I have sent you a PM earlier.
Ok, I do understand that you can't just give me the 150$, but how about the 99$ that drifted away which will still have the 150$ max cashout.
Casinò Raging Bull | Grande Fortuna | Discussione sul supporto e sui reclami del Malibu Club
- Iniziato da
- Jason FTA
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
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- Risposta da
- Just1Million
- at Sep 21, 15, 01:07:32 PM
- Hero Member 654
- attività più recente 4 mesi fa
Originale Traduzione tradotto conTi ho mandato un PM prima.
Ok, capisco che non puoi semplicemente darmi 150 $, ma che ne dici dei 99 $ che sono andati alla deriva e che avranno ancora il massimo incasso di 150 $. -
- Risposta da
- cica001
- at Sep 21, 15, 03:07:59 PM
- Hero Member 773
- attività più recente 4 anni fa
Good Day Ladies and Gents.
I hate to be the bearer of bad news. Due to excessive abuse from certain territories, we have had to make changes to the terms and conditions pertaining to ALL free money offers (No Deposit Bonuses).
* Only players from the following countries are allowed to redeem and/or make withdrawals on WELCOME BONUSES, FREE MONEY NO DEPOSIT BONUSES or MATCH BONUSES: United States and outlying areas, Canada, United Kingdom, New Zealand, France, Italy, Germany, Sweden, Norway, Finland, Singapore and Hong Kong.
* Players from all other territories not mentioned above will be eligible to redeem and/or make withdrawals on FREE MONEY NO DEPOSIT BONUSES after making a minimum of 3 successful deposits at the casino.
Unfortunately, it's a few bad apples that spoil it for the rest of the good guys and gals out there. But as mentioned in the term above, once you have made a few successful deposits at Raging Bull Casino, you will become eligible for FREE bonuses/chips.
Thanks for understanding and feel free to stay in contact!
Best Regards
Jason
I closed account because didnt understand rules in the past
Buona giornata signore e signori.
Odio essere portatore di cattive notizie. A causa degli eccessivi abusi da parte di alcuni territori, abbiamo dovuto apportare modifiche ai termini e alle condizioni relativi a TUTTE le offerte di denaro gratuito (bonus senza deposito).
* Solo i giocatori dei seguenti paesi possono riscattare e/o effettuare prelievi sui BONUS DI BENVENUTO, BONUS CON DENARO GRATUITO SENZA DEPOSITO o BONUS PARTITA: Stati Uniti e aree periferiche, Canada, Regno Unito, Nuova Zelanda, Francia, Italia, Germania, Svezia , Norvegia, Finlandia, Singapore e Hong Kong.
* I giocatori provenienti da tutti gli altri territori non menzionati sopra avranno diritto a riscattare e/o effettuare prelievi su BONUS CON DENARO GRATUITO SENZA DEPOSITO dopo aver effettuato con successo un minimo di 3 depositi al casinò.
Sfortunatamente, sono alcune mele marce a rovinare tutto per il resto dei bravi ragazzi e ragazze là fuori. Ma come accennato nel termine sopra, una volta effettuati alcuni depositi con successo su Raging Bull Casino, avrai diritto a bonus/fiches GRATUITI.
Grazie per la comprensione e sentitevi liberi di rimanere in contatto!
Distinti saluti
Giasone
Ho chiuso l'account perché non capivo le regole in passato2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- cica001
- at Sep 22, 15, 02:49:43 AM
- Hero Member 773
- attività più recente 4 anni fa
I reopen today and search password for freeroll
Riapro oggi e cerco la password per il freeroll
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 08, 15, 08:03:35 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Any information on alternative deposit options for U.S. members or are we just not going to be able to deposit anymore? Without any deposit options I am losing my edge in tournaments and promotions so that is why I am inquiring. Thank you in advance!
Qualche informazione su opzioni di deposito alternative per i membri statunitensi o semplicemente non potremo più depositare? Senza alcuna opzione di deposito sto perdendo il mio vantaggio nei tornei e nelle promozioni, ecco perché sto informandomi. Grazie in anticipo!
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Oct 08, 15, 07:51:58 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
I just noticed they are taking bitcoins! Not sure if withdrawals with bitcoins is an option - it was not on my withdrawal options but I didn't deposit in bitcoins so I don't know. Jason?
Ho appena notato che stanno prendendo bitcoin! Non sono sicuro che i prelievi con bitcoin siano un'opzione: non era tra le mie opzioni di prelievo ma non ho depositato bitcoin, quindi non lo so. Giasone?
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 08, 15, 08:39:05 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Just a reminder to all Paste and Pay users-Service has been restored.
Solo un promemoria per tutti gli utenti di Incolla e Paga: il servizio è stato ripristinato.
-
- Risposta da
- LhasaLover
- at Oct 16, 15, 02:40:56 PM
- Hero Member 847
- attività più recente 7 anni fa
Hey, Jason, wasn't RBull taking EZVoucher/Paste & Pay for deposits before? I thought I had done that with you guys, but I went to make a deposit with that last night and the option wasn't/still isn't there?
Ehi, Jason, RBull non prendeva EZVoucher/Paste & Pay per i depositi prima? Pensavo di averlo fatto con voi ragazzi, ma ieri sera sono andato a fare un deposito e l'opzione non c'era/non c'è ancora?
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 16, 15, 05:42:23 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
The only way we are going to get it back is to stop depositing at Paste and Pay which is what I'm doing and have emailed them telling them so:
support@pasteandpay.com
Oct 14 (2 days ago)
to me
Good day,
I see that you have successfully purchased and redeemed a voucher.
If you need any further assistance please don’t hesitate to contact us.
Regards,
Support
From: Webmaster [mailto:support@pasteandpay.com]
Sent: 13 October 2015 05:51 PM
To: Support
Subject: Customer query
From: Lane Jones Email: stinger444444@gmail.com I will not be depositing again until Grand Fortune and Raging Bull Casinos are added back to your clients list.
Lane Jones <stinger444444@gmail.com>
Oct 14 (2 days ago)
to Support
I redeemed this at least 3 days ago so your stupid comment is not appreciated. I will post this on every gambling forum for all to see!L'unico modo per recuperarlo è smettere di depositare su Paste and Pay, che è quello che sto facendo e ho inviato loro un'e-mail dicendo loro così:
support@pasteandpay.com
14 ott (2 giorni fa)
per me
Buona giornata,
Vedo che hai acquistato e riscattato con successo un buono.
Se hai bisogno di ulteriore assistenza non esitare a contattarci.
Saluti,
Supporto
Da: Webmaster [mailto:support@pasteandpay.com]
Inviato: 13 ottobre 2015 17:51
Supportare
Oggetto: richiesta del cliente
Da: Lane Jones Email: stinger444444@gmail.com Non effettuerò più depositi finché Grand Fortune e Raging Bull Casino non saranno aggiunti nuovamente al tuo elenco di clienti.
Lane Jones
14 ott (2 giorni fa)
supportare
L'ho riscattato almeno 3 giorni fa, quindi il tuo stupido commento non è apprezzato. Lo pubblicherò su tutti i forum di gioco d'azzardo affinché tutti possano vederlo!2.3/ 5
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- Risposta da
- LhasaLover
- at Oct 16, 15, 07:44:46 PM
- Hero Member 847
- attività più recente 7 anni fa
So you're saying it was P&P's decision to drop them? I thought maybe the casino group had made the decision.
Quindi stai dicendo che è stata una decisione della P&P abbandonarli? Pensavo che forse la decisione fosse stata presa dal gruppo del casinò.
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 16, 15, 08:36:04 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Only Paste and Pay can rectify this decision by re-adding Grand Fortune and Raging Bull Casinos. They changed their processor and they have not included Grand Fortune and Raging Bull so I will not deposit at all until they do.
Solo Incolla e paga può correggere questa decisione aggiungendo nuovamente i casinò Grand Fortune e Raging Bull. Hanno cambiato il loro processore e non hanno incluso Grand Fortune e Raging Bull, quindi non depositerò affatto finché non lo faranno.
2.3/ 5
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 16, 15, 08:42:27 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Here is Paste and Pay's new payment processor:
10/14/2015 removed ON 10-12 2643($30.00) ($30.00)Ecco il nuovo processore di pagamento di Paste and Pay:
14/10/2015 rimosso il 10-12 2643($ 30,00) ($ 30,00) -
- Risposta da
- LhasaLover
- at Oct 16, 15, 10:12:31 PM
- Hero Member 847
- attività più recente 7 anni fa
I figured it had something to do with their processor, but it took them a while to find a new one this time. That's not good.
Ho pensato che avesse qualcosa a che fare con il loro processore, ma questa volta ci è voluto un po' per trovarne uno nuovo. Questo non è buono.
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 17, 15, 12:06:42 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
I have zero way at this time to deposit at Grand Fortune and Raging Bull because the cards that are all pre-paid are now being blocked and I spent a ton of money paying for other cards as a solution and not one of them worked. I lost a ton of fees and money that I will never recover so I may just have to just stop playing online because it is a hassle now.
Al momento non ho modo di depositare su Grand Fortune e Raging Bull perché le carte che sono tutte prepagate sono ora bloccate e ho speso un sacco di soldi pagando altre carte come soluzione e nessuna di queste ha funzionato. Ho perso un sacco di commissioni e soldi che non recupererò mai, quindi potrei dover semplicemente smettere di giocare online perché ora è una seccatura.
2.3/ 5
-
- Risposta da
- CURTSONLYLOVE1
- at Oct 18, 15, 01:21:05 AM
- Hero Member 818
- attività più recente 4 anni fa
last time i tried to use paste n pay it would not go through..is it up and running again
l'ultima volta che ho provato a utilizzare incolla e paga, il problema non è andato a buon fine... è di nuovo attivo e funzionante
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Oct 19, 15, 02:15:59 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Guys,
Sorry for the inconvenience caused with Paste and Pay. Paste and Pay did not drop us, in fact they want to continue processing for us. However, we are awaiting funds from them . Only once we have received our funds, will we continue processing through them.
We will be looking for alternative funding methods.
Best Regards
JasonCiao ragazzi,
Ci scusiamo per l'inconveniente causato con Incolla e Paga. Paste and Pay non ci ha abbandonato, anzi vogliono continuare l'elaborazione per noi. Stiamo comunque aspettando i fondi da loro. Solo una volta ricevuti i nostri fondi, continueremo l'elaborazione tramite essi.
Cercheremo metodi di finanziamento alternativi.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 19, 15, 03:25:57 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Good to hear that I do not have to be sworn to secrecy anymore because I was asked last week not to disclose the reason why Paste and Pay was removed. So now that everyone knows I hope you can support GFC and RBC in this effort for them to pay up so that we can continue to deposit with them.
È bello sapere che non devo più prestare giuramento di segretezza perché la settimana scorsa mi è stato chiesto di non rivelare il motivo per cui Paste and Pay è stato rimosso. Quindi ora che tutti lo sanno, spero che tu possa supportare GFC e RBC in questo sforzo affinché paghino in modo che possiamo continuare a depositare con loro.
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 26, 15, 07:58:07 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
I am still waiting for my bitcoin deposit to be credited and I got two different answers when I implied about this issue on 10/23. Thank you in advance Jason!
Sto ancora aspettando che il mio deposito in bitcoin venga accreditato e ho ricevuto due risposte diverse quando ho accennato a questo problema il 23/10. Grazie in anticipo Jason!
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Oct 26, 15, 08:05:22 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi lane Jones,
I am on this.... I will look into the transaction and revert asap.
Best Regards
JasonCiao Lane Jones,
Ci sto lavorando.... esaminerò la transazione e la annullerò al più presto.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Oct 26, 15, 10:26:29 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane,
We logged the ticket with our Bitcon rep, we are just awaiting his reply.
Your patience is dearly appreciated!
Regards
JasonCiao Lane,
Abbiamo registrato il ticket con il nostro rappresentante Bitcon, stiamo solo aspettando la sua risposta.
La tua pazienza è molto apprezzata!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 26, 15, 11:35:31 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Thank you very much for your assistance and I will patiently await a resolution.
Grazie mille per il vostro aiuto e aspetterò pazientemente una soluzione.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Oct 27, 15, 02:31:06 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
Thanks for the patience. We have located the deposit and credited your account accordingly.
Have a great day and chat soon!
Best Regards
JasonCiao Lane Jones,
Grazie per la pazienza. Abbiamo individuato il deposito e accreditato di conseguenza il tuo conto.
Buona giornata e chiacchierata presto!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Oct 27, 15, 08:35:07 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Thank you but I was very disappointed in the omission of my birthday by Grand Fortune and Raging Bull yesterday so I emailed and got $50 for RBC but completely ignored by GFC just so you know. My day consisted of helping out women at the local Cancer Center and then rushing to get to my daughter's concert that was until late night so I was not happy considering that I thought Raging Bull's birthday bonus was $100 plus before the credit card deposit issues/Paste and Pay problems I was depositing a ton since I did go up to your RED level. But I thank you for finally getting me back on board and your are appreciated because your are a major problem solver!
Grazie, ma ieri sono rimasto molto deluso dall'omissione del mio compleanno da parte di Grand Fortune e Raging Bull, quindi ho inviato un'e-mail e ho ricevuto $ 50 per RBC ma sono stati completamente ignorati da GFC, solo perché tu lo sappia. La mia giornata consisteva nell'aiutare le donne al Cancer Center locale e poi correre per andare al concerto di mia figlia che durava fino a tarda notte, quindi non ero felice considerando che pensavo che il bonus di compleanno di Raging Bull fosse di $ 100 in più prima dei problemi di deposito/incolla con carta di credito e problemi di pagamento Stavo depositando un sacco da quando sono salito al tuo livello ROSSO. Ma ti ringrazio per avermi finalmente riportato a bordo e sei apprezzato perché sei un grande risolutore di problemi!
2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Oct 27, 15, 08:56:57 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
Happy belated Birthday
I have spoken to Schalk, your VIP host and he will be awarding you with a little bday bonus on your Grand Fortune Casino account. As for Raging Bull Casino, the $100 birthday bonus was part of the initial welcome bonus package where you had to complete all the promotions in the package in order to be eligible for the $100 bday bonus. However, that offer expired and is no longer valid. I am glad to see that the support agents assisted you with a respectable bonus.
I am glad that I was able to assist with your bitcoin query.
Have a super day!
Regards
JasonCiao Lane Jones,
Buon compleanno in ritardo
Ho parlato con Schalk, il tuo host VIP e ti assegnerà un piccolo bonus di compleanno sul tuo account Grand Fortune Casino. Per quanto riguarda Raging Bull Casino, il bonus di compleanno di $ 100 faceva parte del pacchetto bonus di benvenuto iniziale in cui dovevi completare tutte le promozioni del pacchetto per poter avere diritto al bonus di compleanno di $ 100. L’offerta però è scaduta e non è più valida. Sono felice di vedere che gli agenti dell'assistenza ti hanno assistito con un bonus rispettabile.
Sono felice di aver potuto aiutarti con la tua richiesta sui bitcoin.
Buona giornata!
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- trayber
- at Oct 29, 15, 10:48:20 PM
- Jr. Member 53
- attività più recente 3 anni fa
Hey Jason that is great news to hear that you are accepting bitcoin deposits. I have a couple questions.
Are you also offering bitcoin withdrawls? And if so, how long is the processing and time until bitcoin is in the players wallet?
Are there any fees associated with the bitcoin deposits or withdrawls?
Thanks.Ehi Jason, è un'ottima notizia sapere che accetti depositi bitcoin. Ho un paio di domande.
Offrite anche prelievi di bitcoin? E se sì, quanto dura l'elaborazione e il tempo necessario affinché il bitcoin sia nel portafoglio del giocatore?
Sono previste commissioni associate ai depositi o ai prelievi di bitcoin?
Grazie. -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Oct 30, 15, 02:01:36 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi trayber,
Unfortunately, we don't offer the option to withdraw winnings via Bitcoin at this point of time. However, we are working on a pay to card option as we speak. I am hoping that the pay to card solution will be live by next week.
As for the fee for using bitcoin, yes there is a small fee, if I am not mistaken, it's between 1% and 2%.
Please let me know if you require more assistance!
Best Regards and Happy Halloween (~/~)
JasonCiao Trayber,
Sfortunatamente, al momento non offriamo la possibilità di ritirare le vincite tramite Bitcoin. Tuttavia, stiamo lavorando su un'opzione di pagamento con carta mentre parliamo. Spero che la soluzione Pay to Card sarà attiva entro la prossima settimana.
Per quanto riguarda la commissione per l'utilizzo di bitcoin, sì, c'è una piccola commissione, se non sbaglio è tra l'1% e il 2%.
Per favore fatemi sapere se avete bisogno di ulteriore assistenza!
I migliori saluti e buon Halloween (~/~)
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 01, 15, 11:50:05 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Hello Jason, could you please reactivate the code REDBULL monthly $100 free chip because it comes back as inactive when I attempt to redeem it. Thank you in advance!
Ciao Jason, potresti per favore riattivare il codice REDBULL chip mensile gratuito da $ 100 perché ritorna inattivo quando tento di riscattarlo. Grazie in anticipo!
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 02, 15, 01:01:15 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
I trust that you had a lovely weekend?
The REDBULL introductory can only be claimed once, thus the reason why you were unable to redeem the code.
I look forward to hearing back from you.
Best Regards
JasonCiao Lane Jones,
Confido che tu abbia passato un bel fine settimana?
Il REDBULL introduttivo può essere richiesto solo una volta, ecco il motivo per cui non sei riuscito a riscattare il codice.
Non vedo l'ora di risentirti.
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 02, 15, 03:10:40 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
This code is similar to the 25green code level that was issued monthly so maybe I said the incorrect code but that is the offer I am referring to.
Questo codice è simile al livello del codice 25green che veniva rilasciato mensilmente quindi forse ho detto il codice sbagliato ma è quella l'offerta a cui mi riferisco.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 02, 15, 03:21:47 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
The code you attempted to redeem is the correct code. Did you see the coupon in the cashier?
See, the 100 free is an introductory bonus for becoming a RED BULL VIP member. Thus, it can only be claimed one. However, for some reason it is loading the bonus every month.
If you can confirm whether you see the coupon in the cashier, it will help a great deal as we can forward the info to RTG as they were not able to replicate the error.
Thanking you in advance!
Best Regards
JasonCiao Lane Jones,
Il codice che hai tentato di riscattare è il codice corretto. Hai visto il coupon in cassa?
Vedi, i 100 gratuiti sono un bonus introduttivo per diventare un membro RED BULL VIP. Pertanto se ne può rivendicare solo uno. Tuttavia, per qualche motivo, il bonus viene caricato ogni mese.
Se puoi confermare se vedi il coupon nella cassa, sarà di grande aiuto poiché possiamo inoltrare le informazioni a RTG poiché non sono stati in grado di replicare l'errore.
Ringraziandola in anticipo!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 02, 15, 03:38:43 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
I really do not understand why all of a sudden there are issues with getting this code monthly because I thought that was the incentive for moving up in the VIP Levels:
.
Special Offer
Redeem Coupon
100 FREE
Congrats on Reaching REDBULL VIP. 150 FREE on the next level - SILVERBULL VIP Wager: 35X Bonus
Redeem CouponDavvero non capisco perché all'improvviso ci siano problemi con l'ottenimento di questo codice mensilmente perché pensavo che fosse l'incentivo per salire di livello VIP:
.
Offerta speciale
Utilizza il coupon
100 GRATIS
Congratulazioni per aver raggiunto REDBULL VIP. 150 GRATIS al livello successivo - Scommessa VIP SILVERBULL: bonus 35X
Utilizza il coupon -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 02, 15, 03:46:12 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
It's not a monthly free chip, it's a once offer introductory chip and has always been this way.
However, there seems to be a problem with how the coupon fires. If you have redeemed it once before, it should not fire again. But it seems to be a problem with the "coupon set" not picking up that the bonus was already claimed, therefore firing again.
I will honor this bonus as you are a dear friend and a loyal VIP Member of Raging Bull Casino, but please take note that as of next month this bonus should note fire again.
Best Regards
JasonCiao Lane Jones,
Non è un chip gratuito mensile, è un chip introduttivo offerto una sola volta ed è sempre stato così.
Tuttavia, sembra che ci sia un problema con il modo in cui il coupon viene attivato. Se l'hai già riscattato una volta, non dovrebbe attivarsi di nuovo. Ma sembra che ci sia un problema con il "set di coupon" che non rileva che il bonus è già stato richiesto, quindi si attiva nuovamente.
Onorerò questo bonus poiché sei un caro amico e un fedele membro VIP di Raging Bull Casino, ma tieni presente che a partire dal mese prossimo questo bonus dovrebbe essere nuovamente attivato.
Distinti saluti
Giasone2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 02, 15, 06:16:47 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Sorry for whiffing through your question but yes my weekend has been pretty good. I made another bitcoin deposit and I have yet to be credited even though I have spoken to a few individuals and have also sent proof to Malcolm from Support. If I do not respond that is because I am not online so thank you again in advance and I hope you had a great weekend as well!
Scusa se ho soppesato la tua domanda, ma sì, il mio fine settimana è stato abbastanza buono. Ho effettuato un altro deposito in bitcoin e devo ancora ricevere l'accredito anche se ho parlato con alcune persone e ho anche inviato una prova a Malcolm dall'assistenza. Se non rispondo è perché non sono online, quindi vi ringrazio ancora in anticipo e spero che anche voi abbiate passato un bellissimo fine settimana!
-
- Risposta da
- kerch123
- at Nov 02, 15, 07:19:23 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
remember 1 thing Laura if you made a withdraw they tighten their rules only to benefit them
ricorda una cosa Laura, se hai effettuato un prelievo inaspriscono le loro regole solo a loro vantaggio
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 02, 15, 01:50:22 PM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
I am starting to believe that because I get 10% cash back which was $5.10 and I make the play through, get the total way over $100 but notice the max cash is 10 times the bonus amount but the only withdrawal method is wire transfer and the minimum amount is $100 but after I enter all the appropriate information I get a notice stating that my $100 request is too low to withdraw so I play it out because it is nothing but play money. I am a patient person but I am done with all the trips to live chat with some of these Reps taking ten minutes to respond because thy just don't walk to "chat" even though I deposit a lot, email support either does not respond or when they do there is zero follow up or response to your issue or there is not a Manager in the office because it is too early and don't get me started on the bitcoin deposits fiasco because I am still waiting to be credited from Friday after either live chatting, emailing and contacting support. The disrespectful nature and nonchalant attitudes I have endured over the past month has now taken its toll because I am sick of following up and following up on something I should not have to follow up on. I am a easy going guy but this is beyond asinine and ridiculous!
Sto iniziando a credere che, poiché ricevo un rimborso del 10% che era di $ 5,10 e eseguo il gioco, ottengo un totale di ben oltre $ 100, ma noto che il denaro massimo è 10 volte l'importo del bonus, ma l'unico metodo di prelievo è il bonifico bancario e il l'importo minimo è $ 100 ma dopo aver inserito tutte le informazioni appropriate ricevo un avviso che informa che la mia richiesta di $ 100 è troppo bassa per essere ritirata, quindi gioco perché non è altro che soldi finti. Sono una persona paziente, ma ho finito con tutti i viaggi per chattare dal vivo con alcuni di questi rappresentanti che impiegano dieci minuti per rispondere perché semplicemente non vai a "chattare" anche se deposito molto, nemmeno il supporto via email risponde o quando lo fanno non c'è alcun follow-up o risposta al tuo problema o non c'è un manager in ufficio perché è troppo presto e non farmi iniziare con il fiasco dei depositi bitcoin perché sto ancora aspettando di essere accreditato da venerdì dopo aver chattato dal vivo, inviato un'e-mail e contattato l'assistenza. La natura irrispettosa e gli atteggiamenti disinvolti che ho sopportato nell'ultimo mese ora hanno avuto il sopravvento perché sono stufo di dare seguito e dare seguito a qualcosa a cui non dovrei dare seguito. Sono un ragazzo accomodante, ma questo è al di là dell'assurdo e del ridicolo!
-
- Risposta da
- kerch123
- at Nov 02, 15, 03:12:06 PM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
I could tell you some real stories of the bs I get from them
Potrei raccontarti alcune storie vere delle cazzate che ricevo da loro
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 03, 15, 02:52:47 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jone,
Sorry, I left the office early yesterday. I have confirmed with Dean that he did receive the info from Malcome and he has logged a ticket with our bitcon rep. We are working on your case and will hopefully resolve it soon.
I will be taking a close look into all your chat transcripts/communication with the call center and will take this up with the call center manager. If you have been treated disrespectfully in any way shape or form, then necessary action will be taken. NO player deserves to be treated in this manner.
For the inconvenience with regards to your bitcon deposit, I have rewarded you with a bonus chip. I will be putting pressure on Dean to get this resolved asap - I promise!!
As for the max and min cashout on the cashback, the following term covers that:
Terms 21 on Raging Bull:
* For free money coupons, and unless otherwise stated, max cashouts will be no more than 1X the bonus amount. For free money coupons below a value of $100, the max cashout will stand at $100.
@ Kerch123 - Please could you be so kind and give me more info on your comment. I have spoken to your VIP Manager and was advised of your arrangement with him.
Regards
JasonCiao Lane Jones,
Scusa, ieri sono uscito presto dall'ufficio. Ho confermato con Dean che ha ricevuto le informazioni da Malcome e ha aperto un ticket con il nostro rappresentante Bitcon. Stiamo lavorando al tuo caso e speriamo di risolverlo presto.
Esaminerò attentamente tutte le trascrizioni/comunicazioni delle tue chat con il call center e ne parlerò con il responsabile del call center. Se sei stato trattato in modo irrispettoso in qualsiasi modo, verranno intraprese le azioni necessarie. NESSUN giocatore merita di essere trattato in questo modo.
Per l'inconveniente relativo al tuo deposito in bitcon, ti ho premiato con un chip bonus. Farò pressione su Dean affinché risolva la questione al più presto, lo prometto!!
Per quanto riguarda l'incasso massimo e minimo sul cashback, il seguente termine copre quello:
Termini 21 su Toro Scatenato:
* Per i coupon con denaro gratuito e, salvo diversa indicazione, i prelievi massimi non saranno superiori a 1 volta l'importo del bonus. Per i coupon con denaro gratuito inferiori a un valore di $ 100, il prelievo massimo sarà pari a $ 100.
@ Kerch123 - Per favore, potresti essere così gentile e darmi maggiori informazioni sul tuo commento. Ho parlato con il tuo manager VIP e sono stato informato del tuo accordo con lui.
Saluti
Giasone2.3/ 5
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 03, 15, 04:15:19 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Thank you Jason. It seems like the same thing with a Rep from support asking for the information and after they receive it they do mot respond. Yesterday it was Kevin not getting back to me and I think the long chat session person name was maybe Karine or something. One was so mean that she was obviously telling me to come back to try something like a bonus but it had nothing to do with a bonus and I asked her to have you email me but that never happened last week. It has been pretty bad lately to be honest.
Grazie Jason. Sembra la stessa cosa con un rappresentante dell'assistenza che chiede le informazioni e dopo averle ricevute non risponde. Ieri è stato Kevin a non rispondermi e penso che il nome della lunga sessione di chat fosse forse Karine o qualcosa del genere. Una era così cattiva che ovviamente mi stava dicendo di tornare per provare qualcosa come un bonus ma non aveva niente a che fare con un bonus e le ho chiesto di mandarmi un'e-mail ma questo non è mai successo la scorsa settimana. È stato piuttosto brutto ultimamente, a dire il vero.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 03, 15, 04:57:37 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
I have matched the deposit attempt with a bonus chip, so log in and have a few spins while we get to the bottom of your bitcoin deposit. In the future, I suggest emailing banking@ragingbullcasino.com and address it to Dean. He is not available 24/7 but will get to it asap.
My apologies once again for all the trouble you have experienced.
Regards
JasonCiao Lane Jones,
Ho abbinato il tentativo di deposito con un chip bonus, quindi accedi e fai qualche giro mentre arriviamo al fondo del tuo deposito in bitcoin. In futuro, suggerisco di inviare un'e-mail a banking@ragingbullcasino.com e di indirizzarla a Dean. Non è disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7, ma lo farà al più presto.
Mi scuso ancora una volta per tutti i problemi che hai riscontrato.
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- kerch123
- at Nov 03, 15, 05:15:32 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
well for 1 thing everything am told does not happen sent you a pm
Hi Lane Jone,
Sorry, I left the office early yesterday. I have confirmed with Dean that he did receive the info from Malcome and he has logged a ticket with our bitcon rep. We are working on your case and will hopefully resolve it soon.
I will be taking a close look into all your chat transcripts/communication with the call center and will take this up with the call center manager. If you have been treated disrespectfully in any way shape or form, then necessary action will be taken. NO player deserves to be treated in this manner.
For the inconvenience with regards to your bitcon deposit, I have rewarded you with a bonus chip. I will be putting pressure on Dean to get this resolved asap - I promise!!
As for the max and min cashout on the cashback, the following term covers that:
Terms 21 on Raging Bull:
* For free money coupons, and unless otherwise stated, max cashouts will be no more than 1X the bonus amount. For free money coupons below a value of $100, the max cashout will stand at $100.
@ Kerch123 - Please could you be so kind and give me more info on your comment. I have spoken to your VIP Manager and was advised of your arrangement with him.
Regards
Jason
beh, per prima cosa, tutto ciò che mi è stato detto non accade, ti ho inviato un messaggio privato
Ciao Lane Jones,
Scusa, ieri sono uscito presto dall'ufficio. Ho confermato con Dean che ha ricevuto le informazioni da Malcome e ha aperto un ticket con il nostro rappresentante Bitcon. Stiamo lavorando al tuo caso e speriamo di risolverlo presto.
Esaminerò attentamente tutte le trascrizioni/comunicazioni delle tue chat con il call center e ne parlerò con il responsabile del call center. Se sei stato trattato in modo irrispettoso in qualsiasi modo, verranno intraprese le azioni necessarie. NESSUN giocatore merita di essere trattato in questo modo.
Per l'inconveniente relativo al tuo deposito in bitcon, ti ho premiato con un chip bonus. Farò pressione su Dean affinché risolva la questione al più presto, lo prometto!!
Per quanto riguarda l'incasso massimo e minimo sul cashback, il seguente termine copre quello:
Termini 21 su Toro Scatenato:
* Per i coupon con denaro gratuito e, salvo diversa indicazione, i prelievi massimi non saranno superiori a 1 volta l'importo del bonus. Per i coupon con denaro gratuito inferiori a un valore di $ 100, il prelievo massimo sarà pari a $ 100.
@ Kerch123 - Per favore, potresti essere così gentile e darmi maggiori informazioni sul tuo commento. Ho parlato con il tuo manager VIP e sono stato informato del tuo accordo con lui.
Saluti
Giasone2.3/ 5
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 03, 15, 05:25:36 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Kerch123,
Thanks for the PM, I dropped you a reply.
I look forward to hearing back from you!
Best Regards
JasonCiao Kerch123,
Grazie per il PM, ti ho risposto.
Non vedo l'ora di risentirti!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- dory99
- at Nov 03, 15, 06:52:25 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I am a little hesitant to enter this comment but just can't help myself........
I understand this LCB forum is to enlighten and inform along with fun stuff but am wondering if some of the issues regarding support and deposit/withdrawal issues would be better served with a PM to Jason first before posting here? Perhaps if the issues are not handled appropriately after that then resort to the public forum?? I know there are some casinos that more less deserve the complaints be posted here in order to get the attention of the rep or others that may be able to help.
In the case of GFC or RBC it is obvious by the quick response we all see here that the effort to resolve is always prompt and dealt with in a professional manner. So to me it seems that giving Jason the opportunity to resolve privately might be deserved.
But that being said it is a feather in his cap for being one of the best reps I have seen here and should give members the confidence to play at these casinos.
Just my humble opinion...
Have a good day all.
dory
Sono un po' titubante se inserire questo commento ma non riesco proprio a trattenermi........
Capisco che questo forum LCB abbia lo scopo di illuminare e informare insieme a cose divertenti, ma mi chiedo se alcuni dei problemi relativi al supporto e ai problemi di deposito/prelievo sarebbero meglio gestiti con un PM a Jason prima di pubblicare qui? Forse se i problemi non vengono gestiti in modo appropriato in seguito si ricorre al forum pubblico?? So che ci sono alcuni casinò che meritano più meno che i reclami vengano pubblicati qui per attirare l'attenzione del rappresentante o di altri che potrebbero essere in grado di aiutare.
Nel caso della crisi finanziaria globale o dell'RBC è ovvio, dalla risposta rapida che vediamo tutti qui, che lo sforzo per risolvere il problema è sempre rapido e gestito in modo professionale. Quindi a me sembra che dare a Jason l'opportunità di risolvere la questione in privato potrebbe essere meritato.
Ma detto questo è un fiore all'occhiello per essere uno dei migliori rappresentanti che ho visto qui e dovrebbe dare ai membri la fiducia necessaria per giocare in questi casinò.
Solo il mio modesto parere...
Buona giornata a tutti.
dory
-
- Risposta da
- kerch123
- at Nov 03, 15, 08:04:29 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
dory maybe you should have the whole story there is 2 SIDES
Dory forse dovresti sapere tutta la storia, ci sono 2 LATI
-
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 03, 15, 08:33:50 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
There is a reason this section is called Direct Casino Support.
C'è un motivo per cui questa sezione si chiama Assistenza diretta al casinò.
-
- Risposta da
- dory99
- at Nov 03, 15, 06:17:16 PM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
As stated in my post I was hesitant to post the thoughts. Certainly never took a side, as there are always two sides.
Glad to see there was a response and action taken.
Come affermato nel mio post, ero riluttante a pubblicare i pensieri. Certamente non ha mai preso una posizione, perché ci sono sempre due parti.
Sono contento di vedere che c'è stata una risposta e un'azione intrapresa.
-
- Risposta da
- LhasaLover
- at Nov 03, 15, 11:57:11 PM
- Hero Member 847
- attività più recente 7 anni fa
I agree with Dory because some people are so quick to be negative about online casinos, and will jump at any chance to trash them. Clearly, LCB is not as bad as many other boards (which is why I'm a member here), but I don't feel we should open the door to that.
Jason has very much impressed me with his professionalism and speed, and I think he deserves the respect of a private PM first when there's a problem. If he doesn't handle it satisfactorily, then come to the board with it.
Just my opinion.....Sono d'accordo con Dory perché alcune persone sono così pronte a essere negative nei confronti dei casinò online e coglieranno al volo ogni occasione per distruggerli. Chiaramente, LCB non è così male come molti altri consigli (motivo per cui sono membro qui), ma non credo che dovremmo aprire la porta a questo.
Jason mi ha molto impressionato con la sua professionalità e velocità, e penso che meriti il rispetto di un primo ministro privato quando c'è un problema. Se non gestisce la cosa in modo soddisfacente, allora presentalo al consiglio.
Solo la mia opinione..... -
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 05, 15, 09:11:13 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
I have an issue with the correct bitcoins being sent because apparently the supplier has been skimming off the top of my purchases and sending less than I have purchased even though they clearly stated the total charges on their website and has not responded in over 24 hours of my issue. Now I sent more bitcoins yesterday and these transactions take 5-6 days to complete so I can not change the total because it is done in advance so I would like my purchase to be credited but to eliminate this headache in the future I will be closing all of my bitcoin accounts permanently:
To
'lane jones'
Message body
Hey Lane!
It’s Dean J
Basically you had underpaid this transaction and sent fewer bitcoins as initially requested by our system. The underpaid bitcoins go into our Bit Coin wallet so yes we did receive the money.
Underpaid and overpaid transactions will not be credited to your casino account due to it not been allowed via our integration with Bitcoin.
I have credited your casino account with the $45.10 J
Best regards,
Dean
From: lane jones [mailto:stinger444444@yahoo.com]
Sent: 04 November 2015 12:27 PMHo un problema con l'invio dei bitcoin corretti perché a quanto pare il fornitore ha scremato la parte superiore dei miei acquisti e ha inviato meno di quanto ho acquistato anche se hanno indicato chiaramente gli addebiti totali sul loro sito Web e non hanno risposto in oltre 24 ore di il mio problema. Ora ho inviato più bitcoin ieri e queste transazioni richiedono 5-6 giorni per essere completate quindi non posso modificare il totale perché è fatto in anticipo quindi vorrei che il mio acquisto fosse accreditato ma per eliminare questo grattacapo in futuro chiuderò tutti i miei conti bitcoin in modo permanente:
A
"Lane Jones"
Corpo del messaggio
Ehi Lane!
È Dean J
Fondamentalmente hai sottopagato questa transazione e hai inviato meno bitcoin come inizialmente richiesto dal nostro sistema. I bitcoin sottopagati finiscono nel nostro portafoglio Bit Coin, quindi sì, abbiamo ricevuto i soldi.
Le transazioni sottopagate e pagate in eccesso non verranno accreditate sul tuo conto del casinò perché non sono state consentite tramite la nostra integrazione con Bitcoin.
Ho accreditato sul tuo conto del casinò $45,10 J
Distinti saluti,
Decano
Da: lane jones [mailto:stinger444444@yahoo.com]
Inviato: 04 novembre 2015 12:27 -
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 05, 15, 09:39:23 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi lane Jones,
Wow.... this bitcoin option is a headache of note!! Having said this, I located your deposit and credited your account accordingly. We are looking into this and will hopefully find a solution soon.
We think it might have to do with the Bitcoin fee, but we are not 100% sure!
My sincere apologies for this inconvenience!
Best Regards
JasonCiao Lane Jones,
Wow... questa opzione bitcoin è un grattacapo degno di nota!! Detto questo, ho individuato il tuo deposito e ho accreditato il tuo conto di conseguenza. Stiamo esaminando la questione e speriamo di trovare presto una soluzione.
Pensiamo che potrebbe avere a che fare con la commissione Bitcoin, ma non ne siamo sicuri al 100%!
Le mie più sincere scuse per questo inconveniente!
Distinti saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 05, 15, 09:46:38 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Oh so you have a bitcoin fee? That would explain it but trust me I have no issue paying it but I use more than one site to buy but I guess the one that does what the other does not is the shady one.
Oh, quindi hai una commissione bitcoin? Questo lo spiegherebbe, ma credetemi, non ho problemi a pagarlo, ma utilizzo più di un sito per acquistare, ma immagino che quello che fa ciò che l'altro non fa sia quello losco.
-
- Risposta da
- Jason FTA
- at Nov 05, 15, 10:04:03 AM
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
Hi Lane Jones,
Yeah, there is a small fee. if I am not mistaken, it's between 1 and 2%. But the fee goes to the bitcoin minor or something like that.
Regards
JasonCiao Lane Jones,
Sì, c'è una piccola tassa. se non sbaglio è tra l'1 e il 2%. Ma la commissione va al bitcoin minor o qualcosa del genere.
Saluti
Giasone -
- Risposta da
- lane.jones
- at Nov 05, 15, 10:14:33 AM
- Full Member 226
- attività più recente 8 anni fa
Thank you for clearing that up for me and thank you for getting my deposit located. Much appreciated!
Grazie per avermi chiarito la cosa e grazie per aver localizzato il mio deposito. Molto apprezzato!
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