Treasure Mile, Mandarin Palace, Lucky Creek, Grand Eagle, supporto per casinò Wizbet e thread di reclami

77,104
Visite
281
risposte
Ultimo messaggio fatto 3 mesi fa fa da JovanaV
Anna - TreasureMile

Top bonuses

  • 50 Spins

    Casino Spins - Exclusive

    LCBGWB codice

    Lucky Creek

    3.4 / 502 voti

    Lucky Creek
  • 200% up to €/$4000 + 40 Spins

    Sign Up Bonus

    200PALACE codice

    Mandarin Palace

    3.2 / 401 voti

    Mandarin Palace
  • €/$20

    No Deposit Bonus - EXCLUSIVE

    LCB30G codice

    Grand Eagle

    3.1 / 432 voti

    Grand Eagle

I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:

  • Casiny Casino - Festa dello Spin di ottobre Promozione valida: 21.09.2024. - 06.10.2024. Montepremi: 3.000 FS - Se non hai un account, registrati qui. Possono partecipare al torneo i giocatori con...

    LEGGI

    Tornei del casinò Casiny

    1 307
    2 mesi fa
  • Voglio davvero trovare un sito di Bingo/Casinò per giocatori statunitensi. Gioco su Bingo Billy e va bene, ma mi piacerebbe trovare un sito che abbia molti più giochi da casinò di soli 20 o giù...

    LEGGI

    Casinò / Bingo ?

    2 447
    2 mesi fa
  • BC.Game Casino - Chip gratuiti esclusivi Solo per nuovi giocatori - NOI NON CI SIAMO! Chip gratuito esclusivo da $ 25 Come richiedere il bonus: i giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...

    LEGGI

Top bonuses

  • Lucky Creek

    3.4 / 502 voti

    Lucky Creek

    50 Spins

    Casino Spins - Exclusive

    LCBGWB codice
  • Mandarin Palace

    3.2 / 401 voti

    Mandarin Palace

    200% up to €/$4000 + 40 Spins

    Sign Up Bonus

    200PALACE codice
  • Grand Eagle

    3.1 / 432 voti

    Grand Eagle

    €/$20

    No Deposit Bonus - EXCLUSIVE

    LCB30G codice

Per favore oppure registrazione per pubblicare o commentare.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello! buggars here again. I won over the weekend $1000 at Grand Eagle. I went to find out about how long it will take for a payout. As usual forever how long now their excuse is they're having problems with their processors and can't tell how long it will take. It has been extensive waiting in the past and they should've fixed this processor issue long time ago in my opinion. Can you please check on my withdrawal for me "Again". Thanks in advance 

    buggars

    Casino id = buggars 

    Ciao! buggars qui di nuovo. Durante il fine settimana ho vinto $ 1000 al Grand Eagle. Sono andato a scoprire quanto tempo ci vorrà per un pagamento. Come al solito da sempre, da quanto tempo la loro scusa è che stanno avendo problemi con i processori e non possono dire quanto tempo ci vorrà. È stata una lunga attesa in passato e, a mio parere, avrebbero dovuto risolvere questo problema del processore molto tempo fa. Potete per favore controllare il mio prelievo "Ancora". grazie in anticipo

    buggars

    ID casinò = buggars

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello buggars,

    We've sent an email to the Casino Representative regarding your withdrawal issue. Keep you posted.

    Ciao buggars,

    Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo problema di prelievo. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks so much for your quick response

    buggars wink

    Grazie mille per la tua rapida risposta

    buggars wink

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello buggars,

    The Casino Representative has just advised us that your withdrawal has been flushed and will be processed shortly. 

    Ciao buggars,

    Il rappresentante del casinò ci ha appena informato che il tuo prelievo è stato annullato e verrà elaborato a breve.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks so much Sydney. I truly appreciate everything you have done now and in the past.

    Buggars

    Grazie mille Sydney. Apprezzo davvero tutto ciò che hai fatto ora e in passato.

    Buggars

  • Originale English Traduzione Italiano

    I got my direct deposit on yesterdaysmiley. Thanks so much!!

    buggars

    Ho ricevuto il mio deposito diretto ieri smiley . Grazie mille!!

    buggars

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello buggars,

    We're glad to hear that. Thanks for letting us know. smiley

    Ciao buggars,

    Siamo lieti di saperlo. Grazie per averci fatto sapere. smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello

    I made withdrawal 600 euro to skrill But I don't get money

    Congratulations on your fantastic win at Grand Eagle !

    Your casino sign-in is:  
    Your withdrawal of € 600.00 were processed at 7/18/2019 8:12 PM (US Eastern Standard Time).

    and site don't work more than a week:

    Access denied
    This website is using a security service to protect itself from online attacks.
    Please try again later

    Ciao

    Ho effettuato un prelievo di 600 euro su Skrill ma non ricevo soldi

    Congratulazioni per la tua fantastica vittoria al Grand Eagle!

    Il tuo accesso al casinò è:
    Il tuo prelievo di € 600,00 è stato elaborato il 18/07/2019 20:12 (ora standard degli Stati Uniti orientali).

    e il sito non funziona più di una settimana:

    Accesso negato
    Questo sito Web utilizza un servizio di sicurezza per proteggersi dagli attacchi online.
    Per favore riprova più tardi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaaal,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative regarding your withdrawal. 

    Ciao ovaal,

    Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò in merito al tuo prelievo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    SCAM.SCAM.SCAM.SCAM!!!!!!!##DO NOT PLAY AT THIS PLACE.........THEY WONT PAY YOUhad 447 in my account play through was done in tried to cash out .they told me i had more than one account. Witch I don't think i did but if some opened one with my email address they should check that before you play then they took all my money ...i bet 1$to a million if I'd had lost money they would not have said nothing..scam scam scam

    TRUFFA.TRUFFA.TRUFFA.TRUFFA!!!!!!!##NON GIOCARE IN QUESTO POSTO......... NON TI PAGHERANNOavevamo 447 nel mio conto, il gioco è stato fatto nel tentativo di incassare.loro mi ha detto che avevo più di un account. Strega, non credo di averlo fatto, ma se qualcuno ne aprisse uno con il mio indirizzo email dovrebbe controllarlo prima di giocare, poi mi prenderebbero tutti i soldi...scommetto da 1$ a un milione se avessi perso soldi non lo farebbero non ho detto nulla..truffa truffa truffa

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Hiitihg,

    Could you please send me your Treasure Mile casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative to check what happened.

    Ciao Hiitihg,

    Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò Treasure Mile nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò per verificare cosa è successo.

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, still access denied 

    and let them call me to confirm the my phone number.

    Ciao, accesso ancora negato

    e lascia che mi chiamino per confermare il mio numero di telefono.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaal,

    Could you please let me know from which country did you try to access Grand Eagle site?

    Ciao Ovaal,

    Potresti dirmi da quale Paese hai provato ad accedere al sito Grand Eagle?

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    needing help with verification proccess, i dont have a utility bill in my name, i do have a bank account that i share with my gf and i have pay stubs i can submit, i have a drivers license as well of course. Im hoping that being part of lcb for a good while now as well as at times a very active member as well, can help to verify that i am, in fact, me

    ho bisogno di aiuto con il processo di verifica, non ho una bolletta a mio nome, ho un conto bancario che condivido con la mia fidanzata e ho buste paga che posso inviare, ho anche una patente di guida ovviamente. Spero che far parte di lcb ormai da un bel po' e, a volte, anche essere un membro molto attivo, possa aiutare a verificare che, in effetti, sono io

  • Originale English Traduzione Italiano

    username: wrinkle22

    nome utente: rughe22

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Jow Wrinkle,

    Please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative regarding your verification issues. 

    However, we can't verify your identity though you've been a member of our forum for long time, since we don't ask for any documents during registration to our forum. You'll have to provide the documents the casino requested from you in order to pass KYC procedure.

    Ciao Jow Rughe,

    Per favore, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò in merito ai tuoi problemi di verifica.

    Tuttavia, non possiamo verificare la tua identità anche se sei membro del nostro forum da molto tempo, poiché non chiediamo alcun documento durante la registrazione al nostro forum. Dovrai fornire i documenti che il casinò ti ha richiesto per superare la procedura KYC.

  • Originale English Traduzione Italiano

    This is a #hithole casino group and should be avoided. They stall and steal from their players. 

    Questo è un gruppo di casinò #hithole e dovrebbe essere evitato. Si bloccano e rubano ai loro giocatori.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Joe Wrinkle and LCB Members

    Happy New Year to you and all our LCB Members.

    First and foremost we would like to thank you for your feedback. It is much appreciated.  

    Please note that one of the Customer Service Managers will be calling you to promptly resolve the matter.

    Kind Regards

    Genesys Club Casino Support Team 

    Caro Joe Wrinkle e membri della LCB

    Buon anno nuovo a te e a tutti i nostri membri LCB.

    Innanzitutto vorremmo ringraziarvi per il vostro feedback. È molto apprezzato.

    Tieni presente che uno dei responsabili del servizio clienti ti chiamerà per risolvere tempestivamente la questione.

    Cordiali saluti

    Team di supporto del casinò Genesys Club

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, I'm played in grand eagle casino a half year ago. But now I can't 

    If I'm entered to the site I see:

    Access denied
    This website is using a security service to protect itself from online attacks.
    Please try again later

    Ciao, ho giocato al Grand Eagle Casino sei mesi fa. Ma ora non posso

    Se entro nel sito vedo:

    Accesso negato
    Questo sito Web utilizza un servizio di sicurezza per proteggersi dagli attacchi online.
    Per favore riprova più tardi

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    ovaaal wrote:

    Hello, I'm played in grand eagle casino a half year ago. But now I can't 

    If I'm entered to the site I see:

    Access denied
    This website is using a security service to protect itself from online attacks.
    Please try again later

    Hello ovaaal,

    Grand Eagle Casino now accepts only players from Canada, New Zealand and USA. That's why you can't access their site any longer.

    ovaal ha scritto:

    Ciao, ho giocato al Grand Eagle Casino sei mesi fa. Ma ora non posso

    Se entro nel sito vedo:

    Accesso negato
    Questo sito Web utilizza un servizio di sicurezza per proteggersi dagli attacchi online.
    Per favore riprova più tardi

    Ciao ovaal,

    Grand Eagle Casino ora accetta solo giocatori provenienti da Canada, Nuova Zelanda e Stati Uniti. Ecco perché non puoi più accedere al loro sito.

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Okay, but I have 600 euro balance. How can I withdrawal that? 

    Ok, ma ho un saldo di 600 euro. Come posso ritirarlo?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaal,

    We'll check with the Casino Representative what needs to be done. Pleae keep an eye on this thread for the updates.

    Ciao Ovaal,

    Verificheremo con il rappresentante del casinò cosa è necessario fare. Per favore tenete d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaal,

    Could you please PM me the email address you've registered with at Grand Eagle Casino and the Casino Representative will check your account.

    Ciao Ovaal,

    Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con l'indirizzo e-mail con cui ti sei registrato al Grand Eagle Casino e il rappresentante del casinò controllerà il tuo account.

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaaal,

    The Casino Representative has just advised us that you need to contact their support team and they will guide you through the process.

    Please let us know if you've mananged to withdraw your money.

    Ciao ovaal,

    Il rappresentante del casinò ci ha appena informato che devi contattare il loro team di supporto e ti guideranno attraverso il processo.

    Per favore facci sapere se sei riuscito a ritirare i tuoi soldi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    They don't answer me to my e-mail.

    In live chat don't help me with that...

    Non mi rispondono alla mia email.

    Nella chat dal vivo non aiutarmi in questo...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaaal,

    We'll contact the Casino Representative again. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Ciao ovaal,

    Contatteremo nuovamente il rappresentante del casinò. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Representative is online.

    I'm don't get answer.

    They have not responded to letters for a long time. Therefore i'm worried

    Il rappresentante è online.

    Non ho risposta.

    Non rispondono alle lettere da molto tempo. Quindi sono preoccupato

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaaal,

    The Casino Representative is replying to our emails and he says that their technical team is trying to find the way how you will be able to log into your account again and request a withdrawal. 

    Please keep an eye on this thread for the updates.

    Ciao ovaal,

    Il rappresentante del casinò sta rispondendo alle nostre e-mail e afferma che il loro team tecnico sta cercando di trovare il modo in cui potrai accedere nuovamente al tuo account e richiedere un prelievo.

    Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    This casino is crooked. I deposited via bitcoins about 9 or 10 times. I lost every time except my last deposit which I was about to make all my losses back plus about $100 extra. When I cashed out and verified my information. I noticed my withdrawal was $100 short. Upon inquiring about it. I was told due to the price of bitcoin going up. They deducted $100. WTF? Bitcoin deposits are converted into USD at their casino. Regardless if the price went up or down. They should have paid me the equivalent of my cashout in the new BTC amount. No casino that I have ever played this has ever done any type of rogue behavior like this before.  Upon researching, I noticed there were lots of complaints about stalling and runarounds being done by this casino group. 

    Questo casinò è disonesto. Ho depositato tramite bitcoin circa 9 o 10 volte. Ho perso ogni volta tranne il mio ultimo deposito che stavo per recuperare tutte le mie perdite più circa $ 100 extra. Quando ho incassato e verificato le mie informazioni. Ho notato che il mio prelievo era inferiore a $ 100. Dopo averlo chiesto. Mi è stato detto a causa dell'aumento del prezzo del bitcoin. Hanno detratto $ 100. WTF? I depositi in Bitcoin vengono convertiti in USD nel loro casinò. Indipendentemente se il prezzo è salito o sceso. Avrebbero dovuto pagarmi l'equivalente del mio incasso nel nuovo importo di BTC. Nessun casinò a cui abbia mai giocato ha mai fatto alcun tipo di comportamento canaglia come questo prima. Facendo delle ricerche, ho notato che c'erano molte lamentele riguardo agli stalli e ai giri di parole fatti da questo gruppo di casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Sydney wrote:

    Hello ovaaal, The Casino Representative is replying to our emails and he says that their technical team is trying to find the way how you will be able to log into your account again and request a withdrawal.  Please keep an eye on this thread for the updates.

    What for? After all, then I still can't play there anymore.

    This can drag on for a very long time. And judging by this topic, to delay - they love it very much.

    They have my skrill. What is the problem of transferring money there?

    I can also use the extension in the browser chrome - browseс and log into my account and make a withdrawal of funds, if they allow me to do so.

    Sydney ha scritto:

    Ciao ovaaal, il rappresentante del casinò sta rispondendo alle nostre e-mail e dice che il loro team tecnico sta cercando di trovare il modo in cui potrai accedere nuovamente al tuo account e richiedere un prelievo. Per favore tenete d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

    Per che cosa? Dopotutto, allora non posso ancora più giocare lì.

    Questo può durare molto a lungo. E a giudicare da questo argomento, ritardare: lo adorano moltissimo.

    Hanno il mio skrill. Qual è il problema del trasferimento di denaro lì?

    Posso anche utilizzare l'estensione del browser Chrome: naviga, accedi al mio account ed effettua un prelievo di fondi, se me lo consentono.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there ovaal,

    The technical issue has been resolved for you and you will be able to log in to your casino account. Your country's access has been granted for the next 7 days in order to process your withdrawal.

    Please note play through still needs to be met in order for the withdrawal to be paid.

    Should you need any more information, please contact support for further assistance. 

    Regards,

    Julian

    Ciao Ovaal,

    Il problema tecnico è stato risolto per te e potrai accedere al tuo account del casinò. L'accesso del tuo Paese è stato concesso per i prossimi 7 giorni per elaborare il tuo prelievo.

    Tieni presente che è ancora necessario soddisfare il play through affinché il prelievo possa essere pagato.

    Se hai bisogno di ulteriori informazioni, contatta il supporto per ulteriore assistenza.

    Saluti,

    Giuliano

  • Originale English Traduzione Italiano
    Julian_Genesys wrote:

    Please note play through still needs to be met in order for the withdrawal to be paid.

    What do you mean? 

    Julian_Genesys ha scritto:

    Tieni presente che è ancora necessario soddisfare il play through affinché il prelievo possa essere pagato.

    Cosa intendi?

  • Originale English Traduzione Italiano

    ...

    You currently have an active Operator Bonus (Bonus applied by operator on 1/17/2020 1:52:18 PM).
    The amount of the bonus was € 621.25. Any winnings from this bonus will be redeemed to your cash balance once playthrough is met. Terms and conditions may apply to any withdrawal you request after completing this bonus.
    The initial bonus amount of € 621.25 is not redeemable for cash.
    More Info
    You have achieved € 0.00 of € 24,850.00 playthrough required.

    I'm don't get that bonus!!!!

    I'm make withdrawal, but withdrawal was cancelled (not me)

    and they added me bonus!!!

    how is this possible? what for? so that I could not withdraw money? I demand that you cancel the bonus.

    ...

    Al momento disponi di un Bonus Operatore attivo (Bonus applicato dall'operatore il 17/01/2020 13:52:18).
    L'importo del bonus è stato di € 621,25. Qualsiasi vincita derivante da questo bonus verrà riscattata sul tuo saldo in contanti una volta completata la giocata. Termini e condizioni possono applicarsi a qualsiasi prelievo richiesto dopo aver completato questo bonus.
    L'importo del bonus iniziale di € 621,25 non è convertibile in contanti.
    Ulteriori informazioni
    Hai raggiunto € 0,00 dei € 24.850,00 di playthrough richiesti.

    Non otterrò quel bonus!!!!

    Sto effettuando un prelievo, ma il prelievo è stato annullato (non io)

    e mi hanno aggiunto il bonus!!!

    com'è possibile? per che cosa? in modo da non poter prelevare denaro? Chiedo che tu annulli il bonus.

  • Originale English Traduzione Italiano

    why life chat ignored me and closed session???

    why are you calling me constantly?

    What can I tell you? I do not know English. tell me what to answer you and I will answer.

    Your Withdrawal Balance

    You are unable to make a withdrawal because you have an Active Bonus
    Click here to see your Active Bonus

    DELETE that please.

    perché la chat della vita mi ha ignorato e ha chiuso la sessione???

    perché mi chiami continuamente?

    Cosa posso dirti? Non conosco l'inglese. dimmi cosa risponderti e io ti risponderò.

    Il tuo saldo dei prelievi

    Non puoi effettuare un prelievo perché hai un bonus attivo
    Clicca qui per vedere il tuo Bonus Attivo

    ELIMINAlo, per favore.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi ovaal,

    Our customer support team sent you an email with regards to the playthrough - I have pasted it below for your reference:

    Hi there Darya,

    Thank you for joining us at the casino.

    You claimed a match bonus to the value of €800 on 18 July 2019 which had a play through amount of 32 000. You only managed to achieve 4044 of that when you processed your withdrawal. You will need to complete the difference of 27 956 before you will be able to withdraw the €600 as initially requested.

    I have returned the deposit and included a bonus with the relevant required playthrough attached in to your account. You should see this on log in.

    Please feel free to contact us again should you require further assistance.

    Kindest regards,

    Kim Stewart
    Grand Eagle Casino Host
    support@grandeaglecasino.com
    US Toll Free: 888 595 5835

    Grand Eagle Live Chat:
    https://grandeaglecasino-webapps.bosurl.net/Public/Chat.aspx?Context=Main+Website&SkillGroup=Support@grandeaglecasino.com

    Please confirm receipt of this email? 

    Regards,

    Julian

    Ciao Ovaal,

    Il nostro team di assistenza clienti ti ha inviato un'e-mail in merito al gioco: l'ho incollata di seguito per tuo riferimento:

    Ciao Darya,

    Grazie per esserti unito a noi al casinò.

    Hai richiesto un bonus partita del valore di € 800 il 18 luglio 2019 con un importo di gioco di 32.000. Sei riuscito a ottenerne solo 4.044 quando hai elaborato il tuo prelievo. Dovrai completare la differenza di 27 956 prima di poter prelevare i 600€ come inizialmente richiesto.

    Ho restituito il deposito e incluso un bonus con il relativo playthrough richiesto allegato al tuo account. Dovresti vederlo al login.

    Non esitate a contattarci nuovamente se avete bisogno di ulteriore assistenza.

    Cordiali saluti,

    Kim Stewart
    Ospite del casinò Grand Eagle
    support@grandeaglecasino.com
    Numero verde USA: 888 595 5835

    Chat dal vivo della Grande Aquila:
    https://grandeaglecasino-webapps.bosurl.net/Public/Chat.aspx?Context=Main+Website&SkillGroup=Support@grandeaglecasino.com

    Confermi la ricezione di questa email?

    Saluti,

    Giuliano

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Why are you cancelled my withdrawal and added that bonus???

    I'm not cancell my withdrawal.

    I tried to play free spins, and then you yourself canceled the bonus and now I have an active bonus balance through your fault. I demand that you withdraw my 600 euros and remove this bonus.

    Perché hai annullato il mio prelievo e hai aggiunto quel bonus???

    Non annullerò il mio prelievo.

    Ho provato a giocare ai giri gratuiti, poi tu stesso hai annullato il bonus e ora ho un saldo bonus attivo per colpa tua. Chiedo che tu ritiri i miei 600 euro e rimuova questo bonus.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I'm lost that bonus (800 eur.)

    and make deposit 50 eur without bonuses.

     

    Ho perso quel bonus (800 euro)

    ed effettua un deposito di 50 euro senza bonus.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you. It was promised that on Monday they will send my request for processing and withdraw money within the next week.

    Grazie. È stato promesso che lunedì invieranno la mia richiesta per l'elaborazione e preleveranno denaro entro la prossima settimana.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi ovaal,

    I see you chatted with Kim from Grand Eagle. All has been resolved. Your withdrawal will be paid out on Monday, and you will receive your funds during next week.

    Regards,

    Julian

    Ciao Ovaal,

    Vedo che hai chiacchierato con Kim di Grand Eagle. Tutto è stato risolto. Il tuo prelievo verrà pagato lunedì e riceverai i tuoi fondi durante la prossima settimana.

    Saluti,

    Giuliano

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    What is mean????!!

    Live chat say: "Withdrawal was voided due to claiming consecutive bonuses without making a deposit in between"

    please stop this circus and withdraw money.

    Lcb, please contact them and find out what is the matter.

    Cosa significa????!!

    La chat dal vivo dice: "Il ritiro è stato annullato a causa della richiesta di bonus consecutivi senza aver effettuato un deposito nel frattempo"

    per favore, ferma questo circo e ritira i soldi.

    Lcb, contattali e scopri qual è il problema.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Why do your operators constantly close the chat themselves? if they cannot answer the question, they constantly close the chat session.

    Perché i tuoi operatori chiudono costantemente la chat da soli? se non riescono a rispondere alla domanda, chiudono costantemente la sessione di chat.

  • Originale English Traduzione Italiano

    it is unbearable.

    è insopportabile.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello all,


    I took a 300% bonus on my first deposit (200 euros), I lost it completely
    and after that made a 50 euro deposit without any bonuses.
    won 600 euros and put it on the withdrawal of money, but you did not withdraw to me.
    Then I made a withdrawal of money again.
    on my balance was 0.00

    I took 3 loyalty bonuses that I lost
    I still had 0.00 in my account (because the money was withdrawn)
    on the 4th no deposit bonus, I noticed that was added a balance (the operator canceled the withdrawal and personally added another bonus to my 600 euro, which I withdrawn and which should not have been at all!
    this is the obvious incompetence and deception.
    after I started explaining to them everywhere, they realized their mistake.
    and canceled the mistakenly added bonus for my 600 euros.

    8.5.3 All and any withdrawal or pending withdrawal will result in the voiding of the right to receive the remaining bonuses.

    I made a withdrawal of funds
    therefore, did not claim to win from the taken bonuses.
    I claimed only my money (which without any bonus)

    I demand that they return and withdrawal my money.
    I didn’t claim to win (even though I lost them for fun) with no deposit bonuses, because at that moment I had 600 euros withdrawn pending.
    you yourself were mistaken and canceled my conclusion when I took loyalty bonuses.
    "8.5.3 All and any withdrawal or pending withdrawal will result in the voiding of the right to receive the remaining bonuses."
    I do not need them.
    just withdraw my 600 euros.

    depending on whether you withdraw money or not
    I will write complaints with proofs in well-known gambling forums, and I will also send a structured complaint to your licensee

    By the way, six months ago I could play in this casino. (because I'm from Belarus)
    I can’t play now, but they gave me access so that I could withdraw 600 euros from my balance.
    so just withdraw my money.

    Ciao a tutti,


    Ho preso un bonus del 300% sul mio primo deposito (200 euro), l'ho perso completamente
    e successivamente effettuato un deposito di 50 euro senza alcun bonus.
    hai vinto 600 euro e li hai messi sul ritiro dei soldi, ma non mi hai ritirato.
    Poi ho effettuato nuovamente un prelievo di denaro.
    sul mio saldo era 0,00

    Ho preso 3 bonus fedeltà che ho perso
    Avevo ancora 0,00 sul mio conto (perché il denaro è stato prelevato)
    il 4° bonus senza deposito, ho notato che è stato aggiunto un saldo (l'operatore ha annullato il prelievo e ha aggiunto personalmente un altro bonus ai miei 600 euro, che ho prelevato e che non avrebbe dovuto esserci affatto!
    questa è l'evidente incompetenza e inganno.
    dopo che ho iniziato a spiegare loro ovunque, si sono resi conto del loro errore.
    e ho annullato il bonus erroneamente aggiunto per i miei 600 euro.

    8.5.3 Tutti i prelievi o prelievi in sospeso comporteranno l'annullamento del diritto a ricevere i bonus rimanenti.

    Ho effettuato un prelievo di fondi
    pertanto, non ha affermato di vincere dai bonus presi.
    Ho richiesto solo i miei soldi (che senza alcun bonus)

    Chiedo che restituiscano e ritirino i miei soldi.
    Non ho preteso di vincere (anche se li ho persi per divertimento) senza bonus senza deposito, perché in quel momento avevo 600 euro prelevati in sospeso.
    tu stesso ti sei sbagliato e hai annullato la mia conclusione quando ho preso i bonus fedeltà.
    "8.5.3 Tutti i prelievi o prelievi in sospeso comporteranno l'annullamento del diritto a ricevere i bonus rimanenti."
    Non ho bisogno di loro.
    ritira semplicemente i miei 600 euro.

    a seconda se prelevi denaro o meno
    Scriverò reclami con prove in noti forum di gioco d'azzardo e invierò anche un reclamo strutturato al tuo licenziatario

    A proposito, sei mesi fa potevo giocare in questo casinò. (perché vengo dalla Bielorussia)
    Non posso giocare adesso, ma mi hanno dato l'accesso per poter prelevare 600 euro dal mio saldo.
    quindi ritira i miei soldi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaaal,

    We've sent an email to the Casino Representative and asked him to check what's going on here. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Ciao ovaal,

    Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di verificare cosa sta succedendo qui. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    600 eur - it's real money, not bonus.

    600 euro: sono soldi veri, non bonus.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello.

    Why is the representative online but not responding?

    These "free" bonuses did not affect anything - this is the first
    second - players from Belarus cannot play at your casino right now, so you just had to withdraw money
    third - "8.5.3 All and any withdrawal or pending withdrawal will result in the voiding of the right to receive the remaining bonuses."
    but there were no results.

    fourth - you did not withdraw my money for more than six months
    it turns out that casinos are scammers and should be blacklisted.
    if no answer is given today, I will make sure that they know about their fraud on every gambling resource that I know. and of course I will send a complaint to the licensee.

    Ciao.

    Perché il rappresentante è online ma non risponde?

    Questi bonus "gratuiti" non hanno influito su nulla: questo è il primo
    secondo: i giocatori bielorussi non possono giocare al tuo casinò in questo momento, quindi dovevi semplicemente prelevare denaro
    terzo - "8.5.3 Tutti i prelievi o prelievi in sospeso comporteranno l'annullamento del diritto a ricevere i bonus rimanenti."
    ma non ci sono stati risultati.

    quarto: non hai ritirato i miei soldi per più di sei mesi
    si scopre che i casinò sono truffatori e dovrebbero essere inseriti nella lista nera.
    se oggi non verrà data alcuna risposta, mi assicurerò che siano a conoscenza della loro frode su ogni risorsa di gioco d'azzardo che conosco. e ovviamente invierò un reclamo al licenziatario.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Ovaaal and LCB Members

    I would like to firstly apologize for the grave inconvenience caused regarding your withdrawal request. Your comments are understandable.

    As per my private message, your withdrawal is being processed today.

    Once again, I would like to humbly apologize for the inconvenience caused but do thank you for your patience and understanding.

    Kind Regards

    Julian

    Cari membri di Ovaaal e LCB

    Vorrei innanzitutto scusarmi per il grave inconveniente causato in merito alla tua richiesta di prelievo. I tuoi commenti sono comprensibili.

    Secondo il mio messaggio privato, il tuo prelievo verrà elaborato oggi.

    Ancora una volta, vorrei scusarmi umilmente per l'inconveniente causato, ma vi ringrazio per la pazienza e la comprensione.

    Cordiali saluti

    Giuliano

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello. I'm still don't get money. 

    What does it mean? 

    I am confused that the last transaction is highlighted in red.
    I am confused by the answer in live chat.
    I am confused that the representative is not responding again.

    I hope this is a misunderstanding.

     


    "Mia:
    Those winnings were declined Darya, you will not receive them I'm afraid."

    Ciao. Non ho ancora soldi.

    Cosa significa?

    Sono confuso dal fatto che l'ultima transazione sia evidenziata in rosso.
    Sono confuso dalla risposta nella chat dal vivo.
    Sono confuso dal fatto che il rappresentante non risponda di nuovo.

    Spero che questo sia un malinteso.


    "Mia:
    Quelle vincite sono state rifiutate, Darya, temo che non le riceverai."

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello ovaaal,

    We're sorry to hear that. We have asked the Casino Representative to check what happened and why that cashout has been reversed. Keep you posted.

    Ciao ovaal,

    Siamo spiacenti. Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di verificare cosa è successo e perché il prelievo è stato annullato. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Ovaaal and LCB Members

    I would like to confirm that your withdrawal has been processed successfully, We are now waiting for the funds to reflect on your end.

    We do apologise for the error shown in the above chat, This has now been resolved.

    Kind Regards
    Julian

    Cari membri di Ovaaal e LCB

    Vorrei confermare che il tuo prelievo è stato elaborato con successo. Ora stiamo aspettando che i fondi si riflettano a tuo carico.

    Ci scusiamo per l'errore mostrato nella chat precedente. Questo è stato ora risolto.

    Cordiali saluti
    Giuliano

Feedback dei Membri

Inserisci il tuo commento.

attività lcb nelle ultime 24 ore

Messaggi più Visti del Forum

Sylvanas
Sylvanas Serbia 21 giorni fa
191

È iniziato il concorso di votazione degli LCB Awards 2024! Siamo entusiasti di annunciare il ritorno degli LCB Awards, che celebrano i migliori marchi e giochi dell'iGaming nel 2024 . Esprimi il tuo...
Concorso in denaro da 6.000 $ agli LCB Awards 2024: vota i migliori marchi di iGaming!

Anchi
Anchi Serbia 2 mesi fa
212

Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024

pusher777
pusher777 1 mese fa
31

Bispina365 controlla il tuo account Spin Blaster: 50 giri gratuiti! Ottieni 50 giri del valore di $ 0,3 per giro per Midnight Mustang Questo bonus può essere richiesto solo una volta per nucleo...
bitspin365 Casinò senza deposito