Hello again Jason! I am wondering why the max cash outs at all 3 casino have been reduced back to just $100 because I know previously it was raised to $150?
Casinò Raging Bull | Grande Fortuna | Discussione sul supporto e sui reclami del Malibu Club
- Iniziato da
- Jason FTA
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:
-
Everygame Casino - Torneo Freeroll esclusivo da $400 di settembre Per giocatori nuovi ed esistenti - US OK Si prega di notare che la piattaforma del torneo sarà disponibile solo per Desktop e...
LEGGICHIUSO: Everygame Casino - Torneo Freero...
7 2852 mesi fa -
Recensione del casinò NuggetSlots Bonus di iscrizione: 100% fino a €200 Bonus sul 2° deposito: 50% fino a 300 € Bonus 3° deposito: 25% fino a 500€ Offerta in scadenza: per maggiori...
LEGGIBonus e promozioni del casinò NuggetSlot...
1 3332 mesi fa -
Siamo tornati per testare alcuni casinò ed esplorare le nuove opzioni disponibili. Ma prima, dobbiamo scegliere i soggetti dei nostri test, ed è qui che entri in gioco tu! Aiutaci a selezionare un...
LEGGIChiuso: Concorso in denaro REALE da $500...
223 16.33 K2 mesi fa
Per favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 06, 15, 08:36:33 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 06, 15, 08:46:48 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
Finally, I received a message from LCB. I have been sitting here the whole day waiting for someone to drop me a line ....lol...
To answer your question, I am afraid yes. We made this adjustment because we are rolling out with a pay to card withdrawal option, where there were no fees, however, that has been placed on hold for a short period of time.
So I am afraid that that cashout on free money will be limited to $100. We hoping to go live with the new solution soon.
Best Regards
JasonCiao Lane Jones,
Alla fine, ho ricevuto un messaggio da LCB. Sono stato seduto qui tutto il giorno aspettando che qualcuno mi scrivesse due righe....lol...
Per rispondere alla tua domanda, temo di sì. Abbiamo apportato questa modifica perché stiamo lanciando un'opzione di prelievo con pagamento su carta, per la quale non erano previste commissioni, tuttavia, che è stata sospesa per un breve periodo di tempo.
Quindi temo che il prelievo di denaro gratuito sarà limitato a $ 100. Speriamo di rendere presto disponibile la nuova soluzione.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 06, 15, 09:06:53 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Well that is a very good option so I welcome that change! What about coming up with your own pre-paid gift card to fund your account? I finally found one card that works that I already had but the fees are outrageous.
Bene, questa è un'ottima opzione, quindi accolgo con favore questo cambiamento! Che ne dici di creare una carta regalo prepagata per finanziare il tuo account? Finalmente ho trovato una carta che funziona e che già avevo, ma le tariffe sono esorbitanti.
-
- Risposta da
- kerch123
- at Nov 07, 15, 10:06:45 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
there was emails and pm so mind your own
I agree with Dory because some people are so quick to be negative about online casinos, and will jump at any chance to trash them. Clearly, LCB is not as bad as many other boards (which is why I'm a member here), but I don't feel we should open the door to that.
Jason has very much impressed me with his professionalism and speed, and I think he deserves the respect of a private PM first when there's a problem. If he doesn't handle it satisfactorily, then come to the board with it.
Just my opinion.....
c'erano e-mail e PM quindi fai attenzione
Sono d'accordo con Dory perché alcune persone sono così pronte a essere negative nei confronti dei casinò online e coglieranno al volo ogni occasione per distruggerli. Chiaramente, LCB non è così male come molti altri consigli (motivo per cui sono membro qui), ma non credo che dovremmo aprire la porta a questo.
Jason mi ha molto impressionato con la sua professionalità e velocità, e penso che meriti il rispetto di un primo ministro privato quando c'è un problema. Se non gestisce la cosa in modo soddisfacente, allora presentalo al consiglio.
Solo la mia opinione..... -
- Risposta da
- luckychick17
- at Nov 11, 15, 04:47:09 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Hi I have been a rregular player at Raging Bull Casino for over 6 months and I like it there a lot....but the one thing that has been bugging me lately is the JACKPOTS.
I have never seen RBC post JACKPOT winners up along with what slot they won it on, as most casinos.
Also, I have a bunch of friends (8+) who play at RBC regularly and not one of them have ever won a JACKPOT, nor do they know any player who has won a JACKPOT....ever!!
So....I thought I should ask on a few forums if any fellow players have hit/won a RBC Slot JACKPOTS???
Please...if yes would you state the amount and which SLOT GAME???
Thanks in advance.
<htg>Ciao, gioco regolarmente al Raging Bull Casino da oltre 6 mesi e mi piace molto... ma l'unica cosa che mi ha infastidito ultimamente sono i JACKPOT.
Non ho mai visto RBC pubblicare i vincitori del JACKPOT insieme alla slot su cui lo hanno vinto, come la maggior parte dei casinò.
Inoltre, ho un gruppo di amici (8+) che giocano regolarmente su RBC e nessuno di loro ha mai vinto un JACKPOT, né conoscono nessun giocatore che abbia vinto un JACKPOT... mai!!
Quindi...ho pensato di chiedere su alcuni forum se qualche altro giocatore ha vinto/vinto un JACKPOT di slot RBC???
Per favore... se sì, indicheresti l'importo e quale GIOCO DI SLOT???
Grazie in anticipo.
2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- dory99
- at Nov 11, 15, 05:27:52 PM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I have not won a jackpot at RBC but did win once at their sister casino Grand Fortune.
This may not help specifically here but thought I would share that..
I do have a question about the ND bonus shown this week for RBC - is it new players only? sorry off topic but wanted to ask.
Take Care
dory99.Non ho vinto un jackpot all'RBC, ma ho vinto una volta al casinò gemello Grand Fortune.
Questo potrebbe non essere d'aiuto in particolare qui, ma ho pensato di condividerlo..
Ho una domanda sul bonus ND mostrato questa settimana per RBC: è riservato solo ai nuovi giocatori? scusate, sono fuori tema ma volevo chiedere.
Occuparsi
dory99. -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 12, 15, 12:54:44 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Ladies,
Wow, I was starting to worry about why I have not heard anything from you guys on LCB since the 7th. I have been sitting at my desk with baited breath waiting for someone to start chatting to me
@ luckychick17 - To answer your question, we have had numerous Jackpot winners. The reason why we have not posted them is that there is a slight problem with the feed we use to list these winners. The feed interferes with our security certificate on the website (some technical jargon that I am not to familiar with ...lol..). Having said this, we are working on this and will hopefully start listing the winners soon.
@ Dory99 - Can you recall what the DB offer was? If it is listed in your cashier, then it means that you should be eligible to redeem it.
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
JasonCiao ragazze,
Wow, stavo iniziando a preoccuparmi del motivo per cui non ho più avuto vostre notizie su LCB dal 7. Sono rimasto seduto alla mia scrivania con il fiato sospeso aspettando che qualcuno iniziasse a chiacchierare con me
@ luckychick17 - Per rispondere alla tua domanda, abbiamo avuto numerosi vincitori del jackpot. Il motivo per cui non li abbiamo pubblicati è che c'è un leggero problema con il feed che utilizziamo per elencare questi vincitori. Il feed interferisce con il nostro certificato di sicurezza sul sito web (un po' di gergo tecnico che non conosco...lol..). Detto questo, ci stiamo lavorando e speriamo di iniziare presto a elencare i vincitori.
@ Dory99 - Ricordi qual era l'offerta DB? Se è elencato nella tua cassa, significa che dovresti avere diritto a riscattarlo.
Aspetto con ansia la tua risposta!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- dory99
- at Nov 12, 15, 05:20:35 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
Hello,
I was referring to the LCB weekly listings for ND codes listed here for this week. Generally if the codes are for new players only it is listed as such.
Thanks, have a good day.
Ciao,
Mi riferivo agli elenchi settimanali LCB per i codici ND elencati qui per questa settimana. Generalmente se i codici sono solo per i nuovi giocatori vengono elencati come tali.
Grazie, buona giornata. -
- Risposta da
- BMWSTACK
- at Nov 13, 15, 12:50:52 PM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
Hi I have been a rregular player at Raging Bull Casino for over 6 months and I like it there a lot....but the one thing that has been bugging me lately is the JACKPOTS.
I have never seen RBC post JACKPOT winners up along with what slot they won it on, as most casinos.
Also, I have a bunch of friends (8+) who play at RBC regularly and not one of them have ever won a JACKPOT, nor do they know any player who has won a JACKPOT....ever!!
So....I thought I should ask on a few forums if any fellow players have hit/won a RBC Slot JACKPOTS???
Please...if yes would you state the amount and which SLOT GAME???
Thanks in advance.
<htg>
I am sure people have hit some randoms, I also like to see jackpot winners posted, but heres the thing; a majority of people will be playing with a bonus which will always have a max cashout hence the player that hits a jackpot will probably only see a small portion, making any posting of any Jackpots potentially not what it really is. Its almost like posting jackpots of fake money play.
Ciao, gioco regolarmente al Raging Bull Casino da oltre 6 mesi e mi piace molto... ma l'unica cosa che mi ha infastidito ultimamente sono i JACKPOT.
Non ho mai visto RBC pubblicare i vincitori del JACKPOT insieme alla slot su cui lo hanno vinto, come la maggior parte dei casinò.
Inoltre, ho un gruppo di amici (8+) che giocano regolarmente su RBC e nessuno di loro ha mai vinto un JACKPOT, né conoscono nessun giocatore che abbia vinto un JACKPOT... mai!!
Quindi...ho pensato di chiedere su alcuni forum se qualche altro giocatore ha vinto/vinto un JACKPOT di slot RBC???
Per favore... se sì, indicheresti l'importo e quale GIOCO DI SLOT???
Grazie in anticipo.
Sono sicuro che le persone abbiano ottenuto alcuni risultati casuali, mi piace anche vedere pubblicati i vincitori del jackpot, ma il punto è questo; la maggior parte delle persone giocherà con un bonus che avrà sempre un incasso massimo, quindi il giocatore che vince un jackpot probabilmente vedrà solo una piccola parte, rendendo qualsiasi pubblicazione di eventuali Jackpot potenzialmente non ciò che è realmente. È quasi come pubblicare jackpot di giochi con soldi finti.2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- Vanenhox
- at Nov 30, 15, 03:00:03 PM
- Sr. Member 262
- attività più recente 21 giorni fa
Hi,
This is for Jason, I sent you a PM...hope you see it soon.
thanks in advanceCIAO,
Questo è per Jason, ti ho mandato un PM... spero che lo vedrai presto.
grazie in anticipo -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 01, 15, 01:21:13 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi OOPaloo,
Thanks for the heads up. I just got into the office. I will check my inbox asap and respond accordingly.
Best Regards
JasonCiao OOPaloo,
Grazie per il testa a testa. Sono appena entrato in ufficio. Controllerò la mia casella di posta al più presto e risponderò di conseguenza.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Dec 01, 15, 10:27:01 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Hello Jason! I am contemplating why even move up the VIP levels when there is very little incentive because when I was receiving the monthly VIP Level free chips it enticed me to deposit more but now it is becoming more difficult to deposit because of all the fees because the American way is to continue to spike the prices for everything even though salaries go down or stay the same. I know you said the VIP level free chip is not monthly but I was receiving it monthly and it factored in my numerous deposits so I am asking if you would at least consider making it a monthly award. Thank you very much in advance!
Ciao Jason! Sto pensando al motivo per cui salire di livello VIP quando ci sono pochissimi incentivi perché quando ricevevo i chip gratuiti mensili del livello VIP mi invogliava a depositare di più ma ora sta diventando più difficile depositare a causa di tutte le commissioni perché il sistema americano Il modo migliore è continuare ad aumentare i prezzi per tutto, anche se gli stipendi scendono o rimangono gli stessi. So che hai detto che il chip gratuito del livello VIP non è mensile, ma io lo ricevevo mensilmente e teneva conto dei miei numerosi depositi, quindi ti chiedo se prenderesti almeno in considerazione l'idea di renderlo un premio mensile. Grazie mille in anticipo!
-
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 02, 15, 11:59:37 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
I know how you feel Lane Jones regarding the fees charged for withdrawals/payouts to the USA.
For every payout I received via bank wire from RBC, I pay $45 fee by RBC and that gets deducted from the initial payout request. For example.....lets say I won $250 that is really only $205 because of the $45 fee. When the bank wire transfers into my checking account, my bank charges a $15 fee immediately = $60 of my winnings are taken out each time I request a payout.
I have been playing at RBC for almost a year now and have made 16 withdrawals in total, which means I have paid $720 to RBC's processor and $240 to my bank = $960 in total fees. That $960 = about 20% of my total winnings, which is a lot of money that I technically won.
I inquired with RBC customer support about the total $ amount I have deposited and withdrawn in my lifetime at RBC. Specifically, what totals amount did RBC submit for their winnings/earnings reports. They replied immediately and the amount reported that I had withdrawn did not take out the $45 bank fees, so the total was $720 higher then I actually received.
If RBC does not minus out the $45 bank fees for every USA player's total lifetime payouts sum, wouldn't that boost the casinos winning % and earnings total numbers?
Not sure why RBC doesn't report the actual amount a player receives of their winnings because majority of casinos waive some of the bank fees like for example by have a rule that first 3 payouts a month the wire fee is free.
RBC doesn't budge on the $45 payout fee, and VIPS shouldn't be paying a bank wire fee. I am a SILVER VIP but I never qualify for 90% of the bonus codes and still am paying payout fees.
Jason, what is the advantage of being a SILVER VIP???
Honestly...when I read Lane Jones post, I realized that I have yet to see one difference from the first week I started playing at RBC to 9 months late with a SILVER status.So come ti senti Lane Jones riguardo alle commissioni addebitate per prelievi/versamenti negli Stati Uniti.
Per ogni pagamento ricevuto tramite bonifico bancario da RBC, pago una commissione di $ 45 da parte di RBC che viene detratta dalla richiesta di pagamento iniziale. Ad esempio... diciamo che ho vinto $ 250 che in realtà sono solo $ 205 a causa della commissione di $ 45. Quando il bonifico bancario viene trasferito sul mio conto corrente, la mia banca addebita immediatamente una commissione di $ 15 = $ 60 delle mie vincite vengono prelevati ogni volta che richiedo un pagamento.
Gioco su RBC ormai da quasi un anno e ho effettuato 16 prelievi in totale, il che significa che ho pagato $ 720 al processore di RBC e $ 240 alla mia banca = $ 960 di commissioni totali. Quei $960 = circa il 20% delle mie vincite totali, che è un sacco di soldi che tecnicamente ho vinto.
Ho chiesto informazioni al totale all'assistenza clienti RBC Importo in $ che ho depositato e prelevato nel corso della mia vita presso RBC. Nello specifico, quale importo totale ha inviato RBC per i propri rapporti sulle vincite/guadagni. Hanno risposto immediatamente e l'importo riportato che avevo prelevato non includeva le spese bancarie di $ 45, quindi il totale era di $ 720 più alto di quello effettivamente ricevuto.
Se RBC non detraesse le commissioni bancarie di $ 45 per la somma totale dei pagamenti a vita di ogni giocatore statunitense, ciò non aumenterebbe la percentuale di vincita e il numero totale di guadagni dei casinò?
Non sono sicuro del motivo per cui RBC non riporta l'importo effettivo che un giocatore riceve dalle sue vincite perché la maggior parte dei casinò rinuncia ad alcune commissioni bancarie, ad esempio prevedendo una regola secondo cui per i primi 3 pagamenti al mese la commissione di bonifico è gratuita.
RBC non si muove sulla commissione di pagamento di $ 45 e i VIP non dovrebbero pagare una commissione per il bonifico bancario. Sono un VIP ARGENTO ma non mi qualifico mai per il 90% dei codici bonus e continuo a pagare le commissioni di pagamento.
Jason, qual è il vantaggio di essere un VIP ARGENTO???
Onestamente...quando ho letto il post di Lane Jones, mi sono reso conto che non ho ancora notato alcuna differenza dalla prima settimana in cui ho iniziato a giocare alla RBC a 9 mesi di ritardo con lo status SILVER. -
- Risposta da
- kerch123
- at Dec 02, 15, 10:39:21 PM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
that is why I moved on to a real casino with a 9.00 pay my card fee;;;; but they do pay fast
ecco perché sono passato a un vero casinò con una commissione di 9,00 pagando la mia carta;;;; ma pagano velocemente
-
- Risposta da
- kerch123
- at Dec 02, 15, 10:42:28 PM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
they make everybody a silver VIP ...their bottom line is making you deposit my fee on withdraws was 45.00 ...18.00 ,,,4.50 67.50 that is sad
trasformano tutti in VIP argento...il loro risultato finale è farti depositare la mia commissione sui prelievi era di 45,00...18,00 ,,,4,50 67,50 che è triste
-
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 02, 15, 11:11:22 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
they make everybody a silver VIP ...their bottom line is making you deposit my fee on withdraws was 45.00 ...18.00 ,,,4.50 67.50 that is sad
I had no idea that everyone is made a SILVER VIP....I have been a SILVER VIP for months and keep looking to see if I have gotten promoted to a higher status, but nothing.
I love playing at Raging Bull Casino because they are the first online casino to have gained my trust as they always payout fast and customer service is available 24 hours a day, as I have never waited more then 30 seconds to chat with a live rep.
And Jason...the forum rep is really great too.
The withdrawal fee is getting very annoying to deal just cause businesses usually get deals with banks if they are using their wire service as much as an online casino such as RBC probably is. And I admit that the slots are tough to win on, as I haven't had a over $200-$250 win more then 3 times in almost a year so I withdraw very little at a time which makes the fees sting more.
Hopefully, RBC will make amendments to the payout fees for regular players like first two payouts a month will have no fee...or something like that.
So....are there any Raging Bull Players on this forum higher then a SILVER VIP???
Would love to know what extras your "higher VIP" status comes with????
ANd Jason....please chime in about the fee issue. Thanks so much!!
trasformano tutti in VIP argento...il loro risultato finale è farti depositare la mia commissione sui prelievi era di 45,00...18,00 ,,,4,50 67,50 che è triste
Non avevo idea che tutti diventino VIP ARGENTO... Sono stato un VIP ARGENTO per mesi e continuo a cercare di vedere se sono stato promosso a uno status superiore, ma niente.
Adoro giocare al Raging Bull Casino perché è il primo casinò online ad aver guadagnato la mia fiducia poiché pagano sempre velocemente e il servizio clienti è disponibile 24 ore al giorno, poiché non ho mai aspettato più di 30 secondi per chattare con un rappresentante dal vivo.
E Jason... anche il rappresentante del forum è davvero eccezionale.
La commissione di prelievo sta diventando molto fastidiosa da gestire solo perché le aziende di solito stipulano accordi con le banche se utilizzano il loro servizio di bonifico tanto quanto probabilmente lo fa un casinò online come RBC. E ammetto che è difficile vincere alle slot, dato che non ho vinto più di $ 200- $ 250 più di 3 volte in quasi un anno, quindi prelevo molto poco alla volta, il che rende le commissioni più pungenti.
Si spera che RBC apporterà modifiche alle commissioni di pagamento per i giocatori abituali, ad esempio i primi due pagamenti al mese non avranno alcuna commissione... o qualcosa del genere.
Quindi... ci sono giocatori Raging Bull su questo forum più alti di un VIP ARGENTO???
Ti piacerebbe sapere quali extra comporta il tuo status di "VIP superiore"????
E Jason….per favore intervieni sulla questione delle tariffe. Grazie mille!!2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 03, 15, 01:23:10 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi lane, Lucky and kerch.
Come on guys, I have told you about fees in the past and that they were out of our control.
We try to assist where possible in reducing the fee for your guys and are constantly try and find better rates from our e-commerce partners.
@ Lucky... I was advised by Dean that he sent you a personal email advising you of an option and that you had to advise him when you made a withdrawal so that he could pay you via this payment option (exclusive to select VIP members).
@ Lane .... we explained to you in the past that the complimentary vip chip was a once off offer for reaching the next loyalty tier, however, there was a problem with RTG and the chip was firing on a monthly basis which was incorrect (terms clearly state it's an "introductory" meaning a once off bonus). But we appreciate your support and loyalty and still honored the chip.
Kerch.... your statement is incorrect. We don't put everyone into a Silver Bull vip class. The tiers are as follows: GREEN BULL (intro into VIP program), RED BULL, SILVER BULL, GOLD BULL and then DIAMOND BULL. You did not qualify for the SILVER BULL level, however you wanted to know when you would reach the next tier so out of good faith, your VIP manager fast tracked you into this tier skipping the REDBULL tier.
You guys ask what the perks there are, but have you guys gone and looked at the benefits etc on th site?
https://www.ragingbullcasino.com/loyalty.asp
https://www.ragingbullcasino.com/vip-promotions.asp
We go out of our way to assist you guys where we can, but it never seems good enough. You all have contact with your VIP managers, so why don't bring your concerns up with them?
I look forward to hearing back from you guys!
Regards
JasonCiao corsia, Lucky e Kerch.
Forza ragazzi, vi ho parlato delle commissioni in passato e che erano fuori dal nostro controllo.
Cerchiamo di aiutarti, ove possibile, a ridurre la tariffa per i tuoi ragazzi e cerchiamo costantemente di trovare tariffe migliori dai nostri partner di e-commerce.
@ Lucky... Dean mi ha informato che ti ha inviato un'e-mail personale informandoti di un'opzione e che dovevi avvisarlo quando hai effettuato un prelievo in modo che potesse pagarti tramite questa opzione di pagamento (esclusiva per membri VIP selezionati ).
@ Lane .... ti abbiamo spiegato in passato che il chip VIP in omaggio era un'offerta una tantum per raggiungere il livello fedeltà successivo, tuttavia si è verificato un problema con RTG e il chip si attivava su base mensile, il che non era corretto (i termini indicano chiaramente che si tratta di un bonus "introduttivo" che significa un bonus una tantum). Ma apprezziamo il tuo supporto e la tua lealtà e onoriamo comunque il chip.
Kerch.... la tua affermazione non è corretta. Non inseriamo tutti in una classe VIP Silver Bull. I livelli sono i seguenti: GREEN BULL (introduzione al programma VIP), RED BULL, SILVER BULL, GOLD BULL e poi DIAMOND BULL. Non ti sei qualificato per il livello SILVER BULL, tuttavia volevi sapere quando avresti raggiunto il livello successivo, quindi per buona fede il tuo manager VIP ti ha rapidamente inserito in questo livello saltando il livello REDBULL.
Ragazzi, chiedete quali sono i vantaggi, ma siete andati a dare un'occhiata ai vantaggi, ecc., sul sito?
https://www.ragingbullcasino.com/loyalty.asp
https://www.ragingbullcasino.com/vip-promotions.asp
Facciamo di tutto per assistervi dove possiamo, ma non sembra mai abbastanza buono. Avete tutti contatti con i vostri manager VIP, quindi perché non esprimere loro le vostre preoccupazioni?
Non vedo l'ora di sentire la vostra risposta, ragazzi!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Dec 03, 15, 02:09:18 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
I'm good and I appreciate your promptness and courtesy handling my questions and issues. I did not state this to open up a rip Jason session so please do not criticize the Casino Representative. I have some gripes at times but I still deposit and enjoy the casinos and enjoy playing.
Sto bene e apprezzo la tua tempestività e cortesia nel gestire le mie domande e problemi. Non l'ho affermato per aprire una sessione di Rip Jason, quindi per favore non criticare il rappresentante del casinò. A volte ho qualche lamentela, ma continuo a depositare, a godermi i casinò e a divertirmi giocando.
-
- Risposta da
- Cat50
- at Dec 04, 15, 06:20:38 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 9 giorni fa
you guys are lucky . After i paid RB fees, i was charged $50. My bank said they didn't charge it . I do like the casino and miss playing .
voi ragazzi siete fortunati. Dopo aver pagato le commissioni RB, mi sono stati addebitati $ 50. La mia banca ha detto che non l'hanno addebitato . Mi piace il casinò e mi manca giocare .
-
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 06, 15, 01:43:17 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Come on guys, I have told you about fees in the past and that they were out of our control.
We try to assist where possible in reducing the fee for your guys and are constantly try and find better rates from our e-commerce partners.
@ Lucky... I was advised by Dean that he sent you a personal email advising you of an option and that you had to advise him when you made a withdrawal so that he could pay you via this payment option (exclusive to select VIP members).
Thanks Jason for replying....I know Dean did mention another way to request a payout sans the $45 fee but it was untested and not completely available yet. Plus I am not sure here in the USA if the way Dean suggested would work with all the current legality issues with online gambling in the USA right now.
Jason, I love RBC but the $45 fee has to be waived sometimes for players as I find that I never win more then $100-$200 on RBC so the $45 is 20%-30% of my total winnings. Then I have my banks $15 incoming wire fee too so that = $60 each payout that gets wired into my account.
Otherwise....RBC is the best casino I have dealt with customer service wise and payout wise, as it has never been taken more then 3 days for me to receive my winnings. And that is so nice for players....as it NEVER happens.
Forza ragazzi, vi ho parlato delle commissioni in passato e che erano fuori dal nostro controllo.
Cerchiamo di aiutarti, ove possibile, a ridurre la tariffa per i tuoi ragazzi e cerchiamo costantemente di trovare tariffe migliori dai nostri partner di e-commerce.
@ Lucky... Dean mi ha informato che ti ha inviato un'e-mail personale informandoti di un'opzione e che dovevi avvisarlo quando hai effettuato un prelievo in modo che potesse pagarti tramite questa opzione di pagamento (esclusiva per membri VIP selezionati ).
Grazie Jason per la risposta.... So che Dean ha menzionato un altro modo per richiedere un pagamento senza la commissione di $ 45, ma non era stato testato e non era ancora completamente disponibile. Inoltre non sono sicuro che qui negli Stati Uniti il modo suggerito da Dean funzionerebbe con tutti gli attuali problemi di legalità relativi al gioco d'azzardo online negli Stati Uniti in questo momento.
Jason, adoro RBC ma a volte i giocatori devono rinunciare alla commissione di $ 45 poiché ho scoperto che non vinco mai più di $ 100- $ 200 su RBC, quindi $ 45 rappresentano il 20% -30% delle mie vincite totali. Poi ho anche una commissione per i bonifici in entrata della mia banca di $ 15, quindi = $ 60 per ogni pagamento che viene trasferito sul mio conto.
Altrimenti....RBC è il miglior casinò con cui abbia avuto a che fare in termini di servizio clienti e di pagamenti, poiché non ci sono mai voluti più di 3 giorni per ricevere le mie vincite. E questo è molto bello per i giocatori... perché non succede MAI.
-
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 08, 15, 01:37:46 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Is JASON the RBC Rep...around??
He has not answered a PM I sent him days ago and I see he has not been on here either....anyone else heard from him??
Thanks!!Sono JASON, il rappresentante della RBC... in giro??
Non ha risposto a un messaggio privato che gli avevo inviato giorni fa e vedo che non è stato nemmeno qui....qualcun altro ha sue notizie??
Grazie!! -
- Risposta da
- shirlsplay
- at Dec 08, 15, 08:16:45 PM
- Super Hero 2398
- attività più recente 2 giorni fa
am wondering if you can help me... I tried to deposit 3 times each time my card was denied they said by my card... I deposit all the time at bingo with it and never have a problem and I have used it in the past at casinos.... well I noticed that you accept bitcoin my question is if I purchase a bitcoin card or what ever it is that is offered in the LCB shop is that considered a regular deposit cause the only reason I want to deposit is so I can play some add-ons in the tourney and I need it to be cash and not bonus money.. thank you for any help.
mi chiedo se potete aiutarmi... Ho provato a depositare 3 volte ogni volta che la mia carta è stata rifiutata, hanno detto dalla mia carta... Deposito continuamente a bingo con quella e non ho mai avuto problemi e l'ho usata in il passato nei casinò... beh, ho notato che accetti bitcoin, la mia domanda è se acquisto una carta bitcoin o qualunque cosa venga offerta nel negozio LCB è considerato un deposito regolare perché l'unico motivo per cui voglio depositare è così che posso giocare ad alcuni componenti aggiuntivi del torneo e ho bisogno che siano contanti e non soldi bonus.. grazie per l'aiuto.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 09, 15, 12:41:01 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Guys,
Uncle Jay is back in the office today. I was out of the office since Thursday, but I am back today
You guys are going to miss me as I will be on leave from the 16th of Dec until the 5th of Jan.
@ luckychick17 - I will go check out that PM and reply accordingly.
@ shirlsplay - please afford me a few minutes to look into your transaction log.
Best Regards
JasonCiao ragazzi,
Lo zio Jay è tornato in ufficio oggi. Sono stato fuori ufficio da giovedì, ma sono tornato oggi
Ragazzi, vi mancherò perché sarò in ferie dal 16 dicembre al 5 gennaio.
@ luckychick17 - Andrò a controllare quel PM e risponderò di conseguenza.
@ shirlsplay: per favore, concedimi qualche minuto per esaminare il registro delle transazioni.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 10, 15, 12:51:18 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Shirlsplay,
I got feedback on those rejections for you. It seems like you entered the card details in incorrectly.
Please would you be so kind and try re-adding the details and then attempt to make a deposit.
Holding thumbs!!
Best Regards
JasonCiao Shirlsplay,
Ho ricevuto feedback su questi rifiuti per te. Sembra che tu abbia inserito i dettagli della carta in modo errato.
Per favore, saresti così gentile da provare ad aggiungere nuovamente i dettagli e poi tentare di effettuare un deposito.
Tenendo i pollici!!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- shirlsplay
- at Dec 10, 15, 03:59:24 PM
- Super Hero 2398
- attività più recente 2 giorni fa
woohoo Jason it worked ... I don't remember if it asked me last time for my last 4 digits of ss# but I seen it this time and it worked.. thank you for your help. wish me luck..lol
woohoo Jason, ha funzionato... non ricordo se l'ultima volta mi ha chiesto le ultime 4 cifre di ss# ma questa volta l'ho visto e ha funzionato.. grazie per il tuo aiuto. augurami buona fortuna..lol
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 11, 15, 02:04:11 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Whooooooo Hoooooo..... congrats on getting that deposit approved. I am glad we were able to assist. Good Luck and Happy Holidays!
Regards
JasonWhooooooo Hoooooo..... congratulazioni per aver ottenuto l'approvazione del deposito. Sono felice che siamo stati in grado di aiutare. Buona fortuna e buone vacanze!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Dec 11, 15, 04:13:02 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Hey Jason, hope all is well. I sent bitcoin and this is totally on me because I went back to the skimming bitcoin provider only because they are instant until Coinbase fix their issues with their system so unfortunately I sent the incorrect total and of course it is missing. I am assuming I sent it to Grand Fortune but it also could have landed at Raging Bull. As always thank you for your assistance because it is very much appreciated. I am sending the transaction to your personal message box.
Ehi Jason, spero che vada tutto bene. Ho inviato bitcoin e questo è totalmente a mio carico perché sono tornato al fornitore di bitcoin scremato solo perché sono istantanei finché Coinbase non risolve i loro problemi con il loro sistema, quindi sfortunatamente ho inviato il totale errato e ovviamente manca. Presumo di averlo inviato a Grand Fortune, ma potrebbe anche essere atterrato a Raging Bull. Come sempre vi ringrazio per il vostro aiuto perché è molto apprezzato. Invio la transazione alla tua casella di messaggio personale.
2.3/ 5
-
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 14, 15, 02:20:27 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Hey Jason -
So I was playing with a $20 free chip bonus yesterday and when I finished the $700 playthrough, my $450 balance dropped to $100, not $145 so I could withdraw the $100 max cashout for the bonus. You cannot even request a payout if it is not $145 balance.
Also, the $45 withdrawal fee is not part of the $100 cashout, is it?? That would make it a $55 wire and then I have my bank fee of $15 so that would make it only a $40 payout, which is not worth the time needed to get through the playthrough amount first.
I won a bonus once before and I collected $100 with $145 in my balance and that was after the bonus max out was lowered from $150 to $100.....if a player can cashout $100 then shouldn't it be real $100 wired to them???!!??
Thanks so much.Ehi Jason -
Quindi ieri stavo giocando con un bonus in chip gratuito di $ 20 e quando ho finito il playthrough di $ 700, il mio saldo di $ 450 è sceso a $ 100, non a $ 145, quindi ho potuto ritirare l'incasso massimo di $ 100 per il bonus. Non puoi nemmeno richiedere un pagamento se il saldo non è di $ 145.
Inoltre, la commissione di prelievo di $ 45 non fa parte del prelievo di $ 100, vero?? Ciò renderebbe un bonifico di $ 55 e poi avrei la mia commissione bancaria di $ 15, quindi il pagamento sarebbe solo di $ 40, che non vale il tempo necessario per superare prima l'importo di gioco.
Ho vinto un bonus una volta e ho raccolto $ 100 con $ 145 nel mio saldo e questo dopo che il limite massimo del bonus è stato abbassato da $ 150 a $ 100... se un giocatore può incassare $ 100, non dovrebbero essere veri $ 100 trasferiti a loro???!!??
Grazie mille. -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 14, 15, 02:55:08 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi luckychick17,
How are you doing?
Sorry, I am having a blond moment here. The max cashout on the $20 chip is $100. Where does the $145 amount come from? Then regarding the fee's, Dean has advised you to mail him when you have a small withdrawal i.e $100 and he will then assist you.
Please refer to the mail which Dean sent to you explaining the fee's etc.
Looking forward to hearing back from you!
Best Regards
JasonCiao luckychick17,
Come va?
Scusa, sto vivendo un momento biondo qui. Il prelievo massimo sulla fiche da $ 20 è di $ 100. Da dove viene l'importo di $ 145? Quindi, per quanto riguarda la commissione, Dean ti ha consigliato di inviargli una mail quando hai un piccolo prelievo, ad esempio $ 100, e lui ti assisterà.
Per favore fai riferimento alla mail che Dean ti ha inviato spiegando le tariffe, ecc.
Resto in attesa di un tuo riscontro!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Dec 14, 15, 03:01:46 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Any word on my missing bitcoin deposit? I have checked and even contacted the provider and it still is posted as sent and received. Thank you for looking into this.
Qualche notizia sul mio deposito in bitcoin mancante? Ho controllato e persino contattato il fornitore e risulta ancora inviato e ricevuto. Grazie per aver indagato su questo.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 14, 15, 03:06:42 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane,
I sent te latest correspondence to Dean and he is looking into this for you. We are just awaiting the processors reply. Bitcoin is a pain in the neck ...lol...!
Chat soon!
Regards
JayCiao Lane,
Ho inviato l'ultima corrispondenza a Dean e lui sta esaminando la questione per te. Stiamo solo aspettando la risposta dei processori. Bitcoin è un dolore al collo...lol...!
Chatta presto!
Saluti
Jay -
- Risposta da
- lane.jones
- at Dec 14, 15, 03:15:51 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
If it helps the deposit is less than the amount by a few cents but that is because this Circle bitcoin place charges more when you use credit instead of debit but it is instant.
Se aiuta, il deposito è inferiore all'importo di pochi centesimi, ma è perché questo bitcoin place Circle addebita di più quando usi il credito anziché il debito, ma è istantaneo.
-
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 14, 15, 04:48:10 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Hi luckychick17,
How are you doing?
Sorry, I am having a blond moment here. The max cashout on the $20 chip is $100. Where does the $145 amount come from? Then regarding the fee's, Dean has advised you to mail him when you have a small withdrawal i.e $100 and he will then assist you.
Please refer to the mail which Dean sent to you explaining the fee's etc.
Looking forward to hearing back from you!
Best Regards
Jason
Hey Dean -
I think you took my question/issue the wrong way....I was saying that I played with a $20 free bonus yesterday, completed the playthrough and my balance dropped from $450 to $100 the moment I finished the requirement. Problem is you cannot request a withdrawal for just $100, it will not allow it to go through. You have to have a balance of $145 minimum for a payout to be processed. I had a $450+ balance when I finished the bonus playthrough requirement but my balance went to $100 and could not withdraw so I tried to play to get up to $145 but my balance was not allowed pasted $100.
This made all the time I spent to make the playthrough a waste of time and the fact that my balance did not go to $145 so I could withdraw the $100 is ridiculous and unfair.
I have won one other time on a bonus and my balance never dropped at all. I requested a payout for $100, which is actually $145 from balance and that was it.
So why was this bonus not allowing me to get what I won fair and square?
Ciao luckychick17,
Come va?
Scusa, sto vivendo un momento biondo qui. Il prelievo massimo sulla fiche da $ 20 è di $ 100. Da dove viene l'importo di $ 145? Quindi, per quanto riguarda la commissione, Dean ti ha consigliato di inviargli una mail quando hai un piccolo prelievo, ad esempio $ 100, e lui ti assisterà.
Per favore fai riferimento alla mail che Dean ti ha inviato spiegando le tariffe, ecc.
Resto in attesa di un tuo riscontro!
Distinti saluti
Giasone
Ehi Dean...
Penso che tu abbia interpretato la mia domanda/problema nel modo sbagliato.... Stavo dicendo che ieri ho giocato con un bonus gratuito di $ 20, ho completato il gioco e il mio saldo è sceso da $ 450 a $ 100 nel momento in cui ho completato i requisiti. Il problema è che non puoi richiedere un prelievo per soli $ 100, non ne consentirà l'esecuzione. È necessario disporre di un saldo minimo di $ 145 affinché il pagamento venga elaborato. Avevo un saldo di oltre $ 450 quando ho completato i requisiti di gioco del bonus, ma il mio saldo è andato a $ 100 e non potevo prelevare, quindi ho provato a giocare per arrivare fino a $ 145 ma il mio saldo non è stato consentito di incollare $ 100.
Ciò ha reso tutto il tempo che ho impiegato per completare il gioco una perdita di tempo e il fatto che il mio saldo non sia arrivato a $ 145 in modo da poter ritirare i $ 100 è ridicolo e ingiusto.
Ho vinto un'altra volta con un bonus e il mio saldo non è mai diminuito. Ho richiesto un pagamento di $ 100, che in realtà sono $ 145 dal saldo e basta.
Allora perché questo bonus non mi permetteva di ottenere ciò che avevo vinto in modo corretto? -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Dec 15, 15, 07:33:01 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Ladies and Gents,
Here is wishing you all a fantastic Festive season and a Happy New Year.
I am finishing up at the office today (15 Dec) and will be on a well-deserved break until the 4th of Jan 2016.
It's been great getting to meet you all here on LCB, you all hold a very special place in my heart!
Thanks for all the support and loyalty as well as for making my job super awesome!
Happy Holidays and be safe during the festive season!
Love
Jason (AKA, the BEST casino rep in the world)Ciao signore e signori,
Auguro a tutti voi una fantastica stagione festiva e un felice anno nuovo.
Oggi (15 dicembre) finisco di lavorare in ufficio e avrò una meritata pausa fino al 4 gennaio 2016.
È stato fantastico incontrarvi tutti qui su LCB, occupate tutti un posto molto speciale nel mio cuore!
Grazie per tutto il supporto e la lealtà, nonché per aver reso il mio lavoro davvero fantastico!
Buone vacanze e sii al sicuro durante le festività natalizie!
Amore
Jason (AKA, il MIGLIOR rappresentante di casinò al mondo) -
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 15, 15, 09:25:56 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
Hi Ladies and Gents,
Here is wishing you all a fantastic Festive season and a Happy New Year.
I am finishing up at the office today (15 Dec) and will be on a well-deserved break until the 4th of Jan 2016.
It's been great getting to meet you all here on LCB, you all hold a very special place in my heart!
Thanks for all the support and loyalty as well as for making my job super awesome!
Happy Holidays and be safe during the festive season!
Love
Jason (AKA, the BEST casino rep in the world)
JASON -
I thought you were leaving tomorrow....and you never replied to the issue with the bonus payout.
Please get to it before you leave today.....because it is a serious issue
Thank you.
Ciao signore e signori,
Auguro a tutti voi una fantastica stagione festiva e un felice anno nuovo.
Oggi (15 dicembre) finisco di lavorare in ufficio e avrò una meritata pausa fino al 4 gennaio 2016.
È stato fantastico incontrarvi tutti qui su LCB, occupate tutti un posto molto speciale nel mio cuore!
Grazie per tutto il supporto e la lealtà, nonché per aver reso il mio lavoro davvero fantastico!
Buone vacanze e sii al sicuro durante le festività natalizie!
Amore
Jason (AKA, il MIGLIOR rappresentante di casinò al mondo)
GIASONE -
Pensavo che saresti partito domani... e non hai mai risposto al problema con il pagamento del bonus.
Per favore, affrontalo prima di partire oggi... perché è un problema serio
Grazie. -
- Risposta da
- cica001
- at Dec 15, 15, 09:54:30 AM
- Hero Member 773
- attività più recente 4 anni fa
Thank you for all you did,all your promos and dedicated job and support,thank you never upset on me and had patience.
i didnt reply too much lately because i couldn,t
Wishing you happy hollidays with family and friends,see you next year -<I* //I\\ X*X*X
2016Grazie per tutto quello che hai fatto, per tutte le tue promozioni, per il tuo lavoro dedicato e per il tuo supporto, grazie per non esserti mai arrabbiato con me e per aver avuto pazienza.
Non ho risposto molto ultimamente perché non potevo
Ti auguro buone vacanze con la famiglia e gli amici, ci vediamo l'anno prossimo -
2016 -
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 15, 15, 03:51:19 PM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
JASON - you just blew off my problem....and I had PM'ed with you about this days ago too. Not cool.....The payout on a bonus is not working and I got screwed.
Hi Ladies and Gents,
Here is wishing you all a fantastic Festive season and a Happy New Year.
I am finishing up at the office today (15 Dec) and will be on a well-deserved break until the 4th of Jan 2016.
It's been great getting to meet you all here on LCB, you all hold a very special place in my heart!
Thanks for all the support and loyalty as well as for making my job super awesome!
Happy Holidays and be safe during the festive season!
Love
Jason (AKA, the BEST casino rep in the world)
JASON - hai appena liquidato il mio problema... e ti ho parlato anche in privato giorni fa. Non è bello... Il pagamento del bonus non funziona e sono stato fregato.
Ciao signore e signori,
Auguro a tutti voi una fantastica stagione festiva e un felice anno nuovo.
Oggi (15 dicembre) finisco di lavorare in ufficio e avrò una meritata pausa fino al 4 gennaio 2016.
È stato fantastico incontrarvi tutti qui su LCB, occupate tutti un posto molto speciale nel mio cuore!
Grazie per tutto il supporto e la lealtà, nonché per aver reso il mio lavoro davvero fantastico!
Buone vacanze e sii al sicuro durante le festività natalizie!
Amore
Jason (AKA, il MIGLIOR rappresentante di casinò al mondo) -
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 16, 15, 11:21:35 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
JUST NOW.....
I was playing a slot at RBC and the wheels just kept spinning and spinning. The casino refreshed and then I coudl not log back into to Raging Bull. It stated... Your login details are incorrect, please try again or reset password.
ANY OTHER RBC PLAYERS HAVING SAME ISSUE??
The RBC chat rep told me it is a tech issue and don't know when RBC will be working again...so seeing if all players having this issue.... like the RGC rep said??!!??
Thanks in advance!!!PROPRIO ADESSO.....
Stavo giocando ad una slot alla RBC e le ruote continuavano a girare e girare. Il casinò si è aggiornato e quindi non sono riuscito ad accedere nuovamente a Raging Bull. Diceva... I tuoi dati di accesso non sono corretti, riprova o reimposta la password.
QUALCHE ALTRO GIOCATORE RBC HA LO STESSO PROBLEMA??
Il rappresentante della chat di RBC mi ha detto che si tratta di un problema tecnico e non sa quando RBC funzionerà di nuovo... quindi vediamo se tutti i giocatori hanno questo problema... come ha detto il rappresentante di RGC??!!??
Grazie in anticipo!!!2.3/ 5
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Dec 16, 15, 12:13:51 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
This happens when they are installing updates and it has happened to me plenty of times. When the reels start spinning forever I just log off and wait until they are done.
Questo succede quando installano gli aggiornamenti e mi è successo tantissime volte. Quando i rulli iniziano a girare per sempre, mi disconnetto e aspetto finché non finiscono.
-
- Risposta da
- BMWSTACK
- at Dec 16, 15, 03:15:18 PM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
JASON - you just blew off my problem....and I had PM'ed with you about this days ago too. Not cool.....The payout on a bonus is not working and I got screwed.
Hi Ladies and Gents,
Here is wishing you all a fantastic Festive season and a Happy New Year.
I am finishing up at the office today (15 Dec) and will be on a well-deserved break until the 4th of Jan 2016.
It's been great getting to meet you all here on LCB, you all hold a very special place in my heart!
Thanks for all the support and loyalty as well as for making my job super awesome!
Happy Holidays and be safe during the festive season!
Love
Jason (AKA, the BEST casino rep in the world)
CALM DOWN. The instructions are clear, he told you to email Dean. That was his very first response
JASON - hai appena liquidato il mio problema... e ti ho parlato anche in privato giorni fa. Non è bello... Il pagamento del bonus non funziona e sono stato fregato.
Ciao signore e signori,
Auguro a tutti voi una fantastica stagione festiva e un felice anno nuovo.
Oggi (15 dicembre) finisco di lavorare in ufficio e avrò una meritata pausa fino al 4 gennaio 2016.
È stato fantastico incontrarvi tutti qui su LCB, occupate tutti un posto molto speciale nel mio cuore!
Grazie per tutto il supporto e la lealtà, nonché per aver reso il mio lavoro davvero fantastico!
Buone vacanze e sii al sicuro durante le festività natalizie!
Amore
Jason (AKA, il MIGLIOR rappresentante di casinò al mondo)
CALMATI. Le istruzioni sono chiare, ti ha detto di mandare un'e-mail a Dean. Quella fu la sua primissima risposta -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Dec 17, 15, 01:28:01 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Well hello peeps of LCB!
It's Dean here again in place of Uncle Jason!
I will be attending to any questions that you men and women have!
@luckychick17 - We were on a holiday yesterday (VIP managers/finance etc) so I will attend to all your queries today
Regards,
DeanEbbene ciao gente di LCB!
C'è di nuovo Dean qui al posto di zio Jason!
Risponderò a tutte le domande che voi uomini e donne avete!
@luckychick17 - Ieri eravamo in vacanza (manager VIP/finanza, ecc.), quindi risponderò a tutte le tue domande oggi
Saluti,
Decano -
- Risposta da
- luckychick17
- at Dec 17, 15, 02:00:27 AM
- Full Member 137
- attività più recente 5 anni fa
CALM DOWN. The instructions are clear, he told you to email Dean. That was his very first response
[/quote]
Thank you BMWSTACK...but what Jason told me to do had zero to do with the issue at hand. He did not even address what I was talking about as I PM'ed him in detail. In his response he said he was going on Holiday on Wednesday....not Tuesday and I was afraid it would get blown off.
So that is why I was pissed off......sorry if I offended you BMWSTACK.
CALMATI. Le istruzioni sono chiare, ti ha detto di mandare un'e-mail a Dean. Quella fu la sua primissima risposta
[/citazione]
Grazie BMWSTACK... ma ciò che Jason mi ha detto di fare non ha nulla a che fare con il problema in questione. Non ha nemmeno affrontato ciò di cui stavo parlando mentre gli ho inviato un messaggio privato in dettaglio. Nella sua risposta ha detto che sarebbe andato in vacanza mercoledì... non martedì e avevo paura che venisse spazzato via.
Ecco perché ero incazzato......scusa se ti ho offeso BMWSTACK. -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Dec 17, 15, 03:04:09 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
He Luckychick17...You and I both know with Jason and myself around you never get blown off We always assist our players with what ever they need. At times queries take a bit longer to resolve than others. I might take a tad bit long today as Jason is not in so I am covering up a whole lot of work but I promise that I will help you out like I have always done!
Lui Luckychick17...Tu ed io sappiamo entrambi che con Jason e me intorno non rimarrai mai senza parole Assistiamo sempre i nostri giocatori con tutto ciò di cui hanno bisogno. A volte le domande richiedono un po' più tempo per essere risolte rispetto ad altre. Potrei prendermi un po' di tempo oggi dato che Jason non c'è quindi sto nascondendo un sacco di lavoro ma prometto che ti aiuterò come ho sempre fatto!
-
- Risposta da
- Dean FTA
- at Dec 22, 15, 02:18:13 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
Hey Hey Wondeful peeps!
Why has everyone been so quiet?? Do you guys miss Uncle Jason? do not worry we miss him tooooo!
So here is a little game...share your most embarassing/funny festive season stories from the past and the top 5 will get a nice freebie from me!!!
Come on guys get those stories rolling in!
Best regards,
DeanEhi, ehi, gente meravigliosa!
Perché sono stati tutti così silenziosi?? Ragazzi, vi manca lo zio Jason? non preoccuparti, ci manca anche luioooo!
Quindi ecco un piccolo gioco... condividi le tue storie più imbarazzanti/divertenti del periodo festivo passato e le prime 5 riceveranno un bel omaggio da parte mia!!!
Forza ragazzi, fate girare queste storie!
Distinti saluti,
Decano -
- Risposta da
- kerch123
- at Dec 22, 15, 05:01:32 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
now I was not driving 1st of all girlfriend was ,,,,,,,having a few cocktails .went to deliver gifts to friends house ,that I was holding for him ....dropped at wrong house in garage on xmas eve ,,,,went back later xmas morning kinda embarrassing when I had to ask for them back
ora non stavo guidando, prima di tutto la mia ragazza stava bevendo qualche cocktail. Sono andato a consegnare regali a casa di amici, che stavo tenendo per lui.... caduto a casa sbagliata in garage alla vigilia di Natale, ", sono tornato più tardi la mattina di Natale, un po 'imbarazzante quando ho dovuto chiederli indietro
-
- Risposta da
- Dean FTA
- at Dec 22, 15, 05:07:24 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
@kerch lol! Now you telling me you did not have a few sips before you dropped it off??!
Good one!@kerch lol! Adesso mi stai dicendo che non hai bevuto qualche sorso prima di buttarlo giù??!
Bravo! -
- Risposta da
- kerch123
- at Dec 22, 15, 05:12:21 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
for the record I was not driving
per la cronaca non stavo guidando
-
- Risposta da
- Cat50
- at Dec 22, 15, 05:49:20 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 9 giorni fa
I went Christmas caroling when i was younger and an old lady said i sung like a dying cat . Of course i had a cold so my voice did crack *<X-) *<:-)+>;o) X*X*X.
Quando ero più giovane andavo a cantare i canti natalizi e una vecchia signora disse che cantavo come un gatto morente . Ovviamente avevo il raffreddore quindi la mia voce si è incrinata *
;o) X*X*X. -
- Risposta da
- Dean FTA
- at Dec 22, 15, 05:52:51 AM
- Casino Rep 60
- attività più recente 7 anni fa
@rena35 well I hope that did not shatter your dreams of becoming a singer!
Come on guys keep them rolling if you want to beat these to stories.
Winners will be announced tomorrow and they will also be notifed via email!@rena35 beh spero che questo non abbia infranto i tuoi sogni di diventare una cantante!
Forza ragazzi, continuate a farli girare se volete trasformarli in storie.
I vincitori verranno annunciati domani e verranno anche avvisati via email! -
- Risposta da
- lane.jones
- at Dec 22, 15, 11:53:58 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
I try to forget this one but I was no older than 10 and my mother gave me these horrible tasting cookies with the fruit center and there was like 2 huge bags so when I took them to School NO ONE WOULD EAT THEM so I figured to make my mom happy I had to eat them so I just kept eating them in a attempt to hide the evidence when I starting feeling dizzy then I can only remember waking up on my classroom floor in a pool of crushed horrible cookies with the fruit middle. I cringe every time I see a replica of those cookies in stores still!
Cerco di dimenticarlo, ma non avevo più di 10 anni e mia madre mi diede questi biscotti dal sapore orribile con il cuore di frutta e c'erano tipo 2 sacchetti enormi, quindi quando li portai a scuola NESSUNO LI MANGIAVA quindi ho pensato di fare mia madre era felice di doverli mangiare, quindi ho continuato a mangiarli nel tentativo di nascondere le prove quando ho iniziato ad avere le vertigini, poi posso solo ricordare di essermi svegliato sul pavimento della mia classe in una pozza di orribili biscotti schiacciati con il centro della frutta. Rabbrividisco ogni volta che vedo una replica di quei biscotti ancora nei negozi!
Feedback dei Membri
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas