Hello :)
I confirm the money received.
I am glad that there are decent workers in this casino. I am grateful to the patience and understanding of the representative of the casino.
And I am grateful to the lcb community.
Thank you all, it's over :)
Treasure Mile, Mandarin Palace, Lucky Creek, Grand Eagle, supporto per casinò Wizbet e thread di reclami
- Iniziato da
- Anna - TreasureMile
- Casino Rep 22
- attività più recente 7 anni fa
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-
- Risposta da
- ovaaal
- at Jan 23, 20, 10:06:39 AM
- Full Member 100
- attività più recente 10 years fa
Originale Traduzione tradotto conCiao :)
Confermo il denaro ricevuto.
Sono contento che ci siano lavoratori decenti in questo casinò. Sono grato alla pazienza e alla comprensione del rappresentante del casinò.
E sono grato alla comunità lcb.
Grazie a tutti, è finita :) -
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 23, 20, 02:25:21 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ovaaal,
We're glad to hear that. Thank you for letting us.
Ciao ovaal,
Siamo lieti di saperlo. Grazie per avercelo permesso.
-
- Risposta da
- Cat50
- at Feb 01, 20, 03:40:15 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 4 giorni fa
Bitspender wrote:
This casino is crooked. I deposited via bitcoins about 9 or 10 times. I lost every time except my last deposit which I was about to make all my losses back plus about $100 extra. When I cashed out and verified my information. I noticed my withdrawal was $100 short. Upon inquiring about it. I was told due to the price of bitcoin going up. They deducted $100. WTF? Bitcoin deposits are converted into USD at their casino. Regardless if the price went up or down. They should have paid me the equivalent of my cashout in the new BTC amount. No casino that I have ever played this has ever done any type of rogue behavior like this before. Upon researching, I noticed there were lots of complaints about stalling and runarounds being done by this casino group.
Your still here . I really hope you find a good place to play. Bing in the USA it has been hard. Way to go on your win and i am sorry this happened to you.
Bitspender ha scritto:Questo casinò è disonesto. Ho depositato tramite bitcoin circa 9 o 10 volte. Ho perso ogni volta tranne il mio ultimo deposito che stavo per recuperare tutte le mie perdite più circa $ 100 extra. Quando ho incassato e verificato le mie informazioni. Ho notato che il mio prelievo era inferiore a $ 100. Dopo averlo chiesto. Mi è stato detto a causa dell'aumento del prezzo del bitcoin. Hanno detratto $ 100. WTF? I depositi in Bitcoin vengono convertiti in USD nel loro casinò. Indipendentemente se il prezzo è salito o sceso. Avrebbero dovuto pagarmi l'equivalente del mio incasso nel nuovo importo di BTC. Nessun casinò a cui abbia mai giocato ha mai fatto alcun tipo di comportamento canaglia come questo prima. Facendo delle ricerche, ho notato che c'erano molte lamentele riguardo agli stalli e ai giri di parole fatti da questo gruppo di casinò.
Sei ancora qui . Spero davvero che troverai un buon posto dove giocare. Bing negli USA è stata dura. Ben fatto per la tua vittoria e mi dispiace che ti sia successo.
-
- Risposta da
- Lathanial27
- at May 02, 20, 03:45:07 AM
- Sr. Newbie 42
- attività più recente 2 giorni fa
Hi I claimed a bonus on luckycreek.com wagered all that was needed verified my account and made a withdraw. I tried to withdraw 200 to my bitcoin acc but I later on read that I was only allowed to withdraw 128.00 so I waited a week before they revered it then I just tried 125nzd. I finally got a reply back from the live chat support but they weren't much help and wouldn't answer my questions or took so long to reply our chat disconnected I have screenshots of our chat. He said I needed to wager more in order to withdraw but it clearly shows I had wagered all because it went from bonus balance to cash balance and took me thought the whole withdraw process. Normally it will say that a withdraw cannot be made because more wagering is needed.
Ciao, ho richiesto un bonus su luckycreek.com, ho scommesso tutto ciò che era necessario, ho verificato il mio account e ho effettuato un prelievo. Ho provato a prelevare 200 sul mio conto bitcoin, ma in seguito ho letto che mi era permesso prelevare solo 128,00, quindi ho aspettato una settimana prima che lo venerassero, quindi ho provato semplicemente 125nzd. Alla fine ho ricevuto una risposta dal supporto della chat dal vivo, ma non sono stati di grande aiuto e non hanno risposto alle mie domande o hanno impiegato così tanto tempo per rispondere, la nostra chat era disconnessa. Ho degli screenshot della nostra chat. Ha detto che dovevo scommettere di più per poter prelevare, ma mostra chiaramente che avevo scommesso tutto perché passavo dal saldo bonus al saldo in contanti e mi ha portato a pensare all'intero processo di prelievo. Normalmente dirà che non è possibile effettuare un prelievo perché sono necessarie più scommesse.
-
- Risposta da
- Sydney
- at May 02, 20, 05:37:34 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Lathanial27,
Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative.
Ciao Lathanial27,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- Yusufyakup
- at Jan 13, 21, 04:13:30 AM
- Sr. Newbie 42
- attività più recente 4 mesi fa
Luckycreek casino
The bonus they gave me was for my birthday or for New Year's. Honestly, they were both close together.
But I know for sure. The night I played the bonus and won, I deposited at luckycreek casino. I can prove that in my bitcoin records.
This means that I have fulfilled the investment requirement of the bonus. In fact, I lost my deposit. And I've requested a lower limit of $100 to attract thoughts.
Days go by as we wait for document approval, and details can be forgotten.
You don't think there will be problems as it is among reliable casinos. Once you've completed the procedures, you think the result will be as you expect.
But when I went into the account and checked, There was no withdrawal request. And my account is 0.
I had an interesting waiting process when I connected to live help and asked. Then the disconnected apology!!
I'm in a Bonus Banned zone!! I wouldn't get a bonus if it was a deposit!! I was shocked when they wrote things like that. And I didn't ask you anything else.
I e-mailed you a document, and I asked the address about the situation.
In response came the bonus ad email. Luckycreek is a really fun casino.
That's why he's been sending e-mails for the last 3 4 days that say VIP or something.
It's fun, but it doesn't pay me.
Casino's official I wonder how he thinks about the re-election of a granted right.
Casinò Luckycreek
Il bonus che mi hanno dato era per il mio compleanno o per Capodanno. Onestamente, erano entrambi vicini.
Ma lo so per certo. La notte in cui ho giocato con il bonus e ho vinto, ho depositato al casinò Luckycreek. Posso dimostrarlo nei miei registri bitcoin.
Ciò significa che ho soddisfatto i requisiti di investimento del bonus. In effetti, ho perso il mio deposito. E ho richiesto un limite inferiore di $ 100 per attirare pensieri.
I giorni passano mentre aspettiamo l'approvazione del documento e i dettagli possono essere dimenticati.
Non pensi che ci saranno problemi come lo è tra i casinò affidabili. Una volta completate le procedure, pensi che il risultato sarà quello previsto.
Ma quando sono entrato nel conto e ho controllato, non c'era alcuna richiesta di prelievo. E il mio conto è 0.
Ho avuto un processo di attesa interessante quando mi sono collegato all'aiuto dal vivo e ho chiesto. Poi le scuse disconnesse!!
Sono in una zona Bonus Bannata!! Non otterrei un bonus se fosse un deposito!! Sono rimasto scioccato quando hanno scritto cose del genere. E non ti ho chiesto altro.
Ti ho inviato un documento via e-mail e ho chiesto l'indirizzo riguardo alla situazione.
In risposta è arrivata l'e-mail dell'annuncio bonus. Luckycreek è un casinò davvero divertente.
Ecco perché negli ultimi 3 4 giorni ha inviato e-mail che dicevano VIP o qualcosa del genere.
È divertente, ma non mi paga.
Il funzionario del casinò mi chiedo come pensi della rielezione di un diritto concesso.
3.1/ 5
-
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 13, 21, 04:27:54 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yusufyakup,
Please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to check what happened.
Ciao Yusufyakup,
Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e chiederemo al rappresentante del casinò di verificare cosa è successo.
-
- Risposta da
- Yusufyakup
- at Jan 13, 21, 04:38:58 AM
- Sr. Newbie 42
- attività più recente 4 mesi fa
Username Yusufyakup
Thank you very much..
To day They sent me an ad for an e-card company that I gave address to downstairs.
www.bluemountain.com
They said, "Ask for your surprise at live help."
I don't know what this is.
Nome utente Yusufyakup
Grazie mille..
Oggi mi hanno inviato un annuncio per un'azienda di cartoline elettroniche a cui ho dato l'indirizzo al piano di sotto.
www.bluemountain.com
Hanno detto: "Chiedi la tua sorpresa all'aiuto dal vivo".
Non so cosa sia.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 13, 21, 04:55:13 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yusufyakup,
Thank you for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Yusufyakup,
Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Il rappresentante del casinò è stato informato. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 14, 21, 07:12:54 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yusufyakup,
We've received a reply from the Casino Representative:
"The player is from Turkey. Players from Turkey can not claim any Free Welcome Bonus Offer from our casino (either by invite or via our website) as per the T&C’s in section 8.10.10 of the Terms and Conditions.
Secondly, the player claimed 2 free bonuses and won from the second free bonus and not the first, so the withdrawal will be declined based on this merit as well."
We've checked the casino's Terms and Conditions and section 8.10.10 clearly states the following:
8.10.10 The following players are not eligible and may not claim any Free Welcome Bonus Offer from our casino (either by invite or via our website). Free Welcome Bonus Offers refers to any offer made by our casino or an affiliate that does not require a deposit (e.g. free cash to play at the casino or free spins). Should such an offer be claimed by any of these players, all winnings resulting from it will be made null and void. Players from these countries may only claim free bonus offers if they have made at least one deposit on their account:
Afghanistan
Albania
Algeria
Armenia
Azerbaijan
Bangladesh
Belarus
Bosnia
Bosnia And Herzegovina
Brazil
Bulgaria
Colombia
Croatia
Czech Republic
Dominica
Estonia
French Polynesia
Georgia
Greece
Guadeloupe
Herzegovina
Hungary
Indonesia
Iran
Iraq
Ireland
Japan
Kazakhstan
Kosovo
Kuwait
Kyrgyzstan
Latvia
Lithuania
Macao
Macedonia, The Former Yugoslav
Mexico
Republic Of Moldova
Republic Of Mongolia
Montenegro
Morocco
Poland
Romania
Russia / Russian Federation
Serbia
Slovakia
Slovenia
Spain
Syria
Tajikistan
Tunisia
Turkey
Turkmenistan
Ukraine
Uzbekistan
VietnamIn this case, we are not able to help you since the players from your country are not eligible for any Free Welcome Bonus Offers. We can only recommend you to do better research next time and to read all the T&C's carefully before you start playing to avoid any misunderstandings in the future.
Ciao Yusufyakup,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò:
"Il giocatore proviene dalla Turchia. I giocatori dalla Turchia non possono richiedere alcuna offerta di bonus di benvenuto gratuito dal nostro casinò (né tramite invito né tramite il nostro sito Web) secondo i T&C nella sezione 8.10.10 dei Termini e Condizioni.
In secondo luogo, il giocatore ha richiesto 2 bonus gratuiti e ha vinto con il secondo bonus gratuito e non con il primo, quindi il prelievo verrà rifiutato anche in base a questo merito."
Abbiamo controllato i Termini e Condizioni del casinò e la sezione 8.10.10 afferma chiaramente quanto segue:
8.10.10 I seguenti giocatori non sono idonei e non possono richiedere alcuna offerta di bonus di benvenuto gratuito dal nostro casinò (né tramite invito né tramite il nostro sito web). Le offerte di bonus di benvenuto gratuiti si riferiscono a qualsiasi offerta fatta dal nostro casinò o da un affiliato che non richiede un deposito (ad esempio contanti gratuiti per giocare al casinò o giri gratuiti). Qualora uno di questi giocatori dovesse reclamare tale offerta, tutte le vincite risultanti da essa verranno annullate. I giocatori di questi paesi possono richiedere offerte bonus gratuite solo se hanno effettuato almeno un deposito sul proprio conto:
Afghanistan
Albania
Algeria
Armenia
Azerbaigian
Bangladesh
Bielorussia
Bosnia
Bosnia Erzegovina
Brasile
Bulgaria
Colombia
Croazia
Repubblica Ceca
Dominica
Estonia
Polinesia francese
Georgia
Grecia
Guadalupa
Erzegovina
Ungheria
Indonesia
Iran
Iraq
Irlanda
Giappone
Kazakistan
Kosovo
Kuwait
Kirghizistan
Lettonia
Lituania
Macao
Macedonia, ex-jugoslava
Messico
Repubblica di Moldavia
Repubblica della Mongolia
Montenegro
Marocco
Polonia
Romania
Russia/Federazione Russa
Serbia
Slovacchia
Slovenia
Spagna
Siria
Tagikistan
Tunisia
Tacchino
Turkmenistan
Ucraina
Uzbekistan
VietnamIn questo caso, non possiamo aiutarti poiché i giocatori del tuo Paese non hanno diritto a nessuna offerta di bonus di benvenuto gratuito. Possiamo solo consigliarti di fare ricerche migliori la prossima volta e di leggere attentamente tutti i T&C prima di iniziare a giocare per evitare malintesi in futuro.
-
- Risposta da
- Yusufyakup
- at Jan 14, 21, 12:04:41 PM
- Sr. Newbie 42
- attività più recente 4 mesi fa
Excuse me, is this about luckycreek casino?
If so, I have to remind you that I sent a bitcoin deposit for $20 on this bonus.
In this case, another bonus given to me first has nothing to do with it.
If tuekiye can get a bonus when it's deposited, I've deposited $20 for that bonus
Mi scusi, si tratta del casinò Luckycreek?
Se è così, devo ricordarti che ho inviato un deposito in bitcoin per $ 20 su questo bonus.
In questo caso un altro bonus che mi è stato dato prima non c'entra nulla.
Se tuekiye può ottenere un bonus quando viene depositato, ho depositato $ 20 per quel bonus
-
- Risposta da
- Yusufyakup
- at Jan 14, 21, 12:35:51 PM
- Sr. Newbie 42
- attività più recente 4 mesi fa
luckcreek Deposit is a deposit bonus. Canceling this is against your own regulations...
Luckcreek Deposit è un bonus sul deposito. Annullare questo è contro le vostre stesse regole...
-
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 14, 21, 02:15:31 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yusufyakup,
The Casino Representative says that you've claimed no deposit bonus. If you made a deposit to claim the winnings from the no deposit bonus, that doesn't change anything since the players from your country are not eligible for welcome free bonuses.
We're going to double-check this with the Casino Representative.
Ciao Yusufyakup,
Il rappresentante del casinò afferma che hai richiesto un bonus senza deposito. Se hai effettuato un deposito per richiedere le vincite del bonus senza deposito, ciò non cambia nulla poiché i giocatori del tuo paese non hanno diritto ai bonus gratuiti di benvenuto.
Lo ricontrolleremo con il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- Yusufyakup
- at Jan 14, 21, 02:19:19 PM
- Sr. Newbie 42
- attività più recente 4 mesi fa
The casino that gives me advice that "next time you read the rules more carefully."
Every day he breaks his own rules and offers me a $20 bonus.
It's a total of $100 that I made with the $20 deposit I sent.
And he's offering me my money as a bonus.
This attitude of the casinos I enjoy playing is really sad...
I'm not going to write about this anymore.
Referee Lcb, and I leave the last word to them.
Regards
Il casinò che mi consiglia "la prossima volta leggi più attentamente le regole".
Ogni giorno infrange le sue regole e mi offre un bonus di 20$.
Ho guadagnato un totale di $ 100 con il deposito di $ 20 che ho inviato.
E mi offre i miei soldi come bonus.
Questo atteggiamento dei casinò a cui mi diverto a giocare è davvero triste...
Non scriverò più di questo.
Arbitro Lcb, e lascio a loro l'ultima parola.
Saluti
-
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 15, 21, 03:47:18 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yusufyakup,
The Casino Representative says you did not win from your deposit. You won from the second free bonus claimed on your Lucky Creek Account. You made the deposit because a deposit needs to be made to make a withdrawal if you have never deposited before at the casino.
In this case, there's nothing more we can do to assist you here. We consider this complaint resolved.
Ciao Yusufyakup,
Il rappresentante del casinò dice che non hai vinto con il tuo deposito. Hai vinto il secondo bonus gratuito richiesto sul tuo account Lucky Creek. Hai effettuato il deposito perché è necessario effettuare un deposito per poter effettuare un prelievo se non hai mai depositato prima al casinò.
In questo caso, non possiamo fare altro per assisterti. Consideriamo questo reclamo risolto.
3.4/ 5
-
- Risposta da
- ovaaal
- at Feb 24, 21, 03:52:07 PM
- Full Member 100
- attività più recente 10 years fa
Hello, 2021-02-20 I made deposit $410 from bitcoin and still do not get money on my account on mandarin palace casino.
Written instant bitcoin deposit... Still 0/3 pending confirmation, but the money is gone.
https://www.blockchain.com/btc/tx/414b3371f13c35cb1e020ff94477ec47557b6f36cd22e6b2954ffbc387ff44b3
Ciao, 20/02/2021 Ho effettuato un deposito di $ 410 da bitcoin e ancora non ricevo denaro sul mio conto al Mandarin Palace Casino.
Scritto deposito bitcoin istantaneo... Ancora 0/3 in attesa di conferma, ma i soldi sono finiti.
https://www.blockchain.com/btc/tx/414b3371f13c35cb1e020ff94477ec47557b6f36cd22e6b2954ffbc387ff44b3
3.2/ 5
-
- Risposta da
- Sydney
- at Feb 24, 21, 03:55:18 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ovaaal,
Could you please send me your casino username (the email address you've registered with at the casino) to PM inbox and we're going to notify the Casino Representative.
Ciao ovaal,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò (l'indirizzo email con cui ti sei registrato al casinò) alla casella di posta PM e avviseremo il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Feb 24, 21, 04:05:22 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ovaaal,
Thank you for providing us with your account details. The Casino Representative has been notified. Keep you updated.
Ciao ovaal,
Grazie per averci fornito i dettagli del tuo account. Il rappresentante del casinò è stato informato. Ti tengo aggiornato.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Feb 26, 21, 02:28:17 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ovaaal,
The Casino Representative says that you should contact their support and they will take care of the missing deposit.
Ciao ovaal,
Il rappresentante del casinò dice che dovresti contattare il loro supporto e loro si prenderanno cura del deposito mancante.
-
- Risposta da
- ovaaal
- at Feb 26, 21, 01:32:37 PM
- Full Member 100
- attività più recente 10 years fa
Sydney wrote:
Hello ovaaal,
The Casino Representative says that you should contact their support and they will take care of the missing deposit.
Everything was resolved quickly, thanksSydney ha scritto:Ciao ovaal,
Il rappresentante del casinò dice che dovresti contattare il loro supporto e loro si prenderanno cura del deposito mancante.
Tutto si è risolto velocemente, grazie -
- Risposta da
- Sydney
- at Feb 26, 21, 03:42:22 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ovaaal,
Glad to hear that. Thanks for letting us know.
Ciao ovaal,
Felice di sentirlo. Grazie per averci fatto sapere.
-
- Risposta da
- Miacalop
- at May 05, 21, 01:26:11 PM
- Newbie 2
- attività più recente 3 anni fa
i wthdrewl 6020.00 dollars on 04/21/2021. Got an email right away asking for proof of identety so I sent all the info that they asked for. Never got any emials stating money was not going to deposit because of an issue they found. So i waited till today 05/05/2021 and called them they told me that the money was declined do to too many bonuses used and they dind't deposit that money back. Into mu lucky creek account.
ho ritirato 6020,00 dollari il 21/04/2021. Ho ricevuto subito un'e-mail in cui chiedevo una prova di identità, quindi ho inviato tutte le informazioni richieste. Non ho mai ricevuto alcuna e-mail che affermasse che il denaro non sarebbe stato depositato a causa di un problema riscontrato. Quindi ho aspettato fino ad oggi 05/05/2021 e li ho chiamati e mi hanno detto che il denaro era stato rifiutato a causa dei troppi bonus utilizzati e non hanno depositato quei soldi. Nel mio account Lucky Creek.
3.4/ 5
-
- Risposta da
- Sydney
- at May 05, 21, 02:44:39 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Miacalop wrote:
i wthdrewl 6020.00 dollars on 04/21/2021. Got an email right away asking for proof of identety so I sent all the info that they asked for. Never got any emials stating money was not going to deposit because of an issue they found. So i waited till today 05/05/2021 and called them they told me that the money was declined do to too many bonuses used and they dind't deposit that money back. Into mu lucky creek account.
Hello Miacolp,
Please send me your casino username to PM inbox and we'll get in touch with the Casino Representative,
Miacalop ha scritto:ho ritirato 6020,00 dollari il 21/04/2021. Ho ricevuto subito un'e-mail in cui chiedevo una prova di identità, quindi ho inviato tutte le informazioni richieste. Non ho mai ricevuto alcuna e-mail che affermasse che il denaro non sarebbe stato depositato a causa di un problema riscontrato. Quindi ho aspettato fino ad oggi 05/05/2021 e li ho chiamati e mi hanno detto che il denaro era stato rifiutato a causa dei troppi bonus utilizzati e non hanno depositato quei soldi. Nel mio account Lucky Creek.
Ciao Miacolp,
Per favore, inviami il tuo nome utente del casinò alla casella di posta PM e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò,
3.4/ 5
-
- Risposta da
- pattywack
- at Oct 10, 21, 01:01:57 AM
- Newbie 1
- attività più recente 2 anni fa
okay guys if someone can assist id appreciate.
Quick version is , my mother and neighbor wanted to open accounts at lucky creek with me and they arent super savvy on the PC. So i per their request opened up accounts. Fast-forward, i just recently made to deposits via bit-coin only for them to lock my account then ban me from site before i ever got to use the funds. also i live in US and have tried numerous times to contact casino in regards to the deposits. Meanwhile i decided to further review the legalities and the terms and conditions posted on website only to have found this...
THIS IS ON THEIR WEBSITE
2.3 Due to legal, financial transaction regulations, and commercial reasons, we cannot offer any registrations or process any deposits or withdrawals to and from the following countries:
Australia
Curacao
France
Germany
Hungary
Netherlands
South Africa
Switzerland
United Kingdom
United StatesI not only deposited without knowing i would never be able to claim, i also had opened an account from a territory outside of their jurisdiction.
I also have saved all chats from my attempts to retrieve the email for the gaming license distributor which they refused to supply!
okay ragazzi, se qualcuno può aiutarvi, lo apprezzerei.
La versione rapida è che mia madre e il mio vicino volevano aprire un conto presso Lucky Creek con me e non sono molto esperti con il PC. Quindi, su loro richiesta, ho aperto i conti. Avanti veloce, di recente ho effettuato depositi tramite bit-coin solo per bloccare il mio account e poi bandirmi dal sito prima che potessi utilizzare i fondi. inoltre vivo negli Stati Uniti e ho provato numerose volte a contattare il casinò per quanto riguarda i depositi. Nel frattempo ho deciso di esaminare ulteriormente gli aspetti legali e i termini e le condizioni pubblicati sul sito Web solo per aver trovato questo...
QUESTO È SUL LORO SITO WEB
2.3 A causa delle normative legali, delle transazioni finanziarie e per ragioni commerciali, non possiamo offrire alcuna registrazione o elaborare depositi o prelievi da e verso i seguenti paesi:
Australia
Curacao
Francia
Germania
Ungheria
Olanda
Sud Africa
Svizzera
Regno Unito
stati UnitiNon solo ho depositato senza sapere che non avrei mai potuto reclamare, ma avevo anche aperto un conto da un territorio al di fuori della loro giurisdizione.
Ho anche salvato tutte le chat dei miei tentativi di recuperare l'e-mail del distributore della licenza di gioco che si è rifiutato di fornire!
3.4/ 5
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- Risposta da
- topdog1417
- at Oct 10, 21, 04:50:19 AM
- Newbie 14
- attività più recente 1 mese fa
Goodluck patty , i hope you get , your deposits back.
Buona fortuna Patty, spero che tu riceva indietro i tuoi depositi.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Oct 10, 21, 02:25:26 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello pattywack,
Could you please send me your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the Casino Representative.
Ciao Pattywack,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Oct 11, 21, 03:44:34 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello pattywack,
Thank you for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative. As soon as we receive a reply, we'll let you know.
Ciao Pattywack,
Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò. Non appena riceveremo una risposta, ti faremo sapere.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Oct 11, 21, 04:52:59 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello pattywack,
We've received a reply from the Casino Representative. Here's what he says:
"We need KYC docs in order for the account to be reopened. Support is in contact with the player.
We've communicated the above to the player on the 10th October – Player just needs to contact support like he has been doing over the past 3 days."
Ciao Pattywack,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò. Ecco cosa dice:
"Abbiamo bisogno dei documenti KYC per poter riaprire l'account. Il supporto è in contatto con il giocatore.
Abbiamo comunicato quanto sopra al giocatore il 10 ottobre: il giocatore deve solo contattare l'assistenza come ha fatto negli ultimi 3 giorni."
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- Risposta da
- Randy Copeland
- at Nov 08, 21, 08:46:41 PM
- Newbie 3
- attività più recente 2 anni fa
On October the 28th I deposited Bitcoin to my account and won $800 and requested a withdrawal on the same day and at the time the market price for Bitcoin was $58,641. They have yet to even return my initial deposit or have they released my winnings and now the market price is $67,000 +.. lucky creek casino has held my winnings and my initial deposit and are profiting from the volatile market and I'm sure will try to pay me at current market price whenever they release my winnings and not at the time I cashed out.. this is rogue and shouldn't be allowed
Il 28 ottobre ho depositato Bitcoin sul mio conto e ho vinto $ 800 e ho richiesto un prelievo lo stesso giorno e in quel momento il prezzo di mercato del Bitcoin era di $ 58.641. Devono ancora restituire il mio deposito iniziale o hanno rilasciato le mie vincite e ora il prezzo di mercato è di $ 67.000 +.. il casinò Lucky Creek ha trattenuto le mie vincite e il mio deposito iniziale e sta traendo profitto dalla volatilità del mercato e sono sicuro che ci proverò di pagarmi al prezzo corrente di mercato ogni volta che rilasciano le mie vincite e non nel momento in cui ho incassato... questo è un comportamento canaglia e non dovrebbe essere consentito
3.4/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Nov 09, 21, 03:38:07 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Randy Copeland wrote:
On October the 28th I deposited Bitcoin to my account and won $800 and requested a withdrawal on the same day and at the time the market price for Bitcoin was $58,641. They have yet to even return my initial deposit or have they released my winnings and now the market price is $67,000 +.. lucky creek casino has held my winnings and my initial deposit and are profiting from the volatile market and I'm sure will try to pay me at current market price whenever they release my winnings and not at the time I cashed out.. this is rogue and shouldn't be allowed
Hello Randy Copeland,
Please send me your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the Casino Representative.
Randy Copeland ha scritto:Il 28 ottobre ho depositato Bitcoin sul mio conto e ho vinto $ 800 e ho richiesto un prelievo lo stesso giorno e in quel momento il prezzo di mercato del Bitcoin era di $ 58.641. Devono ancora restituire il mio deposito iniziale o hanno rilasciato le mie vincite e ora il prezzo di mercato è di $ 67.000 +.. il casinò Lucky Creek ha trattenuto le mie vincite e il mio deposito iniziale e sta traendo profitto dalla volatilità del mercato e sono sicuro che ci proverò di pagarmi al prezzo corrente di mercato ogni volta che rilasciano le mie vincite e non nel momento in cui ho incassato... questo è un comportamento canaglia e non dovrebbe essere consentito
Ciao Randy Copeland,
Per favore, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.
3.4/ 5
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- Risposta da
- JG1873
- at May 26, 22, 02:42:08 PM
- Newbie 11
- attività più recente 9 mesi fa
May 8, 2022 I made several bitcoin deposits at mandarin palace, lucky creek, and treasure mile casinos. All of them worked normal as usual except the second one I tried to at mandarin palace. THEY STOLE MY 50usd by saying they never received it. It has over 2400 confirmations on the block chain and I have the transaction address and all the proof but support said they will not give me my money no refund or even having it added to my cash balance I am utterly disgusted with these lies and stealing MY MONEY
8 maggio 2022 Ho effettuato diversi depositi in bitcoin ai casinò Mandarin Palace, Lucky Creek e Treasure Mile. Hanno funzionato tutti normalmente, come al solito, tranne il secondo che ho provato al Mandarin Palace. HANNO RUBATO I MIEI 50 USD dicendo che non li hanno mai ricevuti. Ha oltre 2400 conferme sulla catena di blocchi e ho l'indirizzo della transazione e tutte le prove, ma l'assistenza ha detto che non mi daranno i miei soldi, nessun rimborso o addirittura aggiungendoli al mio saldo in contanti, sono completamente disgustato da queste bugie e dal furto dei MIEI SOLDI
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- Risposta da
- Sydney
- at May 26, 22, 03:40:57 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
JG1873 wrote
May 8, 2022 I made several bitcoin deposits at mandarin palace, lucky creek, and treasure mile casinos. All of them worked normal as usual except the second one I tried to at mandarin palace. THEY STOLE MY 50usd by saying they never received it. It has over 2400 confirmations on the block chain and I have the transaction address and all the proof but support said they will not give me my money no refund or even having it added to my cash balance I am utterly disgusted with these lies and stealing MY MONEY
Hello JG1873,
Could you please private message me your casino username and we'll get in touch with the Casino Representative.
JG1873 ha scritto
8 maggio 2022 Ho effettuato diversi depositi in bitcoin ai casinò Mandarin Palace, Lucky Creek e Treasure Mile. Hanno funzionato tutti normalmente, come al solito, tranne il secondo che ho provato al Mandarin Palace. HANNO RUBATO I MIEI 50 USD dicendo che non li hanno mai ricevuti. Ha oltre 2400 conferme sulla catena di blocchi e ho l'indirizzo della transazione e tutte le prove, ma l'assistenza ha detto che non mi daranno i miei soldi, nessun rimborso o addirittura aggiungendoli al mio saldo in contanti, sono completamente disgustato da queste bugie e dal furto dei MIEI SOLDI
Ciao JG1873 ,
Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.
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- Risposta da
- Kompton920
- at Sep 25, 22, 02:36:16 PM
- Newbie 1
- attività più recente 1 anno fa
Recently I deposited $20 in Bitcoin with this casino and it never showed up. I contacted them twice and all they said was it never made it to the casino. Very bad service with live chat. They disconnected me right away after they said they never got it. Does anyone know how I can get the Bitcoins back or is it just a done deal got screwed type of things?
Recentemente ho depositato $ 20 in Bitcoin con questo casinò e non è mai arrivato. Li ho contattati due volte e tutto quello che hanno detto è che non è mai arrivato al casinò. Servizio pessimo con la chat dal vivo. Mi hanno disconnesso subito dopo aver detto che non l'hanno mai capito. Qualcuno sa come posso riavere i Bitcoin o è solo un affare fatto che è stato fregato?
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 26, 22, 02:36:46 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Kompton920,
Can you please provide us with your account username via private message, so that we can contact Casino Representative about your issue.
Ciao Kompton920 ,
Puoi fornirci il nome utente del tuo account tramite messaggio privato , in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò in merito al tuo problema.
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- Risposta da
- Berks
- at Sep 29, 22, 04:55:30 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Kompton920,
We are still waiting for your account details. PM me to be able to help you.
Ciao Kompton920 ,
Stiamo ancora aspettando i dettagli del tuo account. PM me per poterti aiutare.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 03, 22, 02:18:14 PM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Kompton920,
We need your account details to be able to help you. You can send us HERE and we will try to get in touch with the Casino.
Ciao Kompton920 ,
Abbiamo bisogno dei dettagli del tuo account per poterti aiutare. Puoi inviarci QUI e proveremo a metterci in contatto con il Casinò.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 05, 22, 02:26:54 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Kompton920,
We will consider this case as CLOSED due to submitter's inactivity.
Ciao Kompton920 ,
Considereremo questo caso come CHIUSO a causa dell'inattività del mittente.
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- Risposta da
- Jamessims171
- at Oct 08, 22, 07:59:25 PM
- Newbie 10
- attività più recente 30 giorni fa
this casino right here you can cash out the first time but you will have a hard time doing it again i used to love lucky creek it was my go to casino but it all changed once i cashed out they treated me like garbage abd its a matter of time just saying but congratulatins on the money i hopw enough wins come in for everyone that plays there enough to burn all 4 other casinos to the ground . lucky creek treasure mile grand eagle and mandarin believe they are some cold blooded cheaters just got through playing a tournament there and thats 4 out of 5 weeks at one of theses casinos and they cheat me out of a tournament and closed me off from depositing or getting any bonus whatso ever i understand not giving me a bonus but cheating me out of my money and out of competition is plain sorry .
questo casinò proprio qui puoi incassare la prima volta ma avrai difficoltà a farlo di nuovo adoravo Lucky Creek era il mio andare al casinò ma tutto è cambiato una volta incassato mi hanno trattato come spazzatura ed è una questione di tempo lo dico solo ma congratulazioni per i soldi, spero che arrivino abbastanza vittorie per tutti quelli che giocano lì abbastanza da radere al suolo tutti gli altri 4 casinò. Lucky Creek Treasure Mile Grand Eagle e Mandarin credono di essere degli imbroglioni a sangue freddo, hanno appena finito di giocare a un torneo lì e sono 4 settimane su 5 in uno di questi casinò e mi hanno escluso da un torneo e mi hanno impedito di depositare o ricevere qualsiasi bonus, qualunque cosa, capisco, non darmi un bonus ma ingannarmi con i miei soldi e fuori dalla competizione è chiaramente dispiaciuto.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 10, 22, 01:37:34 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Jamessims171,
May we ask, do you still have the similar issue or some unresolved cases? Can we help you somehow?
Ciao Jamessims171 ,
Possiamo chiederti se hai ancora lo stesso problema o qualche caso irrisolto? Possiamo aiutarti in qualche modo?
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- Risposta da
- Christ344y
- at Oct 17, 22, 06:09:15 AM
- Jr. Member 60
- attività più recente 4 mesi fa
Lucky Creek
So I filed a request for a small 100$ withdrawal just to make sure it's possible. My previous activity on that account was a 25$ deposit. Then there was a bonus applied after that and it was that which I won the 100$ on after play through. Never did i receive an email from finance or security like I have in the past at other casinos. So i check this morning and there has been an adjustment to my account and the withdrawal has been voided. At the very least an email explaining the rationale would have been nice - it seems that is the professional way to handle things. But no, I get zero communication and just an adjustment. I suppose they figured I would know when the money didn't show up rather than simply communicate. Long time customer and depositor though I Don't deposit as much as I used to. Very frustrated with the way this happened as much as I am in the decision. IT was just unprofessional.
If the bonus that caused this void is the $30 one sitting on my account now I am going to be very upset because I did not request that bonus and it just showed up yesterday out of the blue. I wasn't even on the account when it appeared. If that caused the void then I have no reason to believe it wasn't done purposefully to void my measly $100 withdrawal.
My username/email for the account is cfyork@gmail.com
Fortunato Creek
Quindi ho presentato una richiesta per un piccolo prelievo di 100 $ solo per assicurarmi che fosse possibile. La mia attività precedente su quel conto era un deposito di 25$. Poi è stato applicato un bonus ed è stato quello con cui ho vinto i 100 $ dopo aver giocato. Non ho mai ricevuto un'e-mail dalla finanza o dalla sicurezza come ho ricevuto in passato in altri casinò. Quindi stamattina controllo e c'è stato un aggiustamento sul mio conto e il prelievo è stato annullato. Per lo meno un'e-mail che spiegasse la logica sarebbe stata carina: sembra che sia il modo professionale di gestire le cose. Ma no, non ricevo alcuna comunicazione e solo un aggiustamento. Suppongo che abbiano pensato che avrei saputo quando i soldi non fossero arrivati piuttosto che semplicemente comunicare. Cliente e depositante di lunga data, anche se non deposito più come prima. Molto frustrato dal modo in cui ciò è accaduto tanto quanto lo sono dalla decisione. Era semplicemente poco professionale.
Se il bonus che ha causato questo vuoto è quello di $ 30 presente sul mio conto ora, sarei molto arrabbiato perché non ho richiesto quel bonus ed è apparso ieri all'improvviso. Non ero nemmeno sul conto quando è apparso. Se ciò ha causato l'annullamento, non ho motivo di credere che non sia stato fatto intenzionalmente per annullare il mio misero prelievo di $ 100.
Il mio nome utente/e-mail per l'account è cfyork@gmail.com
3.4/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 17, 22, 06:40:43 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Christ344y,
Thank you for sharing your credentials. We will ping Casino Representative in order to help you regarding your issue. Keep an eye on this thread for any update.
Ciao Christ344y ,
Grazie per aver condiviso le tue credenziali. Invieremo un ping al rappresentante del casinò per aiutarti a risolvere il tuo problema. Tenete d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 19, 22, 01:52:28 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Christ344y,
Casino Rep get back to us and clarified your case. Your winnings has been voided due to violation of the free bonus terms. The Casino allows only 1 free bonus in between deposits made, and we've been told that you have claimed two free bonuses in a row, one of $30 which was lost, and the second one of $60 which was the winning one.
Per T&C :
"8.4.1 A player is only permitted to claim one free bonus offer on their casino account, where no deposit is required. This includes free money offers and free spins offers. Should a player claim more than one free bonus offer (in succession without making a purchase at the specific casino in question), any winnings generated from this bonus will be null and void."Ciao Christ344y ,
Il rappresentante del casinò ci ha contattato e ha chiarito il tuo caso. Le tue vincite sono state annullate a causa della violazione dei termini del bonus gratuito. Il Casinò consente solo 1 bonus gratuito tra i depositi effettuati e ci è stato detto che hai richiesto due bonus gratuiti di fila, uno di $ 30 che è stato perso, e il secondo di $ 60 che è stato quello vincente.
Secondo Termini e condizioni:
"8.4.1 Un giocatore può richiedere solo un'offerta di bonus gratuito sul proprio conto del casinò, dove non è richiesto alcun deposito. Ciò include offerte di denaro gratuito e offerte di giri gratuiti. Se un giocatore richiede più di un'offerta di bonus gratuito (in successione senza effettuando un acquisto presso lo specifico casinò in questione), qualsiasi vincita generata da questo bonus sarà nulla ." -
- Risposta da
- Terri Mathis
- at Oct 19, 22, 01:59:27 AM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
I requested 2 withdrawals from treasure mile casino on October 10th, 1 for 500 and 1 for 70 I sent them my ID with selfie, I had no bonus pending playthrough I spoke with live chat they said I had several bonuses therefore it voided my withdrawal, I'm not sure what they are talking about my username is terrimathis113 it still says I have no bonus playthrough pending,
Ho richiesto 2 prelievi dal casinò Treasure Mile il 10 ottobre, 1 per 500 e 1 per 70. Ho inviato loro il mio documento d'identità con selfie, non avevo bonus in attesa del gioco. Ho parlato con la chat dal vivo e hanno detto che avevo diversi bonus, quindi ha annullato il mio prelievo, Non sono sicuro di cosa stiano parlando, il mio nome utente è terrimathis113, ma dice ancora che non ho bonus di gioco in sospeso,
3.1/ 5
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 19, 22, 02:57:55 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Terri Mathis,
Thanks for sharing your credentials. We will ping Casino Representative in order to resolve this issue. Keep an eye on this thread for any update.
Ciao Terri Mathis ,
Grazie per aver condiviso le tue credenziali. Invieremo un ping al rappresentante del casinò per risolvere questo problema. Tenete d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 19, 22, 05:50:10 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Terri Mathis,
Can you please provide us with your email address which is connected with your Casino account, because Casino Representative couldn't find your details with this username?
Ciao Terri Mathis ,
Puoi fornirci il tuo indirizzo e-mail collegato al tuo account del casinò, perché il rappresentante del casinò non è riuscito a trovare i tuoi dati con questo nome utente?
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- Risposta da
- Terri Mathis
- at Oct 19, 22, 11:12:47 AM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
>email address removed by admin<
Thankyou
>indirizzo email rimosso dall'amministratore<
Grazie
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- Risposta da
- Terri Mathis
- at Oct 19, 22, 03:32:43 PM
- Newbie 5
- attività più recente 2 anni fa
It shows that I got 2 bonuses in a row but those bonuses were from the past 2 deposits that they had credited me for each deposit
Mostra che ho ricevuto 2 bonus di fila, ma quei bonus provenivano dagli ultimi 2 depositi che mi avevano accreditato per ogni deposito
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 20, 22, 02:21:38 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Terri Mathis,
Thank you for sharing the email with us. We will get back to Casino Representative, and when we get some update, we will let you know. Keep an eye on this thread.
Ciao Terri Mathis ,
Grazie per aver condiviso l'e-mail con noi. Torneremo al rappresentante del casinò e quando avremo qualche aggiornamento ti faremo sapere. Tieni d'occhio questo thread.
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 21, 22, 06:09:23 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello Terri Mathis,
We've been told by Casino Representative that the best option for resolving this issue is to contact their support or even better to have a phone call with them.
The one thing is clarified, that your withdrawal has been declined due to free bonus terms violation. For further assistance, please contact them and follow their instructions.
Ciao Terri Mathis ,
Il rappresentante del casinò ci ha detto che l'opzione migliore per risolvere questo problema è contattare il loro supporto o, ancora meglio, fare una telefonata con loro.
L'unica cosa che è stata chiarita è che il tuo prelievo è stato rifiutato a causa della violazione dei termini del bonus gratuito. Per ulteriore assistenza, contattali e segui le loro istruzioni. -
- Risposta da
- Berks
- at Oct 24, 22, 03:24:25 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi Terri Mathis,
Please let us know when you resolve this issue, so we can mark this case as resolved.
Ciao Terri Mathis ,
Ti preghiamo di comunicarci quando risolvi il problema, in modo da poter contrassegnare il caso come risolto.
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