made the reversal but my screenshot of not having any game logs for that 300 is not proof, only what Tommy sent me is proof.  If this was your money in question you would be just like me.  You, unlike the other reps at your casino have made me feel like I was a bother and a waste of your time.  I don't appreciate that at all.  You can not deny that my casino software game play and yours does not match.  Did I do something in the software for this to happen?  No!  How could I?  It should all match and it doesn't.  This is very sad because I would never ever complain unless I had a reason too.  Again, there is no need to contact me back.  I just wanted to tell you why I contacted you and it was because you emailed me and asked me to.

    cnolley

    Email da Nate che chiede screenshot:

    Cara Cindy

    Si prega di fornire gli screenshot in un'e-mail poiché non siamo autorizzati a visualizzare siti Web di terzi,

    Saluti
    Nathan Campbell
    Finanza

    Ho inviato una risposta a Nate con i miei screenshot che sono quelli che ho pubblicato qualche pagina fa in questo argomento insieme a tutte le trascrizioni della chat.

    Questo è ciò che Nate mi ha inviato via email dopo aver ricevuto l'email con lo screenshot

    Cara Cindy

    Grazie per la vostra email. Come spiegato in precedenza, il saldo è stato invertito e spostato da 0 USD a 300 USD nella cronologia del gioco, dopodiché c'è un gameplay che mostra che il saldo si riduce lentamente. Ogni volta che un saldo viene invertito, viene automaticamente restituito al saldo, non abbiamo mai avuto problemi con i fondi mancanti poiché il software lo fa automaticamente ed è un algoritmo abbastanza semplice, i fondi si spostano da in sospeso al tuo saldo, in una transazione. È un peccato che i nostri registri non corrispondano, ma abbiamo pieno accesso al gameplay e alle informazioni sul bilanciamento, non nasconderemo più di 300 USD.

    Tutto è stato spiegato e ora stai cercando una risposta diversa dopo che ti abbiamo mostrato l'inversione e il gioco e te lo abbiamo spiegato,

    Gli screenshot forniti mostrano che i fondi sono stati stornati e ciò che Tommy ha inviato e spiegato mostra lo spettacolo.

    Saluti
    Nathan Campbell
    Finanza

    Ecco la mia email che ho inviato a Nate riguardo alla sua decisione:

    Nate,

    Non ti contatterò più in merito a questa questione. Non cercavo una risposta "diversa". Mi hai inviato un'e-mail e mi hai chiesto le mie schermate in cui te le ho inviate via e-mail. La cosa divertente è che affermi che "gli screenshot che fornisci mostrano che i fondi sono stati stornati e ciò che Tommy ha spiegato mostra lo spettacolo". Quindi il mio screenshot dell'inversione è la prova per te che ho effettuato l'inversione, ma il mio screenshot di non avere registri di gioco per quei 300 non è una prova, solo ciò che Tommy mi ha inviato è una prova. Se questi fossero i tuoi soldi in questione saresti proprio come me. Tu, a differenza degli altri rappresentanti del tuo casinò, mi hai fatto sentire come se fossi un fastidio e una perdita di tempo. Non lo apprezzo affatto. Non puoi negare che il gioco del mio software del casinò e il tuo non corrispondono. Ho fatto qualcosa nel software perché ciò accadesse? NO! Come potrei? Dovrebbe corrispondere tutto e non è così. Questo è molto triste perché non mi lamenterei mai se non avessi anch'io un motivo. Ancora una volta, non è necessario ricontattarmi. Volevo solo dirti perché ti ho contattato ed è stato perché mi hai mandato un'e-mail chiedendomi di farlo.

    cnolley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bonusroundplease,

    I'll go over more profoundly tomorrow, but it seems that the reason why you don't see the game logs on the screen shots that you've posted is because the date that you picked for the report is the 26th, while the reversal and the play time was from 00:38 till 01:15 on 27th.

    Please make a report for the 27th and you will see that it all matches.

    Best regards,
    Daniel

    Ciao Bonusround, per favore,

    Approfondirò l'argomento domani, ma sembra che il motivo per cui non vedi i log del gioco nelle schermate che hai postato è perché la data che hai scelto per il report è il 26, mentre l'inversione e il tempo di gioco era dalle 00:38 alle 01:15 del 27.

    Per favore fate rapporto per il 27 e vedrete che tutto corrisponde.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for the reply Daniel, but I have went through all the pages of my game play on the 27th.  It shows the same history that I have reported.  My game history stops at 12:38:21 AM on the 27th when my balance reached zero until I logged back in and began playing on the morning of the 27th at 9:05:17 AM with the 2nd 50 cashback I received from you.  As of the 26th I had 3 withdrawals, two $500 and one $400.  I logged in on the 26th and played the first 50 cashback you gave me and then I reversed my $400 withdrawal and left $100 in my account and immediately withdrew the $300.  The $300 reversal took place at 12:38:54 and that is AFTER I logged out and was done playing until the I played the 2nd 50 cashback at 9 something that morning.  AND the play/game history ended at 12:38:21 AM on the 27th and picked back up at 9:05:17 AM on the 27th. 

    Like I have said many times before there is no play/game history for the missing $300.  If I did do the $300 reversal I would have had that money in my account when I logged in at 9ish the next morning.  It wasn't there.  I claimed the Cindy Special which was the 2nd 50 cashback. 

    How is it the reversal shows up that I didn't do in my history but there is no play history in my account what so ever proving the money in question was played.  I did not reverse the 300 and I NEVER played it.  My casino history proves I did not play any games when this reversal took place.

    Grazie per la risposta Daniel, ma ho esaminato tutte le pagine del mio gioco del 27. Mostra la stessa storia che ho riportato. La mia cronologia di gioco si ferma alle 00:38:21 del 27 quando il mio saldo ha raggiunto lo zero finché non ho effettuato nuovamente l'accesso e ho iniziato a giocare la mattina del 27 alle 9:05:17 con i secondi 50 cashback che ho ricevuto da te. Il 26 ho avuto 3 prelievi, due da $ 500 e uno da $ 400. Ho effettuato l'accesso il 26 e ho giocato i primi 50 cashback che mi hai dato, poi ho annullato il mio prelievo di $ 400 e ho lasciato $ 100 sul mio conto e ho ritirato immediatamente i $ 300. L'inversione di $ 300 è avvenuta alle 12:38:54 e questo è DOPO che mi sono disconnesso e ho finito di giocare fino a quando ho giocato il secondo cashback da 50 alle 9 qualcosa di quella mattina. E la cronologia di gioco/gioco è terminata alle 00:38:21 del 27 ed è ripresa alle 9:05:17 del 27.

    Come ho già detto molte volte, non esiste una cronologia di gioco/gioco per i $ 300 mancanti. Se avessi effettuato l'inversione di $ 300, avrei avuto quei soldi sul mio conto quando avrei effettuato l'accesso alle 9 del mattino successivo. Non c'era. Ho richiesto il Cindy Special che era il secondo rimborso di 50.

    Com'è possibile che venga visualizzato l'inversione che non ho effettuato nella mia cronologia, ma non c'è alcuna cronologia di gioco nel mio account che dimostri mai che il denaro in questione sia stato giocato. Non ho invertito i 300 e non l'ho MAI giocato. La mia storia di casinò dimostra che non giocavo a nessun gioco quando si verificò questa inversione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everyone ! I have been following this site for a while now, but have only recently become a member. I have been a longtime small but consistent depositer to Slots Jungle. I play my bonuses to the letter of the T and c's...and have finally had some luck! I have a pending withdrawl with the and have already had my faxback form verified. Does anyone have any experience with this casino and withdrawls?

    Ciao a tutti ! Seguo questo sito da un po' di tempo, ma mi sono iscritto solo da poco. Sono stato un piccolo ma costante depositatore di lunga data su Slots Jungle. Gioco i miei bonus alla lettera T e C... e finalmente ho avuto un po' di fortuna! Ho un prelievo in sospeso con e ho già fatto verificare il mio modulo di faxback. Qualcuno ha esperienza con questo casinò e con i prelievi?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Glad to see you have joined us Kristina. Welcome. I had a withdrawal from Slots Jungle via Wire Transfer in June of this year. I won on the 26th, docs were approved the 27th, got an email that the money was sent to my bank on the 28th. The last one informed me it could take up to 5 days to see it in my bank. It was available in my bank on the 29th. No problems at all from start to finish. Nor did they bonus block me for having won like some casinos do.

    So in a nutshell, don't worry, be happy! Congrats

    katt

    Sono felice di vedere che ti sei unito a noi Kristina. Benvenuto. Ho effettuato un prelievo da Slots Jungle tramite bonifico bancario nel giugno di quest'anno. Ho vinto il 26, i documenti sono stati approvati il 27, ho ricevuto un'e-mail che mi informava che il denaro era stato inviato alla mia banca il 28. L'ultimo mi ha informato che potrebbero essere necessari fino a 5 giorni per vederlo nella mia banca. Era disponibile nella mia banca il 29. Nessun problema dall'inizio alla fine. Né mi hanno bloccato il bonus per aver vinto come fanno alcuni casinò.

    Quindi in poche parole, non preoccuparti, sii felice! congratulazioni

    katt

  • Originale English Traduzione Italiano

    Awesome, I feel much better, I requested the withdrawl on Tuesday and am hoping it comes through soon! I have found slots jungle to be very easy to deal with thus far and was hoping they were legit!

    Fantastico, mi sento molto meglio, ho richiesto il ritiro martedì e spero che arrivi presto! Finora ho trovato che la giungla delle slot sia molto facile da gestire e speravo che fossero legittime!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi bonusroundplease,

    I don't have access to your casino account, but i've seen the exact logs when you reverse the payment and 20 sec after started playing it.

    Maybe you can go with support and they will guide you to the specific page were it's seen. If you wish i would ask Tommy to contact you again.

    I have to say that i understood that the issue was solved after you received all the screen shots of your play.

    Anyway, you will need to talk to support, preferably Tommy, that is aware of the case.

    Best regards,  
    Daniel

    Ciao bonusround, per favore,

    Non ho accesso al tuo account del casinò, ma ho visto i registri esatti quando inverti il pagamento e 20 secondi dopo hai iniziato a giocare.

    Forse puoi rivolgerti al supporto e ti guideranno alla pagina specifica in cui è stata vista. Se lo desideri, chiederei a Tommy di contattarti di nuovo.

    Devo dire che ho capito che il problema è stato risolto dopo che hai ricevuto tutte le schermate della tua opera teatrale.

    Dovrai comunque parlare con l'assistenza, preferibilmente Tommy, che è a conoscenza del caso.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everyone ! I have been following this site for a while now, but have only recently become a member. I have been a longtime small but consistent depositer to Slots Jungle. I play my bonuses to the letter of the T and c's...and have finally had some luck! I have a pending withdrawl with the and have already had my faxback form verified. Does anyone have any experience with this casino and withdrawls?



    I WAS a frequent depositer and used their bonuses until I won a substantial amount & wanted to withdraw ($3000).  As soon as the withdrawal was processed, they banned me from using any more bonuses.  Also, the first 2-3 withdrawals I attempted to process for close to $1000 were not done per my request.  They would only give me $500 - $600 at a time with NO explanation as to why.  While they did pay quickly once docs were approved, they seem to make up their own rules as to how much they want to pay out, perhaps it is only to those that are new to cashing out but i would be nice to have an explanation.  In any event, because of how they treated me, a regular depositer who just happened to get lucky a couple times and then ban bonues' to me, I do not rate this casino very highly.

    Ciao a tutti ! Seguo questo sito ormai da un po', ma mi sono iscritto solo da poco. Sono stato un piccolo ma costante depositatore di lunga data su Slots Jungle. Gioco i miei bonus alla lettera T e C... e finalmente ho avuto un po' di fortuna! Ho un prelievo in sospeso con e ho già fatto verificare il mio modulo di faxback. Qualcuno ha esperienza con questo casinò e con i prelievi?



    ERO un depositante frequente e ho utilizzato i loro bonus finché non ho vinto un importo considerevole e volevo ritirare ($ 3000). Non appena il prelievo è stato elaborato, mi hanno vietato di utilizzare altri bonus. Inoltre, i primi 2-3 prelievi che ho tentato di elaborare per quasi $ 1000 non sono stati eseguiti secondo la mia richiesta. Mi avrebbero dato solo $ 500 - $ 600 alla volta senza alcuna spiegazione del perché. Sebbene abbiano pagato rapidamente una volta approvati i documenti, sembrano stabilire le proprie regole su quanto vogliono pagare, forse è solo per coloro che sono nuovi all'incasso, ma mi piacerebbe avere una spiegazione. In ogni caso, a causa di come mi hanno trattato, un depositante regolare a cui è capitato di essere fortunato un paio di volte e poi di vietarmi i bonus, non valuto molto bene questo casinò.

    2.9/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Daniel,
    Don't know if this is the place to post but I wanted to pass on my frustration.  Slots Jungle does not accept moneyline wallet so I use international Visa gift cards.  Today I made another deposit and the same thing occured.

    It takes at least an hour for my transactions to work, every time.  I have been fed up and deposited elsewhere and the card Slots Jungle denied went through like a charm at different casinos.

    I have had management call me to help the deposit work, I've had support run it for me, I've had the money withdrawn but no funds put in my account. sad

    I lost the deposit I made this morning and asked for a free chip.  No go.  No go after my last deposit either.

    I love Slots Jungle but my frustration is making me cranky and I hate to be cranky.  I guess my only option at this point is to uninstall since support and mgt doesn't seem to care that it takes at least an hour and jumping through a million hoops to deposit.

    Thought I would let you know in case your interested.

    Ciao Daniel,
    Non so se questo è il posto giusto per postare ma volevo trasmettere la mia frustrazione. Slots Jungle non accetta portafogli Moneyline, quindi utilizzo carte regalo Visa internazionali. Oggi ho effettuato un altro deposito ed è successa la stessa cosa.

    Ci vuole almeno un'ora affinché le mie transazioni funzionino, ogni volta. Sono stato stufo e ho depositato altrove e la carta Slots Jungle negata è andata a buon fine in diversi casinò.

    La direzione mi ha chiamato per aiutarmi con il deposito, ho avuto il supporto per gestirlo per me, mi sono stati ritirati i soldi ma nessun fondo è stato inserito nel mio conto. sad

    Ho perso il deposito effettuato stamattina e ho chiesto un chip gratuito. Non andare. Non andare nemmeno dopo il mio ultimo deposito.

    Adoro Slots Jungle ma la mia frustrazione mi rende irritabile e odio essere irritabile. Immagino che la mia unica opzione a questo punto sia quella di disinstallarlo poiché al supporto e a mgt non sembra importare che ci voglia almeno un'ora e fare un milione di giri per depositare.

    Ho pensato di farti sapere nel caso fossi interessato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well I was feeling good about my chances of actually cashing out...now not so much. My docs were verified on Tuesday and I requested my withdrawl on Tuesday...haven't heard a word yet...hmm.  What would cause them to just change the amout of the payout and what happens to the additional money?

    Beh, mi sentivo bene riguardo alle mie possibilità di incassare davvero... ora non così tanto. I miei documenti sono stati verificati martedì e ho richiesto il ritiro martedì... non ho ancora sentito una parola... hmm. Cosa li spingerebbe a modificare semplicemente l'importo del pagamento e cosa succede al denaro aggiuntivo?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well I was feeling good about my chances of actually cashing out...now not so much. My docs were verified on Tuesday and I requested my withdrawl on Tuesday...haven't heard a word yet...hmm.  What would cause them to just change the amout of the payout and what happens to the additional money?


    They didn't take the money away, they just split it up into several smaller payments, paid out over a period of time. If you haven't heard anything yet, your post here should be read by their casino rep, who can see what is happening for you. You can also ask Live Help what the status is. I believe they say 5 to 7 business days (weekends are not counted) after your docs are accepted and that could be the delay. Slots Jungle does pay you though and have been considered reputable over all.


    katt

    Beh, mi sentivo bene riguardo alle mie possibilità di incassare davvero... ora non così tanto. I miei documenti sono stati verificati martedì e ho richiesto il ritiro martedì... non ho ancora sentito una parola... hmm. Cosa li spingerebbe a modificare semplicemente l'importo del pagamento e cosa succede al denaro aggiuntivo?


    Non hanno portato via i soldi, li hanno semplicemente divisi in diversi pagamenti più piccoli, pagati in un periodo di tempo. Se non hai ancora sentito nulla, il tuo post qui dovrebbe essere letto dal rappresentante del casinò, che può vedere cosa sta succedendo per te. Puoi anche chiedere a Live Help qual è lo stato. Credo che dicano da 5 a 7 giorni lavorativi (i fine settimana non vengono conteggiati) dopo che i tuoi documenti sono stati accettati e questo potrebbe essere il ritardo. Slots Jungle ti paga comunque e nel complesso è considerata rispettabile.


    katt
  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everyone, well I got an email today saying that my withdrawl was approved, just waiting for it to hit the bank now...on the downside, I also got an email banning me from redeeming coupons. I don't understand, Ive never withdrawn funds before, and I have had the opportunity to on several occasions but played through it...Slots Jungle really doesn't allow coupon abuse and I have previously been impressed with their customer service...I have no idea why I was banned from coupons.

    Ciao a tutti, oggi ho ricevuto un'e-mail che diceva che il mio prelievo era stato approvato, aspetto solo che arrivi in banca adesso... l'aspetto negativo è che ho anche ricevuto un'e-mail che mi vieta di riscattare i coupon. Non capisco, non ho mai prelevato fondi prima e ne ho avuto l'opportunità in diverse occasioni, ma ci ho giocato... Slots Jungle non consente davvero l'abuso di coupon e in precedenza sono rimasto impressionato dal loro servizio clienti. .Non ho idea del motivo per cui mi è stato vietato l'utilizzo dei coupon.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Kristina,
    Sorry they did that to you... I won $178 at another casino and they did the same thing to me. I don't know what it is... perhaps with losing so many US players they are all scrambling to keep their heads above water.

    Still that is no excuse for them to do this to a loyal and depositing player. Although I do not use a lot of bonuses anyway, I did stop playing at that other casino altogether because it was an insult and limited as the choices may be, there are still plenty of other fish in the sea.

    Good luck and glad withdrawal has been authorized.

    katt

    Ciao Kristina,
    Mi spiace che ti abbiano fatto questo... Ho vinto $178 in un altro casinò e mi hanno fatto la stessa cosa. Non so cosa sia... forse, perdendo così tanti giocatori statunitensi, stanno tutti lottando per tenere la testa fuori dall'acqua.

    Tuttavia questa non è una scusa per fare questo a un giocatore fedele e che deposita. Anche se comunque non uso molti bonus, ho smesso del tutto di giocare in quell'altro casinò perché era un insulto e per quanto limitate possano essere le scelte, ci sono ancora molti altri pesci nel mare.

    Buona fortuna e felice che il ritiro sia stato autorizzato.

    katt

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi daniel heres my post this one for winpalace can u assist me how do i redeem bonus
    winpalace username: dorie
    10/12/2011 $21          10/12/2011 $21
    10/12/2011 $21
    10/05/2011 $21
    09/07/2011 $21
    08/09/2011 $21
    08/04/2011 $21
    08/04/2011 $21
    08/03/2011 $21
    07/12/2011 $21
    07/12/2011 $21
    06/06/2011 $21

    ciao Daniel, ecco il mio post, questo per WinPalace, puoi aiutarmi come posso riscattare il bonus
    nome utente winpalace: dorie
    12/10/2011 $21 12/10/2011 $21
    10/12/2011 $21
    10/05/2011 $21
    07/09/2011 $21
    08/09/2011 $21
    04/08/2011 $21
    04/08/2011 $21
    03/08/2011 $21
    07/12/2011 $21
    07/12/2011 $21
    06/06/2011 $21

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi daniel
    casino titan username:dorie
    10/02/2011 $21
    10/09/2011 $21
    10/11/2011 $21

    Ciao Daniel
    nome utente casino titan:dorie
    02/10/2011 $21
    10/09/2011 $21
    10/11/2011 $21

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi daniel heres my post this one for winpalace can u assist me how do i redeem bonus
    winpalace username: dorie
    10/12/2011 $21           10/12/2011 $21
    10/12/2011 $21
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    07/12/2011 $21
    07/12/2011 $21
    06/06/2011 $21
    [/quote]

    [quote author=ladore link=topic=6061.msg190469#msg190469 date=1318488504]
    hi daniel
    casino titan username:dorie
    10/02/2011 $21
    10/09/2011 $21
    10/11/2011 $21


    I see you have now posted these in the correct thread.

    blue

    ciao Daniel, ecco il mio post, questo per WinPalace, puoi aiutarmi come posso riscattare il bonus
    nome utente winpalace: dorie
    12/10/2011 $21 12/10/2011 $21
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    [/citazione]

    [citazione autore=ladore link=topic=6061.msg190469#msg190469 data=1318488504]
    Ciao Daniel
    nome utente casino titan:dorie
    10/02/2011 $21
    10/09/2011 $21
    10/11/2011 $21


    Vedo che ora li hai postati nel thread corretto.

    blu

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Is it possible that if you make a withdrawl at Slots Jungle and they respond by blocking you from using coupons, even if there has been no coupon abuse at all, that it's because when they change that "status" for a player, does the percentage payout go down. I'm only asking because I have noticed a considerable drop in playthrough. I was wondering if since coupons have such a large playthrough requirement, that the percentage payout might be higher. I continued depositing at SJ, because I have really enjoyed the casino in the past, but now that I have no coupons, even when I deposit equal to what I would have gotten with the bonus before, it lasts a fraction of the time, often no more than 10-15 minutes? I hope this made some sense!

    È possibile che se effettui un prelievo su Slots Jungle e ti rispondono impedendoti di utilizzare i coupon, anche se non c'è stato alcun abuso di coupon, è perché quando cambiano quello "status" per un giocatore, la percentuale cambia il pagamento diminuisce. Lo chiedo solo perché ho notato un notevole calo nel playthrough. Mi chiedevo se, dal momento che i coupon hanno un requisito di gioco così elevato, la percentuale di pagamento potrebbe essere più alta. Ho continuato a depositare su SJ, perché in passato mi è piaciuto molto il casinò, ma ora che non ho coupon, anche quando deposito un importo pari a quello che avrei ottenuto con il bonus prima, dura una frazione del tempo, spesso non più di 10-15 minuti? Spero che questo abbia un senso!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel,
    I wanted to get something clarified.  I requested a withdraw on 10/18 for $1460.  I got an email today stating my withdraw has been approved for $500.  The rest was put back into my account.  When I called support, they told me I can only withdraw in increments of $500.  Is this the official policy?  I have withdrawn over $700 before and got it all in one lump sum.  When I check the terms on the site, I am lead to believe $3000 is the max per week for withdraws.  I find this odd and I am at the mercy of the casino.  I don't think I should have to wait through this process again.  when I requested $700 in the past, it was 10 days pending and 5 days for the ACH.  it was like clock work so Winpalace was at the top of my trust list.  I'm not a fan of the 5-10 day pending period but atleast everything was delivered as promised.  Whats the difference now?  I could understand if I was requesting $4000 and Winpalace wanted to break that up into to payments....but thats not the case here.  Can you shed some light on this?
    My username at winpalace is ch0sun33.

    Thanks.

    Daniele,
    Volevo che venisse chiarita una cosa. Ho richiesto un prelievo il 18/10 per $ 1460. Oggi ho ricevuto un'e-mail in cui si informa che il mio prelievo è stato approvato per $ 500. Il resto è stato rimesso sul mio conto. Quando ho chiamato l'assistenza, mi hanno detto che posso prelevare solo con incrementi di $ 500. È questa la politica ufficiale? Ho prelevato più di $ 700 in precedenza e ho ricevuto tutto in un'unica soluzione. Quando controllo i termini sul sito, sono portato a credere che $ 3000 sia il massimo settimanale per i prelievi. Lo trovo strano e sono in balia del casinò. Non penso che dovrei aspettare di nuovo questo processo. quando in passato ho richiesto $ 700, erano 10 giorni in sospeso e 5 giorni per l'ACH. funzionava come un orologio, quindi Winpalace era in cima alla mia lista di fiducia. Non sono un fan del periodo di attesa di 5-10 giorni, ma almeno tutto è stato consegnato come promesso. Qual è la differenza adesso? Potrei capire se stavo richiedendo $ 4000 e Winpalace volesse suddividerlo in pagamenti... ma non è questo il caso. Puoi far luce su questo?
    Il mio nome utente su WinPalace è ch0sun33.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    I will check that out.

    Please request a withdrawal for the rest if you haven't done it yet.

    Best regards,
    Daniel

    CIAO,

    Lo controllerò.

    Per il resto, richiedi un prelievo se non l'hai ancora fatto.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks Daniel. I requested the withdraw for the rest.

    Grazie Daniele. Per il resto ho chiesto il ritiro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi

    I Got secret halloween gift through email, says bonus code for free $40
    chip with code halloween1, where do i claim bonus it is not at cashier and i downloaded from lcb email link.It is for golden cherry casino

    My  golden cherry username is  domer

    Ken

    CIAO

    Ho ricevuto un regalo segreto di Halloween tramite e-mail, dice un codice bonus gratuito di $ 40
    chip con codice halloween1, dove posso richiedere il bonus? Non è alla cassa e l'ho scaricato dal collegamento e-mail di lcb. È per il casinò Golden Cherry

    Il mio nome utente Golden Cherry è Domer

    Ken

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Ken,

    Your account was not created from LCB. This is the reason why you don't see the promo.

    Best regards,
    Daniel

    Ciao Ken,

    Il tuo account non è stato creato da LCB. Questo è il motivo per cui non vedi la promozione.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    hello!
    I have requested withdrawals at golden cherry casino for 2500$(5x500$) via neteller, and have remaining 3000$ in my account.
    You have weekly limit of 2500$,but how can I request remaining amount for withdrawal?
    if after first 2500$ will be processed, than I will wait again 10 business days not a week?
    golden cherry username oaleksej

    Ciao!
    Ho richiesto prelievi al casinò Golden Cherry per 2500 $ (5x500 $) tramite neteller e mi restano 3000 $ sul mio conto.
    Hai un limite settimanale di 2500 $, ma come posso richiedere l'importo rimanente per il prelievo?
    se dopo che verranno elaborati i primi 2500 $, aspetterò ancora 10 giorni lavorativi e non una settimana?
    nome utente golden cherry oaleksej

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    Yes, The first cashout needs to go out and then you can request the rest.

    Congrats,
    Daniel

    CIAO,

    Sì, è necessario effettuare il primo prelievo e poi è possibile richiedere il resto.

    Congratulazioni,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi!have reading on another forum that you have weekly limit of 500$ withdrawal at golden cherry casino not 2500$, if player class is low.Is it true?
    and how can I know what player class I have and how I will recive my winnings (7000$)?
    14 weeks x 500$ or 3 weeks for 2500$?
    thanks
    my username oaleksej

    Ciao! Ho letto su un altro forum che hai un limite settimanale di prelievo di 500 $ al casinò Golden Cherry e non di 2500 $, se la classe del giocatore è bassa. È vero?
    e come posso sapere quale classe di giocatore ho e come riceverò le mie vincite (7000$)?
    14 settimane x 500$ o 3 settimane per 2500$?
    Grazie
    il mio nome utente oaleksej

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    The max cashout per week is $2500.

    Please let me know if you receive any other amount and I will check with Finance.

    Best regards,
    Daniel

    Il prelievo massimo settimanale è di $ 2500.

    Per favore fatemi sapere se ricevete qualsiasi altro importo e controllerò con la Finanza.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Daniel I have a question for you...I have been playing at Slots Jungle and have made many deposits as you have seen in the past.  When I requested a Free Birthday Chip I was denied.  My birthday was October 3rd.  I was curious as to why they would not have given me one.  The day of my Birthday when I logged into WinPalace there was a wonderful surprise of a Birthday bonus waiting for me. 

    Slots Jungle Username:  itsallboutheride

    Thanks Daniel for your quick replies and support in all of our issues..

    Daniel, ho una domanda per te... Ho giocato a Slots Jungle e ho effettuato molti depositi, come hai visto in passato. Quando ho richiesto un chip di compleanno gratuito mi è stato negato. Il mio compleanno era il 3 ottobre. Ero curioso di sapere perché non me ne avrebbero dato uno. Il giorno del mio compleanno, quando ho effettuato l'accesso a WinPalace, mi aspettava una meravigliosa sorpresa: un bonus di compleanno.

    Nome utente Slots Jungle: itsallboutheride

    Grazie Daniel per le tue risposte rapide e il supporto in tutti i nostri problemi..

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Daniel , Hey a Question been playing at Slots Jungle on a Free 5.00 hit RainDance Slot for 1009.00 . I knew that I could only Cashout 25.00 after playthru . I did that now have 44.00 . I went to Live Chat they said I need to deposit 75 to withdraw the 100 . I printed of Fax back form to send in .Let me know what to do. TY Eddie

    Ciao Daniel, Ehi una domanda, sto giocando a Slots Jungle sulla slot RainDance gratuita da 5,00 per 1009,00. Sapevo che avrei potuto incassare solo 25,00 dopo aver giocato. L'ho fatto ora ho 44.00 . Sono andato alla Live Chat e mi hanno detto che dovevo depositare 75 per prelevare 100. Ho stampato il modulo di restituzione fax da inviare. Fammi sapere cosa fare. TY Eddie

  • Originale English Traduzione Italiano

    hello!
    I recive only 500$ withdrawal not 2500$ how you promissed me, can you chek please?
    username oaleksej

    Ciao!
    Ricevo solo 500$ di prelievo e non 2500$ come mi avevi promesso, puoi controllare per favore?
    nome utente oaleksej

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi itsallboutheride,

    You have a free chip waiting, wrote you on a different thread.

    Have Fun
    Daniel

    Ciao, è tutto Boutheride,

    Hai un chip gratuito in attesa, ti ho scritto in un altro thread.

    Divertiti
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sloppy,

    I have to say that finance are better source for answers regarding the forms.

    But.... you need to fill the Faxback form and send it to us. On the form it's written which additional docs you need to add (ID, utility bill) and you send them all.
    Your forms will be approved within 48h.

    The min cashout that can be set by us is $100, so you deposit $75, don't take any bonus! and request cashout for all.

    Best regards,
    Daniel

    Ciao Sloppy,

    Devo dire che la finanza è la fonte migliore per le risposte riguardo ai moduli.

    Ma... devi compilare il modulo Faxback e inviarcelo. Sul modulo è scritto quali documenti aggiuntivi devi aggiungere (carta d'identità, bolletta) e li invii tutti.
    I tuoi moduli saranno approvati entro 48 ore.

    Il prelievo minimo che possiamo impostare è di $100, quindi depositi $75, non prendi alcun bonus! e richiedere il prelievo per tutti.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi!
    have writing all info about my withdrawal in private message, but dont know if you recived it?
    just have recived email from golden cherry finance, about excluding me from promotions, but no word why I have recived 500$ withdrawal but not 2500$.
    thanks

    CIAO!
    hai scritto tutte le informazioni sul mio ritiro in un messaggio privato, ma non sai se l'hai ricevuto?
    Ho appena ricevuto un'e-mail da Golden Cherry Finance che mi informava di escludermi dalle promozioni, ma non si sa perché ho ricevuto un prelievo di 500 $ ma non di 2500 $.
    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    I received a reply that it was taken care of.

    In general, it does take me some time to check things. The reason for that is that I'm not an employe of the casino, but the marketing company. So each time i need to contact the CS/Finance/etc and to wait for them to get back to me.

    Congrats on your winnings.
    Daniel

    CIAO,

    Ho ricevuto una risposta che era stato curato.

    In generale, mi ci vuole un po' di tempo per controllare le cose. Il motivo è che non sono un dipendente del casinò, ma della società di marketing. Quindi ogni volta devo contattare il CS/Finanza/ecc. e aspettare che mi rispondano.

    Congratulazioni per la tua vincita.
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Big thanks to Daniel. Receive remaining withdrawal.

    Un grande grazie a Daniele. Ricevi il prelievo rimanente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you Daniel..you are one of the best customer service reps I have worked with at an online casino and I have been playing for many years.

    Grazie Daniel... sei uno dei migliori rappresentanti del servizio clienti con cui ho lavorato in un casinò online e gioco da molti anni.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Daniel , Thanks for your help , Members of LCB  , you better Thank Him , not to many places like this where you can actually get some HELP ! Think about That !
                                  Eddie =SloppySlot

    Ehi Daniel, grazie per il vostro aiuto, membri di LCB, fareste meglio a ringraziarlo, non sono molti i posti come questo dove puoi effettivamente ottenere un po' di AIUTO! Pensaci !
    Eddie =Slot sciatto

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello!have requested withdrawal on 11/22 at slots jungle. today contact support and recive answer up to 10 business days, but in past was 3-4 days. Now it take longer to get withdraawl from slots jungle?
    my username aolegf

    Ciao! ho richiesto il ritiro il 22/11 su Slots Jungle. oggi contatta l'assistenza e ricevi risposta fino a 10 giorni lavorativi, ma in passato erano 3-4 giorni. Ora ci vuole più tempo per ritirarsi dalla giungla delle slot?
    il mio nome utente aolegf

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    No, it is the same. There are differences between our brands, so maybe they didn't get to which casino you are referring?

    If you do remember the rep you've spoken with, please let me know.

    Best regards,
    Daniel

    CIAO,

    No, è lo stesso. Ci sono differenze tra i nostri marchi, quindi forse non sono arrivati a quale casinò ti riferisci?

    Se ricordi il rappresentante con cui hai parlato, faccelo sapere.

    Distinti saluti,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    If I requested withdrawal on 11/22, than it must be processed max today?

    Se ho richiesto il prelievo il 22/11, deve essere elaborato al massimo oggi?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yes, exactly

    Si, esattamente

  • Originale English Traduzione Italiano

    I used to like slots jungle until they disrespected me in a chat so I e-mailed them to let them know and never got a reply....lol  This was well over a week ago....  I used to play there and only there, but know I have to find another place to play cuz I will not go back..........

    Mi piaceva la giungla delle slot finché non mi hanno mancato di rispetto in una chat, quindi ho mandato loro un'e-mail per farglielo sapere e non ho mai ricevuto risposta... lol Questo è successo più di una settimana fa... giocavo lì e solo lì, ma so che devo trovare un altro posto dove suonare perché non tornerò più...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bigtown,

    Can you please PM me the chat or some details so i could check that issue with the CS manager.

    Thank you,
    Daniel

    Ciao Bigtown,

    Puoi per favore mandarmi un messaggio privato sulla chat o alcuni dettagli in modo da poter verificare il problema con il responsabile CS.

    Grazie,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Bigtown, I too used to play exclusively at SJ but no more, something has changed there recently, not sure what, but I wont play there anymore either.

    Bigtown, anch'io suonavo esclusivamente all'SJ ma ora non più, qualcosa è cambiato lì di recente, non so cosa, ma non suonerò più neanche lì.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Kristina,

    if you have few min to PM me with your comments, that would be highly appreciated, since i think this brand only gets better with time, and i would like to know your opinion and hopefully improve them.

    Thank you,
    Daniel

    Ciao Kristina,

    se hai qualche minuto per mandarmi un messaggio privato con i tuoi commenti, sarebbe molto apprezzato, dato che penso che questo marchio possa solo migliorare con il tempo, e mi piacerebbe conoscere la tua opinione e, si spera, migliorarla.

    Grazie,
    Daniele

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    Please check the form: you have all the details there: http://www.goldencherry.com/pdf/GoldenCherry%20Faxback.pdf

    Not sure about all that different bank account name- it might be problematic or some additional forms needed.

    Best regards,
    Daniel

    CIAO,

    Controlla il modulo: trovi tutti i dettagli lì: http://www.goldencherry.com/pdf/GoldenCherry%20Faxback.pdf

    Non sono sicuro di tutto quel diverso nome del conto bancario: potrebbe essere problematico o potrebbero essere necessari alcuni moduli aggiuntivi.

    Distinti saluti,
    Daniele

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