I just completed it again but it's nice to know for the future. Again thanks for keeping an eye on my account withdrawal. So far everything has gone smooth.
Casinò Raging Bull | Grande Fortuna | Discussione sul supporto e sui reclami del Malibu Club
- Iniziato da
- Jason FTA
- Casino Rep 568
- attività più recente 5 anni fa
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 06, 21, 07:47:31 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
-
- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 06, 21, 02:34:17 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Hi Nick I wanted to update you and LCB. I did receive a telephone call today from Raging Bull. The representative told me I need to take another selfie of myself holding my drivers license and today's newspaper then send it into him. He also stated he would send me an email to respond ASAP. No email arrived. Also I gave them a selfie then did another selfie on the Hulu request. None of this was requested until now. I'll get the newspaper even know I'll have to go to town and get it. Do you think this will be the last request? Also I sure would like the rep to send the email.
Ciao Nick, volevo aggiornare te e LCB. Oggi ho ricevuto una telefonata da Raging Bull. Il rappresentante mi ha detto che dovevo fare un altro selfie di me stesso con la patente di guida e il giornale di oggi e poi mandarglielo. Ha anche dichiarato che mi avrebbe inviato un'e-mail per rispondere al più presto. Nessuna email è arrivata. Inoltre ho dato loro un selfie e poi ho fatto un altro selfie su richiesta di Hulu. Niente di tutto questo è stato richiesto fino ad ora. Prenderò il giornale anche se dovrò andare in città a prenderlo. Pensi che questa sarà l'ultima richiesta? Inoltre vorrei sicuramente che il rappresentante inviasse l'e-mail.
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 06, 21, 04:58:06 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
I just got back home and they no longer print a daily newspaper it's only online. I'm at my summer home not a big city. They do put out a weekly newspaper tomorrow so I'll go get it. Still haven't got the email from the representative who called me today.
Sono appena tornato a casa e non stampano più il quotidiano ma solo online. Sono nella mia casa estiva, non in una grande città. Domani pubblicheranno un giornale settimanale, quindi andrò a prenderlo. Non ho ancora ricevuto l'e-mail dal rappresentante che mi ha chiamato oggi.
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 07, 21, 11:55:17 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
I haven't got any response for the rep yet I'm still waiting for the email.
Non ho ricevuto alcuna risposta dal rappresentante, sto ancora aspettando l'e-mail.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Apr 07, 21, 04:11:11 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
I'm sure he'll get back to you. We'll send him a reminder tomorrow if he doesn't reply. He is probably waiting for his team to get back to him.
daveflorida ha scritto:Non ho ricevuto alcuna risposta dal rappresentante, sto ancora aspettando l'e-mail.
Sono sicuro che ti risponderà. Gli invieremo un promemoria domani se non risponde. Probabilmente sta aspettando che la sua squadra torni da lui.
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 08, 21, 01:42:35 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Greetings daveflorida,
I've located the outgoing email from Steve sent directly to the email box registered in your casino account on Tuesday, moments after you spoke with him. Please have a look again, it's there somewhere. Perhaps the spam folder but it has been marked delivered delivered on our end. Be sure to reply directly to the email box it is sent from so Steve can locate the information as quickly as possible and get the ball rolling for you.
Best wishes,
Nick and Raging Bull
Saluti Daveflorida,
Ho individuato l'e-mail in uscita da Steve inviata direttamente alla casella e-mail registrata nel tuo account del casinò martedì, pochi istanti dopo che hai parlato con lui. Per favore, dai un'altra occhiata, è lì da qualche parte. Forse la cartella spam, ma da noi è stata contrassegnata come consegnata. Assicurati di rispondere direttamente alla casella di posta elettronica da cui viene inviata in modo che Steve possa individuare le informazioni il più rapidamente possibile e avviare la procedura per te.
Auguri,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 08, 21, 06:45:45 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
There is no email in my inbox or spam folder have Steve send it again or I can send the documents directly to your inbox. I'm going to send the pictures to customer service this morning and Travis Hayden who is in accounting so between those two someone can forward it to Steve
I can't understand why you now need a picture of me holding today's newspaper after I already sent you my drivers license, a selfie. Completed the Hulu selfie utility bill and my license again. Your site has already confirmed all this along with my telephone number and email. I do get emails everyday from Raging Bull.
Non ci sono email nella mia casella di posta o nella cartella spam, chiedi a Steve di inviarle di nuovo oppure posso inviare i documenti direttamente alla tua casella di posta. Stamattina invierò le foto al servizio clienti e a Travis Hayden che si occupa della contabilità, quindi tra questi due qualcuno può inoltrarle a Steve
Non capisco perché ora ti serva una foto di me con in mano il giornale di oggi dopo che ti ho già mandato la mia patente, un selfie. Ho completato di nuovo la bolletta dei selfie di Hulu e la mia licenza. Il vostro sito ha già confermato tutto questo insieme al mio numero di telefono e alla mia email. Ricevo e-mail ogni giorno da Raging Bull.
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 12, 21, 06:46:09 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Here's the update reference my 1st withdraw at Raging Bull Casino. I requested it on March 30 and waited the 10 business days before I contacted the casino chat. I'm not happy with the promises made by the casino support staff because nothing was done and now they want me to wait 3 more business days before I contact them again. Here's part of the chat tonight with Raging Bull Casino.
Kaiser Snow
I'm back. Thank you for waiting.
Upon checking, I can see that you requested a withdrawal on 3/30/2021 amounting to $630.30
I will escalate this to our withdrawal team. Rest assured that we will constantly follow up on this. I suggest that you contact us back after 3 business days to check the status of your withdrawal. I am sorry for the inconveniences that this may have caused you,DavidNIck your the support agent I sure would like to hear why the delay?
Now I have sent in every document your staff has requested copied all chat conversations to confirm they were received and after 10 business days nothing was done. I promised myself I wouldn't make another deposit until I was paid my 1st withdraw request let see how long this will take.
Ecco l'aggiornamento che fa riferimento al mio primo prelievo al Raging Bull Casino. L'ho richiesto il 30 marzo e ho aspettato 10 giorni lavorativi prima di contattare la chat del casinò. Non sono soddisfatto delle promesse fatte dallo staff di supporto del casinò perché non è stato fatto nulla e ora vogliono che aspetti altri 3 giorni lavorativi prima di contattarli nuovamente. Ecco parte della chiacchierata di stasera con Raging Bull Casino.
Kaiser neve
Sono tornato. Grazie per l'attesa.
Dopo aver controllato, vedo che hai richiesto un prelievo il 30/03/2021 per un importo di $ 630,30
Inoltrerò la questione alla nostra squadra di ritiro. Siate certi che seguiremo costantemente questo aspetto. Ti suggerisco di ricontattarci dopo 3 giorni lavorativi per verificare lo stato del tuo prelievo. Mi dispiace per gli inconvenienti che questo potrebbe averti causato, DavidNick sei l'agente dell'assistenza. Sicuramente mi piacerebbe sapere perché il ritardo?
Ora ho inviato tutti i documenti richiesti dal tuo staff, ho copiato tutte le conversazioni chat per confermare che erano state ricevute e dopo 10 giorni lavorativi non è stato fatto nulla. Mi sono ripromesso di non effettuare un altro deposito finché non avessi ricevuto il pagamento della mia prima richiesta di prelievo, vediamo quanto tempo ci vorrà.
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3.1/ 5
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 13, 21, 06:31:21 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Greetings daveflorida,
From the looks of things you don't seem to be receiving inbound email from us for whatever reason. Steve tried to contact you 3 more times with no failed delivery.
Here's the good news, I was able to locate the documents you sent in the system and you are now set for withdrawal via Bitcoin. You have multiple small withdrawals, I'll see what I can do to get at least couple approved at a time and get them combined if possible and out the door as soon as I can.
Best,
Nick and Raging Bull
Saluti Daveflorida,
A giudicare dalle cose, non sembra che tu riceva email in entrata da noi, per qualche motivo. Steve ha provato a contattarti altre 3 volte senza alcuna consegna fallita.
Ecco la buona notizia, sono riuscito a individuare i documenti che hai inviato nel sistema e ora sei pronto per il prelievo tramite Bitcoin. Hai più piccoli prelievi, vedrò cosa posso fare per ottenere l'approvazione di almeno un paio alla volta e combinarli se possibile e pubblicarli il prima possibile.
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 13, 21, 07:48:21 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick thanks for responding. My email works for promotions sent from the casino. I get them everyday so the problem must be on Steve's end. I also get emails from Travis Hayden and the chat transcripts. Steve can reach me by telephone as he has done once before if there still is an issue I hope your able to get things moving. I'll update this thread with each step completed.
Nick grazie per aver risposto. La mia email funziona per le promozioni inviate dal casinò. Li ricevo tutti i giorni quindi il problema deve essere da parte di Steve. Ricevo anche email da Travis Hayden e le trascrizioni delle chat. Steve può contattarmi telefonicamente come ha già fatto una volta se c'è ancora un problema. Spero che tu riesca a smuovere le cose. Aggiornerò questo thread con ogni passaggio completato.
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 14, 21, 02:29:46 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick, today is the 10th business days on my 2nd withdrawal request and again nothing has happened. My 1st withdrawal request is still just sitting in my account today is the 12thbusiness day. How about an update as to why the continue delay. I want to continue to play in the casino but when nothing is happening on my withdrawal requests it makes me cautious.
Nick, oggi è il decimo giorno lavorativo della mia seconda richiesta di prelievo e ancora una volta non è successo nulla. La mia prima richiesta di prelievo è ancora sul mio conto oggi è il dodicesimo giorno lavorativo. Che ne dici di un aggiornamento sul motivo del continuo ritardo. Voglio continuare a giocare al casinò, ma quando non succede nulla alle mie richieste di prelievo mi sento cauto.
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 15, 21, 06:35:30 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Todays update with Raging Bull I contacted chat since I haven't heard anything from Nick the Raging Bull agent here at LCB. Now Nick said he was going to try and speed things up nothing not one thing has been done. Here is a copy of the chat conversation this morning with Raging Bull which supports my believe all I'm getting is a lot of promises and no action.
(10:24:42) Daphne Adams: Upon checking, your withdrawal is still on pending status however I will be creating a ticket with the highest priority in order to expedite this. I know you have been waiting for quite awhile now.
(10:24:53) Daphne Adams: Rest assured this will be handled accordingly.
(10:25:09) David Patrick Shepler: they already did that on monday and nothing was done why?
(10:25:59) Daphne Adams: Yes it was followed up by my colleague and did all necessary actions but now I will be sending the highest priority tag for this.Its time someone from Raging Bull gets the ball moving.
Aggiornamento di oggi con Raging Bull Ho contattato la chat poiché non ho ricevuto notizie dall'agente Nick the Raging Bull qui a LCB. Ora Nick ha detto che avrebbe provato ad accelerare le cose, niente, non è stata fatta niente. Ecco una copia della conversazione in chat di stamattina con Raging Bull che supporta la mia convinzione che tutto ciò che ricevo sono molte promesse e nessuna azione.
(10:24:42) Daphne Adams: Dopo aver verificato, il tuo prelievo è ancora in stato di attesa, tuttavia creerò un ticket con la massima priorità per accelerare il processo. So che stai aspettando da un bel po' ormai.
(10:24:53) Daphne Adams: Siate certi che la cosa verrà gestita di conseguenza.
(10:25:09) David Patrick Shepler: l'hanno già fatto lunedì e non è stato fatto nulla, perché?
(10:25:59) Daphne Adams: Sì, è stato seguito dal mio collega e ha eseguito tutte le azioni necessarie, ma ora invierò il tag con la massima priorità per questo.È ora che qualcuno dei Raging Bull metta in moto la palla.
2.3/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at Apr 15, 21, 06:41:28 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for the update, daveflorida. Please keep us posted. Hope it will be sorted soon and you'll get the whole amount.
Grazie per l'aggiornamento, Daveflorida. Per favore, tienici aggiornati. Spero che tutto venga risolto presto e che riceverai l'intero importo.
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 15, 21, 11:55:30 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Mellisa can ask the agent for Raging Bul to respond. I have sent him 2 direct messages and no reply. Thank for any help
Mellisa può chiedere all'agente di Raging Bul di rispondere. Gli ho inviato 2 messaggi diretti e nessuna risposta. Grazie per qualsiasi aiuto
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- Risposta da
- MelissaN
- at Apr 15, 21, 03:30:18 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
daveflorida wrote:
Mellisa can ask the agent for Raging Bul to respond. I have sent him 2 direct messages and no reply. Thank for any help
Sure. We'll check what's going on.
daveflorida ha scritto:Mellisa può chiedere all'agente di Raging Bul di rispondere. Gli ho inviato 2 messaggi diretti e nessuna risposta. Grazie per qualsiasi aiuto
Sicuro. Controlleremo cosa sta succedendo.
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 16, 21, 07:43:42 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
This is today's chat with Raging Bull Casino still nothing is getting done. I'm starting to think they don't payout winners.
11:35:22) David Patrick Shepler: If you could explain why nothing has been done in 18 days. I have never had a casino treat a withdrawal like this. No one answers emails your rep Nick doesn’t respond so my question why?
(11:38:03) Mick Foster: I can see here that you have 4 pending withdrawal requests. The oldest was from 3/30/2021 for $630.30. I apologize if your request has not been approved yet. I will make a follow up so that it can proceed for approval as soon as possible.
(11:38:49) David Patrick Shepler: I have heard this already the follow up and still nothing has been done why?
(11:39:39) David Patrick Shepler: Your the 3 agent to say I’ll follow up and still nothing gets done why?
(11:40:42) Mick Foster: I do apologize that your request is taking some time for the approval, Due to the high volume of requests we receive, there has been a delay on the approval of withdrawals. Rest assured we are following up on your request so that it will be prioritized.
(11:41:14) *** David Patrick Shepler has rated the chat Bad ***
(11:41:14) *** David Patrick Shepler left the chat ***Questa è la chat di oggi con Raging Bull Casino, ma non è stato fatto nulla. Comincio a pensare che non paghino i vincitori.
11:35:22) David Patrick Shepler: Se potessi spiegare perché non è stato fatto nulla in 18 giorni. Non ho mai visto un casinò trattare un prelievo in questo modo. Nessuno risponde alle e-mail, il tuo rappresentante Nick non risponde, quindi la mia domanda: perché?
(11:38:03) Mick Foster: Qui vedo che hai 4 richieste di prelievo in sospeso. Il più vecchio era del 30/03/2021 per $ 630,30. Mi scuso se la tua richiesta non è stata ancora approvata. Farò un follow-up in modo che si possa procedere all'approvazione il prima possibile.
(11:38:49) David Patrick Shepler: Ho già sentito questo nel seguito e ancora non è stato fatto nulla, perché?
(11:39:39) David Patrick Shepler: Sei il terzo agente a dire che ti ricontatterò e ancora non viene fatto nulla, perché?
(11:40:42) Mick Foster: Mi scuso che la tua richiesta stia impiegando del tempo per l'approvazione. A causa dell'elevato volume di richieste che riceviamo, c'è stato un ritardo nell'approvazione dei prelievi. Ti assicuriamo che stiamo dando seguito alla tua richiesta in modo che venga data la priorità.
(11:41:14) *** David Patrick Shepler ha valutato la chat Cattiva ***
(11:41:14) *** David Patrick Shepler ha lasciato la chat ***2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 20, 21, 03:43:22 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Greetings daveflorida,
I have matters well in hand on this end, all of your documentation and payout details are approved and on file and I got your first withdrawal request approved yesterday.
I'll be seeing what I can do to get that out the door as soon as possible, and once that is confirmed delivered I can move forward on the next.
I very much appreciate your patience, sometimes things don't move as quickly as we would all like but I assure you we want that money where it belongs, in your pocket.
Best,
Nick and Raging Bull
Saluti Daveflorida,
Ho la situazione ben sotto controllo a questo proposito, tutta la tua documentazione e i dettagli di pagamento sono approvati e in archivio e ieri ho ottenuto l'approvazione della tua prima richiesta di prelievo.
Vedrò cosa posso fare per farlo uscire il prima possibile, e una volta confermato che sarà consegnato potrò andare avanti con quello successivo.
Apprezzo molto la tua pazienza, a volte le cose non si muovono così velocemente come vorremmo, ma ti assicuro che vogliamo quei soldi al posto giusto, nelle tue tasche.
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 20, 21, 07:10:41 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick thanks for getting my first withdrawal approved. I was hoping since they were small you were going to be able to combine them as you had hoped. If I have to wait for each one to be processed before the next one get approved it will take 2 more months to process all 4 payouts. I hope you can speed up the process. Once I receive my first payout I will begin to deposit and play again. I do like the bonuses and casino. You guys just got to work on the payout process
Nick, grazie per aver approvato il mio primo prelievo. Speravo che visto che erano piccoli saresti riuscito a combinarli come speravi. Se devo aspettare che ciascuno venga elaborato prima che quello successivo venga approvato, ci vorranno altri 2 mesi per elaborare tutti e 4 i pagamenti. Spero che tu possa accelerare il processo. Una volta ricevuto il mio primo pagamento, inizierò a depositare e giocare di nuovo. Mi piacciono i bonus e il casinò. Ragazzi, dovete solo lavorare sulla procedura di pagamento
-
- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 21, 21, 08:10:53 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
I just wanted to post today's chat with Raging Bull Casino. It's been 22 days and still they haven't approved my 2nd withdrawal 18 days on my 3rd withdrawal 17 days . Nick has helped but still this is poor customer service.
11:53:10) June Chan: It shows here that you have 3 pending withdrawal. The first one is amounting $860.96 and that was requested last 1st of April. The second one is $650.31 and that was requested last 4th of April. And lastly is $1025.31 and that was requested on 5th of April.
(11:53:55) David Patrick Shepler: I have had 3 chats sessions and each agent said it’s being escalated and still it just sits there. How comes nothing gets done. It’s not like your going to pay it today I just want it approved is that a big request?
(11:56:47) David Patrick Shepler: June so what’s being done
(11:58:30) June Chan: Let me check that for you please.
(11:58:50) David Patrick Shepler: I thought you already checked on that
(11:58:54) June Chan: I'm back. Thank you for waiting.
(11:59:47) June Chan: Yes it shows here that its already been escalated last $16th of April. Please keep in mind that the escalation will take 3-5 business daysVolevo solo pubblicare la chat di oggi con Raging Bull Casino. Sono passati 22 giorni e ancora non hanno approvato il mio secondo prelievo (18 giorni) e il mio terzo prelievo (17 giorni). Nick ha aiutato, ma il servizio clienti è comunque scadente.
11:53:10) June Chan: Qui mostra che ne hai 3 in attesa di ritiro. Il primo ammonta a $ 860,96 ed è stato richiesto lo scorso 1 aprile. Il secondo costa $ 650,31 ed è stato richiesto lo scorso 4 aprile. E infine è $ 1025,31 ed è stato richiesto il 5 aprile.
(11:53:55) David Patrick Shepler: Ho avuto 3 sessioni di chat e ogni agente ha detto che era in corso un'escalation e ancora la situazione è rimasta lì. Come mai non si fa nulla? Non è che lo pagherai oggi, voglio solo che venga approvato, è una grande richiesta?
(11:56:47) David Patrick Shepler: June, allora cosa si sta facendo
(11:58:30) June Chan: Lasciami controllare per te, per favore.
(11:58:50) David Patrick Shepler: Pensavo che avessi già controllato
(11:58:54) June Chan: Sono tornata. Grazie per l'attesa.
(11:59:47) June Chan: Sì, qui mostra che è già stato effettuato un aumento lo scorso 16 $ di aprile. Tieni presente che l'escalation richiederà 3-5 giorni lavorativi2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 21, 21, 05:17:08 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
I just wanted to reach out and say THANK YOU Nick! Today I recevied my 1st withdraw from Raging Bull Casino via bitcoin and without question it was because of Nick. Now that I know I will be paid I'm off to play some more tonight. Again thank you Nick now if we can work on the next withdraw:)
Volevo solo contattarti e dire GRAZIE Nick! Oggi ho ricevuto il mio primo prelievo dal Raging Bull Casino tramite bitcoin e senza dubbio è stato grazie a Nick. Ora che so che verrò pagato, stasera vado a giocare ancora un po'. Ancora grazie Nick adesso se possiamo lavorare sul prossimo ritiro :)
2.3/ 5
3.1/ 5
-
- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 22, 21, 01:31:06 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick can you see if you can get them started on my withdraw now that the first one is completed. Again any help is good help.
username davefloridaRaging Bull
Nick, puoi vedere se riesci a farli iniziare con il mio prelievo ora che il primo è stato completato. Ancora una volta qualsiasi aiuto è un buon aiuto.
nome utente davefloridaToro scatenato
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 23, 21, 07:04:36 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
23 days and still my withdraw hasn't been even approved. 22 days on my other withdraw. Can someone from the casino respond. Nick you were so helpful on my 1st withdraw maybe you can get involved again.
Melissa can you please contact Nick and ask him to respond. It was so helpful last time.
23 giorni e ancora il mio ritiro non è stato nemmeno approvato. 22 giorni sull'altro mio ritiro. Qualcuno del casinò può rispondere? Nick, sei stato di grande aiuto durante il mio primo ritiro, forse potresti essere coinvolto di nuovo.
Melissa, puoi contattare Nick e chiedergli di rispondere. È stato così utile l'ultima volta.
-
- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 23, 21, 06:39:58 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Again another day and still nothing has been done. I get no response from NICK he's gone off the radar. I have send him direct messages posted on this site contacted the chat service and it falls on deaf ears.
Ancora un altro giorno e ancora non è stato fatto nulla. Non ricevo risposta da NICK, è scomparso dai radar. Gli ho inviato messaggi diretti pubblicati su questo sito, ho contattato il servizio di chat e cade nel vuoto.
-
- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 24, 21, 06:53:38 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
I can see Nickhelp is active on this board but I haven't received any response from him. I have sent him direct emails posted on this site and still no response. Nickhelp told me after I received my first payout he would help get the others started that hasn't happened. Its now been 20 days, 23 days and 24 days on my pending with drawls. Not one of them has been approved. I have been told several times they are being escalated please wait 3 more business days. Nickhelp did help me get my 1st payout processed that I'm thankful for but I would like to receive my other winnings. username daveflorida Raging Bull
Vedo che Nickhelp è attivo su questo forum ma non ho ricevuto alcuna risposta da lui. Gli ho inviato e-mail dirette pubblicate su questo sito e ancora nessuna risposta. Nickhelp mi ha detto che dopo aver ricevuto il mio primo pagamento avrebbe aiutato a far iniziare gli altri, cosa che non è accaduta. Sono passati 20 giorni, 23 giorni e 24 giorni in attesa con strascichi. Nessuno di loro è stato approvato. Mi è stato detto più volte che sarebbero stati intensificati, per favore attendi altri 3 giorni lavorativi. Nickhelp mi ha aiutato a elaborare il mio primo pagamento di cui sono grato, ma vorrei ricevere le altre mie vincite. nome utente daveflorida Toro scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Apr 24, 21, 07:45:01 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello daveflorida,
We've asked the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Daveflorida,
Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di verificare cosa sta succedendo con il tuo prelievo. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
-
- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 26, 21, 06:50:57 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Today's update on Raging Bull Casino
it's now 26 days and still they haven't approved my next withdrawal 25 & 21 days on the other two that follow. The rep for the casino is active on the board but doesn't reply. Nick /rep has help before but now has vanished. The only thing I can do is post so others can see how they handle it. This is today's chat. If Nick responds I'll let everyone know.
10:41:19) Caroline Spencer: Thank you for waiting. Upon checking I can see you have x3 requests for $860.96, $650.31 and $1,025.31 pending approval.
(10:41:30) David Patrick Shepler: Correct
(10:41:57) Caroline Spencer: I note the 1st there was escalated on the 4/23, so would expect an update for you very soon.
(10:42:12) Caroline Spencer: When escalated we expect update within 3 working days.
(10:42:34) Caroline Spencer: So should have update for you within 48hrs.
(10:42:37) Caroline Spencer: Do you have any more questions I can help you with right now?
(10:42:55) David Patrick Shepler: No
(10:43:03) *** David Patrick Shepler left the chat ***Aggiornamento di oggi su Raging Bull Casino
sono passati 26 giorni e ancora non hanno approvato il mio prossimo prelievo, 25 e 21 giorni per gli altri due che seguiranno. Il rappresentante del casinò è attivo sul forum ma non risponde. Nick /rep ha già ricevuto aiuto ma ora è scomparso. L'unica cosa che posso fare è postare in modo che gli altri possano vedere come lo gestiscono. Questa è la chat di oggi. Se Nick risponde lo farò sapere a tutti.
10:41:19) Caroline Spencer: Grazie per l'attesa. Dopo aver controllato, ho notato che hai tre richieste per $ 860,96, $ 650,31 e $ 1.025,31 in attesa di approvazione.
(10:41:30) David Patrick Shepler: Esatto
(10:41:57) Caroline Spencer: Ho notato che il primo è stato intensificato il 23/4, quindi mi aspetto un aggiornamento molto presto.
(10:42:12) Caroline Spencer: In caso di escalation prevediamo aggiornamenti entro 3 giorni lavorativi.
(10:42:34) Caroline Spencer: Quindi dovremmo avere aggiornamenti entro 48 ore.
(10:42:37) Caroline Spencer: Hai altre domande con cui posso aiutarti adesso?
(10:42:55) David Patrick Shepler: No
(10:43:03) *** David Patrick Shepler ha lasciato la chat ***2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at Apr 26, 21, 07:05:34 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for the update, daveflorida. We notified the casino rep. He'll reply here.
Grazie per l'aggiornamento, Daveflorida. Abbiamo informato il rappresentante del casinò. Risponderà qui.
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 27, 21, 06:13:43 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Greetings daveflorida,
Just a tiny bit of patience if you would. I am attempting to get as many of your smaller withdrawals approved as possible in one shot so we can hopefully make a bit shorter work of things. No promises but takes a bit of doing so just assume I'm on it over here, silence doesn't equate to inaction on my part I assure you.
I'll update as soon as I have some news for you.
Best,
Nick and Raging Bull
Saluti Daveflorida,
Solo un po' di pazienza, se vuoi. Sto cercando di ottenere l'approvazione del maggior numero possibile di prelievi minori in un colpo solo, così speriamo di poter rendere le cose un po' più brevi. Nessuna promessa, ma ci vuole un po' di tempo, quindi presumo che ci sia io qui, il silenzio non equivale all'inazione da parte mia, te lo assicuro.
Ti aggiornerò appena avrò novità per te.
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 27, 21, 08:25:57 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick. I have been very patient with raging bull casino. Your website says 10 days for approval it's now been 28 days since my April 1st withdrawal and over 20+ days on the other 2 withdrawals. Nothing has gotten done not even an approval.
this is tonight's chat hopefully you will see how badly this is being handled. I hope your silence produces results.
12:12:52) Kriss Rizzo: I understand how you feel right now as you've been dealing with this for quite some time already. The most possible thing I can do as of the moment is to send a follow up email to check on this.
(12:13:16) David Patrick Shepler: The withdrawal for April 1 was escalated what hapoen
(12:13:50) David Patrick Shepler: Why escalate a withdrawal if nothing is done
(12:14:42) Kriss Rizzo: I am sorry for the delay but due to the high volume of our withdrawal request being reviewed, there might be some delay in clearing all the requests.
(12:15:18) David Patrick Shepler: How long your site states 10 days were at 28 days
(12:15:32) Kriss Rizzo: Please allow us within 3 to 5 business days. You can contact us for any update.
(12:16:00) David Patrick Shepler: I did that twice now so you want a 3rd 3-5 business days?
(12:18:11) David Patrick Shepler: Kiss can you reply to my last question
(12:18:17) Kriss Rizzo: Naturally we hope it will prove sooner than that, but this is simply to help manage your expectations and avoid you having to worry about contacting us again until we have an update for you.Nick. Sono stato molto paziente con il casinò Toro infuriato. Il tuo sito web dice che ci vogliono 10 giorni per l'approvazione, sono trascorsi 28 giorni dal mio ritiro del 1° aprile e più di 20 giorni per gli altri 2 prelievi. Non è stato fatto nulla, nemmeno un'approvazione.
questa è la chat di stasera, spero che vedrai quanto male viene gestita la situazione. Spero che il tuo silenzio produca risultati.
12:12:52) Kriss Rizzo: Capisco come ti senti in questo momento dato che hai a che fare con questa cosa già da un po' di tempo. La cosa più probabile che posso fare al momento è inviare un'e-mail di follow-up per verificarlo.
(12:13:16) David Patrick Shepler: Il ritiro per il 1 aprile è stato intensificato come è successo
(12:13:50) David Patrick Shepler: Perché intensificare il ritiro se non si fa nulla
(12:14:42) Kriss Rizzo: Mi dispiace per il ritardo ma a causa dell'elevato volume di richieste di prelievo in fase di revisione, potrebbe esserci qualche ritardo nell'evasione di tutte le richieste.
(12:15:18) David Patrick Shepler: Quanto tempo il tuo sito afferma che 10 giorni corrispondevano a 28 giorni?
(12:15:32) Kriss Rizzo: Concedeteci dai 3 ai 5 giorni lavorativi. Potete contattarci per qualsiasi aggiornamento.
(12:16:00) David Patrick Shepler: L'ho fatto due volte adesso, quindi vuoi un terzo in 3-5 giorni lavorativi?
(12:18:11) David Patrick Shepler: Kiss, puoi rispondere alla mia ultima domanda
(12:18:17) Kriss Rizzo: Naturalmente speriamo che ciò si dimostri prima, ma questo è semplicemente per aiutarti a gestire le tue aspettative ed evitare che tu debba preoccuparti di contattarci nuovamente finché non avremo un aggiornamento per te.2.3/ 5
3.1/ 5
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Apr 28, 21, 06:54:02 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Well daveflorida,
Shot down on this round but I did manage to get the next in line approved, I'll give it another shot with the next approval request. Once again no promises. :)
It'll take a bit for the approved withdrawal to register in our financial system but hopefully I can get it out the door for you in the coming days.
Best,
Nick and Raging Bull
Bene, Daveflorida,
Abbattuto in questo round ma sono riuscito a ottenere l'approvazione del successivo in linea, ci proverò ancora con la prossima richiesta di approvazione. Ancora una volta nessuna promessa. :)
Ci vorrà un po' prima che il prelievo approvato venga registrato nel nostro sistema finanziario, ma spero di potertelo pubblicare nei prossimi giorni.
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at Apr 28, 21, 06:59:53 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick thanks for getting the next one approved. I'm sure you can understand why it's so frustrating for me. It shouldn't take so long to get paid. Even with this approval I still have two more pending withdrawals over 20 days with no approval. I know I'll get paid at some point but the sooner the better.
Nick, grazie per aver fatto approvare il prossimo. Sono sicuro che puoi capire perché è così frustrante per me. Non dovrebbe volerci molto tempo per essere pagato. Anche con questa approvazione ho ancora altri due prelievi in sospeso nell'arco di 20 giorni senza approvazione. So che prima o poi verrò pagato, ma prima è, meglio è.
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- Risposta da
- daveflorida
- at May 04, 21, 07:15:56 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick, I just wanted to let you know I did receive my next payout from April 1. Thank you for your help. Now I still have 2 pending payouts waiting for approval. Can you contact the finical dept and see if we can get the next one processed its been 1 month and they still haven't approved it.( #391231600:08 AM 04/04/2021Bitcoin-$650.31) the web site at Raging Bull Casino states within 10 business days. I have sent several emails asking for an update the only response I get it is an automated message we will respond within 5 business days. I have not received any updates. Again thanks for you help and see if you can get the next payout moving.
username daveflorida
Nick, volevo solo farti sapere che ho ricevuto il mio prossimo pagamento dal 1 aprile. Grazie per il tuo aiuto. Ora ho ancora 2 pagamenti in sospeso in attesa di approvazione. Puoi contattare l'ufficio Finical e vedere se riusciamo a far elaborare il successivo? È passato 1 mese e non l'hanno ancora approvato. (#391231600:08 AM 04/04/2021Bitcoin-$650,31) il sito web di Raging Bull Casino stati entro 10 giorni lavorativi. Ho inviato diverse e-mail chiedendo un aggiornamento, l'unica risposta che ricevo è un messaggio automatico a cui risponderemo entro 5 giorni lavorativi. Non ho ricevuto alcun aggiornamento. Ancora grazie per l'aiuto e vedi se riesci a spostare il prossimo pagamento.
nome utente daveflorida
-
- Risposta da
- daveflorida
- at May 05, 21, 08:31:29 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
How about an update on my next withdraw Nickhelp. Its now 32 days and it still hasn't been approved. I keep getting the same answers from chat "were looking into it please give us 5 business days to respond. Nickhelp you have been successful and helping me get my payouts processed so can you look into this. I would appreciate a response.
Raging Bull
Daveflorida
Che ne dici di un aggiornamento sul mio prossimo ritiro Nickhelp. Sono passati 32 giorni e non è ancora stato approvato. Continuo a ricevere le stesse risposte dalla chat "stiamo esaminando la questione, ti preghiamo di darci 5 giorni lavorativi per rispondere. Nickhelp, hai avuto successo e mi hai aiutato a elaborare i miei pagamenti, quindi puoi esaminare questo aspetto. Apprezzerei una risposta.
Toro scatenato
Daveflorida
2.3/ 5
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- Risposta da
- Nickhelp
- at May 07, 21, 01:39:31 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Hey daveflorida,
Got the next in line approved on Wednesday for you, I'll get it out the door for you as soon as I can. Most likely Monday/Tuesday by the looks of things.
Best,
Nick and Raging Bull
Ciao Daveflorida,
Mercoledì ho approvato il prossimo per te, te lo farò uscire il prima possibile. Molto probabilmente lunedì/martedì a quanto pare.
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at May 13, 21, 03:54:32 PM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick I only have one left in the pending payout. I first requested it on April 5 $1032 but somehow it was cancelled on April 30. I was told by chat to resubmit it so I did same day. It's now 10 business days and 6 weeks since it started. Can you try and get it approved. I know there is still a 10 day waiting period after it's approved. I appreciate your help on the others as promised I have stayed a customer and continue to play.
username daveflorida
Raging Bull
Nick, ne rimane solo uno nel pagamento in sospeso. L'ho richiesto per la prima volta il 5 aprile, $ 1032, ma in qualche modo è stato annullato il 30 aprile. Mi è stato detto via chat di inviarlo nuovamente, quindi l'ho fatto lo stesso giorno. Sono trascorsi 10 giorni lavorativi e 6 settimane dall'inizio. Puoi provare a farlo approvare. So che c'è ancora un periodo di attesa di 10 giorni dopo l'approvazione. Apprezzo il tuo aiuto sugli altri come promesso, sono rimasto cliente e continuo a giocare.
nome utente daveflorida
Toro scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- Nickhelp
- at May 19, 21, 07:32:46 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Hey daveflorida,
Got that approval through last week for ya, I'll see what can be done now to get it out the door. If not today then relatively soon I'd say.
Best,
Nick and Raging Bull
Ciao Daveflorida,
Ho ottenuto l'approvazione la scorsa settimana per te, vedrò cosa si può fare ora per farlo uscire dalla porta. Se non oggi, relativamente presto, direi.
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- daveflorida
- at May 19, 21, 08:20:39 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 2 anni fa
Nick thanks for the help.
Nick grazie per l'aiuto.
-
- Risposta da
- Nickhelp
- at May 25, 21, 04:39:08 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Hey daveflorida,
That payment went out to you on the 21st via Bitcoin, lemme know that got you to you ok. Ok? :)
Best,
Nick and Raging Bull
Ciao Daveflorida,
Quel pagamento ti è stato inviato il 21 tramite Bitcoin, fammi sapere che ti è andata bene. OK? :)
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- Marie Daley
- at Jun 17, 21, 03:48:51 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
Hi I have trying to get a answer about my withdraws but no answer ragingbull customer service representative and no one has got back to me about my withdraws there should be something done about this casino it is bad for business all I want to get is my winnings I sent all my documents bank details my address everything my total amount they owe me is $3100 it was supposed to be $3500 no one can tell me where the other $400 went to can you please help me get my winnings it takes less than a few seconds to take the money of the players and months to get our withdraws can somebody do something about this casino
Salve, sto cercando di ottenere una risposta sui miei prelievi ma nessuna risposta dal rappresentante del servizio clienti Ragingbull e nessuno mi ha risposto sui miei prelievi, dovrebbe essere fatto qualcosa per questo casinò, è dannoso per gli affari, tutto ciò che voglio sono le mie vincite Ho inviato tutti i miei documenti, dettagli bancari, il mio indirizzo, tutto l'importo totale che mi devono è $ 3100, doveva essere $ 3500, nessuno può dirmi dove sono finiti gli altri $ 400, puoi aiutarmi per favore a ottenere le mie vincite, ci vogliono meno di pochi secondi per prendere i soldi dei giocatori e mesi per ottenere i nostri prelievi, qualcuno può fare qualcosa per questo casinò
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 17, 21, 04:01:04 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Marie Daley,
Please private message me your casino username and we'll notify the casino rep about your post.
Ciao Marie Daley,
Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e informeremo il rappresentante del casinò del tuo post.
-
- Risposta da
- Marie Daley
- at Jun 17, 21, 04:20:44 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
So I just got a email from ragingbull customer service representative and they said that they cannot use my bank account details to transfer my money in to my account because my bank doesn't except wire transfer I gave them the swift code but the email said my winnings will stay on pending I don't have a problem with woocasino it only takes 2 days for me to get my winnings this is making me so stressed out if woocasino can do it in 2 days why can't they I've sent everything but still not good enough all my documents are up to date they just keep making up stuff so I don't get my money it's $3100 now that is alot of money when you don't have to and to win it is a bonus but not getting my winnings make me feel stressed out
Quindi ho appena ricevuto un'e-mail dal rappresentante del servizio clienti Ragingbull e mi hanno detto che non possono utilizzare i dettagli del mio conto bancario per trasferire i miei soldi sul mio conto perché la mia banca non accetta bonifici bancari. Ho dato loro il codice Swift ma l'e-mail diceva il mio le vincite rimarranno in sospeso non ho problemi con woocasino mi ci vogliono solo 2 giorni per ottenere le mie vincite questo mi rende così stressato se woocasino riesce a farlo in 2 giorni perché non possono? ho inviato tutto ma ancora non abbastanza buono tutti i miei documenti sono aggiornati continuano a inventare cose quindi non ricevo i miei soldi sono $ 3100 ora che sono un sacco di soldi quando non sei obbligato e vincere è un bonus ma no ricevere le mie vincite mi fa sentire stressato
2.5/ 5
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 17, 21, 05:04:38 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Have you got any info on what documents you need and what else is needed from your end so they can verify your account. Please private message me your casino username so we can check with the rep if anything can be done.
Hai qualche informazione su quali documenti ti servono e cos'altro è necessario da parte tua in modo che possano verificare il tuo account. Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò così possiamo verificare con il rappresentante se è possibile fare qualcosa.
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Jun 17, 21, 05:24:10 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Hey all,
I'm happy to look into your situation and see what can be done to assist Marie, but I'll need to be able to locate your account in our system to do so. Please contact MelissaN with your username and perhaps registered email as well so I can have a look.
Thanks!
Nick and Raging Bull
Ciao a tutti,
Sarò lieto di esaminare la tua situazione e vedere cosa si può fare per aiutare Marie, ma per farlo dovrò riuscire a individuare il tuo account nel nostro sistema. Contatta MelissaN con il tuo nome utente e magari anche con l'e-mail registrata, così posso dare un'occhiata.
Grazie!
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Jun 17, 21, 06:35:13 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Thanks Marie and MelissaN for the info. :)
So, the bottleneck here is payout method from what I see Marie. I also see you are in direct contact with the Payouts Department to get the situation sorted for you.
We use an exceptionally safe and secure 3rd party payment system however it does mean we are limited to the specific banks and types of accounts the 3rd party payment providers are capable of transacting with. Just follow the Payouts Department instructions and let me know once they have verified your payout details, I should be able to help expedite things from there.
Best,
Nick and Raging Bull
Grazie Marie e MelissaN per le informazioni. :)
Quindi, il collo di bottiglia qui è il metodo di pagamento da quello che vedo Marie. Vedo anche che sei in contatto diretto con il reparto pagamenti per risolvere la situazione.
Utilizziamo un sistema di pagamento di terze parti eccezionalmente sicuro e protetto, tuttavia ciò significa che siamo limitati alle banche e ai tipi di conti specifici con cui i fornitori di pagamenti di terze parti sono in grado di effettuare transazioni. Segui semplicemente le istruzioni del Dipartimento Pagamenti e fammi sapere una volta che avranno verificato i dettagli del tuo pagamento, dovrei essere in grado di aiutarti ad accelerare le cose da lì.
Migliore,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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- Risposta da
- Marie Daley
- at Jun 18, 21, 06:00:46 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
-
- Risposta da
- Marie Daley
- at Jun 21, 21, 04:48:08 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
So I followed the link to a message that was sent to me and I went in to it Zendesk this helps people with a business so I tried to create a account with them after following the link but it's only for people with a business I do not know why they sent it to me so I went on to the ragingbull customer service representative and ask them do they have any answers for me but they keep on telling me the same thing all the time I quoted the reference number they gave me still nothing and I've sent a few messages to documents@ragingbullcasinoau.com no one has replied they keep giving me the run around all I want is my winnings one person said drop them a line in There email address so I did that and they sent a reference number sorry a ticket number 9689762 that went with a link to Zendesk. They must think I'm a business not a individual person and I set up a Ezeewallet account but no one can tell me if I can use that account for my withdraws I'm not asking for a lot but my winnings can I get a answer about my withdraws this week sometime if possible thank you I have been waiting patiently for a answer
Quindi ho seguito il collegamento a un messaggio che mi è stato inviato e sono entrato in Zendesk, questo aiuta le persone con un'attività, quindi ho provato a creare un account con loro dopo aver seguito il collegamento, ma è solo per le persone con un'attività, io non lo faccio so perché me l'hanno inviato, quindi sono andato dal rappresentante del servizio clienti Ragingbull e ho chiesto loro se hanno qualche risposta per me, ma continuano a dirmi la stessa cosa ogni volta che ho citato il numero di riferimento, non mi hanno dato ancora nulla e Ho inviato alcuni messaggi a documenti@ragingbullcasinoau.com nessuno mi ha risposto, continuano a darmi del filo da torcere, tutto quello che voglio sono le mie vincite, una persona ha detto di scrivere due righe all'indirizzo e-mail, quindi l'ho fatto e mi hanno inviato una referenza numero scusate, un ticket numero 9689762 contenente un collegamento a Zendesk. Devono pensare che sono un'azienda, non una persona fisica e ho creato un conto Ezeewallet ma nessuno può dirmi se posso usare quel conto per i miei prelievi. Non sto chiedendo molto, ma posso avere una risposta sulle mie vincite riguardo ai miei prelievi di questa settimana, se possibile, grazie. Ho aspettato pazientemente una risposta
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 21, 21, 05:16:00 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Marie Daley,
We'll check with the casino rep and ask for an update.
Ciao Marie Daley,
Controlleremo con il rappresentante del casinò e chiederemo un aggiornamento.
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- Risposta da
- Marie Daley
- at Jun 21, 21, 05:22:26 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
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- Risposta da
- Marie Daley
- at Jun 21, 21, 05:25:18 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
So do I stop writing on this website about my stress about my withdraws let me know
Quindi se smetto di scrivere su questo sito web riguardo al mio stress per i miei prelievi, fammi sapere
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- Risposta da
- Nickhelp
- at Jun 21, 21, 05:43:01 AM
- Casino Rep 260
- attività più recente 18 giorni fa
Greetings Marie,
In your email dialogue with Karen (ref: 9614924) she outlines precisely the types of accounts with your requested banks which our 3rd party payment providers are able to transact. Unfortunately "online only" types of accounts are not among those as a general rule and Western Union isn't a possibility either. Please read carefully that email and respond directly to that email thread as this is where you will find direct assistance. I see a good number of responses on that thread from you but none of them providing the necessary details.
Apologies if this is a bit frustrating, the first withdrawal is always the hardest. But I assure you it is necessary and without the proper means of payment in place there is no way to move forward from here.
Best wishes,
Nick and Raging Bull
Saluti Maria,
Nel tuo dialogo e-mail con Karen (rif: 9614924) lei delinea con precisione i tipi di conti con le banche richieste che i nostri fornitori di pagamenti di terze parti sono in grado di effettuare transazioni. Sfortunatamente i tipi di conti "solo online" non sono tra quelli come regola generale e nemmeno Western Union è una possibilità. Ti preghiamo di leggere attentamente l'e-mail e di rispondere direttamente al thread dell'e-mail poiché è qui che troverai assistenza diretta. Vedo un buon numero di risposte da parte tua su quel thread, ma nessuna fornisce i dettagli necessari.
Mi scuso se questo è un po' frustrante, il primo ritiro è sempre il più difficile. Ma vi assicuro che è necessario e senza i mezzi di pagamento adeguati non è possibile andare avanti da qui.
Auguri,
Nick e Toro Scatenato
2.3/ 5
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