No have not heard anything back and it has been 3 days hate to say but this is not a good sign when Casinos do not respond or pay players that win at an exclusive freeroll to sites that promote them .This has been going on since April4 when i first contacted Jason and provided all my info and even went as far as making a verification deposit .My withdraw was approved on the 14 and that was the last email they have sent me other then there promotions .All I can say is I feel not only are they avoiding me they scammed me out of making a 25.00 deposit I made in good faith .And Sorry to say at one time I even gave this site an excellent review here and only hope nobody else falls victim as these forums are supposed to help players make better choices as to where to play or not to play THERE IS NO EXCUSE THAT CAN SUPPORT ME NOT GETTING MY MONEY but would love to hear the casino normal blame it on there processors
Casinò Raging Bull | Grande Fortuna | Discussione sul supporto e sui reclami del Malibu Club
- Iniziato da
- Jason FTA
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
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- Risposta da
- flaflash99
- at May 02, 16, 05:59:08 AM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
Originale Traduzione tradotto conNo, non ho ricevuto risposta e sono 3 giorni che odio dirlo, ma questo non è un buon segno quando i casinò non rispondono o non pagano i giocatori che vincono ad un freeroll esclusivo ai siti che li promuovono. Questo va avanti dal 4 aprile, quando ho contattato per la prima volta Jason fornendogli tutte le mie informazioni e arrivando addirittura a effettuare un deposito di verifica. Il mio prelievo è stato approvato il 14 e quella è stata l'ultima email che mi hanno inviato oltre alle promozioni. Tutto quello che posso dire è che non mi sento solo che mi stanno evitando, mi hanno truffato per aver effettuato un deposito di 25,00 che ho effettuato in buona fede. E mi spiace dirlo, una volta ho anche dato a questo sito un'eccellente recensione qui e spero solo che nessun altro ne sia vittima poiché questi forum dovrebbero aiutare i giocatori fanno scelte migliori su dove giocare o non giocare NON ESISTE SCUSA CHE PUÒ SUPPORTARMI A NON RICEVERE I MIEI SOLDI, ma mi piacerebbe sentire il normale casinò dare la colpa a quei processori
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 02, 16, 06:45:57 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi flaflash99,
We notified the reps again. Hope they will get back to us soon shortly.
Thank you for your patience. We are doing our best to help you in this matter. However, we haven't heard from them as well. Hope the issue will be sorted out in the end.
Best regards.Ciao Flaflash99,
Abbiamo avvisato nuovamente i rappresentanti. Spero che ci risponderanno presto a breve.
Grazie per la vostra pazienza. Stiamo facendo del nostro meglio per aiutarti in questa questione. Tuttavia, non abbiamo avuto notizie anche da loro. Spero che il problema venga risolto alla fine.
Distinti saluti. -
- Risposta da
- afeisty1
- at May 02, 16, 07:56:29 AM
- Hero Member 615
- attività più recente 22 years fa
How very disappointing to be hearing not such good things about Raging Bull. When they first came out, I withdrew so much (which I was always paid in a timely manner), that all the good bonuses were taken away from me and left me 77%. Not complaining about not, just a fact. I had problems with Grand Fortune right a way. Saying that I had charged back; which I never had done. It was resolved in that we both agreed to shut down my account there. This didn't not give me a good feeling. Now, they have gone further down hill. Guess my feelings were right!
Che delusione sentire cose non così positive su Raging Bull. Quando sono usciti per la prima volta, ho ritirato così tanto (che mi è stato sempre pagato in modo tempestivo), che tutti i buoni bonus mi sono stati portati via e mi hanno lasciato il 77%. Non mi lamento, è solo un dato di fatto. Ho avuto problemi con Grand Fortune in un certo senso. Dicendo che avevo addebitato indietro; cosa che non avevo mai fatto. Il problema è stato risolto nel senso che entrambi abbiamo concordato di chiudere il mio account lì. Questo non mi ha dato una bella sensazione. Ora sono andati più in basso. Immagino che i miei sentimenti fossero giusti!
2.3/ 5
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- Risposta da
- dory99
- at May 02, 16, 11:14:22 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I appeal to you Jason and/or Dean.... please hop back on the LCB site and alleviate the feelings that we, who truly did believe in your casinos that things are not what they seem or are headed to....
Thanks,
Dory
Mi rivolgo a te, Jason e/o Dean... per favore torna sul sito LCB e allevia la sensazione che noi, che credevamo veramente nei tuoi casinò, che le cose non sono quello che sembrano o a cui sono destinate...
Grazie,
Dory -
- Risposta da
- nirvana
- at May 02, 16, 11:40:29 AM
- Super Hero 1034
- attività più recente 1 mese fa
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Sono d'accordo con te, Dory.... ma penso che alcuni manifesti qui li abbiano spaventati con le loro invettive e coltellate... si può sopportare solo un certo limite di $hit...
-
- Risposta da
- flaflash99
- at May 02, 16, 08:04:10 PM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
I understand what your saying and on the other hand perhaps if they were paying players on a timely matter it might eliminate some of there own created problems or at least tell me why . Besides everyone else has nothing to do with my issue .As a player there is only so much shit I can take . And pretty certain if it were you this was happening to you would feel as I do I have not made any threats to them have not said nothing but the truth besides if and when this gets resolved I will post the correct facts that I can support good or bad but to avoid is not the answer
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Capisco quello che dici e d'altra parte forse se pagassero i giocatori in modo tempestivo ciò potrebbe eliminare alcuni dei problemi creati da loro o almeno dirmi perché. Inoltre tutti gli altri non hanno nulla a che fare con il mio problema. Come giocatore c'è solo un certo limite alla merda che posso sopportare. E sono abbastanza certo che se fossi tu che ti stesse succedendo ti sentiresti come me. Non ho rivolto loro alcuna minaccia, non ho detto altro che la verità, inoltre, se e quando il problema verrà risolto, pubblicherò i fatti corretti che posso supportare bene o cattivo ma evitare non è la risposta
Sono d'accordo con te, Dory.... ma penso che alcuni manifesti qui li abbiano spaventati con le loro invettive e coltellate... si può sopportare solo così tanto $hit... -
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 03, 16, 04:01:46 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi All,
Long time no chat..... I just received a message from the LCB team stating that there have been some unresolved issues here on the Raging Bull thread.
This is insane as I have not received any of the notification message stating that there have been posts. My sincere apologies ladies and gents.
Just to put your minds at ease. We are still the same group of guys with the same great people working here at RB and not running away or ignoring you all.
My role at the company has changed and I will not be able to spend a lot of time here on the forum assisting you all. However I will be training up a member of my team to take care of you guys here on LCB. So please just bear with us while we get the guys trained up.
As for the issues, please afford me a few minutes to work through them and I will attend to them accordingly.
Your patience is early appreciated!
Best Regards
JasonCiao a tutti,
È da molto tempo che non parliamo... Ho appena ricevuto un messaggio dal team LCB in cui si afferma che ci sono stati alcuni problemi irrisolti qui nel thread Raging Bull.
Questo è pazzesco perché non ho ricevuto alcun messaggio di notifica che indicasse che ci sono stati post. Le mie più sincere scuse, signore e signori.
Giusto per tranquillizzarvi. Siamo ancora lo stesso gruppo di ragazzi con le stesse persone fantastiche che lavorano qui a RB e non scappano o vi ignorano tutti.
Il mio ruolo in azienda è cambiato e non potrò dedicare molto tempo qui sul forum ad assistere tutti voi. Tuttavia formerò un membro del mio team affinché si prenda cura di voi ragazzi qui su LCB. Quindi, per favore, abbiate pazienza mentre facciamo addestrare i ragazzi.
Per quanto riguarda i problemi, concedetemi qualche minuto per risolverli e mi occuperò di conseguenza.
La tua pazienza sarà presto apprezzata!
Distinti saluti
Giasone2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 03, 16, 04:09:26 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
HELP PLEASE.. i made a deposit at raging bull and went to cash out and the only withdrawal method is wire transfer..I DONT HAVE A BANK ACCOUNT....i asked if it could be put back on my debit card which is attached to a bank and that i use for direct deposits and live help said no ..please what am i to do..
p.s. this is not my 1st deposit but it is my 1st withdrawal
CURTSONLYLOVE1, Please would you be so kind to confirm your username as well as confirm whether you emailed the support team with your query. There are a lot of factors which come into play when refunding winnings directly back into your cards. @ Yoshi.... please don't comment on topics which you don't have all the facts on. If there is a way for us to pay CURTSONLYLOVE1 her money, we will have it paid. There is no reason for her to FIGHT for her deserved winnings.
CURTSONLYLOVE1, anxiously awaiting your reply!
Best Regards
Jason
AIUTO PER FAVORE... ho effettuato un deposito su Raging Bull e sono andato a incassare e l'unico metodo di prelievo è il bonifico bancario.. NON HO UN CONTO BANCARIO... ho chiesto se poteva essere riaccreditato sulla mia carta di debito che è collegato a una banca e che utilizzo per depositi diretti e assistenza dal vivo ha detto di no... per favore, cosa devo fare...
ps questo non è il mio primo deposito ma è il mio primo prelievo
CURTSONLYLOVE1, per favore, saresti così gentile da confermare il tuo nome utente e se hai inviato un'e-mail al team di supporto con la tua richiesta. Ci sono molti fattori che entrano in gioco quando si rimborsano le vincite direttamente sulle tue carte. @ Yoshi.... per favore non commentare argomenti sui quali non disponi di tutti i fatti. Se c'è un modo per pagare a CURTSONLYLOVE1 i suoi soldi, li faremo pagare. Non c'è motivo per lei di LOTTARE per le sue meritate vincite.
CURTSONLYLOVE1, aspetto con ansia la tua risposta!
Distinti saluti
Giasone2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 03, 16, 04:16:33 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
I understand what your saying and on the other hand perhaps if they were paying players on a timely matter it might eliminate some of there own created problems or at least tell me why . Besides everyone else has nothing to do with my issue .As a player there is only so much shit I can take . And pretty certain if it were you this was happening to you would feel as I do I have not made any threats to them have not said nothing but the truth besides if and when this gets resolved I will post the correct facts that I can support good or bad but to avoid is not the answer
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Hi flaflash99,
Sorry for the delay. You have been in contact with Dean regarding your withdrawal for the past few weeks, correct. I am sure he advised you that we will try our best to get your winnings to you. If I am not mistaken, you didn't have a bank account and we were attempting to pay the money back to your card.
He advised me that he asked the call center to drop you a mail regarding your bin number being blacklisted with the processors. Have you received such a mail?
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
Jason
Capisco quello che dici e d'altra parte forse se pagassero i giocatori in modo tempestivo ciò potrebbe eliminare alcuni dei problemi creati da loro o almeno dirmi perché. Inoltre tutti gli altri non hanno nulla a che fare con il mio problema. Come giocatore c'è solo un certo limite alla merda che posso sopportare. E sono abbastanza certo che se fossi tu che ti stesse succedendo ti sentiresti come me. Non ho rivolto loro alcuna minaccia, non ho detto altro che la verità, inoltre, se e quando il problema verrà risolto, pubblicherò i fatti corretti che posso supportare bene o cattivo ma evitare non è la risposta
Sono d'accordo con te, Dory.... ma penso che alcuni manifesti qui li abbiano spaventati con le loro invettive e coltellate... si può sopportare solo così tanto $hit...
Ciao Flaflash99,
Scusate il ritardo. Sei stato in contatto con Dean riguardo al tuo ritiro nelle ultime settimane, corretto. Sono sicuro che ti ha informato che faremo del nostro meglio per farti ricevere le tue vincite. Se non sbaglio, non avevi un conto bancario e stavamo tentando di rimborsare i soldi sulla tua carta.
Mi ha informato di aver chiesto al call center di inviarti un'e-mail riguardante il numero del tuo cestino inserito nella lista nera dei processori. Hai ricevuto una mail del genere?
Aspetto con ansia la tua risposta!
Distinti saluti
Giasone
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 03, 16, 04:21:45 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Ps..... Just to put people minds at rest. Another reason for the delay in either us responding or withdrawals being processed is due to a string of banking holidays which we had. As It is, I was on leave for the past week.
Once again guys, why is everyone stressing. We have no problem paying withdrawals and have no intention of cheating players out of winning and also as mentioned before do not benefit from slow paying players. We are here to run a legit online operation and will do our best to help players out were we can. I.e in the event that players don't have or use the correct banking methods etc.
Best Regards
JasonPs..... Giusto per tranquillizzare la gente. Un altro motivo del ritardo nella nostra risposta o nell'elaborazione dei prelievi è dovuto a una serie di giorni festivi bancari che abbiamo avuto. Così com'è, sono stato in ferie la scorsa settimana.
Ancora una volta ragazzi, perché tutti sono stressati? Non abbiamo problemi a pagare i prelievi e non abbiamo intenzione di ingannare i giocatori e, come accennato prima, non traiamo vantaggio dai giocatori che pagano lentamente. Siamo qui per eseguire un'operazione online legittima e faremo del nostro meglio per aiutare i giocatori laddove possiamo. Cioè nel caso in cui i giocatori non abbiano o non utilizzino i metodi bancari corretti, ecc.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- flaflash99
- at May 03, 16, 07:02:44 AM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Hi flaflash99,
Sorry for the delay. You have been in contact with Dean regarding your withdrawal for the past few weeks, correct. I am sure he advised you that we will try our best to get your winnings to you. If I am not mistaken, you didn't have a bank account and we were attempting to pay the money back to your card.
He advised me that he asked the call center to drop you a mail regarding your bin number being blacklisted with the processors. Have you received such a mail?
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
JasonThanks Jason sorry to say there has been no contact on raging Bulls part since the 15th of April .But am happy to know I have not been forgotten and yes I did get an email about an hour ago from Dean but kinda lost when you say blacklisted bin # as it is the same card I deposited with and the same card I have used for withdraws for over 3 years without error at various casinos but not wanting to get into any more delays I will come up with the option Dean mentioned and send him that info as soon as I can .All I can say is Thank you again for responding and happy to hear its just a hiccup and not Raging Bull Cheers perhaps Mom may get that mothers day gift after all perhaps my leverage in order to use my other option dean sent
Capisco quello che dici e d'altra parte forse se pagassero i giocatori in modo tempestivo ciò potrebbe eliminare alcuni dei problemi creati da loro o almeno dirmi perché. Inoltre tutti gli altri non hanno nulla a che fare con il mio problema. Come giocatore c'è solo un certo limite alla merda che posso sopportare. E sono abbastanza certo che se fossi tu che ti stesse succedendo ti sentiresti come me. Non ho rivolto loro alcuna minaccia, non ho detto altro che la verità, inoltre, se e quando il problema verrà risolto, pubblicherò i fatti corretti che posso supportare bene o cattivo ma evitare non è la risposta
Sono d'accordo con te, Dory.... ma penso che alcuni manifesti qui li abbiano spaventati con le loro invettive e coltellate... si può sopportare solo così tanto $hit...
Ciao Flaflash99,
Scusate il ritardo. Sei stato in contatto con Dean riguardo al tuo ritiro nelle ultime settimane, corretto. Sono sicuro che ti ha informato che faremo del nostro meglio per farti ricevere le tue vincite. Se non sbaglio, non avevi un conto bancario e stavamo tentando di rimborsare i soldi sulla tua carta.
Mi ha informato di aver chiesto al call center di inviarti un'e-mail riguardante il numero del tuo cestino inserito nella lista nera dei processori. Hai ricevuto una mail del genere?
Aspetto con ansia la tua risposta!
Distinti saluti
GiasoneGrazie Jason, mi dispiace dirti che non ci sono stati contatti da parte dei Tori infuriati dal 15 aprile. Ma sono felice di sapere che non sono stato dimenticato e sì, ho ricevuto un'e-mail circa un'ora fa da Dean, ma mi sono perso quando dici inserito nella lista nera bin # poiché è la stessa carta con cui ho depositato e la stessa carta che ho usato per prelievi per oltre 3 anni senza errori in vari casinò ma non volendo subire ulteriori ritardi, troverò l'opzione menzionata da Dean e glielo invierò queste informazioni non appena posso. Tutto quello che posso dire è grazie ancora per aver risposto e sono felice di sapere che è solo un singhiozzo e non Raging Bull. Saluti, forse la mamma potrebbe ricevere quel regalo per la festa della mamma, dopotutto forse la mia influenza per usare l'altro opzione inviata da Dean
2.3/ 5
-
- Risposta da
- flaflash99
- at May 03, 16, 07:11:47 AM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
And one last thing can you Please update my player class I am still listed as new player and received no VIP points on my deposit or for future deposits
E un'ultima cosa, puoi aggiornare la mia classe di giocatore. Sono ancora elencato come nuovo giocatore e non ho ricevuto punti VIP sul mio deposito o per depositi futuri
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 03, 16, 09:22:38 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi flaflash99,
And I asked Dean to explain to you in his earlier mail to you what blacklisted bin # means, but once again it fell on deaf ears. Sometimes I just don't understand people.
Dean will drop you a mail now to explain what that means. In short, it's not anything that you done wrong, it just means that the pay to card service we use does not pay money into that specific bin # (something like that ...lol...)
Please keep me posted on what Dean suggests we do to get your funds to you.
As for the VIP tier, you have not quite met the criteria, but i will bump you up as a gesture of faith.
Best Regards
JasonCiao Flaflash99,
E ho chiesto a Dean di spiegarti nella sua email precedente cosa significa il numero del contenitore nella lista nera, ma ancora una volta è caduto nel vuoto. A volte semplicemente non capisco le persone.
Dean ti manderà subito una mail per spiegarti cosa significa. In breve, non hai fatto nulla di sbagliato, significa solo che il servizio di pagamento con carta che utilizziamo non versa denaro in quello specifico contenitore # (qualcosa del genere...lol...)
Per favore, tienimi aggiornato su ciò che Dean suggerisce di fare per farti arrivare i tuoi fondi.
Per quanto riguarda il livello VIP, non hai soddisfatto completamente i criteri, ma ti aggiungo come gesto di fede.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- flaflash99
- at May 03, 16, 04:09:10 PM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
Jason yes i did get a 2nd and 3rd email explaining everything and asking me to use another option and suggesting one that I am currently working on but its between you myself dean and raging bull and would not post in any forum not that its anything wrong on any party but can say this much Raging Bull seems to be doing everything possible to get me paid for which I thank you again for all your doing
Jason sì, ho ricevuto una seconda e una terza email che spiegavano tutto e mi chiedevano di usare un'altra opzione e suggererne una su cui sto attualmente lavorando, ma è una cosa tra te, Dean e Toro Furioso e non pubblicherei in nessun forum, non che ci sia qualcosa di sbagliato qualsiasi parte, ma posso dire questo, Raging Bull sembra fare tutto il possibile per farmi pagare, per questo ti ringrazio ancora per tutto quello che hai fatto
2.3/ 5
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- Risposta da
- Jason FTA
- at May 04, 16, 05:17:47 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi flaflash99,
Well I am glad that Dean was able to shed some light on this for you. Like I said before, we would do our best to try and help. Yeah, this might take some time, but i can assure you that we will get your winnings to you.
Holding thumbs that we resolve this for you asap!
Thanks for the patience!
Best Regards
JasonCiao Flaflash99,
Bene, sono felice che Dean sia riuscito a farti luce su questo. Come ho detto prima, faremo del nostro meglio per cercare di aiutare. Sì, potrebbe volerci un po' di tempo, ma posso assicurarti che ti riceveremo le tue vincite.
Tenendo i pollici in mano, risolviamo questo problema al più presto!
Grazie per la pazienza!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- BMWSTACK
- at May 05, 16, 10:24:41 AM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
Once again guys, why is everyone stressing. We have no problem paying withdrawals and have no intention of cheating players out of winning and also as mentioned before do not benefit from slow paying players.
If people want to stress they can. If you didn't want to cheat people out of winnings then why do you put Max Cashout on bonuses? That is a form of cheating players out of winnings.
Ancora una volta ragazzi, perché tutti sono stressati? Non abbiamo problemi a pagare i prelievi e non abbiamo intenzione di ingannare i giocatori e, come accennato prima, non traiamo vantaggio dai giocatori che pagano lentamente.
Se le persone vogliono stressarsi, possono farlo. Se non volevi truffare le persone per le vincite, allora perché metti Max Cashout sui bonus? Questa è una forma di truffa ai giocatori per le vincite. -
- Risposta da
- flaflash99
- at May 07, 16, 02:25:13 AM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
Jason please shoot me an email as I would rather discus this with you and not in open forum seems like if you want something done you have to do it yourself I did the other option dean suggested to me now that that is done sense Tuesday and submitted my other option suddenly added more things to it ... Common I sent what he asked for the first time and to get that was like pulling teeth with a pair of pliers. Had I known all this other stuff up front I would of never asked someone to help Now that another week is wasted I am no closer to getting this resolved then last Monday and I did what I was asked to do as I said I have all but giving up faith in your team maybe a little help from you would be greatly appreciated
Hi flaflash99,
Well I am glad that Dean was able to shed some light on this for you. Like I said before, we would do our best to try and help. Yeah, this might take some time, but i can assure you that we will get your winnings to you.
Holding thumbs that we resolve this for you asap!
Thanks for the patience!
Best Regards
Jason
Jason, per favore, mandami un'e-mail perché preferirei discuterne con te e non in un forum aperto, sembra che se vuoi fare qualcosa devi farlo da solo. Ho fatto l'altra opzione che Dean mi ha suggerito ora che ha senso martedì e l'ho inviata la mia altra opzione improvvisamente ha aggiunto più cose... Comune Ho inviato quello che mi chiedeva per la prima volta e ottenerlo è stato come cavargli un dente con un paio di pinze. Se avessi saputo tutte queste altre cose in anticipo non avrei mai chiesto a qualcuno di aiutarmi Ora che un'altra settimana è sprecata non sono più vicino a risolvere il problema rispetto a lunedì scorso e ho fatto quello che mi era stato chiesto di fare come ho detto che ho tutto tranne rinunciare alla fiducia nella tua squadra forse un piccolo aiuto da parte tua sarebbe molto apprezzato
Ciao Flaflash99,
Bene, sono felice che Dean sia riuscito a farti luce su questo. Come ho detto prima, faremo del nostro meglio per cercare di aiutare. Sì, potrebbe volerci un po' di tempo, ma posso assicurarti che ti riceveremo le tue vincite.
Tenendo i pollici in mano, risolviamo questo problema al più presto!
Grazie per la pazienza!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- flaflash99
- at May 09, 16, 07:49:47 AM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
Well LCB after all that last week submitted the other withdraw option on Tuesday but as of Monday my payment has not been processed it is sitting in the cashiers .I do not know what to say except this is ridiculously way to long . .I really am lost for words as one would think after last week my payment would of been expedited as soon as I submitted the other payment option which I did Tuesday all I can say is hopping its finished and in the bank in the next few days and although they had a pretty good Vip manager what good is them giving all these great promotions if they do not pay in a timely matter Is like buying a sports car to commute in Los Angeles you go nowhere real slow
Bene, dopo tutto quello che la scorsa settimana LCB ha presentato l'altra opzione di prelievo martedì, ma da lunedì il mio pagamento non è stato elaborato ed è nelle casse. Non so cosa dire tranne che è ridicolmente troppo lungo. .Sono davvero senza parole perché si potrebbe pensare che dopo la settimana scorsa il mio pagamento sarebbe stato accelerato non appena avessi inviato l'altra opzione di pagamento che ho fatto martedì, tutto quello che posso dire è che sarà finito e sarà in banca nei prossimi giorni e anche se avevano un manager Vip piuttosto bravo, a che serve dare tutte queste fantastiche promozioni se non pagano in tempo È come comprare un'auto sportiva per fare il pendolare a Los Angeles, non vai da nessuna parte molto lentamente
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at May 10, 16, 04:15:32 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi flaflash99,
Hope that you are well?
I have spoken to Dean and he advised me that he mailed you this morning with all the info you require. Please can you confirm whether you received his mail.
Ps.... I am not receiving notifications of the posts on this thread and get caught up in my daily tasks. In the event that I dont respond in a timeous manner, please just drop the relevant casino support box a mail and my support guys will forward it to me.
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
JasonCiao Flaflash99,
Spero che tu stia bene?
Ho parlato con Dean e mi ha informato che ti ha inviato un'e-mail stamattina con tutte le informazioni di cui hai bisogno. Per favore, puoi confermare se hai ricevuto la sua posta.
Ps.... Non ricevo notifiche dei post su questo thread e rimango coinvolto nelle mie attività quotidiane. Nel caso in cui non rispondo in tempo, ti preghiamo di inviare un'e-mail alla casella di supporto del casinò pertinente e i miei ragazzi dell'assistenza me la inoltreranno.
Aspetto con ansia la tua risposta!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- flaflash99
- at May 10, 16, 06:16:30 AM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
I DID GET THE EMAIL AND IT SAID We will make payment right away.
Best regards,
Dean THANK YOU JASON SOMETIME JUST A LITTLE FIRE UNDER THE A** GOES A LONG WAY NOT SURE WHAT YOU SAID BUT LOOKS AS THOUGH IT MAY OF WORKED KEEPING MY FINGERS AND TOES CROSSED CORRY ABOUT THE CAPS JUST LAZYHO RICEVUTO L'EMAIL E HA DETTO che effettueremo il pagamento immediatamente.
Distinti saluti,
Dean GRAZIE JASON A VOLTE SOLO UN PICCOLO FUOCO SOTTO IL CULO** FA MOLTO VIA NON SONO SICURO DI COSA HAI DETTO MA SEMBRA CHE POTREBBE FUNZIONARE TENERE LE DITA DELLE MANI E DEI PIEDI INCROCIATE CORRY SUI CAPPELLI SOLO PIGRO -
- Risposta da
- luckychick17
- at May 10, 16, 01:00:25 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
A few weeks ago, Raging Bull Casino changed the withdrawal fee from $45 to FREE (please refer to attached image).
Since then I have made about 5-6 withdrawals, excited to get my all my winnings fast and fee free from Raging Bull's end,;as my bank charges $15 standard for any incoming wire.
Problem is the payouts are not "FEE: FREE" as I have had -$20 taken off the top of each payout when it hits my bank account. NOT taken out when I request the withdrawal in Raging Bull's cashier like it used too be, removed somewhere in between request and received.
This is not a random fee, as it has happened consistently to me and other players I have been in contact with, which would be fine if Raging Bull Casino did not have FREE listed. It is totally misleading and should be changed.
When I contact Raging Bull and sent them my bank statement to show that the wires were all -$20 when received they did a full investigation and said the following:
After a thorough investigation was done, Dean confirmed that the $20 charge for each withdrawal was from the banks and not from our end.
Unfortunately we cannot be held liable for the additional charges that the sending bank charges.
The sending bank is Raging Bull Casino because it is their choice who to use for wires and just cause the fee is removed later in the process does not let them off the hook.
BOTTOM LINE IS....RBC needs to change the FEE: FREE to FEE: $20 in the CASHIER because that is the truth.
Thank you...and other players please feel free to agree or not wit me.Alcune settimane fa, Raging Bull Casino ha cambiato la commissione di prelievo da $45 a GRATUITA (fare riferimento all'immagine allegata).
Da allora ho effettuato circa 5-6 prelievi, entusiasta di ricevere tutte le mie vincite velocemente e senza commissioni dalla fine di Raging Bull, poiché la mia banca addebita $ 15 standard per qualsiasi bonifico in entrata.
Il problema è che i pagamenti non sono "TARIFFA: GRATUITA" in quanto mi sono stati tolti -$20 dalla parte superiore di ogni pagamento quando arriva sul mio conto bancario. NON ritirato quando richiedo il ritiro nella cassa di Raging Bull come una volta, rimosso da qualche parte tra la richiesta e la ricezione.
Questa non è una commissione casuale, come è successo costantemente a me e ad altri giocatori con cui sono stato in contatto, il che andrebbe bene se Raging Bull Casino non avesse un elenco GRATUITO. È totalmente fuorviante e dovrebbe essere cambiato.
Quando ho contattato Raging Bull e ho inviato loro il mio estratto conto per dimostrare che i bonifici erano tutti -$20 una volta ricevuti, hanno svolto un'indagine completa e hanno affermato quanto segue:
Dopo aver svolto un'indagine approfondita, Dean ha confermato che l'addebito di $ 20 per ogni prelievo proveniva dalle banche e non da noi.
Purtroppo non possiamo essere ritenuti responsabili per le spese aggiuntive addebitate dalla banca mittente.
La banca mittente è Raging Bull Casino perché è una loro scelta chi utilizzare per i bonifici e solo perché la commissione viene rimossa più avanti nel processo non li lascia fuori dai guai.
LA CONCLUSIONE È....RBC deve cambiare la QUOTA: GRATUITA in QUOTA: $20 alla CASSA perché questa è la verità.
Grazie... e gli altri giocatori non esitate a concordare o meno con me.2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- medtrans
- at May 10, 16, 03:15:50 PM
- Super Hero 1359
- attività più recente 3 anni fa
Luckychick,
I work for a company that gets inbound wires to the US from buyers in several countries overseas. There is always an intermediary bank that is involved in the transaction. They are the ones charging the fee, not the sender. The fee can vary depending on the country it is coming from. I know for sure that from England the fee is $20, Canada $20, etc. So you really can't blame Raging Bull for this. It is the normal for inbound wires from overseas.
That is just my personal experience with this matter.
I don't know how you deposit, but does Raging Bull have paymycard for withdrawals? If you deposit with your bank debit card they will pay the card back and it goes into your checking account. The fee is only $9.00.
medtransFortunato,
Lavoro per un'azienda che riceve cavi in entrata negli Stati Uniti da acquirenti in diversi paesi d'oltremare. C'è sempre una banca intermediaria coinvolta nella transazione. Sono loro che addebitano la tariffa, non il mittente. La tariffa può variare a seconda del paese di provenienza. So per certo che dall'Inghilterra la tariffa è di $ 20, dal Canada $ 20, ecc. Quindi non puoi davvero incolpare Raging Bull per questo. È la norma per i cavi in entrata dall'estero.
Questa è solo la mia esperienza personale con questa questione.
Non so come depositi, ma Raging Bull ha paymycard per i prelievi? Se depositi con la tua carta di debito bancaria, la carta verrà rimborsata e verrà accreditata sul tuo conto corrente. La tariffa è di soli $ 9,00.
medtrans2.3/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at May 10, 16, 04:09:03 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Helloo luckychick17,
Sorry to hear that you had another problem with Raging Bull. Just to let you know that Jason has been notified and hope he will post his reply here shortly.
Best regards.Ciao luckychick17,
Mi dispiace apprendere che hai avuto un altro problema con Raging Bull. Volevo solo farti sapere che Jason è stato avvisato e spero che pubblicherà qui la sua risposta a breve.
Distinti saluti.2.3/ 5
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- Risposta da
- Jason FTA
- at May 11, 16, 10:06:43 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Luckychick,
We don't charge the fee, the sending and receiving bank charge the fee. We have advised you that we have no control over the fees that the banks ask you. It's pointless drafting long messages and mentioning the same things over and over, especially when we have no control over the topics.
Seriously, we value your loyalty at Raging Bull Casino, but if you are no longer enjoying your experience with us, then by all mean, get into contact with your VIP manager and request your account locked.
Best Regards
JasonCiao Luckychick,
Non addebitiamo alcuna commissione, la banca mittente e ricevente addebitano la commissione. Ti abbiamo informato che non abbiamo alcun controllo sulle commissioni che le banche ti chiedono. È inutile scrivere messaggi lunghi e ripetere sempre le stesse cose, soprattutto quando non abbiamo alcun controllo sugli argomenti.
Seriamente, apprezziamo la tua lealtà al Raging Bull Casino, ma se non ti godi più la tua esperienza con noi, allora contatta il tuo manager VIP e richiedi il blocco del tuo account.
Distinti saluti
Giasone2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- Feelin froggy
- at May 11, 16, 10:28:23 AM
- Superstar Member 6049
- attività più recente 1 anno fa
BOTTOM LINE IS....RBC needs to change the FEE: FREE to FEE: $20 in the CASHIER because that is the truth.
Raging Bull are not charging you a withdrawal fee for the wire transfer but they are not covering the fees associated with sending the wire either. Obviously they would not cover your $15 bank fee. So as Jason says, the fee taken off the top of your cashout really isn't a Raging Bull Casino charge but rather a charge from the initiating bank. With that said, it would be nice to have the fact that Raging Bull does not cover this fee included in the terms and conditions so players know what to expect.
LA CONCLUSIONE È....RBC deve cambiare la QUOTA: GRATUITA in QUOTA: $20 alla CASSA perché questa è la verità.
Raging Bull non ti addebita alcuna commissione di prelievo per il bonifico bancario, ma non copre nemmeno le commissioni associate all'invio del bonifico. Ovviamente non coprirebbero la commissione bancaria di $ 15. Quindi, come dice Jason, la commissione prelevata dalla parte superiore del tuo prelievo non è in realtà una commissione del Raging Bull Casino ma piuttosto una commissione della banca che ha avviato. Detto questo, sarebbe bello avere il fatto che Raging Bull non copra questa commissione inclusa nei termini e condizioni in modo che i giocatori sappiano cosa aspettarsi.2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- finallyfinally
- at May 12, 16, 05:59:46 AM
- Full Member 161
- attività più recente 7 mesi fa
@luckychick17 I don't think you understand what needs to happen for an unregulated site to transfer Dollars into your bank account.
Raging Bull and their payment processor are playing a cat and mouse game with both the US Government and whichever Bank you use.
The Banks are trying to stop unregulated gaming payments to avoid huge fines and money draining investigations by the government. The site/processor has to fool the bank (commit fraud) to get you your money. It's complicated and obviously they have to change their methods sometimes when the inevitable obstacles appear.
The US has dealt out 5+ year prison sentences and collected hundreds of millions from unregulated gaming operators and payment processors.
If the worst of Raging bull is some $20 bank fees and occasional delays of a week or so...they're doing pretty good imo. I think you should cut them some slack.
I also think there should be far less details posted publicly on how they are processing payments.
I also think Bitcoin (or some cryptocurrency) is the most obvious solution now and in the future. I hope Raging Bull starts offering Bitcoin cashouts soon.@luckychick17 Non credo che tu capisca cosa deve accadere affinché un sito non regolamentato trasferisca dollari sul tuo conto bancario.
Raging Bull e il suo processore di pagamento stanno giocando al gioco del gatto e del topo sia con il governo degli Stati Uniti che con qualunque banca utilizzi.
Le banche stanno cercando di fermare i pagamenti di gioco non regolamentati per evitare multe enormi e indagini sul drenaggio di denaro da parte del governo. Il sito/processore deve ingannare la banca (commettere una frode) per farti ottenere i tuoi soldi. È complicato e ovviamente devono cambiare i loro metodi a volte quando compaiono inevitabili ostacoli.
Gli Stati Uniti hanno inflitto condanne a oltre 5 anni di reclusione e hanno raccolto centinaia di milioni da operatori di gioco e processori di pagamento non regolamentati.
Se la cosa peggiore del Toro scatenato sono circa 20 dollari di spese bancarie e ritardi occasionali di una settimana o giù di lì... secondo me stanno andando abbastanza bene. Penso che dovresti dargli un po' di tregua.
Penso anche che dovrebbero esserci molti meno dettagli pubblicati pubblicamente su come stanno elaborando i pagamenti.
Penso anche che Bitcoin (o qualche criptovaluta) sia la soluzione più ovvia ora e in futuro. Spero che Raging Bull inizi presto a offrire prelievi di Bitcoin.2.3/ 5
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- Risposta da
- BMWSTACK
- at May 13, 16, 09:53:11 AM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
Hi Luckychick,
We don't charge the fee, the sending and receiving bank charge the fee. We have advised you that we have no control over the fees that the banks ask you. It's pointless drafting long messages and mentioning the same things over and over, especially when we have no control over the topics.
Seriously, we value your loyalty at Raging Bull Casino, but if you are no longer enjoying your experience with us, then by all mean, get into contact with your VIP manager and request your account locked.
Best Regards
Jason
Are you going to close your account Luckychick. Although I do agree that your post was really not needed, I do tend to dislike Jasons cockiness.
There are plenty of other places to play that are 10 times better than Raging Bull, remember that RB has Max cashout on all bonuses which equates to them taking peoples money while doing it in a very professional pick pocketing way because of the terms.
Ciao Luckychick,
Non addebitiamo alcuna commissione, la banca mittente e ricevente addebitano la commissione. Ti abbiamo informato che non abbiamo alcun controllo sulle commissioni che le banche ti chiedono. È inutile scrivere messaggi lunghi e ripetere sempre le stesse cose, soprattutto quando non abbiamo alcun controllo sugli argomenti.
Seriamente, apprezziamo la tua lealtà al Raging Bull Casino, ma se non ti godi più la tua esperienza con noi, allora contatta il tuo manager VIP e richiedi il blocco del tuo account.
Distinti saluti
Giasone
Chiudi il tuo account Luckychick. Anche se sono d'accordo sul fatto che il tuo post non era davvero necessario, tendo a non amare la sfrontatezza di Jason.
Ci sono molti altri posti in cui giocare che sono 10 volte migliori di Raging Bull, ricorda che RB ha un incasso massimo su tutti i bonus, il che equivale a prendere i soldi delle persone mentre lo fanno in modo molto professionale da borseggiatore a causa dei termini.2.3/ 5
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- Risposta da
- flaflash99
- at May 14, 16, 12:04:20 AM
- Full Member 157
- attività più recente 13 giorni fa
Update as promised this casino has paid me in full + not only was I paid the amount of 150.00 as the tournament paid and what I expected but my actual balance was 200.00 and i submitted for the 200.00 in order to clear my acct in order to do my verification dep and Jason had said they would adjust to correct to 150.00 well it must of slipped paid me 200.00 but would like to think it was just in good faith for the delay either way it was more then ever expected and removed any doubt as to this casinos trust level is A+ so yes if ever asked was I ever paid more from a casino I have to say it does not happen very often but it has to me and I want everyone to know don't count on this happening to you but if ever it does be sure to show other how blessed you feel Thank you Raging Bull Jason & Dean well worth the wait this time
Hi flaflash99,
Hope that you are well?
I have spoken to Dean and he advised me that he mailed you this morning with all the info you require. Please can you confirm whether you received his mail.
Ps.... I am not receiving notifications of the posts on this thread and get caught up in my daily tasks. In the event that I dont respond in a timeous manner, please just drop the relevant casino support box a mail and my support guys will forward it to me.
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
Jason
Aggiornamento come promesso, questo casinò mi ha pagato per intero + non solo ho ricevuto l'importo di 150,00 come pagato dal torneo e quello che mi aspettavo, ma il mio saldo effettivo era di 200,00 e ho richiesto 200,00 per cancellare il mio conto e poterlo fare il mio ufficio di verifica e Jason avevano detto che si sarebbero adeguati per correggere a 150,00 beh, deve essere scivolato, mi hanno pagato 200,00 ma vorrei pensare che fosse solo in buona fede per il ritardo in ogni caso era più che mai previsto e ha rimosso ogni dubbio al riguardo il livello di fiducia di questo casinò è A+ quindi sì, se mai mi è stato chiesto se ho mai pagato di più da un casinò, devo dire che non succede molto spesso, ma capita a me e voglio che tutti sappiano che non contare sul fatto che ciò accada anche a te, ma se mai assicurati di mostrare agli altri quanto ti senti fortunato Grazie Raging Bull Jason e Dean, questa volta vale la pena aspettare
Ciao Flaflash99,
Spero che tu stia bene?
Ho parlato con Dean e mi ha informato che ti ha inviato un'e-mail stamattina con tutte le informazioni di cui hai bisogno. Per favore, puoi confermare se hai ricevuto la sua posta.
Ps.... Non ricevo notifiche dei post su questo thread e rimango coinvolto nelle mie attività quotidiane. Nel caso in cui non rispondo in tempo, ti preghiamo di inviare un'e-mail alla casella di supporto del casinò pertinente e i miei ragazzi dell'assistenza me la inoltreranno.
Aspetto con ansia la tua risposta!
Distinti saluti
Giasone2.3/ 5
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- Risposta da
- kerch123
- at May 14, 16, 08:42:29 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
wow only 18 days to get paid lol
wow, solo 18 giorni per essere pagato lol
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- Risposta da
- cheetahwind
- at May 14, 16, 12:35:37 PM
- Super Hero 1061
- attività più recente 7 giorni fa
I think the issue here, and apparently emotions have run high.
The issue here Jason if I may say something and not get blasted for it.
LuckyChick has acknowledged there is a $15 fee charged by her bank. She realizes this and isn't complaining about it.
What she is complaining about is how you advertise that you cover the fees for the withdrawal, and yet the bank that is sending the money for you. Is charging $20 to send the funds, so therefore your not covering the fee. If your going to say your going to get dollar for dollar. Then if I request $500, I had better get $500 in my bank account before my bank gets its cut. Not $480 before my bank gets there cut.
I can understand her frustration, as you do have control over the fees that are charged. If the bank has a $20 wire charge before the wire gets sent out, and you cover the fees. Then by all rights then all fees should be covered before it leaves the bank.
This is the number reason why I so heavily promote BTC for deposits and withdrawals. That way these types of arguments and misunderstanding don't happen.Penso che il problema sia qui, e apparentemente le emozioni sono aumentate.
Il problema è qui, Jason, se posso dire qualcosa e non farmi saltare in aria per questo.
LuckyChick ha riconosciuto che la sua banca addebita una commissione di $ 15. Lei se ne rende conto e non se ne lamenta.
Ciò di cui si lamenta è il modo in cui pubblicizzi che copri le commissioni per il prelievo, eppure la banca che ti invia i soldi. L'invio dei fondi richiede $ 20, quindi non coprirai la commissione. Se hai intenzione di dire che otterrai dollaro per dollaro. Quindi, se richiedo $ 500, è meglio che riceva $ 500 sul mio conto bancario prima che la mia banca riceva la sua parte. Nemmeno 480 dollari prima che la mia banca venga tagliata.
Posso capire la sua frustrazione, poiché hai il controllo sulle commissioni addebitate. Se la banca prevede una commissione per il bonifico di $ 20 prima che il bonifico venga inviato e tu copri le commissioni. Quindi, a tutti gli effetti, tutte le commissioni dovrebbero essere coperte prima che lasci la banca.
Questo è il motivo principale per cui promuovo così fortemente BTC per depositi e prelievi. In questo modo non si verificano questi tipi di discussioni e incomprensioni. -
- Risposta da
- luckychick17
- at May 15, 16, 08:00:04 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Look...I just wish that Raging Bull would state in the cashier that there will be charges from external banks used by the processor because that is the truth and players are aware of it.
Guarda... vorrei solo che Raging Bull dichiarasse alla cassa che ci saranno addebiti da parte di banche esterne utilizzate dal processore perché questa è la verità e i giocatori ne sono consapevoli.
2.3/ 5
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- Risposta da
- luckychick17
- at May 15, 16, 08:01:11 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
QUESTION FOR FELLOW RAGING BULL PLAYERS:
The PROGRESSIVE GAMES have been broken at Raging Bull for 3-weeks now....what is going on here?
Are other players having the same issue that when try to play a PROGRESSIVE SLOT you get the message, "UNABLE TO COMMUNICATE WITH SERVER."???
How can only the PROGRESSIVE GAMES be broken for 3-weeks?DOMANDA PER I COMPAGNI GIOCATORI DI TORO FURIOSO:
I PROGRESSIVE GAMES sono interrotti a Raging Bull ormai da 3 settimane... cosa sta succedendo qui?
Altri giocatori hanno lo stesso problema per cui quando provi a giocare a una SLOT PROGRESSIVA ricevi il messaggio "IMPOSSIBILE COMUNICARE CON IL SERVER". ???
Come è possibile interrompere per 3 settimane solo i GIOCHI PROGRESSIVI?2.3/ 5
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- Risposta da
- freddyvtown
- at Jun 16, 16, 01:34:39 AM
- Jr. Member 98
- attività più recente 4 mesi fa
Hello,
I recently was working on a play through and completed the requirements. In fact, I had a balance that was well over the max cash out of $100. I think there was over $800 in balance before the system removed the funds. I am happy to cash out the max $100, however the system acted so quickly that I was unaware the funds removed until after the last spin. My last spin was $6.25 and I didn't know the funds were so quick to come out. Is there a way to review my account? You can see that I had well over $800 in balance, so I am not asking for a freebie. I just would like to cash out the $100. Can you help to look at my account?
Respectfully,
FredCiao,
Recentemente stavo lavorando a un playthrough e ho completato i requisiti. In effetti, il mio saldo era ben superiore al limite massimo di incasso di $ 100. Penso che ci fossero più di $ 800 in saldo prima che il sistema rimuovesse i fondi. Sono felice di incassare il massimo di $ 100, tuttavia il sistema ha agito così rapidamente che non mi sono accorto dei fondi rimossi fino a dopo l'ultimo giro. Il mio ultimo giro è stato di $ 6,25 e non sapevo che i fondi sarebbero usciti così velocemente. C'è un modo per rivedere il mio account? Puoi vedere che avevo ben più di $ 800 in saldo, quindi non sto chiedendo un omaggio. Vorrei solo incassare i 100 dollari. Puoi aiutarmi a controllare il mio account?
Rispettosamente,
Fred -
- Risposta da
- freddyvtown
- at Jun 16, 16, 03:11:47 AM
- Jr. Member 98
- attività più recente 4 mesi fa
Hey man .
I lucked out and made it back to $100. Thanks anyways if you've reviewed my account, I appreciate it, but I should be good to go.
Best,
FredHey amico .
Ho avuto fortuna e sono tornato a $ 100. Grazie comunque se hai esaminato il mio account, lo apprezzo, ma dovrei essere a posto.
Migliore,
Fred -
- Risposta da
- 4sure4sure
- at Jun 17, 16, 01:04:32 PM
- Newbie 14
- attività più recente 5 anni fa
I play here and I played with the free bonuses for a long time!! I think maybe I will try depositing here as well!!
Gioco qui e ho giocato con i bonus gratuiti per molto tempo!! Penso che forse proverò a depositare anche qui!!
-
- Risposta da
- drjugz
- at Jun 24, 16, 08:23:36 PM
- Hero Member 801
- attività più recente 12 giorni fa
I am still having trouble registering. Every time I put in my information, and check the box that accepts terms and conditions, followed by clicking the register link, I get this screen... EVERY SINGLE TIME
Ho ancora problemi con la registrazione. Ogni volta che inserisco le mie informazioni e seleziono la casella che accetta termini e condizioni, quindi faccio clic sul collegamento di registrazione, viene visualizzata questa schermata... OGNI SINGOLA VOLTA
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 25, 16, 08:36:06 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.Ciao Drjugz,
Aspetteremo che il rappresentante del casinò risponda alla domanda. Verrà avvisato. Forse ci sono alcuni problemi tecnici.
Ti terremo aggiornato.
Distinti saluti. -
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 28, 16, 08:17:25 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
So cheetahwind - The -$20 taken off the top of payouts at RBC stopped for about a month, but now it is happening again.
I DO NOT MIND IF RBC wants to charge for withdrawals but FREE is not -$20, period. I do not care if Jason's own mom is taking the $20 off my payout but RBC needs to acknowledge this so players are not mislead.
It is sneaky....
I think the issue here, and apparently emotions have run high.
The issue here Jason if I may say something and not get blasted for it.
LuckyChick has acknowledged there is a $15 fee charged by her bank. She realizes this and isn't complaining about it.
What she is complaining about is how you advertise that you cover the fees for the withdrawal, and yet the bank that is sending the money for you. Is charging $20 to send the funds, so therefore your not covering the fee. If your going to say your going to get dollar for dollar. Then if I request $500, I had better get $500 in my bank account before my bank gets its cut. Not $480 before my bank gets there cut.
I can understand her frustration, as you do have control over the fees that are charged. If the bank has a $20 wire charge before the wire gets sent out, and you cover the fees. Then by all rights then all fees should be covered before it leaves the bank.
This is the number reason why I so heavily promote BTC for deposits and withdrawals. That way these types of arguments and misunderstanding don't happen.
Quindi cheetahwind - I -$20 prelevati dalla parte superiore dei pagamenti presso RBC si sono fermati per circa un mese, ma ora stanno accadendo di nuovo.
NON MI IMPORTA SE RBC vuole addebitare i prelievi, ma GRATUITO non è - $ 20, punto. Non mi interessa se la madre di Jason sta togliendo i $ 20 dal mio pagamento, ma RBC deve riconoscerlo in modo che i giocatori non vengano fuorviati.
E' subdolo....
Penso che il problema sia qui, e apparentemente le emozioni sono aumentate.
Il problema è qui, Jason, se posso dire qualcosa e non farmi saltare in aria per questo.
LuckyChick ha riconosciuto che la sua banca addebita una commissione di $ 15. Lei se ne rende conto e non se ne lamenta.
Ciò di cui si lamenta è il modo in cui pubblicizzi che copri le commissioni per il prelievo, eppure la banca che ti invia i soldi. L'invio dei fondi richiede $ 20, quindi non coprirai la commissione. Se hai intenzione di dire che otterrai dollaro per dollaro. Quindi, se richiedo $ 500, è meglio che riceva $ 500 sul mio conto bancario prima che la mia banca riceva la sua parte. Nemmeno 480 dollari prima che la mia banca venga tagliata.
Posso capire la sua frustrazione, poiché hai il controllo sulle commissioni addebitate. Se la banca prevede una commissione per il bonifico di $ 20 prima che il bonifico venga inviato e tu copri le commissioni. Quindi, a tutti gli effetti, tutte le commissioni dovrebbero essere coperte prima che lasci la banca.
Questo è il motivo principale per cui promuovo così fortemente BTC per depositi e prelievi. In questo modo non si verificano questi tipi di discussioni e incomprensioni. -
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 28, 16, 08:23:01 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Hey MelissaN -
Could you also notify RBC that I have emailed Dean for the last 6-days straight and called 3 times about an issue with 4 "pre-deposit" transactions that got charged to my VISA card.
I have emailed both Dean and Kayden attachments of my bank statements, LIVE CHAT histories of reps telling me charges would fall off my VISA and copies of the "pre-authorize" transaction emails sent by RBC for each individual deposit. I received none of "pre-deposit" deposits got credited to my casino balance.
I did get a VIP Promo today and now am a DIAMOND BULL VIP.....but no response to this issue and these are now charges that are on my VISA bill.
PLEASE I am at the end of my rope here and am trying to work this issue out with RBC and not my bank but RBC Is leaving me hanging here. Can you help me please?
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.
Ciao MelissaN-
Potresti anche avvisare RBC che ho inviato un'e-mail a Dean negli ultimi 6 giorni consecutivi e chiamato 3 volte per un problema con 4 transazioni di "pre-deposito" che sono state addebitate sulla mia carta VISA.
Ho inviato via email sia a Dean che a Kayden gli allegati dei miei estratti conto bancari, le storie della CHAT LIVE dei rappresentanti che mi dicevano che gli addebiti sarebbero caduti dalla mia VISA e le copie delle e-mail di transazione di "pre-autorizzazione" inviate da RBC per ogni singolo deposito. Non ho ricevuto nessuno dei depositi "pre-deposito" che sono stati accreditati sul saldo del mio casinò.
Oggi ho ricevuto una promozione VIP e ora sono un VIP DIAMOND BULL... ma nessuna risposta a questo problema e questi sono ora addebiti sulla mia fattura VISA.
PER FAVORE, sono allo stremo delle forze e sto cercando di risolvere questo problema con RBC e non con la mia banca, ma RBC mi lascia in sospeso qui. Mi potete aiutare per favore?
Ciao Drjugz,
Aspetteremo che il rappresentante del casinò risponda alla domanda. Verrà avvisato. Forse ci sono alcuni problemi tecnici.
Ti terremo aggiornato.
Distinti saluti. -
- Risposta da
- afeisty1
- at Jun 29, 16, 03:09:14 AM
- Hero Member 615
- attività più recente 22 years fa
As a "former" player at Raging Bull, I had thought about going back...but with a rep that is rude that ain't gonna happen. Too bad they don't like player's like luckychick, sticking up for the rest of us that aren't that savvy when it comes to things. And 4 pre-approved deposit's that came out of the bank..Totally unacceptable >:D
Come "ex" giocatore del Raging Bull, avevo pensato di tornare indietro... ma con una reputazione scortese non accadrà. Peccato che a loro non piacciano i giocatori come Luckychick, che difendono il resto di noi che non è così esperto quando si tratta di cose. E 4 depositi preapprovati provenienti dalla banca... Totalmente inaccettabile >:D
2.3/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 29, 16, 05:37:14 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi luckychick17,
Of course I'm going to notify the casino rep. I'll keep you posted.
Best regards.Ciao luckychick17,
Naturalmente avviserò il rappresentante del casinò. Vi terrò aggiornati.
Distinti saluti. -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 07:34:57 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
As a "former" player at Raging Bull, I had thought about going back...but with a rep that is rude that ain't gonna happen. Too bad they don't like player's like luckychick, sticking up for the rest of us that aren't that savvy when it comes to things. And 4 pre-approved deposit's that came out of the bank..Totally unacceptable >:D
Hi Kathy Anderson,
I notice in the quote above that you mention a rude rep. Have you taken the time to work through all posts/threads on LCB where there was interaction between myself and the LCB members? When doing so, you will see that I have always gone beyond the call of duty to assist players with queries and disputes. So I personally find your statement slightly inaccurate.
BMWSTACK - you have never played at our brands, yet you are quick to comment and slam them. In many cases hi-jacking posts to promote other brands. Same rule applies to you, if you don't like my brands, then don't play and even better don't comment.
My message to Lucky was simple, you spend a great sum of money with our operation and we do our best to bend over backwards for you, but if you are unhappy playing with us, then feel free to request your account closed. I don't see anything cocky whatsoever about my suggestion.
As for Luckychick and all other comments regarding additional fees. We have advised ALL players that we are not charging any fees on withdrawals from our side (That means "we" Raging Bull Casino and sister brands) do NOT deduct any fees i.e. $20 as mentioned in previous posts from the initial withdrawal amount. In fact what you guys don't see is that we actually get charged a fee for processing wires as well (up to $45).
However, there are fees charged by intermediary banks as well as the receiving banks. These fees are not charged by us and we have no control over them at all.
@ Luckychick - Dean is currently off ill and will only be in the office tomorrow. Feel free to get into contact with him when he returns!
Regarding pre-approved deposits, this issue was resolved and was as a result of players attempting to make a deposit via credit card. If the transaction was rejected, it would fire an email to the player and advise that a pre-auth has been made available and that the player could get into contact with the call center to attempt a manual deposit/authorization. Under no circumstances where players debited.
I am all for players expressing their thoughts and suggestions and always welcomed them. But I do feel that it becomes monotonous if I keep having to answer the same questions over and over.
Thanks for the time ladies and gents!
Regards
Jason
Come "ex" giocatore del Raging Bull, avevo pensato di tornare indietro... ma con una reputazione scortese non accadrà. Peccato che a loro non piacciano i giocatori come Luckychick, che difendono il resto di noi che non è così esperto quando si tratta di cose. E 4 depositi preapprovati provenienti dalla banca... Totalmente inaccettabile >:D
Ciao Kathy Anderson,
Ho notato nella citazione sopra che parli di un rappresentante scortese. Ti sei preso il tempo di esaminare tutti i post/discussioni su LCB in cui c'era interazione tra me e i membri di LCB? Facendo ciò, vedrai che sono sempre andato oltre il dovere di assistere i giocatori con domande e controversie. Quindi personalmente trovo la tua affermazione leggermente imprecisa.
BMWSTACK - non hai mai giocato con i nostri marchi, eppure sei pronto a commentarli e sbatterli. In molti casi, i post vengono dirottati per promuovere altri marchi. Per te vale la stessa regola, se non ti piacciono i miei marchi allora non giocare e ancora meglio non commentare.
Il mio messaggio a Lucky era semplice: spendi una grande somma di denaro con la nostra operazione e noi facciamo del nostro meglio per fare in quattro per te, ma se non sei soddisfatto di giocare con noi, sentiti libero di richiedere la chiusura del tuo account. Non vedo nulla di arrogante nel mio suggerimento.
Per quanto riguarda Luckychick e tutti gli altri commenti riguardanti costi aggiuntivi. Abbiamo avvisato TUTTI i giocatori che non addebiteremo alcuna commissione sui prelievi da parte nostra (ciò significa che "noi" Raging Bull Casino e i marchi affiliati) NON detrarremo alcuna commissione, ad esempio $ 20 come menzionato nei post precedenti dall'importo del prelievo iniziale. In realtà quello che non vedete è che in realtà ci viene addebitata una commissione anche per l'elaborazione dei bonifici (fino a $ 45).
Tuttavia, ci sono commissioni addebitate dalle banche intermediarie così come dalle banche riceventi. Queste commissioni non vengono addebitate da noi e non abbiamo alcun controllo su di esse.
@ Luckychick - Dean è attualmente malato e sarà in ufficio solo domani. Sentiti libero di metterti in contatto con lui quando ritorna!
Per quanto riguarda i depositi pre-approvati, questo problema è stato risolto ed era il risultato dei tentativi dei giocatori di effettuare un deposito tramite carta di credito. Se la transazione venisse rifiutata, invierebbe un'e-mail al giocatore informandolo che è stata resa disponibile una pre-autenticazione e che il giocatore potrebbe mettersi in contatto con il call center per tentare un deposito/autorizzazione manuale. In nessun caso i giocatori addebitano.
Sono assolutamente favorevole ai giocatori che esprimono i loro pensieri e suggerimenti e li ho sempre accolti. Ma sento che diventa monotono se continuo a dover rispondere sempre alle stesse domande.
Grazie per il tempo, signore e signori!
Saluti
Giasone2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 07:50:42 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hello,
I recently was working on a play through and completed the requirements. In fact, I had a balance that was well over the max cash out of $100. I think there was over $800 in balance before the system removed the funds. I am happy to cash out the max $100, however the system acted so quickly that I was unaware the funds removed until after the last spin. My last spin was $6.25 and I didn't know the funds were so quick to come out. Is there a way to review my account? You can see that I had well over $800 in balance, so I am not asking for a freebie. I just would like to cash out the $100. Can you help to look at my account?
Respectfully,
Fred
Hi Fred,
Sorry, I only picked your message up now. I had a problem with my email inbox not receiving LCB notifications (The LCB team were aware of this) Sorry to hear about the max cashout coming into play. I will be more than happy to review your account and assist where I can.
Please PM me your username!
Best Regards
Jason
Ciao,
Recentemente stavo lavorando a un playthrough e ho completato i requisiti. In effetti, il mio saldo era ben superiore al limite massimo di incasso di $ 100. Penso che ci fossero più di $ 800 in saldo prima che il sistema rimuovesse i fondi. Sono felice di incassare il massimo di $ 100, tuttavia il sistema ha agito così rapidamente che non mi sono accorto dei fondi rimossi fino a dopo l'ultimo giro. Il mio ultimo giro è stato di $ 6,25 e non sapevo che i fondi sarebbero usciti così velocemente. C'è un modo per rivedere il mio account? Puoi vedere che avevo ben più di $ 800 in saldo, quindi non sto chiedendo un omaggio. Vorrei solo incassare i 100 dollari. Puoi aiutarmi a controllare il mio account?
Rispettosamente,
Fred
Ciao Fred,
Scusa, ho letto solo adesso il tuo messaggio. Ho avuto un problema con la mia casella di posta elettronica che non riceveva notifiche LCB (il team LCB ne era a conoscenza) Mi dispiace apprendere dell'entrata in gioco del prelievo massimo. Sarò più che felice di esaminare il tuo account e di assisterti dove posso.
Per favore mandami il tuo nome utente in PM!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 07:53:12 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hey man .
I lucked out and made it back to $100. Thanks anyways if you've reviewed my account, I appreciate it, but I should be good to go.
Best,
Fred
Hi Fred,
Lol.... I see that you came right. Glad to hear that. Feel free to pop me a message if you need further assistance!
Regards
Jason
Hey amico .
Ho avuto fortuna e sono tornato a $ 100. Grazie comunque se hai esaminato il mio account, lo apprezzo, ma dovrei essere a posto.
Migliore,
Fred
Ciao Fred,
Lol.... vedo che sei venuto bene. Felice di sentirlo. Sentiti libero di inviarmi un messaggio se hai bisogno di ulteriore assistenza!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 08:05:42 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
wow only 18 days to get paid lol
Hi Kerch123. I know this was an old post, but I just thought I would comment on this one quickly. the 18 days turn around time wasn't as a result of us wanting to slow pay Flash, it was as a result of us having to figure out a method of getting the funds to him based on a factor of things that Flash was aware of.
I am sure you are aware, that I do try my best to assist where I can.
Anyway, just thought I would comment on this topic
Regards
Jason
wow, solo 18 giorni per essere pagato lol
Ciao Kerch123. So che questo era un vecchio post, ma ho pensato di commentarlo rapidamente. i 18 giorni di tempo di risposta non sono stati il risultato del nostro desiderio di rallentare il pagamento di Flash, è stato il risultato del fatto che abbiamo dovuto trovare un metodo per fargli arrivare i fondi in base a un fattore di cui Flash era a conoscenza .
Sono sicuro che tu sappia che faccio del mio meglio per assistere dove posso.
Comunque, ho pensato di commentare questo argomento
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 08:16:16 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
I am still having trouble registering. Every time I put in my information, and check the box that accepts terms and conditions, followed by clicking the register link, I get this screen... EVERY SINGLE TIME
Hi drjugz, Are you still not able to register?
Please drop support@ragingbullcasino.com an email with the screenshot and a brief explanation i.e. what phone, browser, current location etc and I will see if I am able to assist.
Anxiously awaiting your reply!
Regards
Jason
Ho ancora problemi con la registrazione. Ogni volta che inserisco le mie informazioni e seleziono la casella che accetta termini e condizioni, quindi faccio clic sul collegamento di registrazione, viene visualizzata questa schermata... OGNI SINGOLA VOLTA
Ciao drjugz, non riesci ancora a registrarti?
Invia un'e-mail a support@ragingbullcasino.com con lo screenshot e una breve spiegazione, ad esempio quale telefono, browser, posizione attuale, ecc. E vedrò se sono in grado di aiutarti.
Aspetto con ansia la tua risposta!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 08:23:56 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hey MelissaN -
Could you also notify RBC that I have emailed Dean for the last 6-days straight and called 3 times about an issue with 4 "pre-deposit" transactions that got charged to my VISA card.
I have emailed both Dean and Kayden attachments of my bank statements, LIVE CHAT histories of reps telling me charges would fall off my VISA and copies of the "pre-authorize" transaction emails sent by RBC for each individual deposit. I received none of "pre-deposit" deposits got credited to my casino balance.
I did get a VIP Promo today and now am a DIAMOND BULL VIP.....but no response to this issue and these are now charges that are on my VISA bill.
PLEASE I am at the end of my rope here and am trying to work this issue out with RBC and not my bank but RBC Is leaving me hanging here. Can you help me please?
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.
Hi luckychick17,
Dean is off ill and will only be back in the office tomorrow (Thursday) I have spoken to him telephonically and he seems to believe that it is impossible to be billed for te pre-auth. The pre-auth could only have been authorized after completion of a manual auth after the player has gotten into contact with the call center and completed the transaction telephonically.
Are you sure that ou are not seeing previous deposits on the statement? please forward copies of the statement to the banking email address and I will see if I can reconcile the account.
Thanks!
Regards
Jason
Ciao MelissaN-
Potresti anche avvisare RBC che ho inviato un'e-mail a Dean negli ultimi 6 giorni consecutivi e chiamato 3 volte per un problema con 4 transazioni di "pre-deposito" che sono state addebitate sulla mia carta VISA.
Ho inviato via email sia a Dean che a Kayden gli allegati dei miei estratti conto bancari, le storie della CHAT LIVE dei rappresentanti che mi dicevano che gli addebiti sarebbero caduti dalla mia VISA e le copie delle e-mail di transazione di "pre-autorizzazione" inviate da RBC per ogni singolo deposito. Non ho ricevuto nessuno dei depositi "pre-deposito" che sono stati accreditati sul saldo del mio casinò.
Oggi ho ricevuto una promozione VIP e ora sono un VIP DIAMOND BULL... ma nessuna risposta a questo problema e questi sono ora addebiti sulla mia fattura VISA.
PER FAVORE, sono allo stremo delle forze e sto cercando di risolvere questo problema con RBC e non con la mia banca, ma RBC mi lascia in sospeso qui. Mi potete aiutare per favore?
Ciao Drjugz,
Aspetteremo che il rappresentante del casinò risponda alla domanda. Verrà avvisato. Forse ci sono alcuni problemi tecnici.
Ti terremo aggiornato.
Distinti saluti.
Ciao luckychick17,
Dean è malato e tornerà in ufficio solo domani (giovedì). Gli ho parlato telefonicamente e sembra credere che sia impossibile fatturargli la pre-autorizzazione. La pre-autenticazione avrebbe potuto essere autorizzata solo dopo il completamento di un'autenticazione manuale dopo che il giocatore è entrato in contatto con il call center e ha completato la transazione telefonicamente.
Sei sicuro di non vedere i depositi precedenti sull'estratto conto? si prega di inoltrare copie dell'estratto conto all'indirizzo e-mail della banca e vedrò se riesco a riconciliare il conto.
Grazie!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- luckychick17
- at Jun 29, 16, 09:26:16 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Hey Jason - I emailed both Dean and Kayden last week my VISA statement and all 4 "pre-authorized" RBC individual emails. I also emailed them the live chat histories from 2 reps where I inquired about these "pre-authorized" deposits and was told they would fall off my VISA card and it was happening because I reached my daily deposit limit of $90 at RBC. I have not gotten one reply at all, not even acknowledging they received my emails.
I have been told to call RBC at 3 specific times on live chat over the last 4-days to speak with Dean. So I know he has been sick since Monday, but I sent the emails last Thursday so not sure why it got ignored last week. I am sorry Dean is ill but don't you think RBC should have someone filling in for him considering he is out for days now and cannot respond to emails?!?
This has happened to me another time at RBC....and my casino balance got credited the money to my balance and withdrew it immediately cause RBC said the money would have a bonus max cash out of I played with it.
Hey MelissaN -
Could you also notify RBC that I have emailed Dean for the last 6-days straight and called 3 times about an issue with 4 "pre-deposit" transactions that got charged to my VISA card.
I have emailed both Dean and Kayden attachments of my bank statements, LIVE CHAT histories of reps telling me charges would fall off my VISA and copies of the "pre-authorize" transaction emails sent by RBC for each individual deposit. I received none of "pre-deposit" deposits got credited to my casino balance.
I did get a VIP Promo today and now am a DIAMOND BULL VIP.....but no response to this issue and these are now charges that are on my VISA bill.
PLEASE I am at the end of my rope here and am trying to work this issue out with RBC and not my bank but RBC Is leaving me hanging here. Can you help me please?
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.
Hi luckychick17,
Dean is off ill and will only be back in the office tomorrow (Thursday) I have spoken to him telephonically and he seems to believe that it is impossible to be billed for te pre-auth. The pre-auth could only have been authorized after completion of a manual auth after the player has gotten into contact with the call center and completed the transaction telephonically.
Are you sure that ou are not seeing previous deposits on the statement? please forward copies of the statement to the banking email address and I will see if I can reconcile the account.
Thanks!
Regards
Jason
Ehi Jason, la settimana scorsa ho inviato via email sia a Dean che a Kayden il mio estratto conto VISA e tutte e 4 le email individuali RBC "pre-autorizzate". Ho anche inviato loro via email la cronologia della chat dal vivo di 2 rappresentanti in cui ho chiesto informazioni su questi depositi "pre-autorizzati" e mi è stato detto che sarebbero caduti dalla mia carta VISA e ciò stava accadendo perché avevo raggiunto il mio limite di deposito giornaliero di $ 90 presso RBC. Non ho ricevuto alcuna risposta, nemmeno confermando di aver ricevuto le mie e-mail.
Mi è stato detto di chiamare RBC in 3 orari specifici durante la chat dal vivo negli ultimi 4 giorni per parlare con Dean. Quindi so che è malato da lunedì, ma ho inviato le e-mail giovedì scorso, quindi non sono sicuro del motivo per cui è stato ignorato la scorsa settimana. Mi dispiace che Dean sia malato ma non pensi che RBC dovrebbe avere qualcuno che lo sostituisca considerando che è fuori da giorni ormai e non può rispondere alle e-mail?!?
Questo mi è successo un'altra volta alla RBC.... e il mio saldo del casinò è stato accreditato sul mio saldo e l'ho ritirato immediatamente perché RBC ha detto che il denaro avrebbe avuto un bonus massimo in contanti se avessi giocato con esso.
Ciao MelissaN-
Potresti anche avvisare RBC che ho inviato un'e-mail a Dean negli ultimi 6 giorni consecutivi e chiamato 3 volte per un problema con 4 transazioni di "pre-deposito" che sono state addebitate sulla mia carta VISA.
Ho inviato via email sia a Dean che a Kayden gli allegati dei miei estratti conto bancari, le storie della CHAT LIVE dei rappresentanti che mi dicevano che gli addebiti sarebbero caduti dalla mia VISA e le copie delle e-mail di transazione di "pre-autorizzazione" inviate da RBC per ogni singolo deposito. Non ho ricevuto nessuno dei depositi "pre-deposito" che sono stati accreditati sul saldo del mio casinò.
Oggi ho ricevuto una promozione VIP e ora sono un VIP DIAMOND BULL... ma nessuna risposta a questo problema e questi sono ora addebiti sulla mia fattura VISA.
PER FAVORE, sono allo stremo delle forze e sto cercando di risolvere questo problema con RBC e non con la mia banca, ma RBC mi lascia in sospeso qui. Mi potete aiutare per favore?
Ciao Drjugz,
Aspetteremo che il rappresentante del casinò risponda alla domanda. Verrà avvisato. Forse ci sono alcuni problemi tecnici.
Ti terremo aggiornato.
Distinti saluti.
Ciao luckychick17,
Dean è malato e tornerà in ufficio solo domani (giovedì). Gli ho parlato telefonicamente e sembra credere che sia impossibile fatturargli la pre-autorizzazione. La pre-autenticazione avrebbe potuto essere autorizzata solo dopo il completamento di un'autenticazione manuale dopo che il giocatore è entrato in contatto con il call center e ha completato la transazione telefonicamente.
Sei sicuro di non vedere i depositi precedenti sull'estratto conto? si prega di inoltrare copie dell'estratto conto all'indirizzo e-mail della banca e vedrò se riesco a riconciliare il conto.
Grazie!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 09:32:47 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lucky,
I have actually located the emails which you sent to ean and will be looking into this myself. I am busy pulling the transaction history for you and will forward it accordingly once completed. I noticed that you also cc'ed the deanfgfc@gmail.com addy. I have told Dean on numerous occasions not to use that address because what the point of given that email address to players if you don't check it on a regular basis. So please accept my sincere apologies if he did not respond to those mails sent to that inbox. As for the other emails not getting addressed, believe me I will take that issue up with the Call Center Manager!
To be honest, this whole issue could have been avoided if they just sent you the info you requested. It is literally a 10 minute job max. Please afford me a few minutes to pull this data.
Chat soon!
Regards
JasonCiao fortunato,
In realtà ho individuato le email che hai inviato a ean e le esaminerò io stesso. Sono impegnato a recuperare la cronologia delle transazioni per te e la inoltrerò di conseguenza una volta completata. Ho notato che hai anche inviato una copia in copia a deanfgfc@gmail.com addy. Ho detto a Dean in numerose occasioni di non usare quell'indirizzo perché che senso ha dare quell'indirizzo email ai giocatori se non lo controlli regolarmente? Quindi, per favore, accetta le mie sincere scuse se non ha risposto alle e-mail inviate a quella casella di posta. Per quanto riguarda le altre e-mail che non vengono indirizzate, credimi, affronterò la questione con il responsabile del Call Center!
Ad essere onesti, l'intero problema avrebbe potuto essere evitato se ti avessero semplicemente inviato le informazioni richieste. È letteralmente un lavoro di 10 minuti al massimo. Per favore, concedetemi qualche minuto per estrarre questi dati.
Chatta presto!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Jun 29, 16, 09:46:34 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Kate,
I have mailed you using the subject line "Deposit statements" please advise whether you have received them. As mentioned in my email to you, if I was aware of this issue, I would have acted on it asap, but i was not aware of it. Please accept my sincere apologies for the delay!
Regards
JasonCiao Kate,
Ti ho inviato un'e-mail utilizzando l'oggetto "Estratti conto di deposito", ti preghiamo di avvisare se li hai ricevuti. Come accennato nella mia email, se fossi stato a conoscenza di questo problema, avrei agito al più presto, ma non ne ero a conoscenza. Per favore accetta le mie più sincere scuse per il ritardo!
Saluti
Giasone
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